بازدید 5815
۱

اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: موارد ابتلا به کرونا در این استان سیر صعودی به خود گرفته و همین امر موجب شد تا مجددا محدودیت‌های جدیدی در شهرستان‌ها اعمال شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ 13 February 2021

به گزارش «تابناک»، رضا نجاتی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در شهرهای قرمز و نارنجی یک سوم کارکنان باید در محل کار حضور پیدا کنند و مابقی به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند و در شهرهای زرد فعالیت ۲ سوم کارکنان در محل کار و مابقی به صورت دورکاری خواهد بود.

وی افزود: این محدودیت ها شامل ادارات ضروری همچون عملیات آب، برق و گاز، آتش نشانی، اورژانس و بخش های تولیدی نخواهد بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه یک می‌توانند فعالیت کنند. در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، ۲ و سه اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح ممنوع است. در شهرهای قرمز و نارنجی تنها خودروهای پلاک آن شهرستان می توانند عبور و مرور کنند و اجازه خروج از شهرستان را نخواهند داشت همچنین خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود به آن شهرستان را ندارند و در صورت مشاهده پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

نجاتی افزود: مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای قرمز تعطیل بوده و فعالیت آنها به صورت مجازی است همچنین ساعت کار ادارات و نیروهای ستادی در شرکت ها در شهرستان اهواز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و دیگر شهرستان ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد ضمن اینکه همه ادارات و شرکت ها موظف به رعایت مصوبات هستند در غیر این صورت برابر قانون با آنها برخورد می شود.

به گفته فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز هشت شهر اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، ماهشهر و کارون در وضعیت قرمز بسر می برند.

شهرهای شوش، امیدیه، سوسنگرد، مسجدسلیمان نارنجی و مابقی شهرستان های خوزستان در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت کنونی استان خوزستان از نظر شیوع کرونا را ناگوار و بسیار نگران کننده دانست و اظهار داشت:خروج از این وضعیت نیازمند اقدام فوری و جدی دارد لذا از عموم مردم استان تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
دلیل اصلی قرمز شدن وضعیت اهواز و استان خوزستان بازگشایی تالارها و مراسمات عروسی است ، بنده خودم با چشم خودم دیدم که تراکم جمعیت در تالارها به شکل اسفناک و فاجعه باری بود.
بازگشایی تالارها تصمیمی غیر مسئولانه ، فاجعه بار وناشی از بی تدبیری بود و از قوه قضاییه درخواست محاکمه مسئولینی که دستور بازگشایی تالارهای جشن ئ عروسی رادادند را داریم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی