بازدید 26830
دو هزار و چهارصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روحانی اصلاح‌طلب: ممکن است اصلاح‌طلبان بر سید حسن خمینی اجماع کنند / کوهکن: انتخاب رئیس دولت اصلاحات، احمدی‌نژاد و روحانی بارداری ناخواسته بود / چند سالی است توافقات بلند مدت را «فروش کیش» می‌گویند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند امیر‌عبدالهیان: سند همکاری ایران و ‎چین با دور اندیشی رهبر انقلاب به امضا رسید / پزشکیان: روابط و ارتباطات خارجی ما دست روحانی نیست / کرونا فرار مالیاتی پزشکان را به حاشیه برد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 27 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ماهی ۲/۵ میلیون تومان باشد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مصاحبه‌ای گفت: چرا ما مردم را مجبور می کنیم از خدماتی که ما می گوییم استفاده کنند؟ تازه نصف پول نفت خرج دولت می‌شود تا نصف آن به جیب مردم برسد. خب اگر شما این را به مردم بدهید صددر صد آن به مردم می‌رسد دیگر. عده‌ای با این مخالف بودند و نگذاشتند. طرح هدفمندی طرح بزرگی بود که تکه تکه اش کردند. همین الان بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان دولت از محل هدف مندی یارانه‌ها درآمد دارد. چقدر این به مردم می رسد؟ کمتر از سی هزار میلیارد یعنی بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد را خرج دیگری می کند. دولت که قبلا هم نفت را می فروخت و همین کار‌ها را انجام می داد. ما بخشی از این را دادیم به مردم، اما شما باز هم اموال مردم را گرفتید و دادید به دولت؟ معتقدم یکی از کار‌های بزرگی که یک روز در این کشور اجرا خواهد شد، این است که ثروت طبیعی در اختیار مردم قرار می گیرد. الان اگر ما مقدار تولید نفت و گازمان را با هم حساب کنیم به هر ایرانی ماهی دو و نیم میلیون تومان می‌رسد. خب این پول را دولت می گیرد و تبعیضی خرج می کند که موجب فاصله طبقاتی است، ضمن اینکه ریشه بسیاری از مفاسد تمرکز ثروت در دست دولت است؛ در تمامی عرصه ها الان دولت جای مردم نشسته است و در همه چیز دولت باید تصمیم بگیرد.

رضا نصری: چند سالی است توافقات بلند مدت را «فروش کیش» می‌گویند!

رضا نصری کارشناس سیاست خارجی در توییتی نوشت: در سال‌های اخیر، یک واژه به فرهنگ سیاسی اضافه شده. تا الان «تعامل دیپلماتیک» ایران را عده‌ای «سازش» و عده‌ای «جام زهر نوشیدن» می‌خواندند؛ اقدامات راهبردی را هم «ماجراجویی» و «اقدامات بی‌ثبات‌کننده»! حالا چند سالی است توافقات بلند مدت را «فروش کیش» می‌گویند!

واکنش وزارت بهداشت به شایعه تزریق واکسن کرونا به شرکت کنندگان در انتخابات

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در صفحه توییتر خود، یکی دیگر از شایعات مربوط به واکسیناسیون کرونا را تکذیب کرد و در واکنش به این شایعه که واکسن کرونا به شرکت کنندگان در انتخابات تزریق می‌شود، نوشت: «خبر تزریق واکسن به کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، یک دروغ خنده‌دار بیشتر نیست. آنچه مشخص است این مطلب کذب از سوی برخی افراد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و اگر چنین موضوعی بیان شده بود، قطعا تمام خبرگزاری‌ها و منابع رسمی و‌ کانال‌های معتبر تاکنون به آن پرداخته بودند.»

کرونا فرار مالیاتی پزشکان را به حاشیه برد

وزیر اقتصاد: قرار بود هر پزشکی در مطب خود اگر کارت‎خوان نگذارد، جریمه شود. سازمان مالیاتی با نظام پزشکی بر سر اجرا، تفاهم نامه امضا کردند که با شیوع بیماری کرونا مواجه و کلاً مجبور شدیم اعمال آن‎را به تعویق بیندازیم.من زمانی مصاحبه کردم و گفتم که ارز حدود فلان قدر است، می‌خواستم مانع از گرانی ارز ۳۵ هزار تومانی بشوم. برآوردهای علمی ما نشان می‌داد که در آن زمان قیمت ارز حدود ۱۴ هزار تومان بود./فارس

موسویان: آمریکا بدون مذاکره برجام را ترک کرد؛ باید بدون مذاکره هم به برجام برگردد

«سید حسین موسویان» پژوهشگر دانشگاه پرینستون و عضو سابق گروه مذاکره کننده هسته ای در وبینار موسسه "ای پالیسی" بیروت گفت: آمریکا بدون مذاکره برجام را ترک کرد و باید بدون مذاکره هم به برجام برگردد.

کوهکن: انتخاب رئیس دولت اصلاحات، احمدی‌نژاد و روحانی بارداری ناخواسته بود

به عقیده کوهکن با پدیده‌های انتخاباتی نمی‌توان کشور اداره کرد: این عجیب است که عده‌ای در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث پدیده را مطرح می‌کنند، چون ما از اساس در امر انتخابات موضوعی به عنوان پدیده نداریم؛ یعنی تشکیلات باید فرد واجد شرایط را پیدا کنند و از او بخواهند در عرصه انتخابات حضور یابد.او ادامه داد: انتخابات امری نیست که در آن با پدیده جلو برویم و سرنوشت اجرایی کشور را به دست پدیده‌ها بسپاریم، بنابراین تاکید می‌کنم، هم دوم خرداد هم سوم تیر و هم پیروزی آقای روحانی هیچ یک از آقایان نه خاتمی نه احمدی‌نژاد و نه روحانی هیچ برنامه‌ای برای اداره کشور نداشتند.کوهکن در ادامه گفت: انتخاب آقایان خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی مثل بارداری ناخواسته بود و نتایج این مساله در دولت‌های آنان نیز دیده شد.او توضیح داد: در دولت‌های ما کار به اندازه‌ای غیرحزبی و بی‌برنامه پیش می‌رود که برادر و پسر خواهر منتخب، رئیس دفتر و مسئول در دولت می‌شوند و می‌بینیم که در همه دولت‌ها بخشی از فامیل رئیس‌جمهور عهده‌دار مسئولیتی هستند.کوهکن در تشریح آسیب‌های فضای انتخابات در غیاب حضور احزاب قوی گفت: وقتی شما حزبی ندارید و حزب علم کار را به دست نمی‌گیرد و خروجی خرد جمعی نیست، افرادی در ظاهر و تحت عناوین مختلف جلو می‌روند.

کنایه کروناییِ جواد امام به دلواپسان کاندیداتوری سید حسن خمینی در ۱۴۰۰

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتر نوشت: خدا کنه هرچه زودتر مشکل کرونا حل بشه و بیمارستان‌ها برای بستری دلواپسان کاندیداتوری سید حسن خمینی جایی برای بستری داشته باشند.جواد امام چهره سیاسی اصلاح طلب در توییترش نوشت: خدا کنه هرچه زودتر مشکل کرونا حل بشه و بیمارستان‌ها برای بستری دلواپسان کاندیداتوری سید حسن خمینی جایی برای بستری داشته باشند.او اضافه کرد: رسانه های بی شناسنامه! شایعاتی مبنی بر پیغام ردصلاحیت به راه انداخته اند!؟ می گویند پیغام به فلانی داده اند. شاید پیغامبرشان اشتباهی جایی دیگه رفته!

پزشکیان: روابط و ارتباطات خارجی ما دست روحانی نیست

وزیر دولت اصلاحات با بیان اینکه فقط بخشی از مشکلات کشور به دولت برمی‌گردد و بی انصافی‌ است همه تقصیرها را گردن روحانی بیندازیم، گفت: همه کسانی که در این مملکت دخالت می‌کنند، منبر می‌روند، پشت تریبون حرف می‌زنند،‌ می‌نویسند، تبلیغ می‌کنند، صدا و سیمای ما، همه ما در حقیقت در این وضعیتی که ایجاد شده به قسمتی سهیم هستیم. اگر بخواهیم درست بررسی و تحقیق کنیم. همان آدمی که از یک دیوار سفارتخانه بالا می‌رود و بعد وادار می‌کند یک حاکمیتی، دعوا راه بیفتد بین دو کشور با آن تصمیمی که در یک مجلس گرفته می‌شود و همه اینها، نتیجه‌اش این چیزی است که ما پختیم.

کنایه مشاور روحانی به مخالفان دولت

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهوری در توییترش نوشت: هشت سال است که هر شب بیست‌وسی؛ دکترسلام، ثریا، عصر ،جهان‌آرا و پایش ساختند و وجهه دولت را تخریب کردند. تا توانستند قرارگاه،جشنواره،خبرگزاری، موسسه فرهنگی،هنری،سینمایی،انیمیشنی،رسانه‌ای، سایبری، و حتی شبکه تلویزیونی زدند تا ملت را از انتخابشان نا امید کنند.هنوز هم طلبکارند؟

هشدار صدر درباره یکدست شدن حکومت

سیدمحمد صدر با هشدار درباره عواقب یکدست شدن حکومت گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد مسئله خطرناکی برای کشور است و حتی خطر امنیتی دارد چراکه اگر انتخابات ریاست جمهوری مثل انتخابات گذشته مجلس باشد مشروعیت نظام زیر سوال می‌رود.سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از گفتگوی عیدانه با خبرگزاری خبرآنلاین، با تاکید بر جایگاه رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت:عده‌ای از فقها ـ چه شیعه و چه سنی ـ بر این باورند مردم نه حقی دارند و نه نقشی. رأس حکومت نیز از بالا تعیین می‌شود و آرای مردم صرفا به عنوان زینت تلقی می‌شود و در واقع حق مردم نیست که بخواهند حکومتی تشکیل دهند که طبیعتا این تفکر موجب تبدیل شدن نظام به یک حکومت دیکتاتوری وحشتناک می‌شود.

زاهدی: مجلس باید به کمک دولت بعد برنامه هفتم توسعه را طراحی کند

نماینده مردم کرمان در مجلس تاکید کرد که مجلس به کمک دولت بعدی برنامه هفتم توسعه را طراحی کند.محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و عضو کمیسیون آموزش در مجلس، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با قوانینی که در کشور نیاز به اصلاح دارد، گفت: آغاز قرن جدید را به مردم تبریک می‌گویم؛ قرنی که امیدوارم پیروزی مستضعفین بر مستکبرین را در آن شاهد باشیم خصوصاً در سال ۱۴۰۰ که آغاز آن است. در سال جدید دو نیمه شعبان داریم که خود آن نوید خوب و خوش یمنی برای جامعه اسلامی است. باید چند کار اساسی انجام دهیم هم برای دولت بعدی و هم در جهت بیانیه گام دوم رهبر انقلاب. او ادامه داد: بهترین کار این است که مجلس به کمک دولت بعدی برنامه هفتم توسعه را طراحی کند و در آن به گونه ای کار کنند که ریل‌گذاری شود. برای یک حرکت انقلابی و جهادی برای قطار گام دوم، باید مسیری را ریل گذاری کرد که گام دوم در آن حرکت کند تا بیانات رهبری محقق شود. زاهدی گفت: بیانیه گام دوم مستقل از برنامه ششم توسعه نیاز به قوانینی برای آغاز حرکت دارد. مجلس باید در این زمینه کار و قوانینی که زائد است و یا همپوشانی با دیگر قوانین دارد را حذف کند؛ تنقیح قوانین به معنای واقعی باید در حوزه‌های مختلف صورت گیرد.

روحانی اصلاح‌طلب: ممکن است اصلاح‌طلبان بر سید حسن خمینی اجماع کنند

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم درباره جایگاه سیاسی حسن خمینی به «نامه‌نیوز» گفت: «در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. او مورد پسند بخش‌هایی از مخاطبان اصلاح‌طلبان است و در زندگی‌اش نقطه تاریکی دیده نمی‌شود». او ادامه داد: «اکنون که اطلاح‌طلبان تأکید و اصرار دارند که باید با نامزد کاملا اصلاح‌طلب وارد انتخابات شوند، تصور می‌کنند که حسن خمینی می‌تواند گزینه خوبی باشد، زیرا او در تمام این‌سال‌ها موضع‌گیری‌های صریحی به نفع اصلاح‌طلبان داشته است و یک نیروی کاملا اصلاح‌طلب محسوب می‌شود».این فعال سیاسی درباره اینکه چه‌قدر احتمال تأیید صلاحیت حسن خمینی وجود دارد، بیان کرد: «این دیگر بستگی به نظر شورای نگهبان دارد اما اگر قرار باشد که قدری با وسعت نظر صلاحیت نامزدها بررسی شود، می‌توان انتظار داشت که تأیید شود. من فکر می‌کنم آقای حسن خمینی اگر نامزد شود و اگر بنای شورای نگهبان بر مشارکت حداکثری باشد، ایشان را تأیید صلاحیت می‌کند.»

تلاش یک مقام آمریکایی برای توجیه بدعهدی بایدن در خصوص برجام

یک مقام آمریکایی برای توجیه بدعهدی «جو بایدن» در خصوص بازگشت به برجام، مدعی شد که برای احیای توافق هسته‌ای موضوع این نیست که چه کشوری گام اول را بردارد.رویترز با انتشار صحبت‌ها و توجیهات این فرد در خصوص بدعهدی «جو بایدن» می‌نویسد: یک مقام آمریکایی گفته است، برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام موضوع این نیست که چه کشوری گام اول را بردارد، بلکه مساله چگونگی برداشتن گام‌های دوجانبه در این زمینه است.این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده به رویترز گفته است، مساله این نیست که چه کشوری گام اول را بردارد. مانند این است که ما ساعت ۸ حرکت کنیم و آنها ساعت ۱۰؟ یا آنها ساعت ۸ حرکت کنند، ما ساعت ۱۰؟ این مساله‌ای نیست. مساله این است که ما در مورد گام‌هایی که قرار است به طور متقابل برداشته شود، توافق داشته باشیم.این مقام آمریکایی مدعی شده است این که گفته می‌شود آمریکا خواهان بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی است تا آنگاه گام‌هایی برای کاهش تحریم بردارد، درست نیست.این مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز اضافه کرد، این موضع آمریکا نیست که ایران باید گام نخست را بردارد تا آمریکا نیز به رعایت این توافق برگردد.

امیر‌عبدالهیان: سند همکاری‌ ایران و ‎چین با دور اندیشی رهبر انقلاب به امضا رسید

مدیرکل امور بین‌الملل مجلس تصریح کرد: با درایت و دور اندیشی مقام معظم رهبری،در چارچوب اراده رهبران عالی دو‌ کشور و روابط راهبردی تهران و پکن، سند چشم انداز جامع همکاری های ربع قرن ‎ایران و ‎چین، به امضای وزرای خارجه رسید.حسین امیر عبدالهیان در توئیتی نوشت: با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری،در چارچوب اراده رهبران عالی دو‌ کشور و روابط راهبردی تهران و پکن، سند چشم انداز جامع همکاری های ربع قرن ‎ایران و ‎چین، به امضای وزرای خارجه رسید.مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این سند چند وجهی و مهم، هم زمان با پنجاهمین سالگرد روابط نوین دیپلماتیک دو کشور در تهران امضا شد.

وزیر احمدی‌نژاد: غربگراها از همکاری ۲۵ ساله ایران و چین عصبانی هستند

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با اشاره به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: غربگراها و دشمنان داخلی و خارجی نظام از اینکه راه پیشرفت اقتصاد کشور با ابتکار عمل داخلی و استفاده از ظرفیت های متنوع بین‌المللی باز شود بسیار عصبانی خواهند بود، زیرا آن را بر خلاف منافع سیاسی و اقتصادی و اهداف استعماری خود می‌بینند.صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قرارداد راهبردی ایران و چین گفت: راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر اساس سند چشم انداز، تعامل سازنده و مؤثر با جهان بر پایه عزّت، حکمت و مصلحت کشور و منافع ملت ایران تعیین شده است که باید با قدرت، هوشمندانه و با ابتکار عمل اتخاذ شود.وی با بیان اینکه همکاری راهبردی و بلند مدت با کشور چین از منطق درستی برخوردار است و در راستای منافع مردم ایران و منطبق با چارچوب سیاست خارجی کشور در اسناد بالادستی است، اظهار داشت: دولت آقای روحانی در ۸ سال گذشته، دچار خطای راهبردی شد و فقط با راهبرد توافق برجام و اطمینان غیر عقلایی به آمریکا و متحدین اروپایی آمریکا و بدون راهبرد جایگزین دیگر (پلان B)، کشور را در مسیری قرار داد که توافق یکطرفه در برجام عملاً هیچ ثمری برای کشور نداشت و به منافع کشور، اقتصاد ملی و معیشت مردم لطمه زد و ۸ سال به فرصتهای کشور آسیب رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵۴
اگر فروش ایران نیست پس چرا مفادش را منتشر نمی کنید؟
بنابراین ملاک تصمیمات شما «عواطف غربگراها و غربی ها» است!؟
احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ماهی ۲/۵ میلیون تومان باشد از کجا بیاورند
14 سال است حقوق باز نشسته ها را همسان سازی نکردند چون نداشتند حال هم با این گرانی ان افزایش به زایش کجددبازنشسته ها تمام شد مردم عقل دارندتخم مرغ را هم ندارید تا چه برسد به گوشت خروس
دیگر کشور تعطیل کامل چون با احتساب حداقا خقوق کار کنی کمتر ریافت می کنید
راه توسعه شفافیت در مسائل اقتصادی است این مشکلات با رفع تحریم ها و سرمایه گذاری کشورهای دیگه برطرف نمیشه حق مردم هست که بدونن چه اتفاقی داره میوفته.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
من دوست دارم فقط بدونم کی با احمدی نژاد مصاحبه کرده و چرا از احمدی نژاد نپرسیده نفری دو نیم میلیون تومان برای 80 میلیون نفر را از کجا بیاوریم ؟
یکی نیست به این بگه با دلاری 25 هزار تومان یعنی 8 میلیارد دلار ماهی باید یارانه داده شود.
ما وقتی 2.5 میلیون بشکه نفت 100 دلاری هم می فروختیم ماهی 8 میلیارد دلار در آمد نداشتیم
باید خیلی نااگاه باشی باز رای بدی یا که دستت تو جیب مردم باشه

من دیگر رای نخواهم داد
مواظب باشین دوباره ناخواسته باردار نشین جناب کوهکن!
به احمدی نژاد رأی نمی دم، حتی اگه شکمم رو سیر کنه
چون هر حرفی ماهواره ها می گن، از زبون این آقا هم می شنویم
قرارداد تركمانچاي مبارك است
شریک کردن چین با خصوصی سازی های خودی ها ،یعنی فشار بیشتر بر کشور و ملت!
جناب دکتر زاهدی! شما نمایندگان مجلس محترم لااقل یک برنامه برای رفع مشکلات کشور تهیه کنید ، همکاری شما با دولت برای اجرای برنامه هفتم پیشکش! بالاغیرتا تو این حدود یک سالی که از عمر مجلس گذشت چه کار مثبتی برای مردم کردید.البته نباید از حق گذشت که برای رفاه خودتان تصمیم های مهمی گرفتید. خدا قبول کنه!
کوهکن اصولگرای جناح پرست گفته در دولت‌های از جمله دولت خاتمی ما کار به اندازه‌ای غیرحزبی و بی‌برنامه پیش می‌رود که برادر و پسر خواهر منتخب، رئیس دفتر و مسئول در دولت می‌شوند ) ایشون فکر میکنه همه مردم یا بعد از سال ۷۶ متولد شدند یا در ان سال بچه بودند و یا مردم آلزایمر دارند کدام مسئول در زمان خاتمی فامیل او بود ؟! مگر در زمان خاتمی نبود که تورم سی و چنددرصدی به ۹ رسید چرا خجالت نمی کشید و دروغ میگویید
ما میگیم ساختار غلطه آدمها و اسمهاشونو عوض میکنن هی
قدرت باید انتخابی باشه نه اینوه رای بدیم دکور رو انتخاب کنیم
کنایه کروناییِ جواد امام به دلواپسان کاندیداتوری سید حسن خمینی در ۱۴۰۰) واقعا به صلاح سید حسن خمینی نیست که کاندیدا شود مشخصا طرف مقابل نشان داده به هیچ ادابی مقید نیست و برای نابود کردن رقبا به هر کاری تن میدهد و حد و مرزی برای رفتارشان قائل نیستند عطش قدرت انقدر کورشان کرده که حاضر به فدا کردن مصالح مردمند
ازین بارداریها زیاد اتفاق افتاده خرجش هم افتاده گردن ملت
زاهدی: مجلس باید به کمک دولت بعد برنامه هفتم توسعه را طراحی کند) قربونت شما اول قانون را بخوانید تا اصلا بفهمید قانون چیه برنامه ریزی کردن پیشکش وای بحال مملکتی که شما برنامه ریزیش باشید
چقدر برای آیندگان در تاریخ، تولید محتوا کردید و جالبه که فقط سرافکندگی بار آوردید
فکر کنم بزرگان تاریخ و حتی کوروش هم زنده بشه و کاندیدا، بازم مددم رای نمیدن.
راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر اساس سند چشم انداز، تعامل سازنده و مؤثر با "جهان" بر پایه عزّت، حکمت و مصلحت کشور و منافع ملت ایران تعیین شده است که باید با قدرت، هوشمندانه و با ابتکار عمل اتخاذ شود. تعامل با جهان! بقیه جهان چی؟ آیا چین جهان است؟ که همه دنیارا با خودمان دشمن کرده ایم و فقط چین را چسبیده ایم؟
عموجان ، روی خاتمی هم اجماع کنید، بنده رای نمیدم. بذار یک اصولگرا رای بیاره که یکدست بشن. اصلا بنده نه اصلاح ططب خوشم میاد نه اصولگراش.... خلاص
رئیس جمهور این دوره ایرانیه ؟
وزیرمحترم اقتصاد؛
آیاآمارپزشکانی که دراثرابتلاء به کرونادرگذشتندرامیدانید؛
چندصدپزشک درراه خدمت جان دادند.
جامعه پزشکی مالیات ازجانش برای مردم داد.
ذکراین مطالب جزاثری دربدبین کردن جامعه پزشکی ندارد
هرچندپزشکان برای شادی شماکارنمیکنندبلکه برای سلامت
مردم جان فشانی کردند چقدرمادیات چشم بعضی ازمدیران راکم سوکرده
آقای صدر
چرا اگر سه قوه یکدست باشند کشور با مشکل امنیتی روبرو خواهد شد؟!
ای خِدااااااااااآااااااااا
چه دلایلی ، چه اسمون ریسمونی ، .... !!!
ولمون کن بابا
آقای کوهکن ؛ این را به کسانی بگویید که انتخابات را مهندسی می کنند....مسئولین باید پیام مردم را در هر انتخابات بگیرند. بی توجهی به نظریات مردم می شود انتخابات سال قبل که امسال هم تکرار می شود
درود
جناب موسوی آمریکا در خواست مذاکره قبل از خروج از برجام داد اما وزارت خارجه بی خیالی طی کرد
با مالیات پزشکان و پول مخابرات میشه دو کشور رو اداره کرد
دلار اگه ۱۵ هزار نشه ملت رای بده نیستند
سید حسن؟کلا رای بی رای.
غربگرا ها ناراحتند و شرق گراها توی کوچه شان عروسیست.
جناب همتی هنوز سال نو شده ۸۷۰ تومان دلار صرافی ملی رو گرون کردی ؟؟ علی برکت الله ؟؟! این هم اولین هدیه همت خان به ملت ؟؟
با احترام به آقای حسن خمینی، ایشان در حد یک عضو شورای روستا هم نیست.
غربگراهاازقرارداد۲۵ ساله بین ایران وچین عصبانی هستندشایدهم‌ شرق گراهاخوشحال باشندواسلام گراها
چطورازکشتارمسلمان ایغوردرچین خوشحالندیاعصبانی
لطفاآقای صادق خلیلیان نظرخودشانرابگویندهرچه باشد
قبول.
کسی رای نمیده!
ترکمن چای و گلستانم بلند مدت بودن ولی تهش چی شد .
بارداری ناخواسته؟ تو چطور سید محمد خاتمی را با او یکجا می کذاری؟
همین یارانه بدبخت تر از همیشه مون کرد.....
آقای آشنا من هیچ کدام از برنامه های ثریا -بیست و سی -جهان ارا و...... را نمیبینم ولی میدانم و حس میکنم که دولت نداریم جون اگه دولت داشتیم وضعیت سفره مردم این نمیشد . لطفا کمی داخل توده مردم بیا اگر تونستی تا بفهمی چه خبره
قرار بود نه شرقی و نه غربی باشد.... اتفاقاً هم غربی و هم شرقی باید باشد ولی با حفظ منافع ملی !!!
دوستان اصلاح طلب ؛ حال که می بینند آشی که برای مردم پخته اند ؛ چه بلایی بر سر مردم در آورده و پول ملی با خاک یکسان شده است ؛ بجای آنکه عذرخواهی کنند شروع کرده اند به دفاع نابجا و ناعادلانه از آقای روحانی در مقابل مردم .. ..... چرا که شاید بتوانند با این جوسازی و شانتاژ ؛ دوباره کاندیدای خودشان را به مردم قالب کنند ..... باید از این بزرگان پرسید اگر آقای روحانی مقصر این اوضاع نیست چرا به مردم نمی گویید چه کسی مسئول است ؟ و اصلا برای همچنین ریاست جمهوریی که همه کارها دست او نیست و اختیاری ندارد ؛ چرا اینقدر سر و دست می شکنید !!!!
آقای کوهکن، دولت آقای خاتمی بهترین دولت از هر نظر بعد از انقلاب بود با مشارکت بالای مردم.
احمدی نژاد داره عملا میگه کارمندهای دولت رو اخراج کنیم. همه شرکتهای دولتی رو تعطیل کنیم. فرض کنیم خود صنعت نفت و گاز هیچ هزینه‌ای نداره. یارانه انرژی بخش صنعت رو قطع کنیم تا صنایع ورشکست و ملت بیکار شند. بعد کل پول فروش نفت و گاز رو بدیم مردم. تازه حساب نمی‌کنه با اینکار باید قیمت نفت و گاز و برق و به تبع اون کالا و خدمات چقدر افزایش پیدا کنه. با همین محاسبات بچه گانه ۸ سال کشور رو اداره میکرد. بعضیا برای رای آوردن هر وعده‌ای میدند
نصف بچه هاتون که ناخواسته هستند این چه مدیریتیه ؟
اوج نا اگاهی شماست اگر حسن مصطفوی را کاندید کنید چون ثابت خواهید کرد ازقانون اساسی کامل بی اطلاعید که رئیس جمهور باید مدیر ومدبر باشد ایشان تاکنون کدام بخش یا روستا را اداره کرده اند که مدیریت خودرا ثابت کند واتقاقا تولیت استان امام ره که موروثی بود ثابت کرد که بسیار ناتوان است سالها مرقد امام ره وضع نابهنجاری داشت وسرانجام دیدیدم چه شد ...
دوراندیشی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب کوهکن فکر میکنید این دفعه چه کار ی باید انجام شود که خدایناکرده برای بار چهارم این اتفاق نیفتد وهمان چیزی از صندوق در بیاید که مطابق میل شما باشد؟؟؟؟؟؟؟ جرا سطح بیانات در حوزه های سیاسی واجتماعی اینهمه تنزل پیدا کرده؟؟؟؟
اصلاح طلبان عزیز با هر کی دوستدارید توافق کنید
هر اتفاقی بیفته رای بی رای
برای مردم ایران ثابت شده که اصلاح طلبها نمی خواهند در ایران کاری انجام دهند. لیبرالها با اسلام دشمنی دارند و هدفشان ناکارامد نشان دادن دین است
برسر هرکسی از هرجناحی میخواهید اجماع کنید مردم گرسنه رای نمی دهند
هر کی هم بیاد ، رای بی رای!
بنده خدا سید حسن یک روز هم کار نکرده اونوقت میخواد مملکت اداره کنه!
مدیرکل امور بین‌الملل مجلس اقای عبدالهیان
شما با چین سند امضا کردید قبول و مبارک
اما همین چین به بهانه تحریم امریکا 20 میلیارد دلار ایران را نمیده
این را چه چوری توجیه می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما علی لاریجانی را برای ریاست جمهوری از مدتها پیش منصوب کرده اید...مردم چکاره اند؟!
مردم پای صندوفها نمی آیند به خصوص با بوی تعفن قرار داد چینی که دیگر اصلا امیدی به همکاری با شما نیست...با همان 5-6 درصد سینه زن همیشگی ، خودتان به خودتان رای بدهید..
نامزد اصلاح طلبان پزشکیان
نامزد اعتدال گرایان جهانگیری
نامزد اصولگرایان قالیباف یا فتاح
نامزدهای جبهه پایداری از بین جلیلی نیکزاد ضرغامی انتخاب خواهد شد.
احمدی نژاد و سعید محمد تایید صلاحیت نمیشوند.
رئیسی لاریجانی سیدحسن خمینی ظریف احتمالا شرکت نخواهند کرد.
کمی واقع گراتر تحلیل کنید.بیشتر نظرات واقع گرایانه نیست.
سیاست یک رو دارد یک پشت رو.اونی که رو است واقعی نیست.
اگر باهوش باشی باید پشت رو را بفهمی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار