ورود پول حقیقی به این نماد با دامنه نوسان ۱۰ درصدی!

سهامداران بپیوند بخوانند

در پایان معاملات فرابورس امروز ۲۴ آذر ۹۹ سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با رشد ۲.۲۷ درصدی مواجه شد و در بین نماد‌های پرتراکنش بازار امروز قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 14 December 2020
به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهام شرکت "برق و انرژی پیوند گستر پارس" با نماد بپیوند در شهریور ماه سال جاری بود که در بازار سرمایه برای اولین عرضه شد. این نماد که از جمله زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان می‌باشد، بعد از انتخاب بازارگردان بازه نوسان قیمتی آن در روز از ۵ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافت و همین عاملی شد تا مورد توجه سهامداران قرار بگیرد. تابلو معاملات امروز آن چگونه بود؟

در پایان معاملات فرابورس امروز ۲۴ آذر ۹۹ سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با رشد ۲.۲۷ درصدی مواجه شد و در  بین نماد‌های پرتراکنش بازار امروز قرار گرفت.


قیمت پایانی بر روی چه عددی بسته شد؟


با توجه به معاملات امروز بپیوند قیمت پایانی با ۷۳۶ ریال افزایش معادل ۲.۲۷ درصد رشد نسبت به پایانی روز قبل، بر روی ۳۳۱۸۷ ریال بسته شد.


تعداد، حجم و ارزش معاملات بپیوند چقدر بود؟


در پایان داد و ستد‌های امروز بپیوند، در ۶۲ هزار و ۷۶۸  نوبت معاملاتی، ۴۷ میلیون و ۴۴۵ هزار برگه اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال معامله شد.

شایان ذکر است میزان میانگین حجم معاملات ماهانه بپیوند ۴۹ میلیون برگه بوده است که حجم معاملات امروز تقریبا  برابر با میانگین حجم معاملات ماهانه بود.


میزان خرید و فروش حقیقی و حقوقی چقدر بود؟

امروز ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار برگه سهم (۹۸ درصد) سهام بپیوند را ۹ هزار و ۸۵۰  نفر حقیقی و ۷۴۵ هزار برگه سهم (۲ درصد) را ۲ حقوقی خریداری کردند. همچنین در طرف مقابل، ۴۷ میلیون و ۳۲۴ هزار برگه سهم (۹۹.۷ درصد) را ۴۷ هزار و ۵۰۸ نفر حقیقی و ۱۲۱ هزاربرگه سهم (۰.۳ درصد) را ۲۲ حقوقی فروختند.

بدین ترتیب میزان خرید هر حقیقی ۱۵۷ میلیون ریال (۱۵.۷ میلیون تومان) و میزان فروش هر حقیقی ۳۳ میلیون ریال (۳.۳ میلیون تومان) بود.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده امروز در سهم بپیوند، ۴.۷۵ برابر بود.


میزان ورود و خروج پول حقیقی چقدر بود؟


امروز بپیوند شاهد خروج پول حقیقی به میزان ۲۰ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال (۲.۰۶ میلیارد تومان) بود.


حمایت و مقاومت مهم بپیوند کجاست؟


حمایت مهم بر روی قیمت ۲۱۵۱۰ ریال و مقاومت مهم این سهم بر روی قیمت ۳۴۵۰۰ ریال می‌باشد.
 
بپیوند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار