بازدید 5049

کاهش باد و کیفیت هوا در ‌پایتخت

کد خبر: ۱۰۴۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 06 April 2021

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۷ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش تندی باد طی روز، ‌کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۱۷ فروردین ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

کاهش تندی باد طی روز شرایط مناسب جهت تجمع آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. این وضعیت تا اواخر وقت ادامه دارد و افزایش ترافیک شامگاهی در برخی مناطق پرتردد، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

صبح فردا (۱۸ فروردین ماه) پیش‌بینی می‌شود که در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار بگیرد. عدم وزش باد مؤثر طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و در شامگاه فردا (۱۸ فروردین ماه) با افزایش تردد خودروها، افزایش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت نامطلوب در برخی مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «دی‌اکسید نیتروژن» با میانگین ۶۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ‌قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۵ است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان