بازدید 49831
دو هزار و سیصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ماجرای روزی که حاج قاسم با شلنگ آب به جلسه فرماندهان رفت / مصلحی: دنبال آنتی‌تزِ انقلاب از دلِ حوزه هستند / نمایندگان مجلس یک خودروی دیگر هم دریافت می‌کنند؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بند ۵ برجام، هسته‌ای را در نطنز متمرکز و بعد دشمن آنجا را منفجر کرد / فولادگر: اصولگرا‌ها برنامه‌ای برای مذاکره با بایدن ندارند / صحبت‌های جدید فروغی مدیر شبکه ۳ درباره فردوسی پور و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 03 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

صحبت های جدید فروغی مدیر شبکه ۳ درباره فردوسی پور

فروغی: در مورد عادل فردوسی پور کار داشت از مدار خارج می شد.با این روش صدا و سیما داشت از هم می پاشید!فردوسی پور داره مظلوم نمایی میکنه.به فردوسی‌پور پیشنهاد گزارش فوتبال دادیم، قبول نکرد.یک میلیارد تومان مطالبات و ترفیع شغلی ایشان را در این مدت دادیم.

قطع درختان حیاط بیمارستان مسیح دانشوری برای عملیات عمرانی

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان در حیاط بیمارستان مسیح دانشوری، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ضمن تایید این موضوع از بررسی پرونده این تخلف و جریمه بیمارستان خبر داد.بررسی ها نشان داد که حدود ۲۰درخت عمدتا از نوع "عرعر" قطع شده اند. مسئولان بیمارستان اعلام کردند با توجه به شرایط کرونا و نیاز بیمارستان به توسعه؛ این درختان را قطع کرده اند.

ظریف: دولت بایدن باید حسن نیت خودش را ثابت کند

وزیر خارجه کشورمان در توییتر: ایران در پانزده گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حسن نیت خودش را ثابت کرد. دولت بایدن هم باید با پایبندی کامل به قطعنامه ۲۲۳۱ و متوقف کردن جنگ اقتصادی ترامپ علیه ایرانی‌ها حسن نیتش را ثابت کند. آن موقع، ایران اقدامات اصلاحی‌اش ذیل برجام را به عقب بازمی‌گرداند.

عارف: انتظار می‌رفت شورای نگهبان از دستگاه دیپلماسی پشتیبانی کند

رییس فراکسیون امید در مجلس دهم، طرح مجلس مبنی بر خروج از پروتکل الحاقی را در عمل منجر به بازگشت تحریم‌های سازمان ملل و بهانه دیگری برای اتحاد عبری ـ عربی برای فشار بر ایران دانست. محمدرضا عارف در واکنش به تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی مجلس و تایید آن از سوی شورای نگهبان در صفحه توئیتر خود نوشت: « ‌طرح مجلس مبنی بر خروج از پروتکل الحاقی، شاید در ظاهر به نیت ایجاد ابزاری در دست دیپلماسی خارجی ایران برای فشار بر جامعه جهانی باشد ولی در عمل به بازگشت تحریم‌های سازمان ملل منجر خواهد شد و بهانه دیگری برای اتحاد عبری-عربی برای فشار بر ایران خواهد بود.‌در شرایط سخت و پیچیده امروز ایران، مردم انتظار دارند مجلس بر روی حل چالش‌های اقتصادی تمرکز کند و منتظر مصوبات سنجیده مجلس برای حل درد و رنج ناشی از مشکلات معیشت و کسب‌وکارهایشان هستند که زندگی و سلامت ایشان را در این بحران کرونا به خطر انداخته است.‌از شورای نگهبان انتظار می‌رفت ضمن پشتیبانی از دستگاه دیپلماسی رسمی کشور، اجازه دهند این موضوع تخصصی و پیچیده، توسط خبرگان سیاست خارجی در چهارچوب شورایعالی امنیت ملی پیش رود تا روند نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه و اتحادهای نوظهور با کشورهای عربی بیش از این رواج نیابد.

ادعاهای بی‌اساس دبیرکل اتحادیه عرب علیه ایران

دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی «بی‌پروایی» سیاسی ایران و ترکیه در منطقه شد.«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی «بی‌پروایی» سیاسی ایران و ترکیه در منطقه شد.وی در ادامه ادعاهای خود افزود که ایران، ترکیه و اسرائیل اهدافی دارند که طی دهه اخیر به دنبال تحقق آن در منطقه عربی بودند.ابوالغیط با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران گفت، خواستار آن هستیم که ایران از سیاست قلدری منطقه‌ای خود دست برداشته، به دخالت در امور کشورهای عربی و حمایت از شبه‌نظامیان پایان دهد.وی در ادمه ادعاهای خود افزود که دولت آینده آمریکا خطرناک بودن سیاست‌های تهران را به خوبی درک می‌کند.

نمایندگان مجلس یک خودروی دیگر هم دریافت می‌کنند؟

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس درباره طرح مجلس پیرامون ارائه خودروی امانی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در صورت تصویب، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود.وی افزود: در این طرح یک مساله عجیبی وجود دارد که باید اصلاح شود به عنوان مثال قید شده که اگر نماینده‌ای حوزه انتخابیه دور افتاده‌ای دارد دو خودرو دریافت کند.حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: دلیلی ندارد به یک نماینده دو ماشین از محل بیت‌المال ارائه شود. ماشین‌های خریداری شده توسط مجلس به صورت امانی در اختیار وکلای ملت قرار می‌گیرد.همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: این طرح مدت‌ها پیش توسط آقای ایزدخواه ارائه شده بود که اکنون در دستور کار و بررسی قرار ندارد.«بر اساس این طرح، به هر نماینده متقاضی، یک خودروی صفر ایرانی صرفا جهت استفاده در طول دوره نمایندگی تعلق گرفته و خودرو در پایان دوره به مجلس عودت می‌شود. در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.در صورت تصویب نهایی طرح ذکر شده، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود و هیات رئیسه می‌تواند آن را به فروش برساند.»

قرارداد واگذاری «شرکت تراورس» ابطال شد

سخنگوی دستگاه قضا از قطعی شدن حکم شعبه ۲۱ دادگاه حقوقی تهران برای ابطال قرارداد واگذاری «شرکت تراورس» در استان البرز به شرکت امیرمنصور آریا در روزهای اخیر خبر داد. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه به البرز و یزد با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری وضعیت واگذاری شرکت تراورس در حاشیه سفر به استان البرز، از قطعی شدن حکم شعبه ۲۱ دادگاه حقوقی تهران برای ابطال قرارداد واگذاری «شرکت تراورس» در استان البرز به شرکت امیرمنصور آریا در روزهای اخیر خبر داد و گفت که این شرکت با پیگیری‌های قوه قضاییه به بیت‎المال بازگردانده شده است.

واکنش متفاوت ابطحی به مصوبه ضد برجامی مجلس

محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی با اشاره به مصوبه جنجالی مجلس نوشت: دولت باید از مصوبه هسته ای دیروز مجلس استقبال و استفاده کند. وقتی دو جریان متفاوت در کشور هستند، همیشه نباید با هم دعوا کنند. گاهی دیدگاه افراطی می تواند کمک جریان اعتدالی برای چانه زنی باشد.

فولادگر: اصولگراها برنامه‌ای برای مذاکره با بایدن ندارند

فولادگر نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: اصولگرا‌ها اگر واقعا اصولگرا باشند سیاست کلی شان را از رهبری می‌گیرند. در وضعیت کنونی بحث مذاکره بستگی به رفتار عملی آمریکا دارد. اگر آمریکا به برجام برگردد، حقوق ما را بپذیرد، تحریم‌ها را بردارد و خسارت‌های ما را نیز جبران کند، در آن صورت به نظر می‌رسد شرایط مذاکره در قالب برجام فراهم می‌شود. وی با بیان اینکه اصولگرا‌ها برنامه‌ای برای مذاکره با بایدن ندارند، تأکید کرد: اگر کسی بگوید اصولگرا‌ها با این نگاه می‌خواهند وارد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شوند، خیر این طور نیست. مقام تصمیم گیر در مساله مذاکره رهبر معظم انقلاب هستند که حتما با شورای عالی امنیت ملی ایشان مشورت می‌کنند.

مصلحی: دنبال آنتی‌تزِ انقلاب از دلِ حوزه هستند

حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز دشمن با نفوذ در حوزه های علمیه در پی آن است که آنتی تز انقلاب را از درون حوزه استخراج کند و باید دانست برای این موضوع سرمایه گذاری های بسیار سنگینی صورت گرفته است.حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس پیش از ظهر امروز درباره ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: ما باید این نکته را بدانیم که دشمن این اقدام را در پی شکست های متعددی که از انقلاب اسلامی خورده بود، انجام داد و نباید این موضوع را دست برتر بودن آنها دانست.وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد و موقعیت ها و زمینه ها را یکی پس از دیگری از استکبار می گیرد؛ از این روی، استکبار نیز آرام ننشسته و عکس العمل نشان می دهد.

بند ۵ برجام، هسته‌ای را در نطنز متمرکز کرد و بعد دشمن آنجا را منفجر کرد

رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان درباره تزویر آمریکایی‌ها در برجام گفت: در بند ۵ برجام آمده که اگر می‌خواهید همین فعالیت علمی و تحقیق و توسعه را راجع به فلان موضع علمی داشته باشید، صرفاً‌ باید آن را در نطنز انجام دهید. درواقع آن‌ها می‌گویند این کار را بکنید تا اگر خواستیم، بتوانیم در آن اخلال ایجاد کنیم! اگر در جا‌های مختلف تحقیق و توسعه علمی داشته باشید، کار من سخت می‌شود و نمی توانم قوای تروریستی خود را به همه جا بفرستم. ایران این فعالیت‌ها را صرفاً در تأسیسات نطنز انجام دهد تا وقتی که این فعالیت‌ها در یک جا متمرکز شد، عناصر خرابکار خودش را می‌فرستد و در آن‌جا خرابکاری صورت می‌دهند. دیدید که چند وقت پیش این اقدام را انجام دادند.جلیلی ادامه داد: غربی‌ها می‌گویند تحقیق و توسعه شما نباید به فوردو برود، چرا؟ چون در زیر زمین است و نمی‌توان آن را بمباران کرد. این استدلال دشمن در سال ۲۰۲۰ است. در توافق با ما، این را می‌خواهند. شما باید ظرفیت‌های خود را در یک نقطه متمرکز کنید و بعد همان جا را مورد هدف قرار می‌دهند. می‌گویند نباید به فوردو بروید چون زیر کوه است. این رفتاری است که دشمن انجام می‌دهد.

حاج قاسم با شلنگ در جلسه فرماندهی روی فرماندهان آب گرفت

سردار غلامپور استاد دانشگاه امام حسین (ع)‌با تأکید بر شخصیت چند وجهی شهید سلیمانی گفت: برخی فکر می‌کنند حاج قاسم یک انسان عبوس و خشن بود، اما این یک قضاوت اشتباه است، حاج قاسم واقعا قلب بزرگی داشت و بسیار شوخ طبع و مهربان بود. یکی از اصلی‌ترین فرماندهانی که بیشترین شوخی و بیشترین رابطه عاطفی را با بقیه فرماندهان و قرارگاه ها داشت حاج قاسم سلیمانی بود. در یکی از جلسات و سمینارهای فرماندهان سپاه در تهران، همه فرماندهان با لباس رسمی در آن شرکت کرده بودند. یک بار وسط جلسه یا در تنفس بین جلسه، یک شلنگ آب در جلسه دیدیم و اصلا کسی باورش نمی شد حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله اینقدر شوخ طبع باشد که با شلنگ بیاید داخل جلسه و فرماندهان را با آب خیس کند.

واکنش روحانی به طرح مجلس: اصلا غصه نخورید که این دولت مشکلات را حل می‌کند؛ نه، شما حل می‌کنید


رییس جمهوری خطاب به همه مردم و مسئولان کشور در هر سه قوه و نیروهای مسلح گفت: همه دست به دست هم بدهیم و در پی ایجاد امید و ثبات باشیم. برای حل مساله‌ای عجله نکنیم و هول نشویم.وی افزود: اگر دولت موفقیت به دست آورد آن را کاملا تقدیم شما می‌کند و اصلا غصه این را نخورید. این دولت مسائل و مشکلات را حل و تمام می‌کند و یا شما حل کنید. ما دست آنانی که به ملت ما و مردم کمک کنند، می‌بوسیم.روحانی تصریح کرد: بگذارید با حوصله، تامل، خردورزی و دقت آنانی که تجربه بیست و چندساله در این امر دارند و می‌دانند چکار کنند و در دیپلماسی موفق بودند و آمریکا را بارها و بارها در این سه سال در سازمان ملل شکست دادند، کارشان را انجام دهند.رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: همه هدف واحد داریم و برادریم البته می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری را با نیت خیر انجام می‌دهد و می‌خواهد زودتر کار انجام شود؛ اما با هم مشورت کنیم و هماهنگ باشیم. هم فکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم و پیش خواهیم برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۰۴
ریاست جمهوری آقای روحانی رو به سه دوره می‌شه تقسیم کرد:
- دوره‌ی «تقصیر دولت قبل است»
- دوره‌ی «تقصیر ترامپ است»
- دوره‌ی «تقصیر مجلس است»
پاسخ ها
یک معلم تاریخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
"به طور خلاصه" دوره احمدی نژاد رییس جمهور محبوب اصولگرایان-
معجزه هزاره سوم-غلو در مورد او درباره مسایل دینی و معنوی مانند " نامه او به بوش الهام خداوند است"
-مخالفت با او مخالفت با دین است -ساده زیست و انقلابی و مردمی-سال 88-دولت بهار و بیداری انسانی
- دعوای او با لاریجانی در مجلس و فیلم و واکنش شدید رهبری-700 میلیارد دلار درآمد نفتی در طول 8 سال
- ردصلاحیت او توسط شورای نگهبانی که دبیر او گفته بود"نامه احمدی نژاد به بوش الهام خداوند است"
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
باز هم زهی به غیرتش که جبران مافات کرد و جور قصور دیگری را کشید...در وصف عملکردش همین جمله رهبری بس:" در این دولت کارهای عظیمی صورت گرفته که باید رسانه ها آنها را برای مردم بازگوکنند..." 1400 هم احتمالا شبه محمودخانی خواهد آمد و دوباره سنگی در چاه خواهد انداخت که صد عاقل نتوانند درآورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خطاب به معلم تاریخ:کمی وجدانم خوب چیزیه محور شرارت، اختلاس صدهزار میلیاردی،گورخوابی،نقدینگی سه هزار میلیاردی، حقوق نجومی،کود انسانی، روغن پالم، پراید صدو پنجاه میلیونی، تورم پنجاه درصدی، آقا زاده های بورلی هیلز نشین و باستی هیلز نشین، دلار سی هزار تومنی، پاسپورت کاغذ پاره، قحطی نان و مرغ و روغن وووو
معلم تاریخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
پاسخ معلم تاریخ به ناشناس-بله وجدان چیز خوبیه اگه عده ای داشته باشن-این مشکلات هست و کسی منکرش نیست ولی دوره احمدی نژاد و خساراتی که او و دولت اصولگرایش زدند در آمار و ارقام و کیفیت کاملا مشخصه.همین موضوع هسته ای و تحریم ها از همون موقع شروع شد.یه نگاه عمیق تاریخی داشته باشین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
تاریخدان شروع کننده تحریم ها آشوب 88 بود
در ضمن آن موقع باج ندادیم ولی این دوره هم باج دادین و هم تحریم شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
با اجازه معلم تاریخ
خطاب به 23:10
نگاه عوامانه وسطحی به مسائل یعنی نگاه شما
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
هی گفتید آسوده بخوابید


نگران نباشید


تازه از خواب بیدار شدم


معلومه چه خبره؟
تکیه کلام فروغی
پشتم گرممممممممممممه
واقعا خودش را مرکز فرض می کند که بقیه در مدار ایشان قرار بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
شایسته سالاری در مدار شماها را هم دیدیم. آنی ور آنی تایم را می بینیم و کمتر از دکتر نیستند
بهترین نقطه قوت بودجه ۱۴۰۰ ازادسازی واردات خودرو ، به شرط انکه مافیای دو شرکت خودروسازی داخلی و محتکرین خودرو اجازه بدن ، با ۱۵۰ میلیون تومان حتی با دلار ۵۰ هزارتومان بهترین خودرو میشه وارد کرد که هر چرخش به پراید وساینا و... ارزش داره
اول هفته بهترین موقع برای خرید هست ، قیمتها در کف سه ماهه قرار دارند ،
علی فروغی همان عادل فردوسی پور است. مگر غیر از این است که عادل فردوسی پور جز باند کرمانی های زمان مدیریت محمد هاشمی بود که بدون هر گونه سابقه و در سن بسیار کم امد و بخاطر سفارشی بودن با وجود شایستگان بسیار در صدا و سیما همه را کنار گذاشتند و تریبون را به او دادند. حالا دیگر هاشمی زدایی دستور کار است و علی مزروعی از سوی دیگر امده و جای فردوسی پور را گرفته. برید ببینید که فردوسی پور چه جور مدارج شغلی و علمی را گذرانده و چند صد نفر شایسته تر علمی را عقب انداختند تا استادی و سهمیه به او برسد. حالا اگر در بر همین لولا بچرخد روزی جوان دیگری خواهد امد و علی مزروعی را کنار می گذارد. مشکل ما مردم ایران هستیم که برخی از ما اندازه یکسال هم حافظه تاریخی نداریم و مثلا حسن روحانی که چهل سال سابقه داره و در این چهل سال حتی یک کار مفید از او سراغ ندارید ناگهان می شود فرشته نجات بخش و بعد از 8 سال همه میگن چرا این هم مانند بقیه و حتی بدتر از انهاست
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این رسم معرفت و مردانگی نیست


که نمک بخوری و ناشناس بمونی


کاش حداقل با اسم مستعار میمودی که حداقل جنسیت مشخص بود
دیپلماسی!!!!
این دیپلماسی منفعل و این عملکرد دولت در تاریخ ماندگار شد و باید در کتب درسی اورده شود تا درس عبرت آیندگان شود
بايد به اين فروغي گفت كه اين چه جور سازمانيه كه با يك برنامه فوتبالي داشت از هم ميپاشيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خدایا با گه باید گفت این درد را؛
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس
اینجا هم روحانیت خود را از مردم جدا دانسته اند!؟
شک نکنید طرح اخیر مجلس باعث تلنگر به اروپاییان میشه و لرزه بر تن انها انداخته ، که سریع به تعهداتشون عمل کنند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این دلاله فعلا دلارهاشو کمی گرونتر میفروشه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خیلی ترسیدن!!!
تابناک منظور فروغی از رسانه های زنجیره ای به تو بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
:))
بودجه رویایی ۱۴۰۰ بیشتر به قصه حسین کرد شبیه است تا واقعیت اقتصاد کشور ؟؟ مثل اینکه واقعا خوابهای خطرناکی برای بورس دیده شده؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دلال تابناک
مرحوم بهرام شفیع هم تا زمانی که زنده بود کسی نمی دانست که پسر خاله و ارتباط خانوادگی با کدام لایه قدرت در ایران را دارد. تصور می کنید فردوسی پور هم فقط به صرف ترجمه و کار خودش به جایگاهی مانند بهرام شفیع و بالاتر رسید؟ اگر چینین تصوری دارید هنوز ایران را نشناختید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
فردوسی پور برادرزاده یکی از امامان جمعه اوایل انقلاب است امام جمعه بوشهر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
با کدوم لایه
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
درود بر تابناک مردمی

که با ایجاد قسمت ثبت نظرات باعث افزایش سطح
معلومات عمومی ملت شده


دست مریزاد تابناک
مجلس انقلابی و پوپولیست همش دنبال گرفتن ماشین و اینطور باجها هستش تا یک موقع قیمت خودرو نیاد پایین یا از ورود ماشین های خارجی حمایتی نشه. اما به ترفندهای مختلف. چقدر تزویر و ریا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
شما به لحن و بیان قالیباف نگاه کنید فقط در جامعه التهاب و تنش ایجاد میکنه کریمی قدوسیا بمانند
وقتی مسئله داخلی را بین المللی کردین از 20 سال پیش الان هر ریز و درشتی خواهان حضور در برجام است!!
ولی خنده دارش این است که طبق ان پی تی می توانید بدون محدودیت به فعالیت هسته ای صلح آمیز بپردازید ولی در سیاست ناشیانه 20 سال پیش می روید پشت میزمذاکره به غیر از ان پی تی ان هم با کشورهایی که بمب اتم دارند
اخرش دکتر ظریف متوجه شد که مذاکره برای مذاکره فایده نداره ، کاملا واضح است رفع تحریم ها بخصوص تحریم های بانکی و واریز پول نفت به کشور شرط احیای برجام و ورود امریکاست نه اینکه او شرط تعیین کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مذاکره برای مذاکره علاقمندی جناب جلیلی بود
کاش قالیباف هم یاد بگیرد اما حیف .
سردار دل رفت .او هرگز دنبال مقام نبود و ناگفته پیداست که در دل مردم بود .
با طرح اخیر ضد مردمی قالیباف و مجلس انتصابی که فاقد پشتوانه مردمیست ،لذت سرشاری نصیب ملعون هایی مانند ترامپ و نتانیاهو شد که خون سرداران ما را ناجوانمردانه ریختند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
قالیباف سردار تخریب کوخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
الان مصاحبه قالیباف رو میدیدم به دوربین نگاه کرد و گفت
من نماینده مردمم
تصور کنید آدمی با 18.5 درصد رای خود را نماینده مردم میداند این اعتماد به نفس کاذب و هزاران فرسنگ دور از حقیقت همه ما رو بیچاره میکنه
جایزه شون بابت تصویب طرح ضد مردمی رو می خوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دقیقا جایزه میخوان
انشالله ۱۴۰۰ دولت بعدی میاد و با جنبشهای اصیل منطقه مثل پشتونهای طالبان و القاعده و بوکوحرام و داعش که ساخته و پرداخته امریکا هستن تماس برقرار میکنه و از طریق بصورت غیر مستقیم دل امریکاییها رو میبره و ما خوشبخت میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
به قالیباف رای بده تا آرزوهات محقق بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مرسی
باید از تک تک دانشمندان فیزیک هسته ای و مکانیک و برق به شدت محافظت کنیم زیرا نسل قدیمی که رشته های فنی خواندند واقعا نخبه بودن و دیگه امثال فخری زاده ها و اردشیر حسین پور ها (اولین شهید هسته ای که امروز اعلام شد) کم می تونیم تولید کنیم زیرا با برنامه ای که آقای قاضی زاده هاشمی وزیر پیشین بهداشت درست کرد موسوم به طرح تحول سلامت ( طرح تحول جیب پزشکان) همه نخبگان به رشته خدماتی پزشکی علاقمند شدند و دیگه نخبگان درجه یک فنی کم پدید خواهند آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
..... وضعی؟
میگن احمدی نژاد خوب کار کرد بخصوص ۴ سال اول.خوب احمدی نژاد ۷۰۰ میلیارد درامد نفتی داشت روحانی ۵۰۰. بیاین حساب کنیم با این ۲۰۰ میلیارد دلار اختلاف چقدر به هر ایرانی میرسید؟
۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰÷۸۰۰۰۰۰۰۰=۲۵۰۰دلار
یک خانواده ۴ نفره
۲۵۰۰×۴=۱۰۰۰۰دلار
۱۰۰۰۰×۲۶۰۰۰=۲۶۰۰۰۰۰۰۰تومن
اقای احمدی نژاد دویست و شصت میلیون تومن منو رد کن بیاد داداش.فکر نکن میتونی بالا بکشی.سوالی که پیش میاد اینکه اصولگرای بعدی هم میخواد همینقدر از جیب من برداره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دلالی که این روزاعروسی گرفته
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
درآمد نفت هم عرضه خودش بود تو طلب خودتو برو از سیب و گلابی برجام بگیر تازه اون موقع دلار ۲۵۰۰ بود .اهل حساب و کتاب اهل حساب و کتاب ...و
ناشناس ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
ناشناس یا خودت رو خر فرض کردی یا بقیه رو.بیشتر از دهنت داری حرف میزنی... خدماتی که احمدی نژاد داده از اولین رئیس .جمهور تا روحانی نداده....
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
اخه ایکیو ۶۸ قیمت جهانی نفت رو به احمدی ربط میدی؟نکنه فکر باور کردی مدیریت جهانی اون ابادگر تپه ها رو؟
تمام نظرات و فحشهای انها که مخالف رای دادن هستند را در فضای مجازی دیده ام.اما باز هم رای میدهم اگر.‌..
شورای نگهبان یک فرد غربگرا و طرفدار مذاکره را تایید صلاحیت کند.تصور کنید زمانی که اوباما رییس جمهور امریکا بود اینطرف بجای معجزه هزاره سوم سید محمد خاتمی رییس جمهور بود.در اینصورت چه فرصتهایی برای همکاری و دریافت علوم و تکنولوژی و صنعت و دانش پزشکی و... از امریکا برای ما بوجود میامد؟؟؟؟ بایدن متعهد جانشین همان اوبامای مودب است.اگر رییس جمهور بعدی غربگرا نباشد و فردی مثل احمدی نژاد جلیلی یا قالیباف رییس جمهور شود این ۴ سال فرصت مثل همان ۸ سال تبدیل به ۴ سال سوخته خواهد شد.البته جنگی هم رخ نخواهد داد چون تمام جنگهای بزرگ امریکا در قرن جدید در دوره جمهوری خواهان اتفاق افتاد‌. فقط عمر ماست که تلف خواهد شد.همیشه برای رای ندادن فرصت هست.زمانی که فردی مثل ترامپ روی کار بیاید انگاه رای نمیدهم تا دلواپسان بدون رای ما انتخاب شوند و میدانیم که ان پایان کار خواهد بود.اما به کسانی که میگویند وضع ما دیگر از این بدتر نمیشود هم باید گفت اگر از برخی از مردم که سال ۵۷ به خیابان امده بودند میپرسیدید همین جواب را به شما میدادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
خائن به مردم کشورید بخاطر یک ساندیس تاریخ مصرف گذشته درضمن هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده ای وقتی امثال قالیباف واحمدی نژاد وجلیلی را فردی شایسته میدانید
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مجلسی که عضو کمیسیون
امنیت ملی اش بیشترین ادعاهای کذب در کارنامه اش و بیشترین تنشها را از این ادعاهای کذب ایجاد کرده و نماینده دیگرش طالبان را جنبش اصیل می نامد ،فاتحه عقلانیت و مدنظر قرار دادن منافع ملی در آن را باید خواند....خدا دست گل بعدی شورای نگهبان در 1400 را بخیر کند
چند کلمه هم از اقای جلیلی بشنویم!!!
طرح رو تصویب کردند که در عوض خودروی دوم‌را بگیرند.
بفرمایید چون فردوسی پور پاچه خواری نکرد.... !
تابناک این تبلیغ شناور گردو را بردار لطفا!
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دیگه معروف شدی


فقط رو دست نیا
آقای جلیلی شما همون رییس تیم مذاکرات هست که وقتی در جلسه پیشنهادات رو به اعضای گروه 1+5 داد نماینده روسیه به خاطر پیشنهادات فلسفی وی و تیم او از خنده ریسه رفت!!!
آقای مصلحی فراموش کردن در دوره ایشون در دولت احمدی نژاد بود که بسیاری از نیروهای کارکشته و خدوم بازنشسته شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
آقای مصلحی از انتی تز در داخل تز صحبت می کنند ،تحول در فلسفه هگل!
واقعا خدا حعظ کنه بسیجیان مخلصی که در شرایط سخت همیشه پای کار هستند و بجای نق زدن دارن به ملت خدمت میکنتد چه در سیل چه در کرونا چه زلزله همیشه پای کارند
جناب روحانی تمام افتخارات به نام شما سند خورده از برجام بدون سیب و گلابی گرفته تا پراید ۱۵۰ میلیونی ؟؟! و اپارتمان متری ۵۰ میلیون ؟؟! ۸ سال بدون کوچکترین فعالیت اقتصادی ؟! از این افتخار بیشتر ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این دلاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
مردک اگه دلال بودم که باید از گرونی خودرو و اپارتمان و ارز مثل تو خوشحال بودم نکنه توهم میزنی ساقی رو عوض کنل
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دلال دو شبه بدجور قاط زدیا.دستت رو شده عصبانی هستی؟برو اینجا واینستا جلوی هوا رو گرفتی
:)
جناب فروغی. تخصص شما که بر همه معلوم است. لطفا بفرمایید این مدار چیست که عادل از آن خارج شده است؟ چرا فرافکنی میکنی؟ اگه یک میلیارد حقش بوده که باید میدادی. اگر هم حقش نبوده بیخود کردی بهش دادی. اینکه گفتن نداره. ما هم بگیم شما چقدر پول مفت میگیری گتد زدی به شبکه ۳؟ طرف رو نابود کردی میگی بهش گفتیم بیا گزارش کن! با اون قیافه ات! جمع کن بساطت رو برو
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این اصولگراها همه شون اینطوری فکر می کنند. شما ناراحت نشو. دست اینها باشه صبح به صبح باید گزینش بشی و از نظر عفیدتی وفاداریت رو به اینها ثابت کنی وگرنه ایران جای شما نیست.
نوبخت گفت یارانه ۴۵ هزار تومانی سال اینده بدون تغییر پرداخت میشه ؟؟! واقعا ۸ سال ثبات پرداخت یارانه افتخاریست که فقط نصیب حسن اقا شد ؟؟! واقعا ملت باید بخاطر چنین خبر نوبخت چشن بکیرن ؟؟ راستی حال اقازاده تو بلاد کفر خوبه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این همون دلال تابناکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
نکنه تو دلال بورسی ناقلا با هم کل افتادین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این عزیزمون بد جوری میسوزه همه رو دلال میبنه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
۲۲.۲۷
این یارو دلال هر شب میاد همین اراجیف رو مینویسه.دوستمون هم شناختش تو هم دو سه شب بیای اینجا این انگل اجتماع رو میشناسی مثل بقیه مخاطبین
سازمان نشر آثار وارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس!
هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
بودجه مصوب وآشکار سالانه اش چقدره ؟ بودجه پنهان رو که الله اعلم
تابناک لطفا"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
به اندازه بودجه ای که امام علی به قنبر داد
انبر داغ
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
این یک عنوان وافعا من رو تکون داد. این اصولگراها وقتی هم که از خدمات دولتی به لطف انتخابات ریاست جمهوری از محروم می شوند یک مغازه جدید برای خودشون درست می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
البته علی ع انبر داغ را بر دستان عقیل برادرش گذاشت ولی چندان فرقی نمیکرد اگه هر کی زیاده خواهی میکرد باز هم انبر داغ بر دستان شکسته اش میگذاشت
مشكل فردوسي پور از نظر فروغى محبوبيت و مقبوليت عمومى است . واقعا برنامه ٩٠ كه حدود ٢ دهه پر بازديد ترين برنامه رسانه ملى بوده است از كدام مدار خارج بوده؟ اصلا چرا مدار؟
و من شرحاسدٍ اذا حَسد!!
در اولین روز خروج ایران از پروتکل شوری حکام جلسه تشکیل خواهد داد و پرونده را به شوری امنیت خواهند فرستاد و در آنجا با اجماع تحریم هایی قبلی علیه ایران احیا خواهند شد و باید منتظر قطعنامه های بعدی هم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
و کاسبان تحریم ماشین سوم را هم میگیرند
دقیق مشخص کن کار اشتباه عادل کجا بود
اونو بگو ببینیم مدارتون کجاست
همه فردوسی پور رو میشناسن ما جز حرف با سند و گرفتن یقه و مچ مفتخورها چیزی ازش ندیدیم کجا اشتباه کرد؟
اونو دقیق بگو این حرفش خارج از مدار بود بفهمیم مدار شما چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
اصولگرا نیست. چه معنی داره کسی در رسانه ملی کار کنه ولی اصولگرا نباشه.
رسانه ملی آیینه تمام نما و تبلور اصولگرایی است و همه کارکنان اش باید اصولگرا باشند.
مجلس انقلاب و دریافت ماشین دوم درود بر احمد جنتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
کم کم میتونن نمایشگاه خودرو باز کنن
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
جوان هستند شما سخت نگیر
سردبیرمحترم سایت تابناک
سلام ازاینکه اخبارداخلی را بدون روتوشوونظرات مردم را درهربخش خبرها بدون رودرودایستی منتشر میکنید تا باانتشاران به مسئولان نقطه نظرات مردم را به مصاحبه وگفته های انان اگاهسازیدجای تقدیر وتشکر دارد
واما درمورد سخنان جناب عارف بنده هم بعنوان یک هموطن انتظار داشتم شورای نگهبان مثل مجلس شورای اسلامی احساسی وبدون بررسی عواقب وفواید ان تصویب نمیکردبااین مصوبه مشخص شده سورای نگهبان ونمایندگان مجلس از قبل امادگی چنین مصوبه ای را داشتند منتهی دنبال فرصت میگشتند تا بتوانند لغو پروتکل را تصویب کنند که با شهادت فخری زاده این فرصت را بدست اوردن به بهانه ترور لغو پروتکل را تصویب کنند حالا باید پرسید ایا مجلس اسلامی درچنین جایگاهی بوده یا نه ان را باید متخصصان اموربین الملل وسورای ملی امنیت ورهبری تظر بدهند وهرچند این مصوبه عایدی برای کشوروملت دربرندارد منتهی برای این طیف میتواند شوی تبلیغاتی وعقده گشایی وکینه دوزی باشد که ازدولت رئیس جمهور ومردم درانتخابات 92و96شکست سنگینی را متحمل شدتد تا بااین طریق به مردم بگویند هرچقدر گفتیم به ما رای بدهید وشمارای به روحانی داده اید این حق شماهاست باید اوضاع معیشت را بیشتر ازاین دررنج وعذاب باشید بخدا قسم این یک انتقام سخت ازملت هست تا دفاع ازخون شهید فخری زاده
درمورد سخنان نماینده مجلس حجت الاسلام سلیمی باید به او ومردم عرض کنم اقای سلیمی وقتی مجلس دنا پلاس را ازقیمت700میلیون به قیمت302تومن ازدم قسط برای نمایندگان فراهم کردید موج انتقادات نثارات شده وشماها برای فرار ازاین نقددناپلاسی گفتید این خودرو متعلق به مجلس هست وسند بنام مجلس و..... یعنی هرطوری شده به دروغ متوسل شده اید تا افکارعمومی را تغییر دهید که نتوانستید وهمان افکارعمومی عنوز درمورد نمایندگان منفی هست والان دوباره یک خودروی دیگر بعنوان خودروی دوم واقعا کشوری که با کسری بودجه دست وپنجه نرم میکند ومردمان این کشور دنبال تهیه مرغ وتخم مرغ وکالاهای اساسی مثل روغن و....ازاین فروشگاه به ان
فروشگاه هستند تا بتوانندسفرمعیشتی که شماها ودولت فعلی درحال پرچیده شدن هستند چند صباحی را به جهت تامین ویتامین برای بدن تهیه سازند وانرا هم ازمردم دریغ کرید بعد41سال به هربهانه ای دوباره مردم را به صف کشانده اید والان برای خودتان با زیاده خواهی وسواستفاده از نجابت مردم وحمایت دستگاههای قضایی وشورای نگهبان واقلیت صاحب نفوذ دنبال خودروی دیگری برای خودتان هستید ایا واقعا این رفتار واین زیاده خواهی درحد اینکه به شماها القاب جهادی وانقلابی را بدهند هست؟ اقای سلیمی اگر بگویید نمایندگان ادوار گذشته بیشتر وبهترین خودروی خارجی سوار میشدند وگرفتند انها ادعای اینکه جهادی وانقلابی ولایتمدار وچفیه برگردن نیستند لااقل این تمایز شماهاست اگر مجلس اصلاح طلب درمنطقه 5شهرداری به بالا سکونت داشتند هرجی نیست مدعی ولایتمداری ومعصومین ع وشهدا و.... نبودند ولی شماهاکه مورد حمایت رهبری وشورای نگهبان وخانواده های شهدا ونهادهای انقلابی و..... هستید ایا پسندیده هست هرچی نمیندگان ادوار قبلی داشتند شماها هم داشته باشید اونوقت فرق شماهای انقلابی وجهادی وبا اصلاح طلبان بقول شماعا غربزده واشرافیگری درچیست؟جنا سلیمی شما درکلبس به لباس روحانیت هستید ودرادعا میگوئید لباس پیامبر ولباس اسلام وتقوا ایا این درشان ودرخور نیروهایی که اقلیت با10درصد جامعه کشور که درنظرانان گلچین شده وانقلابی مدیرو مدبر وپاکدست وجهادی و..... تلقی کردند ایا پاسخی برای این افرادی که به شماها رای دادند دارید؟
درپایان شورای محترم نگهبان اگر برجام مشکل داشت چرا تصویبش کردید الان چرا دوباره همان راهی را میرید که جلیلی در10سال پیش رفت
امیدوارم هموطنان درانتخابات سال 1400گول وفریب ظاهر سازی وجهادی وانقلابی ونظامیگری را نخورند وانچه برای ما مردم مهم هست دعواهای زرگری این دوجناح ودرغهاییکه بخورد من وتو میدهند وعده ای ناگاه وکج فهم فریب ظاهر سازی این افراد را میخورند بهدا قسم هرکدام ازاین مسئولان اعم از اصلاح طلبان واصولگرایان وحتی حوزویانی که ماهارا به مقاومت واستقامت دعوت میکنند نه دغدغه فرزند بیکار رادرمنزل دارند ونه دغدغه معیشت ومسکن وبیماری وکمبوددارو برای بیماران خاص وگرنه اگر همین مسئولان وعلماها مثل ما زندگی میکردند الان هزار بار مذاکره صورت میگرفت چون مشکلی درمعیشت واشتغال فرزندان و.... ندارند برای مردم نسخه مقاومت میپیچند ودرخفا از سادگی ما ملت قاه قاه میخندند اقایان مسئولان واقعا اگر ایران را شیب ابوطالب تلقی کردید ایا پیامبر اعظم سه سال درشیب بودبا درمدینه ومکه دررفاه واسایش وفقط به اصحابش توصیه میکرد طاغت بیاورید خدا باماست نه عزیزان پیامبر اعظم ص گام به گام با امتش بود نه اینکه علماها که مارابه دیناسلام دعوت میکنند وملت را به قصد بردن بهشت موعظه میکنندکدامیک ازمراجع وعلماها فرزند بیکاردارند.کدامشان مششکل معیشت وکدامشان خودشان وخانواده هایان درصف مرغ وتخم مرغ؟ البته فقط برای علماها نیست بلکه مسئولان دوجناحها ومسئولان انقلااااااااااابی وجهادی ایا درشیب انقلاب ایران بامردم همراه هستند یا مردم رادرون شیب قراردادند وخودشان یواشکی ازمردم جداشدند رفتند سر سفره رنگین خودشان؟
تا کشور برنگردد به هدف اولیه انقلاب ماازاین مسئولان ومسئولان سابق وعلماها ناراضی هستیمواین نارضایتی مردم مخصوصا برای اصولگراین واصلاج طلبان هست وهرگز نارضایتی مردم برگردن جناح مخالف خودنندازید
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
کم گوی


و گزیده
فردوسی پور مگه تخم زرده برای مملکت کرده که فقط یک میلیارد تومان معوقه گرفته است وقتی یک میلیارد به او می دهید حتما خودتان دو برابر به جیب می زنید
آن خاطره شلینگ را بهتر بود خصوصی نگه می داشتید
چون بعضی از این آقایان با اقلیت رای مردم به مجلس پا گذاشته اند نوع رفتار شان نیز مثل همان اقلیت مردم می باشد خدا همه ی ما را هدایت بفرمایید بخصوص همان اقلیت را
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
اینها منتصب شدند که آنچه در قانون اساسی مثبت است را تعییر بدهند!
قالیباف داره در شبکه یک مصاحبه میکنه
تمام چراغای مجلس رو روشن نکه داشتن!
بعد داره درباره کسری بودجه حرف میزنه
ببینید خیلی جالبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
باید از حقوقش کم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
چراغای خونه مردم رو خاموش میکنن تا چراغای کاخ خودشون رو روشن نگه بدارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
امام علی در خانه اش دو شمع داشت شمعی از آن خود و برای روشنی خانه شمعی از آن بیت المال و برای انجام کارهای مردم اگه این چیزا رو میدید ذوالفقار رو برمیداشت و میرفت سراغش
آقای جلیلی لطفا از برجام حرف نزنین، در زمان ریاستتان تنها هنرتان این بود که در هر جلسه تاریخ جلسه بعدی رو مشخص کنید.
این نمایندگان 2 خودرو که هیچ، 3 خودرو هم براشون کمه، ماشاالله از بس برای حل مشکلات مردم و حوزه های خود تلاش کردند که باید برای از فعالیت هاشان با 3 خودرو بازدید کنند والا 1 خودرو که حتما سرسیلندر خواهد ترکاند.
آقای عارف شما چه قدر ساده اید! این مصوبه اگر در دولت قبل بود تااین دولت هم تأیید نمی شد. خدایا.........
ساختن بیمارستان مسیح دانشوری در دارآباد و میان درختان حکمتی داشته است آن درختان از بیماران و پزشکان بیمارستان محافضت می کردند چشم دل می خواهد وگرنه سالها باید در مورد الکترو فیزیولوژی بدن مطالعه کنید تا دریابید با بریدن درختان چه کرده اید.
قالیباف با هر کلمه حرف خودش چیزی به قیمتا اضافه میکنه
و دلالا بشکن و پشتک وارو میزنن!
احتمالا مافیای خودرو برای جلوگیری از تصویب واردات خودرو، دوباره دست به جیب شده!
فکر کردن نماینده‌ها با اسب سفر میکنن که بین راه باید اسب عوض کنن
قالیباف بر زبان: مردم
قالیباف در دل: دلال
قالیباف = گرانی × ( ارز + سکه + خودرو + مسکن )
اعتماد به سقف روحانی کلا" پدر ملت را در آورده !!!
هنوز هم توی توهم و خیالات خودش قوطه ور هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی توی دولت نیست بهش بگه بابا کلا" کار از کار گذشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا میشد خدا این لیاقت رو در روحانی قرار میداد که این قانون ضد مردمی مجلس رو برای اجرا ابلاغ نمیکرد ظاهرا دو هفته فرصت داره تمام دو هفته این قانون رو ابلاغ نمیکرد تا بعد باقر مجبور بشه خودش ابلاغ کنه
آقای روحانی خوشی های شما و دوران ریاست شما تمام شد.
می دانید نظر من به عنوان یک معلم در جامعه (با دیگران کار ندارم چون نمی خواهم قضاوت کنم) نظر من راجع به شما این است که اگر مهمترین مسؤلیت را هم به شما بدهند اهل کار نیستی
پس دوران شما تمام شد.
اگرچه به شما رای ندادم و تلاش کردم رای نیاوری
دیگر به شما نباید هیچ مسؤلیتی داد.. چون اهل کار نیستی...
خدا را شکر که خوب یا بد این دنیا هم مثل دولت شما تمام می شود. شما ما فرهنگیان را پیش خانواده و حتی پیش جهانیان خوار و خفیف کردی ما را به گدایی انداختی ... کدام کشور فرهنگی جماعت اینقدر باید در جامعه بدبخت باشد؟؟؟؟ هر کاری می کنیم از راه حلال نمی شود..
بله تمام شد هرچه بود گذشت،
و این چند ماه هم خوب یا بد می گذرد....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی