بازدید 26133

واکنش میراسماعیلی به حضور ورزشکار ایرانی در اسرائیل

جودوکار سابق ایران که تابعیت مغولستان را پذیرفته برای انجام مسابقه راهی تل آویو شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 16 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان همدان حرکت سعید ملایی جودوکار سابق ایران را که برای حضور در مسابقه به اسرائیل رفته است محکوم کرد و گفت: من به عنوان خدمتگذار جامعه جودو کشور از خانواده شهدا، ایثارگران، مردم شریف ایران عذر خواهی می‌کنم و می‌گویم که ما شرمنده‌ایم که یک ورزشکار بی عقل و قهرمان پوشالی ما که فقط منافع شخصی خود را می‌بیند به تل آویو رفته و به آن افتخار می‌کند.

وی خطاب به سعید ملایی گفت: این افتخار نیست بلکه یک لکه ننگ است بر پیشانی شما و تا ابد همراهتان می‌ماند، چون به آرمان‌های نظام پشت کرده‌اید، شمایی که به سرزمین مادری خود پشت کرده‌اید و افتخار می‌کنید؛ همه قهرمانی، مدال نیست، راز ماندگاری فقط کسب مدال نیست، چرا از نام تختی و پوریای ولی همیشه به نیکی یاد می‌شود؟ آیا کسی نیست که مدال‌هایش بیشتر از تختی باشد؟ آیا ما قهرمان‌تر از پوریای ولی نداشته‌ایم؟ اما متاسفانه این ورزشکار به همراه مربی بی ارزش خود به آرمان‌های نظام و اهداف کشور و ۴۲ سال زحمت صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت کرده‌اند، من این حرکت او را محکوم می‌کنم.

وی ادامه داد: تمام مجامع بین المللی که شرکت کردیم می‌خواهند ورزش ایران سیاسی نشود اما خودشان دارند ورزش را سیاسی می‌کنند، شبکه‌های معاند دارند این موضوع را پوشش می‌دهند، من تاسف می‌خورم که چرا در ایران کسی این موضوع را محکوم نکرد.

میراسماعیلی تاکید کرد: ما باید با صراحت از خون شهدا دفاع کنیم خیلی‌ها هستند که در ورزش کشور با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند، ممکن است به خیلی‌ها بی مهری شده باشد، پیشنهادات زیادی به من و امثال من شده است، اما دلیل بر این نیست که پا روی همه چیز بگذاریم، سرزمین مادری ما که به عنوان ناموس ماست به چه قیمتی به آن پشت کنیم؟ به قیمت یک مشت دلار یا یک مدال؟ به قیمت دیده شدن؟ به قیمت مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران؟

رئیس فدراسیون جودو گفت: این ننگ بزرگی برای ورزشکار پوشالی ما است که زیر پرچم مغولستان کاری کرد که ۹۰ هزار جودوکار ایرانی تعلیق شوند، بسیاری از نوجوانان و جوانانی که می‌توانستند در این یک سال در مجامع بین المللی افتخارآفرینی کنند، از اعزام محروم شدند، سعی کردند جودوی ایران را سیاسی کنند و سعی کردند جودو ایران را سرخورده کنند، این لکه ننگ تا ابد با آن‌ها می‌ماند، ما در دادگاه حکمیت ورزش با شهامت از جودو ایران دفاع کردیم، معتقدیم و ایمان داریم که آرمان‌های نظام باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد، هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، سال‌ها برای دفاع از کشور، خون‌ها ریخته شده، خانواده‌های زیادی جوان‌های خود را فدا کرده‌اند، من افسوس می‌خورم که کسی به خاطر منافع شخصی از وطن خود بگذرد. این افسوس است برای همه ما امیدوارم صحبت‌های من تلنگری برای نوجوانان و جوانان باشد و این آیینه عبرت را جلوی خود قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۲۵
شما کاسه داغتر از آش شده اید؟ فلسطینی ها خودشان با اسزاییل مسابقه می دهند.الان او یک مغولستانی است و هر کجا دلش بخواهد می رود.
پوریای ولی و تختی دنباله رو نظام زمان خود نبودن که بخوای بگی بخاطر اون موندگار شدند!
سياست ايران و كارهاي شما زشت است كه ورزش را با سياست قاطي كرده ايد.ورزش روابط بين مردم و انسانهاست و اسباب و ابزار عشق و محبت و دوستي است.خود اعراب و فلسطينيها با آنها مسابقه ميدهند و اتفاقا از ايران بدشان مي آيد آنوقت ما شده ايم كاسه داغتر از آش!!!!!!!بس كنيد دگر اين بازيهايي كه ملت ايران را بدبخت و بيچاره كرده.
مگر چه شده یک نفر ورزشکار تصمیم گرفته برود خارج از کشور زندگی کند اقای محترم این همه فرزندان اقایان چه پسر و هم دختر رییس جمهور و هم دختر ایت الله و پران شخصیت ها هم در امریکا و انگلیس هستند هیچ اتفاقی نمی افتد هیچکس جرات اظهار نظر را هم بخودش نمی دهد اقای محترم برای دیده شدن راههای دیگری هم هست نیاز به دستمال یزدی نیست
اینجوری که نوشته یعنی تعلیق ادامه خواهد یافت.
جناب مير اسماعيلى همش ميگى بخاطر منافع شخصى خودش اينكارو كرده خوب بخودش مربوطه .مطمينى شما واسه منافع شخصى خودت اين حرفارو نميزنى؟
عجب ... چرا همه چیز را به خون شهدا وصل می کنید . آیا کسانی که باعث فقر وفلاکت کاملا واضح در این مملکت شده اند نباید از خون شهدا خجالت بکشند ؟ میخواستید عرضه داشته باشید که با قهرمانتان جوری برخورد کنید ودغدغه هایش را برطرف کنید که از کشورش دل نکند . بی عرضه گی خود را پای دیگران ننویسید وصورت مسئله ها را پاک نکنید .انها را حل وفصل کنید .
بعنوان یک یک ورزشکارجودواز عملکرد ایشان اعلام انزجار واعلام برائت میکنیم
پاسخ ها
. داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
شما ورزشکار نیستی چون نمی‌دانی شعار المپیک چیست
شما افسوس بخور بابت سیاسی کردن ورزش
افسوس بخاطر بابت سخت گیری های بی مورد
افسوس بخور که چطور فلسطینی ها با اسرائیل مسابقه می دن ولی ورزشکاران ما را منع می کنند
تازه ادعا می کنند خودشان خواستند ولی وای بر احوال کسی که مخالفت کند می شود پوشالی ....
وقتی که قهرمانان ما مسافرکشی و حتی کول بری می کنند و همه چیز حتی انتخاب بازیکنان هم با رانت و دریافت پشت پرده امکان پذیر هست برای رزق و روزی به هر دری می زنند باعث همه اینها خودتان هستید که بازیکنها را تامین نمی کنید فقط با زد وبند مربی مثل ویلموتس میاورید و بودجه را عده ای با همدستی همدیگه بالا می گشند چون رسیدگی کننده و اختلاسگر دست در دست هم دارند پیگیریها هم نتیجه ای نخواهد داد.
ایشون دیگر ایرانی نیست و تنها مزدور است
آقای میراسماعیلی این شما بودید که باعث تعلیق جودو شدید؟ هر چقدر توانستید از موقعیتتان سوء استفاده کردید آنهم با عدم مبارزه با ورزشکار اسرائیلی که خیلی ها این کار را کردند ولی فقط تعدادی مثل شما توانستند سوء استفاده نمایند.
هر کسی آزاد هست زیر هر پرچمی مبارزه کند و اینقدر با احساسات مردم بازی نکنید اینقدر از شهدا و ... سوء استفاده نکنید. به جای آن تیم خودتان را قوی کنید تا با دیپلماسی نه شعار دادن و شلوغ بازی توجیه اشتباهاتتان را کنید.
بی عرضه شماییدکه ورزشکاران یکی یکی دارندازکشورمیروند.به گردن کس دیگه نندازید.ازمردم و...مایه نزارید.حالاکه دیگه تابعیت دیگه ای داره ودوست داره بره.ورزش نبایدسیاسی بشود.مگه مردم اسراییل بدهستند.دولتمردانشون بدهستند.اگه چنانچه یک اسراییلی رودردریای خزرقسمت آذربایجان ببینیم که داره غرق میشه نبایدکمکش کنیم.برویدطرزفکرتون رودرست کنید.
من میخواستم خیلی چیزها که لایق این بی وطن مزدور است را بگویم ولی دیدم آرش اسماعیلی حق مطلب را ادا کرده و با سخنان خود بر روی صورت این وطن فروش تف انداخته است.
خودتون شروع کردین چون اینطوری میخواستین.
دست روزگار وقتی میخواهد کسی را به علت کجروی و خطا مجازات و خوار و خفیف کند همه اسباب ان را هم فراهم می کند. این خائن وطن فروش که با پشت کردن به وطن و خیانت در حق 90 هزار جودو کار کشورش رویای اخذ شهروندی آلمان را در سر می پروراند دست انتقام روزگار نگذاشت تا به سراب آرزوهایش رسیده و سر از مغولستان در آورد تا علاوه بر داغ وطن فروشی ننگ پناهنده شدن به کشوری که اسلاف آن خونین ترین تجاوز و کشتار و جنایت را در ایران رقم زده اند را نیز بر پیشانی خود داشته باشد.
کسی که وطن فروشی میکنه همه کار میکنه
شما لیاقت داشتید تامین میکردید نمیرفت
؟؟
چرا؟چون یک نفر پیدا شده تا ورزش را سیاسی نکرده و فقط به خاطر ورزش رفته است به یک کشور دیگه، خائن است لکه ننگ؟؟؟
چه لزومی داره ورزشکاری که به کشور دیگه پناهنده شده زیر نظر فدراسیون باشه و در مورد اعمالش صحبت بشه؟؟
درود و سلام بر پهلوان واقعی کشور ایران زمین, جناب استاد میراسماعیلی. به خدا قسم من تا این لحظه شناخت کاملی از ایشان نداشتم و لی با خواند این عبارت های بسیار غرور آفرین که باید سطر سطر آنرا با طلا نگاشت و بر سر در هر باشگاه و فدراسیون و هرکجا که قهرمان ورزشکاری در حال تمرین پهلوانی است, با آب طلا نگاشت. آرش میر اسماعیلی با این اظهار نظر و واکنش به خبر متواری شدن آن ورزشکار پوشالی به سرزمین غصب شده, برای همیشه در قلوب انسان های آزاده, با غیرت, با خدا و وطن دوست جای گرفت. آرش جان از سمیم قلب دست و پای شما را می بوسم.
ضمنا در تکمیل فرمایشات جنابعالی باید گفت آن موجود پلید نه تنها به کشور عزیزمان ایران بلکه به خون شهدای مردم مظلوم فلسطین هم خیانت کرد, سالیان سال همه دیدند که دژخیمان صهیونیست چگونه جوانان فلسطینی را با گلوله های کینه خود چگونه پرپر می کردند اما این ملایی خبیث همه را به پول و ادامه زندگی ننگین خود فروخت. ملایی آغاز ادامه حیات پوشالی و ننگینت در سایه رژیم جنایت پیشه صهیونیستی مبارکت باشد و برو به جهنم.
تو این مملکت پر است از ادم هایی که فقط به منافع شخصی فکر می کنند اونوقت شما چسبیدی به این ورزشکار؟ اختلاس کرده یا تو باستی هیلز خونه ساخته؟ فضولی تو کار مردم موقوف.
درود
آقایانی که این ورزشکار را بد و وطن فروش می دانند آیا می دانند شعار المپیک چیست حتی آقای رییس فدراسیون جودو هم نمی دانند
شعار المپیک ورزش بدون تعصب سیاسی مذهبی و رنگ پوست نژاد و پرچم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها