بازدید 86301
دو هزار و دویست و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک پیش‌بینی عجیب از وزیر خارجه اسبق عراق / زنان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری وقت نگذارند! / واکنش علم الهدی به پیروزی بایدن / اظهارات پناهیان درباره دست داشتن انسان‌ها در ساخت کرونا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند قاضی‌پور: به ما اجازه ورود به مجلس را نمی‌دهند / واکنش شرمن به شایعه حمله تاسیسات ایران / پس لرزه‌های تخریب خانه زن بندرعباسی / توئیت انتخاباتی حاج‌علی‌اکبری و درخواست ابطحی از وی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 20 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ادعای نیویورک تایمز درباره پیام عراقچی به بایدن


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره بازگشت آمریکا به برجام و مشکلات و موانع آن نوشت، «دونالد ترامپ» در حال اعمال تحریم‌های بیشتر و سخت تری علیه ایران است که معکوس کردن این تحریم‌ها دشوار به نظر می‌رسد. نیویورک تایمز در بخشی از این یادداشت، با اشاره به درخواست ایران برای بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای افزود: ایران می‌گوید که واشنگتن باید کامل به برجام بازگردد و پس از آن ایران به تعهدات خود ذیل این توافق باز خواهد گشت. این روزنامه آمریکایی با بیان اینکه بازگشت به برجام در حرف ساده، اما در عمل به این راحتی نیست، به نقل از منابعی دیپلماتیک مدعی شد که «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران پس از انتخابات آمریکا تلاش کرده از طریق واسطه‌هایی این پیام را به «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب (به گفته رسانه‌های آمریکایی) منتقل کند که آمریکا قبل از شروع هرگونه مذاکره باید بدون پیش شرط به برجام بازگردد. با وجود این، این روزنامه آمریکایی در ادامه گزارش داده است که تیم جو بایدن، هیچ پیامی از طرف ایرانی دریافت نکرده و گفته‌اند که رسیدگی به این مساله (برجام) فقط بعد از مراسم تحلیف بایدن انجام خواهد شد.

اظهارات پناهیان درباره دست داشتن انسان‌ها در ساخت کرونا


پناهیان: دغدغه اصلی عالم دینی ظهور است برای همین امام خمینی (ره) می‌فرمایند مسئولان کشور اگر به مقدمه سازی و مساله فرج توجه نکنند خیانت کردند؛ فهم و اتخاذ سیاست‌های صحیح تنها از مسئولان کلان نگر مشاهده می‌شود و سطحی نگری، یکی از عوامل مؤثر در چپاول اموال جوامع اسلامی توسط مستکبران و بیگانگان است. تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با تاکید بر اینکه مسلمانان باید از بالا به مسائل و طرح‌های ظالمانه طراحان جهان بنگرند، عنوان کرد: برای مثال بی توجهی به کلیات و توجه به جزئیات ویروس کرونا سبب می‌شود، انسان از درک واقعیات باز بماند و برایش پرسش ایجاد نشود که این کرونا به نفع چه کسانی است؟ آیا یک ویروس دست ساز انسان است یا خیر؟ منافع کدام سازمان‌ها با این ویروس تأمین می‌شود؟ حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان افزود: انسان کلان نگر همه این پرسش‌ها را کنار هم می‌گذارد و نتیجه گیری می‌کند؛ سردار سلیمانی قیامت اندیش و آینده نگر بود برای همین در مواضع سیاسی بسیار هوشمندانه عمل می‌کرد به حدی که نظر بسیاری از رهبران جهان را تغییر می‌داد. انسان کلان نگر به امور گذرا و بی ارزش علاقه مند نمی‌شود، به امور باقی و ماندگار توجه می‌کند.

ورودی مازندران از گیلان بامداد شنبه بسته می‌شود


محمد آزاد عصر امروز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود که این اقدام برابر دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای مازندران صورت می‌گیرد و از ساعت ۲۴ امشب تمامی خودرو‌های دارای پلاک غیربومی از این مسیر به مازندران ممنوع است. وی گفت: از زمان اجرای این محدودیت، تنها خودرو‌های دارای پلاک بومی رامسر، تنکابن و عباس آباد می‌توانند از مسیرو‌های ورودی رامسر وارد مازندران شوند و خودروها با پلاک رامسر برای خروج به سمت گیلان و خودرو‌های شهرستان " رودسر " استان گیلان برای ورود به رامسر باید دارای مجوز فرمانداری باشند. فرماندار رامسر افزود: از ساعت ۲۴ امشب تنها خودرو‌های دارای پلاک استان گیلان می‌توانند از خروجی شهرستان رامسر به استان گیلان بروند. وی تاکید کرد: این تصمیم که دستورالعمل اجرایی مصوبه ستاد ملی کروناست، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می‌شود و تمامی نیرو‌های راهور و پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان رامسر با جدیت نسبت به اجرایی این مصوبه اقدام خواهند کرد.

خطیب جمعه تهران: فشار اقتصادی حاصل نادانی افرادی است که چشم به دشمن دوختند


کاظم صدیقی: در این ایام برادران و خواهران جلسات خانوادگی داشته باشید. دسته جمعی دعا کنید، دعای توسل بخوانید، دعای یستشیر بخوانید، دعای مشلول بخوانید. با این دعاها دریای رحم خدا را به جوش بیاورید؛ باشد که خدا یک دل شکسته ای را بپذیرد و امام زمانمان را برساند و این بلا را از سر بشریت کم کند و این بیکاری و این سرگردانی و این فشار معیشتی، این نادانی بعضی از افرادی که در اقتصاد باید مراقبت می کردند چشمشان را به دشمن نمی دوختند، باید از امکانات داخلی استفاده می کردند. هرچه گفتند داریم ارزان می کنیم هی هر روز. این ها را باید ان شاءالله با تقوا و با معنویت با کار و تلاش و هماهنگی جبران کنیم. نهایتا خدا یک جمله فرموده فَفِرُّوا إِلَى اللَّهِ شما در هر بلایی گرفتار بشید، اونی که همیشه با شما هست اون خداست، اون خداست، خداست. فَفِرُّوا إِلَى اللَّهِ به خدا پناه ببرید. هممون به پناه خدا برویم.

واکنش علم الهدی به پیروزی بایدن


سید احمد علم‌الهدی: امام جمعه مشهد گفت، آنانی که جریان تحول انتخاباتی آمریکا را فرصت می‌دانند، یا واقعاً نادان و ناآگاه هستند، نه یک نادان و ناآگاه معمولی، نادان و ناآگاهی که جهلشان یک جهل مرکب است و از این‌ها جاهل‌تر وجود ندارد و اگر این نیستند، خائن هستند، خیانت‌کار هستند و در مقام خیانت به ملت، آمدند تحول در انتخابات آمریکا را به‌ عنوان فرصت معرفی می‌کنند و سرنوشت و مقدرات این ملت را برای مرتبه دیگر به فسادی بکشند که از این روزی که در فشار اقتصادی هستیم، خیلی بدتر باشد.

ابوطالبی: بازگشت بدون مذاکره به برجام خطای استراتژیک است


حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی پیشین رییس‌جمهور، در یادداشتی توییتری نوشت: التهاباتِ انتخاباتِ آمریکا در حال کاهش است، امّا انتظار برای تحوّل در تعاملات ایران و آمریکا و بازگشتِ همه به برجام روزبه‌روز افزایش می‌یابد. اما آیا بازگشتِ بدون مذاکره و یا بی‌برنامه‌ طرفین، خطایی استراتژیک نیست؟

گمانه‌زنی سردار دهقان درباره انفجار نطنز


سردار دهقان: انفجار نطنز یک خرابکاری صنعتی بود و این موضوعی قطعی است. احتمالا کسانی که متولی نصب یکسری تجهیزات بودند، در زمانی تغییراتی را در آنجا ایجاد کردند که منجر به انفجار شده است.

تکذیب یک ادعا درباره قاضی صلواتی

مدیر عامل خبرگزاری قوه قضاییه رفتن قاضی صلواتی از دادگاه انقلاب را تکذیب کرد و در توییتر خود نوشت: ادعای مطرح از سوی کانال های تلگرامی تایید نمی شود و صلواتی در شعبه پانزده دادگاه انقلاب مشغول به کار است.

توئیت انتخاباتی حاج‌علی‌اکبری و درخواست ابطحی از وی

حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری، با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ از فراهم شدن تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی نوشته و ابطحی پاسخ معناداری به او داده است. حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران، در حساب توییتری خود پیرامون انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده نوشت: «انتخابات ۱۴۰۰ نقطه عطف در تاریخ ایران و جهان اسلام خواهد بود؛ زمینه‌ها برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی در حال فراهم شدن است.». این پیام حاج علی اکبری، با پاسخ سید محمد علی ابطحی همراه شد. ابطحی نوشت: «جناب حاج علی اکبری یه جایی هم اسم مردم را برای حفظ ظاهر هم که شده می‌آوردین! حداقل اسمش انتخاباته».

فعال اصولگرا: زنان بهتر است به فعالیت‌های آموزشی بپردازند

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور درباره نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: زنان در بخش آموزش و پرورش، آموزش عالی و پزشکی که زمینه بیشتری دارند فعالیت کنند و خیلی برای نامزدی در این انتخابات وقت نگذارند چون تجربه نهادهای نظارتی نشان می‌دهد که داوطلبان زن را نمی‌پذیرند. سید رضا اکرمی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: چون در پنج دوره توفیق حضور در مجلس را داشتم به عنوان یک علاقه‌مند مذاکرات مجلس را پیگیری می‌کنم. تقریبا دو سوم اعضای مجلس یازدهم جدید هستند و از تجربه کمتری برخوردارند. نمایندگان این مجلس مقداری شتاب زده عمل می‌کنند و آن طور که باید و شاید به شرایط پیش آمده در اثر کرونا و تحریم توجه جدی ندارند. از سوی دیگر دولت هم سال آخر ریاست جمهوری را می‌گذراند. این عوامل دست به دست هم داده که آنطور که باید و شاید رابطه بین دولت و مجلس مناسب، قوی، هماهنگ و تنگاتنگ نباشد من حیث المجموع شرایط را برای مجلس دوره یازدهممتوسط می بینیم. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: در ملاقاتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب داشتند، ایشان به مجلسیون توصیه کردند که بدون تنش و تقابل، طبق قانون سخن بگویند و عمل کنید.

ادعای تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق کشورهای عربی

معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس، با اشاره به تمایل دولت کنونی آمریکا به مذاکره با ایران، مدعی تبادل پیام میان تهران و واشنگتن از طریق برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شد. در حالی‌ که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرد: «ما مخالف مذاکره نبودیم، مخالف مذاکره هم نیستیم، مذاکره هم در چارچوب ۱+۵ امکان‌پذیر است، اما ورود آمریکا به این چارچوب نیازمند این است که خودش را با مقررات تطبیق دهد. ما هم نمی‌گوییم که خود را با مقررات تطبیق نمی‌دهیم. اگر آمریکا خود را با مقررات تطبیق دهد، ما نیز خودمان را با مقررات تطبیق می‌دهیم و این موضوعی است که صریحاً اعلام شده است.» الشرق الاوسط، به نقل از تیموتی لیندرکینگ، معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس مدعی شد که دولت کنونی آمریکا تمایل واقعی به مذاکره مستقیم با ایران داشت؛ اما تهران این مساله را نپذیرفت و به رفتارهای خود ادامه داد. وی گفت: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا به واسطه برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) رد و بدل شد. این مسئول آمریکایی بدون اشاره به زمان تبادل پیام ها و بدون نام بردن از واسطه ها گفت: امیدواریم که واشنگتن و تهران بر خلاف تماس های غیر مستقیمی که در راستای تبادل زندانیان و دیگر امور از طریق واسطه ها داشتند، به مذاکره مستقیم برسند.

ظریفیان: عده‌ای به دلیل بغض به اصلاح طلبان حاضرند ترامپ در رأس کار باشد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: عده‌ای به دلیل بغض نسبت به اصلاح طلبان حاضرند که ترامپ در رأس کار باشد تا اصلاح طلبان استفاده‌ای نکنند. غلامرضا ظریفیان در گفت‎وگو با ایلنا در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا و حملات برخی از گروه‌ها به وزیر امور خارجه و برجام، اظهار کرد: در ارتباط با برجام ایران وارد مذاکره شد و این کار با مجوز رهبری انجام شد که دستاورد بزرگی برای جمهوری اسلامی بود. منطقی است که آن دستاورد مجدداً‌ باید در جایگاه خود قرار بگیرد. حتی اشخاصی که در تبلیغات بیرونی‌شان با این قضیه مخالفت می‌کنند در اظهارات داخلی‌شان معتقدند که برجام نادرست نبوده و ترامپ پیمان شکنی کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر ما تحمیل کرده است.این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اگر اجماع مسئولان نظام در خصوص برجام نبود، قطعا این اتفاق نمی‌افتاد. در اجرای برجام از سوی طرف خارجی بد عهدی‌هایی صورت گرفته است اما بی شک برجام یکی از مدبرانه‌ترین و منطقی‌ترین تصمیماتی بوده که ایران گرفته و سایه بسیاری از خطرها را دور کرده است. وی اضافه کرد: نتیجه انتخابات هر کشوری برای جهان مهم است و متناسب با توانمندی و قدرت یک کشور، نتیجه انتخابات می‌تواند تأثیرگذارتر باشد.

قوامی: فقط ۱۰ درصد اختیارات متعلق به رئیس‌جمهور است

قوامی با اشاره به اینکه نمایندگان به جای اجرای شعارهایشان، به دولت حمله می‌کنند، تصریح کرد: اساسا در جمهوری اسلامی، اختیارات رئیس جمهور و دولت در کشور ۱۰ درصد است و شاید ۹۰ درصد اختیارات در دستان قدرت‌های دیگر است؛ بنابراین این نهاد‌ها همواره نیاز به دولتی داشتند که همه مشکلات را به گردن آن رئیس جمهور و دولت، بیندازند. این چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: از این روی بنده بر این باورم که در این دوره هم، وضعیت بدین گونه است و تا یک سال باقی مانده ریاست جمهوری روحانی، همه تلاش مجلس و نهاد‌های قدرت این است که مشکلات را به گردن دولت و رئیس جمهور بیندازند. در حالی که ۹۰ درصد عامل ایجاد مشکلات برای کشور از سوی بخش‌های دیگر است نه اینکه از سوی دولت و رئیس جمهور باشد. این نماینده پیشین مجلس اظهار کرد: بنابراین این روش همچنان برقرار خواهد بود و تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر دولت و رئیس جمهور می‌شکنند تا اینکه خودشان را مبرا از مشکلات بدانند.

اعلام آمادگی سپاه برای مقابله با گرانی

فرمانده سپاه تهران گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد. سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها و با بیان اینکه مقابله با گرانی‌ها به سپاه واگذار نشده است، گفت: سپاه در مقوله کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های متصدی در حال همکاری است. وی ادامه داد: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود. فرمانده سپاه تهران گفت: کاری که ما در سپاه تهران انجام داده‌ایم این است که تقریباً در تمام تیم‌هایی که برای بازرسی و برخورد با محتکران و گران فروشان و خدایی ناکرده کسانی که کالاهای تقلبی توزیع می‌کنند، یک نفر هم از بسیج حضور دارد. ما با اطلاعاتی که از مردم و شبکه عمومی مردم جمع آوری می‌کنیم، سعی می‌کنیم این تیم‌ها به جاهای دقیق اعزام شوند و وقت آنها کمتر گرفته شود. سردار یزدی در ادامه با اشاره به شناسایی و کشف انبارهای احتکار اقلام بهداشتی و… از ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: در این ایام ۸۰ هزار حلقه لاستیک خودرو، ۲۴۳ دستگاه خودرو تویوتا، ۲۵۵ هزار ماسک، هزار و ۷۷۰ فیلتر ماسک، هزار و ۶۰۰ عینک محافظ چشم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش پزشکی، مقادیری الکل، ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، محلول ضدعفونی دست، لباس گان و تب‌سنج کشف شد.

پس لرزه‌های تخریب خانه زن بندرعباسی

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد تخریب خانه زن بندرعباسی که اخیرا در فضای مجازی فراگیر شده است، گفت: از وزیر کشور درباره چرایی تکرار چنین مسائلی توضیح خواهد خواست. سمیه رفیعی، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر از سفرش به بندرعباس برای بررسی موضوع صید ترال خبر داد و در مورد تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس که اخیرا در فضای مجازی فراگیر شده است، نوشت: «فردا در سفری که برای پیگیری روند ممنوعیت صید ترال به ⁧‫بندرعباس‬⁩ خواهم داشت، پیگیر روند درمان این زن مظلوم سرپرست خانوار خواهم بود. ضمنا پیگیری روند اصلاح قوانین موجود در مجلس و نیز توضیح از وزیر کشور درباره چرایی تکرار مسائلی از این دست در دستور کار خواهد بود.» روز گذشته، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ماموران شهرداری بندرعباس اقدام به تخریب خانه یک پیرزن کردند.

یک پیش‌بینی عجیب از وزیر خارجه اسبق عراق

وزیر اسبق امور خارجه عراق و عضو بلندپایه پارتی، از شدت یافتن تشنجات این کشور در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، هشدار داد. هُوشیار زیباری، وزیر اسبق امور خارجه عراق، در یک پیام توئیتری از شدت یافتن تشنجات عراق در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابو مهدی مهندس، معاون فرمانده حشد شعبی عراق، خبر داد. زِباری، در توئیت خود نوشته است: حملات موشکی به منطقه سبز در بغداد پایتخت، اقدامی خطرناک از سوی شبه‌نظامیان است. او همچنین می‌گوید: در سالگرد کشتن قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس اوضاع بدتر خواهد شد، باید دولت عراق خود را برای بدترین احتمالات آماده کند.

واکنش شرمن به شایعه حمله تاسیسات ایران

وندی شرمن ابراز نگرانی از گزارش‌هایی از بررسی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، تاکید کرد: این امر می تواند به سرعت به جنگی گسترده تر از تاسیسات هسته‌ای منجر شود. از این روی، ما در موقعیت سخت واقعی قرار داریم.

قاضی‌پور: به ما اجازه ورود به مجلس را نمی‌دهند

نادر قاضی پور، نماینده سابق مجلس در پاسخ به این که با توجه به سابقه ای که برخی نمایندگان در ادوار گذشته دارند، آیا نمایندگان ادوار نظر مشورتی هم به نمایندگان مجلس یازدهم می دهند، گفت: ملاقات ها ممنوع شده است، مجلس به نمایندگان ادوار اجازه ورود نمی‌دهد. نمایندگان ادوار می توانستند بهترین کمک کننده نمایندگان فعلی باشند. باید از تجربه آنها استفاده کرد. من فقط شنیده ام از وجود فولادگر در کمیسیون ویژه استفاده می شود. خیلی از روسای کمیسیون ها با اطلاعات غنی داشتیم که آقایان از آنها، استفاده نمی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷۰
پدیده هایی در روزگار ما روی می دهند که بسیار دردناک هستند. ولی باید منطقی نگاه کرد. آیا شهرداری نباید به سامان دهی شهرها بپردازد تا ستم اجتماعی روی ندهد و حق مردم ضایع نگردد. در کنار آن آیا پسندیده نیست تا با کمک خیرخواهان و انسان های توانمند برای خانواده های مستمند مانند این زن بی نوا دست به اقدام شد و برایشان سرپناهی آبرومندانه تدارک دید. نماینده محترم مجلس نیز می بایست به همین نکته ها توجه کند که در عین رعایت قوانین درست و پرهیز از قوانین ضعیف و نادرست؛ زمینه حل مشکل را با یک سیستم دولتی- مردمی دنبال کرد. به هر حال هم مردم نوع دوست هستند و هم دولت توانانی حل مشکلات را به طور منطقی می تواند داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تابناک لطفا پیگیری کن بلاک غیرقانونی سهام عدالت در بورس لغو بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پس از وضعیت شهرداری بندرعباس لطفا بررسی کنید که چه شرکت های دولتی در این شهر با دهن کجی به مصوبات ستاد کرونا از کل کارمندان خواسته اند به صورت کامل از شنبه بر سر کار خود حاضر شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تخریب ویلای غیر قانونی دختر وزیر صنعت سابق به کجا رسید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اول درمورداقای پناهیان اولا اقای پناهیان توروخدا دست بردار چون تو اخوند لاکچری هستی که بجای اینکه درجنوبی ترین نقطه شهر ساکن باشی وتبلیغات دین کنی رفتی سعادت اباد اونم با هدیه 50میلیاردی
امادرمورد اقای حاج علی اکبری اولا همانطوری که ائمه جمعه های ما جوانگراشدند حتما دولت هم جوانگرا میشود درضمن بنام جوانگرایی وشعار جوانگرایی بنام پیرمدران فرتوت70سال به بالا وویلچری اقای علی اکبری ظاهرا هنوز انتخابات برگزار نشده خوب پیروزی را حدس زدید چون میدانید بی برو برگرد پیروز انتخابات شماها هستید البته درصورتیکه مردم حضور پیدانکنند
درمورد اقای علم الهدی
اقای علم الهدی یک شب اگر شکم گرسنه بخوابید وفرزندانتان بجای اینکه هئی علمی دانشگاه باشند بیکار وکارگر وشماها هم منفعتی از مقاومت وتحریم نداشتید خودت هزار بار میخواستید که مذاکره صورت بگیرد ولی افسوس شکمتان سیر هست درد وناله فقرا وملت را نمیشنوید
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
در دوران قرنطینه ایا از دستگاه کرونا یاب پیشرفته مستعان استفاده میگردد ؟؟!! و ایا این دستگاه پیشرفته به کدامین کشورهای دنیا صادر گردیده و مورد استفاده قرار گرفته ؟؟!! و آیا واکسن مستعان کرونا هم به بازار خواهد آمد که مشت محکم به استکبار جهانی و به ویروس بزند ؟؟!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقای ۲۲.8شمایه جوری جوابهمه ی علما رادادی واقعاحیفه ناشناخته بمونی خودتو معرفی کن
ناشناس
| France |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
سانسور فرمودید ؟؟!! چه اشکالی در عرایض من بود ؟!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقای علم الهدی تحریمها برای ملت بدبختی و برای شماها نون و مقام به دنبال داشته. یک سوال ساده، ماشین چی سوار میشی؟ بعد برو دم از مبارزه با امپریالیسم بزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
معاون وزیر بهداشت استعفا کرد
بالاخره نمردیم وبه چشم خودمان دیدیم یک مقام دولتی استعفا کرد !!!!!!
اصلا باورکردنی نیست
مگه میشه؟ مگه داریم ؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بنا بر آمار منتشر شده از سوی منابع چینی، روش های درمان ترکیبی طب سنتی و مدرن در این کشور در بهبود بیش از 90 درصد بیماران کووید 19 موثر و کارآمد بوده است
یک پرسشی که برای انسان ایجاد میشود این است که اگر اصلاح طلبها معتقدند ریاست جمهوری و...اختیاراتی ندارند چرا برای رسیدن به ریاست جمهری اینقدر تلاش می کنند؟
پاسخ این است که دنبال رسیدن به همان قدرت ناچیزی هستند که ریاست جمهوری تدارکاتچی دارد و هدفی برای اصلاح ندارند تلاش انها فقط برای رسیدن به همان 10 درصد اختیار ریاست جمهوری است که رساندن دلار به فرزندان و ژنهای خب و ..که در امریکا ساکن هستند و سایر اختلاس ها و باند بازی ها را تسهیل کنند
امیدوارم مردم ما آگاه شده و فریب این دو باند اصلاح طلب و اصولگرا که ما ایرانی ها را به این خفت و حقارت مالی و انسانی و جهانی انداخته اند را نخورند
یک چیزی که امروز دیدم زبان باز کردن عارف پدر ژن خوب هست که حتی باز بعد اینکه زبانش وا شده می گوید که از دولت انتقاد نکنید چون کرونا است
وای بر کسانی که باز به این جماعت رای دهند
اگاه شویددیگران را هم اگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
عجب تداکارتچی هم هست که اتفاقا 90 درصد قدرت در اختیار دارد ولی به دروغ جار می زند که من کاره ای نیستم و از بغلی و یواشکی کارهایش را انجام می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگر ریاست جمهوری تدارکات چی بوده پس بیخود میکنید کاندید می شوید.شما اصلاح طلب نیستید بلکه فرصت طلب وریا کارید ودنبال سهم خواهی از قدرت و ثروت هستید
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
در دوران قرنطینه ایا از دستگاه کرونا یاب پیشرفته مستعان استفاده میگردد ؟؟!! و ایا این دستگاه پیشرفته به کدامین کشورهای دنیا صادر گردیده و مورد استفاده قرار گرفته ؟؟!! و آیا واکسن مستعان کرونا هم به بازار خواهد آمد که مشت محکم به استکبار جهانی و به ویروس بزند ؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ببین چه کینه ای از سپاه دارن
تقصیری هم ندارن چون جو رسانه‌ای دشمن که روی افکار بعضی ها پر رنگ باشد و دائما مخاطبش باشند نمی تواند درست تشخیص بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
یعنی رئیس جمهور اختیار ندارد یک میلیون واحد مسکن بسازد 6 میلیون به کنار ؟ یا رئیس جمهور را نمی گذارند سد و راه بسازد ؟
پناهیان :با تاکید بر اینکه مسلمانان باید از بالا به مسائل و طرح‌های ظالمانه طراحان جهان بنگرند، عنوان کرد: برای مثال بی توجهی به کلیات و توجه به جزئیات ویروس کرونا سبب می‌شود انسان از درک واقعیات باز بماند و برایش پرسش ایجاد نشود که این کرونا به نفع چه کسانی است؟) اتفاقا من همیشه به این فکر میکنم هدف پناهیان از این حرفها و حرفهای قبلیش چیه و چه منفعتی میبره و قراره کدام بدبختی اماج حملات او شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فعلا اقای پناهیان بگویداموالی که اورده از کچاست و خانه سعادت اباد که کمک دوستان بوده است را با چه منظور به ایشان داده اند و هدفشان از ان چه بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مگه مسوول است
بعله بازگشت به برجام بدون مذاکره نباید باشد و همه نوامیس دیگر کشور را هم بدهید برود!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
نوامیس رو که دزدیدن بردن کانادا.
بهتر است کسی کاندید نشود زیرا رای بی رای
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
واقعا اینا باز


رای میخوان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پدر جان اتفاقا 80درصد میخوان کلا مردم رای ندن...یکیش خود من...شما به همون بدبختیت برس رای نمیخواد بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
مرد و زن نداره، رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
هر کی بیاد فرقی نداره
رای بی رای
اگر شما این حق را داشته باشید که از کسایی که قبلا تو 25 سال گذشته رئیس سه پست کلیدی کشور(رئیس جمور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه) بودند یک ترکیب مناسب انتخاب کنید کدوم یکی ازآنها را انتخاب میکردید.
روسای جمهور: محمد خاتمی- محمود احمدی نژاد- حسن روحانی
روسای قوه قضائیه: محمد یزدی- هاشمی شاهرودی- صادق لاریجانی- ابراهیم رئیسی
روسای مجلس: ناطق نوری- مهدی کروبی – حداد عادل- علی لاریجانی- محمد باقر قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احمدی نژاد- محمد یزدی- حداد عادل
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
هیچکدوم


نکنه یکی از اینا بستگان شماست؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
نمایش دموکراسی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
داری پژوهش انجام میدی داداش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگه اینا دانش آموزای یه کلاس بودن فقط خاتمی با نمره خوب قبول میشد البته کروبی و احمدی نژاد وسط سال اخراج میشدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احمدی،شاهرودی،احمدی
ناشناس
| Slovakia |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خاتمی - هیچ کدام - لاریجانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
هیچکدام
قانون برای همه باید یکسان باشد چه آن پولدار دزد و چه فقیر دزد فقط باید کمک به آن فقیر کرد وسلام وگرنه با این روش های جزیره ای همچنان در کوچه اولی خواهید ماند و راه را برای دزدی های بیشتر باز می کنید
1
در دی ماه ۹۶ پراید بیست میلیون بود و دلار ۴۰۰۰ تومن و اجناس بسیار ارزانتر از امروز بود. اما عده ای به بهانه معیشت مردم برای انتقام از رای انها، که انرا حلال نمیدانستند در اتاقهای فکر شان در شهری که برای همه ایرانیان مقدس و محترم است کلید اعتراضات بسیار خسارت باری برای کشور زدند. کاش هیاتی که معتمد بزرگان کشور باشد بررسی میکرد اعتراضات سال ۸۸ توسط فریبخوردگان جناح اصلاحطلب خسارتبار تر بود یا اعتراضات دی ۹۶ توسط فریبخوردگان جناح مقابل انها؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
هر دو آشوب را دوستان اصلاح طلب درست کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
اعتراض 88 کشور ی که در مسیر درست حرکت میکرد را از مسیرش منحرف کرد و دشمن را به ادامه تحریم امید وار اما اعتراض 96 فرقی به حال کشور نداشت چون بالا تر از سیاهی رنگی نیست .
آقای علم الهدی چرا آدرس اشتباه میدهید . خوب معلوم است که بایدن یک فرصت خوبه . شما جاتون امن و نرمه. ما مقاومت دانمان در حال پاره شدن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فقط ماندم این دست دوستی هایی که دراز می کنید همیشه با سد محکم همین بایدن ها و ترامپ ها روبرو می شوید و به بازی گرفته می شوید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
چرا باید امامان جمعه مفسر سیاسی هم باشند مگر در این کشور وزیر امور خارجه نیست؟ از قدیم امامان جمعه انذاردهنده و بشارت دهنده اموز اخلاقی بوده اند. بیخود نیست اخلاق از مملکت رخت بسته چون واعظان به کار دیگری مشغولند
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خیانت کار به ملت تنها کسانی هستند که همیشه علیه منافع مردم صحبت میکنند در هر چیزی که در آن تخصص ندارند دخالت میکنند و هرگز صلاح مردم رو نخواستند و خودشون مغروق نعمتها هستند و از مردم مقاومت میخواهند
آقای علم الهدی شکم سیری بد دردیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آن وقت آن روزهایی که آمریکا اینجا وزیر تعیین می کرد چراگشنه داشتید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
اون زمان شاید کسی گشنش میشد ولی به نون شبش قطعا محتاج نمیشد...تاریخو نمیشه به دلخواه خودمون بنویسیم
کاش سیاستمدارها منافع شخصی یا حزبی خودشونو کنار میگذاشتن و بجای اینکه به جیب خودشون فکر کنند به مردم فکر کنند. استخوان مردم که خرد شده.
دیشب داشتم قیمت خونه ها رو در سایت د میدیدم
قیمت یه خونه در تهران 36 میلیارد تومان بود
36000000000 تومان
124 متر
حساب کردم اگه این خونه به فرض یک ماهه ساخته میشد و 10000 ده هزار کارگر در ساخت اون شرکت میکردن با حقوق یک ماه خودشون نمیتونستن این خونه رو بخرن
ده هزار کارگر یه خونه 124 متری رو نمیتونن بخرن
با خانواده 30 40 هزار نفر
هیچ 120 متری در ایران نه در زمین نه در آسمون نباید 36 میلیارد تومان باشه
اهرام مصر اینقدر قیمت نداشت که 40 هزار برده اون رو ساختن
و این هم آلونک زن بندرعباسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
همش زیر سر شرکتهای فولاد که کمترین وابستگی ارزی دارن از پارسال قیمتها رو ۴ برابر کردن شاخه اهن از ۷۰۰ هزار شده ۲میلیون هشتصد در صورتی دلار حداکثر ۲برابر شده عملا با دلار ۶۰ هزار تومان ؟؟،!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اهرام مصر اینجوری بودند تازه این شایعه ساخت آنها توسط برده دارن هم کاملا رد شده. این افزایش قیمت خانه ها هیچ کجای جهان اینگونه نیست مگر ما چقدر میتوانیم درامد داشته باشیم
2
جناب پناهیان شما که از هدیه دوستان زندگی میگذرانید لطفا هرگز هرگز هرگز از نام سردار عزیز شهید سلیمانی هزینه نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
جان
هدیه دادن به واعظ از کی تا حالا مصداق افراد گناه کار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پاسخ به ناشناس21:30
دوست عزیز یا واقعا نادان وبیسوادی ویا ساده لو خشک مغز مگر نمیگوئید لباس روحانیت لبای تقوا وپیغمبر هست؟ ایا کسی که لباس تقوا برتن دارد باید دربالای شهر درخونه بالای100میلیاردی باشد؟ ایا اگر درجنوب شهر با فقرا هم نشین میشد اسلام شکست میخورد؟ گیرم این هدیه رئیس کارخانه تک ماکارون ازروی صمیمتش با پناهیان بود ولی میتوانست همین اق شیخ شما این هدیه را بنام فقرا وبرای فقرا هزینه کند وبگوید درشان لباس من نیست درچنین جایی زندگی کنم من نام اسلام را یدک میکشم من از سهم امام ارتزاق میکنم جایش درسعادت اباد نیست ماخ نشینی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
تئورسین انقلاب شهید مطهری برخلاف شما فکر می کرد و زندگی می کرد جناب مغز
شما داشته باش و انفاق کن این هنر است نه این که.....
قاضی‌پور: به ما اجازه ورود به مجلس را نمی‌دهند) انقدر موقع انتخابات برای اینکه میدان از رقیب خالی بود کف و بشکن زدید که فراموش کردید چه کسانی وارد مجلس شدند و چه بر سر این مملکت خواهند اورد
پاسخ ها
کلمه
| Canada |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
حقوقت رو که می گیری بدون اینکه حتی نظری ازت بخوان
علم الهدی ، پناهیان ، صدیقی و...... همین که در صدر اخبار رسانه ای همچون تابناکند یعنی هنوز مشتری دارند ! حالا حالاها کار داریم تا .....
تابناک جان خوهشا" منتشر کن !
3
جناب صدیقی اصلا فرمایش شما صحیح.اصلا دولت اقای روحانی چشمش به دشمن بوده.بفرمایید در دولت محبوب شما که اطاعت از ان دولت اطاعت از خدا بود، دیگر چرا دلار از ۹۰۰ تومن به ۳۸۰۰ تومن رسید؟ان دولت که صد درصد مورد علاقه شما و اصولگرایان عزیز بود!!! از اینکه #ادرس غلط نمیدهید متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دولت محبوب ایشان ظاهراً فقط بلدن دعا بخوانند و هیچ حرکت مفیدی نکنند.کار اقتصاد این مملکت از دعا و ثنا گذشته، تا حرکت مفید اقتصادی صورت نگیرد رشد و شکوفایی در کار نخواهد بود. حرکت مفید اقتصادی هم از تولید کالای با کیفیت شروع میشه و به صادرات به خارج و وارد شدن ارز ختم میشه. البته قبل از تولید باید تکنولوژی تولید و مواد اولیه هم وارد بشه تا بتوان رشد کرد!!!!!
میدونید در اون آلونک 12 متری چند نفر زندگی میکردن؟
3 زن و 5 بچه
و بعد اون رو بر سر این بیچاره ها خراب کردن و حالا اینا ویلون و سیلون و یکی از زنا با 17 درصد سوختگی روی تخت بیمارستان که حتما فردا بیمارستان هم اینو میندازه بیرون
خدایا حالا با تمام وجود معنی اون حرف امام علی رو فهمیدم که در ماجرای خلخال پای زن یهودی گفت اگه مرد از این غصه دق کنه نباید سرزنش کرد
ای کاش خودش و امام حسین و امام زمام با هم ظهور میکردن و میافتادن به جان بیدادگران در سه جبهه مختلف در ایران میجنگیدن و خون تا زانوی اسبشون میرسید تا شاید ایران درست بشه
خدایا غیر از این راهی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تابناک محترم جرات نکردی نظرم را منتشر کنی؟ یکبار دیگری می نویسم
خلخال کشیدن از پای کسی بود که مال شخصی بود و نه برای دیگران ولی این خانه تصرفی بود و بیت المال و لطف کنید برای خودتان توجیه درست کنید
باز شروع شد و کشور را برای یک دهه دیگر به بازی موش و گربه بازی تحریم ها ادامه دهند یک زمانی بر می دارن و یک زمانی بر نمی دارن!!!!!
کاسبان تحریم به وحشت افتادن
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دوست داری دوباره قرارداد ترکمنچای دیگری را به کشور تحمیل کنید و دشنام آیندگان قرار بگیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
منظورت همون کاسبای مذاکره مجدد هستن که جیبشونو پر کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
ناشناس ۲۲:۰۳

حداقل وقتی مذاکره شد کمی فشار تحریم ها کم شد، اقتصاد کشور داشت روی به بهبودی میرفت، اما وقتی
امثال شماها باعث زمینگیر شدن برجام شدید و دوباره تحریم ها برگشت اقتصدا رو به نابودی رفت
دروغ های شاخدار 10 درصدی
مطمئن هستم خودت خنده ات می گیرد برای این حرف های
پوچ که می خواهید با طرف مقابل درگیر شوید
جند سناریوی دولت برای تامین کسری بودجه
۱_ حبابی کردن بورس و رساندن شاخص از ۳۰۰هزار واحد به نزدیک ۲ میلیون و فروش شرکتهای ورشکسته خود و تامین حدود ۴۰هزار میلیارد درامد ناشی از معاملات
۲_ افزایش نرخ دلار به کمک ایادی خود در بازار ترز و رساندن دلار به ۳۳هزار تومان به منظور فروش طلاهای ونزولا
۳_ تزریق چند صد میلیون دلار و ازاد کردن کالاهای دپو شده همزمان با پیروزی بایدن و ایجاد جو روانی برای تاثیر مذاکره بر اقتصاد
۴_ تعطیلی دو هفته ای اکثر بازارها و دستگیری خرده فروشان ارزی به منظور رونق دادن به بازار سرمایه و خرید ارز کف بازار
۵_ کاهش دستوری طلا به طوری که با ثابت بودن ارز و انس جهانی در هفته گذشته طلا گرمی ۱۵۰ هزار ارزان کردن البته با نقشه اتحادیه برای خرید های سنگین برای ایام بعد از تعطیلی دوهفته ای ؟؟!
دولت روحانی بدون شک یکی از ...... دولتهاست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فعلا همتی اسلحه بدست داره نرخ تعیین میکنه ؟؟!! همتی خیلیها رو نابود و خیلیها رو یک شبه میلیاردر کرد ؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
درست گفتی، و این بزرگترین نوسان گیری از مردم یک کشور با اقتصادی مرده است
پس لرزه‌های تخریب خانه زن بندرعباسی) اقا این مجلس بجای گرفتن یقه شهرداری ها .قانونی برای منع شهرداری ها از تخریب ساخت سازهای غیر قانونی مصوب کند حتی اگر فقط شامل پایین شهر شود بشرطی که تبعات اینکار را هم متقبل شود وگرنه این ژست ها انتخاباتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
اخه اگر این قانون های تخریب شهرداری اجرا نشود که سنگ روی سنگ بند نمیشه.هر کی هر جا میخواد میسازه هیچکیم نمیتونه جلوشو بگیره. .بجای این کار باید یقیه نهاد های حمایتی مثل کمیته امدتدو بگیرن که چرا از این اقشار حمایت نمیکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
تخریب ساخت و سازها باید ادامه پیدا کند لبته نه برای طبقه ضعیف
بیایید با رای خود به ظریف همین امشب رییس جمهور را انتخاب کنیم و با فرستادن نام او به شورای نگهبان باری از دوش این شورا برداریم

کاندیدها
محمد جواد ظریف
بقیه

به ظریف با لایک آبی رای بدهید
به 270 رای الکترال نیاز داریم
پاسخ ها
مهسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فعلا 3 رای الکترال داره 267 تای دیگه میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
رای بی رای
تخصص پناهیان علاوه بر رفیقولوژی دیگه چی هست؟ در مورد کرونا هم ایشون دستی در کار دارند ؟
دولت سهام عدالت را برد بورس
الان معامله اش را ممنوع کرد
این غیرشرعی و غیرقانونیه‌ و ضد حقوق سهامداران است.
دیوان عدالت باید باطل کنه این بخشنامه ظالمانه را.
لطفا پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دولت 10!!!!! درصد اختیار ندارد و برو از نهاد دیگر درخواست کن که جلوگیری کردن خخخخخخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ده درصد؟؟؟ پس چرا برای ۱۴۰۰ سروکله میشکونین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
کنایه زده
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خود بورس اگر واقع بین باشی میبینی وجاهت شرعی ندارد. مگر اونکه این خرید و فروش ها درش دلیل درست داشته باشه
مهمترین قدم باید اصلاح قانون اساسی باشه
تابناک اصلاح طلب کمتر از افراد ورشکسته و فرار رو به جلو کن این جماعت بگذار که کی بود کی بود من نبودم راه می اندازن
جناب حسن مذاکره طی یک محاسبه دقیق به هر نفر میخاد ۱۰۰هزار بده ؟؟؟!
یعنی هر نفر اگه هر وعده یک نان بربری بخرد طی ۳۰ روز ۹۰ هزار تومان لازم دارد که از گرسنگی نمیرد ولی من موندم این ۱۰ هزار تومان اضافی برای چیست ؟؟! لطفا مردم راهنمایی کنید ، یادش بخیر میگفت چننان اقتصادی درست کنم که کسی محتاج ۴۵هزار نباشه ؟؟!!
فعال اصولگرارضا اکرمی : زنان بهتر است به فعالیت‌های آموزشی بپردازند) البته شما نفرمودید چرا شما چرا بجای وظیفه و فعالیت اصلی که همان تبلیغ دین و اخلاق است به سیاست می پردازید ریاست جمهوری بر شما رواست اما از زنان میخواهید رییس جمهور نشوند ؟!!
صحبت های اقایان صدیقی و علم الهدی را اینجا دیدم.شما را بخدا این صحبت ها که اکثرا هم مرتی تکرار میشود چه دردی از مردم دوا میکند؟درامدی که برای این صحبت ها میکنند برای حضرات چقدر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
عزیز تابی اینها را بجای جوک میذاره مردم سرگرم بشن تو دوران قرنطینه !!! بازم بذار بخندیم تابی جون !!!
درخصوص توییت عجیب وزارت خارجه علیه وکیل ترامپ!
واقعا اسمتان دیپلمات است؟
این توییت ناشیانه و خارج اصول دیپلماتیک است
چرا با این توییتها ایران را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا میکنید؟
این کمک به ترامپ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
درود
کاظم صدیقی : جلسات خانوادگی تشکیل بدید !!! با وجود این ها باید کرونا وحشتناک تر بشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
جناب صدیقی میفرمایند جلسات خانوادگی تشکیل دهید و برای لز بین رفتن این ویروس دعا کنید: در پاسخ ایشان باید گفت که ستاد ملی کرونا که تائید شده مقام معظم رهبری است و اطاعت از دستورات آن ستاد بر همه واجب است ، گفته است که جلسات خانوادگی را محدود کنید و کمتر برگزار کنید / نمیدانم ای آقایان صدیقی و علم الهدی جلوتر از رهبری حرکت میکنند؟؟
حالت خوبه ضدیقی !! تو این کرونا جلسات خانوادگی
وقتی حرف اصولگراها رو میشنوم بهشون میخندم
ولی وقتی یادم میاد تمام بودجه مملکت دست ایناست برای خودم گریه میکنم
حاج اقای علی اکبری بزرگوار یعنی این تحول مهم از معجزه هزاره سوم هم که دوستان میگفتند سر نوشت ساز تر خواهد بود؟؟؟؟؟
مثل اینکه مکرون عوضی هم‌برای ادامه برجام شرط تعیین کرده ؟؟ تنها چاره کار غنی سازی ۹۰ دزصدی اورانیوم هست تا حساب کار دستشون بیاد ؟؟! حیف چه بتن های که تو فردو ریختیم ؟؟! فعلا دشمنان فقط بخاطر قدرت دفاعی ماست که جرات نزدیک شدن به ما رو ندارن ، در غیر اینصورت خیلی وقتها مثل عراق و لیبی تاسیسات ما رو بمباران کرده بودن ؟؟ لطفا به فکر امنیت کشور باشید که بهترین نعمت امنیت و سلامتی کشور است ، یکی از حامیان مالی بایدن یک یهودی سرمایه دار مثل حورج سورس است که از مدافعان سرسخت تغییر نظام هست .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دلال جون یه چیزی بهت دوستانه میگم.با اینکه انتخاب بایدن روی هواست دلار از ۳۲ رسید به ۲۶.بشینه تو کاخ سفید میره زیر ۲۰ تومن.برگرده برجام میره زیر ده تومن.بجای اینکه کامنت و دعا کنی مذاکره نشه برو دلاراتو بفروش که فردا دیره.دو ساله کامنتهاتو میخونم دلم میسوزه سکته کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
با اون پرچم بیگاته توهم زدی همه رو دلال میبنیی فعلا ساقی رو عوض کن .لا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ایشون دلال نیست خود دولت....انتخابات آمریکا یک درصد هم روی ارز ایران تاثیر نداردهمان گونه که روسای قبلی تاثیری نداشت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
همه رو نه ولی اینو رو دلال میبینم الان هم بقیه کامنتهاشو رو میکنم.یکم ایکیو میخواد انشای اینو بشناسی اگه داری
درهم ۸۱۳۰
مثل اینکه امپول تقویتی جو بایدن داره اثرش کم میشه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
فعلا اب پاکی رو دست مذاکره کنندگان ریخته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مطمئن باشید ایران و آمریکا یک الی دو ماه آینده مذاکرات رو شروع میکنن
ما باید با آمریکا مذاکره کنیم اما بدونیم که آمریکا حقه بازه و تازه رییس جمهور بعدی هم ممکنه همه چیز رو به هم بزنه. با اینهمه باید تلاش کنیم دشمنی با آمریکا رو کم کنیم اما قدرت خودمون رو کم نکنیم. برنامه موشکی، پهپادها و افزایش قدرت دفاعی ما باید گسترش پیدا کنه. بدون اینها آمریکا ما رو نابود میکنه. اما باید به قدرت اقتصادی هم توجه کرد.
به به اقای پناهیان ! چشممون به جمالتون روشن شد! یه مدت تشریف نداشتید ,ومحروم بودیم از افاضاتتون !
افتضاحات انتخابات امریکا داره کم کم رو میشه
فکر کنم سناریوی افغانستان رو باید اجرایی کنند و
ترامپ بشه اشرف غنی
بایدن بشه عبدالله عبدالله
امپراطوری رسانه ای امریکا بد جوری به وحشت افتاده ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دلال جونه
خدایا ما را از شر دروغ وقحطی و سیل در امان نداشتی هم نداشتی از شر احمق و نادان در امان دار.
کاسبان تحریم
وشکم سیرها
اجازه نخواهنددادمذاکره بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اجازه وطن فروشی به کسی داده نمیشه اگه همین انقلابی ها نبودن که باید از ترس داعش تو سوراخ موش بودی ، بخاطر چند دلار که نباید کشور رو فدا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اجازه وطن فروشی به کسی داده نمیشه...
البته از دید یه دلال وطن رو باید با مردمش فروخت وگرنه نمیصرفه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خوشبختانه اجازه مذاکره دست اونها نیست‌.یکی هست که با بصیرته و مراقب همه چیز هست.اگر امریکا ادم بشه و به برجام برگرده و خسارتهایی که زده بنوعی جبران کنه این ۴ تا مخالف کاره ای نیستن.
هر چه از امثال قاضی پور فیض رسیده کافی است هنوز هم نفهمیده که چه لطمه ای به نظام زده است .
ترامپ دقیقا مثل یک مار زخمی هست ، بخاطر انتقام از دموکراتها هم که شده یک باتلاق عمیق برای بایدن ورست خواهد کرد اگه نتونه از طریق دادگاه پیروز بشه ؟؟ باید خیلی مواظب او و سگ دست اموزش اسراییل باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دلال جونه
بعد از سخنان صریح رهبری و خطبه های ایمه جمعه عملا پرونده مذاکره با شیطان بسته شد؟؟ معلوم نبست روحانی با توجه به اینکه ۴ ماه بعد از مراسم انتخاب بایدن رییس جمهوره هدفش از مذاکراتی که اگه صورت بگیره حداقل یکسال طول میکشه چیه ؟؟! اصلاحات رو نابود کردی رفت دیگه این جنازه با شوک قابل درمان نیست به فکر تابوت برای دفنش باشید ؟؟! عارف باژن برتر ، جهانگیری با برادر سوپر میلیارد میخان کاندیدا بشن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بیشتر نظرات رو خودت نوشتی دلال باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ریل گذاری برای ظریف ، هاشمی ، جهانگیری و عازف و لاریحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دلال جونه
واقعیت اینه که تو ایران آنهایی که باید حرف بزنند خاموشند و آنها که باید خاموش باشند حرف می زنند
این علم الهدی بالاخره یک حرف حساب زد. مرگ بر آمریکا. مرگ بر بایدن. مرگ بر سازش گر. مرگ بر نفوذ. نه به مذاکره. حالا ما هم ‌دلواپسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تو یه دلار فروش بیش نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تو هم یه وطن فروش هستی
درود
همانطور که مطمین بودم..قبلا هم گفته بودم ..امدن دمکراتها هیچ تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد.
هزینه زندگی اقا زادها در اروپا و تعدادشان که زیاد شده اقتصاد ایران را خراب کرده
دولت هم در سطح ابدارچی فعالیت الا برکت الله... دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آمدن دموکراتا ای داریوش دلال که پناه تا نظر گذاشتی اینا بوده تا الان
دلار از 34 تا 25
سکه از 16 به 11
خودرو حدود 15 تا 20 درصد کاهش قیمت
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
درود
این قیمتها مال کی هستند..تو سفره بچهای مردم هیچی ارزان نشده...گوشت و مرغ و گردو..هم دیگه
حساب میشه
!! خواب یک خوراک
آقای قوامی
برای این ۱۰ درصد اختیارات سال ۸۸ قیصریه را به آتش کشیدید؟ برادر اختیارات ۹۰ یا ۱۰۰ درصد بود چه می کردید؟ با وجود علم به این در ۹۶ خود را برای بدست آوردن ریاست جمهوری توسط روحانی جر دادید و هرچه دلنون خواست گفتید و کردید حالا که همه جا را نابود کرده اید میگویید اختیارات نداریم میشه بخاطر این درصد کم از اختیارات برای همیشه کنار بکشید؟ براش دعوا راه نیاندازید تا آبروی شپا حفظ شود و هم مردم از شرنان در امان باشند
90% قدرت و اختیارات دست نهادهایی غیر دولتیست که بدون نیاز به رای مردم در قدرت هستند. واسه همین دلیلی هم برای راضی کردن و پاسخگویی بهشون ندارن.
هنوز 2 ماه از داستان مکانیزم ماشه نگذشته چرا میخواید امریکا به برجام برگرده؟ برگرده هر روز بخواد ماشه؟؟؟
هفته قبل هر دلار 1200 تومان کاهش یافت
حالا بانک مرکزی میتونه به ازا هر دلار 1200 تومان رو بسوزونه برای اینکه نیازی نیست اون رو با دلار چنج کنه
یعنی به ازا یک میلیارد دلار 1200.000.000.000
این مقدار از حجم نقدینگی کم شد فقط در یک هفته با انتخاب بایدن
حالا اگه دلار این هفته هم کاهش پیدا کنه همین مقدار 1200 میلیارد تومان دیگه نقدینگی از بین میره و این یعنی تقویت ریال
اگه دلار بشه 3 هزار تومان یعنی میزان نقدینگی با میزان حقوق و دستکزدا برابر میشه و این ایده آل
حالا فرض کنیم فرض محال که محال نیست
دلار بی قیمت بشه یعنی هیچ تومان
چه اتفاقی میافته همه نقدینگی کشور رو میشه سوزاند
یعنی حتی یک ریال لازم نیست در دست مردم باشه
این یه جامعه بدون اختلاف طبقاتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
برو قرصاتو بخور دیروقته
آقای رییس جمهور محترم والله برنامه ای برای مدیریت این مملکت نداشتی و نخواهی داشت بغیر از چشم بر عملکرد دولت امریکا و اروپا. الن هم گوش بحرف مردم و رهبر نمی دهی که خیلی از مشکلات ما از سو مدیریت است. اقا جان خود به اختیار خود دست از ریاست بکش و از این بیشتر به مملکت صدمه نزن.
اصولگراها اولین کاری که میکنند باید صف خودشون رو از کاسبان تحریم جدا کنند والله خیلی از مخالفین مذاکره اونایی هستن که دلار و سکه و خودرو و مسکن خریده بودن و به امید پیروزی ترامپ و افزایش چند برابری اینا بودن اینا حالا نفوذ کردن بین اصولگراها و دارن از ارزشا هزینه میکنن بدون اینکه کوچتکرین اعتقادی به این چیزا داشته باشن اصولگراها چرا این موضوع ساده رو تشخیص نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
این تویی که تشخیص نمی دی اصولگراها کی هستند
برد بایدن در انتخابات آمریکا، امیدواری برای بازگشت آمریکا به برجام، احتمال افزایش درآمدهای نفتی ایران، افزایش احتمال توزیع واکسن کرونا، تعطیلی فراگیر دو هفته‌ای و پیش‌بینی ارزانی در بازار موازی یعنی طلا، هرکدام سیگنال‌هایی برای کاهش بیشتر قیمت دلار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ناقلا دنبال فرصت خریدی ؟؟! فعلا چون همه حا تعطیله نرخ فیک گذاشتن ؟؟
باید مذاکره صورت بگیرد هرکس مخالف مذاکره هست شکمش سیر ومردم برای اینها ارزشی ندارد بفهمید ملت درمانده وفقیر ومستاصل شده اند
کرونا را از بالا نگاه کنید. خخخخخخ
نگاه به دشمن؟ عجب! پس چرا اقازاده ها تو کشور دشمن زندگی می کنند؟
اگر کسی بخواد برنامه هسته ای، موشکی و قدرت دفاعی ایران توی مذاکره واگذار بشه یا نادانه یا خائن. اما مذاکره ای که با هدف کاهش دشمنی باشه کار درستیه.
سپاه برای زن آلونک نشین بندر عباسی خانه میسازد
ظاهرا سپاه هرمزگان قرار است برای خانواده محروم بندرعباسی شامل یک زن و دخترش خانه ای بسازد دیروز شهرداری بندرعباس آلونک این زن و دختر را تخریب کرد
در دوران قرنطینه ایا از دستگاه کرونا یاب پیشرفته مستعان استفاده میگردد ؟؟!! و ایا این دستگاه پیشرفته به کدامین کشورهای دنیا صادر گردیده و مورد استفاده قرار گرفته ؟؟!! و آیا واکسن مستعان کرونا هم به بازار خواهد آمد که مشت محکم به استکبار جهانی و به ویروس بزند ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دستشان درد نکندولی میدانیم که با یک گل فصل عوض نمیشود جمعیت حاشیه نشین ومحروم کشور بسیار بیشتر از این حرفهاست باید اسکان انهادر سطح ملی تصمیم اساسیگرفته شود آنهم توسط نهاد های مسیول این کار
پناهیان چی میگه؟ من دو بار خوندم متوجه نشدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
فکر کنم خودش هم متوجه نشد چی گفت:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
منم نفهمیدم.
پناهیان کلان نگر که با هدیه زندگی میکند منتظر نباشند چون در حکومت امام عصر هدیه ای در کار نیست
چرا بعد از ساخت ( کرونا یاب ) سراغ ساخت ( گرانی یاب ) نمی کنید ؟!!!
یعنی توکل سخنان این آقایان .... یک سخن جا و مناسب و بدر بخور پیدا نمیشه عد انتظار داریم که اوضاع بهت بشه..
زهی خیال...
جنگ آذربایجان و ارمنستان
از آغاز این جنگ آنچه که مورد توجه برخی در داخل ایران قرار گرفت اعلام پشتیبانی و حمایت ۴ امام جمعه از مواضع آذربایجان و پشتیبانی کامل آنها از آن کشور بود.
حالا عمده اراضی آزاد شد. و در کنار خواب خرگوشی مسؤلین وزارت خارجه و دولت، الان چه اتفاقی افتاده؟

هیچی.
نقشه مرزهای ما عوض شد خیلی ساده. ما دیگر در کنار خودمان همسایه ای به نام ارمنستان نداریم و ایران عملا از میلیاردها دلار ارز آوری حاصل از صادرات کالا به ارمنستان که از طریق زمینی انجام می گرفت محروم شد و همچنین با همکاری ترکیه ، روسیه ، آذربایجان و اسرائیل خط لوله جیحان تکمیل و ایران عملا از کریدور انرژی ترکیه ، ارمنستان به اروپا محروم و جای ما رو آذربایجان گرفت و نسل بعدی ما خواهد دید که بی کفایتی مسؤلین چه بر سر این مملکت آورده.
موضع گیری غلط بدون در نظر گرفتن منافع کشور ، عکس العمل های احساسی و عِرق بی مورد، اکنون مرز شمالی ما را دربست در اختیار ترکیه ، روسیه و اسرائیل قرار داد.
این نقشه از ۵ سال پیش در ترکیه و با رهبری آن چیده شد و درحالی که ارمنستان خواب بود آذربایجان با کمک ترکیه و اسرائیل به تجهیز ارتش خود مشغول بود و برنامه این بود به محض شروع، ترکیه در جنگ دخالت کند که کرد به نفع آذربایجان.
روسیه چه کرد؟ مثل همیشه به ما و ارمنستان خیانت کرد در حالی که با ارمنستان قرارداد حمایت نظامی داشت، اعلام کرد دخالت نمی کند و بدینوسیله نقشه آنها برای ضعیف کردن ایران تکمیل و اجرایی شد.
خب حالا چی؟

ترکیه با وارد کردن ۲۰۰۰ تروریست عرب و خطرناک از سوریه برای کمک به پیشروی آذربایجان، حالا این ۲۰۰۰ تروریست رو دقیقاً در مرزهای ما مستقر کرده و ما منبعد باید حواسمون به اون ور هم باشه.
می بینید؟ سیاست بازی شطرنجه و تا وقتی زعمای قوم بازی شطرنج رو که حرام میدانند یاد نگیرن، همچنان هزینه میدیم.
اینکه مرد سیاست باید سیاست کنه و مرد دیانت، دیانت؛ در عمل نتیجه رو نشون داد.

مبارک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
قطعنامه های سازمان ملل چی میگه؟
بد بختی مملکت اینست که موضوع تناسب قابل قبول حوزه های مسئولیت با حوزه های اختیارات ذیربط که همواره لازم و ملزوم یکدیگر بای باشند ،بخصوص در مورد کلیه مسئولان کلیدی و اثر گذار مملکت ، متاسفانه این تناسب بسیار اساسی و بسیار مورد لزوم ، بطور کامل بی تناسب باقی مانده است و این نقیصه قانون اساسی ،،،از طریق پناه اوردن به هیچ انتخاباتی قابل حل شدن نیست ،مگر باایجاد تغییراتی در قوانین مربوطه ،،انهم توسط متخصصان واقعی در این زمینه ها
ضمنا :
یکی نیست به این اقای قوامی بگوید:
تو که جنمش رو نداری که در مورد ان ۹۰ درصد مورد ادعایت حرفی بزنی!!!
آبرومند تر ،این است که اصلا خود راوارد چنین وادی بن بستی هم نکنی
تابناک عزیز :
میدانم که وقتم را تلف کردم و مطلبی را مورد اشاره قرار دادم که احتمالا ، قابل انتشار نیست
گله ای هم ندارم
من تکلیف خودرا انجام دادم
انتشار و یا عدم انتشارش مهم نیست
آقای قوامی وقتی قدرت ریس جمهور فقط ده درصد هست اولا چرا بعد از گذشت هشت سال ناتوانی دولت این حرف زده میشود در ثانی چرا برای رای جمع کردن بدروغ میگفتند ما صد روزه اقتصاد رو رونق میدهیم و..... چرا هشت سال به مردم دروغ کفتید
دوستان اگر کسی متوجه فرمایشات اقای علم الهدی شدند برای بنده هم توضیح بدهد
ترامپ احتمالا در روزهای آتی قبل از به پایان رسیدن سال مسیحی احتمالا با بهانه قرار دادن حمله متقابل به منطقه سبز بعداد یا سفارت امریکا در سالگرد یردار سلیمانی خودشان از طریق گروههای مشکوک انجام میدهند با پهباد به تاسیسات نظنز حمله خواهد کرد این حمله از دو نقطه احتمالا امارات متحده و عراق یا امارات متحده و اسراییل انجام میگردد نوع جدیدی از پهبادهای رادار گریز که در هنگام حمله ارتفاع را کاهش داده و با سرعت به هدف اثابت میکنند این را حتما درج کنید ممکن است به درد کسانی بخورد که بدانند چطور باید آماده باشند حمله با پهباد آست و به دستور ترامپ انجام میگردد ایران باید هشدار دهد حمله پهبادی اگر از خاک هر کشوری انجام شود به عنوان حمله نظامی تلقی میشود و تلافی برای آن کشور محفوظ است
ناکارامدترین دولتها در ایران دولت اصلاحات استه. نوبخت- زنگنه- ترکان-نعمت زاده- شریعتمداری - آخوندی - و......... که بچه هاشون توی نیویورک و خارج هستند فکر کرددین به فکر من و شما و اون بیچاره ای هست که خونش و توی بندر خراب می کنن. باید مسکن ارزان ساخت. حالا شده یک اتاق داشته باشه. باید سرپناه آبرومدی برای مردم ساخت تا عزتشون حفظ بشه. هر ایرانی باید یک خانه دولت بهش بده موقع ازدواج و ین باید قانون بشه. اون وقت می شه گفت کاری کردن. خدا خیر بده احمدی نژاذ و . تابناک اینو نشر بده خدایی خیلی اعصابم خرابه. قسمت 22 آقازاده رو نگاه کردم. واقعا این بچه وزیر ها چی می خوان از مردم ایران. اینا رو ممنوع خروج کنن
از عراقی ها یاد بگیرید.چیری کهدر اسلام سابقه نداشته که مثلا یک زن ریاست یا منصب بررگی مثل ریاست جامعه را داشته باشد وجود نداشته بکار نمی گیرند میترسند علنا به انها گفته بشه کد ریاست جمهوری مقام زنانه نیست بی خود سر وصدا نکنید
حاج آقای صدیقی توجه بفرمایید لطفا توجه بفرمایید
جناب صدیقی دقت کنید جلسات خانوادگی بدلیل کرونا نباید تشکیل بشه ، اوکی
آیا علم الهی و امامان جماعت درس روابط بین الملل خوندن؟ آیا منتخب مردم هستن برای امور بین الملل؟ آیا بهره هوشی بالای 120 دارن؟
جناب صدیقی پس کشورهایی که مشکل مسکن ، بیکاری ، گرانی و تورم ، کودکان کار ، زنان خیابانی ، اعتیاد و ... را ندارند دعا کرده اند ، دعا عالی است ولی وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى. نخست مشکل مملکت کسانی است که بی دانش در مسند و قدررت تصمیم گیری قرار گرفته اند برادر من.
جالبه جناب قاضی پور شما اگه اطلاعاتی غنی داشتید چرا همان زمان اعمال نکردید و الان دنبال انتقال اطلاعات غنی هستید که به نمایندگان مجلس یازدهم بدهیدحالا مجلس دهم چه گلی به سر مردم زده که مجلس یازدهم بزنه هزینه خیلی زیادی برای این مجلس می شه که خدایش حیف و میل بیت الماله تعطیل میشد خیلی چیزها عادی پیش میرفت
جنابان آقايان صديقي و علم الهدي حتما اين كلام خدا را شنيديه ايد:
خداوند متعال به حضرت ابراهیم(ع) وحی کرد: «من تو را خلق نمودم و با آتش نمرود امتحان کردم، اگر تو را گرفتار فقر می‌کردم و صبر و بردباری را از تو می‌گرفتم چه می‌کردی؟ ابراهیم عرض کرد: پروردگارا، فقر برای من دشوارتر از آتش نمرود بود».
مردم ما الان در فقر به سر ميبرند لطفا كمي تعقل بفرماييد
با سلام من پیشنهاد می کنم سپاه و بسیج وارد عرصه مبرزه با گران فروسی نشوند . بدلیل اینکه افتضاحات هفت سال گذشته رو رو سر اینا خراب خواهند کرد و از طرفی مردم رو مقابل اونها قرار خواهند داد . مجلس و قوه قضائیه با جدیت موضوع رو پیگیری و سازمانهایی که متولی این امر هستند رو مواخذه و به مردم معرفی کنن . باور کنین با هماهنگی روسای صنوف . میادین و تاجران متدین این امر به راحتی قابل کنترل میباشد .
از همين هايي كه الان در مجلس هستند آبي براي مردم گرم نمي شه ، حالا شما هم كه سالها بودي و خيري ازت به مردم نرسيده ، ميخواي بري اونجا چكار ؟!!!! ازمجلسي هايي كه با 19.5% آرا به كرسي مجلس تكيه دادن چه توقعي بايد داشت ؟!!!!
دشمن کدومه تا یکی میخواد حرف بزنه سریع اسم دشمن رو میارین وسط. دشمن ما کسانی هستند که بیت المال را می چاپند
یه سوال فقهی از آیت اله پناهیان!
اگر هدیه دهنده ایی از هدیه خود پشیمان شود، حکمش چیست؟
فشار اقتصادی حاصل نااگاهی افرادی است که چشم به دشمن دوختن
حاجی جان مگه شما هم فشار اقتصادی تحمل میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخمل فشار برای ماست
برای من همیشه مسأله بوده است که آقای پناهیان برکشیدهٔ کدام جریان و گروه و یا خواص خیلی خواص است که اولاً منابر خاصی دارند ، در صدا و سیما برنامه های مناسبتی زیادی دارند و بجز احمدی نژاد به همه رؤسای جمهوری از رفسنجانی تا خاتمی و روحانی ( البته کس دیگری باقی نماند ) اساعهٔ ادب میکند و هیچکس هم نه به او تذکری می دهد و‌نه جلویش را می‌گیرد. تا اینکه موضوع منزل چند ده میلیاردی و یا شاید صد میلیاردی ایشان و نحوهٔ واگذاری به ایشان مطرح گردید که تقریباً متوجه شدم. این درست که ایشان به قول امروزی ها کاور هستند\.. ایشان خودشان که می دانند که سواد چندانی برای دخالت و یا اظهار نظر در همه چیز را ندارند. نگرش کلی به مسائل و فهمیدن اینکه کرونا از کجا آمده ، ربطش به فرمایش امام در مورد ظهور، کلی نگری سردار سلیمانی و دیگر افاضات ایشان رویهم رفته منظورشان چه بود؟ ایشان که کلی نگری را توصیه میکنند و لابد عامل به آنهم هستند اقلاً اینقدر کلی بافی نکنند اگر حداقل چیزی از کرونا فهمیدن که به درد کروناییها میخورد بگویند و دریغ نکنند. راستی یادم آمد بپرسم این دارالحکمه از کجا آمده که ایشان تولیت آن هستند. قدری توضیح از جانب تابناک هم کافیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی