بازدید 11077

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی در پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام تعیین تکلیف سهمیه ۲۶ هزار واحدی ملی مسکن در پرند از فعال بودن کارگاه ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 19 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محسن وطن خواهی در مراسم بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اراضی ۱۳۰ هکتاری پرند، افزود: سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در پرند ۲۶ هزار واحد است که هم اکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد فعال است.

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری 15 هزار واحد در اراضی الحاقی نیز احداث خواهد شد که طراحی و آماده سازی آن انجام شده است.

وطن خواهی افزود: پرونده مسکن مهر پرند با تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی بسته می شود.

وی اقدامات شهر جدید را به منظور دسترسی به شهرهای پیرامون و تسهیل در تردد به ویژه مترو، مناسب ارزیابی کرد.

 

اکنون بخش عمده‌ای از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده تحویل مردم داده شده و تا پایان فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

تعدادی از این واحدها باقی مانده است که بلامعارض و بدون متقاضی است و نزدیک به ۲۵ هزار واحد نیمه تمام در کشور وجود دارد که اغلب در مرحله نازک‌کاری و نصب انشعاب‌ها قرار دارد.

اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می شود و از ابتدا ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان شروع شد و به جز ۲ طرح که مشکل‌دار بود بقیه با تلاش مسوولان به اتمام رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی