بازدید 58852
دو هزار و سیصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

زیبا کلام: برجام۱۴۰۰ از برجام ۹۴ موفق‌تر خواهد بود / دفاع از رئیس جمهور شدن یک سن بالا! / حق شناس: اصلاحات از حمایت روحانی ضرر کرد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دولت آینده بعد از انتخابات ۱۴۰۰ با چه مردمی روبه‌روست؟ / برجام ۱۴۰۰ از برجام۹۴ موفق‌تر خواهد بود / جلیلی: انقلابی‌ها فقط حذف فیزیکی می‌شوند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 28 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیح رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره مصاحبه اخیرش

عیسی کلانتری: پخش چهل ثانیه از مصاحبه دو ساعته مربوط به سه سال قبل بنده، باعث سوءبرداشت می شود.اگر این کلیپ تقطیع شده، موجب تکدّر خاطر شده، عذرخواهی می‌کنم.اینکه آمریکا، شوروی و حتی اسراییل، سعی در دخالت در انقلاب را داشته اند بر کسی پوشیده نیست.منظور من این بود که رهبری امام (ره) اجازه نداد آمریکا میوه انقلاب را به نفع خود بچیند.بنده مقلد امام بوده ام؛ سال ۱۳۶۰ تصمیم گرفتم از آمریکا به ایران بازگردم؛ نه منتی بر کسی دارم و نه اصراری برای مسئولیت./ایرنا

رییس سابق اداره امنیت حفاظت قوه قضائیه دستگیر شد

‏محمدجواد رشیدی، رییس سابق اداره امنیت حفاظت قوه و رییس فعلی حفاظت شوراهای حل اختلاف به اتهام اخذ رشوه در پرونده ‎طبری از نیازآذری دستگیر شد.

کار بزرگ دیه‌گو مارادونا بعد از مرگش


تنها چیزی که از وصیت نامه مارادونا به بیرون درز کرده این بوده که درخواست داشته جنازه‌اش را مومیایی کنند. ظاهرا اما تکلیف مال و اموال او هم مشخص شده است. سال گذشته بعد از آنکه دختر مارادونا اعلام کرد، پدرش با این سبک زندگی به زودی می‌میرد، دیه گو در رسانه‌ها اعلام کرد، حالش خوب است و قرار نیست بمیرد. او در مصاحبه با رسانه‌های آرژانتینی همچنین گفت قرار است بعد از مرگ، تمام اموال خود را وقف کند. مارادونا گفت: «قصد دارم تمام چیزهایی را که در زندگی ام به دست آورده ام، وقف کنم تا وقتی مردم، مردم به یکدیگر بگویند که چه کاری انجام دادم.»

کفاشیان و ماجرای عجیب سفر مارادونا به تهران


در سال ۲۰۱۳ مسئولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها علی کفاشیان، رئیس این فدراسیون ادعا کردند دیه گو مارادونا قرار است به تهران سفر کند. قرعه کشی جام جهانی مشخص کرد، تیم ملی با آرژانتین، بوسنی و نیجریه هم‌گروه است. در آن زمان قرار بود مراسمی برای رونمایی از لباس تیم ملی برگزار شود و کفاشیان گفت، از مارادونا دعوت کرده اند. حتی خبر رسید اسپانسر لباس‌ها ۱۰۰ هزار دلار هم به دیه گو خواهد داد. این خبر در رسانه‌های ایران با واکنش شدید دیه گو در امارات روبرو شد. او گفت: «گزارش مطبوعات ایران دروغ و بی اساس است. حتی فکر این که پیراهن کشور خودم را به هر قیمتی بفروشم غیر ممکن است. من به این دروغ‌ها عادت کرده ام. پیراهن آرژانتین را با هیچ قیمتی عوض نمی‌کنم.»

قصه پیراهن امضا شده مارادونا برای مردم ایران که به احمدی‌نژاد رسید!


محسن بهاروند، مسئول وقت سفارت ایران در آرژانتین که سال ها قبل دیداری با مارادونا داشته عصر پنجشنبه گذشته زمانی که هنوز مراسم تشییع جنازه مارادونا در آرژانتین انجام نشده بود، پاسخگوی سوالات سرویس ورزشی خبرآنلاین شد. در ملاقات با مارادونا اولین چیزی که برایم تعجب‌آور بود، همین چهره ایشان از نزدیک بود که چهره‌ای زیباتر و مهربان‌تر داشت. بعد از صحبت کوتاهی که با هم کردیم ایشان پیراهنی با نام خودش و شماره ده را اهدا کرد و روی آن نوشت: «برای ملت ایران، از صمیم قلب.» و این پیراهن را داد به عنوان هدیه به مردم ایران. در جلسه ای که با احمدی نژاد رییس جمهور وقت داشتیم من نمی دانستم که پیراهن مارادونا را به جلسه آورده اند. عکاس‌ها را صدا کردند، آقایان متکی و سبحانی دو طرف پیراهن را گرفتند و در حضور عکاسان پیراهن ماردونا به احمدی نژاد تقدیم شد.

آیا ایران از لیست سیاه FATF خارج خواهد شد؟


شرق نوشت: با پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا و نزدیک‌ شدن به زمان تحقق وعده بایدن برای رفع تحریم‌ها علیه ایران و بازگشت آمریکا به برجام احتمال تصویب لوایح چهارگانه نیز قوت گرفته است. معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری در این رابطه تأکید کرده که رسیدگی به لوایح چهارگانه رها نشده و پیگیری‌ها در جریان است. با تشدید تحریم‌های آمریکا و خروج این کشور از برجام، دو لایحه از لوایح چهارگانه گروه، اقدام ویژه مالی بلاتکلیف در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی ماند تا ایران بار دیگر به لیست سیاه این سازمان بازگردد.

دولت آینده بعد از انتخابات ۱۴۰۰ با چه مردمی روبه‌روست؟


شرق نوشت:دولت آینده ایران بعد از انتخابات ۱۴۰۰ با چه مردم و وضعیتی روبه‌روست؟ با فرض اینکه آمریکا به برجام برگردد، باز هم تغییر اساسی در طبقات اجتماعی و مطالبات مردم رخ نخواهد داد، چون مطالبات آنان صرفا اقتصادی نیست. ناگفته پیداست بخشی از این خواسته‌ها اقتصادی است و با بهبود وضعیت معیشتی از رنج مردم کاسته خواهد شد؛ اما در نگاه انتقادی آنان به سیاست و سیاست‌ورزی در ایران، تغییری جدی روی نخواهد داد. چه‌ بسا با بهبود وضعیت اقتصادی دوباره مطالبات مدنی و روح عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی احیا شود.

خرید نیروهای امنیتی با پول؟!


واکنش محمد کوثری به ترور فخری زاده: در خصوص نفوذ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در ایران نمی توانیم بگوییم این نفوذ وجود ندارد.چون مقام معظم رهبری از چند سال پیش دائم این مسأله را تأکید کرده و علنی گفته و به مسئولین خیلی توصیه کرده اند که باید جلوی نفوذ را بگیریم. خیلی هم گرفته شده و افرادی که چنین عامل شده بودند توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شده اند. بالاخره با پول یکسری افراد نادان را می خرند و این باعث می شود که عامل آنها بشوند؛ اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) انشاءالله بقیه آنها هم دستگیر خواهند شد و نمی گذارند که این مسیر ادامه پیدا کند./ جماران

برجام۱۴۰۰ از برجام۹۴ موفق‌تر خواهد بود


صادق زیباکلام، فعال سیاسی گفت: هنگامی که نرمش‌قهرمانانه و برجام ۱۴۰۰ در سال آینده رخ می‌دهد به صورت طبیعی و در کوتاه مدت نرخ دلار و سکه کاهش پیدا می‌کند، تحریم‌ها کاهش پیدا می‌کند و مراودات بانکی بین ایران و کشورهای جهان دوباره رونق می‌گیرد. در نتیجه در کوتاه مدت اقتصاد ایران تکان می‌خورد و رونق اقتصادی به وجود می‌آید. به همین دلیل، این مسأله دارای اهمیت است که این رونق اقتصادی در نهایت به نام چه کسانی نوشته می‌شود. آنچه مشخص است این که این موفقیت به نام روحانی، ظریف یا اصلاح‌طلبان نوشته نخواهد شد./آرمان ملی

دفاع از رئیس جمهور شدن یک سن بالا!

مصباحی‌مقدم در پاسخ به پرسشی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس گفت: از برخی جهات موافق کلیات این طرح هستم؛ اما باید روی تعیین شرط سنی مقداری کار شود. الان جو بایدن با ۷۸ سال به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شده است. اگر فردی بالای ۷۵ سال توانایی دارد و روی پا هست، چه اشکالی دارد نامزد ریاست جمهوری شود؟ میانگین سن امید به زندگی و میانگین عمر در ایران بالا رفته و ۷۹ سال است. اگر میانگین سن بالا رفته، نباید بگوییم که آن فرد بالای ۷۵ سال پخته و باتجربه کاری ازش برنمی‌آید! این فعال اصولگرا افزود: حرفی نداریم بروید سراغ نامزد رییس جمهوری، وزیر یا نماینده جوان اما نه هر جوانی! بلکه باید تجربه داشته باشد. ۲۵ سال، سن ورود به خدمات نسبتا بالاتر مدیریتی است. اگر فردی در این سن مدیر شده باشد با ۲۰ سال سابقه مدیریت، ۴۵ ساله می‌شود. ممکن است فردی ۴۰ ساله شایستگی ریاست جمهوری را داشته باشد اما این اتفاق است و ندرت دارد. از آن طرف افراد با تجربه و پخته یا فردی که دارای مقبولیت مردمی است را نباید از نامزدی محروم کرد. مصباحی مقدم درباره ملاک سنجش برخی از مواد این طرح چون داشتن روحیه جهادی نامزد ریاست جمهوری، گفت: این موضوع ایرادی ندارد جهادی بودن افراد را باید در سابقه آنها جست. فرد جهادی پویا، متحرک، پرکار و مسئولیت پذیر و همیشه در صحنه است. شهید سردار سلیمانی اوج نماد شخصیت جهادی است که هنگام شهادت ۶۳ سال داشت و اگر بالای ۷۰ سال هم عمر می‌کرد، هر روز تحرک داشت و فعالیت و خدمت می‌کرد.وی درباره تاثیر عملکرد مجلس یازدهم در نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری گفت: قطعا تاثیرگذار است و افکار عمومی بالاخره در این باره قضاوت می‌کند. اگر یک مجلسی کارآمدی خود را نشان داد، این روی انتخابات هم تاثیرگذار است. 

جلیلی: انقلابی‌ها فقط حذف فیزیکی می‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترور محسن فخری زاده در توییتی نوشت: انقلابی ها فقط حذف فیزیکی می شوند.به گزارش ایسنا، متن توییت سعید جلیلی به شرح زیر است:

‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

انقلابی‌ها نه ‎تطمیع می‌شوند، نه ‎سازش می‌کنند و نه ‎تهدید در برابرشان جواب می‌دهد؛

فقط حذف فیزیکی می‌شوند!

رسانه نزدیک به جبهه پایداری اظهارات کریمی قدوسی را کذب خواند

رسانه نزدیک به جبهه پایداری اظهارات کریمی قدوسی را تکذیب کرد.رجانیوز رسانه نزدیک به جبهه پایداری، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «محتوای توییت [کریمی‌قدوسی] از سوی منابع رجانیوز تکذیب شد.» وی از کریمی‌قدوسی هم انتقاد کرده: «شایسته است شخصیت‌ها و رسانه‌ها در چنین مواقعی در انتشار محتواهای‌شان دقت بیشتری داشته باشند».این رسانه همچنین نوشت، ساعتی پس از ترور آقای فخری‌زاده، جواد کریمی‌قدوسی نماینده اصول‌گرای مجلس، در توییترش مدعی شد که «با اصرار دشمن و تاکید حسن روحانی، محسن‌ فخری‌زاده با آمانو، مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ملاقات کرده است.

اسدالله اسدی به ۲۰ سال زندان محکوم شد

جلسه محاکمه یک دیپلمات ایرانی در بلژیک برگزار شد.به گزارش یورو نیوز، روند محاکمه اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی در آنتورپ بلژیک از روز جمعه آغاز شد. اسدی متهم شده که فرد اول نقشه بمب‌گذاری در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در سال ۲۰۱۸ بوده است. این اولین بار است که یک دیپلمات ایرانی با چنین اتهامی در دادگاهی اروپایی محاکمه می‌شود. هم چنین اسدی حاضر نشد برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه حاضر شود.یورونیوز می‌افزاید: امیر سعدونی و نسیمه معانی، زوج ایرانی ساکن بلژیک که به حمل مواد منفجره برای کمک به اسدی متهم‌ هستند و همچنین یک مظنون ایرانی دیگر این پرونده به نام مهرداد عارفانی ۵۷ ساله نیز همراه با او محاکمه شدند.این خبر ادامه می‌دهد: دادگاه برای اسدالله اسدی ۲۰ سال و برای امیر سعدونی و نسیمه نعامی هریک ۱۸ سال و برای مهرداد عارفانی ۱۵سال حکم زندان اعلام کرد وخواستار لغو تابعیت بلژیک از هر سه نفر شد.

تحلیل مطهری از دلایل ترور شهید فخری زاده

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت که هدف ترور شهید فخری زاده ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور و کشاندن ایران به درگیری های منطقه ای است.متن توییت علی مطهری به شرح زیر است: ‏ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده علاوه بر ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور، با هدف کشاندن ایران به درگیری در منطقه در زمان باقی مانده از ریاست ترامپ انجام شد تا راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود. انتقام از نتانیاهو و قصاص ترامپ را به زمان مناسب موکول کنیم.

اصولگرایان صندوق رای را ملک خصوصی خودشان می‌دانند

شهربانو امانی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در درون احزاب اصلاح طلب و درون کارگزاران کسانی هستند که می توانند، در قامت رییس جمهور آینده ایران ظاهر شوند؛ آقای مرعشی از افراد توانمند است، آقای محسن هاشمی تجربه کافی دارد.شهربانو امانی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با شرایط کشور برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ به برنا گفت: با توجه به شرایطی که از سال گذشته ایجاد شد و مشکلاتی که جهان و کشور ما درگیر آن شد و شیوع پاندمی کرونا، احتمال دارد سیستم سیاسی کشور از خمودگی بیشتری رنج ببرد و شاهد نشاط سیاسی نباشیم. برای ورود به قرن ۱۴ و ۱۴۰۰ در کشور دو جریان سیاسی شناخته شده داریم؛ اصولگرایان و اصلاح طلبان که از بین این دو طیف، اصولگرایان همواره در قدرت بودند و هستند و هیچگاه پاسخگو نبودند و در آرایش تصمیم گیری و تصمیم سازی، مسیر را به گونه ای پیش می برند که حتی با عدم حضور مردم پای صندوق رای، راضی و خوشحال هستند.او افزود: با تبلیغ گسترده جریان رقیب که همواره از این حربه استفاده کرده و ابزار آن را نیز در اختیار دارد، به نوعی مردم را از تاثیر گذاری رای خود ناامید کردند و نتیجه آن همان شد که در انتخابات مجلس یازدهم، شاهد کم مشارکت ترین انتخابات ایران بودیم.امانی با اشاره به نقش خاتمی تاکید کرد: همه این چالش ها دلیل نمی شود که مردم را به انفعال سیاسی و قهر با صندوق های رای دعوت کنیم، من همه این مشکلات را برشمردم که بگویم اصلاح طلبان از سال ۹۲ با تدبیری که اندیشیده شد و با انسجام درون جبهه ای که با پشتیبانی خاتمی پیش آمد، توانستند برنده انتخابات باشند. با شرایطی که پیش آمد، دیدیم که اصلاح طلبان در هر جایی که از کاندیداهایی، حتی کاندیدای جبهه رقیب حمایت کردند، آنها به مجلس و دولت راه یافتند. اصلاح طلبی تا اردیبهشت ۹۶ با شورای عالی اصلاح طلبان، توانست اقبال و اعتماد عمومی را کسب کند.

اصلاحات از حمایت روحانی ضرر کرد


محمدجواد حق‌شناس: دنیای سیاست دنیای واقعیات و ممکنات است. اصلاح‌طلبان در مورد آقای روحانی تجربه تلخ و شیرین و البته سنگینی داشتند. در فرستادن روحانی به پاستور موفق عمل کردند اما به لحاظ سازمانی و پایگاه رأی ضرر بسیار کردند. آموزه‌های تجربه روحانی قطعاً در تصمیمات آینده اصلاح‌طلبان اثرگذار و کارساز خواهد بود.

پیام خاتمی در پی ترور محسن فخری زاده


سید محمد خاتمی در پیامی درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده نوشت: دست ناپاک دشمنان انقلاب و ایران و سربلندی مردم، بار دیگر با حربه ناپاک ترور فرزند دانشمند و مجاهد راه اعتلای میهن و انقلاب جناب محسن فخری زاده را به شهادت رساند تا مسیر پیشرفت همه جانبه کشور و استقلال و سرافرازی میهن را سد کند، اما به یاری حضرت پروردگار پیروز نهایی ملت ایران است. من این مصیبت را به همه تلاشگران و رهروان راه استقلال و سربلندی، همراهان و همرزمان آن دانشمند عزیز و به خصوص به خانواده محترم فخری زاده تسلیت می گویم و علو درجات این شهید و خذلان و رسوایی آمران و عاملان این جنایت را از خداوند منان خواستارم. سید محمد خاتمی، ۱۳۹۹/۹/۷

پژمانفر: فردا در مجلس دولت را ملزم می کنیم که سطح بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی را به صفر برساند


رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بیانیه نمایندگان مجلس در مورد الزام دولت به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توقف بازرسی مأموران آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی خبر داد. نصرالله پژمانفر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فردا در صحن علنی، بیانیه‌ای در محکومیت ترور ⁧ شهید فخری‌زاده⁩ قرائت می‌شود که در آن ضمن انتقام از عاملان این عمل تروریستی، دولت را ملزم به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و اسرائیل و به صفر رساندن سطح بازرسی جاسوسان آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی خواهد کرد.

عطریانفر: شکست اصولگراها در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است؛ اگر...


محمد عطریانفر در پاسخ به این که «اختلافات درون جریانی اصولگرایان به خصوص بعد از تشکیل مجلس یازدهم خیلی جدی تر شده، فکر می کنید این موضوع می تواند اصولگرایان را تضعیف کند یا اصلاح طلبان و اصولگرایان رقابت پایاپایی خواهند داشت؟» گفت: پیامد پیروزی در انتخابات مجلس به اختلافات اصولگرایان در لایه میانی و پایینی آنها دامن زده است و شاید تاثیرش را در رقابت ریاست جمهوری بگذارد اما من تصور می کنم اصولگرایان در مقطع حضور قطعی در انتخابات روی یک نامزد انتخاباتی توافق کنند و اختلافاتشان را (چه اختلافات ظاهری و چه اختلافات ذاتی) در جریان انتخابات ریاست جمهوری کاهش خواهند داد، چون مطمئن هستند اگر با دو یا سه نامزد در انتخابات ظاهر شوند، شکست‌شان قطعی است. لذا بر اساس تجربه پیشین آنها به سمت توافق و وحدت نظر انتخابات ریاست جمهوری پیش خواهند رفت.

اولین عکس محافظ محسن فخری زاده که در ترور آبسرد شهید شد


جواد موگویی مستندساز کشورمان با انتشار پستی نسبت به ترور شهید محسن فخری زاده واکنش داد و تصویری از محافظ شهید شده این دانشمند صنایع دفاعی را منتشر کرد.

 

زیبا کلام: برجام۱۴۰۰ از برجام۹۴ موفق‌تر خواهد بود / دفاع از رئیس جمهور شدن یک سن بالا! / حق شناس: اصلاحات از حمایت روحانی ضرر کرد/ رجانیوز هم اظهارات کریمی قدوسی را تکذیب کرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷۴
این مطهری چی گوید برای خودش؟
ترور می شویم صنعت کشور را نابود می کنید تحریم می شویم و در حین توافق هم کامل اجرا نمی کنند در برداشتن تحریم‌ها آن وقت تو از بایدن حرف می زنی؟
خجالت بکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آقای زیبکلام خر ما از کره گی دم نداشت دست وردار
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خب حالا مطهری کاره ای نیست که برو صبح جنگ کن لباس گرمم بپوش افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اونایی که باید بروند می روند و نیازی به پارازیت تو نیست
ناشناس
| Australia |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آیا این استدلال عقلانی است.
ترور می کنند ما خویشتن داری کنیم تا جو بایدن ناراحت نشه و با مذاکره کنه.واقعا از سر ضعف و خنده دار نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
باریکلا اگر خودتونم نتونستید مامورای شهرداری رو بفرستید اونا خوب بلدن خونه هاشون رو روی سرشون خراب کنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خوب میخواین تا ابد بجنگید ؟ آدم با دشمنش مذاکره میکنه نه با دوستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کوچولو مذاکره یکبار دوبار سه بار می کنند ولی تا الان 10 بار با آمریکا مذاکره کردین و هر دفعه شما تروریست شدین
حالا مذاکره آخری که کلا یکطرفه بود درحالی که آنها خودشان بمب دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دوغت را بنوش
خرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تحریمها و‌ ترورهای بعد فتنه ۸۸ با حمایت دولت دموکرات اوباما انجام‌شد
اما الان معاونش بایدن ادای بهتر بودن از ترامپ در میاورد
قطعا این آدم موذی از ترامپ بهتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ایضا ز.کلام که اصلا چیزی به نام خجالت بلد نیستند...
ترور کردند و رفتند، از بایدن و مذاکره حرف میزنید؟
عجب موجوداتی که از یک سوراخ چندین بار هم سوراخ بشوند، ککشان نمیگزد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خخخخخخخخ!
قبلا مخالف و موافق یک اختلاف آماری حداقل 200 الی 300 تایی رو نشون میداد...! ظاهرا آلبانی تبارها، سعی کردند تجدید نظر کنن در حمله‌ی منطقی منفی یا مثبت زدن!
شرم بر شما سازش کاران که هنوز دنبال برجام هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تقاری بشکند ماستی بریزد
ناشناس
| Australia |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگر سازش شده بود شاهد ترور نبودیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
میگن از چهار سال پیش که کره شمالی بمب اتمی و موشک قاره پیما خود را ازمایش کرد و دنیا متوجه شد انقدر وضع مردم کره شمالی عالی شده و تمام تحریمها برداشته شده و پاسپورت و رفاه کره شمالی زبانزد شده که همه مردم کره جنوبی و ژاپن و تایوان و... دارند نفری صد هزار دلار میدن که کیم به انها اجازه بده به کره شمالی مهاجرت کنند. اصلا ترامپ هم به کیم نامه داده و خواهش کرده بعد از رئیس جمهور شدن بایدن کره شمالی به ترامپ و خانواده ترامپ اجازه اقامت در پیونگ یانگ بده. خلاصه خیلی وضعشون مانند شوروی عالی شده . شوروی هم 8 هزار کلاهک داشت و هزاران موشک قاره پیما . فقط از شکم سیری یهویی دلشون را زد و سر قره باغ و چچن سر و کله هم زدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سازش مورد نظر شما زیاد انجام شده و این ترورها هم برای این است که دستتان را خالی کنند ولی این بار با 10 سال قبل خیلی فرق دارد و بشین و تماشا کن
خطاب به استرالیا
وقتی از 20 سال پیش مسئله داخلی را بین المللی کردین و رفتید پشت میز مذاکره و به دنبال آن جاسوسان در لباس بازرس و.... امدن و الان با این ترورها روبرو هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کمی تعقل هم انتطار است!
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یعنی مذاکره نمی کردند اسرائیل نمی دانست این آقا کیست؟ شهدای قبلی هسته ای که زمان احمدی نژاد و قبل از مذاکره ترور شدند. جالب است که همه مقصرند به جز نهاد ها امنیتی است ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط دشمن سازی جواب میده
جناب زیبا کلام ، ضمن احترام خاص برای شما، خدمت شما عارضم که 1400 برجامی وجود نخواهد داشت. بایدن و تیم ایشان شهامت مذاکره مجدد با ایران را نخواهند داشت ، اگرچه در ایران هم یک صدا شنیده نمی شود و هر کسی دارد ساز خود را می زند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مومن از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شود،
وقتی همزمان با سفر نتانیاهو و مقامات امریکایی به ابوظبی دو بمت بزرگ در فست فودهای امریکایی در بلوار فرودگاه ابوظبی و دوبی منفجر می شود و چند نفر کشته می شود ولی صدا و شیما ما به به می کنند و تمام صدر اخبار صدا و سیما به این دو انفجار اختصاص پیدا می کنه انها هم به خود حق می دهند که همان کارها را در ایران و تهران انجام دهند و به به کنند و در صدر اخبار دنیا قرار بگیره. همه جا که ایران نیست که هر جور می خواهید حساب کنید. هر کسی ان انفجارها در ابوظبی و دوبی را انجام داده اگر دستش می رسید از مقامات اسراییلی و امریکایی و اماراتی هم نمی گذشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مشخص است که چقدر افکارت یک جانبه و دست خودت نیست!!!
از کی تا حالا تلویزیون به چیزی بپردازد و در خبرها گفته شود می شود عامل حمله به آن کشور؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تلویزیون ایران با شبکه های ماهواره ای یا خصوصی امریکا و اروپا متفاوت است. صدا و سیمای ایران و خیلی سایتها و خبرگزاریها ارگان رسمی کشور و نهادهای رسمی کشور هستند و طبیعی است که مواضع انها به اسم موضع رسمی کشور تمام می شود. اگر دوست دارید مسیر بحث را عوض کنید و مثلا با این توجیهات تصور کنید که دنیا هم می پذیرید دیگر مسئله ای نیست. همه دنیا می دانند که در ایران نمی توان بدون چراغ سبز و تایید نهادهای بالا دست جلوی سفارت کشورها رفت و یا به انها حمله کرد. حالا هم یک میلیون بار بگیم خودجوش تو اصل مسئله تفاوتی نمی کنه. فقط ممکنه انها هم همان کنند ولی مانند این مورد مسئولیت قبول نکنند. شاید هم بگویند خودجوش بوده!
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
از البانی چه خبر
با چه رویی هنوز از توافق حرف می زنید؟
آقای زیبا کلام دولت بعدی از جنس شما ترسو ها نیست که که بروند توافقی بکنند که ناموس کشور را فروختید و زیاد به خودت فشار نیار بلکه می روند کارهای عقب افتاده این دولت شما که کشور را معطل این تروریست‌ها کرد در اولویت قرار می دهند
آقای مطهری اگر اسمت مطهری نبود و یدک وام بزرگ قطعا می گفتم تو.....!
برای روزنامه شرق دیگر حرفی نمی‌ماند چون تکلیفش مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خوب اگر مرد جنگید کسی جلوتونو نگرفته است ولی از مردم گرسنه انتظار حمایت نداشته باشید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مردان با خدا چه فقیر و چه پولدار زیاد هستندو تو هم از جنس مردم نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو پرچم المان جز همان افراد هنرمند نما هستی که هشتگ اعدام نکنید راه می اندازی آن هم در جهت ناامنی کشور و بازگذاشتن دست قاتلان معلوم است که برای کشته شدن افراد نخبه کشور...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اینایی که بهت منفی دادن از جنس مردم نیستن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
شما که میگید برید جنگ کسی جلوتون رو نگرفته، مگه تا الانش شماها جنگیدید. شماها همانهایی هستید که وقتی داعش تو مجلس اون جنایت ها رو میکرد از ترستون نمیتونستید برید تا سوپر مارکت کوچتون رب گوجه بگیرید. اینکه میگین مردم گرسنه، اگر گرسنه ای هست، باعث و بانیش شما و دوستانتان هستید که هفت ساله این هزینه رو به کشور تحمیل کردید و الان در آلمان خوش میگذرونید. علی برکت الله
هنوز از شهید کردن دانشمند ما یک روز نگذشته فقط سازش کاران را ببین
زیباکلام از جنس مردم نیست

حرفهاش توهین به شعور دیگران است

انتخابات خداحافظ

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
رای دادن جه ربطی به سخنان زیباکلام دارد ،خوب رای نده منم بات هستم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یکی به نعل میزنی یکی به میخ
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
رای با این وضعیت یعنی توهین به شخصیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
زيبا كلام و مطهرى معدود سخنورانى هستند كه هنوز جسارت دارن مثل مردم حرف بزنند!
محمد
| United States of America |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من با رای بی رای شما موافقم نمی تونم مثبت بدم از نظر من حرفهای دیگرت چرته
آقای کریمی قدوسی در نشر اینگونه مطالب صاحب سبکه!! اذیتش نکنید، عادت کرده دست خودش نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
فقط تصور کن یکی از این لاطائلاتش را اصلاح طلبها می گفتند... فقط همان یک مورد 2500 گرین کارت به ازای برجام که اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تکذیبش کرد تا الان بجرم تشویش اذهان و هتک حرمت و و....20 سال حبس گرفته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خداوکیلی خیلی مشکوکه...نمیدونم چرا اطلاعاتی ها پیگیر ش نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کسی که اجازه داره هر حرفی رو دلش میخاد بگه و کسی هم متعرض نشه حتما پشتش به یه جای محکمی بنده !!!!
پژمانفر نشون داده بصیرت نداره. یک حرفی زد (بازرسی صفر) که براحتی توسط مقامت کشور وتو میشه چون منطبق بر مصالح کشور نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
به رفتار پوپولیستی عادت دارند
انچه بیش از حفره امنیتی در ترور دانشمندان ما من را نگران میکند این خطی است که بعد از ترور در پیش گرفته شده و تعداد بسیار بسیار زیادی از افراد با پیامهای متعدد خواهان اخراج بازرسان اژانس و بهم زدن مذاکره با دولت بعدی امریکا هستند.این جماعت با توهین و تهدید و ارعاب هرکسی مخالف انها اظهار نظر کند به خود فروشی و خیانت به کشور متهم میکنند.کیست که نداند هدف اسراییل از ترور دستیابی به همین نتیجه ای است که این جماعت انرا تکرار میکنند.اینکه بخاطر ترور دانشمندی که با همکاری ترامپ پمپئو بن سلمان و نتانیاهو صورت گرفته با دولت رقیب و دشمن ترامپ مذاکره نکنیم مثل این میماند که یقه مهندس موسوی را بگیریم و از او بپرسیم ۷۰۰ میلیارد در امد نفتی زمان احمدی نژاد کجا رفته؟؟؟!!!!! در این مدت باقیمانده ترامپ در کاخ سفید بیگمان باز هم اتفاقاتی از این دست و خرابکاری رخ خواهد داد.اگر خط فکری فوق را پیگیری کنیم شاید به عوامل نفوذی داخلی نتانیاهو هم برسیم.الله و اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو اگر حالیت بود یک مروری از اول تا آخر دو قرارداد با آمریکا و اروپا می کردی باشد که رو سفید شوی که البته امیدی نیست که بفهمی جریان چی هست
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
امریکا و عربستان کثیف هم تو این ترور همدست بودن
عقل حکم می کند
یا جنگ کنید یا صلح
مرغ کیلو 40 تومن و پراید150 میلیونی و ترور حاصل این بلا تکلیف است .نه داخل تکلیف خودش را می داند چیکار کند ونه خارج می داند با ما چگونه رفتار کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
فعلا در حال جنگیم
اقای عطریانفر اصولگرایان از چه کسی شکست بخورند؟در رقابتهای مجلس دیده بودیم خودشان در رقابت با خودشان پیروز شوند اما اولین بار است میشنوم خودشان در رقابت با خودشان شکست بخورند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ساعت خواب
بد جور شکست خوردین دوزش را بیشتر کردین و هوایی فکر می کنید؟
خوابید و فربه شدید.
در همین سایت خواننده ای چند روز قبل نوشته بود .
آمدن این فرد به خاورمیانه و دیدار با عرب ها وعبری ها نشانه خوبی نیست .دفعه قبل که آمد سردار سلیمانی ترور شد.
اینا یک آدم عادی می داند شما چطور نمی دانید و یک دانشمند را بی محافظ رها می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بی محافظ!!!!
شرم بر سازشکاران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چرایکنفر این زیبا کلام روسرجاش نمیشونه ؟؟؟!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو اگر سرجابشونی برو اسراییلو سرجاش بشون نه استاد دانشگاه سیاسی رو پهلوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
همانطور که تو حق داری حرف بزنی او هم حق داره حرف بزنه
اشماها دیگه کی هستید
تابناک عزیز من واقعا نمیدونم نظرم رو چطور بنویسم که منتشر کنی.
فقط میگم که خیلی بزدلانست که سلیمانی ها و فخری زاده هارو بفرستی تو قلب دشمن و خودت بشینی اینجا فقط شعار بدی و همه چیز رو موکول بکنی به وقت گل نی!
اون هایی که فکر میکنن بایدن کمتر از ترامپ قربون اسرائیل میره باید خیلی نادون باشن.
یک دانشمند رو وسط پایتخت کشور مثل فیلم های هالیوودی ترور کردن
اون آمریکاست که ترس ازش بجاست...
نکته ی مهم دیگر،مسئله ی نفوذ جاسوس ها در کشوره.
فقط با وجود جاسوس های قوی در بدنه ی اداره ی کشور امکان چنین ترورهای هالیوودی ای وجود داره.
وقایع نطنز و ترورها بدون کمک جاسوس غیرممکنه.
شاید اون کسی که هرچی لایق خودشه برای شهید متوسلیان بکار برده شاید شاید...
این همه خسارت دادیم در طول سالها...اما حتی از جان دانشمندان خودتون هم نمیتونین حفاظت کنین...
این نتیجه ی کاخ نشینی ها و شکم گنده کردناست...
احساس حقارت بزرگیه که غرب و شرق هر بلایی بخوان سر ما میارن...
نان به نرخ روزخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تقاری بشکند ماستی بریزد
اگر تار مویی از یک ایرانی کم شود تمام کرک و پشم شما را به باد میدهیم...این جمله چه قدر آشناست؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
هر چیز به وقتش...آنزمان که انتظار ندارند دردش بیشتر خواهد بود
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگردوقتش بیاید را فراموش نکن!
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
وقتش کی خواهدبود؟ وقتی که چند نفر دیگر را ترور کنند.
روحانی :
اسراییل اگه کشور رو شخم هم بزته ما در دام انها نخواهیم افتاد ، بکشید ما را ما قوی تر خواهبم شد ؟؟ اگه بایدن اجازه بده یه نهیب به انها خواهیم زد ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خجالت هم نمی کشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
زدی به سیم آخر، خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دروربه شرف وغیرت اون رزمندگانی که فقط وفقط برای پایین کشیدن پیکر دختر ایرانی که بدست بعثی ها کشته و اویزان شده بود جانشان را تقدیم کردند
تا قدسو پس نگیرین آروم نمیگیریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خوب برید پس بگیرید. تموم کنید این قضیه رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تشرف ببرید زود تر بگیرید مردم را راحت کنید
مثل مردم ایران خوشبختشون کنید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بفرما راه باز و جاده هم هموار منتظر چی هستی
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مگه واسه شما بوده که براش تصمیم بگیرید ؟ بذارید خود مردم فلسطین تصمیم بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مال شما بوده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط نامه یادت نره
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پشت میز اداره نشسته، و حقوق آخر ماه فکر می کند و دم از باز پس گیری قدس می زند. مردان مرد آنهایی بودند که زندگی راحت را در آمریکا رها کردند و رفتند لبنان سالها برای بهتر کردن زنگی مسلمانان جنگیدند و بعد هم در دفاع از خاک ایران جان دادند. شما هم کامنت پخش نفرما.
زیبا کلام مردم امریکا اجازه نمیدهند ترامپ از برجام خار ج شود
به نفع مردم هیچ کار مثبتی نمی کنند فقط منافع شخصی و سیاسی براشون مهمه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تازه فهمیدی ؟ من از سال ۷۸ فهمیدم
جناب زیبا کلام! خسته نشدید از این همه نظرات به درد نخور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
نه شما چطور!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
آقا نظرشو داره میگه
جناب زیبا کلام شبها ، اصولگرای واقعی هیچ وقت دنبال مذاکره نخواهد رفت ، پروتده ایران و امریکا وقتی دوستان اصلاح طلب شما مثل عبدی و خانم از دیوار سفارت بالا رفتند و بسته شد ؟؟ هر چه مصدق و شاه از اعتماد به امریکا سود کرد شما هم سود خواهید برد ؟! امریکا یعنی اسراییل و اسراییل یعنی امریکا ؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اصولگرای واقعی؟گشتم نبود نگرد نیست.در شرایطی که خط فقر ده میلیون در تهران و بیشتر از دو سوم مردم بشدت فقیر هستن،اصولگرای واقعی به مولایش علی(ع)اقتدا میکنه و تمام اموالش رو میبخشه.اگر دیدی کسی که ادعای اصولگرایی میکنه خونه و ماشین انچنانی داره اون یک تاجره که نون رو تو اصولگرایی دیده.
آقای زیباکلام،
واقعا برجام 94 موفق بود؟ چه موفقیتی داشت که میگی 1400 موفق تره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو که نمیفهمی و نخواهی فهمید را نجاتی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خطاب به ناشناس 22:32
این را واسه تو گفتن:
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس 22:32 از کشور آلمان یا پراکسی آلمان
تو که نمی دانی و نمی دانی که نمی دانی وضعت از همه بدتره. مطمئن باش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس 22:32 یعنی زیباکلام در این همه سال بهتر فهمیده و بهتر می فهمه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پرچم آلمان تو دیگه آب بردتت...واقعا تو فهم سیاست ضعف عمیق داری و مردم هم مثل تو فکر میکنند.متاسفم واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
يكي از موفقتيتش كه اين آقا فهميده برداشتن تحريم است كه تحريم برداشته شد قيمت ها نجومي بالا نرفته چرا به دولت روحاني دروغ مي بنديد
بزودی بازار مسکن وارد فاز رکود تورمی سنگین خواهد شد و صدها شغل و کارگر مرتبط با صنعت ساختمان ورشکست خواهند شد متاسفانه تو این اوضاع کرونایی رکود به مراتب بدتر از کرونا قربانی خواهد گرفت ، تمام کالا و خدمات با دلار بالا بسته شدند .
مگه قدوسی راست هم میگه،بجای تکذیب دروغهاش اگه راستها رو تایید کنن کمتر وقت میبره
واقعا ننگ بر سازش کار
امریکا ننگ به نیرنگ تو
خون دانشمندان ما میچکد از چنگ تو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
با مدرک صحبت کردن بعد از چهل سال !
بابا ۱۵ساله قراره انتقام عمادمغنیه و نمر رو بگیرینا، عمرمون سراومد.
همش صبر صبر صبر
مطمانین قراره انتقام بگیرین یا سرکاریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
میشه بفرمایید این دو تا چه ربطی به ملت ایران دارند که ایران بخواهد انتقامشان را بگیرد؟
اقای روحانی هدف شما از رها سازی قیمت ها چبست
ایا فکر کردی گرانی لاستیک و روغن خوراکی و ماشین و ارد و مرغو شکر تو همین دوهفته اعصاب ملت رو به هم ریخته ؟! ایا معیشت جامعه باید بازیچه اهداف سیاسی باید باشد
فبل از این که شاه دوستان بیان نظر بدهند نکته ی جالبی که هست اینه: آمریکا حمایتش رو از شاه برداشت و انقلاب پیروز شد. ادعاشون هم مثلا حضور یک نماینده از دولت آمریکا در نوفل لوشاتو هست یا از این قبیل مسایل. خوب اگر آمریکا با ایران روی هم ریخته بود پس جرا سفارتشون اشغال شد؟ چرا فکر نمی کنند که امریکا شاه رو به خاطر سرطانش کنار گذاشتند تا یک نوکر دیگری مثل بختیار را سرکار نگذارند؟ کاری که الان توی خیلی از کشورهای داعون منطقه داریم می بینیم. . نکته این هست که امام با نماینده ی گورباچف دیدار داشتند و اون سخنان تاریخی رو گفتند در مورد اون نماینده هم احتمالا ایشون یک جوابی داده اند که تهش می شود اشغال سفارتشون و اسنادی که از توش بیرون میاد. شاه پرستان بینوا از ارباب دلخور هستند که نذاشت نوکرش در جوارش لحظات آخر عمر رو بگذروند و در ذلت مرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شاه فکر می کرد با خروج از کشور آمریکا مانند دوره مصدق کودتا می کند و برمی گردد ولی این بار به در بسته خورد چون ملت پای کار بودن و نقشه های کودتا را خنثی کردن و آخرش سفارتخانه ی کودتا وجاسوسی به درک رفت و نقشه ها پر کشید
تو یک ماهه اخیر حدود ۳۲ پرستار کشور اسمانی شدند و وزیر نالایق کوچکترین توجهی به بحث سلامت ک معیشت انها ندارد ، و نظام پرستاری هم کاری جز پاچه خواری مسیولین بلد نبست و روحانی هم کشور رو در باتلاق بی عدالتی فرو برده ،
تمام این بدبختی ها از بی عرضگی این خاتمی بود. سال 82 فعالیت های هسته ای لو رفت و بازرسان با همت روحانی!! به نام تمامی دانشمندانمون دسترسی پیدا کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگر دین نداری لااقل آزاده باش. لااقل درست قضاوت کن و اطلاعات بده نه بصورت کاسبکارانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عموجان دوره احمدی نژاد لو رفت و دانشمندان ما پی در پی ترور شدند
یا 8افظه ات ضعیفه یا نامطلعی یا تحریفچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ظاهرا خیلی پرتی اطلاعات سال 82 لو داده شد
در ضمن اگر آن سال ها این توافقات ننگین روی نمی داد الان اینقدر در مشکلات نبودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سال 88 که دوستانت آشوب درست کردن دشمن فکر کرد کار تمام است و ترور ها را از همان سال شروع کرد و بعد هم به بهانه این آشوبها تحریم‌های سخت
حالا خجالت بکشید اصلاح طلب های آشوب گر و دشمن کشور تا بیشتر از این به شما چیزی نگفتم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بی لیاقتی خودتان را به پای دیگران نوشتن ،خریدار نداره!
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چقدر راحت بی دلیل تهمت میزنی
اقای زیباکلام برای خودش داستان می گوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ایشان تحلیل گر است و نه داستان نویس مانند شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دیگران هم مثل شما این حق را دارند نظرشونو بگن. شاید فکر کردی شما فقط باید نظر بدید
اقای زیباکلام تخیل بافی بس است.
بهتر بود میگفتید اینجا کویت میشود!!!!!
سال ۹۶ میخواستیم سوییس شویم از ونزویلا زدیم جلو!!!حالا وعده برجام ۱۴۰۰ میدهد این بابا!!!!!
بورس چطور میشود ۱۴۰۰؟؟؟؟؟
جو دلار و سکه هم استاد میدهند!!!!!
کسی دلار و سکه براش مانده با این وضع مزخرف کرونایی وهمچنین سوختن سرمایه مردم در بورس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه خانواده ها شرمنده اعضای دیگر هستند و ایشان وعده ارزونی دلار وطلا میدهد(طلا یک سرمایه برای هر خانواده ایرانی است)!!!!!!
اقای زیباکلام وعده دلار و طلا پیشکش !!! مرغ چندی خواهد بود ۱۴۰۰؟؟
بنزین چه قیمت؟؟؟
گوجه فرنگی؟؟؟؟
وضع اشتغال؟؟
وضع کارخانه ها؟؟
شاهکارهای ایرانخودرو و سایپا چه قیمت خواهد بود؟؟؟
ابی از بایدن گرم نخواهد شد (البته اگر به جرم تقلب انتخاباتی نگیرندش)
دلار و طلا شده چاشنی گفتارهای اقایون سیاسی
یکی دیگر از اقایون پیروزی بایدن را با ۵۹۸ مقایسه کرده بود اینها قیاسهای مع الفارق است.
جنگ ۸ ساله با عراق فوق العاده سهمگین بود و فرسایشی و نابودی زیرساختها منتهی اقایون که از روز اول خروج ترامپ از برجام گفتند وضع مان بهتر شد پس الان چه میگویند؟؟؟؟؟
اقتصاد را نابود کردند بعد اقای زیباکلام صحبتهای شیک و فانتزی انجام میدهد!!!
بایدن بایدن
همین چشمک زدنها برای بایدن میتواند منجر به غلطهای بی جای دیگر دشمنانمان بشود چون میدانند اقایون دولتی چه قدر وحشتناک منتظر او هستند و کاری سخت علیه انها انجام نمی گیرد
تاسف انگیزه
اگر اف ای تی اف خوب بود یا حتی مجبور به اجرا بودیم پس چرا بلاتکلیف ماند؟ چه کسی هزینه را می دهد؟ بلاتکلیف ماندن را خوب گفتی
تقاری بشکند ماستی بریزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
جهان گردد به کام زیباکلامان !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
پاچه خار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
زیبا جان نظرات مردم درمورد خودت راببین
بانوی گرامی!،یعنی مدیریت ضعیف طیف شما در کنترل قیمت ها و رها گذاشتن بازارها ، هیچ تاثیری در دلسرد شدن مردم نداشت؟
پاسخ ها
محمد
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
استاد نابغه قیمت کنترل کردنی و بازار رها نکردنی نیست .کاش می دونستی چی می گی پول برای ارزش خودش از کسی دستور نمی گیرد
کسانیکه امروز در مشهد جمع شدن و عکسهای بایدن را اتش زدن افرادی هستند که با هزینه ترامپ و اسراییل این اقدام را انجام دادن
جمع کنید برجا برجام خجالت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
برجام که خیلی وقت جمع شده اما شماها چرا جمع نمیشد از این وسط دست و پا موندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ای ولا
21:21
اگر فردا مجلس نتونه به حرفی که زده عمل کنه بهتر درش گل بگیرند. عجب ادمهای ناپخته ای هستید شما. یه چیزی بگید که در حد توان شما باشه.
چه اسرائیل چه آمریکا چه روسیه وچین وچه تندروهای داخلی خودسر قطعا هدف این ترور ودر این زمان مانع تراشی برای مذاکرات احتمالی ایران و ریاست جمهوری جدید امریکاست مسئولین مراقب باشند در زمین آنها بازی نکنند وضمن اطاعت دستور مقام معظم رهبری در این مورد در دام سیاسی افراد مغرض نیافتند ومصلحت کل کشور را در نظر بگیرند . چه بسا نفوذیان اسرائیل که هم اکنون در مجلس نیز رخنه کرده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ننگ بر شما ترکمنچای دوستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
22:18
حالت خوبه، فکر کنم گرونیا بهت خیلی فشار آورده
یه جوری این دلواپسا و کریمی قدوسی و ... میگن تقصیر دولته که چون مذاکره کرد اون بنده خدا رو ترور کردن که انگاری یادشون رفته اون دانشمندان قبلی رو هم در زمان اوج اقتدار! و هنگام کاغذ پاره خواندن قطعنامه های سازمان ملل تو تهران ترور کردن!! همچین میگن به برجام برنمرگردیم و ... که انگار نه انگار که الان که امریکا از برجام خارج شد و کلی تحریم کرد و هیچ شرکتی تو ایران کار نمیکنه ایران به تعهدات برجامیش عمل میکنه! خب حالا که ما داریم یکطرفه عمل میکنیم چه بهتر که امریکا هم برگرده و پول برجام به ایران برسه!!! کمی بهتر نیست؟! کمی فکر! کمی عقل!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو یادت نمی آید که وقتی آشوب 88 درست کردین زمینه را برای ترور در اواخر همان سال و تحریم‌های سازمان ملل و امریکا جونت هموار شد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بزرگ کامنت ۷ ریالی امشب کولاک کردی از ۸۰ نظر فکر کنم نصفش مال توست.با اینحساب ترور جدید حاصل اشوب ۹۶ توسط دوستان شما هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
جناب 7 ریالی می رویدسپرده گذاری غیر قانونی را آزاد می گذارید و بعد آشوب درست که کردین مدعی هم می شوی
رییس سابق اداره امنیت حفاظت قوه قضائیه دستگیر شد.
اینها پایه گذار حفره در دستگاه های اطلاعاتی هستند. دست آقای رییسی درد نکنه، دست مریزاد.
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شب دراز است
زیبا کلام !!!!و
سال 1450 ، پسر علی مطهری :
حال وقت انتقام نیست!!!!
بگذارید برجام 1451 در دولت آینده تصویب شود ؛ حالا حالا ها وقت هست برای انتقام
آقایون!
اگر هم میخاید مذاکره کنید به فکر مردم باشید !
نرید بشینید اونجا گل بگید گل بشنوید
قرار نیست ایران همینجوری امتیاز بده
به فکر مردم باشید
نگاهتون به داخل باشه؛ تعامل با دنیا هم بیشتر کنید
بی حیایی است از برجام 1400 بکوییم ارزو و کور در انتظار شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دوست عزیز یکم صبور باش خون خودت کثیف نکن. چیزی سال بعد بهت نمیدن
آقای مصباحی مقدم فکر کنم داره از کاندیداتوری آیت الله جنتی صحبت میکنه
خدا بیامرزه مرحوم فخری زاده رو
ولی عاقلانه ترین راه برای برخورد با اسراییل فقط مذاکره با آمریکاست
مبادا کاری کنید که گرگان خون آشام دلال در بازار جولان بدهند
با همه احترام برای شهید فخری ولی کار رو برای دو نفر سخت نکنید آقای روحانی و جناب آقای بایدن راه نجات ایرانی و ایرانی در گرو مذاکرات این آقایان است
کاملا مشخص است که برنامه هسته ای کشورمان وابسته به یک فرد نیست که با ترور آنها پیشرفت آن متوقف شود.هدف از ترور دانشمندان کشورمان در این برهه زمانی چیست؟طرحان ترور کدام کشورها هستند؟تروریست ها از کجا وارد کشور شده اند و اگر افرادی درداخل اجیر شده اند چه کسانی آنها را اجیر کرده اند؟احتمال اینکه تروریست ها از جمهوری آذربایجان آمده باشند تا علیف سریع دستمزد حمایت اسراییل را به آنها بپردازد چقد محتمل است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خلاصه یکی جرات کرد سوال کند و نه اتهام بزند!
در تله تنش صهیونیسم نیافتید
چند هفته دیگه ترامپ میره و ایران دست بالا رو میگیره
بذارید این چند هفته بی دردسر تموم بشه
وقتی ایران با افغانستان هزار کیلومتر مرز مشترک داره و دو سه میلیون افغانی هم بدون ویزا در کشور حضور دارند و هر وقت دلشون خواست می آن و هر وقت دلشون خواست ازدواج می کنند و هر وقت دلشون خواست از کشور می رند، چرا مزدورها و آدمکش ها از جمهوری علیف بیان. جالب اینحاست تا قانونی می ره مجلس که اینها را ساماندهی کنه، قلم های بعضی به چرخ در می آد، که نه آقا این قانون، یعنی معناش اینه که مهاجرت به کشور ( جرم) تلقی می شه!!
عید بر عاشقان مبارک باد فردا سکه در کانال 9 میلیون تومان عقب نشینی میکند
اقای مصباحی حالا که هاشمی رفسنجانی نیست علاقمند به سن بالا ها شده. شما نظرتون به چند ساله است؟
اولاً که برای کسی مثل بنده که اتفاقاً تحصیل دانشگاهی هم دارم نمیدانم چرا زیبا کلام اینقدر به 1400 و مذاکره مجدد امیدوارند. درثانی ایشان خیلی نگرانند که نرمش قهرمانانه ای حاصل شود و به نام همکیشهای ایشان نباشد، و انگار فقط این مهمه برای ایشون. سوم که اگر بسپارن دست امثال تو و همکیشات اونوقت نرمش که هیچی رقصیدن هم برای اونور آبیهات عددی به حساب میاد. مرد حسابی وطن فروشی هم حد و حسابی داره، اگر آدمی مث تو یک ذره فکر میکرد حتماً تا حالا فهمیده بود که از دیگ مذاکره آبی گرم نمیشه. البته برای شما شاید آب گرم شدن با آب گرم شدن برای بقیه ملت فرق کنه که اینو خودت میدونی و خدای خودت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مشخصه كه تحصيلات دانشگاهى شما صرفا اتفاق بوده
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
با سهميه رتبه ات چند شد آقاي دكتر!!!!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تحصیلات دانشگاهی شما از همان نوع رانتی است
به امید مذاکره و رفع تحریم ها و حبه حاشیه رفتن مجدد تندرو ها
آدم با دشمنش صلح میکنه، اگه دوستمون بودن که نیاز به مذاکره نبود
به پیش
انتخابات
اصلاحات
صلح و مذاکره
فقط یک ادم ترسو و حقیر تو این شرایط از مذاکره با یک سری کشور مثلا متمدن که مثل یک سگ هار که فقط زبان ترور و کشتن رو میفهمند، حمایت میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط یک آدم آقازاده که در این شرایط که مردم دارن زیر بار زندگی و اقتصاد له میشن میگه مذاکره نمیکنیم!!
منظور زبیا سال ۱۴۰۰ میلادی بوده ۱
درهیچکدام ازاخبارخارجی اسمی ازدانشمندبرده نمیشودوقتی تکنولوژی اتمی مال بیش ازهفتادسال قبل است داخل هم بایدبگویندمدیرپروژه یا مجری پروژه اتمی ایران!
نه جناب زیباکلام
مذاکره ۱۴۰ این بار دلار رابه صد هزار تومان خواهد رساند. این گوی و این میدان
قول بده که با برجام ۱۴۰۰ ای بتوانیم گوجه فرنگی بخریم !!
زیبا کلام درست میگه
اصلاحات با حمایت از روحانی ، تقریبا نابود شد . اصلا روحانی برای نابودی اصلاحات امده بود و موفق هم شد ولی اینده خوبی در انتظار روحانی نخواهد بود .
در خصوص نفوذ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در ایران نمی توانیم بگوییم این نفوذ وجود ندارد.چون مقام معظم رهبری از چند سال پیش دائم این مسأله را تأکید کرده و علنی گفته و به مسئولین خیلی توصیه کرده اند که باید جلوی نفوذ را بگیریم. خیلی هم گرفته شده و افرادی که چنین عامل شده بودند توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شده اند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در واتساپ و شبکه های دیگر تا به حال دوبار آگهی استخدام نیروهای امنیتی برای بنده رسیده که هر دو در آخر اگهی پرچم اسراییل را گذاشته بودند با تبلیغاتی عالی مانند حقوقی که حتی باور هم نمی کنید با تمامی مزایا!!!!!!!!!!!!!!! پس وزارت اطلاعات کجاست؟ این آگهی ها پخش می شود!!!!! افراد انقلابی و متعهد به انقلاب ترور می شوند!!!!!!!!!!! اختلاس غوغا می کند!!!!!!!!!!!! رانت و فساد دستگاه های دولتی را فرا گرفته و بعد ما دلمان خوش است که قوی شده ایم؟ یک ضرب المثل روسی می گوید هر که اشراف اصلاغاتی دارد او مسلح است. یادمان نرود. علی برکت الله.
مگه سری جدید فیلم تبلیغ میکنی که میگی برجام 1400 و برجام 94
خخخخخ
کسانی که فکر می کنند سازمان های جاسوسی در ایران فقط در بخش امنیتی و ترور و خرابکاری تاسیسات مشغول برنامه ریزی و هدایت عملیات هستند دقت کنند بیدار و هوشیار باشند که عوامل این سازمان های جاسوسی در بخش های اقتصادی تجارت و صنعت در گلوگاه های بزرگ در حال توطئه ، خرابکاری ، رانت و اختلاس به ظاهر برای منافع شخصی و گروهی و لیکن در اصل در حال پنچر کردن و ضربه زدن به نظام هستند دقت کنید عرصه فقط ترور نیست.
اصل نگاه بیرون در مسایل اقتصادی و ضربه زدن است برخورد کنید با کسانی که در حال فساد هستند حالا در هر مقام و موقعیتی که هستند این دزدان و روش آن ها از پیچیده ترین مدل برای ساقط کردن نظام و ریختن اعتماد مردم هستند
داغ جاج قاسم هنوز تازه بود داغ دیگری بردلمان گذاشتند از کدام مذاکره حرف میزنید ازکدام برجام ؟؟ .. بس است هرچه دل رهبرمان را خون کردید ..
آقا جمعش کنید این بساط را..
جمع کنید این بازرسان آژانس هسته ای را ..
اینها جاسوسان آمریکایی هستند بنام بازرسان از فروردین دوباره تمام مراکز نظامی ما را نقطه به نقطه دارند میگردند اصلا کدوم کشور هست جز ایران که به دشمنان خودش اجازه بازرسی مراکز نظامی را میدهد؟؟ اصلا در "ضمیمه چهارم" برجام یک کمیسیون مشترک تشکیل دادند و مقرر کردند که ازین 8کشور یکیشون می تونه اجازه بازرسی به امکان نظامی را نده!! ولی وزارت خارجه ما اجازه بازرسی تمام نظامی و هسته ای مارا داد!!
و نشان داد.
چرا فقط لیبی بود که این غلط را کرد.. اونم نتیجه اش را دیدیم در 2007 بعدازینکه هسته ای و موشکی اش را با کشتی فرستاد تحویل آمریکا داد بازرسان آژانس مجددا اومدندنقطه ضعف های دفاعی اش را بررسی کردن ین بازرسان وابسته و زیر نظر آمریکایند چراکه بعدش آمریکا لیبی را بمباران و با خاک یکسان کرد..لازم نیست حتما برید تاریخ کشورها را بخونید همین 13سال پیش لیبی را فقط ببینید آمریکا با این بازرسی هایش چه خاکی بر سر لیبی کرد!!.. و قزافی چگونه و با چه فلاکتی کشته شد؟ الان یک سوم لیبی در اختیار داعش هست ..
شما خبرگزاری تابناک چرا همش دنبال اینی که زیباکلام چی گفت و مطهری چی گفت ؟ مگه اینا الگو هستن توی جامعه ما که میخوای نظراتشونو توی بوق و کرنا کنی؟
برجام۱۴۰۰ از برجام۹۴ موفق‌تر خواهد بود.این موفقیت به نام روحانی، ظریف یا اصلاح‌طلبان نوشته نخواهد شد:
اگر در آینده روانق اقتصادی هم در کار باشد نباید آنرا به پای کسانی نوشته شود که مردم ایران بهای بسیار گران و گزاف به خاطر حرفه و عملکردشان در چند سال گذشته داشتند.
همه ایران از وجود روحانی ضربه سختی خوردن و تا سالیان سال باید تاوان بودن روحانی را بدهیم
طرح مجلس برای لغو اجرای پروتکل الحاقی
عضو هیأت رئیسه مجلس از طرح نمایندگان برای لغو اجرای پروتکل الحاقی در رابطه با بازرسی‌ بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای کشورمان خبر داد
بیچاره بورس
اصلاحات از حمایت روحانی ضرر کرد. آموزه‌های تجربه روحانی قطعاً در تصمیمات آینده اصلاح‌طلبان اثرگذار و کارساز خواهد بود:
آیا این پاسخ دو دوره به شدت سخت معیشتی و مدیریت اشتباه و تلخ برای مردم است!! با وجدان به زندگی ادامه دهید، خوشا به حالتان که غذاب نمیگیرید
فقط یک ادم ترسو و حقیر تو این شرایط از مذاکره با یک سری کشور مثلا متمدن که مثل یک سگ هار که فقط زبان ترور و کشتن رو میفهمند، حمایت میکنه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی