بازدید 125398

چه خوراکی هایی ضد کروناست؟

ویروس کرونا طبع سرد دارد به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند برای در امان ماندن از این ویروس، افراد مواد غذایی دارای طبع گرم مصرف کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ 27 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه ویروس کرونا طبعی سرد دارد، گفت: برای مقابله با این بیماری، مصرف مواد غذایی که طبع گرم دارند مانند سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه، زیره و ترکیب سیاه دانه و عسل پیشنهاد می‌شود.

ودود خوش طینت متخصص تغذیه در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثرهستند؟»، گفت: ویروس کرونا طبع سرد دارد و افراد برای مبارزه با این بیماری باید غذا‌هایی که طبع گرم دارند مصرف کنند؛ در نتیجه مصرف مواد غذایی حاوی سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره در این دوره پیشنهاد می‌شود.

وی متذکر شد: مصرف ۳ تا ۵ گرم زنجبیل در روز، هویج، ترکیب سیاه دانه و عسل، مالیدن روغن شامل ترکیب نعنا و بادام شیرین، بادکش گرم کتف و ریه، مصرف جوشانده شامل زنیان، نعنا، شوید همراه عسل و مخلوط یک واحد نمک، ۵ واحد عسل و ۳ واحد لیمو ترش بسیار مفید خواهد بود.

این متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف آب سیب هر ۸ ساعت یکبار توصیه می‌شود، از مردم درخواست کرد: حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از تردد‌های بیجا اجتناب کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
بسیار عالی
مرسی از مطالب خوب و آموزنده ای که ارائه میکنید

باز هم بازار گرمی برای برخی کالاها به بهانه کرونا.
1- «ویروس کرونا طبع سرد دارد» یعنی چه؟
2- مکانیزم اثر «طبع گرم» علیه ویروس کرونا چگونه است؟
3- لطفا رفرنس تحقیقات علمی در این زمینه را معرفی نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
فارسی رفرنس یعنی چی را پا س بداریم (
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
رفرنس؟؟ خخخخ بابا خارجی بابا پروفسور
بازاری گرم واسه کالا چیه؟ لطفا حرف دهنتون را بفهمین حرفاشون عالی هستش
کی می توان این چیزهارا تهیه کن
دستکش ماسک ازکجابیارم پول نداریم بخریم دولت تدبیروامیدم درخوابن مملکتوآب بردمتاسفم به خودم که تو ایران به دنیاآمد م بهتربزارکرنابکشه راحت بشیم ازاین زندگی اجباری
چرا فقط چند تا مواد خوراکی را معرفی کردی برا کرونا اگه به طبع گرم بودن باشه خرما هم خیلی طبع گرم عالیه برا کرونا وخیلی هم مقویه وهمینطور سالم بدون سم زدایی عسل بااون گرونیش همش به زنبورا شکر میده یعنی اگه عسل خالص هم باشه باشکر قاطی میکنه فروشنده گردو هم فراموش نشه البته اگه پول داشته باشیم که بخریم تواین اوضاع گرونی
البته به نظر مال مردم و بیت المال و... هم بی تاثیر نیست. مدتی است مسولین مبتلا نمیشن یا اگه میشن زودی خوب میشن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی