بازدید 50250
دو هزار و سیصد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هشدار تخت روانچی به بایدن؛ پنجره در حال بسته شدن است / کنایه‌های نیش‌دار ضرغامی به روحانی / غیبت خبرساز رئیس صداوسیما در جلسه هیات وزیران / تخریب ویلای میلیاردی یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مذاکرات مهم ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی / عبدالله عبدالله: سفر هیأت طالبان به تهران در تفاهم با شورای مصالحه بود / عرب‌سرخی: جامعه مسیر استعفا را به عنابستانی نشان دهد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 27 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مجموع درآمد ۶۰۰ اینفلوئنسر برتر اینستاگرام فارسی برابر با درآمد صداوسیما از تبلیغات

برآورد‌های مرکز پژوهشی بتا نشان می‌دهد، تنها درآمد حاصل از تبلیغ و اطلاع‌رسانی توسط اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی در سال، مبلغی در حدود ۷۰۰ تا هزار میلیارد تومان است، به‌ طوری که می‌توان گفت، مجموع درآمد ۶۰۰ اینفلوئنسر برتر اینستاگرام فارسی در یک‌ سال، چیزی حدود درآمدی است که سازمان صداوسیما از تبلیغات به‌ دست می‌آورد. هزینه متداول درج هر ویدئوی کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های مختلف در صفحات اینفلوئنسر‌های اینستاگرام، مبلغی حدود ۵ تا ۱۰۰میلیون است و هر کدام از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام، روزانه تعداد قابل‌توجهی از چنین ویدئو‌ها و استوری‌های تبلیغاتی را در صفحات خود با مخاطبانشان به اشتراک می‌گذارند.

دادستان فیروزکوه: ویلای میلیاردی یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی تخریب شد

دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد. در حالی که قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد. رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد. دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضائى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد.

روحانی: از همه قوا، از نظامیان و از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقی مانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم

روحانی گفت: من از تمام قوا، نیروهای مسلح، مردم و از آنهایی که با دولت خوب نیستند یا در رقابت یا قهر هستند می‌خواهم که در این شش ماه باقی مانده کار دولت، بگذارید که ما کار کنیم. وزیر ما وقت ندارد که بین سه قوه راه برود. یکی در یک قوه و دیگری در قوه دیگر باشد. کمیسیون اظهارش می‌کند و یا از آن سوال دارند. وزیر بین قوا نداریم. وزیر برای قوه مجریه است. وزیر برای قوه مقننه و مجریه و قضاییه همه با هم نداریم. یک وزیر است و مسئولیت اجرایی دارد، باید به کارش برسد. بگذارید در این شش ماه آخر ما کارهای نیمه تمام را انجام دهیم و به سرانجام برسانیم. رییس جمهوری افزود: در دهه فجر افتتاح‌های فراوانی در برق، گردشگری، صنعت و بخش های مختلف خواهیم داشت. هفته قبل در پنجشنبه ای که گذشت، افتتاح پالایشگاه عظیم گاز بیدبلند ۲ یک افتخار بزرگ بود. در دنیا سه ابرپروژه در ۲۰۲۰ انجام شد که یکی از آن این بود. این جزو ۳ مگا پروژه بزرگ جهان بوده است.

غیبت رئیس صداوسیما در جلسه هیات وزیران

در جلسه صبح چهارشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما حضور نداشت. ایسنا نوشته که این خبرگزاری اطلاع یافت که علت این غیبت عدم ارسال دعوتنامه از سوی دفتر هیات دولت برای علی عسکری عنوان شده است. هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی به نام «زاویه» که از شبکه چهار سیما برگزار شد، حجت‌الاسلام احمد جهان‌ بزرگی عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافته بود، در اظهاراتی بی‌سابقه گفت: "مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟ این اظهارات توهین آمیز باعث اعتراض اعضای هیات وزیران شد. همچنین محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص عدم دعوت از رییس صداوسیما به جلسه دولت گفت: صداوسیما در گزینش افراد، افرادی دعوت می‌کند که مخالف دولت هستند. وی افزود: صداوسیمای ما با مستنداتی که می‌سازد، نباید مردم را ناامید کند، این برنامه زاویه برای وزرای ما قابل قبول نبود. واعظی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم آقای علی عسکری دعوت شده یا نه اما در آن سالنی که حضور داشتیم ایشان نبود!

«ممنونم آقای رییس‌جمهور»؛ پاسخ توییتری آذری جهرمی به دفاع امروز روحانی

آذری جهرمی وزیر ارتباطات از اظهارات رئیس جمهور در حمایت از او تشکر کرد. جهرمی در توییتر با اشاره به سخنان امروز روحانی گفت: «ممنونم آقای رئیس جمهور». رییس جمهور امروز گفته بود: از وزیر ارتباطات تشکر می کنم که کار بزرگی هم وزیر فعلی و هم قبلی کرده اند. کسی را به خاطر پهنای باند نمی توانند محاکمه کنند. این دستور من بوده است. اگر می خواهید کسی را احضار کنید، باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی توانید احضار کنید.

زاکانی: دوز مردمی بودن مجلس را با گوشت و پوست حس می‎‌کنم

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دوز مردمی بودن مجلس یازدهم بالاتر است، آن را با گوشت و پوستم حس می‌کنم.علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جلسه انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه عالی دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار کرد: ما برای ۱۵ کمیسیون مجلس شورای اسلامی اولویت‌هایی را در ۲۴۷ صفحه مشخص و با ۱۲ کمیسیون تفاهم کرده ایم. وی افزود: همچنین در حال مذاکرات با هیات رئیسه مجلس هستیم تا در یک بازه زمانی دو تا چهار ساله خروجی عملکرد پارلمان مشخص شود.زاکانی بیان کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که به جای آنکه نمایندگان به دنبال اولویت‌ها بروند، مجلس آن‌ها را در اختیار وکلای ملت قرار دهد.رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بیان کرد: مجلس باید علاوه بر نظارت و قانونگذاری به بالابردن سطح آگاهی مردم بپردازد ، چون همه جامعه به تریبون مجلس گوش فرا می‌دهند و پارلمان باید به این رسالت خود به درستی عمل کند.وی ادامه داد: معتقدم جنس مجلس یازدهم متفاوت بوده و دوز مردمی بودن آن بالاتر است؛ بنده آن را با گوشت و پوست خود حس می‌کنم، بنابراین اگر پارلمان با نگاه تیز بین و در جهت مناسب حرکت کند قله‌ها را فتح خواهد کرد. زاکانی گفت: معمولا سه تا چهار ماه اول مجلس صرف شکل گیری می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که پارلمان دو ماه است که منسجم عمل می‌کند.

ارزیابی شمخانی از دیدگاه مقامات طالبان درخصوص مبارزه با آمریکا

دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی با اشاره به دیدار امروزش با نمایندگان طالبان، به بیان دیدگاه خود از این دیدار پرداخت.شمخانی در این توییتر خود نوشت: در ملاقات امروز با هیات سیاسی طالبان، رهبران این گروه را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم. کسی که سیزده سال در گوانتانامو زیر شکنجه‌های آنان بوده، مبارزه با آمریکا در منطقه را کنار نگذاشته است.هیات سیاسی طالبان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر معاون دفتر سیاسی این گروه که روز گذشته وارد تهران شده است، صبح امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و با وی گفت‌وگو کرد.

دو محصول مهم انقلاب از نظر سرلشکر صفوی

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و شکل‌گیری محور مقاومت را دو محصول تاثیرگذار انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست.به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز چهارشنبه در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری علمی- پژوهشی میان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر نما و موزه مقاومت سردار شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: ۴۲ سال از انقلاب اسلامی و ۴۰ سال نیز از دفاع مقدس می‌گذرد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهان و غرب آسیا را تغییر داد. پیروزی دفاع مقدس و شکل‌گیری محور مقاومت دو محصول انقلاب اسلامی هستند.

عرب‌سرخی: جامعه مسیر استعفا را به عنابستانی نشان دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: هرچند ما سنت استعفا نداریم، وقتی یک نماینده با سیلی به سرباز تخلف می‌کند بهترین راه این است که جامعه مسیر استعفا را به او نشان دهد.فیض الله عرب سرخی در حساب کاربری خود در توئیتر در خصوص ماجرای سیلیِ نماینده مجلس به صورت یک سرباز نوشت: هرچند ما سنت استعفا نداریم، وقتی یک نماینده با سیلی به سرباز تخلف می‌کند و با گزارش دروغ آن را تکمیل می‌کند، بهترین راه این است که جامعه مسیر استعفا را به او نشان دهد.به گزارش صبح ما، طی روزهای گذشته ماجرای سیلیِ علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس به صورت یک سرباز پلیس راهور که مانع از عبور خودروی او از خط ویژه شده بود، واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است.

کنایه‌های نیش‌دار ضرغامی به روحانی

ضرغامی در توئیتی نوشت: آقای روحانی! اگر به احضار علاقه دارید، باید به‌ دلیل فاجعه بورس، سقوط ارزش پول ملی، تراژدی ارز ۴۲۰۰ تومانی، معیشت نامناسب مردم، ناتوانی در کنترل اجاره‌بها و مسکن و ۳ میلیون دانش‌آموز بدون تبلت احضار شوید نه پهنای باند!

هشدار تخت روانچی به بایدن؛ پنجره در حال بسته شدن است

نماینده دائم ایران در سازمان ملل با بیان اینکه دولت بایدن بداند هرگونه تاخیر در لغو تحریم‌ها بیانگر ادامه خصومت با مردم ایران است، عنوان کرد: پنجره در حال بسته شدن است. اگر دولت جدید به تعهدات خود عمل نکرده و تحریم‌ها را در زمان کوتاهی لغو نکند، احتمال تعامل در برجام را از بین می‌برد.مجید تخت روانچی امروز (چهارشنبه) در یادداشتی در نیویورک تایمز نوشت: بایدن خواستار بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران است. او می تواند از اینجا شروع کند.در این یادداشت آمده است: همزمان با طلوع خورشید در ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵ ، و پس از گفتگوهای فشرده و طولانی دیپلماتیک، جزئیات نهایی برنامه جامع اقدام مشترک - معروف به برجام یا "توافق هسته ای ایران - نهایی شدند. همه طرف های توافق امیدوار بودند. جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور من، در توئیتر خود نوشت: توافق هسته ای با ایران یک سقف نیست، بلکه یک پایه محکم است. اکنون باید شروع به ساختن آن کنیم. "‎تخت‌ روانچی خاطرنشان کرده است: این توافق در سراسر جهان به عنوان توافقی در نظر گرفته شد که می تواند پویایی خاورمیانه تغییر دهد. ایران به سهم خود تقریباً سه سال و نیم از زمان اجرای توافق در ژانویه ۲۰۱۶ به تمام تعهدات خود عمل کرد. با این حال ، ایالات متحده از ابتدا کمتر قابل اعتماد نشان داد. حتی در ماههای آخر دولت اوباما ، آمریکا به اندازه ای که انتظار می رفت، یک طرف پایبند نبود.وی می‌افزاید:‎ پس از آن دونالد ترامپ آمد. ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود وعده "برچیدن" توافق نامه را داده بود. پیروزی انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶ پویایی های خاورمیانه را خراب تر کرد. بنیامین نتانیاهو و دیگر رهبران منطقه امیدهای خود را برای آزار و به حاشیه بردن ایران دوباره تجدید کردند. سپس در ماه مه ۲۰۱۸ ، دولت آقای ترامپ ایالات متحده را از توافق خارج کرد. (با وجود این، ایران به درخواست سایر مشارکت کنندگان در توافق، به مدت یک سال کامل به پایبندی خود به محدودیت های اصلی برنامه هسته ای صلح آمیز خود ادامه داد)

عبدالله عبدالله: سفر هیأت طالبان به تهران در تفاهم با شورای مصالحه بود

رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان اعلام کرد که سفر هیأت طالبان به تهران در تفاهم با این شورا صورت گرفته است.عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت که سفر هیأت گروه طالبان به تهران پیش از انجام با وی هماهنگ شده بود. وی همچنین طی نشستی در کابل که با حضور تعدادی از بانوان به منظور رایزنی درباره "نقش زنان در روند صلح و آتش بس" برگزار شد، گفت که فرصت‌های زیادی در روند صلح از دست رفته‌اند و نباید فرصت پیش آمده کنونی از دست برود.عبدالله تأکید کرد: تمامی زندانیان طالبان از زندان آزاد خواهند شد و نام‌های رهبران این گروه نیز از فهرست سیاه سازمان ملل متحد بیرون کشیده خواهد شد، اما این‌ها پس از رسیدن به یک توافق صلح ممکن است.رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان تصریح کرد: فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و اگر این فرصت‌ها در تقابل دیدگاه‌ها ضایع شوند، ما فرصت زیادی نداریم و هر روز در ادامه جنگ مردم ما قربانی می‌شوند.هیأت گروه طالبان دیروز سه شنبه وارد تهران شد و با وزیر امور خارجه، نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در امور افغانستان و علی شمخانی دبیرشورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و در باره صلح افغانستان بحث و تبادل نظر کرد.

مذاکرات مهم ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی

رئیس‌کل بانک مرکزی در پستی اینستاگرامی درباره مذاکرات با عمان توضیح داد و نوشت: مذاکرات مهمی با عمان در جهت ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام‌ شده است.رئیس‌کل بانک مرکزی در اینستاگرام نوشت: امروز چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در ادامه مذاکرات دو روزه در مسقط جلسه مشترکی با رئیس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت عمان داشتیم.وی ادامه داد: در این جلسه مذاکرات مهمی در جهت ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام دادیم. وی افزود: معاونین محترم وزارتخانه‌های صمت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهادها و راهکارهای خود برای روان‌سازی امر تجاری و بانکی مطرح کردند.همتی تأکید کرد: روز گذشته نیز مذاکرات مفیدی با وزیر امور خارجه عمان داشتم. مسئولین اصلی روابط مالی و تجاری بین‌المللی عمان در این جلسات علاقه مندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با ایران بیان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳۴
احسنت به آقای ضرغامی جانا سخن از دل ما میگویی
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ویلای میلیاردی یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی
تخریب شد

وقتی یک جوان از فرط فقر یک قطعه ناندزدد، نام و فامیل و نام پدر و اجدادش را می نویسید، اما وقتی یک مسئول با خون جوانان وطن (شهیدان) خانه ی ویلایی می‌سازد می‌شود یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی....
به این می‌گویند عدالت اسلامی!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
آقای روحانی هم بورس را ترکاندی هم ارزش پول ملی را هم قیمت خانه را کسی نظری ندارد هان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
آقای ضرغامی ، دوران صدارت شما در صدا و سیما هم شاهد کارهای شما بودیم .آدرس غلط ندهید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مشکل رئیس جمهور نیست. مشکل از عدم اعتنا با قانون و سوءاستفاده جناحی و ساختار داغون مدیریت کشور است‌ حتی خود ضرغامی هم اگه مسئولیت داشت، وضع بهتری نداشتبم. این بیرون گود باشی و بگی لنگش کن، مشکلان حل نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
روحانی از جهرمی حمایت میکنه
کلانتری هم دستور دست بوس روحانی میده
مردم این وسط غرق مشکلات و گرونی
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بله. همه مشکلات ما تقصیر آمریکا است اما تنها تا وقتی که هم حزبی های ماسرکار باشند. بعدش دیگر می شود سوء مدریت و سنگین ترین تحریم های تاریخ ایران که ساز و کارش در زمان محمود احمدی نژاد تاسیس شد بی اثر می شود و کرونا هم همان آنفلوزا است که تنها بعضی گنده اش می کنند و سقوط قیمت نفت هم اصلا مهم نیست. آقای ضرغامی شما همان رئیس صدا و سیمایی هستی که صبح تا شب سفر استانی احمدی نژاد را پوشش می دادی و سخنرانی آبرو بر او در سازمان ملل را به اسم فتح الفتوح به خورد مردم می دادی. مردم پوشش اخبار سیما در سال 88 را یادشان نرفته. مردم سرقت آرشیو صدا و سیما و سر درآوردن از لندن و من و تو را یادشان نرفته. دولت روحانی دولت پر اشکال و فرسوده ای است اما قد امثال جناب عالی به نقدش نمی رسد.
سیدرضا
| United States of America |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
احسنت به ریس جمهور که بالاخره در دفاع از آزادی های اطلاعات و مردم یک حرکتی از خودش نشان داد‌.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جناب ضرغامی متاسفانه شما حتی از مردم عادی هم عقب تر حرکت میکنید
بیش از ۸۰ درصد مردم الان کاملا میدانند که مشکلات از کجاست
و سهم دولت به چه میزان اندک است
لطفا برای دیده شدن سعی کنید ، تا دیدگاهتان را به اکثریت مردم نزدیک کنید
و دست از انحراف واقعیات بردارید
اینم از امریکای بایدن !!!
دو اتفاق مهم در یک روز که نشان دهنده ادامه سیاست ترامپ توسط بایدن است :
توقیف محموله دومیلیون بشکه ای نفت ایران
پرواز مجدد هواپیمای بی ۵۲ همراه با اسکورت جنگنده های عربستانی در خلیج فارس
همزمانی این اتفاقات باتهدیدهای گستاخانه فرمانده ارتش اسراییل باردیگر ثابت میکند
هرگز نمی توان به شیطان بزرگ اعتماد کرد و دیگر سیاست مدارا جواب نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
خدا کنه جنگ بشه تا آدم های با افکار شما، ریششون بخشکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
زندگي به من ثابت كرد به هيچكس نميتوان اعتماد كرد.ولي لازم هم نيست انسان عمر كوتاه خود را غرق در نفرت از ديگران سپري كند. هر موجود زنده اي كه شكم و آمال و آرزو دارد قابل اعتماد نيست چه برسد به ابر قدرتي مانند آمريكا.. منتها اين موضوع دكاني شده است براي سركيسه كردن مردم
مین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اتنفاقا جنگ اگه بشه برخی از گرین کارتشون استفاده میکنن
میرن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
حالاپنجره رو ببندین چی میشه
خوشبخت مبشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
فعلا که شما ریشه مردم را دارید می خشکاند با معطل نگه داشتن کشور به خاطر آمریکا جان
آقای زاکانی ,خود گویی وخود خندی چه مرد هنرمندی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
زاکانی مصداق حدیث الناس نیام فاذا ماتو النتبه هست‌
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
آقای زاکانی برود دکتر. شاید پوست و گوشتش عیبی دارد که همه چیز را برعکس می گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
البته دوز پوپولیستی بودنشان خیلی بالاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
امدن بایدن باعث قوت قلب ایشان شده
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
حرف حق رو گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جناب زاکانی ، لطفا به میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس و تعداد ناچیز رای خود نگاه کنید
عطر آن است که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
نه اینکه مجالس قبلی هم تعریفی داشتند، اما عنابستانی نماد بارز این مجلسه، البته جسارت نباشه خدمت نمایندگان قم و کریمی قدوسی و صد البته خود جناب قالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اقای زاکانی دوزمردمی بودن مجلس فعلی را اقای عنابستانی دناپلاس وواکسن انفولانزا قبل ازمردم تزریق کردند به رخ ملت کشیه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جناب زاکانی
ازکی توگوش ملت زدن دوزمردمی حساب میشود؟
ازکی دناپلاس زیر قیمت کارخانه اونم ازدم قسط گرفتن دوزمردمی حساب میشود؟
ازکی واکسن انفولانزارازودترازمردم تحویل گرفتن دوز مردمی هیشود؟
ازکی بالاشهرنشستن دوزمردمی هست؟
ازکی از پناهیان حمایت کردن دوز مردمی هست
ازکی واکسن کرونای خارجی را ممنوع کردن دوز مردمی شده؟
ازکی مجلس بی تفاوت درمعیشت مردم ونخم مرغ500تومنی2000تومن شود مردمی هست؟
ازکی به فرزندان خودتون رسیدن واشتغال بکارکردن انها مردمی محسوب میشود
ازکی داشتن غسالحانه الکچری دوز مردمی میشود/
.....
اقای روحانی اقدامات تنش زای روزهای اخیر دولت جدید امریکا را دیدید؟
هنوز هم معتقدید درمذاکره بااین دولت هیچ کس حق فرصت سوزی ندارد؟؟!!!
پاسخ ها
سیدرضا
| United States of America |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اینها ژست های قبل مذاکره است. شما زیاد ناراحت نشو. انشالله بزودی مذاکرات آغاز وشر کاسبان تحریم کم میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
سکوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
پس ازشرایط فعلی راضی باشید و کمتر انتقاد کنید
به من رای بده تا بزنم تو گوش ت.
به من رای بده تا غسالخانه لاکچری بسازم..

به من رای بده تا مدرسه غیر انتفاعی بزنم وتو در کپر وکانکس تحصیل کنی
به من رای بده تاارز دولتی بگیرم ودر بازار آزاد بفروشم.
به من رای بده تا در لواسان عروسی چند میلیاردی برای فرزندانم بگیرم و تو توانایی خرید حتی یک فرش برای جهیزیه را نداشته باشی.
به من رای بده تا من پرچم آتش بزنم درحالیکه فرزندانم زیر همان پرچم به دانشگاه بروند.
به من رای بده.به من رای بده.به من رای بده.
نمی دی.
اشکالی ندارد.خودمون خودمون انتخاب می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
آفرین به این نظر..
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
احسنتتتتتتتتتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
و تشکر از سانسورچی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اﮔﺮ ﺭاﻱ ﻧﺪﻳﻢ. ﻻاﻗﻞ ﻧﻤﻴﮕﻨﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺭﺩﻳﺪ ﻣﺜﻞ ﻇﺮﻳﻒ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
!!!خیلی جالب گفتی. دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
احسنت
اره راست میگی جناب روحانی نیروهای نظامی نمیذارن تو این ۶ ماه تو به کارات برسی!!!! منتهی یادت باشه تو با خدمات اونا داری پز میدی.
همین پالایشگاه عظیم گاز بیدبلند توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شده.
)تابناک جان اگه این پیام منم غیرمجاز اعلام کنی، مطمئن میشم که رسانه یک طرفه هستی.)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ظاهرا شب ها یک کمی ایرانی تشریف دارند و صبح ها آمریکایی و می توان در نوع انتشار نظرات و سانسور متوجه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
پول را گرفته شاید هم خیلی بیشتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جالا چه اصراری به انتشار نظرت داشتی
؟ میخواستی منفیهاتو ببینی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
آفرین به این نظر
ادستان فیروزکوه: ویلای میلیاردی یک مسئول سابق و یک مسئول فعلی تخریب شد...!!!!!

یادتونه اول که قدرت را به دست گرفته بودند ادعا می کردند ما باید در سطح فقیرترین افراد جامعه زندگی کنیم؟ یادتونه چند سال پیش دو جوان را که ۵۰ هزار تومان دزدی کردند با وجود رضایت شاکی باز هم اعدام کردند؟ حالا ببینید از این کاخ ها چند صد تا ساخته شده که کاخ نیاوران در برابرشان هیچ است هر چند که کاخ نیاوران دفتر کار بود نه محل خوش گذرانی اما خدمتگزاران دلسوز و انقلابی هر کدام به اندازه یک دربار بریز و بپاش دارند و با رافت اسلامی به یک حبس تشریفاتی محکوم می شوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
میلیونها لایک واقعا گل گفتی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
یادمان است که برای نارنج دزدی یک فرد در ساری محکوم به قطع دست می شود؛ اما آقای اکبر طبری با داشتن پیشینه ای فساد بزرگ به 20 سال ناقابل آن هم با شرایط ویژه به حبس محکوم می شود و به او اجازه اعتراض هم داده می شود. آری یادمان است.
زاکانی: دوز مردمی بودن مجلس را با گوشت و پوست حس می‎‌کنم) پایینترین سطح مشارکت در انتخابات اخیر اگر باعث این توهم شده نشان از این داره شما یکروز وزیر هاله نور بودی
کارمان بجایی رسیده که با طالبان مذاکره میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
هنوز دستان طالبان به خون مردم نجیب افغانستان خونی است
در این 6 ماه عاجزانه درخواست داریم یک کمی از سیاسی کاری در دولت بردارید
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
یکی به روحانی بگه هفت سال و نیم هست 80 میلیون ایرانی ازت میخوان کار کنی و هیچ عملی ازت ندیدن.حالا تازه میگی بگذارن تو این 6 ماه کار کنیم؟؟
هشدار تخت روانچی به بایدن؛ پنجره در حال بسته شدن است) مثل اینکه بازیهای جناح اصولگرا به شما هم سرایت کرده لااقل شما طرف مردم را بگیرید مردم توان تحریم های بیشتر را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
دست مردم و کشور ما زیر سنگ است
و آمریکا و کشورهای منطقه دارند در ناز و نعمت زندگی می کنند
جناب تخت روانچی شما از مملکت دور هستی و خبر نداری که چه خبره
همان گونه که طیف شما استعفا ندادن این طیف هم استعفا نخ اهند داد
اینقدر برای فروش کشور در قالب برجام عجله نداشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بفروشیم به چین اشکالی نداره؟
سیدرضا
| United States of America |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
با سلام اگر برجام بد بود پس چرا ترامپ و اسراییل مخالف برجام
بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
امریکا و اسرائیل می‌خواهند هم هسته ای را کامل بدهید و هم توان نظامی
اقای تخت روانچی! اطلاع دارید که اگر از سوخت مازوت استفاده نشود یک چهارم ایران برق نخواهد داشت و بنا به گفته محیط‌ زیست سوزاندن مازوت سرطان زاست؟ تازه متوجه شدم که چرا اقازاده هاتون تشریف بردن بلاد کفر.
...زاکانی: دوز مردمی بودن مجلس را با گوشت و پوست حس می‎‌کنم.....


منظورش از مردم همان شورای نگهبان است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
حتمآ اینجوری است که میفرمایید .
طفلک امریکا
نبندی پنجره رو بدبخخخخخت میشن ابرقدرت
مطمئنم جوبایدن آن روی دیگر سکه ی ترامپ است

مسئولان ایران تا کی میخواهند این بازی سیاست بی خاصیت آزمون و خطای ۴۳ ساله را ادامه دهند ؟!؟؟

والا بلا ..... جوانی و عمر ما رفت

اگه ما هم مثل آقازاده ها و فرزندان مسئولان توان رفتن از ایران را داشتیم در این بازی شرکت می کردیم !!!!
بعد از ۴ دهه باید منتظر بمانیم روسای جمهور آمریکا چه می گویند و چه می پوشند و چه می خورند و ...........!؟!؟؟؟؟؟

این راه کشورداری نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
نه عزیز، شما و امثال شما دنیا را به رییس جمهور امریکا گره زدن حتی آب خوردن مردم را
آدم مگه دشمنشو تهدید میکنه....پنجره رو ببندین تا نابود بشن خوووووووووووووووب......!!!!!!!!!!!!!!!
حلقه یاران دولت داره تنگ تر میشه

دیگه حتی رییس رسانه میلی که سالها از دولت برای مردم تبلیغات نادرست میکرد جزو یاران و خودی ها نیست !؟!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خیلی از مرحله پرتی. سیما دربست مال پایداری هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
واقعا مرحبا ! به اين اطلاعات 
كاريش نميشه كرد ايشان هم هموطن ما هستن و كلا پرت از مسئله
هشدار تخت روانچی به بایدن؛ پنجره در حال بسته شدن است !!!!
نگران خودتون هستین یا بایدن؟؟؟؟؟
هشدار تخت روانچی به بایدن؛!!!
این هشداره؟؟ یا درخواست؟؟؟ یا التماس؟؟؟!!!!
زنده باد ایت الله رییسی و همه کسانی که با دزدان و قانون شکنان مبارزه میکنند
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
درود
اره زنده باد دو سال حبس برای اختلاس به این بزرگی داده...کیف قاپ دستش قطع میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
کی ؟
کجا؟
کی؟
جناب آقای زاکانی اصولا هیچ ماست بندی نمی‌گوید ماست من ترش است و بهتره بگیم جوجه را آخر پاییز میشمارند مراقب باشید برای پایان دوره
متاسفانه ایرانیها درک درستی از موقعیت خود ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ای وووووووووللللللللللل
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بدجوری مردم تو هپروت هستند.
آقای زاکانی کدام دوز همان دوزی که مجلسی ها که زیر گوش سرباز می زنند شما به این مگید مردمی!!!
ما خیلی خوبیم ما عالی هستیم هیشکی بهتر از ما نیست.زاکانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بقیه هم بدن
تخت روانچی فکر میکنه لیگ فوتباله آقای بایدن هم مربی فوتباله!
داداش بدون داری با کی حرف میزنی! بایدن رییس جمهور آمریکاست هم شآن تو نیست که اینجوری حرف میزنی باهاش!
مخاطبت باید کسی در حد معاونت وزارت خونه باشه!
برادر گرامی جناب اقای زاکانی اگر بدانید وقتی دوز مردمی بودن مجلس یازدهم را که با پوست و گوشتتان احساس کردید خواندم چقدر متاسف شدم و متاسف از اینکه اینگونه مطالب از زبان شما جاری شده است. جناب زاکانی 10 مجلس گذشته و نمایندگان ان عصاره مردم بوده اند . اقای زاکانی مگر میشود نماینده مردم بر علیه مردم باشند؟ شما از چه فرهنکی صبحبت میکنید ایا می پندارید مردم نمی فهمند شما چه میگویید؟ در نهایت اینکه از سرباز اکبری سرباز راهور مردمی بودن نمایندگان مجلس را سوال خواهیم کرد. اقای زاکانی وقتی اظهار نظری مثل نظر شما را میخوانم خجالت میکشم .
نماینده های ما در سازمان ملل هر چند ماه یکبار افاضاتی میکنند و بقیه وقت ها در خواب و گشت و گذارند

مثلا از اینهمه مثال و فلسفه چی گیرتان آمده با آن طرز حرف زدنتان که دوزار به درد سیاست نمی خوره ؟؟؟
چیزی که من فهمیدم حتی اگر نتیجه مذاکره به نفع ما هم باشه مسئولین نمیخوان چون روسیه جونو چین نمیذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
نه عزیز منتظرن دولت همسو با خودشون بیاد سرکار تا مذاکره و رفع تحریم رو به اسم خودشون تموم کنن.
مورچه برای فیل شاخ و شونه میکشه
آقایون خواهش میکنم بذارید روحانی رو درک کنید. بنده خدا شب امتحان میخواد درس بخونه.
آقای تخت روانچی، روانت تخت باشه که آمریکایی ها دست شما رو خوندن و هیچ عجله ای برای تحمیل برجام موشکی به ایران ندارند
پیش خود فکر نمی کنید که با گفتن ‌اینگونه سخن های شعارگونه، اعتبار دولت و ملت ایران را در نزد خارجیان، لگد مال می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
خیالت راحت تو امرییکا ماندگاری و اونجا هم به امید خدا خواهی مرد
کشور ما شده محل نیش زدن و طعنه های مسئولین به یکدیگر، چون جرات بازگو کردن حقایق را ندارند
آقای ضرغامی هم اگر بجای متلک انداختن به روحانی، حرفهایش را پوست کنده بزند، مسائل زودتر حل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
از این واضح تر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
از این واضح تر دیگه میشه فحش و دشنام. قبول دارم که بعضی مواقع خیلی دل رو خنک میکنه.
آقای تخت روانچی دوران کسیکه دائم از ایران تقاضای تماس داشت و مورد تمسخر و مضحکه قرار می گرفت گذشت حالا مثل اینکه نوبت شما رسیده همان سناریو را تکرار کنید
چرا اسم مسئولین صاحب ویلاهای تخریب شده در فیروزکوه رو اعلام نمی کنند؟.تا کی می خواهید فاسدین رو از مردم پنهان کنید؟ با این وضع، انتظار دارید مردم در انتخابات شرکت کنند؟؟؟!!!
من که اصلا اور دوز کردم
زاکانی: دوز مردمی بودن مجلس را با گوشت و پوست حس می‎‌کنم
مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید
خود گویی و خود خندی ؟ عجب مرد هنرمندی
واقعیت اینه که هم در ایران و هم در آمریکا و هم در کشورهای منطقه یک عده ای هستند که مخالف بهبود رابطه ایران و آمریکا هستند. بنابراین بهبود ناگهانی این رابطه ممکن نیست. اما این رابطه میتونه به تدریج بهتر بشه. امیدوارم آقای بایدن راه درست رو انتخاب کنه و در راه کاهش تنش تدریجی حرکت کنه. ادامه فشار و دشمنی نه به سود مردم آمریکاست نه به سود مردم ایران.
جناب زاکانی ! دچار توهم شدید ! تنهایی به این نتیجه رسیدید یا مرکزپژوهش ها به شما کمک کرد؟
اقای همتی دیدی که سرکوب ارزی چه بلایی سر بورس اورد ؟روزی که بورس به طور وحشتناک بالا میرفت یکی تو دولت نبود که یه تذکر به ملت بده که زیاد احساسی نشید و این سودهای روزانه ۱۰ دزصدی بورس همیشگی نیست ؟؟ اخه با کدوم منطق ارزش بعضی سهام باید تا ۷۰۰ برابر رشد کنه ؟؟ میدونی کسانیکه از مرداد وارد شدند ۷۰ درصد اصل پولشون رو از دست دادن ؟؟: روحانی با دست در جیب ملت کردن همه رو بیچلره کرد از همه مهمتر اعتماد ملت که به فنا رفت
اقای روحانی سخنان امروز شما نسبت به منتقدین بخصوص نظامیان کمی دور از انصاف بود ، امنیت و اسایش ملت که شب راحت میخوابند بدون شک مرهون زحمات و قدرت نظامی عزیزان ماست ، در اینکه سیاست باید دست اهلش باشه شکی نیست ولی خوب نیست ۶ ماه مونده به پایان دوره بخواهید چنین ناجوانمردانه حمله کنید ، جناب روحانی شما حداقل ۷۰ هزار میلیارد از بورس به جیب زدید حالا دنبال چرتکه انداز مبگردی ؟؟
عجله نکن‌ اقای تخت روانچی. تازه به کوانتم رسیدیم. کلی کار داریم حالا حالا ها!
هر طور حساب میکنم ایران در یه مسیر بی بازگشت قرار گرفته و بایدن هم نمیتونه جلو سیر حوادث رو بگیره
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
اقای زاکانی لطفا کمی هم در اونجاهایی که با اون اقا پولداره که به ابر بدهکار بانکی معروفه همکاری میکردی توضیح بدی خوشحال میشیم.
وحانی گفت: من از تمام قوا، نیروهای مسلح، مردم و از آنهایی که با دولت خوب نیستند یا در رقابت یا قهر هستند می‌خواهم که در این شش ماه باقی مانده کار دولت، بگذارید که ما کار کنیم.
اگه می خواستید کار کنید 7سال و 6 ماه وقت داشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
دقیقا منظورش همین بود که هفت سال و 6 ماه ما رو چزندونین و نذاشتین کار کتیم و هی سنگ انداختین. تو رو به خدا به خاطر مردم این 6 ماه آخر رو بذارید کار کنیم.
معاون دفتر سیاسی طالبان !
دوز مردمی بودن مجلس بالاست بله از دست بزنشون و از قوانینی که تصویب میکنن مشخصه
اقای عراقچی پرونده شما و بردارن معاون ارزی بانک مرکزی هنوز در حال باز شدن است ؟، اخر و عاقبت کشور رو تو ۶ ماه اخر ختم به خیر کنه ؟ سریع انتخابات رییس جمهور رو پارلمانی کنید خلاص
رفتم مغزی شیربخرم (شیرآب چکه میکرد)
شده بیست هزارتومان نخریدم
پارسال ۵هزارتومان بود
...
پاسخ ها
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
اقا پرویز اینبار رفتی بخری شده چهل هزار تومان داداش بروبخر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
قبل تر ۲ هزارتومان بود
آقای آذری جهرمی حمایت رئیس جمهور هیچ تاثیری در محاکمه کردن و مجازات شما ندارد مگر این که کار را خراب تر کند و به جراءم شما افزوده شود حالا هر چقدر دوست دارید از رئیس جمهور تشکر کنید
اقای روحانی اهسته تر ، مثل اینکه بایدن عقل و هوش یه عده رو خوب مشوش کرده ؟ ۸ سال دیگه بایدن دولت رو به یه رحم اجاره ای دیگه داد.
آقاي زاكاني بايدم اينو بگي من هم حامي مثل صدا و سيماي ميلي داشتم از اين بالاترش رو هم ميگفتم. شما ماهيد. مجلس گله !!!!!
همه پرسی واقعی بزارید تا معلوم شه ....
وضعیت مردم خرابه .....
وضعیت دولتمران عالی. پول های فراوان در کشور های دشمن.
جنگ بشه برنده هستند و تحریم هم که باشه با دلار و بورس و مسکن و ماشین و .... ملت را غارت می کنند.
ملاقات گروه تروریستی و آدم کش طالبان با آن همه سوابق جنایت و کودک کشی ، با مقامات امنیتی کشور.وافعا متاسفم...
آقای زاکانی اگر منظور تون از پوپولیستی بودن و عوام گرا بودن است حق با شماست ، این مجلس اگر بر همین منوال برود جلو ابر تورم می آورد .
آقای شمخانی نمایندگان طالبان آمده اند ایران که به جنابعالی تاکتیک جنگیدن با آمریکا رو گزارش بدند؟ آقا افغانستان بیخ گوش ماست و یکی از آثار نا امتی و عقب ماندگی این کشور، مهاجرت سه میلیون افغان بدون داشتن مهارت حرفه ای به کشوره. شما به جای این که نظریه و یا ایده ای برای صلح و سازش بین جناح های مختلف سیاسی آن کشور و یا پیشنهادی برای جب ان عقب ماندگی آن کشور بدهید، بازهم سخن از جنگ و خونریزی می کنید!
مردمی بودن معیارمشخصی داره . اینکه چقدر رای بهت دادن و با مشارکت مردم اومدی یا دوپینگ .... . مردمی بودن معیارش اینه با گوشت و پوست هم حس نمی شه ....
بخصوص اون سربازِ دوز مردمی بودن نماینده هارو با گوشت و پوستش دقیقا احساس کرد
نمایندگان کنفو کار امید هم که دست بزن خوبی هم داشتن، این اصلاحطلبا همینقدر استعفا استعفا میکردن؟
سیلی زدن توی گوش سرباز استعفا داشته باشه، بعد سیلی زدن توی گوش ۸۰میلیون ایرانی توسط رییس دولت استعفا نداشته باشه؟!
آقای زاکانی خیلی در مورد همه همکاراها با قاطعیت نگو
کذب گوها این مجلس مردمی وانقلابی زا بیرون کنید
یکروز میگه من نزدم یکروز میگه هل‌اش دادم یکروز میگه مردم من مغذرت میخوام
عصبانی بودم ،زدمش
نماینده کذبگوبره خونه راجعب کاراش فکر کنه
آقای ضرغامی در مورد حبه کردن آرشیو بسیار ارزشمند صداوسیما به رسانه های معاند فارسی زبان در زمان ریاستش بر صداوسیما چرا این بیان شیوا و زبان نیش دارش نمی جنبه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
هبه دلبندم! اونی که شما نوشتی حبه قند هست.
سلام ممنئن از لطف شما برداربزرگوار جناب دکتر زاکانی از اینکه مردمی بدون مجلس را با گوشت و پوستان لمس می کنید و این نشانه بزرگی شماست اما نظر ما این نیست این مجلس اصلا مردمی نیست که بماند چون با حداقل رای بالا آمدند و از جنس مردم هم نیستند البته نمونه منحصر بفردآن را در هفته جاری با سیلی آقای عنابستانی بدجور احساس کردیم بطوری پرده گوشمان دارد وزوز می کند و این یعنی ناشنوایی مردم
دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضائى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد!!!!!!!!!!!!!
حالا به نظر شما این دو مقام مسئول که می دانستند کارشان خلاف قانون است ولی ممانعت در مسیر اجرای حکم قضایی می کردند لایق ماندن در پست ها و مقام های دولتی هستند؟ علی برکت الله ها را فراموش نمی کنیم. علی برکت الله.

روحانی: از همه قوا، از نظامیان و از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقی مانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!
از مردم نمی خواهد چون می داند که مردم اجازه نمی دهند او به کارهایش ادامه دهد از بس که مردم را از هر نظر در تنگنا قرار داده است و حالا می خواهد دولتی ها سیاسیون و نظامیان را با مردم درگیر کند. علی برکت الله.

وقتی یک نماینده با سیلی به سرباز تخلف می‌کند و با گزارش دروغ آن را تکمیل می‌کند، بهترین راه این است که جامعه مسیر استعفا را به او نشان دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا جامعه باید مسیر استعفا را به او نشان بدهد؟ چرا مجلس نباید او را اخراج کند؟ با استعفا خیلی از حقوق مردم ضایع می شود ولی با اخراج خیلی از امتیازات این شخض باطل می شود. علی برکت الله ها را فراموش نمی کنیم.
نه قوانینی که تصویب میکنید در جهت مردم هست نه نماینده اکثریت مردم هستید
پنجره را قبلا دولت پنهان بسته و ملت را بیچاره کرده
جناب شمخانی آیا از نماینده طالبان نظرشان را در مورد شیعه و شیعیان پرسیدید؟
ما هم حس میکنیم کاملا مردمی هست فقط مشکل اینجاست که مردم اونها با مردم ما فرق داره
"روحانی: از همه قوا، از نظامیان و از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقی مانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم"
ههههههههههههههههه،
آقای زاکانی دوز مجلس را باید درسال 1400بااین بودجه تصویبی که تورم بالای 50درصدی را برای قشر های پایین جامعه رغم خواهد زد ،باید سنجبد وگرنه تاکنون که شاهد سنگ اندازی برای دولت وهموارکردن راه برای ریاست جمهور مورد علاقه شما بوده ایم
اقای تخت روانچی! کدوم پنجره؟ ملت پدرشون دراومده الان وقت لوس بازی نیست.
در پشت این هشدارهای اصلاح طلبان به کدخدا ؛ نوعی التماس نهفته است !!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار