بازدید 5908

ترافیک سنگین صبحگاهی در جاده کندوان

پس از حدود چهار ماه آرامش در جاده‎‌های ارتباطی مازندران، از صبح امروز دوشنبه ترافیک در مسیرهای محور کندوان به عنوان یکی از مبادی مهم وروردی استان سنگین و نیمه سنگین شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 22 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، جاده‌های مازندران پس از چهار ماه خاموشی ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تعطیلات عید نوروز را با حجم قابل توجهی از مسافران تجربه کرد به طوری که از ظهر یکشنبه نخستین روز تقویمی سال جدید شاهد ترافیک‌های سنگین و پی در پی در این جاده‌ها بودیم.

هراز ، کندوان و سوادکوه و همچنین محورهای کناره پرترددترین محورهای مسافر پذیر استان محسوب می شوند که در روزهای گذشته میزبان تعداد بسیاری از مسافران بودند.

به گزارش صبحگاهی روز دوشنبه مرکز مدیریت راههای مازندران در حال حاضر ترافیک جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه تا "هری‌جان" در ورود به استان مازندران سنگین و تردد به کندی انجام می شود.

رییس پلیس راه مازندران صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر حجم قابل توجهی خودرو وارد مسیرهای ورود به استان شدند که پیش بینی می شود در ساعات آینده ترافیک خودرویی نیمه سنگین را در تمامی جاده های استان داشته باشیم.

سرهنگ علیرضا قدمی شرایط ترافیکی جاده کندوان را سنگین و نیمه سنگین توصیف کرد و افزود: در باقی جاده های استان فعلاً ترافیک عادی و روان اما پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیت ترافیکی در جاده های استان اعمال نشده است گفت: اما عوامل پلیس راه برای عادی سازی تردد در تمامی مسیرهای مواصلاتی استان حضور دارند.

رییس پلیس مازندران تاکید کرد: اعمال نشدن محدودیت های ترافیکی دلیل بر عادی بودن شرایط استان نیست و از مردم می خواهیم به دلیل تداوم وضعیت کرونایی استان به مازندران سفر نکنند.

مازندران به عنوان گردشگر پذیرترین استان کشور از ابتدای شیوع ویروس کرونا دراواخر بهمن ماه ۱۳۹۸ تا پیش از ایام نوروز با محدودیت های جدی کرونایی همراه بود که عملاً سفر به این استان را ممنوع کرد.

مازندرانی که نوروز گذشته را با کرکره های پایین گردشگری سپری کرد، از ۲ هفته پیش با کمرنگ شدن وضعیت کرونایی در استان خود را برای مسافران و گردشگران نوروزی آماده ساخت.

اما اخبار مربوط به گسترش کرونای انگلیسی در استان این روزها همزمان با ترافیک سنگین مسافرت ها به این استان به دغدغه ای جدی برای مردم استان و استان های دیگر تبدیل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر