بازدید 17737
۷

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی آموزش و پرورش درباره چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارسی که بازگشایی شدند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 01 February 2021

به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محسن بیگی مدیر کل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارسی که بازگشایی شدند، گفت: با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی که وزارت بهداشت برای بازگشایی شهریور مدارس در نظر گرفته شده بود عمل خواهیم کرد و تنها تفاوت در این دوره درباره برنامه‌های بهداشتی در نظر گرفتن تراکم افراد در کلاس‌های درس است که حداقل ۱۰ نفر خواهد بود.

او ادامه داد: در مدارس سازوکارهایی برای نظارت بر حسن اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است و کارهای آن را هم در تمامی استان‌ها انجام دادیم.

محسن‌بیگی در پاسخ به این پرسش که خانواده‌ها و دانش‌آموزان چنانچه شرایطی مغایر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس را مشاهده کردند، چطور می‌توانند آن را منعکس کنند، گفت: در تمام استان‌ها ادارات کل ارزیابی عملکرد حضور دارند علاوه بر آن امکان انعکاس شکایات و نقطه نظرات به مدیران مدارس وجود دارد.

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که برای بازگشایی محدود مدارس آمادگی کامل وجود دارد، افزود: خانواده‌ها در روند ایاب و ذهاب فرزندان خود هم همراهی لازم را داشته باشند تا مشکلی وجود نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
حداقل ۱۰ نفر یا حداکثر؟
تا ریشه کنی این بیماری کمتر خانواده ایی حاضر میشه فرزندش رو بفرسته مدرسه
مدرسه قشنگ ما در روستای نزدیک تهران باز است روحیه دانش آموزان و معلمان و کادر آموزشی عالی خبری از ناراحتی اعصاب و استرس خدا را شکر وجود نداره و بچه ها بیشتر از قبل به مدرسه علاقه مند شدند.
خدایا شکرت
خجالت هم خوب چیزیه
کلاً دوماه که بیشتر از مدارس باقی نمونده. چه اصراری به بازگشایی دارین؟ چرا همه کارهاتون سعی و خطا و ضرر زدن به مردمه؟ چرا برای تصمیمی که میگیرین فکر نمیکنین؟
یک کلام هم از مادر عروس شنیدیم . نه که خیلی بهداشت رعایت میشه . از دو متری سرویس بهداشتی مدارس نمیشه رد بشی . صد رحمت به دستشویی های بین راهی . این فقط یک موردش . و حالا با وجود کرونا .......
حرفاتو فقط خودت باور می کنی. حتی خودتم باور نداری اجرا و رعایت پروتکلی در کاره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس