بازدید 52583
دو هزار و چهارصد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

افشاگری یک نماینده درمورد زاکانی / روحانی اصلاح‌طلب: اگر رئیسی وارد میدان انتخابات شود، سید حسن خمینی هم می‌آید / فعال اصولگرا: لاریجانی شرایط بغرنجی دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات بهت آور فعال اصولگرا درباره کرونا، انتخابات و روحانی / حضور یا عدم حضور ظریف و حسن خمینی قطعی نشده است و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 11 April 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان به تیزر انتخاباتی ۲۰:۳۰

سخنگوی شورای وحدت در اظهاراتی به نحوه و محتوای تیزر انتخاباتی شبکه دو‌ سیمای جمهوری‌ اسلامی اعتراض کرد. کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت اعلام کرد: دکتر منوچهر متکی سخنگوی این شورا، نسبت به نحوه و محتوای تیزر انتخاباتی شبکه دو‌ سیمای جمهوری‌ اسلامی که در برنامه ۲۰/۳۰ پخش شد واکنش نشان‌ داد. سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه تصمیمات و اتخاذ مواضع ‌و برنامه‌ها در شورای وحدت مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت همه اضلاع جریان ارزشی و انقلابی است افزود: ساختار گفتمانی و تصمیم سازی در این شورا بر پایه خرد جمعی و مشارکت همه اعضا استوار بوده و به‌ دور از شخص محوری است. دکتر متکی در پایان اضافه نمود: امیدواریم نام نبردن از حضرت آیت الله موحدی کرمانی بعنوان رهبر جریان ارزشی و انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ که در قالب شورای وحدت نمود پیدا کرده، سهوی و از روی اشتباه بوده باشد.

تکذیب اعلام نامزدی اردکانیان در انتخابات ریاست جمهوری

یکی از خبرگزاری‌ها روز گذشته گزارشی با تیتر «ترافیک در مسیر پاستور/ ۵۵ چهره‌ای که وارد کارزار ریاست جمهوری می‌شوند»، منتشر کرد. در این گزارش، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کاندیداتوری «رضا اردکانیان» وزیر نیروی دولت دوازدهم در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شده است. وزیر نیرو در واکنش به این موضوع اعلام کرده است که درج نام وی در این گزارش صحیح نیست. جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توسط وزارت کشور اعلام شده است. براساس این جدول ۲۱ اردیبهشت ماه دستور شروع انتخابات به فرمانداران صادر شده و در ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۲۵ اردیبهشت ثبت نام داوطلبان انجام می‌شود و از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه شورای نگهبان به صلاحیت داوطلبان رسیدگی می‌کند. انتخابات نیز در ۲۷ خردادماه برگزار می شود./انتخاب

نماینده تهران:حادثه ی امروز نطنز بسیار مشکوک به نفوذ و خرابکاری است

شریعتی نیاسر پست جدیدی را در توییتر در رابطه با حادثه ی امروز نطنز منتشر کرد. مالک شریعتی نیاسر، نماینده تهران در مجلس، می‌گوید: این اتفاق در سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای ای و در خلال تلاش ایران برای وادار کردن غربی ها به لغو تحریم ها بسیار مشکوک به خرابکاری و نفوذ است. همین امروز پس از اطلاع در مجلس در حال پیگیری ابعاد و جزئیات موضوع هستیم و پس از جمع بندی اعلام نظر خواهد شد. 

نماینده مجلس: همزمان با مذاکره در وین، شاهد حادثه در نظنز هستیم

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: امروز دوباره شاهد حادثه‌ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین در حال مذاکره است. محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات مذاکره کننده با گروه ۱+۴ گفت: امروز دوباره شاهد حادثه ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین در حال مذاکره است. باز اعتماد دیگر و باز ضربه و خیانتی دیگر! نماینده مردم یزد با اشاره به اینکه همزمان که تیم مذاکره کننده ما با گروه ۱+۴ در قالب برجام در حال مذاکره هستند، در تاسیسات نطنز حادثه ای رخ داد، نتیجه گیری این حادثه با لبخند، خنجر زدن است، ادامه داد: آیا تجربه برجام کافی نیست؟ دولت باید سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهد و از این سیاست ها کوتاه نیاید. اصل بحث برداشته شدن تحریم های ظالمانه و راستی آزمایی دقیق است.

افزایش چهار برابری سرعت ابتلا و بستری کرونا در موج چهارم

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند. دکتر سیما سادات لاری گفت: سرعت افزایش ابتلا و بستری در هفته سوم از موج چهارم بیماری در کشور نزدیک به ۴ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم است که مطمئنا در صورت تداوم این روند تند صعودی باید شاهد تجربه روزهایی به مراتب سخت‌تر از گذشته در مدیریت اپیدمی در کشورمان باشیم. وی افرود: کرونا این بار سرکش‌تر و مهاجم‌تر است و ویروس جهش یافته قدرت سرایت بالایی دارد و در کشور غالب شده است و همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم هرگونه تلاش از سوی پرسنل سختکوش نظام سلامت بدون همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

استاندار تهران: قرنطینه تهران غیرممکن است

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران درباره قرنطینه شهر تهران گفت: قرنطینه کامل به منزله اینکه همه جا تعطیل باشد ممکن نیست. وی در خصوص عدم اجرای پروتکل‌ها در برخی از دستگاه‌های دولتی و ملی ادامه داد: در حال حاضر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بجز مشاغل گروه یک مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل هستند. استاندار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی از دستگاه‌های ملی نسبت به تبعیت از دستورات ستاد ملی همکاری لازم را ندارند. محسنی بندپی با بیان اینکه در حال حاضر بازار و پاساژ‌ها تعطیل هستند، گفت: برخی از مغازه‌ها به صورت فردی باز هستند. ما امشب جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا درخصوص اجرای مصوبات ستاد تصمیمات لازم را بگیریم.

اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزارت ارتباطات به سه اپراتور مختل کننده ارتباطات کلاب‌هاوس

سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. این هشدار دیروز با نامه حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات خطاب به مدیرعامل سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران ابلاغ شده است. بر اساس این گزارش، در این هشدار ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی که ایجاد اختلال در ارتباطات را جرم‌انگاری کرده مورد استناد قرار گرفته است. البته بند ف ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این وزارت خانه را طبق قانون مامور حراست و حفاظت از تبادل اطلاعات در شبکه‌های اطلاع رسانی می‌نماید. متن نامه همچنین متذکر می‌شود، در صورت استمرار این اختلال و با توجه به جمع‌آوری ادله فنی، گزارش رخداد جرم برای پیگیری قضایی به دادسرا ارائه و درخواست پیگرد قضایی آمران و عاملان این اختلال ثبت و پیگیری خواهد شد.

انتقادات صریح پزشکیان از اصولگرایان

مسعود پزشکیان که از چند ماه پیش در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آتی قرار دارد می گوید: سوال من از اصولگرایان این است آن‌هایی که از اصولگرایی حرف می‌زنند کدام اصول است؟ ما یک اصول دین و فروع دین را داریم. من اصول دین را پذیرفتم و برای فروع دین هم هر روز برای آن نماز می‌خوانم و هر روز برای آن روزه می‌گیرم. اصلی که شما از آن حرف می‌زنید بفرمایید چیست؟نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: از نظر علمی، هدف کلی و اهداف اختصاصی که وجود دارد. بعد یک‌سری استراژی و تاکتیک و اصول فرعی و اصلی وجود دارد ما از نظر اعتقادی اصل دین داریم فرع دین داریم آن چیزی که شما می‌گویید چیست؟وی می‌گوید تقوا یعنی باید تصمیم درست گرفته شود و آن تصمیم درست را به درستی اجرا کنید. آن‌هایی که حرف‌های دروغ و غیرکارشناسانه را غالب کردند ظلم نمودند و بعد اسم اسلام، دین، اصول و اصلاح روی آن گذاشتند.

انصاری راد: دوران احمدی‌نژاد را فاجعه می‌دانم

«حسین انصاری راد» فعال اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «واقعیت این است که مردم دلیل اصلی شکست مدیریت کشور و وضعیت موجود را اصولگرایان می‌دانند. به همین دلیل نیز مردم اعتقاد و باور خود را نسبت به اصولگرایان از دست داده‌اند. اینکه در بین اصولگرایان اختلاف وجود دارد یا خیر در اولویت بعدی قرار دارد. مساله مهم برای مردم این است که اصولگرایان با عملکرد خود کشور را به این نقطه رسانده‌اند. مهمترین اقدام اصولگرایان زمانی که در قدرت بودند این بود که اصلاح‌طلبان را کنار گذاشتند و اجازه ندادند کشور به سمت اصلاح حرکت کند. اصولگرایان واقعیت‌های مدیریت کشور را به خوبی درک نکرده‌اند».انصاری راد در ادامه گفت: «در شرایط کنونی‌ کشور با دو چالش مهم مواجه است. نخست چالش‌های مرتبط با سیاست خارجی و دوم امکان‌پذیر بودن برگزاری یک انتخابات آزاد که جریان‌های سیاسی بتوانند به خوبی درآن رقابت کنند. اگر مردم از جریان اصلاحات به دلایلی ناامید شده‌اند، باید این نکته را نیز متذکر شد که جریان اصولگرایی را به کلی کنار گذاشته‌اند و به این جریان به عنوان یک جریان که بتواند مشکلات کشور را حل کند نگاه نمی‌کنند.»

پس از دولت اصلاحات آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد که رویکرد دیگری در مدیریت کشور داشت و از مسیر دیگری حرکت کرد. احمدی‌نژاد به جای اینکه گامی به جلو بردارد با سوء مدیریت بیشتر کشور را به سمت آشفتگی و بی‌برنامگی کشاند. مهمترین اقدامات مخرب ایشان نیز تعطیل کردن سازمان برنامه و بودجه بود. احمدی‌نژاد کشور را با رشد شش درصد اقتصادی از رئیس دولت اصلاحات تحویل گرفت و با رشد منفی شش درصد به آقای روحانی تحویل داد. به همین دلیل بنده دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد را از جنبه سیاسی، اقتصادی و اخلاقی یک فاجعه برای کشور می‌دانم و معتقدم بسیاری از نابسامانی‌هایی که امروز جامعه با آن مواجه است، ریشه در تفکرات و عملکرد احمدی‌نژاد دارد. دوران احمدی‌نژاد یک دوران فترت در مدیریت کشور بود که کشور از جنبه‌های مختلف با آسیب مواجه شد.

احمدی‌نژاد: به فضل الهی از کسی نمی‌ترسم

رئیس دولت نهم و دهم گفت: به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.محمود احمدی نژاد این روزها بساط جلسات انتخاباتی را برپا کرده و هر روز در جمع طیفی از اقشار مردم سخنرانی می کند. او اخیرا وعده داده است در ایام انتخابات مسائلی را بیان خواهد کرد.محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت:اوّلین اصل در مقام اداره کشور این است که باید معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع چه کسی تصمیم‌گیر است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و این نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.بنا به روایت سایت نزدیک به رئیس جمهوری سابق، احمدی نژاد با اشاره به سنگ اندازی‌های صورت گرفته در مسیر پرداخت یارانه به مردم گفت: در بحث یارانه‌ها، قانونی را تصویب کردند که هر کسی می‌خواست آن را اجرا کند، هم خودش و هم کشور زمین می‌خورد زیرا همه راه‌ها را بسته بودند، در حالی که در قانون قبل از آن، دولت از اختیار کامل و مسئولیت اندک برخوردار بود امّا مجلس، مسئولیت دولت را صد در صد و اختیاراتش را نزدیک صفر کرد! من به ناچار برای رهبری نوشتم که این مصوبه اجرا شدنی نیست و دولت قادر به اجرای آن نیست.رئیس دولت نهم و دهم به اظهارات مخالفان دولت‌های نهم و دهم در جلسات خصوصی اشاره کرد و گفت: آنها می‌گفتند اگر احمدی‌نژاد یارانه‌ها را اجرا کند، آرای او به شدت افزایش می‌یابد! بنابراین قانون را به گونه‌ای نوشتند که نشود آن را اجرا کرد، اما رهبری دستور دادند و دوباره وارد مباحثات شدیم و ۱۲ بند حداقلی، برای اجرا آماده شد و ما آن را اجرا کردیم و بعد هم از زمین و زمان بر سر آن ریختند و تخریب کردند. مشکلات تاریخ از حضرت آدم تا الان را به این مبلغ اندک یارانه ارتباط داده‌اند اما این موضوع هم مانند مسکن مهر و طرح‌های دیگری که به نفع مردم بود، از دستشان در رفت.او گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

سوال آشنا درباره گشایش‌های قضایی اخیر برای واحدهای تولیدی

مشاور رئیس‌ جمهور در توییتر خود نوشت: اگر قانون اصلاح نشود یا تولید اقتصادی نباشد؛ آیا بازگشایی دستوری دوام می آورد.
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در توییتر خود نوشت:

در باب گشایش های قضایی اخیر برای واحدهای تولیدی

قبلا دادگاهی به استناد قانونی حکم کرده تا کارخانه ای واگذار یا تعطیل شود

حالا دادستانی دستور می دهد واگذاری ملغی یا کارخانه ای بازگشایی شود.

اگر قانون اصلاح نشود یا تولید اقتصادی نباشد؛آیا بازگشایی دستوری دوام می آورد؟

فعال اصولگرا: لاریجانی شرایط بغرنجی دارد

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری و میزان اقبال عمومی نسبت به حضور وی در انتخابات، گفت: آقای لاریجانی وضعیت بغرنجی دارند، به این دلیل که ایشان اکنون نه توسط جریان اصلاح‌طلب حمایت می‌شوند و نه توسط جریان اصولگرا؛ بخش‌های اندکی از هر دو جریان نیم نگانی به ایشان دارند اما تنها در همین حد. وی افزود: از سوی دیگر وضعیت پایگاه اجتماعی آقای لاریجانی خیلی مطلوب نیست، حتی شاید بتوان گفت اصلا مطلوب نیست. همچنین اینکه آقای لاریجانی کاندیدا شوند و بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان از ایشان حمایت کنند نیز مشکل ایشان را حل نمی‌کند. ایمانی در ادامه ابراز داشت: از سوی دیگر ممکن است با حضور برخی چهره‌ها در انتخابات، آقای لاریجانی اساساً تصمیم به عدم کاندیداتوری بگیرند. به عنوان مثال اگر آقای رئیسی یا حتی آقای قالیباف کاندیدا شوند ممکن است آقای لاریجانی شانسی برای خودشان نبینند و کاندیدا نشوند. بنابراین شرایط ایشان یک شرایط سختی است.

روحانی اصلاح‌طلب: اگر رئیسی وارد میدان انتخابات شود، سید حسن خمینی هم می‌آید

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، از حضور سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجماع جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: جریان اصلاحات قطعا برای انتخابات گزینه دارد و شاید در ابتدا نامزد‌ها یکی نباشند؛ اما جمع بندی نهایی قطعا انجام خواهد شد. معتقد هستم در جریان اصلاحات نامزدهای زیادی وجود دارد، همانطور که چند نفر این موضوع را رسما اعلام کردند.او با اشاره به خط مشی اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری سیزدهم افزود: باید دید جریان اصلاحات به این نتیجه خواهد رسید که با یک گزینه وارد انتخابات شود یا چند گزینه.حجت الاسلام زارع فومنی در خصوص احتمال حضور سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: احتمال می‌دهم در دقایق آخر سید حسن خمینی وارد انتخابات شود. با شنیده‌هایی که من دارم و رایزنی‌هایی که انجام شده، خیلی از گروه‌ها با او جلسه برگزار کردند و خود او هم مایل به آمدن است.وی تاکید کرد: دوستان اصلاحات منتظر طرف مقابل هستند که ببینند گزینه آنها چه کسی خواهد بود و اگر سید ابراهیم رئیسی و یا فرد قوی‌تر از او وارد شود، ما نیز سید حسن خمینی را وارد انتخابات خواهیم کرد.

معاون روحانی: به تصویب لوایح FATF امیدواریم

معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: هرچند درباره تایید یا عدم تایید لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌توان نظر قاطعانه داد، اما با توجه به کارشناسانه‌تر شدن فضای بررسی FATF، این امیدواری برای تایید این لوایح، وجود دارد.«لعیا جنیدی»در گفت‌وگو با ایرنا گفت: تایید یا عدم تایید این لوایح واقعا قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان قاطعانه نظر داد اما فضا در مقایسه با فضای تند اولیه تعدیل شده و بیشتر به فضای بحث کارشناسی تبدیل شده است. نمایندگان دولت و اعضای مجمع در این نشست‌ها دلایل و نظرات خود را بیان می کنند و هرچه نظرات کارشناسانه‌تر می‌شود، امیدواری بیشتر می‌شود.معاون حقوقی رییس‌جمهوری گفت: دولت لوایح مرتبط با FATF را تقریبا از اواخر دولت یازدهم و اوایل دولت دوازدهم به مجلس ارسال کرده بود.البته این لوایح از حدود ۱۲ سال پیش همواره در دستور قرار داشته و نظراتی از همه قوای سه گانه گرفته شده بود و این سوابق موجود است.

چه تعداد سانتریفیوژ در کشور وجود دارد؟

صالحی درباره تعداد سانتریفیوژهای کشور گفت: ما الان حدود ۱۵ نوع سانتریفیوژ داریم.وی افزود: امروز یک زنجیره کامل IR۶ را راه اندازی کردیم، در حالی که باید هفت تا هشت سال دیگر آن را می‌ساختیم. البته طبق مصوبه مجلس باید هزار تا از این نسل را راه اندازی کنیم. امیدواریم در این یک سال نواقصی که در طراحی این ماشین وجود دارد را بتوانیم اصلاح کنیم.

افشاگری یک نماینده درمورد زاکانی

نماینده مردم گرمسار در مجلس خواستار شفاف سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهش ها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.اردشیر مطهری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهشها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رییس مرکز پژوهش ها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رییس مرکز پژوهشها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.به نوشته ایسنا، وی خطاب به رییس مجلس افزود: از آقای قالیباف که هیات امنای مرکز پژوهشهاست تقاضا دارم نسبت به اصلاح این ساختار سازمانی اقدام کند.مطهری مدعی شد: همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی و سازمانی در مرکز پژوهش ها به گوش می‌رسد که لازم است شفاف سازی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مدعی شد: تأسیس شعبه مرکز پژوهش ها در قم اعتراض‌ها را برانگیخته، مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت طرح های مجلس را عهده دار شود؟مطهری در تذکر دیگری از عملکرد فتاح رییس بنیاد مستضعفان به شدت انتقاد کرد.نماینده مردم گرمسار همچنین خواستار رسیدگی به اتهاماتی که به نزدیکان به رییس جمهور زده می شود، شد و تاکید کرد که رییس جمهور باید در این زمینه سازنده تر برخورد کند.علی نیکزاد که اداره جلسه مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: طبق اصل ٨۶ قانون اساسی نمایندگان آزادند فرمایشاتشان را داشته باشند اما آیین نامه مجلس قیدی را گذاشته، بنابراین نکته اول را می شد از رییس مرکز پژوهشها سوال کرد و ایشان پاسخ دهد، مباحث دیگر هم حق شماست ولی باید حقوق افراد را هم در نظر گرفت.

واکنش نیکزاد به نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره احتمال حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد و گفت: تا زمان ثبت‌نام انتخابات صبر کنید.

منظور ایران از لغو کل تحریم‌ها چیست؟

سفارت ایران در بلژیک در رشته توییتی به تبیین منظور ایران از همه تحریم‌هایی که باید به منظور احیای برجام از سوی آمریکا برداشته شود، پرداخت.سفارت ایران در مقر اتحادیه اروپا در خصوص تحریم‌هایی که باید برای احیای برجام از سوی آمریکا لغو شود، توضیحاتی ارائه داد.این سفارتخانه در رشته توییتی نوشت: منظور ایران از این که «همه تحریم‌های آمریکا باید برداشته شود، چیست؟».سفارت ایران افزود: ترامپ سِیلی از ۱۶۰۰ تحریم را علیه ایران اعمال کرد (طبق گزارش نیویورک تایمز). هدف اساسی هر تحریم جدید از بین بردن برجام و مجبور کردن ایران به مذاکره مجدد بود.

انتقاد مطهری از نحوه نظارت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها

مطهری گفت: اصل وجود شورای نگهبان لازم است، اما نظارت استصوابی را قبول ندارم.تحقیقات محلی انجام میدهند، آیا خانم نامزد چادری است یا خیر؟ ماهواره دارد یا نه؟ مسجد می آید یا نه؟
اگر کسی فساد اخلاقی و اقتصادی داشته باشد باید رد شود.
برخی در مجلس می گفتند حرف های شما را قبول داریم ولی نمی توانیم بازگو کنیم!
سه بار در هیات اجرایی مجلس نهم، دهم، یازدهم رد شدم ولی در مجلس نهم با دستور رهبری تأیید شدم.

حضور یا عدم حضور ظریف و حسن خمینی قطعی نشده است

موسوی لاری گفت: ‌اجرای قانون اساسی در کل حاکمیت برعهده رئیس‌جمهور است، فردی که خود را درمعرض انتخاب برای تصدی این پست قرار می‌دهد، باید این توانایی و نفوذ کلام را داشته باشد که از جایگاه مجری قانون اساسی به تعامل با قوای دیگر بپردازد.بخش هایی از مصاحبه با عبدالواحد موسوی‌لاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با روزنامه همشهری را می خوانید.


* تا این لحظه حضور یا عدم‌حضور ظریف و سید حسن خمینی قطعی نیست، بلکه پالس‌هایی که ازسوی سیدحسن خمینی مشاهده شده، نشان می‌دهد وی درحال بررسی شرایط است و تاکنون اظهار نکرده است که قطعا کاندیدا نمی‌شود.

* درمورد ظریف هم موضوع این است که به‌نظر می‌رسد وی در شرایطی که جریان رقیب درحال سنگ‌اندازی‌های گسترده‌ای است، قصد دارد برای پیشبرد مطلوب‌تر اقداماتی که وزارت امورخارجه در حال انجام آن است، از فشار مخالفان کم کند و اینکه اعلام کرده کاندیدا نمی‌شود، قطعی نیست.

حق شناس: رد صلاحیت اعضای شورای شهر صحت ندارد

یک عضو شورای شهر تهران شایعه ردصلاحیت برخی از اعضای شورای شهر تهران را تکذیب کرد.محمدجواد حق شناس با اشاره به آخرین وضعیت احراز صلاحیت اعضای شورای شهر تهران، گفت: طبق صحبتی که با برخی دوستان داشتم و اخباری که اعلام شده است، تمامی ۱۲ عضوی که برای ثبت نام در انتخابات اقدام کرده بودند تایید صلاحیت شدند.این عضو شورای شهر همچنین در واکنش به شایعاتی که درباره احتمال ردصلاحیت وی مطرح شده بود، گفت: چنین شایعه‌ای صحت ندارد و من هم تایید صلاحیت شدم.

اظهارات بهت آور فعال اصولگرا درباره کرونا، انتخابات و روحانی

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ممنوعیت تجمعات هم باعث خواهد شد تا نامزدهای انقلابی امکان حضور در میان مردم و سفر به نقاط مختلف کشور را از دست بدهند و این نکته هم به نفع نامزد اصلاح‌طلبان خواهد بود.محمدصادق کوشکی که مشخصاً با اظهارات جنجالی اش در شبکه های اجتماعی شناخته می شود، با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و همچنین در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت:روحانی با زیر پا گذاشتن همه توصیه های وزارت بهداشت، ترتیبی داد که در آستانه ماه رمضان، کشور یک پارچه قرمز شده و مساجد، نمازهای جماعت، هیات‌ها، نشست‌های سیاسی و... تعطیل شود و نیروهای انقلاب عملا بهترین فرصت جهت روشنگری و بصیرت افزایی را از دست بدهند.ز طرف دیگر محبوس شدن مردم در خانه به علت قرمز شدن اکثر نقاط کشور، آنها را هدف بمباران تبلیغاتی فضای مجازی قرار می دهد. فضایی که اصلاح طلبان بر آن حاکمند و مدتهاست به وسیله آن به «استحمار» مخاطب مشغولند.عملکرد رسانه ملی هم به گونه ای است که عمده مخاطبان آن به صورتی نامحسوس، گرایش های اصلاح‌طلبانه پیدا می کنند و رای خود را به سبد اصلاحات خواهند ریخت. ( چون درون‌مایه و اندیشه حاکم بر بسیاری از برنامه های معاونت سیما منطبق بر نگرش های لیبرالیستی و سکولار است.) و به همین دلیل تداوم تعطیلات اجباری کرونایی و خانه نشینی مردم هم به نفع نامزد مورد نظر اصلاحات خواهد بود.

از طرف دیگر ممنوعیت تجمعات هم باعث خواهد شد تا نامزدهای انقلابی امکان حضور در میان مردم و سفر به نقاط مختلف کشور را از دست بدهند و این نکته هم به نفع نامزد اصلاح‌طلبان خواهد بود.

نامزدهای انقلابی و حامیان آنها باید برای به هم ریختن این نقشه چاره اندیشی کنند و اجازه سوءاستفاده از وضع موجود را به دولت و حامیان اصلاح طلب آنها ندهند.

طرح اصلاح قانون انتخابات مغایر اصل ۱۱۰ قانون اساسی شناخته شد

سخنگوی شورای نگهبان از ایراد هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری به دلیل باقی ماندن برخی ایرادات مطرح از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مغایر بند ۲ اصل ۱۱۰ شناخته و مراتب به مجلس محترم اعلام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷۷
وزیر ارتباطات بدجور کیش و مات شده آن از هک شدن این شبکه و این هم از این
زیاد حرص نخور نمیتونی با صدا و سیما در بیفتی و تخریب کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
صدا و سیما ی میلی خیلی وقته تخریب شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
هک کدومه داداش ! از اول همه این اطلاعات که شامل نام کاربری و لیست روم ها و فالورها و فالویینگ ها بوده روی وب سرویس به صورت باز و رایگان در اختیار همه بود. حالا یکی زحمت کشیده کلش رو دالنود کرده که زیاد هم مهم نیست ! بعدش مگه جهرمی برنامه رو نوشته که مثلا کیش و مات بشه ؟؟؟؟
سعی کنید اول از چیزی که میشنوید مطمئن شید بعد شعار بدید !
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
روحانی اصلاح‌طلب: اگر رئیسی وارد میدان انتخابات شود، سید حسن خمینی هم می‌آید . حالا این که گفتی یک هشداره یا یک تهدید؟ خب بیاد بچه میترسونی؟
رک بگویید دنبال چی هستید از تصویبfatf
چون وقتی تحریم نبودیم و لیست سیاه بودیم مشکلی وجود نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
شفاف سازی اطلاعات مالی.شما باهاش مشکلی داری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خخخه شفاف سازی مالی خیلی وقته در مجلس تصویب شده یا شاید هم شفاف سازی مالی برای بستن دور زدن تحریم ها که مردم بیشتر له کنند؟!
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
قطع دست دزد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
یعنی جیره خور بابک زنجانی هم بودی باز هم باید یه مشکلی می دیدی !
این تحریم ها چه نون و آبی براتون داره که نمی خواید رفع بشن ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
شفافیت برای تحریم کنندگان ! شما مشکلی نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
شفاف سازی اطلاعات مالی برای چه کسی؟
اگه فکر کردی بقیه دنیا اطلاعات مالیشون شفافه خیلی ساده ای
ما نمی خواهیم نفرین شده ایندگامان باشیم که بگویند به خاطر بمب اتم داران بتن ریختند در صنعت و دانش بومی کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
صنعت؟؟
دانش؟؟
بومی؟؟
اصول دین رو پذیرفتی و روزه میگیری نماز میخونی؟! بمنچه
من دین شما مسئولین رو از کارکردتون قضاوت میکنم نه از صحبتاتون
چی تحویل گرفتید چی درست کردین
چشمها را باید شست جور دیگر باید نگریست اصلاح طلب مفعل اصولگرای تندررو همه را اذیت کرده اید
هر که می خواهد به میدان بیایید مردم رای نخواهند داد و مثل مجلس یک نفر که حاکمیت می خواهد رئیس جمهور خواهد شد با آرا بالا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
به نظر شما حاکمیت روحانی رو می خواست یا رئیسی رو؟ چرا بی عرضگی های افراد هم فکرتون رو می اندازید گردن حاکمیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
حالا حسن رو که شما خواستید و یقه جر میدادید بخاطرش، چه گلی به سر ملت زد؟؟
نماینده محترم یزد لطفا به وزارت اطلاعات بفرمایید بجای اینکه دنبال گاندو 3و 4 باشند یه فکری بحال نفوذ توی تاسیسات هسته ای کشور کنن
واقعا احمدی نژاد را که حتی وزرا و دوستان نزدیکش ، او را به نابود کردن اقتصاد و فرهنگ کشور
و به بیراهه بردن کشور و گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی محکوم شده است
چطور خجالت نمی کشد و دوباره خودش را آفتابی میکند ،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
همين الان اگر احمدي نژاد تائيد صلاحيت شود بالاترين اراء را در رياست جمهوري خواهد داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بله اغلب روستایی ها و جنوب شهری ها و معتادین که هیچ تحلیلی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
ببخشید شهری جان، تحلیل های آبکی شماها رو هم دیدیم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
احمدی نژاد از خدا نمی ترسه ! دیگه بقیه پیش کش ! اون یهودی متقلب دورو که معلوم نیست کدوم قدرتها اون را تا جایگاه ریاست جمهوری بالا اوردند . باید به این سیستم افرین گفت که اینطور افراد می توانند از فیلترهایی که گذاشته اند رد شوند . البته افتاب که پشت ابر نمی ماند . بالاخره حرف و عمل خودشو نشون داد الان هم که رهبر بهش گفته نیاد باز هم زر زر می کنه کسی که یک زمانی دست و شانه رهبر را می بوشید اوف بر این یهودی زنا زاده
کار مجلس شده افشاگری علیه یکدیگر

به مشکلات مردم چرا رسیدگی نمی کنید ؟

ما خودمان از همه چیز خبر داریم . احتیاجی به افشاگری نیست. همتونو میشناسیم
آقای فعال اصولگرا که مدعی هستید روحانی اصلاح طلب است روحانی هیچگاه اصلاح طلب نبوده ونیست بلکه فردی صد درصد اصولگراست منتهی مراتب آقایان مرحوم هاشمی و آقای سید محمد خاتمی " حال بچه دلیل" اصلاح طلبان را فریب دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خيلي از افراد هستند كه اول اصولگرا بودند و بعدا اصلاح طلب شدند و برخي از آنها هم بعد از آن اپوزيسيون شدند!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خوب وقتی هاشمی و خاتمی اصلاح طلبان را فریب داده اند پس اصولا اصلاح طلبان به درد این نمی خورند که زمام امور این مملکت که هر روز با صدها بحران ملی و بین المللی روبرو است را در دست بگیرند چون مسلما خارجی ها و خودفروختگان داخلی به نیابت از انها از هاشمی و خاتمی زرنگتر و. باهوشتر و زیرک تر هستند .
رای بی رای کلا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خواب ديدي خير باشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
خواب ديدي خير باشه
در جواب شما باید بگم ما خواب هستیم که رای نخواهیم داد ولی شما مثل اینکه چیزی میزنی خودتو ببند به تخت
یا باید نظریه پآقای کوشکی روقبول کنیم یا قبول کنیم که رییس ستاد مقابله با کرونا ی....
این آقای کوشکی حالش خوبه؟؟؟
خب شما هم در فضای مجازی بیشتر فعالیت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بهتره بره تو کیهان بشینه و برای حاج حسین تحلیل کنه . همچنین حسن عباسی و رائفی پور
هیچ کدوم از این اسامی تخصص ندارند فقط انقلابی هستند
کوسه ار مورچه خیلی بزرگتر است لاکن مورچه نمیتواند مثل کوسه شنا کند.
زاکانی یک نمونه کامل از نماینده انقلابی در مجلس انقلابی است کافی است نگاهی به نمرات ایشان در دبیرستان بندازید تا انقلابی بودن در درس خوندن هم ببینید
حقوق ناظران شرعی واردات مرغ ماهی ۸۰ میلیون تومان بعلاوه اسوات و تغدیه ؟! معلوم میشه تو کشور چه خبره ؟؟ حقوق یه بازنسشته کشاورزی ۳۰۰هزار تومان ؟؟
بگذارید همه طیف ها در انتخابات شرکت کنند از احمدی نژاد گرفته تا میرحسین و کروبی ، مردم به بلوغ سیاسی رسیدن ،
احمدی نژاد بهترین گزینه برای گرم کردن تنور سرد انتخابات هست ملت تشنه یارانه ۳میلیون تومانی برای هر نفرند
تمام مایحتاج ملت دارن ارز آزاد میگیرن در حالی در دوره احمدی نژاد ارز دولتی هم دریافت میکردن و نفری ۴۵ دلار هم دریافت می‌کردند ،‌ولی دولت روحانی تمام کالاها ۱۲برابر شد ولی یه ریال به یارانه ملت اضافه نشد بلکه میلیونها نفر یارانه انها قطع شد،.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
هم تحلیلت ضعیفه هم حسابت
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
هم شعورت کم
آقای انصاری راد آیا شما جواب این سوال را میدانید؟
چرا احمدی نژاد که هشت سال در این مملکت رئیس جمهور بوده و لابد در این مدت به اشکال عملکردی و گفتاری و نوشتاری در معرض افکار عمومی قرار گرفته و مخالفین داخلی و بین المللی به همه صور ممکنه در رد او ، جلو طرفداران داخلی او ، گفتند و نوشتند در معرض یک افکار سنجی مجدد در یک انتخابات قرار نمیگیرد و با رد وهم آلود و پیش و بلکه خودباورانه از قضاوت افکار عمومی جلوگیری بعمل می آید !؟
من که تا اینجای کار تصمیمم به رای ندادنه ولی قسم میخورم که اگر لاریجانی بیاد قطعاً رای نمیدم، تازه داشت یادمون میرفت!
کوشکی دکتراش را از کجا گرفته؟
آقا ماهشهر همه مغازه ها بازه گروه ۱ و۲و۳ هم نداره.حق هم بهشون میدم چون گرسنن
رسیدن به اومدن سین حسن که علت اومدنش اومدن رییسیه !!!!!
همه رو پله کردید که انتخابات پرشور بشه؟ خیلی وقته شورش در آمده. رای بی رای
ما دونوع اصولگرا داریم. فرض
واکنش سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان به تیزر انتخاباتی ، ۲۰:۳
دکتر متکی در پایان اضافه نمود:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهشمند است از جناب سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان سوال بفرمایید که جناب متکی چند وقت است که مدرک دکتری خودشان را دریافت کرده اند ؟ چه رشته ای و کدام دانشگاه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
ای بابا ایشان که همکلاس مرحوم کردان بودند در آکسفورد
رای بی رای
نظر اکثریت مردم
رای بی رای
هر کسی رو که میخواهید بیارید
تره هم واستون خرد نمیکنیم زور نزنید
در خصوص اومدن جناب ظریف که سوگند خدا را یاد کردن چند روز پیش که نمیان. در خصوص احمدی نژاد همیشه میگه میخوام چیزایی بگم ترسی ندارم. موعد که فرا میرسه مثلا میگه اداره کشور مشکل داره. اینا که دیگه گفتنشون ترسی نداره محمودخان. چندباره میگی و آخرشم هیچ!!!
برنده انتخابات حسن خمینی خواهد بود، هم کارنامه پاکی دارد ، هم آلودگی به فساد ندارد ، هم مدیریت قوی دارد. رئیسی بوسیله اپوزیسیون خارج کشور بدلیل اتهاماتی که درباره نقشش به او زده شد تخریب خواهد شد و شانسی ندارد.
چه اقای رئیسی چه حسن اقا هیچکدام رای اکثریت مردم را ندارند چون هیچ راه حل عملی برای تورم که وابسته به سیاست خارجی ایران است ندارند
هم نماینده اند هم دییس مرکز پژوهشها و هم عضو هییت مدیره و.... ابینها یعنی ...
رای بی رای .
به این احمدی نژاد بفرمائید همچنانکه در ۱۶ سال گذشته ساکت بوده باز هم به سکوتس ادامه بده ضمنا رای بی راب
ببینم ازکی تا حالا اداره کردن حرم امام رضا ومقبره امام که هیچ ناظری غیر از خدا ندارند سابقه مدیریت محسوب میشوند این آدما حتی سربازی هم نرفته اند خب همینی میشه که میبینیم اصلاح طلب واصولگرا هم به ناکجا آباد تاریخ پیوسته اند
من گفتم حالا چه خلافی را از زاکانی میخواهند افشا کنند !؟
این خلافها که چیزی نیست
عزیز دل
اینها شوخی و خنده دار است
مگر مجلس سویس و آلمان و هلند و فرانسه است ؟
این مجلس حداقلی ی اصولگرا و جبهه پایداری ها است
عنابستانی ها در آن هستند
اقای سیدحسن ممکن ادم خوبی باشدولی از مدیریت بخصوص مدیریت کلان چیزی نمی داندوتجربه ای هم ندارندنمی دانم تا کی این افکار در جامعه جا می افتد که فرد باید قدرت مدیریتی داشته باشد نه اسم ورسم .دوران احمدی نژادرا تکرار نکنید
1-آقای پزشکیان واقعا نمی دانی منظور از اصول گرایی چیست؟؟ چیزی شبیه اصلاح طلبی که مردم را بیچاره کردند.واقعا که!!
2-یک نفر اقای آشنا را از خواب بیدار کنه . !!کار به جایی رسیده که وزارت صمت کارش انقدر شل و وله که قوه قضائیه به تولید و اشتغال فکر می کنه .شما بایی تعارضات قانونی را برطرف می کردید که نکردید حالا طلبکار ید؟
دوران منم منم و میگم میگم گذشته دیگه، حتی اگر مدعی به فضل الهی باشید جناب احمدی نژاد
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
فضل الهی که نه ، مرید شیطانی بهش بیشتر میاد
آقاي انصاري راد، خود بزرگ بيني تا چه حد؟
" مردم به اصولگرايان بي اعتماد شدند چون در دوره قبل اصلاح طلبان را كنار گذاشتند"
الان كه مردم به اصلاح طلبان بي اعتماد شده اند دليل ان چيست؟
واقع قضيه اين است كه مردم فارغ از تمام حزب ها و جريانها، خدمتگذار واقعي را از خدمتگذار صوري تشخيص مي دهند و به دنبال او خواهند رفت ولي كسي كه به دنبال منافع خود يا حزب خود باشد از هر حزبي كه باشد اقبال عمومي را از دست خواهد داد.
اين انصاري راد،ميگه اصول گرايان كشور رو به اينجا رسوندند.نه اينكه شما خوب عمل كرديد؟شما يه مرغ رو نتونستيد كنترل كنيدوستاد مرغ تشكيل داديد
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
اگه اسمش را گذاشته بودند ستاد خروس شاید می تونستند راجع به مرغ یک تصمیماتی موثر بگیرند . همه می دونند که یک خروس یک خروار مرغ را ریاست و کنترل می کنه !
امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری بین سید حسن و سید ابراهیم باشه
در مملکت ما رئیس جمهور تدارکاتچی هست و حتی اختیار عزل و نصب وزیر خودش رو هم نداره و احتمال اینکه سید حسن وارد بشه کمه
اگه مردم در انتخابات شرکت کنند سید حسن برنده میشه اگه شرکت نکنند سید ابراهیم برنده میشه
ای کاش مجلس یه گزارش میداد که توی این یه سال چیکار کرده
دکتر کوشکی حقیقت رو بیان کرده است
اگه fatf شفاف سازی اطلاعات مالی میکنه، یک کم از اطلاعات مالی کشورهای عضو fatf رو میگید؟
مثلا تراکنش های مالی خاندان سلطنتی عربستان. یا خاندان سلطنتی انگلیس. یا رژیم صهیونیستی.
مثلا درامد پادشاه عربستان چقدره؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خوب این را که قرار نیست من و تو بدانیم ان را غربیها با استفاده از همین سازوکار مالی می فهمند و سر در می اوردن ولی نگهش می دارند که وقت مناسب خودشون ازش استفاده هاشونو می کنند و حتی اگر امار را غلط هم بدهند بقیه باور میکنند البته تراکنش های مالی خاندان انگلیس همین پرنس چالز و فیلیپ گور به گور شده که بزرگترین قاچاقچی فروش اسلحه و تسلیحات جنگی هستش را که منتشر نمی کنند ! ولی میان میگن سپاه قاچاق مواد مخدر می کنه همه هم باور می کنند .
اقای زاکانی لطفا در خصوص اتهامات وارده شفاف سازی بفرمایید.
قانون‌اساسی می‌گوید رییس جمهور میبایستی ایرانی الاصلباشد این دو گه عرب هستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی