بازدید 7584
۳

آژیر قرمز کرونا در خوزستان+اسامی شهر‌ها

مطابق جدیدترین بررسی‌ها ۸ شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸ 13 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در توییتی نوشت:

‏آژیر قرمز کرونا در خوزستان به صدا درآمد. مطابق جدیدترین بررسی‌ها ۸ شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند. وضعیت کنونی استان ناگوار و بسیار نگران کننده است که خروج از آن نیازمند اقدام فوری و جدی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهداشت را رعایت نمی کنند
دلیل اصلی قرمز شدن وضعیت اهواز و استان خوزستان بازگشایی تالارها و مراسمات عروسی است ، بنده خودم با چشم خودم دیدم که تراکم جمعیت در تالارها به شکل اسفناک و فاجعه باری بود.
بازگشایی تالارها تصمیمی غیر مسئولانه ، فاجعه بار وناشی از بی تدبیری بود و از قوه قضاییه درخواست محاکمه مسئولینی که دستور بازگشایی تالارهای جشن ئ عروسی رادادند را داریم.
با سلام ظاهرا کرونا فقط در اهواز است چرا که ساعت خروج کارکنان ادارات در سطح اهواز ساعت 13:30دقیقیه می باشد وشهرستانهایی که دانشگاه علوم پزشکی رسما اعلام نموده که قرمز شدن همانند روزهای گذشته ساعت خروج کارکنان 14:30می باشد نتیجه اینکه ایا کرونا در شهرستانهای قرمز بجز اهواز از ساعات 2:30است؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل