بازدید 37718
دو هزار و دویست و هفتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش یک اصولگرا به ادعای انتخاباتی اصلاح‌طلبان / نظر کریمی‌قدوسی درباره استیضاح روحانی / ادعای تازه آسوشیتدپرس علیه ایران / فرود یک هواپیمای ایران در ونزوئلا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آغاز «پویش استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا» در یزد / یک خانواده پناهجوی ایرانی در کانال مانش غرق شدند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 28 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آغاز «پویش‌ استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا» در یزد


مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد با اشاره به نقش دعا در دفع بلا بر اساس آیات و روایات اسلامی گفت: برای نخستین بار پویش «‌استغفار جمعی‌» برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در استان آغاز شد. حجت‌الاسلام محمد شمس روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این پویش، مردم مومن به صورت فردی و خانوادگی با قرائت کلام وحی و سایر ادعیه، رفع بلا را از ذات اقدس حضرت حق مسئلت می‌کنند. وی با اشاره به اینکه در هیچ شرایطی نباید از یاد خدا و استعانت از او غافل بود، ادامه داد: مردم ولایتمدار یزد همواره در انجام فرایض دینی و ارزش‌های معنوی پایبند و پیشگام بوده‌اند و در این امر مهم نیز دعا را فراموش نمی کنند. این مسئول مروج فرهنگ دینی با قدردانی از کادر درمان و مسئولان برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری و مهار کرونا در استان یزد از تشکیل مجدد ستاد مقابله با این ویروس در حوزه‌های علمیه با همکاری روحانیان و طلاب خبر داد.

یک خانواده پناهجوی ایرانی در کانال مانش غرق شدند


یک زن و یک مرد پناهجو به همراه دو کودک ۵ و ۸ ساله که گفته می‌شود ایرانی هستند، صبح روز سه شنبه در کانال مانش غرق شدند. به گزارش یورونیوز، قایق حامل پناهجویان که قصد داشت سرنشینانش را به بریتانیا برساند، در کانال مانش غرق شد. مقام‌های محلی شهر دانکرک فرانسه که این قایق در نزدیکی این شهر دچار حادثه شده است از انتقال ۱۸ پناهجوی سرنشین این قایق در جریان عملیات نجات خبر داده‌اند. آنان همچنین از ناپدید شدن یک نوزاد خبر می‌دهند. با این حال تا لحظه تنظیم این خبر تعداد دقیق سرنشینان این قایق اعلام نشده است. مارلن شیاپا، نماینده وزیر کشور در امور شهروندی عصر سه شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت، «با غم و اندوه فراوان از غرق شدن یک قایق حامل ۱۹ پناهجو که تصمیم داشت به بریتانیا برود» مطلع شده‌ است.

جامعه مدرسین: آحاد جامعه را از فتنه‌ امثال «سیدکمال حیدری» برحذر می‌داریم


در پی اظهارات سیدکمال حیدری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی آحاد جامعه اسلامی را از «فتنه امثال سید کمال حیدری» برحذر کرده و آورده است: هرگز نباید سخنان نادرست ایشان را به پای دین و مذهب روحانیت و عالمان دینی به حساب آورند، زیرا راهی را که این شخص پیش گرفته، سرانجامی جز انحراف و گمراهی نیست.

در بخشی از این بیانیه که با امضای آیت‌الله یزدی منتشر شده آمده است: مع الاسف چندی است او با برداشت‌های باطل خود، نسبت‌های ناروا به عالمان سلف رضوان الله تعالی علیهم را نیز افزوده و آن را به مراجع عظام موجود دامت برکاتهم نیز تعمیم می‌دهد؛ تا آن‌جا که برخی مراجع معظم دامت برکاتهم صریحاً به تنزیه فتاوی خود از نسبت‌های ناروای وی پرداختند. نکته تأمل برانگیزتر، اینکه فارغ از برداشت‌های باطل او نسبت به محکمات اسلام و تشیع نشر این گفتارها ونسبت‌های ناروا و فتنه‌انگیز وی در آستانه میلاد خجسته پیامبر اعظم (ص) که محور وحدت امت اسلامی است تمام تفرقه‌افکنان را به هیجان آورده و شبکه‌های معاند و فتنه گر را به استقبال از سخنان بی پایه وی و باز نشر آن کشانده است و لذا بر این اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آحاد جامعه اسلامی را از فتنه‌ی امثال وی برحذر می‌دارد که هرگز نباید سخنان نادرست ایشان را به پای دین و مذهب روحانیت و عالمان دینی به حساب آورند، زیرا راهی را که این شخص پیش گرفته سرانجامی جز انحراف و گمراهی نیست هر چند مطمئنیم مسلمانان آگاه به ویژه پیروان اهل بیت علیهم السلام، اسلام، تشیع، عالمان و مراجع عظام را منزه از آرا و نسبت‌های بی مبنا و ناروای او می‌دانند.

واکنش حداد عادل به حرف های جنجالی مکرون

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: به نظر می‌رسد ‎مکرون می‌کوشد با حرف‌های جنجالی و اهانت به مقدسات مسلمانان، فرانسه را از فراموش‌ شدن حفظ کند. غلامعلی حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی نوشت: حقیقت این است که قدرت و نفوذ هیچ کشوری در اروپا به اندازە‌ی فرانسه در قرن بیستم افول نکرده است.این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: به نظر می‌رسد ‎مکرون می‌کوشد با حرف‌های جنجالی و اهانت به مقدسات مسلمانان، فرانسه را از فراموش‌شدن حفظ کند.

واکنش یک اصولگرا به ادعای انتخاباتی اصلاح‌طلبان

حجت اسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به این ادعای اصلاح طلبان به نامه نیوز گفت: ادعای نیروهای جریان اصلاحات صحیح نیست. اصولگرایان تابع ولایت و رهبری هستند. یکی از رهنمودهای همیشگی مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات مشارکت حداکثری مردم است. وی مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی خواند و افزود: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه عظیم مردمی و سیاسی در سطح ملی و جهانی است و ما همواره طرفدار آن هستیم. به عبارت دیگر اصولگرایان همیشه تلاش می کنند تا تنور انتخابات گرم باشد تا در سایه این اتفاق راه برای پیشرفت و سربلندی کشور در عرصه های مختلف هموار شود.این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: هیچ اصولگرایی نیست که دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات باشد یا برای آن تبلیغ کند. البته هنوز فصل انتخابات نرسیده، بعد از اعلام نامزدهای تأییدصلاحیت شده، سفرهای استانی، روش های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها موجب جلب توجه مردم به موضوع انتخابات می شود و در نتیجه سطح مشارکت بالا می رود.وی افزود: برنامه اصولگرایان برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آن است که تنور انتخابات را گرم و کاندیداهای متعدد شرکت کنند. البته کم کم اجرای این برنامه ها دارد شروع می شود. این عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به تبعات منفی مشارکت حداقلی مردم در انتخابات گفت: حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی نشان می دهد که مردم به موضوعات سیاسی کم رغبت هستند و این یک سهم مهلک محسوب می شود چون نشانه ای از ناامیدی آنهاست.

نظر کریمی‌قدوسی درباره استیضاح روحانی

نماینده مشهد در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه اکنون اراده‌ای برای انجام استیضاح رئیس‌جمهوری در مجلس وجود ندارد، گفت: انجام این مهم در شرایط فعلی چه‌ بسا التهابات را بیشتر کند. جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح رئیس‌جمهور در مجلس گفت: هیات‌رئیسه مجلس رسما اعلام کرد که این طرح اعلام وصول نمی‌شود و منتفی است.نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح رئیس‌جمهور در واقع توسط جمعی از نمایندگان به دلیل فشار زیادی که به ملت در حوزه معیشت وارد شده بود صورت گرفت، افزود: به‌ طور میانگین این دولت چهار ماه کاری یعنی ۱۲۰ روز پیش روی داشته و مجلس نیز ۶۰ جلسه علنی تا پایان سال جاری دارد که حداقل ۲۰ جلسه برای بررسی بودجه و ۴۰ جلسه نیز برای پرداختن به اولویت‌ها صرف خواهد شد، از این روی، اگر استیضاح انجام شود و رأی بیاورد باز هم این تیم تغییر نمی‌کند. وی ادامه داد: با رأی مثبت نمایندگان به استیضاح رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری جای آقای روحانی نشسته و با همین تیم کشور اداره خواهد شد.

درخواست تغییر اسم خیابان نوفل‌لوشاتو به نام پیامبر اسلام

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به رئیس و اعضای شورای شهر تهران تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در پی اهانت بی‌سابقه دولت فرانسه به ساحت نبی اکرم (ص) را خواستار شد.

متن این نامه به شرح زیر است؛

سلام علیکم؛

رئیس و اعضای محترم شورای شهر تهران

همانطور که مستحضرید در هفته‌ای که گذشت؛ رئیس‌جمهور فرانسه برای چندمین بار در واکنشی اهانت آمیز، به ساحت نورانی و مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام هتک حرمت کرده و دل صدها میلیون مسلمان و آزاده دنیا را جریحه دار و مالامال از خشم و نفرت کرده است.

از آنجا که خیابان نوفل لوشاتو(خیابان فرانسه قدیم)، به خاطر بودن سفارت فرانسه در آن، وجه تسمیه یافته است؛ پیشنهاد آن داریم که شورای شهر تهران در اقدامی فوری و انقلابی؛ نام این خیابان را به اسامی چون «خاتم الانبیاء» و یا «نبی اکرم» تغییر دهد تا شاید بتواند اندک نقشی را در جهت مقابله با اقدام شنیع صورت گرفته در توهین به ارزش های والای اسلامی و توهین به پیامبر مهربانی‌ها ایفا کرده باشد.

امید آن داریم با این اقدام در سال آخر انجام وظایفتان در آن شورا، از خود باقیات الصالحاتی به جای گذارید.

واکنش ظریف به خبر تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا

وزیر امور خارجه ضمن تکذیب تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا، گفت: وزارت خارجه پیشنهاد مبادله تمامی زندانیان دو طرف (ایران و آمریکا) در همه نقاط جهان را داده است.محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا گفت: این خبر صد در صد دروغ است. وزیر امور خارجه تصریح کرد: ما پیشنهاد مبادله جامع زندانیان طرفین را دادیم. ما در کشورهای مختلف به دستور آمریکا زندانی داریم و در خود آمریکا هم زندانی داریم، افرادی را نیز در ایالات متحده آمریکا داریم که حتی مدت محکومیت غیر قانونی آنها هم تمام شده اما آمریکایی‌ها مانع برگشت شان به ایران شدند. وی افزود: بر همین اساس پیشنهاد کردیم که تمامی زندانیان دو طرف در همه جا مبادله شود و بر این موضوع تاکید داریم اما موضوع معامله دو جاسوس بازداشتی با آمریکا کذب محض است. برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر مدعی شده بودند که دو جاسوس جنجالی در ایران به زودی با آمریکا تبادل خواهند شد.

ادعای بی‌اساس آسوشیتدپرس علیه ایران

آسوشیتدپرس در گزارشی مدعی شد که ایران در حال ساخت تاسیسات زیرزمینی سانتریفیوژهای مدرن در نطنز است؛ این گزارش با انتشار تصاویری واهی مدعی شده که ایران از ماه آگوست ساخت جاده جدیدی در نطنز را آغاز کرده است.

سوءاستفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی خیانت به کشور است

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی خیانت به کشور است، گفت: رویکرد جدی دولت تامین به‌وفور کالاهای اساسی و نظارت دقیق بر قیمت‌هاست. جلسه کارگروه تنظیم بازار و کالاهای اساسی ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد. جهانگیری در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی، گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به خصوص ستاد تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی نظارت جدی و مستمر بر اجرای تصمیمات مرتبط با قیمت‌گذاری کالاها داشته باشند چراکه اگر بر روند اجرای مصوبات نظارت و کنترل وجود نداشته باشد، قیمت گذاری کالاها در حقیقت مفهومی ندارد. معاون اول رییس جمهور ضمن انتقاد از عدم اجرای تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری کالاهای اساسی اظهار داشت: رویکرد جدی دولت این است که کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم باید به وفور در بازار موجود و تحت کنترل و نظارت دقیق باشد و وقتی تصمیمی برای تعیین قیمت یک کالا اتخاذ می‌شود باید با جدیت و تا اجرای کامل پیگیری شود.

بایدن: نمی‌گذارم ایران به بمب هسته‌ای دست یابد!

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری در یادداشتی نوشت پیوند با رژیم صهیونیستی را تعمیق خواهد کرد و به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد. «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یادداشتی در پایگاه اینترنتی آژانس «جوویش تلگرافیک» نوشت، هرگز تعهدش نسبت به رژیم صهیونیستی قطع نشده است. بایدن در این یادداشت نوشت: «درسی که در زمان پدرم از هولوکاست گرفته شد، هرگز فراموش نکرده‌ام و نهایت تلاشم را به کار گرفته‌ام تا من هم آن را به فرزندان و نوه‌هایم منتقل کنم». نامزد دموکرات‌های آمریکا در آستانه انتخابات این کشور در مجیزگویی به سود رژیم صهیونیستی نوشت: «می‌توانیم از خردی که در نسل به نسل یهودی‌ها وجود داشته است بهره بگیریم که از این میان می‌توان به امتناع از ساکت نشستن، ضرورت گفتن واقعیت‌ها، تقاضا برای عدالت‌جویی، پاس داشت صلح، ترمیم اوضاع جهانی و رفتار محترمانه با هر فرد، اشاره کرد». بایدن افزود: «یهود ستیزی همچون سرطانی است که محرک خیزش خطرناک جنایات ناشی از نفرت در سال‌های اخیر است. من هنگامی به این رقابت (انتخابات) وارد شدم که گند‌پراکنی‌های ضدیهودی گروهی نئونازی را در شارلوتسویل شنیدم و از رئیس جمهور ترامپ شنیدم که گفت "در هر دو طرف قضیه افراد بسیار خوبی وجود داشت" و این حرف وجدان وما را به شوک واداشت و جهان را بهت‌زده کرد».

تذکر به روحانی و زنگنه برای تخصیص بنزین به خودروهای انتظامی

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس جمهور و وزیر نفت خواستار تخصیص سهمیه و تأمین اعتبار سوخت برای خودروهای نیروی انتظامی شد.

فرود یک هواپیمای ایران در ونزوئلا

یک هواپیمای شرکت قشم ایر دیروز بعدازظهر در فرودگاهی در ونزوئلا فرود آمد. این فرود در برهه‌ای از زمان رخ داده که روابط تجاری دو کشور عضو اوپک نزدیک‌تر شده است. رویترز به نقل از یک نماینده مخالف دولت ونزوئلا و آمار‌های رهیابی پرواز‌ها نوشت یک هواپیمای ایرانی متعلق به یک شرکت تحت تحریم آمریکا دیروز در ونزوئلا به زمین نشست. این هواپیما که متعلق به شرکت قشم ایر است در برهه‌ای از زمان در ونزوئلا فرود آمده که روابط تجاری دو کشور عضو اوپک نزدیک‌تر شده است. خوزه مانوئل اولیوارس، نماینده ایالت ساحلی وارگاس، جایی که این فرودگاه واقع شده است، در حساب توئیتری خود اعلام کرد این هواپیما بعداظهر دیروز در فرودگاه مایکوئیتیا فرود آمد. آمار‌های رهیابی پرواز‌ها در وب سایت Flightradar۲۴ نیز نشان داد که این هواپیما پس از آغاز پرواز از تهران در شب پیش از آن، در ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی (۸ شب به وقت گرینویچ) در حال فرود آمدن به سمت کاراکاس بوده است. این هواپیما پیش از پرواز به سمت ونزوئلا در تونس و کیپ ورد توقف داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۶
خلبانش کریمی قدوسی بوده! خخخخخخخخ
خب ممنون آقای یزدی چون سید کمال حیدری را معروف نمودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حتما روحانی خوبی بوده اند
و کنجکاو شدم تا بروم و در مورد ایشان تحقیق کنم
و فیلم سخنرانی های ایشان را ببینم و مقالاتشان را مطالعه کنم
خدا هیچ کمکی به این مردم نمیکنه برای اینکه نفس جامعه فاسد شده متاسفانه مردم مثل جوامع تباه شده خوشبختی رو در فساد پیدا کردن مثلا در رباخواری احتکار گرانفروشی
اگه ۱۲۴ هزار پیغمبر و پیامبر اسلام و ۱۴ معصوم و اولیا الله همه با هم ظهور کنند برای اصلاح امور این جامعه کار سختی در پیش خواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
از رحمت خدا نا امید نباش
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
اگر یک حرف درست در این روزها شنیده باشم همین حرف است ا
اگر هم می‌خواستیم بمب بسازیم شماها عددی نبودین که جلوی ما را بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
گل گفتی
علیرضا
| Germany |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
آره واقعا داریم میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
اره باباااااا . الان بمب داریم دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حالا بلدی بمب بسازی؟
اینروزها با چرخیدن در صفحات مجازی و کانالهای تلگرامی میتوان فهمید که :
طرفدارن پیروزی بایدن اصلاحطلبان، دولتیها،طبقه متوسط که اخیرا به طبقه فقیر تبدیل شده اند؛
و طرفداران پیروزی ترامپ، براندازان، احمدی نژادیها، دلالان سکه و ارز، پایداریچیها،تجزیه طلبان و مخالفان دولت میباشند.
یعنی کدوم گروه برنده میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
دسته بندی فوق العاده اشتباهی بود
الان مسولین دعا میکنه بایدن رای بیاره نه فقط اصلاحطلبان چون دولت بعدی اصولگرا خواهد بود اونها هم منتظر بایدن هستن
دلال هم اگر فکر میکنی فقط با بالا رفتن ارز سود میکنه اشتباه میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
ترامپ برنده خواهد شد
مبارزه بایدن ترامپ آدم رو یاد نبرد ماتادورا میندازه اینجا بایدن ماتادور و ترامپ مثل گاو وحشیه البته گاو هم شانس داره و چه بسا با شاخ های بزرگش ماتادور رو بکشه ولی بایدن گرچه بعضی وقتا یادش میره در چه فضایی قرار گرفته ولی به هر حال مثل یک گاوباز ماهر در چند دور این گاو خشمگین رو زخمی کرده و احتمالا در آخرین رویارویی شمشیر بزرگ رو در گرده ترامپ گاو فرو میکنه و اونو به زانو در میاره
اقای شیح محمد یزدی اگر یکبار به درس های ایشان گوش فرا دهی خواهی فهمید که ایشان بغیر از قران کلام دیگری را نمیگویند . . اقای یزدی شما دیگر در مقام رئیس قوه قضائیه نیستی اگر حرفی برای گفتن داری بزن و بیخودی تکفیر نکن . و اگر جواب نداری ساکت باش.
مستر بایدن :
امنیت اسراییل خط قرمز من است
نمیگذارم ایران به سلاح هسته ای دست یابد
جناب اول دعا کن وارد کاخ سفید شوی بعد کری بخون
قابل توجه کسانیکه دل به بایدن بستند
اولا ترامپ با قدرت ماندنی است چرا عمه هیلاری رو بد جوری ناک اوت کرد
ثانیا در صورت پیروزی بایدن حداقل با ۲۰ بهمن با ترامپ باید سر و کله بزنیم
ثالثا توکل بر خدا بهتر از تکیه بر کدخدا ,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
رابعا دل بستن به دلار کار خیلی بدیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
پس بورس تا ۲۰ بهمن چراغ راهنما خواهد بود شاخص تا ۷۸۰هزار اصلاح میخوره مثل اینکه چرا که با دلار ۳۲۰۰ تومان شاخص ۸۰هزار بود با دلار ۳۲هزار هم باید ۸۰۰هزار باشه بوزس دلار ۵۰ هزار رو پیش خور کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اتفاقا به تنها چیزی که میشه تواقتصاد ورشکسته دل ، بست دلارو طلاست
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
به بیت کوین هم دل ببندید بهتر از طلا و دلار
اقای کریمی قدوسی اعتراف میکنم که البریت انیشتن باید در مقابل تو و دوستانت لنگ بیندازد
جناب کشتی ارا ، طلای کشور رو مثقالی ۳۴۰ هزار تومان با حباب منفی قیمت گذاری کردند دلالان زالو صفت
در عصر ماهواره و ارتباطات بهتر با ملت خودتون و دنیا رو راست باشیم و اگه فعالیتی انجام میدهیم با اقتدار از ان دفاع کنیم نه اینکه اول تکذیب کنیم بعد دنبال ماله باشبم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
به شما ها هیچ ربطی ندارد
ناشناس
| Romania |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
23:13
از غار بیا بیرون عصر حجری
علیرضا
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
دروغگویی تو وجود همه ما رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
۲۳:۱۳
وقتی جنگی رخ دهد . همین حرف را تکرار میکنیم. به ما ربطی ندارد
انتخابات ۲۰۲۰ به مراتب از ۲۰۱۶ شگفتی ساز شد کام بک امروز ترامپ باعث شد شاخص دلار صعود و طلای جهانی سقوط کند
برادران و خواهران خودجوش، اهمیت خیابان نوفل لوشاتو بخاطر امام هست نه بخاطر فرانسه، اینو میفهمید یا فقط میخاید شلوغ بازی دربیارید
قای جهانگیری، خیانت واقعی را تصمیم گیرانی میکنند که فرصت چنین سوء استفاده و رانتی را در اختیار برخی افراد خاص قرار میدهند! خاطرتان هست همین دلار ۴۲۰۰ تومانی زمانی در بین مردم به دلار جهانگیری مشهور بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بنده خدا تقصیری نداشت پافشاری بی جهت روحانی بود و حتی همه ارکان اقتصادی دولت هم مخالف بودن ولی آقای روحانی اصرار کرد
برو مصاحبه سیف را بخون
آقای حداد تم از مشاور رییس جمهور یاد گرفته و خواسته یه حرف متفاوتی زده باشه،
یاد اون چند سالی که ایشان رییس مجلس بود می افتم ...
چرا یک خانواده ایرانی در دریای فرانسه غرق میشه و دو دختر بچه از سرمای آب دچار سکته میشن؟ تک تک مسئولانی که در وضعیت امروز و دیروز ایران نقش داشتن از نظر شرعی در مقابل خدا پاسخ باید بدن. حتی اگر سهم شما 1 درصد در این مهاجرت مرگ بار باشه، همان یک درصد هم از چشم خدا دور نخواهد ماند. شما که مردم رو رعیت میدانید ولی بدونید خدایی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آخه مردم خودشون هم تحفه ای نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
به درک و کسانی که‌این جوری می‌خواهند مهاجرت کنود برای کشورهای قحطی زده و جنگ زده دست به این کار می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
میخواستن بیفتک بخورن بیفتک
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ناشناس ۲۲:۱۷
شماها دیگه چه جور موجوداتی هستید؟! مگر پیامبر خدا هم هجرت نکردن؟! متاسفم که وجود دارید!
آقای حداد عادل فرموده اند: "‎مکرون می‌کوشد با حرف‌های جنجالی و اهانت به مقدسات مسلمانان، فرانسه را از فراموش‌شدن حفظ کند." آقای حداد این صحبت شما بجای استدلال و دفاع قوی بیشتر مغالطه است؛ مثل اینکه مردم بگویند: "حداد عادل می‌کوشد با حرف‌های جنجالی درباره مکرون و فرانسه، موضوع زمینهای بنیاد مستعضفان را به فراموشی و حاشیه ببرد."
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
احسن
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
و بنیاد سعدی
و بودجه دولتی سالیانه ۴۰ میلیارد تومانی ایشان را !!!؟
خودتون رو برای سقوط قیمت دلار به زیر 20 هزار تومان اماده کنید. یک هفته تا 10 روز دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بیست تومان چیه از فردا دلار مجانی تو صرافی ملی توزیع میکنند ، دلار زیر ۲۸ هزار تومان برای بانک مرکزی یه سوبسید وقتی دیروزعملا خودرو با دلار ۴۰ هزاری قیمت خورد حتما دلار ۲۰ تومانخواهد شد ، از طرفی ترامپپ حداقل تا ۲۱ بهمن مهمان کاخ سفیده ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
از 6 ماه پیش
یک بار می گفتند به خاطر بورس که بالا می رود دلار بالا می رود بعد فشار صادر کننده ها گفتند بعد خروج سرمایه از بورس بعد تحریم سازمان و الان هم انتخابات امریکا
همه این ها را روی هم بگذاری دلار 15 هزار تومانی هیچ وقت به بالای 20 هزار تومان هم نمی رفت ولی دولت با هدف کسب درآمد بالا برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
دلار الان در لحظه مومنتم قرار داره فواره در بالاترین نقطه قبل از سقوط لحظه ای مکث میکنه این لحظه مومنتم مکث نهایی دلار در این نقطه است برآیند همه نیروها صفره به زودی سنگین میشه و میافته
فرهود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
ناشناس ۲۱:۴۷ یک هفته تا ۱۰ روز دیگر می شود ۷ تومانی
به عنوان ورشکسته کامل خدمت هموطنان عزیز عرض میکنم
در ۷ مرداد ماه ب فروش اپارتمان خود و توجه توصیه دوسنان و دولتی ها وارد بازار سرمایه شدم و اخر شهریور با نصف شدن سرمایه و اعصاب به هم ریخته خارج شدم و با توجه به اینکه با اون پولم دیگه یه اتاق هم نمیدادن طلای گرم ی میلیون پانصد خرید کردم و متاسفانه در این بازارهم اسیر دست دلالان و نوسانگیران زالو صفت شدم طی ۱۰ روز ۳۰ درصد متضرر شدم ، به هیچ عنوان گول افراد و حتی مسیولین رو نخورید و این سودها فقط برای یه عده رانت خوار هست که دستشون با بانک مرکزی تو یه کاسه هست و مردم عادی تو این بازارها نابود میشن ولی فقط دعای سلامتی کنید که از همه چیز مهم تر است به هر حال خودکرده را تدبیر نیست ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خدا صبر بده ،تو بورس یکی باید ۱۶ میلیارد سود کنه و هزاران نفر باید متضرر بشن ولی دیگه نفروش فعلا طلا احساسی کاهشی شده ترامپ حداقل سه ماه دیگه هست خیلی زود بازارها واقعی میشند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
فروش ملک برای خرید کاغذ پاره های سهام و بورس اشتباهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
متاسفانه خیلیا این اتفاق براشون افتاده قوه قضاییه باید ورود میکرد و اجازه چنین ظلمی به مردم رو نمیداد انشاالله امیدوار باشیم آقای رییسی به مردم کمک کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
در بورس کلاه برداری شده برای اینکه بورس باید نوسان داشته باشه ولی الان سه ماه است که شاخص فقط داره سقوط میکنه یعنی کلاهبرداری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
همه وارد بورس ميشن به خيال اينكه سرمايه شون رو زياد كنن تا بعدش آپارتمان و ملك بخرن آن وقت شما آپارتمان خود رو فروختي كه وارد بورس بشي
عجيب نيست ؟
آن وقت در اين مدت قيمت ملك چند برابر رشد كرد ؟
شما يا يك طمع كار بي خردي يا دروغ ميگي نه ورشكستي ، نه تمام پولت رو گذاشتي و نه فقط همين آپارتمان را داشتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
وقتی طمع کردی حقت بود ببازی باید دندان طمع خودت را بکنی بندازی دور عزیزم
من هم فریب خوردم و پول ناقابلی که داشتم رو در بورس گذاشتم
عزیزان سروران و دوستان گرامی
بورس یک موسسه قانونی شبه دولتی است تمام اطمینان ما به خاطر همین بود که بورس رو نه یه بازار سیاه یا غیر قانونی که یه نهاد قانونی تصور میکردیم چرا دولت محترم به این موضوع ساده توجه نمیکنه
بورس یک نهاد قانونی است
یک نهاد قانونی نباید باعث تباه شدن سرمایه مردم کشاندن مردم به مرز جنون فروپاشی خانواده افسردگی و ناامیدی نسل جوان و سرشکستگی نسل پیر و بازنشسته بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
من وارد بورس نشدم، چون رشد ارزش بورس بر اساس شاخص های واقعی اقتصاد نبود، هیچ پشتوانه تولیدی پشت سر نداشت، شرکت های زیان ده فقط از طریق حباب ارزش سهامشون بالا رفت، الان هم در حال تخلیه این حبابه
دلیل اینکه قیمتا کاهش پیدا نمیکنه اینه که مردم هنوز شکست ترامپ رو باور نکردن به هر حال ترامپ از نظر ذهنی بر مردم هنوز مسلطه ولی خوب کم کم این ذهنیت شرقی سخت به شکسته میشه اون طرف دنیا اراده مردم تعیین کننده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
چه چیز این کامنت اشتباه است که منفی میخوره
ترامپ بر فکر مردم ایران مسلط نیست؟ یه عده از این مردم هنوز صدام بر ذهنشون مسلطه بعد ترامپ که رییس جمهوره آمریکاست هنوز مسلط نیست؟
مردم در شرق عالم یا خیلی زود باورن و عجیب ترین شایعات رو باور میکنن یا دیرباور و واقعیت رو باور نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حالا من باور کردم . چه فرقی میکنه؟؟؟ قیمت دلار دست باور های منه؟؟ علت افزایش قیمت بی عرضگیست
یارانه ۱۲۰ هزار تومانی یعنی یه تورم ۴۰ درصدی دیگه در پیش است ؟؟؟ حاجی بابایی تا کشور رو نابود نکنی دست بردار نیست چرا راه مذاکره رو در پیش نمیگیرید ؟؟ این جام لعنتی رو سر بکشید ملت نابود شد، میدونی چرا مرگ و میرها چند برابر شده زیرا تو بیمارستانها نه انسولین هست نه اکسیژن و نه قرص ازیتور و نه .‌.... از حالا برید دنبال مذاکره با ترامپ ، ظریف بهتر از هرکس میدونه ترامپ دوباره انتخاب میشه لطفا یه فکر اساسی کنید ، یارانه ۴۵ هزار تومانی تورم ۴۰ درصدی داشت یادتون رفته ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
حاجي بابايي و همچنين اون يكي وزير سابق احمدي نژاد كه مال مسكن بود ( و خيلي خودش رو كاري ميدونه ) يادم اومد نيكزاد اون هم خيلي پوپوليستي و هزينه زا رفتار ميكنه
روحاني و دولتش رسما دارن وقت ميكشن تا پايان دوره ، ولي خدا وكيلي جلوي امثال اين دو نماينده رو بگيريد كه چاهي كه با كمك همفكرانشان ، كشور رو ١٠-١٢ سال قبل به آن انداختن را عميق تر نكنن
نام گذاری نوفل لوشاتو بخاطر وجود سفارت فرانسه نیست، بلکه اسم منطقه ای در فرانسه است که امام خمینی در آن سکونت داشته است.
آقای کریمی قدوسی شما به اندازه کافی مهم هستید!! و نیاز به عرض اندام ندارید؟!
بله خود کرده را تدبیر نیست.
اکثریت مشتریان بانکی (سپرده گذاران کوچک بانکی) برای از بین نرفتن اندک پس انداز یا سرمایه خود،‌ باجدیت تام از بانکهای خصوصی دفاع و در اجرای اوامر آنها و خواست آنان از دولت ها اصرار میورزند و هنگام رای دادن به شدت رضایت بانک های خصوصی را رعابت میکنند.
نام چنین اعمال استعمارگران شاد کن «نولیبرالیسم»‌است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
همون بانکا هم از بانک مرکزی مجوز داشتن وقتی هم ضرر کردن دولت چند هزار میلیارد بهشون خسارت پرداخت کرد بورس هم همینه زیر نظر وزارت اقتصاده باید به سهامداران خسارت بدن
در مسئله بورس اول خدا و دوم آقای رییسی
پاسخ ها
علیرضا
| Germany |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
در مسئله بورس اول خدا دوم خود مردم
ماهمین عباس راخواستیم پاشم ایستادیم واو نیز دنیاوآخرت مارا تضمین کرد دشمنان پشت این دیوار خواهند مرد سفارش حلوا
اصولگرایان دنبال ساخت مدینه فاضله ای هستند که اصلاح طلبان میخواهند کجی و شاقولش را میزان کنند . هر دو گروه قواید دمکراسی را قبول ندارند ولی با هم بر سر رای مردم رقابت میکنند . هنوز مشخص نیست که اهداف دو گروه واقعا چیست . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
قواعد
اصلاح طلب . اصولگرا . میانه رو . کند رو و تند رو .......دیگه تمامه ماجرا
شما دعا کنید و استغفار.
کافران و بی‌دینها در جامعه پروتکلها را رعایت می‌کنند و در لابراتوارهایشان تحقیقات انجام می‌دهند و خودشان و شما را نجات میدهند
چرا با قاچاقچی های انسان یا آدم پران ها برخورد نمی شود. چرا نیروهای امنیتی این افراد را شناسایی نمی کنند. این همه را به شک وا می دارد که این آزادی عمل قاچاقچیان علتی سیاسی یا اقتصادی دارد. آیا دلتان از غرق شدن این پناهجویان در دریاها یا آواره شدن این مردم در کشورهای مختلف بدرد نمی اید.
آقای دکتر حداد عادل لطفا از داماد امریکایی خود که در یک خانواده شهید پرور در امریکا بسر می برند بفرمایید بهمراه ‌دختر محترمانتان به نشانه اعتراض به امریکا و این تحریم های ناجوانمردانه به ایران برگردند.
جناب یزدی، سید کمال حیدری اگه حرفی داره در یک برنامه تلویزیونی مناظره کنید چرا موضوع را یک طرفه در بین مردم مطرح میکنید!
آنچیزی که در فضای مجازی از ایشان مطرح شده, اعتراض ایشان به ناتوانی علمای حوزه در جل مشکلات اعتقادی و دینی مردم هست و بس!
پس لطفا با زبان منطق و علم با منتقدین خود سخن بگویید
استاد حداد عادل مخترع بزرگ کش لقمه
واو واو . فرود یک هواپیمای ایرانی در ونزوئلا . واااای خدا چقدر خوب . چه اتفاق بزرگی. امروز میخوام جشن بگیرم. فروووود یک هواپیمای ایرانی در ونزوئلا . باور نکردنیه
معلوم است که نمیگذارند . اتم خطرناک است و اگر درست کنترل نشود فاجعه بار خواهد بود . به حادثه ی چرنوبیل که حتا اروپا را در معرض رادیواکتیو قرار داد رجوع کنید متوجه میشوید که این نگرانی غرب برای چیست .
چقدر تو کشور واکنش داریم.
بورس ایران میدانی هست برای تاخت و تاز کلاه بردارا.
چند ماهه که وارد بورس شدم و تو این مدت متوجه شدم که بورس میدون کلاه برداراست.
صبح ساعت هشت یه عده کلاه بردار صف های میلیونی فروش یا خرید تشکیل میدن تا مردم و سهامدارای خرد و حقیقی رو دچار استرس کنن که نتونن تصمیم بگیرن بفروشن یا بخرن و تصمیم عقلانی نگیرن. درست چند ثانیه مونده به آغاز معاملات کلاه بردارا سفارش های خرید یا فروش رو لغو میکنن و میلون ها سهم مردم رو تو تله میندازن.
من که رشته من اقتصاد و بورس نیست فهمیدم چطور ناظر بورس و سازمان های نظارتی متوجه نشدن؟
قوه قضاییه باید به این موضوع ورود کنه و دست کلاه بردارا رو رو کنه و به مجازات برسونشون.
سوءاستفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی خیانت به کشور است!!!!!!!!!!!!!!!!
زمینه این سوءاستفاده را شما مهیا کرده اید!!!!!! سودش را هم برده اید!!!!!!!!!!!!!! حالا قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی خیانت به کشور است، گفت: رویکرد جدی دولت تامین به‌وفور کالاهای اساسی و نظارت دقیق بر قیمت‌ها است.

آقایان مسئولین چشم و گوشتونو باز کنین و کف کوچه و خیابان را ببینید وفور کالاهای اساسی به چه قیمتی و کجاست؟
بیسجیان چرا دغدغه گرانی و فقر و...ندارند؟؟؟؟؟
دعا ازهر نظر مهم وقرانی است.برای استجابت دعا ملتها ومخصوصا مسلمانان باید القوی قرانی قوم حضرت یونس راکه فقط از خدا برای رفع بلایا ونجات از کرونااز صمیم قلب خواستار شوند.
جناب کزیمی قدوسی از اوضا افغانستان چه خبر، ازوضعیت مردم در اونجا خبر دارید
مابه یک پیمان نوین با خودمان وبعدبا همسایگان وسپس با تمام جهان نیازمبرم داریم!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی