بازدید 90379
دو هزار و سیصد و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تکذیب شایعه درباره علت درگذشت مصباح یزدی/ نامه نمایندگان کُردنشین مجلس به رهبر انقلاب در اعتراض به صداوسیما/ تلویزیون: مجری برنامه جنجالی ممنوع‌التصویر نشد؛ گفتیم برود استراحت کند/ محمد صدر: تندروها از پایگاه رأی ظریف هراس دارند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند سالانه ۴هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران جان می‌دهند/ نیکزاد: صداوسیما می‌گوید فیلم توهین به لباس کردی برای دو سال پیش است و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 19 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سالانه ۴هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران جان می‌دهند
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران از مرگ سالانه ۴۰۰۰ نفر بر اثر آلودگی هوا خبر داد. زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در مراسم تجلیل از سفیران هوای پاک با بیان این که این روز بهانه و تلنگری برای جلب توجه و افزایش حساسیت‌هاست گفت: ما در جهانی زندگی می کنیم که طی ۱۲ ماه اخیر دو میلیون نفر از مردم جهان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و می بینیم که همگان به تلاش افتادند که جلوی این روند را بگیرد؛ اما چگونه است که ما سالانه شاهد مرگ ۷ میلیون نفر در جهان به علت آلودگی هوا هستیم، ولی حساسیتی دیده نمی شود. وی با بیان این که در شهر تهران سالانه ۴۰۰۰ مرگ در اثر آلودگی هوا و ناشی از آن ثبت می شود، اظهار کرد: چه فرقی بین مرگ با کرونا یا آلودگی هوا وجود دارد و مرگ، مرگ است و باید حساسیتها افزایش یابد.

نامه نمایندگان کُردنشین مجلس به رهبر انقلاب در اعتراض به صداوسیما
ماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از نامه ‌نمایندگان مناطق کردنشین به رهبر معظم انقلاب در اعتراض به اهانت به قوم کرد در یکی از برنامه های تلویزیون خبر داد و گفت که نمایندگان کرد این اتفاقات را بر خلاف منویات حضرت آقا تشخیص دادند و برای ایشان به عنوان یک ملجأ و پناهگاه نامه نوشتند که حضرت آقا در این راستا ورود مبارکی داشته باشند. سارا فلاحی در واکنش به توهین به قوم کرد در یکی از برنامه های تلویزیون گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی موسع و مترقی است که نه تنها توان ایجاد وحدت میان همه اقوام ایرانی را دارد، بلکه توان گرد هم آوردن ملت های مظلوم جهان را دارد. وی افزود: مطابق قانون اساسی قانونگذار ماهیت و جوهر جهت گیری نظام را بر مبنای رعایت حقوق همه اقوام تنظیم کرده، همچنین نظرات امامین جامعه بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملی است و دشمن نمی تواند این ساختار را با چالش مواجه سازد. در داخل هم باید همه عوامل و سیاستگذاران نهادها مخصوصا نهادهای دارای نقش تریبون و ویترین نظام از جمله صدا و سیما دقت زیادی در برنامه سازی و اجرا در مورد اقوام داشته باشند، چون عدم دقت هم وحدت زدا بوده و هم باعث سوءاستفاده دشمن می شود.

نیکزاد: صداوسیما می‌گوید فیلم توهین به لباس کردی برای دو سال پیش است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نطق جلال محمود زاده که انتقاداتی به صدا و سیما در خصوص حواشی لباس کردی مطرح کرده بود گفت: روز گذشته مسئولان صدا و سیما با اینجانب تماس گرفتند و گفتند که ویدیوی شبکه 2 سیما برای دو سال پیش است و محتوای آن را نیز قبول نداریم. علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نطق جلال محمود زاده، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس که انتقاداتی در مورد سخنان مجری شبکه 2 صدا و سیما در مورد لباس کردی مطرح کرد، گفت: روز گذشته از صدا و سیما با بنده تماس گرفتند و اظهار کردند که کلیپ شبکه 2 سیما برای دو سال پیش بوده و صدا و سیما نیز آن را قبول ندارد. بین اقوام در ایران هیچ فرقی نیست. کردها افتخار ایران و اسلام هستند. نیکزاد با بیان اینکه این مطلب درست نیست که بگوییم فقط به یکی از اقوام ظلم شده است، گفت: با این حال مجلس به احترام نمایندگان کرد به صدا و سیما عکس العمل نشان داد و صدا و سیما نیز به ما گزارش داد که این کلیپ مربوط به دو سال پیش بوده و محتوای آن مورد قبول صدا و سیما نیست. ما برای همه با هم برادر و برابر هستیم.

ربیعی: هیچ پیامی از طرف تیم بایدن دریافت نکرده‌ایم
علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که فردا دولت آمریکا تغییر می‌کند، برخی از نزدیکان بایدن معتقدند او به برجام بر خواهد گشت، آیا ایران به مذاکرات جدید تن خواهد داد، اظهار داشت: تمرکز ما در حال حاضر به احیای کامل برجام از سوی همه طرف های توافق است و انتظار داریم که تمرکز دولت جدید آمریکا هم بر جلب اعتماد ایران از راه انجام کامل و فوری همه تعهداتش باشد. سخنگوی دولت ادامه داد: موضع ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام از سوی مقامات کشور بارها اعلام و تکرار شده است. دولت امریکا باید ابتدا تعهدات خود را بر اساس برجام و نیز قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل انجام دهد و این تنها مسیر موجود پیش روی دولت جدید در امریکاست. ربیعی گفت: ضمن اینکه ما هیچ پیامی از طرف تیم آقای بایدن دریافت نکرده‌ایم، تا وقتی اطمینان پیدا نکنیم که آمریکا ضمن بازگشت بی قید و شرط به تعهدات خود، به این وظایف قانونی کامل عمل خواهد کرد، مذاکره ای بی معناست.

فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم
فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم. چون رزاق ما خداست. آمریکا نمی‌تواند ملت گرسنه خود را سیر کند. تکیه‌گاه ماه خدا است و ظالمان تکیه گاه ما نیستند. حتی میل خفیف هم نداریم. امروز تمرکز ارتش آمریکا به حفظ کنگره آمریکا محدود شده است. نظام آمریکا پوسیده است. در قلب آمریکا ارتش آمریکا از کنگره در برابر مردم خشمگین آن دفاع می‌کند. سنگر آنها به کنگره آمریکا منتقل شده است. نور خدا جلوه کرده است. این امتداد دفاع مقدس و تاثیر ولایت فقیه است. ما با اعتماد بیشتر به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه ، ایمان و باور ایستاده‌ایم. راهمان را یافته‌ایم. فرمول‌های غلبه بر دشمن را آموخته‌ایم. وعده‌ها حق هستند. خداوند خلف وعده نمی‌کند.

تلویزیون: مجری برنامه جنجالی ممنوع‌التصویر نشد؛ گفتیم برود استراحت کند
تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» درباره حضور نداشتن مجری زن این برنامه در چند وقت اخیر توضیح داد. علی اکبر کریمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر خانواده»، درباره ممنوع التصویری رزیتا قبادی مجری این برنامه، گفت: رزیتا قبادی مجری برنامه «عصر خانواده» ممنوع التصویر نیست؛ چرا که هیچ نامه‌ای برای ما نیامده است و تنها به یک تذکر بسنده شد.وی ادامه داد: بعد از اتفاقات اخیر برنامه و جنجالی که پس از به کار بردن یک کلمه توسط مهمان برنامه شب یلدای ما ایجاد شد، تصمیم گرفتم خانم قبادی دو هفته استراحت کنند. ان شاء الله او از هفته آینده در جمع گروه عصر خانواده حضور خواهد یافت. گفتنی است؛ برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون به خاطر اینکه مهمان شب یلدایش مردم را به انجام رقص دعوت کرده بود، جنجالی شد.

عیسی کلانتری: محیط‌زیست را سیاسی و امنیتی نکنیم
عیسی کلانتری: وقتی من وزیر کشاورزی هستم، قانون من را موظف کرده است خودکفا شوم و کاری به مصرف آب ندارم، وزارت نیرو خودش مصرف‌کننده است و کاری به پایداری ندارد و در حالی قانون جامع آب از سوی وزارت نیرو با عنوان بهره‌بردار نوشته می‌شود که جای محققان با دیدگاهی زیست محیطی خالی است. رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: زمانی این چالش ها بیرون می‌زند. منابع محیط زیست ما پایمال می‌شود و این مساله نه امنیتی است و نه سیاسی است و به آن انگ زد این کشور باید پایدار بماند. مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند مساله محیط زیست مساله این دولت و آن دولت نیست. وی افزود: مساله امنیت و سیاست را باید از محیط زیست خارج کنید و بگذارید محیط زیست برای مردم باقی بماند

سردار جعفری: مثل وضع امروز که امید به برجام و دیگران داریم، بنی‌صدر هم حین جنگ می‌خواست مذاکره کند
سردار عزیز جعفری: یکی دیگر از ویژگی‌های دفاع مقدس که گفتیم نابرابری بود، همه قدرت‌ها رژیم بعث عراق را پشتیبانی می‌کردند و ایران در تنهایی و تحریم کامل بود، اما حضور مردم این نابرابری را جبران‌ کرد. وی بیان داشت: اوایل جنگ با نگاه غیرمردمی بنی‌صدر، ارتش عراق توانست بسیاری از نقاط را تصرف کند و بنی‌صدر رفت خدمت امام و‌ گفت باید مذاکره کنیم. امام گفت اگر نمی‌توانی کنار بنشین و حرف مذاکره نزن. اما وقتی فرماندهی عالی جبهه به دست افراد انقلابی چون صیاد شیرازی افتاد، با نگاه به ظرفیت‌های داخلی توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم. امکانات ما که همان بود، اما مهم نگاه به ظرفیت‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود بود. مثل وضع امروز که امید به برجام و دیگران داریم و وضع این است، اما اگر نگاهمان عوض شود، آزادی خرمشهرها در پیش است. جعفری ادامه داد: این هم از نکات دیگری است که باید منتقل شود. ابعادی که امروز به درد جامعه می‌خورد، باید از دفاع مقدس حفظ و ‌منتقل شود.

حداقل فضای کلاس برای هر دانش‌آموز ۴ متر مربع
محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:حضور برای دانش آموزان در مدارس اختیاری است و در مناطق زرد و آبی پایه اول و دوم بازگشایی می‌شوند. مدارسی که حداکثر ۵۰ دانش آموز در کل مدرسه داشته باشند، می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌ها کلاس‌های حضوری را برگزار کنند. کلاس‌ها حداکثر ۱۰ نفره خواهد بود و ما ۴ مترمربع برای هر دانش آموزان فضا نیاز داریم. هر مدرسه‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، تعطیل خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

ذوالنوری: تحریم‌ برطرف نشود، دوربین‌ها جمع می‌شود
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:اگر تحریم های نفتی و بانکی ایران برطرف نشود، تمام دسترسی‌های آژانس طبق پروتکل الحاقی لغو می‌شود و ارتباط ما با آژانس در حد NPT خواهد شد. دوربین‌های آنان جمع آوری خواهد شد؛ در قانون اخراج بازرسان آژانس پیش بینی نشده است. حضور بازرسان به تناسب ماموریتشان در ایران است.

کاهش محبوبیت ترامپ رکورد زد
یک نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد که در واپسین روزهای حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید فقط ۳۴ درصد آمریکایی ها عملکرد وی را به عنوان رئیس جمهوری قبول دارند. مقبولیت ۳۴ درصدی یک درصد کمتر از همه موارد قبلی پایین ترین محبوبیت شغلی ترامپ است. ترامپ تنها رئیس جمهوری است که در تمام دورانی که از سال ۱۹۳۸ مقبولیت شغلی روسای جمهوری آمریکا ارزیابی شده نتوانسته به میزان محبوبیت شغلی ۵۰ درصد برسد./ایرنا

عذرخواهی آقای داور از پرسپولیسی‌ها به خاطر پنالتی جنجالی
داور دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم./مهر

مهدی کروبی به عیادت قدرت الله علیخانی رفت
حجت الاسلام مهدی کروبی با حضور در منزل شیخ قدرت الله علیخانی، از او عیادت کرد.این دیدار روز گذشته انجام شد و حجت الاسلام مهدی کروبی با حضور در منزل علیخانی از نزدیک جویای حال وی شد./ایلنا

بهتر است رئیسی در قوه قضاییه بماند
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز به خبرآنلاین گفت:تا جایی که بنده اطلاع دارم، ابراهیم رئیسی گفته است برای انتخابات ۱۴۰۰ نمی آید. معتقدم بهتر است آقای رئیسی همین سنگر قوه قضاییه که مهمترین سنگر نظام است را محکم نگه دارد و حفظ کند. برای انتخابات ریاست جمهوری، افراد قوی، باتجربه، انقلابی، سرروزگار چشیده بسیاری هستند که بیایند ما در کشور نیرو کم نداریم. هنوز نمی دانم آقای قالیباف قصد دارند برای انتخابات بیایند یا خیر، اما آقای قالیباف نیرویی فعال و ورزیده است.افراد نباید خودشان را بُکشند تا رییس جمهور شوند. افراد در هر مقامی که هستند باید خدمت کنند. جامعه روحانیت طرفدار وحدت و انسجام است و به دنبال انتخاب اصلح است. جامعه روحانیت نباید در گوشه و کنار بایستند بلکه در عرصه باشند.اگر اصولگرایان می خواهند موفق باشند فقط همدلی داشته باشند و از تکروی پرهیز کنند . اینکه جامعه روحانیت باید در کنار شورای ائتلاف بایستد با بالعکس، تصمیمی است که جامعه روحانیت باید بگیرد.

تکذیب شایعه درباره علت درگذشت مصباح یزدی
ایلنا نوشت: فرزند آیت الله مصباح یزدی شایعه مطرح در فضای مجازی مبنی بر درگذشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی بعد از تزریق واکسن فایزر به ایشان را شایعه ای دروغین خواند. حجت الاسلام علی مصباح یزدی در پاسخ به این پرسش که شایعه‌ای در برخی از صفحات فضای مجازی منتشر شده، مبنی بر این که مرحوم آیت الله مصباح یزدی بعد از تزریق واکسن فایزر از دنیا رفته اند، صحت دارد، اظهار داشت: نخیر؛ این شایعه ای است که تصویر آن را با ترفندهای فتوشاپ و امثال آن درست کرده اند. اصل این شایعه دروغ است و مبنایی ندارد. در برخی از صفحات فضای مجازی، تصویری منتشر شده بود که ادعای فوق را مطرح می‌کرد و اکنون فرزند مرحوم آیت الله مصباح یزدی آن را تکذیب کرد.

محمد صدر: تندروها از پایگاه رأی ظریف هراس دارند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:۱۹۰ کشور در دنیا، این کنوانسیون کنوانسیون مبارزه با جرایم فراملی و مبارزه با تامین مالی تروریسم را تصویب کرده و به عضویت آن در آمده اند.برخی می گویند استقلال ما از بین می رود، در حالی که ۱۹۰ کشور این موارد را تصویب کرده اند آیا ۱۹۰ کشور نسبت به استقلال خود بی تفاوت هستند؟! این ایرادات را کسانی می گیرند که دستی در کار ندارند. رییس کل بانک مرکزی می گوید ما اگر نپیوندیم به هیچ وجه نمی توانیم، تبادلات بانکی، مالی و تجاری با دنیا داشته باشیم و به خصوص شعب بانکی ما در خارج از کشور با مشکلات جدی روبرو می‌شوند. پایگاه رای محمد جواد ظریف باعث هراس از او شده است.

باید با شورای نگهبان گفت وگو کرد حتی اگر بی نتیجه باشد
قاسم میرزایی نکو نماینده مجلس دهم در روزنامه اعتماد نوشت: گفت‌وگو با حاکمیت باید یکی از راهبرد‌های اصلاح‌طلبان در مسیر انتخابات ۱۴۰۰ باشد. تقریبا در هر دوره انتخابات این گفت‌وگوها نه به شکل چندان گسترده صورت می‌گیرد، ولی دیده‌ایم که نتیجه خاصی به همراه نداشته است. امروز جدای از این موضوع که چه کس و کسانی به عنوان نامزد در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پیدا می‌کنند، باید تکلیف‌مان با اقدامات صورت گرفته از سوی نهادهایی، چون شورای نگهبان و قیچی نظارت استصوابی مشخص شود. نباید فراموش کنیم که با شکل‌گیری این گفت‌وگوها تکلیف‌مان روشن خواهد شد و می‌توانیم به بدنه اجتماعی خود و سایر اقشار جامعه نیز پاسخگو باشیم.

حسین راغفر: قیمت ارز می‌تواند از آنچه روحانی گفت پایین‌ تر هم بیاید
استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا: انتظار پایین آمدن قیمت ارز و سکه انتظاری واهی نیست. ارقام کنونی غیرواقعی هستند و این واقعیت تلخ اقتصاد ایران است. هر چه به سمت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پیش می رویم، تعیین قیمت ارز می تواند سیاسی شود؛ به همین دلیل است که انتظار کاهش قیمت ارز به وجود آمده است./مدارا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۹
« این کلیپ مربوط به دو سال پیش بوده» چون مال دوسال پیش بوده دیگه اشکالی نداره ؟؟؟؟
یعنی دو سال پیش هر جوری حرف زدند ، اشکال نداشته ؟؟؟
محتوا رو قبول ندارید چکار کردید ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
پس اینهمه ممیزی اخلاقی و سانسورچی در تلویزیون برای چه حقوق می گیرند ؟
آیا فقط نشان دادن ساز
و یا چند رشته از موی سر ، فقط مورد توجه ایشان است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
تابناک این اوج بی احترامی به مخاطبه که وسط متن ویدئو میذاری و اتو پلی هست و خود به خود پلی میشه
حق الناس هم هست. یکی میاد 2 خط خبر بخونه تا میاد پایین میبینه 10 مگ اینترنتش رفته.

قول میدم هرچی وسط متن تبلیغ کنی هرگز سمتش نرمتبلیغات هم حدی داره خواهشا یکم رعایت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ناشناس 09:40
دوست عزیز توجه کن این آقا حرکات موزون و کلمات مترادفش رو به کار نبرده فقط یه کم بی احترامی کرده چه انتظاری داری میخوای مثه اون خانم مجری که مهمونش حرف زشت زده باهاش برخورد بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
این آقای مجری یک بار هم مهمانی داشتن که میگفت از چشمهای مرد اشعه در میاد
نمیدونم ما خیلی مظلومیم یا هر چی سرمون بیاد حقمونه
فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم) معلوم میشه شما از برجام چیزی نمی دونی اما هدف اصلی برجام این بود و بر همین اساس نوشته شده که قطعنامه های ضد ایرانی که ایران را ذیل فصل 7 ملل متحد برده بود خنثی شود ( کشوری که برای جهان خطرناک است) و فعالیت های هسته ای ایران رسما مورد پذیرش قرار گیرد. حالا شما با کدام قسمت اصلی ان مخالفی و بی نیازی ؟!! در کنار ان قرار بود گشایشی در مراودات اقتصادی اتفاق بیافتد که با خروج ترامپ این قسمت متوقف شد . الان شما با این قسمت هم مشکل داری و نیازی به ان نداری ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
وقتی بین درآمدهای ۸۰ در صد از مردم فلکزده
با مسولان کشور
یک فاصله و اختلاف کهکشانی باشد
قطعا نباید مشکلات مردم را بفهمند
طبیعی است و برجام واسه ایشان چه لازم است !!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
شما از برجام چی میدونی ؟ اگه متوجه بودی اینطوری نمی نوشتی البته اصلاح میکنم میدونی و خودتو زدی به اون راه! برجامی که شما و امثال شما سنگشو به سینه میزنید هیچ توفیقی در عرصه سیاسی و اقتصادی برای کشور ایجاد نکرد که هیچ ! قطعنامه شورای امنیت هم با وجود اینکه ایران از ذیل بند 7 منشور خارج شد ولیکن هیچ تضمینی برای اینکه ارباب شما امریکا تصمیمی در حمله نظامی به ایران نداشته باشه وجود نداره و هم اکنون منطقه با پرواز ب 52 امریکا و آرایش جنگی امریکا دستخوش نگرانی و شروع حمله است ! پس از برجام و منشور بند 7 منشور صحبت نکنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
آقای غرضی گفت:5000 اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا . در آمریکا هستن.خوب یه سوال ذهنم را درگیر کرده:اگه آمریکا دشمن ماست چرا بچه های مقامات توی آمریکا زندگی می کنن و اگه ما دشمن آمریکا هستیم چرا آمریکا از بچه ها این آقایون پذیرایی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
آقای 1154
.بس کنید این 2 قطبی رو یعنی چی هر کس که انتقاد کنه طرفدار
آمریکاست؟
آقا به خدا ما خسته ایم به خدا گرسنه ایم با کارشناسی ارشد حسابداری حقوقم کفاف 10 روز از ماه رو نمیده
برجام بیشترین منفعت رو برای شرکتهای زیر مجموعه خیلی از ارگانها و سازمانها داشته خودشون هم میدونن که داشته
اما حالا براشون مهم نیست چون نمیفهمن یه کارگر چه جوری زنده است به خدا نمیفهمن به خدا نمیفهمن
سردار جعفری: مثل وضع امروز که امید به برجام و دیگران داریم، بنی‌صدر هم حین جنگ می‌خواست مذاکره کند) چی شده از بنی صدر تعریف میکنید شما که دشمنش بودید برجام نون خیلی از اون 4 درصدیا را اجر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
قای غرضی گفت:5000 اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا . در آمریکا هستن.خوب یه سوال ذهنم را درگیر کرده:اگه آمریکا دشمن ماست چرا بچه های مقامات توی آمریکا زندگی می کنن و اگه ما دشمن آمریکا هستیم چرا آمریکا از بچه ها این آقایون پذیرایی می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
این حرفها چیه میزنی برادر اونا رفتن تا مردم آمریکا رو ارشاد کنن تا فرهنگشون اصلاح بشه تا من و شما تو کشورمون از گزند اونا در امان باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ناشناس 13:04
همون بهتر که رفتن داداش فکر کن 5000 تا 20میلیون تومن در ماه باید از جیب من و شما بهشون حقوق میدادیم
باید با شورای نگهبان گفت وگو کرد حتی اگر بی نتیجه باشد) بی نتیجه نیست این کار شما فقط به شورای نگهبان اعتبار میدهد درصورتیکه این شورا باید جوابگوی نظارت سلیقه ایش باشد و تا این کار را نکند بی اعتبار است
ماشالله به این همه حرف صد من یه غاز.ملت در رنج مسئولین فقط نطق
هیچ جنگی مقدس نیست جنگ به جز ویرانی و بدبختی انسانها نتیجه ای ندارد این رو کسی میگه که کودکی و نوجوانی اش هر روز زیر بمباران صدام بودن و هر از گاهی ضجه یکی از اطراف بلند میشد....
ظریف روزی باید پاسخگوی اقداماتش باشد
ولی خوبه که محبوبیت مسئولین ما هر روز داره رکورد میزنه
کردا ناراحت شدن
اصلاح طلب ، اصولگرا ! تازه شروع شد ماجرا ...
آقای ذوالنور بر اساس کدام جایگاه قانونی سخن می گوید؟ آیا این گزک دست دشمنان بیرونی دادن نیست؟
سردار اگر مذاکره می کرد شاید جنگ هشت سال طول نمی کشید و ما کلی خسارت جانی و مالی نمی دادیم. مذاکره هیچوقت موضوع بدی نبوده است که شما حکومتیان همه از آن واهمه دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
خخخه
هنوز نمی دانی وقتی زمینی را اشغال کردن و شما بروید مذاکره یعنی باید آن را واگذار کنید تا جنگ تمام شود؟
فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم چون رزاق ما خداست

بله درسته رزاق خداست فقط 3 شیف کار کردنمون شده 4 شیفت دیگه نمیتونیم اجاره خونه پرداخت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
به دولت محبوبت بگو دست از دلالی در بازار بردارد و مانند همه دنیا از طریق مالیات بر عایدی سرمایه درآمد کسب کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
فرمانده ،خدا رزق مومنین را می دهد ولی شما از هزارجا حقوق می گیری و این رزق شامل شما نمی شود
پایگاه رای؟ لطیفه ی بی مزه ای بود. ایشون باید اول بگن چرا سربازی رو توی سازمان ملل گذراندند؟؟ دوم این که چرا 750 سکه در قبال وظیفشون گرفتن؟ مگه حق ماموریت کم می گرفتند که برای برجام این همه سکه به تیم مذاکره کننده داده شد؟ سوم این که جرا ایشون گفتند بایدن رفیقم هست الان میگه نه نیست؟ از چیزی ترسیدند؟ چهارم چرا 2 سال بعد از خروج آمریکا از برجام منتظر اینستکس شدند تا اروپا در حال حاضر بگه که ایزان نخواست!!! و کلا همون مبادله ی دارو هم با اینستکس نشد؟ نکنه این هم مشکل از حفاظت اطلاعات سپاه است؟ در مورد گاندو هم بفرمایند سریالی که تهش 10 دقیقه اش در مورد ایشون بود چرا میگن بر علیه ایشون ساخته شده است؟ او هزاران سوال دیگر!
تندرو خودتون هستید. این که پس از 8 سال آویزون کری و اوباما و بعدش 3 کشور اروپایی بوده اید مقدمات آویزون شدن به بایدن رو فراهم می کنید نشئن می ده کی تندرو هست. تندرو هایی که جیب مردم ر تو بورس زدید. تندروهایی که نمی خواهید ببینید آمریکا شرکت های واکسن ساز کرونا رو تحریم کرده ولی ول کن خریئ فایزر نیستید. شما تندرو هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
آره حتما تمام این کارایی که گفتی رو سرخود کردن
فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نداریم. چقدر خوب که ملت هبچ کاره اند.
برو استراحت یعنی همون ممنوع التصویر نمیدونی بدون
15000واکسن کرونا وارد کشور شد برای من وتو مردم عادی نبوده ونیست....
آقای جعفری سال۶۷هم آخرش مذاکره کردیدهمش فرافکنی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ساعت خواب چون آن سال کل مناطق را پس گرفته بودیم و می خواستیم حکومت عراق را به پایین بکشانیم که منصرف شدیم و مذاکره شد
چرا این همه نژادپرست شده‌ایم:
تن آدمی شریف است، به جان آدمیت-----------نه همین لباس زیباست، نشان آدمیت
کاش قدری مثبت اندیش، مهربان و متمدن باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
یک مشت حرفی که خودت هم خریدار آن نیستی.
خب از این 190 کشور چنتاشون تهدید برای حضور آمریکا در خاورمیانه هستن؟ چنتاشون در قرارداد هسته ای امتیاز داده اند ولی باز هم تحریم شدند؟
سردارهابهتراست برونددنبال کاراصلیشان.کشور دولت دارد.به منتخب ملت احترام بگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
قرار است دولت راهم خودشان انتخاب کنند.
به خاطر لباس و....نامه نوشتن؟برای بیکاری جوانان و کولبران نامه بنوسید.هر چی باشد این لباس های قدیمی و گشاد و سنگین دیگر کسی نمی پوشد.تازه شبکه استانی کرمانشاه اصلا زبان اصلیش فارسیه و کردی صحبت نمی کنند.تعصبات فقط و فقط باعث عقب ماندگی است.
از کی تا حالا لباس چوپانی اهانت است؟؟؟
چوپانی شغل انبیاء بوده
چوپانی به هیچ وجه توهین نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
خودت هم در درون خودت میدونی و مطمئنی که هیچ اعتقادی به این حرف نداری بلکه نسبت به این توهین خوشحال هم هستی جناب. متاسفم برات چون اگر به لباس خودت توهین می شد الان فریاد وامصیبتا سر میدادی و میگفتی به ۵۰ میلیون ...توهین شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
پس با لباس چوپانی بگرد و به آن افتخار کن.
خودتون رو خسته نکنین
رای بی رای
ما هم میدونیم شما احساس نیاز نمیکنید خدا بدهد برکت
ما بفکر بدبختیای خودمونیم تو کشوری که تخم مرغش هر روز یه قیمته بقیش بماند
بعضي از اقايان مثل هميشه نفسشان از جاي گرم بلند ميشود !
خبرها و اتفاقات جاری و نظرات مسئولان مملکت به حدی سطحی هستند که مجالی برای فکر کردن به مسایل مهم برای شهروندان باقی نگذارند.
یادم می اید که به محمدرضا حیاتی مجری اخبار عم گفته بودند برود استراخت کند!!! خودتی !
اینکه اون مجری آدم بی سواد و بی ادبیه شکی نیست
ولی خدا وکیلی
چرا مردم این کشور زود بهشون بر میخوره، یه بار فلان صنف بهشون بر میخوره، یه بار مردم
فلان شهر بهشون بر میخوره یه بار فلان قومیت، چرا باید حرفی که باد هواس انقدر خشمگین و ناراحتمون کنه. شاید مشکل چیز دیگه هست!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
راست میگید!
یاد برنامه فیتیله افتادم.
پس اونم بخاطر هیچی تعطیل شد؟؟
چون به ضرر شما بود آن زمان باید عصبانی می شدید ولی الان باید مردم بی تفاوت باشن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
برنامه فتیله چی؟؟
آن زمان خوشحال بودی یا ناراحت؟
شما بله ولی مردم خیلی احساس برجام می کنند چون کمرشان زیر بار فشارهای اقتصادی خم شد
درووووووود بر امیر کبیر ایران جناب دکتر ظریف افتخار ایران و خار چشم تندروها و بعضی مجلسیان. اگر در یک روز ده کارت زرد بدهید باز هم دوستش داریم.یاد جمله معروف مرادتان دکتر احمدی نژاد افتادم که گفت که اینقدر قطعنامه بدین تا قطعنامه دانتان پاره بشه!!!!
کاش من هم یک بیت کوین داشتم و دیگه هیچ مشکلی نداشتم
هر چیزی که تکذیب بشه واقعیت داره. چون یک نفر از واکسن فایزر فوت کرده کل کشور باید محروم شوند.
مجلس و حسن روحانی چند درصد هستن بنظرتون؟ 0.34% شاید
مضامين اخبار در اين بخش تماماًنشان از بي تدبيري براي بهبود مملكت است . ظاهراً مسئولين ايراني نيستند.مجموع ٤٢ سال نشان از عزم جدي براي نابودي و ويراني ايران است به هر قيمت
فرماندهان سپاه رزقشان را خداوند می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
رزقشان را بورس نورچشمی داد
جنبه هاتون را بالا ببرید و الکی به همه گیر ندید
اصلاح طلبا شایع بنداز حکومت کن بسه دیگه خسته نشدید
در عصر حجر زندگی می کنیم که به خاطر گفتن کلمه رقص مردم را حذف می کنند.
اگر طی جنگ با مذاکره میشد مانع ادامه جنگ شد چرا مذاکره بد است ؟اگر حالا که تحریم کشور را به فلاکت کشانده چرا مذاکره بد است ؟
ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم.

این مایی که میگید، دقیقا کدام ما است؟؟؟ مای مردم واقعی یا مای خودتان؟؟؟
به کوردها نوهین نکنید وگرنه بد می بینید
اگر باز شدن چشم آیت الله مصباح یزدی در غسالخانه صحت داشته باشد، پس لابد موضوع تزریق واکسن آمریکایی هم واقعیت داشته است
از قدیم گفته اند: تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیرها
پس واکسن فایزر وارد کشور شده
فرمانده کل سپاه: ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم
ولی ما نیاز مبرم داریم
حضور ظریف یعنی ادامه راه روحانی و ادامه دل بستنهای بیهوده به غربیها - یعنی ادامه رانتخواریها . ظریف کپی روحانی است و خدا به داد مردم برسد اگر این روند بخواهد 4 سال دیگر ادامه داشته باشد.
آقای صدر شاید امثال ظریف برای شماها که وصل به قدرت هستید خوب باشد ولی برای عامه مردم حضور او به منزله بدبختی و مصیبت است.
تکذیب شایعه یک زمانی اعتبار داشت که اعتماد مردم به این درجه از بی اعتمادی نرسیده بود
(ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم)

ای کاش ایشان برای یکبار هم که میشد میفرمودند
( این ما) چه کسانی و شامل چند درصد مردم است ؟

که هربرا از کلمه (ما) از طرف ایشان مواجه میشویم

این (ما) اکثریت است یا اقلیت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
اقلیت 1درصدی که پول و قدرت دارن نیاز به برجام و fatf وهستند
پایگاه رای ظریف؟؟؟؟؟؟!!!!کدوم پایگاه؟؟؟؟؟ واقعا شما فکر می کنید با این بالاهایی که سر مردم آوردید ، با این افزایش قیمتهای سر سام آور اقلام مصرفی ، طلا ، دلار ،بورس، مسکن ، ماشین ، نان، آب برق و .... آیا مردم دیگه رغبتی برای رای دادن دارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!! واقعا مردم را چی فرض کردید؟ وقتی هیچ کدوم از جناحین به فکر مردم نیستند و همه فقط منافع خودشون را در نظر می گیرن نه منافع مردم را پس چرا توقع دارید که مردم باید همراهی کنند.
راستی آقای غرضی جند وقت پیش گفتند که 5000 نفر از فرزندان اقایون مسئول از هر دو جناح به ناهر مخالف همفقط توی آمریکا زندگی می کنند. از اون روز یه سوال برام پیش اومده که اگه آمریکا دشمن ماشت چرا پس بچه های آقایون توی آمریکا زندگی می کنند و اگه ایران دشمن آمریکاست چرا آمریکا بچه های آقایون را پذیرایی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی واقعا همه مردم سر کار هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشدیدااحساس نیازداریم
حقوق مافقط دومیلیون است
باحقوق های شماخیلی فرق میکنه
تابناک وسانسورچی هاشم ازخون وپوست شماست
مابی یارویاوریم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:۱۹۰ کشور در دنیا، این کنوانسیون کنوانسیون مبارزه با جرایم فراملی و مبارزه با تامین مالی تروریسم را تصویب کرده و به عضویت آن در آمده اند.برخی می گویند استقلال ما از بین می رود، در حالی که ۱۹۰ کشور این موارد را تصویب کرده اند آیا ۱۹۰ کشور نسبت به استقلال خود بی تفاوت هستند؟!
آقای عضو تشخیص مصلحت نظام، آیا قرار نبود با برجام دسترسی ایران به سویفت برقرار شود؟ در آن موقع اسمی از FATF برده نشده بود. بعد از امضای برجام این کنوانسیون آمده. شما مطمین هستید که بعد از این کنوانسیون کنوانسیون های دیگر لوایح دیگر پروتکل های دیگر قدم به قدم وارد ایران نخواهند شد مانند 2030 آموزش و پرورش باید اختیار خود را به دست دیگران بدهیم؟ از این 190 کشور چند کشور خود را در اختیار آمریکا و اروپا قرار داده اند حتماً ما هم باید همین کار را بکنیم؟ چند کشور جنگ افزار های خود را تولید نمی کنند و از آمریکا می خرند؟ ما هم باید اینکار را بکنیم؟ چند کشور به خود اجازه نمی دهند در مقابل آمریکا بایستند؟ ما هم باید همین کار را بکنیم؟ چند کشور از حقوق مسلمانان و حتا مردم خود دفاع نمی کنند در مقابل آمریکا؟ ما هم باید همین کار را بکنیم؟ قرار نیست هر کس هر کاری کرد ما بگوییم او بهتر از ما می فهمد پس ما چرا این کار را نکنیم!!!!!! علی برکت الله ها را فراموش نمی کنیم. علی برکت الله.
بهتر است که نمایندگان هر استان و منطقه بجای پوشیدن کت و شلوار و چفیه به دور گردن،لباسهای محلی خودشان را بپوشند و در جلسات مجلس شرکت کنند.
مهم نیست آقای ظریف از مجلس 10 درصدی چندتا کارت زردویا قرمز بگیرد مهم این است که میلیونها کارت سبز از طرف ملت هدیه ایشان می باشد .زندباد مذاکره زندباد صلح زندباد انسانیت
اتحادیه بین المللی بورس بازهای جهان (البته همچین اتحادیه ای وجودنداره!) بعداز سقوط اکثر بورس ها به تاسی از بورس بازهای ایران خواستار تجمع وسردادن شعار حیا کن رها کن شدند تا مثل بورس ایران بعداز تجمع روند بورسشان سیخکی بره بالا!!!!
رییس اتحادیه در پاسخ به این سوال که چطور وقتی برای هفته ها و ماهها روزانه ۵ درصد جیلینگی سود میبردید اعتراضی نداشتید گفت همینه که هست !!!
اگر سواد نداري در مورد فرهنگ و لباس ديگران اعلام نظر نکن.
اگر مافیای ارزی از بازار کنار بکشند, قیمت ارز به 7هزار تومان خواهد رسید...
اینکه سردار گفته ما قوی شدیم و به برجام نیاز نداریم، منظور از قوی شدن چیست؟... تورم، بیکاری، بی ارزشی پول،.... در چه چیزی قوی شده ایم که نیاز به تعامل با جهان نداریم.
از هول حلیم افتادن تو دیگ. عزیزم اینقدر زود به فایزر اعتماد نکنید
مگر چوپان بودن جرمه ، که این حرف توهین به حساب بیاد بسیاری از پیامبران الهی شغل چوپانی داشته اند هموطنان غیور کرد و نمایندگان محترمشان بهتر است کمی دقت بیشتر و کمی سعه صدر بیشتری داشته باشند و این عینک بدبینی را که متاسفانه همیشه به چشم دارند بردارند
کی گفته حالا آقای ظریف پایگاه رای داره که کسی بخواد نگرانش باشه؟ایشون اگر نگیم منفورترین اما قطعا یکی از منفورترین چهره هاست
تحریم ها و ارتباط با آمریکا کلیشه ای شده است و سخن گفتن از آن بیفایده است و هیچ مشکلی را حل نمی کند بخصوص اینکه آمریکا دیگر آمریکای قدیم نیست و ضعیف شده است و ایران هم ایران قدیم نیست بخصوص اینکه کینه ای که آمریکا از ایران دارد و ضربه ای که آمریکا از ایران خورده است به این سادگی پاک شدنی نیست و عدم ارتباط با آمریکا در ایران هم نهادینه شده و مخالفان کمی ندارد و لذا ارتباط با آمریکا و امید برداشتن تحریم ها توسط آمریکا را باید تا فروپاشی آمریکا به گور سپرد و این جمله را نه از روی خشم بلکه واقعیتی است که باید پذیرفت و تنها روش از بین بردن آثار تحریم ها تکیه بر توان داخل و ساماندهی اوضاع و ارتباط با کشورهایی است که قصد و غرض سوء ندارند
توهین به اتنیک ها ( اقوام ) از زمان ورود به مراکز آموزشی در ایران آموزش داده می شود! یک نگاه کلی به کتاب های درسی و دانشگاهی بیندازید متوجه می شوید. رادیو تلویزیون و رسانه های گروهی و رسمی و جمع های ورزشی هم به طور مداوم در حال توهین به اقوام می باشند و هیچ کس هم جلودار آن نیست!؟ بعد هر توهین هم در بهترین حالت صرفا با گفتن اینکه ما همه برادریم و اقوام همه عزیز هستند و بدون حتی یک عذرخواهی کوچک، سر و ته قضیه را هم می آورند و تمام، و نوبت توهین بعدی فرا می رسد چون تنها چیزی که هیچ باز خواستی ندارد توهین به اقوام است!!
قومیت ها در این کشور ستون هستند.

مجری بیسواد یا باسواد باید بداند اراجیف گفتن در صدا و سیما می تواند باعث جریحه دار شدن مردم و افزایش جو نارضایتی شود. آنجا جای عقده گشایی نیست.
تندروها هیچ نگران ظریف یا دیگران نباشند چون این انتخابات را با همان درصد مشارکت مجلس میبرند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی