بازدید 54529
دو هزار و چهارصد و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش احمد خاتمی و علم الهدی به جنجال‌های احمدی نژاد / آقای وزیر هم منکر اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور شد! / سعید جلیلی به نفع رییسی انصراف داد؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: محسن هاشمی برای انتخابات ثبت نام می‌کند؟ / ادعای تسنیم مبنی بر انصراف جلیلی از کاندیداتوری در صورت ثبت نام رئیسی / ضرغامی: دعوای من و احمدی‌نژاد به دفتر رهبری کشیده شد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 13 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جزئیات جدید میدل‌ایست‌آی از مذاکرات ایران و عربستان سعودی

مقام‌های آگاه عراقی به میدل‌ایست‌آی گفته‌اند، جنگ در یمن بیشترین موضوع مورد بحث میان طرف‌ها بوده. این مساله اصلی‌ترین محور گفت‌وگوهای میان نمایندگان ایران و عربستان در مذاکرات چهار ساعته‌ای بوده که هفته گذشته میان طرف‌ها برگزار شده است.سعودی‌ها در آن مذاکرات خواستار ضمانت‌هایی برای اتمام حملات حوثی‌ها (انصارالله یمن) به تأسیسات نفتی و مراکز اقتصادی خود شده‌اند.میدل‌ایست‌آی مدعی شده طرف ایرانی هم در مقابل خواستار کمک عربستان سعودی برای فروش نفت خود و دور زدن تحریم‌های آمریکا شده است.

اخبار انصراف سعید جلیلی از حضور در انتخابات صحت ندارد

ظهر امروز خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که «در پی قطعی شدن کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، سعید جلیلی در جلسه‌ای که برخی افراد ستادی خود داشت اعلام کرد در صورت ثبت‌نام آقای رئیسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد. البته سعید جلیلی، عدم کاندیداتوری خود را منوط به کاندیداتوری آقای رئیسی کرده و گفته تنها در صورتی که آقای رئیسی در انتخابات ثبت‌نام نکند، کاندیدا خواهد شد».پیگیری‌های رجانیوز از منابع نزدیک به سعید جلیلی حاکی است که اخبار مربوط به انصراف وی از حضور در صحنه انتخابات صحت ندارد.با وجود هماهنگی میان دکتر جلیلی و آیت‌الله رئیسی، هنوز تصمیم نهایی برای چگونگی حضور کاندیداهای جریان انقلابی مشخص نشده و اخبار منتشرشده صرفا گمانه‌زنی است.

حمله علم الهدی به احمدی نژاد: آقایی عربده می کشد و می گوید در انتخابات شرکت نمی کنم

امام جمعه مشهد:اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من در انتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران گفت:هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست. هم ما ، هم شورای نگهبان و هم داوطلبان قانونی عمل کردیم.قانون انتخابات نه لغو و نه اصلاح شد و در ماده ۵۵ و ۵۹ قانون انتخابات این موضوع آمده که ماده ۵۹ دست ما را باز گذاشته که این مدارک و ویژگی ها را از داوطلبان بخواهیم.مدارک را رتبه بندی شده تحویل شورای نگهبان می دهیم.حرکت عظیمی مانند انتخابات را قرار شد با تدبیر و هماهنگی حل کنیم. خیلی از فضاها شاید برداشت نامناسب هماهنگی کنند که خوشبختانه مشکلی نیست. طبق گزارش وزارت کشور تا دیروز ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند که همه داوطلبان که شرایط ابلاغیه ستاد انتخابات را هم در حوزه کرونا و هم نظام و مقررات ملاقات کردند و امیدوارم همه نامزدها و ستادهای آنها و مردم خوب ما این شرایط را رعایت کنند، چون در وضعیت ویژه و استثنایی این دور از انتخابات را برگزار می‌کنیم که هیچ وقت با این شرایط روبه رو نبوده ایم و این مستلزم همکاری است.

محمود صادقی: لاریجانی مورد احترام اصلاح طلبان است /ردصلاحیت شوم انتخابات را تحریم نمی کنم

محمود صادقی، کاندیدای جبهه اصلاحات بعد از ثبت نام در انتخابات گفت: درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی، آقای دکتر لاریجانی شخصیت باتجربه در رده‌های مختلف مدیریتی و قانون‌گذاری و مورد احترام شخص بنده و اصلاح طلبان هستند اما براساس مانیفست اعلام شده و توافق جبهه اصلاحات، کاندیدای برگزیده جبهه اصلاحات منحصرا از بین نامزدهای اصلاح طلب است.شفافیت را از خود و دولت شروع خواهم کرد و با پیشگام شدن در مسیر شفافیت و پاسخگویی سایر بخش‌های حاکمیت را به همراهی و پاسخگویی وادار خواهم کرد.من به عنوان جزیی از جبهه اصلاحات و با آن سازوکار وارد انتخابات شده ام. با یک خرد جمعی و کار گروهی در عرصه حضور پیدا کردم.امیدوارم که تایید صلاحیت شوم و اگر نشدم مراحل قانونی را برای اعتراض طی می‌کنم. انتخابات را تحریم نمی کنیم و تا زمانی که انتخابات وجود دارد و در صندوق‌های رای باز است، این فرصت را غنیمت می شماریم./خبرآنلاین

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور: شنبه تعطیل نیست

صدرالدین صدری معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور گفت: تعطیلات عید سعید فطر ۱۴۰۰ مصادف با روزهای پنجشنبه و جمعه است و بر همین اساس شنبه تعطیل نیست.در ماه واحده قانون افزایش تعطیلی عید فطر اعلام شده است که تعطیلات عید سعید فطر دو روز اول و دوم شوال تعیین شده است.وی با تاکید بر اینکه شنبه روز کاری اردیبهشت ماه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: آنچه در فضای مجازی با عنوان اینکه در صورت همزمانی ایام تعطیلات عید فطر با تعطیلات رسمی روز بعد از آن نیز تعطیل خواهد بود در متن قانون وجود ندارد.

کشف محموله سلاح‌های مخصوص ترور در آستانه انتخابات

یک منبع آگاه:محموله‌ای شامل ۵۰ قبضه اسلحه کلت و یکصد خشاب تیر که بنا بود به منظور اجرای عملیات‌ تروریستی در آستانه انتخابات به داخل کشور منتقل شود، با هشیاری سربازان گمنام در تیپ تکاور انصارالرسول کرمانشاه کشف و ضبط شد./ فارس

حمله احمد خاتمی به احمدی نژاد/ اگر ‌قانون را قبول ندارید چرا به صحنه می‌آیید

عضو فقهای شورای نگهبان:شورای نگهبان هیچ‌گاه قانون‌گذاری نکرده و نمی‌کند بلکه قانون را تفسیر کرده است، اما عده‌ای دراین‌باره مغالطه می‌کنند.اگر افراد قانون را قبول ندارند چرا به صحنه می‌آیند؟ اینکه عده‌ای بگویند انتخابات را تحریم می‌کنیم یعنی نظام و قانون اساسی را قبول ندارند.

ضرغامی: دعوای من و احمدی‌نژاد به دفتر رهبری کشیده شد

عزت الله ضرغامی در گفتگو با «تسنیم» به تفاوت‌های خود با احمدی‌نژاد پرداخت که در ادامه بخشی از این مصاحبه را می‌خوانید: آقای احمدی‌نژاد کار خوب دارد و از کار‌های خوب او نه من بلکه آقا تعریف کرده است. آقا بهترین تعابیر را درباره احمدی‌نژاد دارد، در زمانی که ایشان کار‌های بسیار خوبی کرد؛ یکی از آن‌ها مسکن مهر بود. آقای احمدی‌نژاد حتماً اشکالات اجرایی هم دارد. زمانی که رئیس سازمان صدا و سیما بودم با احمدی‌نژاد می‌دانید چقدر درگیر بودم؟ دعوا‌های ما را دفتر رهبری حل کرد. ما را مثل متهم نشاندند، جمع بندی کردند و گفتند ۵۰ درصد طرف احمدی‌نژاد حق است و ۵۰ درصد طرف ضرغامی. یعنی دعوا‌های ما را دفتر رهبری حل کرد. دعوا‌ها شخصی نبود، دعوا برای همین رفتار‌ها و عملکرد‌ها بود؛ پس همان موقع کاری هم چنین مطلبی داشتم و هم الان که می‌خواهم صحبت کنم دارم.

جان کری بار دیگر سخنان ظریف در فایل صوتی را رد کرد

سفیر تغییرات آب و هوایی دولت بایدن در سازمان ملل و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در دولت اوباما، باری دیگر انتقال اطلاعات حملات نظامی رژیم صهیونیستی در خاک سوریه به وزیر امور خارجه ایران را در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا رد کرد.به گزارش شبکه فاکس نیوز، جان کری سفیر دولت بایدن در سازمان ملل در حوزه تغییرات آب و هوایی، روز گدشته در یک جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به سوالات اسکات پری، نماینده جمهوریخواه مجلس آمریکا و لی زلدین، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان درباره این که آیا طبق فایل صوتی درز شده از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، او در دیدار یا تماسی، اطلاعات محرمانه نظامی رژیم صهیونیستی و آن چه ۲۰۰ حمله پنهانی آن به سوریه عنوان شده را در اختیار ظریف گذاشته است، ارائه چنین اطلاعاتی به ایران را رد کرد.کری در این جلسه، در پاسخ به اسکات پری که از او پرسید آیا ظریف «دروغ می گوید؟»، گفت: شاید سردرگم شده یا اشتباه می کند.او توضیح داد که ظریف شاید قصد داشته بگوید که در جریان امور نبوده است و احتمال دارد که قصدش شاخ و برگ دادن به این مطلب بوده و ظاهرا «احساساتی» هم بوده است.

ادعای تسنیم مبنی بر انصراف جلیلی از کاندیداتوری در صورت ثبت‌‌نام رئیسی

جلیلی گفته است که با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، دلیلی برای کاندیداتوری نمی‌بیند و بنابراین، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌‌نام نخواهد کرد.در پی قطعی شدن کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری، سعید جلیلی در جلسه‌ای که با برخی افراد ستاد خود داشت اعلام کرد در صورت ثبت‌نام آقای رئیسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد.البته سعید جلیلی، عدم کاندیداتوری خود را منوط به کاندیداتوری آقای رئیسی کرده و گفته تنها در صورتی که آقای رئیسی در انتخابات ثبت‌نام نکند، کاندیدا خواهد شد.

محسن هاشمی برای انتخابات ثبت نام می کند؟

محسن هاشمی یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ به شمار می رود که هنوز ثبت نام نکرده است، مشاور رسانه ای فرزند هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را در این مورد بیان کرده است.فواد صادقی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای محسن هاشمی روز شنبه به جمع‌بندی می‌رسد و مشورت‌هایی با اسحاق جهانگیری و برخی اصلاح‌طلبان داشته و تا روز شنبه نظرش را اعلام می‌کند.

جلایی پور: تصمیم جهانگیری برای ثبت نام در انتخابات قطعی شد

یک عضو جبهه اصلاح طلبان ایران از قطعی شدن تصمیم جهانگیری برای حضور در انتخابات پیش رو خبر داد. محمدرضا جلایی پور عضو جبهه اصلاح طلبان ایران در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با آخرین تصمیم اسحاق جهانگیری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد: پیام‌ها و تماس‌های جداگانهٔ تعدادی از رهبران و بزرگان اصلاحات باعث شد اسحاق جهانگیری عصر امروز، پنج‌شنبه، تصمیم قطعی‌اش برای حضور در انتخابات را اتخاذ کند. بر اساس این گزارش جهانگیری به عنوان کاندیدای پیشنهاد شده توسط بیش از دو سوم اعضای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد. جهانگیری بعد از محمدجواد ظریف با ۳۵ رای دومین کاندیدای پیشنهادی اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران بوده است.

نعمتی: کاندیداتوری لاریجانی ۱۰۰ درصد شد

بهروز نعمتی از شخصیت‌های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی لحظاتی پیش اعلام کرد که ثبت نام آقای علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی شده است. بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. او پیش‌بینی کرد که دوقطبی اصلی در انتخابات بین او و آقای رئیسی اتفاق بیفتد و در صورتی که آقای رئیسی حاضر نباشند، پیش بینی بهروز نعمتی این بود که دوقطبی بین آقایان لاریجانی و سعید جلیلی باشد. پیشتر تسنیم اعلام کرده بود که تصمیم آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری قطعی است و او نیز جمعه یا شنبه برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت. همچنین تسنیم در خبری اختصاصی اعلام کرد که آقای سعید جلیلی در صورت کاندیداتوری آقای رئیسی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. بهروز نعمتی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.

احتمال حضور صالحی در انتخابات ۱۴۰۰

طی روز‌های اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند. صالحی در واکنش به این درخواست‌ها گفته هنوز به تصمیم نرسیده و همچنان مشغول فکر کردن در این زمینه است. علی اکبر صالحی در دهه شصت رئیس دانشگاه شریف و در دهه هفتاد، نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی بود. وی در میانه‌ی دهه هشتاد، معاون دبیرکل سازمان بین المللی کنفرانس اسلامی مستقر در جده شد. صالحی که دارای دکترای فیزیک هسته‌ای از دانشگاه MIT آمریکاست، هم اکنون رئیس سازمان انرژی اتمی است و نقش ویژه‌ای در مذاکرات هسته‌ای و تحقق برجام ایفا کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۹
حماسه مردم را خواهید دید البته در رای ندادن
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ایران برای همه ایرانیان است


تا کی صبوری تا کی ........


لطفا به شعور ایرانیان احترام بگذاریم


و..........
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
دقیقا همینه، مردم دیگه از نادرست و شعارهای پوچ خسته شدنن و نایی برای حرکت ندارند. رای دادن و ندادن هیچ تغییری در سرنوشت مردم به وجود نمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
رسانه های خارجی قدرت این را نداشته و ندارند جلوی رای مردم را بگیرند.
چیزی که باعث می شود مردم رای ندهند عملکرد مسوولین و عدم تعهد به وعده هایشان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دفعه قبل رای ندادیم 8 سال بدبختی و فلاکت سرمون اومد این دفعه رای بدیم ولی به آدم درستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
محمد جان اظهار نظر ما افراد عادی فقط برای خالی کردن خشممان هست و هیچ تاثیری در سیاست های داخلی و خارجی ندارد زیرا اصلا مردم را نمی بینند...
کاری به احمدی نژاد ندارم ولی دقیقا تخصص آقایان خاتمی و علم الهدی چیه که راجب سیاست و فقه و پزشکی و انرژی هسته ای اظهار نظر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
تخصص روحانی چی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
با احترام به شما
برای تصحیح بعدی
راجع به صحیح است نه راجب
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بنده هم کاری به احمدی نژاد، خاتمی، علم الهدی، شما، خودم و ... ندارم. شما بفرمایید دقیقا تخصصتان چیست که در همه این موارد اظهار نظر میکنید. عمو جان مگه نمیدونی ایرانی جماعت تو همه زمینه ها صاحب نظره.
ناشناس
| Austria |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
آقای خاتمی! شورای نگهبان حق قانون گذاریندارد و این شرایط تفسیر محسوب نمیشوند. چطور موضوع به این سادگی را نمی فهمید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اظهار نظر؟ اظهار نظر میکنند یا با همین تخصص ها مملکت رو اداره میکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
راجع به.!! لطفا قبل اظهار نظردر موردتخصص لااقل دیکته کلمات را یاد بگیرید
هم اکنون رئیس سازمان انرژی اتمی است و نقش ویژه ای در مذاکرات هسته ای و تحقق برجام ایفا کرد.

ترامپ برجام را پاره کرد و صالحی راکتور اراک را تخریب و در نطنز و فردو تعداد زیادی از سانتریفوژ ها را نابود نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
دوست عزیز اقای سانسورچی تابناک لطفا نوشته را منتشر کن تا این بنده خدا روشن شود
دوست عزیر اقای صالحی دانش اموخته دانشگاه ام ای تی در رشته فیزی با تسلط به 5 زبان در 25 سالگی فارغ التحصیل شد از مفاخر ام ای تی است
واما از ابتدای انقلاب بحث انرژی هسته ای را پیش برده چه در بعد علمی و چه در ساخت تجهیزات در ابتدا پی وان یعنی پاکستان یک را از پاکستان اوردند و از روی او چند مدل جدیدتر ساختند تا به ای ار شسش رساندند داستان خیلی طولانی می شود ... اقای صالحی می گفت اگر برجام را نقض کنند خیلی سریع بهترش را سر جایش می گذارم نگران نباشید این که سیمان توش می ریزم چیز بی ارزش و مدل پایینی است دیر یازود باید همین کار را خودمان بکنیم و... گفتو از ان بهتر چنین کرد غنی سازی با ابشارهای پر سرعت تا به 60 رساند اگر بشود کسی را هم رده صالحی دانست کسی نیست جز سمیعی بزرگ
و اما بد است که کسی به باغبان باقی بگوید چرا ان شاخها را می شکنی 0....
و اما در مورد صالحی دقیقا چهار پنج سال پیش حقوق ایشان هشت میلیون بود کسی که جزو انجمن فزیکدانان است هر جا برود50000 دولار را مثل قند می دهندیعنی ماهی یک میلیارد تومان اورا مقایسه نکن با همه کسانی که اگراز کشور بروند بیرون به هیچ دانشگاه و کارخانه ای راهش نمی دهندَ
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برای نظام عملکرد اشخاص مهمه اگر کوهی از مدارک علمی دهن پرکن هم داشته باشد اما عملکردش مخرب و خلاف مصالح کشور باشد به چه درد میخورد !بعدش هم خرابکاریها و فریب دشمن خوردن بالا تر از خسارت بتن ریخته ضمن اینکه اینجا و تو نظامی که صدها هزار نفر برای ماندنش جان خود را فدا کردن کسی را نمیتوان با پول و دوولار قیمت گذاشت اینجا هر کس خدمت خالصانه برای خدا و خلق خدا و این نظام اسلامی کرد ارزش داره همین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
ما رای می دیم ولی درست انتخاب می کنیم نه مثل وقتی که گفتیم روحانی مچکریم که اوضاع اینطوری شد
آقایان خاتمی و علم الهدی! این آقا سوگلی شما بودند که به خاطر ایشان افراد زیادی رو دستگیر و محصور کردید.حالا هم اگر اظهار نظر نکنید خیلی بهتره چون ازشماست که بر شماست.فقط یک بار سخنان خودتان را در تعربف و تمجید آقای احمدی نژاد در خطبه های نماز جمعه و بسیاری از اجتماعات دیگر در سال های۸۴ تا ۹۲ مرور کنید بعدش خودتان را قضاوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ملاک حال فعلی افراد است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
همینه، سال ۸۸ را من هنوز یادمه که چه اتفاقاتی رخ داد اونم به خاطر حمایت از این آقا. حالا مغضوب شده.جالبه
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
همون سال ۸۸ بنده بخاطر انتقاد از حرفای بعد از انتخاب احمدی نژاد از یک ارگان دولتی با پیگیری های شبانه روزی حراست اخراج شدم.حالا اون آقا که یه کشور و یه نظام رو براش هزینه کردین اخ و پیف شد؟
آقای خاتمی می گوید شورای نگهبان قانون را تفسیر کرده است. محدودیت سنی 40 تا 75 سال تفسیر کدام ماده قانونی است؟ فرد بالای 75 سال مدیر یا مدبر نیست یا در این سن رجل سیاسی بودنش ساقط می شود؟ مصوبه ی شورای نگهبان خلاف بند 1-10 سیاست های کلی انتخابات ابلاغی رهبری هست که گفته باید هر تعریف و توضیحی مطابق قانون اساسی باشد. این مصوبه خلاف قانون اساسی نیز هست و مستند این بخش جوابیه های شورای نگهبان به مجلس است زمانی که آنها برای داوطلبان محدودیت سنی تعیین کرده بودند و شورای نگهبان آنرا خلاف اصل 115 قانون اساسی است. شورای نگهبان 4 بار تعیین محدوده سنی را خلاف قانون اساسی تشخیص داده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
با این حساب مردم حق دارند تا به خیلی از تفاسیر
شک کنند
و اعتمادشان بشدت سلب شده باشد
درود
وقتی کشور تورم 48درصد داره و دارد به سمت ونزوئلا شدن حرکت می کند رییس جمهور لازم ندارد...همینطوری خودش میرود...رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
ببخشید مگر تا تکلاس چند خواندی که می گویی48 درصد استاد آهم از کیلویی 3000 به 25000 رسد یعنی حدود 800 درصد کفش 80 تومنی شده 600
معلومه همیشه تلویزیون نگاه می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
از رو هم نمیرید همین کاندیدای شما بود که هشت سال مردمو بدبخت کرد
برده داری هم قانون بود
قانون اساسی هم بود
وحی نکردین که
خيانت به 60 ميليون مردم (بورسي) يعني هدايت مردم به راي بي راي است. هدفمند هم هست خواه از سوي دولت وقت يا انهايي که در پي قبضه دولت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اولا رای بی رای. در ثانی شما چرا گول خوردی؟؟؟؟ چرا حرف بعضیا را باور کردی؟؟ اقتصاد این مملکت کجاش رو حساب و اصولیه که سیستم بورسش باشه؟؟؟؟؟
نوسان ازت گرفتند چون دقیقا میدونستند نقاط ضعفی چیه،
ناشناس
| France |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
نگران نباش از شنبه تا انتخابات هر روز ۵ درصد میره رو شاخص ...شما هم بدوید برید رای بدید ..از روز بعد از انتخابات هم روزی ۵ درصد دوباره سقوط میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
این ک تا ملک و دارایی هاتو سهام کردی فکر کردی یک شبه
به عرش میری از بی خردی خودته عمو. کل سیستم مملکتو بدهکار ساده لوحی شما کنیم ؟
ریس جمهور باید باسواد، باکلاس ، سیاستمدار، جنتلمن، معتقد باشه
ئ جمهور باید صالحی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
این کاندیدها که ثبت نام کردند یا قراره ثبت نام کنند تقریبا هیچ کدام یک سوم این شرایط را ندارند
آقایان خاتمی و علم الهدی! این چیزی که شما بزرگواران بهش رسیدین آقای هاشمی رفسنجانی کبیر ۱۵ سال پیش در باره اش هشدار داد و شما و دوستانتان تا جایی که در توان داشتید در هر جلسه ای ایشان رو کوبیدید.خدا رحمتش کنه که واقعا هوشمند بود.خدایا خودت ما رو ببخشای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
کبیر!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
کدوم هاشمی همون که این روحانی رو با این عملکرد افتضاح گذاشت تو کاسه مردم؟؟؟؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برادر من هاشمی خود پایه گذار این یک بوم و دو هوا بود این احزاب را خودش درست کرد برای این روزها بخش خصوصی را راه انداخت....
درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
به خاک سیاه بشینه که از زمان ورودش به ریاست جمهوری در دهه ۸۰, همه را بدبخت کرد. خدا ازش نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
زاینده رود ما را که خشکاند
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
لعنت خدا بر عوام فریبان
اقای خاتمی حالا به نظر شما کاندید اصلح کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
داماد آقای علم الهدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
از همه بختر ومورد قبول ملت احمدی نژاد است وآن را تایید کنید وشر درست نکنید وتنها کسی که می تواند مملکت خراب را درست کند احمدی نژاد است روحکانی گند زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
اینکه مشخصه از نظر این فرد فقط رییسی که قبلا در امتحان رای آوردن مردود شده است اصلح می باشد/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
شما که میگید احمدی را تایید کنید و شر درست نکنید . منطورت چیه
برید پی کارتون دیگه ،
ترامپ برجام را پاره کرد و صالحی راکتور اراک را تخریب و در نطنز و فردو تعداد زیادی از سانتریفوژ ها را نابود نمود
مطمین باش صالحی یک جای دیگری همون لوله های را که قایم کرده بود و فقط او میدانست برده و یک رآکتور دیگه ساخته
ترامپ برجام را پاره کرد و صالحی راکتور اراک را تخریب و در نطنز و فردو تعداد زیادی از سانتریفوژ ها را نابود نمود
مطمین باش صالحی یک جای دیگری همون لوله های را که قایم کرده بود و فقط او میدانست برده و یک رآکتور دیگه ساخته
اقای خاتمی به خاطر احمدی نژاد مردم را تکه پاره میکردید الان می گید ......
افرادی که ارزشی باشند و بفکر راه شهدا و تو دهنی زدن به استکبار شرق و غرب باشم رای میدن حالا می خواد تورم بشه 1000 درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
......آن کس که نداند و نداند که نداند
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
افراد ارزشی چون شما از بیت المال ارتزاق میکنند افراد غیر ارزشی مانند ما در چون شغل آزاد داریم نمیتوانیم از جایی جز حاصل دسترنج خودمان ارتزاق کنیم و چون تحت فشار شدید اقتصادی هستیم بنابراین دلیلی برای کوبیدن مشت به دهان استکبار نداریم و من الله توفیق
جواب عریده را باید با عربده داد.
جناب خاتمی مغالته تفسیر قانون شماست
واقعا از این واکنش ها و تاختن ها به احمدی‌نژاد میتوان فهمید که این موضوع واکسن فایزر که احمدی‌نژاد به آن اشاره کرد، یکی از اسرار مگو بوده است که اینگونه خشمها را برانگیخته است.
وقتی امثال علم الهدی با اون شناسنامه و اون سخنان از احمدی نژاد بد میگه

یعنی احمدی نژاد کارش خیلی درسته

اگه تا الان نمیخاستم رای بدم مصمم شدم حتما از لج امثال تندروها به احمدی نژاد رای بدهم

چون مطمینم با شجاعت و جسارتی که احمدی نژاد داره . کاخهای ریا و فساد را نابود خواهد کرد
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دقيقا همون چيزي كه ميخواستند افتادي به تله . دعواي بد و بدتر راه انداختن كه پاشي بري راي بدي و خودشون اون پشت بشينن به ريشت بخندن. خسته نشدي بس كه بازي خوردي؟!
هرکس هم نظر شما باشد خوب و فهیم است و هرکس نظرش با شما نباشد وطن فروش در مسیر استکبار واویلا که این مملکت به کجا میرود که مدعیان دین اینگونه می اندیشند ولی آقایان نگران نباشید فامیل نزدیک بزودی سکان اجرایی کشور را در دست میگیرد ارزو میکنم که عملکرد و ادعایش مثل هم باشد صبر میکنیم تا ببینیم احمدی نژاد هم تایید صلاحیت نمیشود شما که بهتر میدانید
از لج علم الهدی هم شده فقط احمدی نژاد

اتفاقا همین نکته احمدی نژاد رو نسبت به سال88 و 84 جذابترش کرده
احمدی نژاد زنده و پاینده باد
بد گویی علم الهدی و خاتمی باعث جذابیت و دلربایی احمدی نژاد شد

جووووووونم احمدی نژاددددد
صدرصد دیگه به احمدی رای میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اتفاقا احمدی نژادهم گفته اگر فلانی ازم حمایت نکنه رای بیشتری دارم
بد گویی علم الهدی و خاتمی باعث جذابیت و دلربایی احمدی نژاد شد

جووووووونم احمدی نژاددددد
صدرصد دیگه به احمدی رای میدم
درود بر احمدی نژاد
اگه احمدی نژاد تایید نشه
عمرا رای بدهیم
چطور ممکنه کسی که بیش از 22 میلیون رای داره تایید نشه
کاری که با دکتر محمدخاتمی کردید با دکتر احمدی نژاد نمیذاریم بکنین
ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد و معاون اولی دکتر عارف به صورت همزمان میتواند این مملکت رو از چنگال قدرت و ثروت مافیا نجات دهد

و یا دکتر محمدخاتمی رییس جمهور شود و احمدی نژاد معاون اول قدرتمند و عملگرای او شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
:)))))
تابی جون
مردم زیر بار قرض و فلاکت و کرونا دارند خفه می شوند و در سوم عزیزانشان
رای بی رای خودشان یکی را تعیین کنند مردم کیلویی چند
مقام یازدهم المپیک لندن در مجموع مدالها

رتبه اول نانوتکنولوژی منطقه

رتبه اول هوافضا منطقه

رتبه اول شتاب علمی جهان با شتاب 11 برار جهان

ریل گذاری خط اهن شمال به جنوب از مسیرمشهد
بندرعباس

کمک به معیشت مردم از یارانه و سهام عدالت

سد سازی و دو بانده کردن جاده های کشور

مسکن مهر

رابطه عالی با کشورهای همسایه بخصوص با عربستان و امارات

رابطه دوستانه و قدرتمند با کشورهای اروپایی و امریکا و سخنرانی های قدرتمندانه در بزرگترین دانشگاه علم سیاسی امریکا بریتیش کلمبیا

برگزاری اجلاس بین المللی کشورهای عدم تعهد با شرکت بیش از 100 کشور در ایران

فروش نفت با قیمت بالای 120 دلار با اینکه ایران هم تحت تحریم های امریکا بود هم شورای امنیت

سفرهای استانی فراوان و ارتباط رو در رو با مردم

باج ندادن به باندهای قدرت ثروت و عدم اجازه دخالت در کار دولت

شجاعت و تلاش و انگیزه بالا در خدمت به مردم

همه ی اینها از احمدی نژاد یک چهره کاریزما ساخته است
اگه تایید صلاحیت نشه رای بی رای

فقط و فقط احمدی نژاد بقیه همتون حناتون رنگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احمدی نژاد خیالیتون مبارک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
لابد همه این اتفاقات در زیرزمین خانه ان دخترک انجام میشه
اقایون بدجور از رای اوردن احمدی نژاد میترسن
حتی صدا و سیمای میلی و طیف علی عسگری ها
الان میفهمیم هاشمی رفسنجانی چرا دربرابر این احمدی نژاد گفت:
سر چشمه شاید گرفتن به بیل. چو پر شد نشاید گذشتن به پیل

امروز میشه گفت که سال 1388 بی بصیرت های واقعی کیا بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
احسنت
قابل توجه اقایان علم الهدی و خاتمی
فقط و فقط و فقط احمدی نژاد
خبرساز ترین چهره ی سال در جهان همیشه رییس جمهور امریکاست

فقط طی 10سال اخیر احمدی نژاد دو بار خبرسازترین چهره بوده و این یعنی کاریزما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
آره دقیقا هدفش مطرح کردن خودشه و جارو جنجال، انقلاب و اسلام وایران و مردم، ابزار و بازیچه این تفکر
حامیان احمدی نژاد انقدر هستند که فقط با عدم تایید صلاحیت میتوانید او را از ریاست جمهوری باز دارید

و با اینکار تیشه بر ریشه دموکراسی و مردم سالاری خواهید زد
چرا واقعا انقدر ازش میترسید؟؟؟
این ریاست جمهوری چی داره که چند نفر که همیشه رای هم نمی آورند خود را کاندید می‌کنند مردم از این آدم های تکراری خسته شده اند، آدم جدید و مردمی شجاع مثل احمدی نژاد را بیاورید.
درود امام زمان بر احمدی نژاد و یارانش... ما هرچه احمدی نژاد گوید به حرفیم
اون چیزایی که 16 سال پیش درمورد احمدی نژادمی گفتن حالادر مورد یه شخص دیگه می گن . به اون شخص می گم که مواظب باش که اون حرفهایی که الان درمورد احمدی نژاد می گن 16 سال دیگه بهت نگن ..... گرچه معمولا شما نگاهتون هیچ موقع به 16 سال بعد نیست ..... نظرتون فقط امروزه و بس . چو فردارسد فکرفردا کنیم ......
احمدی نژاد حرف خلاف واقع نگفته. گفته اگه من رد بشم رای نمیدم این خودش یه انتخابه . اصلا لازم نبود خودش بگه همه طرفدارانش می دونن که بی گناه رد کردین و اگه تایید نشه کسی رای نمیده
عجب هرج و مرجی شده به خدا
آخه صتالحی و میهمان پرست و جلیلی هم؟
فقط عراقچی مونده بیاد
ماشاالله به اعتماد به نفس علم لهدی. همیشه و همه جا در هر تخصصی نظر می دهند.
حماسه مردم را خواهید دید البته در رای ندادن
اشتباه میکنی خیلی ها که منافع دارند رای میدهند
۳۲۰۰۰۰ سپاهی داریم که حداقل ۲۰۰۰۰۰ هزار نفرشان رای میدهند و با خانواده حدود یک میلیون می‌شوند
۱۰۰۰۰۰۰ هم ارتش ها و خانواده رای میدهند
حدود ۲۰۰۰۰۰ روحانی با خانواده ‌وابستگان یک میلیون نفر
مدیران و اعضای خانواده هم ۵۰۰۰۰۰ هزار نفر
یک ملیون هم بسیج و دیگر نیرو های و افراد تحت سرپرستی کمیته امام
بقیه نیروهای نان خور دولت یک میلیون
این فاکس ۵۵۰۰۰۰۰ نفر نیروی ثابت که همیشه رای میدهند
یک تعداد هم بخاطر منافع و یا ترس از مهر شناسنامه و غیره
حدود ۰۲۰۰۰۰۰ اضافه میشود
جمعا شما حساب بکن ۷۵۰۰/۰۰۰ نفر رای خواهند داد
شمارش آرا بعد اذ رای گیری هم بسیار ساده است که بعدا دقیقا با محاسبه خدمت شما عرض خواهم کرد با خطای _/+ ۵٪ با استفاده از Z-test
جهانگیری بیا ولی نه به نفع کسی کنار برو ونه انصراف بده تا عیار محبوبیتت معلوم شود.
ما از آقای علم الهی ممنونیم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم می‌کنه
با سلام همه قشقایی ها بدانید رای ما برای احمدی نژاد کوچک شما قشقایی
اقایان اعلم وخاتمی تا زمانی که ایشان از شما بودند هرعیبش را محاسن حساب میکردید حالا چی شد
آقای هاشمی رفسنجانی کبیر ...
عزیز جان اون اکبر هست نه کبیر
یک قلدر و زورگو عربده کش است که از قدرتش سوءاستفاده میکنه و جایگاهی هم بین مردم نداره.این اقایان به چه دلیل ومنطقی به شعور مردم توهین می کننداحمدی نژاد الان یک نفر نیست احمدی نژاد الان اکثریت مردم است که به آنها توهین می کنید.
رای بی رای
رای بی رای
رییسی ۳۰ سال جزء چند نفر اول قوه قضاییه بوده قوه ای که هر رییسش آمد و رفت گفت ویرانه ای را تحویل گرفته حالا ایشان در قوه قضاییه چه کارنامه مثبتی دارد که هوس رییس دولت را کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
اینقدر خودشون به به و چه چه کردن باورشون شده که عملکرد آقای رییسی تو قوه قضاییه محشر بوده . خودتون که می دونید چه خبره . مردم هم از شما باهوش ترن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
کارنامه اش دست روحانی است.
اونائیکه ادعا داشتن افراد خوب و توانمندی رو انتخاب می کنند مجلس 10 درصدی رو انتخاب کردن و قبل از انتخابات هم هشدار داده شد که جوجه رو آخر پائیز میشمارن ول گوش نکردند و نتیجش شد مجلس 10 درصدی که یک مجلش فشله!!!
حالا همون 10% ادعا میکنن رئیس جمهور خوب انتخاب می کنن! که باز هم نتیجه شو می بینند و درست یک ماه بعد ار انتخابات پشیمون میشن!!!
چند نکته : پر مورد سخنان اخیر آقایان علم الهدی و خاتمی بر فرضی که سخنان ایشان در مورد احمدی نژاد همه صحیح هم باشند ( مه شاید اینطور نباشد ) باید به ایشان که سالهاست تریبون‌های مختلف را در دست دارند و در مقام اما جمعه و عضو مجلس خبرگان رهبری یاد آوری کرد که مردم ، همین مردم عادی و معمولی که وابسته به هیچ جناحی نیستند سالها قبل از ایشان مرام و منش و روح سیاست ورزی احمدی نژاد را به همین صفاتی که اینک آقایان وی را متصف میکنند میدانستند و به همین جهت در دور دوم انتخاب ایشان معترض بودند. مشکل کشور ما از قبل از انقلاب تا کنون این بوده و هست که مردم یعنی خرد جمعی آنها از مسئولینش بالاتر است. در این مورد آقایان مذکور اقلاً ده دوازده سال از مردم عقب تر هستند . یادمان نرفته که همین آقایان چه طرفداری و چه تعریف‌های نا حق و نابجایی ار احمدی نژاد کردند. چنین تغییری چه معنی میدهد ؟ یکیش بی تدبیری است آنهم خواص بی تدبیر. به این ترتیب عملکرد ایشان در مناسبی که هستند را چگونه باید ارزیابی کرد ؟
دیگر اینکه من به ورود آقای رییس به صحنه انتخابات معترض هستم و توصیه می‌کنم واقعاً اگر قصد خدمت به مردم را‌دارند در همین مقام که بدور از قضاوت عملکردشان عمری را صرف و وارد به امور آن هستند ادامه به خدمت رسانی کنند. تبلیغات اخیر صدا وسیما که که اصولاً بیننده زیادی میان عموم‌مردم ندارد در خصوص سفرهای ایشان و مثلاً بازگشایی یک کارخانه که به مدت ۱۴ سال تعطیل بوده و با یک دستور ایشان مجدداً راه اندازی و تولید را شروع کرده‌ نباید موجبی برای تبلیغ انتخاباتی ایشان و به نوعی ترغیب به شرکت شوند.
احمدی نژاد
علم الهدی سریع از مشهد آمد میدان انقلاب تهران در سال ۸۸ به مردم توهین کرد و گفت گوساله و بزغاله و الان معلوم شد بصیرت کی داشت .....
من فکر می کردم در این چند سال آنهایی که از احمدی نژاد حمایت می کردند سر عقل امده اند ولی ظاهراً جاشون رو دادند به یک سری دیگه....
جناب احمد خاتمی و علم الهدی، که به فحاشی و هتاکی در برابر اندک نظر انتقادی شناخته می شوند، چرا در برابر ساختار شکنی معجزه هزاره ها تا این حد با ملایمت و ملاطفت برخورد می فرمایند؟!!!
ماجرا چیست و از چه چیز بیمناک هستند؟!!!
روحانی را هاشمی در کاسه کشور گذاشت. احمدی نژاد را چه کسی در کاسه کشور گذاشت؟ بعضی ها فراموش کرده اند که چطوری از نظرات احمدی نژاد حمایت میشد و به عنوان یک فرد آسمانی ازش تعریف میکردند. اگر میگویید اولش خوب بود بعد عوض شد من هم که به روحانی رای دادم همین را میگویم.
مردم احمدی نژاد را دوست دارند.
احمدی نجات
فقط احمدی نژاد حتی دوس ندارم حرف بقیه رو بشنوم
دوست عزیر اقای صالحی دانش اموخته دانشگاه ام ای تی در رشته فیزی با تسلط به 5 زبان در 25 سالگی فارغ التحصیل شد از مفاخر ام ای تی است
دوست عزیز حقوق همطراز ایشان در آمریکا حداکثر ۹۰ هزار دلار در سال است نه ۵۰ هزار دلار در ماه. مطمین باشید آنجا توی ایران بیشتر گیرش میاد.
خدمات جناب آقای احمدی نژادراکسی منکرنیست!اگرکاری هم کرده که کرده بایدگفت وظیفه شغلیش بوده. دراصل شخصی که برای ریاست جمهوری ثبت نام میکنه همه تکیه کلامشون خدمت کردنه که درست هم هسته.ولی بعدنبایدهیچگونه حقی برای خودش قائل باشه وخودش روبزرگترازهرچیزبخصوص قانون کشوربدونه.احمدی نژاددراین مدت که پشت صحنه بودحالابه هردلیل رفتاروگفتارواعمالش روکه ببینیدودقت کنیداحمدی نژادگذشته نیست؟وهرکه درمقابلش بدرستی به ایسته وایشون رابخواهدتذکری درست بدهدبه بادانتقادمیگیری همین دیروزوقت ثبت نامش انگارازهمه داوطلبین بالاترخودش رومیدید.همه دواطلبین ایرانی هستن ودست دارایران شکی نیست اماگذشته چکاربرای کشورکردن به آنصورت الان مطرح نیست.الان چه وضعیتی دارندودرچه جایگاهی قرارگرفتندمهم است.لطفاً دلسوزانه کاندیدخودراانتخاب کنیدنه برای لج ولجبازی دیگران.موفق باشید.درضمن شرکت نمیکنم همان حرفیست که اونورآبیهامیزنند.شرکت شمادرانتخابات نشانه این است شمازنده هستیدوخودسرنوشت خودرابهترمیدانید.یاعلی
هر كي راي بده خاين به مملكت و دچار فراموشي و نسيان و بازيچه است . تاريخ بخونين و حماقتها و جملات ابلهانه و دلقك بازي و فساد دوره احمقي نژاد رو با اون مشايي و بقايي و معاون اول دزدش كه پاي رمال و فالگير و خرافات رو به رياست جمهوري باز كرد ، به ما گفت خس و خاشاك ، دكل تو زمانش گم شد ، تو سازمان ملل سكه يه پول شديم رو يادتون بياد ، دكتر؟! 150 نفر آدم باخودش ميبرد نيويورك! از پول ما! دو كلمه انگليسي بلد نيست حرف بزنه ،كثافتكاري و سقوط ممكلت از زمان همين شروع شد، بگم بگم؟! لمپن و بي سواد .... اون هم ادا اطوارش بود كه حرف هولوكاست رو پيش كشيد كه به واسطه اون تو يه شب دلار ششصد تومني رو كردن 1660 تومن تو سال89! تابناك اينو پست كن!
پاسخ ها
آلزایمری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
مگه احمدی نژاد قبلا رییس جمهور بوده؟
رای بی رای
سلام من وشما الکی هستیم احمدی نژاد رد صلاحیت
رییس جمهور هم یا رییسی یا محمد هست الکی زور نازنین
خیلی خوبه
فقط احمدی نجات بقیه رانت خوار هستند اختلاس گر هستند
فقطمحمود
درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی، آقای دکتر لاریجانی شخصیت باتجربه در رده‌های مختلف مدیریتی و قانون‌گذاری و مورد احترام شخص بنده و اصلاح طلبان هستند ما فقط به صاخب چکش انگلیسی و دادگاه خان داداش رای می دهیم
اگر دکتر احمدی نژاد رد صلاحیت بشن، رای نمیدیم
امید ما به پزشکیان هست
خبار انصراف سعید جلیلی از حضور در انتخابات صحت ندارد ..
بعنوان مستمع آزاد اشکالی ندارد حضور داشته باشد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی