بازدید 45833
دو هزار و چهارصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

مجری‌های مناظرات چه کسانی هستند؟ / کنایه رفیق‌دوست به احمدی‌نژاد / رستم قاسمی: واکسن کرونا را انداختیم دور! / چرا از شرایط حساس کنونی خارج نمی‌شویم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیش بینی یک اصلاح‌طلب در مورد انتخابات ۱۴۰۰ / جلیلی: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 20 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جانشین فرمانده ناجا: سخنان برخی کاندیداها جز وطن فروشی چیزی ندارد

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: راهبرد نیروی انتظامی جلوتر بودن از زمان است. قطعا با هر توطئه‌ای که از سمت آن طرف آب‌ها یا در همین کشور برخورد می‌شود و فتنه‌ها را در محفل‌هایشان خفه می‌کنیم. وی افزود: هر فتنه گری با هر عنوانی و با هر لباسی بخواهد آرامش مردم را بر هم بزند، آن را در نطفه خفه می‌کنیم. رضایی در خصوص رفتار خلاف برخی از کاندیدا‌های انتخابات گفت: برخی از افراد مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که وقتی آن را بررسی می‌کنیم جز وطن فروشی چیزی ندارد. این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌داند. جانشین فرمانده ناجا در پایان اظهار کرد: ناجا به پشتیبانی مردم و به خواست مردم با این افراد ذره‌ای مماشات نخواهد کرد.

کدخدایی: شورای نگهبان هم نمی‌تواند آینده رییس جمهور انتخابی را تضمین کند

عباسعلی کدخدایی: وقتی رئیس جمهور آمریکا قضات دیوان عالی را انتخاب می کند، الزاما آن ها در مسیر یا نگاهی که رئیس جمهور آن ها را منصوب کرده است، حرکت نمی کنند. از سوی دیگر، انسان به هر حال در حال تحول است. ممکن است که فردی را در پستی تعیین کنید و الان اطمینان دارید که او هم نظر و همراه شماست. برنامه های روشنی دارد. اما بعد از مدتی که در آن پست قرار گرفت، فراموش کند و از مسیری که فکر می کردید خارج شود. شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها حداقل هایی را به موجب قانون دارد و به موجب آن می تواند صلاحیت ها را بررسی و اعلام کند. طبیعتا شورای نگهبان نمی تواند آینده کسی که انتخاب می شود را تضمین کند. این موضوع در انتخابات مجلس خیلی ملموس تر است. یک نماینده ای که با تایید شورای نگهبان انتخاب می شود، ممکن است طی ۴ سال مرتکب تخلفاتی شود. طبعا شورای نگهبان در دوره بعد صلاحیت او را تایید نمی کند. این یک امر طبیعی است که در همه پست ها و سمت ها ممکن است که اتفاق بیفتد شورای نگهبان هم با حداقل شرایطی که در قانون است، می تواند ارزیابی کند و غیر از این هم راه دیگری نیست.

اژه ای: کاندیداهای ریاست جمهوری در آستانه انتخابات مراقب رفتار و اعمال خود باشند

محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه گفت: با توجه به اینکه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک می‌شویم بایستی نامزدها مواظب و مراقب رفتارهای خود باشند و به یاد داشته باشند که رعایت اخلاق اسلامی، یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در برگزاری انتخابات در کشور ایران است و تمام ضوابط و مقررات را رعایت کرده و کاری نکنند که دشمن را خوشحال کنند.

رییس کمیسیون اصل ۹۰: کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود ندارد

پژمانفر: رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که فرزندآوری نیاز به فرهنگ سازی دارد گفت: فرهنگ اشتباه گذشته که فرزند کمتر را مساوی با زندگی بهتر تعریف می‌کرد، هنوز در جامعه رواج دارد و شاهد هستیم که بسیاری از افراد مشکل مالی و مسکن ندارند، ولی برای ازدواج هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و به همین دلیل برای تغییر نگرش به کار فرهنگی نیاز است. او با اشاره به این که ارزش والای مادر شدن در جامعه کمرنگ شده است، اضافه کرد: باید به خانواده ها تاکید شود که کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود ندارد.

احمدی‌نژاد عامل ریزش رای هر کسی می‌شود

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه اگر این چهار نفری که از جریان اصولگرایی تایید می‌شوند با هم ائتلاف نکنند، رئیسی رای نمی‌آورد یا اگر بخواهند در انتخابات تا روز رای گیری رقابت کنند، که دچار ریزش رای خواهند شد، درباره آرایش سیاسی جریان اصلاح‌طلب گفت: در جریان اصلاح‌طلبی نیز گرچه همه منتظر هستند که ببینند چه اشخاصی تایید صلاحیت می‌شوند اما سمت و سوی آنها این است که یک اصلاح‌طلب خالص را وارد عرصه رقابت کنند و یک نفر هم پوششی و یار کمکی باشد.وی افزود: در جریان مستقل و اعتدال‌گرایان نیز  لاریجانی و یکی دیگر از آقایانی که ممکن است از کارگزاران؛ اگر تایید شوند به انتخابات ورود پیدا می‌کنند و اگر تایید نشوند، یک نفر دیگر را وارد می‌کنند. با این ترکیب به نظر می رسد که انتخابات به دور دوم کشیده شود و در دور اول رئیس‌جمهور مشخص نمی‌شود. مشکل اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ این است که گفتمان غالبی که بتواند رای خاکستری را به دست بیاورد وجود ندارد.

واکنش فیروزآبادی به ادعای محمود احمدی نژاد درباره نقش نهادهای نظامی در فروش vpn

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره vpn فروشی در کشور توضیح داد.ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که «آقای احمدی نژاد گفتند کسانی که فیلتر می کنند، خودشان فیلترشکن میفروشند.» گفت: خیر، به هیچ وجه. نمی دانم، تاجایی که بررسی کردیم دستگاه های حکومتی نیستند. کسانی که اطلاعات دارند به ما بگویند؛ حتما استفاده می کنیم. مرکز ما از اوضاع کشور بی اطلاع نیست. تاجایی که اطلاع داریم، مالکان بخش خصوصی هستند.

علی لاریجانی مستقل شرکت کرد اما....

مرعشی در پاسخ به این که آیا احتمال اجماع روی یک کاندیدای بین جریانی وجود دارد؟ بیان کرد: الان هم جناح اصلاح طلب و هم جناح اصولگرا کاندیداهای اختصاصی خودشان را دارند؛ آقای علی لاریجانی هم به صورت ابتدایی کاندیدا هستند. در واقع دلیل ندارد که جناح ها از کاندیداهای اختصاصی خودشان حمایت نکنند و این موضوع از شخصیت و اعتبار آقای لاریجانی هم کم نمی کند ولی شخص آقای لاریجانی هم اعلام کردند که مستقل در انتخابات شرکت کرده اند. معتقدم انتخابات و سیاست یک پدیده پویا و سیال است و متناسب با حوادثی که در هفته های آینده رقم خواهد خورد، صحنه های نهایی شکل خواهد گرفت.

چرا از شرایط حساس کنونی خارج نمی‌شویم

این فعال اصولگرا افزود: ما از شرایط حساس کنونی کشور خارج نمی‌شویم زیرا همیشه به این شرایط فکر کردیم و فشارهای امنیتی، سیاسی و بحران‌های اجتماعی ما را به کارهای اورژانسی وادار کرده است. کسب رضایت سریع مردم برای پیروزی درانتخابات ما را وادار کرده که اقدامات خلاف مصالح عمومی مردم را انجام دهیم. امروز مشکل مسکن را حل می‌کنیم و فردا گرفتار افزایش نرخ تورم می‌شویم.داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم عدالت اجتماعی را در جامعه پیاده کنیم باید نحوه اجرای آن از مسیر اصلاحات نهادی باشد، مردم از ناکارآمدی دولت ناراضی هستند نه از نظام سیاسی. این باعث شده که مردم تصور کنند نظام سیاسی برای شکل گیری یک دولت مطلوب و کارآمد مشکل دارد، اگر دولت کارآمد باشد، مردم با نظام سیاسی مشکلی ندارند.قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه ۵هزینه اصلی برای هر شهروند وجود دارد خاطرنشان کرد: مسکن، خوراک، حمل و نقل، بهداشت و درمان و پوشاک هزینه‌های اصلی مردم هستند که در کنار این هزینه‌ها، امنیت و آموزش هم وجود دارد.این فعال سیاسی افزود: در حوزه مسکن علاوه بر کمبود ۴و نیم میلیون واحد مسکونی شاهد رشد بی محابای اجاره‌ها هستیم. برای حل این مشکل در «دولت سلام» یک پروژه تعریف شده که کمبود مسکن را جبران و قیمت اجاره در کشور را سازماندهی کنیم.

نمکی: نگرانم فرمان دردمندانه رهبر انقلاب درباره نرخ جمعیت را پاسخ نداده باشم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانی مقام معظم رهبری در مورد جمعیت، بسیار بجا است و همواره این دغدغه را داشته ام که در طوفان کرونا که اداره آبرومندانه آن نه برای وزارت بهداشت بلکه برای جمهوری اسلامی ایران پر مسئولیت بود، فرمان دردمندانه مقام مظعم رهبری را پاسخ نداده باشم و مبادا در طوفان این بلای خانمانسوز فراموش کنم که ایشان هم دغدغه ای برای آینده داشته اند.

رستم قاسمی: واکسن کرونا را انداختیم دور!

رستم قاسمی، یکی‌از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و فرماندهان پیشین سپاه، می‌گوید یکی از دوستان برای من از روسیه واکسن کرونا آورده بود، استفاده نکردم و در یخچال مانده بود، آخر هم انداختیم بیرون!

واعظی: دولت رقیب هیچ‌ نامزد یا جریان‌ سیاسی نیست

رییس دفتر رییس‌جمهوری نوشت: دولت در انتخابات بی‌طرف است و رقیب هیچ‌ یک از نامزدها یا جریان‌های سیاسی نیست.محمود واعظی روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دولت در انتخابات بی‌طرف است و رقیب هیچ‌ یک از نامزدها یا جریان‌های سیاسی نیست.رییس‌دفتر رییس‌جمهوری افزود: نامزدهای محترم به جای سیاه‌نمایی و تهمت و فضاسازی‌های غیرواقعی علیه دولت، برنامه‌های خود را برای اداره کشور ارائه دهند. به نفع همه است که انتخابات کاملا رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

نامه سردار قاآنی به فرمانده سرایا القدس: بی تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرد.سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (پنج‌شنبه) در نامه‌ای به «اکرم العجوری» فرمانده گروه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) گفت که گروه های مقاومت با ایستادگی خود، عظمت پوشالی دشمن صهیونیستی را در هم شکستند.به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این نامه آمده است: «قدرت فزاینده جهادی شما توانسته‌ است خسارات وسیعی به ارتش صهیونیستی وارد کند و شما با ایستادگی و وحدت و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه خود توانسته‌اید قدرت ارتش صهیونیستی را در هم بشکنید. قدرت شما فراتر از آنی است که دشمن تاکنون دیده و متصور است.» سردار قاآنی افزود: «ما همچون عهدی که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بسته، با تمامی جان‌ها و جسم‌هایمان و هر آن‌چه خداوند عز و جل از قدرت و امکانات به ما داده است در کنار شما هستیم و هیچ شک و تردیدی نداریم که به زودی با عزت و اقتدار برای اقامه نماز وارد مسجدالاقصی خواهیم شد و تا زمان زوال و نابودی این رژیم غاصب از یاری شما دست نخواهیم کشید، هرچند تهدیدات و خطرات افزایش یابد و تشدید شود.»

جدیدترین اقدام ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری

سخنگوی ستاد اسحاق جهانگیری از انتخاب روسای ۲۱ ستاد استانی این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.فاطمه پهلوانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‌در جلسه امروز شورای سیاستگذاری ستاد آقای دکتر جهانگیری، روسای ستاد ۲۱ استان کشور تعیین شدند. رایزنی برای تعیین روسای ستاد در سایر استان‌ها ادامه دارد.

کنایه رفیق‌دوست به احمدی‌نژاد؛ او هیچ شباهتی به رجایی نداشت

محسن رفیقدوست با اشاره به مشی مدیریتی شهید رجایی و الزام ایشان به اجرای فرامین حضرت امام در سریع‌ترین زمان ممکن، گفت: چند سال پیش کسی ادعا کرد من رجایی دوم هستم؛ بی خود این حرف را زد، او هیچ شباهتی به رجایی نداشت.محسن رفیقدوست در دومین قسمت از ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما با عنوان «مجری»، با بیان اینکه مردم همان مردم هستند، مسئولان باید سعی کنند مانند رجایی باشند، خاطرنشان کرد: روزی در دوران دفاع مقدس از دفتر آقای رجایی تماس گرفتند و بنده را فراخواندند. من به دفتر ایشان رفتم و آقای رجایی گفت از طرف حضرت امام دستور آمده است که فلان فرمانده را برکنار کنید. تا این کار انجام بگیرد حدود ۴۸ ساعت طول کشید. وقتی گزارش کار را به آقای رجایی دادم گفت هنر کردید؟! فرمان حضرت امام را ۴۸ ساعت به تعویق انداخته اید! این کار باید همان روز بلافاصله انجام می‌شد؛ لذا امروز هم باید نسبت به فرمان رهبر انقلاب مانند رجایی باشیم. وی خاطرنشان کرد: چند سال پیش کسی ادعا کرد من رجایی دوم هستم. بی خود این حرف را زد. او هیچ شباهتی به رجایی نداشت.

جلیلی: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد

سعید جلیلی در توئیتی نوشت: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد؛ در هشت سال گذشته این تجربه خود را به خوبی نشان داد.

پیش بینی یک اصلاح‌طلب در مورد انتخابات ۱۴۰۰

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، رقابت نهایی و اصلی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری را پس از احراز صلاحیت‌ها دانست و گفت: اگر پس از تایید صلاحیت‌ها آرایش داوطلبان به همین شکل باشد، رقابت اصلی میان سه جریان اصلاحات، راست سنتی یا اصولگرایان معتدل و گروهی که برای فرار از پاسخگویی خود را مستقل معرفی می‌کند، است.جواد امام درباره برخی خبرها از حمایت اصلاح‌طلبان از علی لاریجانی، یادآور شد: در جبهه اصلاحات ایران هیچ بحث و اتفاق نظری در مورد لاریجانی وجود ندارد و این موضوع بیشتر القای اصولگرایان است. شرط اصلاح‌طلبان این است که خودشان نامزد داشته باشند در غیر این صورت هیچگاه نامزد اصولگرا را به عنوان نامزد مطلوب خود معرفی نمی‌کنند.وی درباره پیش‌بینی اش از نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد انتخابات میان نامزد اصلاح‌طلب و اصولگرا به دور دوم کشیده می‌شود.

مجری های مناظرات چه کسانی هستند؟

در دوره‌های قبل رضا پورحسین، مرتضی حیدری و علی طلوعی از جمله افرادی بودند که اجرای مناظره‌ها را بر عهده داشتند. برای انتخابات سال ۱۴۰۰نیز گمانه زنی‌های بسیاری شده است و به عنوان مثال رضا پورحسین، مرتضی حیدری، رضا رشیدپور، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله افرادی بوده اند که نام آن‌ها برای اجرا برده شده است. البته پورحسین در گفت وگویی اعلام کرده که اگر به او دوباره پیشنهاد اجرای مناظره‌ها را بدهند، نخواهد پذیرفت و ترجیح می‌دهد افراد جوان‌تر پا به میدان بگذارند. اما صداوسیما اعلام کرده که مجریان مشخص شده اند، اما بنا بر برنامه ریزی و قواعد ستاد انتخابات در زمان بندی مشخصی نام آن‌ها اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۰
تجربه درست جلیلی از زمان مسئولیتش در مذاکرات هسته ای: کشور را با نمایش نمی توان اداره کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
تمام گرفتاری های تحریمی فعلی ما از جلیلی
و حامیان و همفکرانش است
و قطعا روزی باید در دادگاه زمینی و الهی پاسخگو باشند
با توجه به صحبت کنعانی ظاهرا توافق شده 8 نفر تایی بشن!! 4 تا اصولگرا، دو تا اصلاح طلب و دو تا مستقل (اعتدالی)
با توجه به صحبت کنعانی ظاهرا توافق شده 8 نفر تایی بشن!! 4 تا اصولگرا، دو تا اصلاح طلب و دو تا مستقل (اعتدالی)
#انتخاب_اصلح
دوستان
رئیس‌جمهوری آنقدری اختیار دارد که همان کسانی که غوغا می‌کنند رئیس‌جمهور اختیار ندارد برای تصاحب این مقام دندان تیز می‌کنند
این همه شهید ندادیم که امروز به واسطه مشکلات اقتصادی بخوایم از نظام و انقلاب ناامید بشیم!
وقتی که شهرامون هم بمبارون میشد مردم ایستادند؛ الان که ...
اغلب این مشکلات معیشتی قابل حل است اگر اراده باشد
اگر نگاه ما برای رشد اقتصادی کشور به سرمایه خارجی نباشد! همان خطایی که در نهایت به بیماری هلندی و ابرتورم می‌انجامد!
کدام کشور در تاریخ وجود دارد که بدون خودکفایی در تولید و همزمان، تعیین نکردن تعرفه‌های سنگین بر واردات توانسته ابر قدرت اقتصادی شود؟
بنابراین دل خوش کردن به غرب و شرق و بی توجهی به تولید و خودکفایی همان و نابودی اقتصاد کشور همان
رای ندید احتمال خطا میره بالا و بیشتر احتمال داره مسئولینی ناکارامد روی کار بیان
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
نه که تا حالا مسئولین کارآمد اومدن راس کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
ما ناامید هستیم دوست عزیز شما که امیدواری از الان برو رای بده تا روز انتخابات بلکه جبران رای نداده ما رو کرده باشی
هرچه بیشتر به فرزنداوری اصرار کنید نتیجه اش برعکس میشود. اگر مادری مهم بود حق سرپرستی فرزندان را مثل غربی ها به مادر ها می دادید نه به نامادری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
آفرین سیلی محکمی به ا ون نماینده حرف مفت زن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
اگر برگردم به گذشته همين بچه بي آينده كه در جامعه به ظاهر اسلامي ولي بدون اخلاق و فرهنگ بزرگ شده را هم نمي آوردم
قابل توجه اقا محسن اولا ایشان ادعا رجایی بودن را نداشت در ثانی از برادر گرامی که باعث شد مردم ایران اولین بار با واژه اختلاس اشنا شوند چه خبر معمولا افرادی در خصوص دیگران صحبت میکنند که کارنامه روشنی داشته باشند نه حضرتعالی دوست داری با نظر مردم اشنا شوی و از پستوی ذهنت خارج شو و با احمدی نژاد یک گشتی در شهر بزن حساب دست می اید اخوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
حافظه ت ضعیفه ایشون ادعای شباهت به رجایی رو داشت . بدون اینکه از بی ارزش بودن صحبت های آقای رفیق دوست کم بشه .....1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
مگه با چند ماه حکومت معلوم میشه که طرف چقدر به زندگی عادی مردم نزذدیک بوده؟ اگر رجایی هم چند دوره بیشتر عمر می کرد یکی از همین ها می بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اون زمان( زمان هاله ی نور دیده) اینقدر رجایی رجایی کردید که صدای همسر شهید رجایی دراومد،بعد کلی به همسرایشون تاختید که...
جناب آقای رفیق دوست امثال آقای هاشمی رفسنجانی رو نمی گم خیلی از نوجوانان 15-14 ساله می دونستند که اون آقا هیچ شباهتی به رجایی و شعارهایی که می ده نداره ولی شما بابصیرت ها شما ... متوجه نشدید و به خاطر این متوجه نشدن نه تنها از مردم خس و خاشاک قلمدادشده عذرخواهی نکردید که هنوز هم طلبکارید و بصیرت 1400 رو علم کردید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
دوکلمه کلیدیش رو حذف کردی دستت درد نکنه من نفهم بودم نمی دونستم دارم چی می گم شما درستش کردید . ولی خداییش اگر غلط بود حذف نمی شد ....1
یادآور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
همون وقت خانم شهیدرجایی گفت که احمدی نژاد شباهتی به رجایی نداره ولی آقای مهدی چمران گفت ایشون(خانم رجایی) نمی دونه.
نون بازوتو بخور، دیگه شورشو در آورده
جناب قاسمی.کاش لا اقل به یک نفر تزریق میکردید.یک رای هم یک رای است.خخخخ
برای رستم از روسیه واکسن میارن، چند روزی توی یخچاله و میندازه دور!!!! کی باور می‌کنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
واکسن روسی خوبه برای مردم ایشون واکسن نامرغوب آمریکایی می خواد احتمالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
فایزر را قبلا تزریق کرده و روسی را برای روز مبادا نگه داشته که فاسد شده دور انداحته
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
تازه فکر می کنه کار درستی کرده که در این کمبود واکسن ، واکسن را دور انداخته و به یک نفر که نیاز داشته نداده، چه کسانی قراره رئیس
! جمهور بشن
آقای رفیق دوست آیا واقعاً در فاصله سالهای 1384 تا 1392 هم همین حرفها را می زدید؟ یا سراپا چاکر ، ارادتمند، ستایشگر و حامی جان بر کف احمدی نژاد بودید و با تمام توان از او دفاع می کردید و او را معجزه هزاره سوم می خواندید. واقعاً چرا برخی این همه مردم را کم حافظه می پندارند؟!!!!!!
خوش بحال سردار قاسمی که
دوستانشان به روسیه رفت وامد دارند
وقتی واکسن فایزر موجود است واکسن روس را باید به زباله دانی انداخت احتیاط شرط اول بقا برای ریاست است
جناب احمدی نژاد در خصوص vpn CBواقعیت محض رو گفته
از اول هم گفتیم همش سرکاری هست
"مجری های مناظرات چه کسانی هستند؟"
درخواست داریم مجری یکی از گزینه های زیر باشد:
1- عادل فردوسی پور
2- رامبد جوان
3- مهران مدیری
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
احتمالاً رضوانی
واکسن روسی در یخچال آقا رستمی ..بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
جانشین فرمانده ناجا: سخنان برخی کاندیداها جز وطن فروشی چیزی نداردجنابسردار اشتری چرا فکر میکنید هرکسی برخلاف تفکرشماها سخنی برمیان اورد وطنفروش هست؟وطنفروش تعریف خاص خودش را دارد وطنفروش با نقادی مردن خیلی فرق دارد چرا میخواهید باهمین کلمات دهان منتقدان را ببندید؟
کدخدایی: شورای نگهبان هم نمی‌تواند آینده رییس جمهور انتخابی را تضمین کندجناب کدخدایی ایا این سخن شمافرارروبه جلو برای 4سال اینده تیست که اگر نامزدی نتوانست کاری درکشوروبرای مردم صورت دهد بگید ما قبلا هم گفتیم نمیتوانیم تضمین کنیم چرا؟ مگر معیار شما وتقوا وتخصص ودردمندی نامزدها وسبقه کاری انان نیست چرا برای برون رفت ازسوالات ومطالبات مردم همین الان دارید راه گریز ازپاسخگویی را میبندید؟ نه خیر عزیزم وقتی دهها نفر نامزد ریاست جمهوری میشوند وشماها ازبین این دههانفروقتی 4-5نفررا به عنوان افراد شاخص معرفی میکنید باید هم پاسخگوی تائید صلاحیت خودتان باشید
رییس کمیسیون اصل ۹۰: کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود نداردجناب پزمانفر شمااول بعنوان نمایندگان انقلابی وجهادی که خودتان را دردمند مردم وجامعه میدانید اول توضیخ بده دررابطه با فرزنداوری بانوان چه فکری وچه مشوق فرزنداوری درنظرگرفتید؟ ایاواقعا خبرداری پوشک یک نوزاد قیمت ان چند هست؟ ایا میدانی یک نوزاد درطول ماه چه تعداد پوشک مصرف میکند/ ایا میدانی شیرخشک ای ام ا که قبلا20تومن بود درعرض یکسال شده38هزارتومن میدانی یک نوزاد حداقل هفته ای دوقوطب مصرف میکند؟ ایا میدانی هزینه درمان وچکاب برای نوزاد چقدر هست؟ ایا میدانی قیمت پوشاک نوزاد ازبزرگسالان گرانتر هست؟ ایا میدانی فرزنداوری هزینه سنگین برحانواده تحمیل میکند؟ ایا میدانی فرزند اینده میخواهد درس ومدرسه وشغل میخواهد؟ شمابرای نسل فعلی که الان قرارهست پدرفرزندی شود که شمامشوق ان هستید شغل پایدار ندارند وحقوق کارگری انان زیرحقوق مصوب وزارتکار هست پس بیا اول شغل پدران ومادران نوزاد را ترمیم وثابت کن بیا سهمیه پوشاک وشیرخشک و..... دولتی درنظر بگیر بیا بگو هرکسی فرزند اورد 1میلیون باید بدون اسثتنثا حقوقش اضافه گردد بیا مصوب کن هیچ کارفرمایی حق ندارد پدرومادر نوزادی که تا دوساله نشده ازکاراخراج کند و........ نه اینکه ازروی شکم سیری وبی تخصصی وبرای مصاحبه و.... دم ازفرزنداوری بزنید قطعا مردم با طناب پوسیده شماها خودشان وفرزندشان را به چاه وبی کفایتی نمیندازند
نمکی: نگرانم فرمان دردمندانه رهبر انقلاب درباره نرخ جمعیت را پاسخ نداده باشم جناب نمگی چرانمیتوانی پاسخ بدی؟ بیا مصوب کن درمان ناباروری برای زوجها رایگان بیا مصوب کن وزارت بهداشت وشبکه بهداشت محلات شیرخشک وپوشک با کیفیت رایگان تحویل خانواده نوزاد بهند بیا مصوب کن هرنوزاد تاسن 5سالگی درمانش دربیمارستانهای دولتی رایگان ودربخش خصوصی نیم بهاست بیا زایمان مادرران را رایگان اعلام کن پس میتوانی پاسخ بدهی
جلیلی: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کردجناب جلیلی لطفا شمادم ازاداره کشورنزنید که عمق فاجعه تحریم به شماودرزمان شمابرملت وکشورتحمیل شد بطوری که ایران رابردید زیربند7منشور وهمچنین 8قطعنامه شورای حکام وامنیت را تو برملت ازمغان اوردید وسه سال متوالی ایران را دراستانه جنگ قراردادید واقعا شمابا چه رویی وباچه منطقی بررقبای خودمیتازید وملت را میخواهید قانع کنید که فردی مدیر ودرصورتیکه رئیس جمهور شودی ملت وکشوررا نجات میدهید نه عزیزم لطفا شماساکت باشید بهترهست
آقای رفیق دوست خواهشاً یک گوشه کناری سکوت کنید
چه طنز تلخی است که اقای رفیق دوست به دکتر احمدی نژاد کنایه می زند !!!
آین آدمی که دارون واکسن کرونا را در یخچال نگه میدارد تا فاسد شود چطور میخواهد کشور را مدیریت کند . بیجا کرده واکسن را فاسد کرده باید میداد به یک نیازمند . اول بره خونه خودش رومدیریت کنه مملکت مگر اینقدر فقیر شده که این آدمها بخواهند مدیران قوقای کشور بشوند .
تابناک جان‌ همین دیروز تیتر زده بودی چرا خانم‌ ها کار نمی کنند. جوابت رو از پژمانفر گرفتی؟ نوش جونت:))
رستم قاسمی: واکسن کرونا را انداختیم دور!
اسراف افتخار نداره. میدادی یه نفر استفاده کنه.
عجبا
زیبنده کشور و صدا و سیما و مردم نیست رشید پور مجری باشه
طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی رفیق دوز زمانی حرفاش ارزشمند بود الان دیکه خریداری برای ما افراد ی که در انقلاب بودیم ارزشی ندارد
شهید رجایی چند وقت رئیس جمهور بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
بیست و هشت روز
چرا واکسن رو انداختی میدادی یه بیچاره بزنه.شما همینید
جناب رفیق دوست خیلیا همون روز گفتن احمدی نژاد رجایی نیست فقط برا گول زدن شماها ادای رجایی رو در میاره ولی شما نشنیدین
جناب رستم خان چرا واکسن روسی رو انداختی دور؟ نمیتونستی جون یه انسان در معرض خطر رو باهاش نجات بدی؟ این دوستت رو معرفی کن به داد مردم برسه تو این اوضاع قرمز کرونایی
جناب رستم قاسمی! فرق بین من و شما همینه. من‌ دنبال واکسن هستم و گیرم نمیاد ولی شما به خاطر موقعیتتان احتمالاً از چند جای دیگر هم برایتان واکسن اورده اند و اضافه امده و انداخته اید دور. تبعیض یعنی همین.
نمکی جان کاش کمی هم نگران مردم و کشورت بودی
کاندیداها تکراری مجری ها تکراری!!!
اقای پژمانفر اگر بانی و مسئول ایجاد فرهنگ فرزنداوری و مادر شدن را بعد از 42 سال بر عهده بگیرند در عرض دو سال با تلاشهای بی شائبه ایشان تمام دخترها ازدواج میکنند و فقط به مادر شدن می اندیشند . لذا از همین الان به دولت اینده پیشنهاد جدی میدهم که بعد از رسیدن به پاستور اولین اقدام خود را به تاسیس وزارت فرزند اوری معطوف بدارند و وزیر ان هم حی و اماده است تا در مقام وزارت به مسئولیت پر خطیر خود عمل نماید تا فرهنگ فرزند اوری سریعا در زندگی مردم ملکه عملی و ذهنی بشود و از سوی دیگر ایشان بعد از رسیدن به مقام عظمای وزارت قدرت طلبی ایشان نیز فروکش خواهد کرد و همچنین از مصاحبه های تاریخی خود دست بر خواهد داشت . زیرا به امر فرهنگسازی مشغول خواهند بود.
این چه حرف بی منطق و بی ارزشی است که دوست من واکسن اورد از روسیه برای من ؟ خب چند سوال پیش خواهد امئ .مگر در روسیه واکسن را ازاد می فروشند ؟ اگر جواب بله است چه کسی و کدام واکسن را ؟ سوال دوم چرا گرفتی ؟ سوال سوم چرا انداختی دور حد اقل میدادی یک نفر از ان استفاده میکرد .اخه با این نوع گفتار میشه رای جمع کرد ؟
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانی مقام معظم رهبری در مورد جمعیت، بسیار بجا است و همواره این دغدغه را داشته
احسنت به تو
رستم قاسمی اخه مرد حسابی اون واکسن را می دادی یک نیازمندی استفاده کند نه اینکه بیاندازی دور
در ضمن اگر میخای یک چند ده هزار رای بیاری بهتر است تا روز شمارش اره حرف نزنی وفقط لبخند بزن
روسی انداخته دور، آمریکایی رو زده به جاش
رستم قاسمی اگر کسی برایش واکسن خارج از نوبت آورده و او قبول کرده، اشتباه اول را مرتکب شده، اگر اون واکسن رو دور انداخته و نه خودش ونه کس دیگری استفاده نکردن، اشتباه دوم، تعریف کردن این مطلب هم خودش نشان از قضاوت سراسر مشکل دار این فرد است، گرچه سایر اظهار نظرهایی هم که اینجا منتشر شده، در حد همون رستم قاسمیه! تنها نکته جذاب این فرد اسم ایرانیشه…
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
نه خود خورد نه کس دهد
گنده کند به ......
جناب سردار قاسمی، واکسن شکلات نیست که تو مغازه بفروشند. چه جوری برای شما از روسیه واکسن آوردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
داداش پوتینشه دیگه
با وجود گرانی فقر و بیکاری و نداشتن ثبات جامعه وعدم امید به آینده چطوری فرزندآوری کنیم
احتمالا رفیقجناب رستم خان ، خبر نداشتند که ایشان واکسن فایزر خودشان را قبل زده اند !!!!
چرا گذاشتید تا واکسن اهدایی خراب شود ، به وزارت بهداشت عودت می دادید تا یک نفر از مردم نجات یابند
جناب نمکی ، بهتر است بفرمائید که اتهاماتی که به شما بابت ، داشتن سهام چندین شرکت مهم و پرکار دارویی با شراکت خانم نراقی دارید چیست؟
جناب جلیلی ، عدم کارکرد مثبت و ایده آل دولت روحانی اصلا دلیلی نمی شود که مردم به کسانی چون شما پناه ببرند
چون خود شما و جریان قوی پشت سر شما باعث و بانی اصلی این مشکلات متعدد مردم و کشور گرفتار شده هستید .
از داداش آقای رفیقدوست چه خبر؟
بعد وزارت بهداشت ميگه واكسن قاچاق ندارم در حالي كه در يخچال هاي مسولين موجود است . همه چي روشن هست و فقط انكار وتكذيب مسولين مردم را ازرده تر مي كند. لطفا سكوت كنيد
خدا رو شکر
دوستانی دارید براتون واکسن میارن
از روسیه از آمریکا
من هم بودم روسی رو مینداختم دور
باز خدا رو شکر ،
شماها دوستانی دارین که لواسان رو هم به نامتون میزنن
اگر ملت رو ندارین ، دوستانی دارین که هر کاری براتون میکنن .
به داد ملت برسین ، والا ،
این دلخوشی خیلی دوام نمیاره
کدخدایی: شورای نگهبان هم نمی‌تواند آینده رییس جمهور انتخابی را تضمین کند! اگر شورای نگهبان تضمین نمی کند پس بهتر است از کسی جانبداری هم نکند! انتخاب را به عهده مردم بگذارد اگر آنها اشتباه کردند از کسی طلبکار هم نخواند بود.
پاسخ ها
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اولا که رای نمیدیم، اگه هم بریم به محمود می‌دیم ، بتو ایران فقط حاتمی و احمدی نژاد پایگاه مردمی دارن اگه محمود نیاد انتخاباتی سرد و بی روح خواهد بود
اقای قاسمی بهتر بود واکسن را به پیر مرد یا پیر زنی که بیماری زمینه ای یا دیابت داشت می دادید که تزریق کنند؟
یه خبر بدرد بخور توی بسته خبریت نبود
رستم قاسمی؛ یکی از دوستان برای من از روسیه واکسن کرونا آورده بود، استفاده نکردم و در یخچال مانده بود، آخر هم انداختیم بیرون!!! خوب همون اول می دادی به یک بدبخت نیازمند!! (نه خود خورد ، نه کس دهد ....)
کشور را با نمایش نمی توان اداره کرد اما با حرافی چرا!
پس کاری بهتر از پدر شدن هم برای ما مردان وجود ندارد .
علم و دانش و پیشرفت هم بزاریم کنار برای شما سرباز تولید کنیم
تا وقتی برخی مردم را فتنه گر و آنور آبی معرفی کنید کشور وضعش همین است
الان که دارند میجنگند نه حزب الله نه ایران برای مقابله با اسرائیل نرفتند . به زودی هیچ اتفاقی نمی افتد
تو برو واکسن ۴ دلاری وارد کن بفروش ۵۰ دلار کیک به کیه
آقای کدخدایی شورای نگهبان که به این راحتی از مسئولیت تائید صلاحیت کاندیداها شانه خالی می کند برای چی اصلا دخالت می کند درست مثل دکترها که قبل از عمل جراحی تائیدیه از بیمار واطرافیان می گیرند که اگر مریض زیر عمل جراحی مرد به ما ربطی نداره در ثانی آدمی مثل احمدی نژاد با ان همه خسارت به ایران نتیجه قطعی نظارت شورای نگهبان بوده که مردم ناگزیر از بین بد وبدتر به او رای داده اندمردم که آلزایمر ندارند می دانند که مردم به ناچار بین هاشمی رفسنجانی واحمدی نژاد به او رای دادند قطعا در یک انتخابات آزاد آدمی مثل احمدی نژاد رئیس جمهور نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اگه دکتر احمدی نژاد اینطوری که میگی است چرا از تایید صلاحیتش می ترسند خب تاییدش کنم وقتی رای نیاورد خودبخود حذف میشه .قضیه اینه که ایشون رای اول رو داره و باند قدرت و ثروت می‌ترسه تاییدش کنند.
سعید جلیلی در توئیتی نوشت: کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد؛ در هشت سال گذشته این تجربه خود را به خوبی نشان داد.
جلیلی درست گفته و فقط در تعداد سال اشتباه کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
احسنت
روزی که دولت جدید پا از روی خرخره ی مردم بردارد، مردم خواهند توانست نفس بکشند
البته اصلاح زیر ساختها واقعاً کار هرکسی نیست و جسارتی مثل رئیسی می خواهد که طرح اصلاح زیرساختهای قوه ی قضائیه را داد.
کسایی که دو دوره ی قبل به روحانی رأی دادن خیلی به ما بدهکارن!
همونها هم حالا طلبکار شدن و دوقورت و نیمشون باقیه!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
شما اول بدهکاریتو تو دوره هاله نور تسویه کن بعد بیا بستانکاری تو بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
سال 57 ها بدهکارن به ما جوونها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
اولا همه کاندیدها مورد تایید شورای نگهبان بود. دوما باید
به کدوم رای می دادند که بهتر از روحانی باشه؟ رئیسی هم رئیس جمهور می شه و نتیجه اش را می بینید ولی همین که رای دهندگان به روحانی را سرزنش می کنید باعث می شود که کسی رای ندهد. رای بی رای
من رأی می دهم
چون «رأی بی رأی» را طرفداران قبلی دولت دارند تبلیغ می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
صندوق انتخابات بخورتت باهوش
اشتباه
| Netherlands |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اشتباهی مثبت دادم !
آقای رستمی لو داد که به مسئولین یواشکی واکسن داده شده مال بقیه هم دیر یا زود صداش در میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
تایید حرف دکتر احمدی نژاد
چقدر جالب که مسئولین تو یخچال خونشون واکسن کرونا دارن روزی سیصد نفر از مردم بیچاره جونشون از دست میدن تازه می‌خواد رییس جمهورم بشه
چرا واکسن را انداختی دور، خوب می‌دادی یک سالمندی، بیماری بزنه خوب
آقا رستم ! چرا واکسن رو دور انداختی ؟ خوب میدادی یه بنده خدایی استفاده کنه!!!!
اقای رستمی ثابت کرد که حرف احمدی نژاد که می گفت مسئولین واکسن زده اند درست است
دور انداختن واکسن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دکل نفتی رو هم لابد دور انداختی
"دور انداختن" عین کاری که با بقیه منابع انسانی و مادی کشور میکنید
شرایط حساس واسه خیلیا نون و آب داره داداچ
اقای سعید جلیلی یادتان هست در جلسه های اتمی شرکت میکردید یکروز به یکی همراهان خود در جلسه گفتید میخواهی حالا جلسه را منفجر کنم ایشان گفت چجوری گفتید میزنم زیر میز وجلسه را ترک میکنیم حالا شما بفرما اقدام شما نمایش نبود . شما فراموشکار شدید مردم بخوبی یادشان هست لطفا کمی فکر کنید به سوابق خود برگردید عمل و کارهای خودتان را به دیگران نسبت ندهید
بجای این همه ترس عدم تضمین که منتخب دوره 13 مثل 12 دوره قبل نشه چرا فکری که یک سال میگم کشوری که رهبری دارد ریاست جمهوری چه سنخیتی دارد با یک تغییر کوچک با انتخاب نخست وزیر توسط ولی فقیه یا مجلس خاتمه میدادید
پاسخ ها
چی میگی؟
| Netherlands |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
نظام کشور جمهوری است نه پادشاهی!
رستم خان عجب درایتی به همین صورت مشکلات را حل خواهی کرد.
چون خواسته واکسن آمریکایی فایزر رو بزنه،روسی رو انداخته.دور.
آقا رستم رفقا برات از مسکو واکسن تهیه می کنند. راستش از وزارت نفت و دکل و وو چه خبر
وب سایت نردبان در زمینه تبلیغات و ثبت آگهی فعالیت می کند به محض ثبت آگهی دیگه منتظر تایید نمی مونی و آگهی شما شما نه تنها در گروههای مربوطه قابل مشاهده است بلکه در همان لحظه در صفحه اول و اصلی سایت نردبان قرار می گیرد. یک ویژگی خوب سایت نردبان امکان ثبت بک لینک در آگهی ها می باشد. کسب و کارهایی که برای خود وب سایت دارند و تمایل دارند که مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایتشان شود می توانند از این قابلیت استفاده کنند.
تبلیغات در سایت نردبان شامل:
ثبت آگهی عادی
ثبت آگهی ویژه
ثبت آگهی بصورت بنر متحرک(گیف)
ثبت آگهی لینک دار
پذیرش آگهی بصورت بنر ثابت در صفحات سایت
و ثبت آگهی بصورت ریپورتارژ می باشد...
این ها همان روزهای اول فایزر زدند روسی را باید دور بندازند
اگه شورای نگهبان واقعا درست عمل کنه رستم قاسمی باید ردصلاحیت بشه . کسی که یه واکسن رو نمی تونه مدیریت کنه مدیر و مدبره ؟؟؟؟؟ دکل نفتی گم شده رو بی خیال می شیم .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
چرا دکل نفتی را بی خیال بشیم؟
رستم جان با دور نیانداختن واکسن حداقل جان یک نفر را نجات می دادی
از دکل نفتی چه خبر؟!
احمدی نژاد همه رو لو میده
روسی بده خوب چینیشو بزن
سلام رستم خان خدا کنه این دروغ راست باشه

شرمنده فایزر میخواستی
این آقای رستمی چه روابطی با روسیه دارد که برایش در این دوران سخت واکسن به صورت اختصاصی می آورند؟! و دوم اینکه اگر ایشان واقعا این کار را کرده باشد ( واکسن را دور ریخته باشد ) پس فصیح و نا فهم می باشد و اگر هم دروغ می گوید و این کار را نکرده باشد، پس ایشان صلاحیت حتی کاندید شدن برای ریاست جمهوری را هم ندارد چه برسد به اینکه انتخاب شود و به خواهد برای هشتاد میلیون نفر تصمیم بگیرد. زیرا ایشان یا فصیح است و یا دروغگو!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
مجید جان فکر کنم می خواستی بگی سفیه نوشتی فصیح ، دلبندم.
ولی اصل حرفت درسته
دیگه از رستم دستان هم کاری بر نخواهد امد
آقای رفیقدوست .از آقا مرتضی بنیانگذار اختلاس چه خبر؟
حرفهای جناب رستم قاسمی منو یاد اقا طبری انداخت گفت دوستانی دارم که حاضرن کل لواسان را بنام بزنن


جناب قاسمی چرا ندادی به یه نیازمند تزریق کنه انداختی دور
مگه دعذغه مردم مستضعف نداری ؟
این بنده خدا اول براش واکسن روسی آوردن بعدا که واکسن فایزر گیرش اومده انرا زده و روسی را دور انداخته.
با توجه به تعداد زیاد افراد دور سفره نفت و بودجه سالانه و گرانی و بی آبی و بی کاری جمعیت باید به ۵ میلیون نفر برسد.
من به هیچ کس توصیه نمیکنم ازدواج کند یا بچه دار شود
" ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که «آقای احمدی نژاد گفتند کسانی که فیلتر می کنند، خودشان فیلترشکن میفروشند.» گفت: خیر، به هیچ وجه. نمی دانم، تاجایی که بررسی کردیم دستگاه های حکومتی نیستند. کسانی که اطلاعات دارند به ما بگویند؛ حتما استفاده می کنیم "
جمله " کسانی که اطلاعات دارند به ما بگویند " ما رو کشته خخخخخخخخخخخ
رای بی رای
کاندیدا ها همه از احمدی نژاد میترسند که در مناظره ها پته اشان را روی آب بریزد
هیچ یک از کاندیدها راهکاروبرنامه ندارند مگر مشتی شعار که سالهاست توسط مسئولین قبلی تکرار شده وبه آنها هم عمل نشده است پس رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
والله به تمام مقدسات قسم من که همیشه رای می دادم این بار دیگه رای نمی دم هرچقدر هم بتونم تبلیغ می کنم اطرافیانم رای ندهند...برای اینکه به دنیا نشان دهیم ما این مسئولین بی کفایت را نمی خواهیم چه اصولگرا و چه اصلاح طلب
رای بی رای ....من چون مولایم امیرالمومنین علی علیه السلام که سالها خانه نشین شد و میراث خواران بر اریکه قدرت پایکوبی کردند، خانه نشینی می کنم و در روز انتخابات از خانه خارج نخواهم شد
شرکت در انتخابات یعنی آری به فقر و فلاکت و ناکارآمدی
من نه ضد انقلابم و نه از طایفه سلطنت طلبان یا مجاهدین یا کمونیست ها یا ......
در همه دوره ها هم در انتخابات شرکت می کردم ولی ابن بار ملت ایران تصمیم خودش را گرفته است یعنی تن ندادن به عملکرد مسئولین ...
پس رای بی رای
رای بی رای چون همه فقط برای قدرت آمده اند ..شهوت قدرت و بس
به فضل خدا و به یاری ایمه اطهار .....رای بی رای
رای ندادن در انتخابات نتیجه پشت کردن مسئولین به این مردم بی پناه و نجیب است ....
رای ندادن خودش یک رای بزرگ است ....رای دادن به نپذیرفتن آنچه که این سالها که بر ما رفته است ...
رای بی رای .....رای دادن در این دوره یعنی اعطای مشروعیت و مقبولیت به بی کفایتی مسئولین ، فساد و رانت‌های نورچشمی ها، قبول استمرار وضعیت فعلی اقتصادی و تایید هر آنچه بر این ما گذشته است
به خاطر کودکانی که خم شده در سطل های زباله برای تکه نانی رای نمی دهم
به خاطر مادرانی که برای شیر کودکان خود درمانده اند رای نمی دهم
به خاطر کسانی که با شکم گرسنه خود و کودکانشان می خوابند رای نمی دهم
رای بی رای
به خاطر تفاوت زمین تا آسمان زندگی مردم عادی با مسئولین کشور هر نوع مسئول با هر ادعایی
و اینکه تجربه نشان داده که هر یک از روسای جمهور پیشین، فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی خود، دقت کنید فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی
در ایجاد وضع نابسامان کنونی نقش داشته اند. پس چگونه می توان مردم را به باز آزمودن آزموده ها فراخواند؟
عدم شرکت در انتخابات هم به خودی خود نوعی انتخاب است. من عدم مشارکت را انتخاب میکنم تا اگر هنوز رگه هایی از وجدان در مسئولین باقیست، بیدار شود.
آیا صرف خوشحال شدن یا خوشحال نشدن آمریکا از عدم حضور یا حضور در انتخابات دلیلی موجه است؟ خیر. خداوند در قرآن کریم می فرماید حق را بگویید گرچه به ضرر خود یا خانواده تان باشد.
کمی بیندیشیم واز خدا بترسیم،
تمام کاندیدها در این 40 سال در راس مدیریت بودن
آقای رئیسی 30 سال قوه قضاییه تشریف داشتند موفق به مبارزه با فساد نشدن
آقای ضرغامی 10 سال رئیس تلویزیون بودن موفق به آزادی بیان نشدن
آقای جهانگیری 8سال آخر معاون اول بودن موفق به جابجایی منشی خود نشدن
آقای احمدی نژاد 800 میلارد دلار فروش نفت را چه کردند
حالا این آقایون کاندید شدند دم از ازادی بیان مبارزه با فساد می‌زنند
رستم قاسمی، یکی‌از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و فرماندهان پیشین سپاه، می‌گوید یکی از دوستان برای من از روسیه واکسن کرونا آورده بود، استفاده نکردم و در یخچال مانده بود، آخر هم انداختیم بیرون!

یعنی به همین راحتی میشه یه دونه واکسن گذاشت تو چمدون و آورد ایران؟!!!!!
بعد توی یخچال نگهش داشت !!!! بعد هم انداختنش دور !!!!!!

آقای رستم قاسمی مردم رو چی فرض کردی اخوی !!!!
فرمانده ناجا در پایان اظهار کرد: ناجا به پشتیبانی مردم و به خواست مردم با این افراد ذره‌ای مماشات نخواهد کرد،
کدام مردم همین هایی که میخواهند رای ندهند....
وقتی فرمانده ناجا و سخنگوی قوه قضاییه و ... برای رئیس جمهور خط و نشان می کشند، یعنی رئیس جمهور هیچکاره است!
همونطور که برای رستم قاسمی واکسن جور کردن و براش آوردن اصلا بعید نیس که تمام مسئولای دیگه هم براشون واکسن جور شده و زدن. اونم فایزر. پس حرف احمدی نژاد که میگفت مسئولا خودشون واکسن زدن درسته.البته خودشم زده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان