بازدید 10282

اهدای ۱۰۰ هزار دلار به مردم غزه از طریق هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر از اهدای ۱۰۰ هزار دلار به مردم غزه از طریق جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 25 May 2021

به گزارش «تابناک»، محمد حسن قوسیان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ارسال نخستین کمکهای نقدی به مردم مظلوم غزه اظهار کرد: در پی بحرانی که در سرزمین‌های اشغالی برای مردم غزه صورت گرفت جمعیت هلال احمر کمکهایی را برای غیرنظامیان آماده و ارسال کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس رقم ۱۰۰ هزار دلار از طریق فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ در اختیار جمعیت هلال احمر فلسطین قرار گرفت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: طی روزهای آتی نیز نخستین محموله تجهیزات اعم از دارو، سرم، پمادهای سوختگی و... به غزه ارسال خواهد شد و در اختیار مردم مظلوم غزه قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که تا به امروز ایرانیان چه مبلغی را برای کمک به مردم غزه به هلال احمر اهدا کردند، گفت: هنوز رقم آن جمع‌بندی نشده است بر همین اساس جمعیت هلال احمر از منابع داخلی خود برای کمک به مردم غزه استفاده کرده است و پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی این رقم جایگزین منابع قبلی هلال احمر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۷
هلال احمر بیخود کرده!
چراغی که به خانه رواست به مسجد رود حرام است حرام
چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه
به مردم مظلوم ایران چی ؟ 40 سال است که شیر نفت ایران به کشورهای دیگه داده شده , چرا ؟ پولهای برجام کجا رفتند ؟ چرا غرامت جنگ عراق بخشیده شد ؟ چه کسی جوابگوی مردم فقیر ایران است ؟ چرا خرج شبکه فرسوده برق نمی کنید ؟
حقوق اندک افراد تحت حمایت بهزیستی رو واسه همین پرداخت نکردید این ماه؟
مردم خودمون هم هیچ
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
هلال احمر در خیلی از استانها برای داروهای بیماریهای خاص بودجه ندارد و بیماران در تنگنای تهیه دارو شان بسر میبرند انوقت پول به غزه میدهد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
چه کم
واقعا آفرین.مردم ما از بی پولی بی برقی بی غذایی دارند جون میدن شما کمک بلاعوض کنید به یکسری آدم که وضعشون از همه ماها بهتره..واقعا متاسفم
آقا ببین چه اتفاقی افتاده که یکنفر نگفت خوب خدا روشکر . همه ناراحت همه عصبانی . این جور مواقع هلال احمر بصورت خودجوش تصمیم میگیره .
خدا خیرشون بده باید کمک کرد
بترسید از روزی که صبر این مردم بسیار صبور لبریز شود و بعد....
مدعی العموم الان کدوم گوریه که جلو این بذل و بخشش از جیب ملت ایران رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا این خدمت را قبول کند انشاء الله.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل