بازدید 11295
در هر دو نیمه از حریف برتر بودیم، پنالتی ما گرفته نشد

مجیدی: پرسپولیس با تک‌ فرصت دربی را ناعادلانه برد

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت تیمش در دربی در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس عمل کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 14 May 2021

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت تیمش در دربی در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس عمل کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی 95 اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

سپس فرهاد مجیدی قبل از سوال خبرنگاران گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
حق با فرهاد خانه...ولی مدت هاس که دیاباته که من خیلی دوسش دارم تو فرم نیس...برا چی میاریش زمین،،؟
مربی کوچیک یعنی این!!! به زمین و زمان گیر میده و اگر و اما میاره که توجیه کنه. بچسب به تیمت. حالا ببین‌ موندگاری در تیم بعد تهدید کن. کسی که با روش کثیف بیاد سر کار همینه. امیدورام استقلال صاحب مربی هم اندازه اسمش بشه
برات متاسفم که هنوز ظرفیت باخت نداری و مثل بچه ننه ها ازین و اون شکایت میکنی و این و اونو بی شعور خظاب میکنی. باید اول درس اخلاق حرفه ای یاد بگیری و بعد مسوولیت بپذیری.

مسئولیت شکست تیم رو بپذیر تا بازیکنات بتونن برای ادامه توان داشته باشند. استقلال تیم بزرگی هست و باید حرمتش حفظ بشه.

هوادار در هر قد و قواره ای میتونه باشه میتونه رهبر کشور باشه، مادامیکه داور مسابقه نیست داره نظر شخصی اش رو میگه.

هوادار میدونه یکروز میبره و یکروز میبازه ولی فقط تیمش رو تشویق میکنه نه بهونه بیاره.
متاسفانه بی اخلاقی در ورزش ما داره رواج پیدا میکنه و ورزش ما از هدف انسانیش داره دور میشه.
بهانه ها شروع شدند
دقیقا
پرسپولیسیهای خوش شانس همان یک فرصت را داشتند و در تمام بازی تیم داوری حمایتشان کرد
تابی لنگی حتی یک نطر کارشناسی رو نگداشتی و هر چی توهین به فرهاد مجیدی رو چاپ کردی
عزیزم ۹۰دقیقه وقت داشتی گل بزنی
آقای محترم به جای اینکه اینقدر آسمون ریسمون ببافی و این و اون و زمان و زمین را مقصر شکست قلمداد کنی، کمی ادب یاد بگیر و ار رفتارهای بی شرمانه ات عذرخواهی کن. روح ناصر حجازی شاد که این صحنه ها را ندید و متاسفانه شان و احترام پیشکسوتان استقلال را هم رعایت نکردی. متاسفانه رفتار شما در حد یک بچه ۷ ساله لجوج است. شما در حد استقلال نیستید. استقلال مرد بزرگ می خواهد نه بچه بد دهن، در ضمن روزی که گذاشتی و رفتی همه می دانیم که چقدر تلاش کردی محمود فکری موفق نشود و از هر راهی برای زمین زدنش استفاده کردی. متاسفانه جایگاه شما در استقلال که هیچ، در هیچ تیمی نیست.شما فردی بد اخلاق و بی معرفتی و این مساله در رانندگی شما که در چند وقت پیش اتفاق افتاد همه آشکارا دیدیم.
شما حالا بچسب به اون 2 تا سیاره دروغین امجدیه کاپ! آقای حاشیه. اون موقع عیسی مصدوم شد چرا نذاشتی نادری توپ رو بیرون بزنه.
یکم شخصیت هم بدچیزی نیست ازیحیی یادبگیر.
یک نفر که بازی رو می دید کاملا براش مشخص بود که پنالتی نبود حتی بازیکن ها هم اعتقادی به پنالتی نداشتن. توپ دست بازیکن استقلال نبود و توپ رو گم کرده بود داشت بی هدف دور سر خودش می چرخید اعلام پنالتی کاملا اشتباه بود
آقا فرهاد یادت رفت بگی زمین هم کج بود...
منم اگه مامان بزرگم زنده بود خواستگار زیاد داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل