بازدید 48706
دو هزار و دویست و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش عجیب آقای نماینده به تذکر مهم: روحانی نازک نارنجی شده است! / خاطره کواکبیان از ذوالنوری / شرط و شروط جدید برای انتخابات ریاست جمهوری

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش زاهدی به اظهارات برخی داخلی‌ها درخصوص انتخابات آمریکا / مجید انصاری: عده‌ای فحاشی و هتک حرمت را انقلابی‌گری می‌دانند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ 25 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش بانوی اصولگرا به پیشنهاد رفراندوم گذاشتن جنگ یا صلح

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: صلح چیزی نیست که به رفراندوم بگذاریم. خیلی لایه‌های آشکار و پنهان دارد و باید در بعضی از جلسات کارشناسی کاملاً محرمانه مورد بحث و بررسی قرار گیرد. الهه افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با مهر، در رابطه با علمی و عقلانی بودن پیشنهاد برخی سیاسیون مبنی بر به رفراندوم گذاشتن جنگ یا صلح، اظهار داشت: صلح چیزی نیست که به رفراندوم بگذاریم. خیلی لایه‌های آشکار و پنهان دارد و باید در بعضی از جلسات کارشناسی کاملاً محرمانه، مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اگر بخواهند آن را به رفراندوم بگذارند در حقیقت دشمن را بیشتر از دوست در جریان قرار دادند و نمی‌توانند همه مطالب و همه راهکارها و استراتژی‌ها را مطرح کنند که ابتدا دشمن متوجه می‌شود و بعد دوست و بعد مردم رأی بدهند؛ بنابراین، این به مصلحت مردم نیست. یعنی اگر مصلحت نظام و مردم را می‌خواهیم باید عاقلانه رفتار کنیم، اینکه هیاهو و جار و جنجال به پا کنیم و با غوغا سالاری بخواهیم یکسری اقدامات صورت گیرد تا مردم را در مقابل نظام قرار دهیم خیلی اشتباه است‌. بنابراین این رفتار نه در شأن مردم است و نه به صلاح است. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه مسئولین به تاکید بر اینکه ما شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت مجلس را داریم، باید اینها را بررسی کنند، خاطرنشان کرد: رؤسای سه قوه به جای اینکه بعضی شأن از کرونا بترسند و به تعطیلی بروند باید بنشینند و تمام ابعاد را در نظر بگیرند. کسانی که دست‌اندرکار هستند و به تمام ابعاد شناخت دارند، باید این مسائل را بررسی کنند. این اقدام یک فرافکنی و کار اشتباهی است.

 واکنش عجیب یک نماینده به تذکر رهبری: روحانی نازک نارنجی شده است!

از جمله نمایندگانی که رییس جمهور را مورد اهانت قرار داد، می توان به «علی اصغر عنابستانی» اشاره کرد. خبرنگار برنا در تماس با «علی اصغر عنابستانی»، نماینده مردم سبزوار در مجلس، از او پرسید: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا رهبری خطاب به کسانی که راه تخریب را در پیش گرفتند تاکید کردند که حرمت هر سه قوه باید حفظ شود و توهین به مسئولان حرام است، نظر شما در رابطه با اظهارت رهبری چیست، گفت: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است! رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.عنابستانی بیان کرد: حرف در مصداق است که چه کلامی هتک حرمت محسوب می‌شود یا نمی شود. توییت خود به روحانی را توهین نمی دانم. انشاءالله همه با هم تمرین کنیم تا احترام یکدیگر را نگه داریم.

واکنش زاهدی به اظهارات برخی داخلی‌ها درخصوص انتخابات آمریکا

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توییتی به اظهارات برخی داخلی‌ها درخصوص انتخابات پیش روی آمریکا واکنش نشان داد."محمدمهدی زاهدی"، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در توییتی نوشت: فارغ از اینکه رئیس جمهور آمریکا ‎بایدن باشد یا ترامپ، بدانیم و باور کنیم آمریکا بدعهد و پیمان شکن است و هر دو ایشان بر ادامه روند خصمانه علیه ملت بزرگ ایران و در عین حال ترس از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی اذعان دارند.

خاطره کواکبیان از ذوالنوری

کواکبیان نماینده سابق مجلس گفت: یادم است ذوالنوری در مجلس دهم برای استیضاح رییس جمهوری امضاء جمع می‌کرد. پیش من آمد، گفتم آقاجان برو پی کارت! امضا نمی‌کنم. سپس پشت تریبون رفتم و گفتم که «ما اصلاح طلبان رشیدتر از آن هستیم که کار بیهوده انجام دهیم.» سر و صدا بلند شد گفتند یعنی ما رشید نیستیم؟ گفتم ما کاری به شما نداریم و داریم بحث خودمان را می‌کنیم، ما کار عبث انجام نمی‌دهیم. فردای آن روز به او گفته شده بود این بساط را جمع کنند بعد دیگر پیگیری نکردند.

شرط و شروط جدید برای انتخابات ریاست جمهوری

کمیسیون شوراها در جمع‌بندی‌ خود راجع به طرح اولیه اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری پیشنهاد کرده که حداقل سن ۴۵ و حداکثر ۷۰ سال برای نامزد ریاست‌جمهوری در نظر گرفته شود. همچنین داوطلبان ریاست‌جمهوری موظفند برای هریک از حوزه‌های«فرهنگی-اجتماعی»، «سیاسی»، «اقتصادی»، «بین المللی» و «امنیتی - دفاعی» هر یک حداقل یک نفر (مجموعا ۵ نفر) به عنوان مشاور به هنگام ثبت‌نام معرفی کنند. در صورت درخواست داوطلبان ریاست جمهوری، ارزیابی برنامه آنها از طریق مصاحبه با مشاوران موضوع این ماده توسط شورای نگهبان انجام می‌پذیرد. معرفی مشاوران باید منضم به رضایت‌نامه کتبی افراد معرفی شده باشد. در صورت معرفی داوطلب از سوی احزاب ملی یا جبهه های سیاسی موضوع قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، داوطلب از معرفی مشاورین موضوع این ماده معاف خواهد بود.نکته مهم: این طرح اینک باید در صحن علنی مجلس بررسی شود و در صورت تصویب به تایید شورای نگهبان نیز برسد؛ لذا این طرح نهایی نیست.

توضیح ظریف درباره تنها حساب توییترش

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری اعلام کرد که تنها یک حساب در این شبکه اجتماعی دارد و دیگر حساب‌ها جعلی است. «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یکشنبه‌شب در صفحه رسمی توییتر خود به آدرس @JZarif به زبان انگلیسی نوشت: این تنها حساب کاربری توییتر است که من استفاده می‌کنم، و هر شخص یا ربات دیگری که از اسم یا تصویر من استفاده کند، جعلی است.

 مجید انصاری: عده‌ای فحاشی و هتک حرمت را انقلابی‌گری می‌دانند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: کسانی که ادعای ولایتمداری و انقلابی‌گری دارند باید بیش از دیگران به ارزشهای اخلاقی و اسلامی پایبند باشند ولی عده‌ای انقلابی گری را با فحاشی و هتک حرمت اشتباه گرفته اند.این افراد فکر می کنند اگر در تریبون مجلس همه حریم های اخلاقی را شکستند و با رکیک‌ترین الفاظ به مقام دوم کشور توهین کردند، شجاعت محسوب می شود در حالی که این شجاعت نیست و همانطور که بین انتقاد و توهین فرق هست بین شجاعت و بی حیایی هم تفاوت وجود دارد.وقتی که هتک حرمت نسبت به مسئولان عالی رتبه کشور باشد قانون این موضوع را با صراحت جرم تلقی کرده و چون جرم آشکار است احتیاج به شاکی خصوصی ندارد و مدعی العموم باید برای برخورد با آن ورود کند./ایرنا

منتقدان دولت هیچ گاه نپذیرفتند که باید با آن کنار بیایند

محمدعلی وکیلی، نماینده پیشین مجلس: منتقدان دولت هیچ گاه نپذیرفتند که بالاخره باید با این دولت به عنوان دولت مشروع و مستقر کنار بیایند. زیبنده نبود که به رغم تذکرات صریح رهبری در گذشته، ما همچنان شاهد این نوع رفتارهای هنجارشکن وهتک حرمت از سوی این گروه‌ها باشیم. با عنایت به تجربه گذشته، به نظر می رسد آقایان سعی می‌کنند با توییت و مصاحبه و موضع‌گیری کوتاه‌مدت، ولایتمداری خود را به ظاهر نشان دهند، ولی در میان‌مدت مجددا با ژست انقلابی‌گری سعی می‌کنند جلوتر از رهبری حرکت کرده و دوباره به بی‌اخلاقی و حرمت‌شکنی ادامه دهند./ایرنا

پاسخ گزنده کمدین آمریکایی به ترامپ: من دنبال دلقک می‌گردم و تو پس از ۲۰ ژانویه بیکار می‌شوی...

ساشا بارون کوهن که در تازه‌ترین فیلم از مجموعه «بورات» رئیس جمهوری آمریکا و هوادارانش را حسابی دست انداخته، به توهین اخیر ترامپ پاسخی گزنده و کوبنده داد.ترامپ درباره بارون کوهن گفته بود: من اصلا او را بامزه نمی‌دانم و کوهن از نظر من حال به هم زن است. یک روز پس از رسانه‌ای شدن این سخنان ترامپ، کمدین و بازیگر ۴۹ ساله انگلیسی عصر شنبه در صفحه رسمی خود در توییتر این‌گونه پاسخ او را داد: دانلد، من سپاسگزارم که رایگان برای بورات تبلیغ کردی. حرفت را قبول دارم و من هم تو را بامزه نمی‌دانم. با این حال، یک دنیا دارند به تو می‌خندند. من همیشه دنبال دلقک‌هایی می‌گردم که نقش نژادپرست‌ها را بازی کنند و تو هم که پس از ۲۰ ژانویه دنبال کار می‌گردی. بیا با هم مذاکره کنیم! 

محبیان: باید در مفهوم انقلابی‌گری بازنگری کنیم

امیر محبیان کارشناس مسائل سیاسی: اگر فردی را دیدیم که شعارهای تند نابخردانه می‌دهد در برابر مردم می‌ایستد رفتاری نامهربانانه و خشن با مردم دارد، در او قدرت طلبی و مقام پرستی دیده می شود، در زندگی‌ افراطی‌ها، فساد و ناپاکی و تکبر وجود دارد او انقلابی نیست.مدل حکمرانی رهبری روشن است؛ امنیت کشور برای ایشان اولویت دارد زیرا اساساً هر اتفاق مثبتی فقط در بستر جامعه امن رخ می‌دهد.مهمترین وظیفه ابتدایی حکومت‌ها هم حفظ امنیت است.گمان بعضی آن است که انقلابی گری معادل افراطی گری و فریاد زدن شعارهای تند نابخردانه و در برابر خواست مردم است. اینان دقیقا رصد می‌کنند که مردم چه چیزی را دوست دارند، سپس علیه آن موضع تند می‌گیرند؛ اینان خواسته یا ناخواسته مایلند که انقلاب و ارزش های آن از قلب مردم بیرون رفته و جای آن را نفرت و کینه بگیرد./تسنیم

وزیر ارشاد: نهیب رهبری را تا سال ۱۴۰۰ از یاد نبریم
 
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «سخنان رهبری در حرمت هتک رییس جمهوری صراحت و تاکید لازم و روشن را داشت. از معاندان نظام و ایران انتظاری نیست اما برخی از دوستان انقلاب و کشور تغییر رویه خواهند داد؟ تا ۱۴۰۰ این هشدار و نهیب را از یاد نبریم.»
 
مدیر عامل آپارات به خاطر انتشار این ویدئو ده سال حبس گرفت

حدود یک سال پیش بود که در آپارات ویدئویی بارگذاری شد که حواشی و پیامد‌های زیادی برای مدیران آن داشت. اواسط مهر ۱۳۹۸ بود که ویدئویی با محتوای مجرمانه در فضای مجازی (اینستاگرام) و خصوصا شبکه اجتماعی ویدئو محور آپارات منتشر شد. این ویدئو با وجود آنکه چهل دقیقه پس از انتشار پاک شد، حواشی و جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت. در این ویدئو خانم مجری در حالی که پوششی نامتعارف داشت در مصاحبه با کودکان کم سن و سال پرسش‌هایی جنسی مطرح می‌کرد. در این ویدئو این خانم مجری از کودکان درباره چگونگی به دنیا آمدنشان سوال می‌پرسید و به اصطلاح پیگیر آموزش‌های جنسی به کودکان شده بود. /باشگاه خبرنگاران
 
انتقاد عماد افروغ از هتاکان به رئیس جمهور

عماد افروغ: ما حق نداریم به اسم آزادی هر حرفی را با هر ادبیاتی بیان کنیم. نمونه این آزادی بیان بی‌قاعده امروز در جهان نیز حکمفرماست و ما شاهدیم که در کشور فرانسه به اسم آزادی بیان به مقام والای پیامبر گرامی اسلام بی‌حرمتی می‌شود و حاکمان این کشور نیز از این بی‌حرمتی‌ها علناً حمایت می‌کنند. کانت (فیلسوف فرانسوی) در مذمت این نوع رویکرد در آزادی بیان تصریح کرده است که آزادی برای انسان‌های قدیس معنا پیدا می‌کند و مفهوم آزادی نباید از سوی هر جاهل و بی‌خردی به بازی گرفته شود. 
وی در ادامه گفت: متاسفانه نه تنها برخی سیاست‌مداران ما بلکه خیلی از چهره‌های آکادمیک در محافل علمی نیز معنای واقعی نقد را درک نکرده‌اند و خیال می‌کنند اگر یک شخص را با فحاشی و توهین بی‌آبرو کردند، او را مورد نقد قرار داده‌اند؛ در حالی که نقد یک مفهوم اساسی فلسفی دارد و این گونه معنا می‌شود که می‌گویند، حقیقت مطلق است، ولی معرفت‌های ما از آنجا که سرشار از مفروض است، همراه با خطاست. اما در عین حال داوری نسبی نیست. چون معرفت‌ها سرشار از خطا هستند، باید در معرض گفت‌وگو و داوری قرار گیرند، تا در نهایت داوری این معرفت‌های مختلف مشخص کند که کدام یک از معرفت‌ها به حقیقت نزدیک‌تر هستند.  

یک مامور کلانتری در رابطه با پرونده مهرداد سپهری احضار شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ماجرای مرگ مهرداد سپهری در درگیری با پلیس گفت: مامور کلانتری توسط بازرسی استان احضار و تحقیقات از او آغاز شده است. محمد کاظم تقوی اظهار کرد: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی که خانواده همسر سابقش در تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و درگیری درخواست کمک داشتند، آغاز شده است. وی عنوان کرد: در پی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مرد جوان با خانواده همسر سابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با تخریب وسایل آن‌ها، درخواست پیگیری فوری موضوع شد. به همین خاطر گشت کلانتری کاظم آباد مشهد در محل حاضر می‌شود. فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: پس از اعلام گزارش مرگ این مرد جوان، انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد و ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط، ما دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر کردیم. تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد. تقوی خاطرنشان کرد: مرد جوان دارای سوابق متعدد همچون نگهداری حشیش و هروئین در سال ۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال ۹۷، سرقت احشام، سرقت لوازم خانه و سرقت از باغ در سال ۹۸ بوده است. وی ادامه داد: پلیس مقید به اخلاق‌مداری و قانون‌محوری است. پلیس احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

حذف تصویر بانوان از سنگ‌های مزار در آرامگاه رویان در مازندران

پوشاندن تصویر بانوان از روی سنگ قبر‌های آرامگاه شهر رویان، خودسرانه و بدون اطلاع دادن به خانواده‌های این درگذشتگان سبب نارضایتی و انتقاد‌های تعدادی از شهروندان این شهر شده است. عصر پنجشنبه گذشته که تعدادی از شهروندان رویان برای زیارت اهل قبور و فاتحه‌خوانی بر مزار درگذشتگان خود به آرامگاه این شهر رفتند، با سنگ قبر‌های مخدوش شده‌ای مواجه شدند که تصویر روی آن با رنگ پوشانده شده و مشخص نبود، چه فرد یا افرادی اقدام به حذف تصویر از روی آن‌ها کرده بودند. این اتفاق فقط در مورد سنگ قبر‌هایی دیده شد که تصویر صورت …
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱۸
انشاالله در سال آینده کرونا و حسن روحانی و اسرائیل و سیل و زلزله و طوفان و تمامی بدبختی های این ملت با هم خواهند رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
افراطی عزیز اگه روحانی نبود کشور رو دقیقا مثل سوریه شخم زده میدیدی ، تاریخ واقعیت ها رو بعدا روایت خواهد کرد ، این اوضاع ارمغان ماجراحویی شما برای دوری مردم از صندوق رای و کسب راحت قدرت توسط شماهاست .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
خدای نکرده قراره بمیری؟
ناشناست
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ای کاش زنده یاد دکتر شریعتی زنده بود و نتیجه نظریه برپایی جامعه بی طبقه توحیدی خود را در شهری که متولد و بزرگ شد می دید
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رهبری عزیز هم ذالنورها را ادب کرد
هم روحانی و یاران ناکارامدش را خلع «سلاح مظلوم نمایی» کرد
همچنین رهبری با حرفشان کاری کرد که ما مردم متوجه شویم حمایتی که از این دولت کرد از هیچ دولتی نکرد
از اجازه مذاکرات برجام و عبور از خطوط قرمز و اجازه برداشت مکرر از صندوق توسعه و اختیار توزیع دلار و سکه و... تا عدم اجازه عزل و توهین و...
ولی متاسفانه قدرندانستند و عرضه نداشتند و وضع فعلی را درست کردند.
کمی شرم و حیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رهبزی هم میدونند که روحانی در بوجود اندن این اوضاع کوچکترین نقشی نداره، ولی یه عده فقط اواخر دولتها دنبال قربانی میگردن که تقصیرها رو به گردنش بندازن ولی این دفعه تیرشون به سنگ خورد و برگشت تو سرشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
رهبری 20 سال تو گوش همچون روحانی که دولت ها را اداره می کردن می خواند که اقتصاد را از داخل درست کنید و نه از فروش نفت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نظر دهنده اصلی ( اسید پاشی بر روی فضای حقیقی پروژه لو رفته حالا اسید پاشی روی تصاویر قبر زنان ) به هرحال فرق و مرز را با تندرو ها مشخص کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
خواب دیدی خیرباشه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اوه چخبره امشب ساندیس زعفرونی میدادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
روحانی خ کیه اگه موشکهای سپاه نبود ایران میشد سوریه.بدبخت کمی فکرکن.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
استادی که فرمودند نفت نفروشی و دنبال صادرات وغیره باشم ما توانش را نداریم نه پولی نه توان علمی نه وجه تحقیقاتی البته من هم یک نظر خوب دارم سعی کنید ساخت ساز در ماه را زود شروع کنیم که هرکی خواست در اینده بیاد ماه باید از ما زمین بخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
الان دیگه به یکی میکن افراطی یا تند رو طرف خوشحال میشه. میگه خوب شد کندرو و ذلیل و غربزده و وطن فروش نشدم
علی
| Germany |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ناشناس۲۲:۱۳ شما می فرمائید اگر روحانی نبود ایران را مثل سوریه شخم می زدند.حرف شما از سه حالت خارج نیست۱- شما کور هستید حقایق را نمی بینید۲-بیسواد مطلق تشریف دارید چون چیزی را تمیز نمی دهید3-از بستگان درچه یک روحانی هستید.
اگر دشمن به ایران حمله می کرد (یکی می زد چند هم می خورد) نهایت کارخانه ها،پالایشگاهها،آب سنگین اراک،بیکاری جوانان،حیف ومیل سرمایه های مردم مثل بورس ،ازبین رفتن کشاورزی وووووو..... می انجامید.وقتی که آقای دکتر روحانی همه این کارها رامثل یک قهرمان به تنهایی انجام داد. حالا شما بفرمائید مگه دشمن گله آهو خورده که بخواهد به ایران حمله کند.به صراحت می گویم اگر نبودند بسبجان وامکانات دفاعی صد البته بومی اکنون بلای که سر ابزدی های عراق آوردند سر من وشما هم می آوردند. پس کفر نگوئید.
خب همه از بازی دومینو و اینا ترس دارن و خوب پشت هم هستن...
کشور ثروتمندی مثل ایران مردمش در فلاکت زندگی میکنن...
اگر کسی پاسخگو نیست و نمی خواد مسئولیت قبول کنه پیشنهاد میدم اینجانب رو مسئول تمام بدبختی های کشور اعلام کنید تا حداقل به شعور مردم توهین نشده باشه و بدونن که این همه بدبختی از آسمون نیوفتاده...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
هیچکس مقصر نیست همه عالی و خوب و خوش از هم تعریف میکنن ما مقصریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ثابت قدم باشید ...
ما این راه را ادامه خواهیم داد، با قدرت هم ادامه خواهیم داد
روحانی بعد از دوران ریاست جمهوری یه هفته ده روز در خانه اش میگردد و میخندد
صلح مد نظر آقایان هیچ وقت تمامی ندارد چون طرف مقابل تا همه چیزتان را نگیرد شما را رها نمی کند و درخواست هایش را بیشتر می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
اگرجنگ شما ها چی؟ کی قرار است تمام شود؟
اگر نخواهیم در جنگ شما مشارکت نداشته باشیم چی کار باید بکنیم؟
وقتی نذاشتن ما در انتخابات آمریکا شرکت کنیم میایم در انتخابات ۱۴۰۰ شما شرکت کنیم؟ انتخابات ۱۴۰۰ سی ....... خوبه؟
چرا هتک حرمت قوه قضائیه که توسط شخص رئیس جمهور گفته شد به کسی بر نخورد که الان کلیپش دارد دست به دست می شود؟
البته این یک نمونه کوچکی از سخنان جناب روحانی است
این همه حمایت از دولتی که دارد........ بی نظیر است به خدا
1
"صدور حکم ده سال زندان برای جوان نخبه مدیر سایت اپارات،پرداخت چند میلیون دلار کمک بلاعوض و تشویق و تبلیغ یوتیوب امریکایی بود".صادر کننده حکم درکی از مصلحت کشور وحفظ سرمایه های ما منجمله این جوان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دعوا بر سر منافع سایت آپاراته بقیهش بهانه است
یک عده از جمله آقای .... خودشون رو مجتهد می دونن و برای توهین به رئیس جمهور با وجود تذکرات رهبری بهانه های عجیبی ذکر می کنند که نشان دهنده سطح پایین تفکرات آن هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
فقط ببین دوستان اصولگرایشان همچون امیر محبیان،سلیمی نمین و باهنر در وصفشان چه گفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ادبیات خود آقای رئیس جمهور است
عنابستانی، نماینده ۲۰ درصدی! به اندازه کوپن تان حرف بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
پس تو هم غلط می کنی از گرانی ناله می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
تو هم غلط میکنی چون پرانی ریطی نداست و من جیزی نگفنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
غلط تو بکن بی ادب مثل اینکه پذیرفتن واقعیت برات درد داره ؟؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چقدر هم با ادب شدین و مظلوم نمایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
فکر کنم ناشناس 22:07 تا 23:22 خود آقای عنابستانی است، یک پیام گذاشته خنک نشده، همینطور پیام گذاشته
پیدا کنید کاندیدای ۷۰ ساله را
خانم‌افتخاری چطوره شما با خودتون یک جلسه محرمانه بگذارید و در مورد صلح تصمیم‌بگیرید!
من از آپارات آخرین شوی آغاسی را دانلود کردم که در لاله زار تهران برگزار شده بود و زنان هم‌محجبه بودند و آغاسی هم ابتدا کمی گریه کرد و بعد از اجرا تذکر به رعایت پوشش زنان داده بود . لذا در خواست دارم آپارات را مجددا ببندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
داداش خودت فهمیدی چی نوشتی؟
یه دکتر بری بد نیس
2
بانوی اصولگرای حزب موتلفه بداند جنگی که موافقت قاطبه مردم را بدنبال نداشته باشد محکوم به شکست است حتی اگر دشمن بجای امریکای قدرتمند صدام ضعیف باشد!.شاید یادشان رفته در جنگ ۸ ساله به همان اندازه که در خط مقدم رشادت وجود داشت در پشت جبهه نیز همدلی بود و مردم ولو شده با هدیه تنها گاو و گوسفند خود به جبهه؛ در دفاع مشارکت میکردند.بانوی موتلفه بدانند اگر رضایت و حمایت مردم نباشد ایشان و هم حزبیهایشان ناچار خواهند شد ثروتشان را که کم هم نیست بار کرده به کشوری امن هجرت کنند!!! "دانستن نظر مردم برای جنگی که سرنوشت انها را رقم میزند حق مسلم مردم است"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
آن زمان نیروی قوی نداشتید اما الان نیروی نظامی قوی دارید و نیاز زیادی هم ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ناشناس 22:05، این نیروی نظامی قوی شما هم از بودجه این مملکت درست شده است. از بودجه خیلی چیزها ده شده و صرف نظامی شده است.
واکنش عجیب یک نماینده به تذکر رهبری: روحانی نازک نارنجی شده است!) کسی که خودش را بخواب میزنه با تذکر این و انهم بیدار نمیشه بهونه تراشی میکنه مثل این نماینده که دنبال مصداق میگرده انقدر این طیف از خود متشکرند که اندازه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دولتی که هر روز دروغ می‌گوید از نظر شما هتک حرمت مردم نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بدجور سانسوری می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نماینده مردم سبزوار خجالت بکش این ادیسات مناسب رییس حمهوز نیست یار جمع نکن
امام حسن صلح کرد که بعد از مرگ معاویه برای خودش جانشین انتخاب نکند ولی جانشین انتخاب شد پس این صلح شما هم مانند آن است و دبه می شود که به زیرش هم زدن این برجامتون و آخرش باعث شد قیام امام حسین شکل بگیرد و قیامش را جهانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خوب بجنگید، چرا شعار نه مذاکره، نه جنگ می دهید
بچه های عزیز . میتوانید بگویید شماها چگونه بدنیا امده اید . بعد چگونه زندگی خواهید کرد . آیا معنی زندگی را میدانید .؟ آیا مزدانید چرا انطانها ازدواج‌میکنند ؟ این سکال ها خطرناک هستند نباید پرسیده شود !!!!!!!!
این بسته خبری بود یا مظلوم نمایی برای دولت؟
مثلا می خواهید با این چیزها دولت را موجه نشان بدهید؟
حاکمان چین به جرم جنایت علیه بشریت باید در دادگاه جنایت جنگی محاکمه شوند.
طبق اخبار موثق در چندین شهر بزرگ چین جشن برداشتن ماسک و پایان کرونا برگزار شده و کشور چین مردم خود را علیه این ویروس خود ساخته واکسینه نموده .
مدیر عامل آپارات به خاطر انتشار این ویدئو ۱۰ سال حبس گرفت) این وضعیت یک سایت داخلیه که فقط 40 دقیقه یک فیلم بفهمی نفهمی مشکوک داشته انوقت انتظار دارند بقیه تشویق بشوند در این فضا کار و کسب داشته باشند
تصویر این جوان مرحوم مشهدی را دیدم یاد سلطان اکبر طبری افتادم. نگران شدم مبادا چنین تنبیه و توبیخی در مورد ایشان هم اعمال شده باشد... حال‌ سلطان چطور است؟ سلامت هستند؟
یک اشتباه = ده سال زندان
صدها دزدی و جنایت و مال مردم خوری = آزادی
اصولگرایان و اصلاح طلبان و میانه ها . لطفا به این سوال جواب دهیید که واقعا دنبال چه جور جامعه ای هستید . ؟ منظور شما از اینکه فرم های اداره کشور و ارمانهایی در ذهن دارید چگونه هست ( آرمانهای اول انقااب که اب و برق مجانی بود به حاشیه رفت ) چرا جرف اول را آخر میزنید . ؟ برای بیان و تشریح نظرم شما را به کلیپی از رییس جمهور مصر وقتی با یکی از روجانبون بلند پایه مصر دیدار کرد از او پرسیده بود که نظر شما در امر حکومت و ملت و وطایف دولت چه نظری دارید . ایشان گفتند آیا میتونی یک کاری کنی که زنان حجاب را رعایت کنند بطوری که دست و صورتشان مشخص نباشد و رییس جمهور قبلی مصر گفت . نوه شما در دانشگاه مصر درس میخواند ولی رعایت نمیکند از مردم‌چه انتظاری داری ( دم آن روحانی مصر گرم‌که حرف آخر را اول زده بود ) واقعا مدینه فاضله ای که دوستان سه طیفی که نام بردم چیست . در چند سال اخیر کلا مطالبه سیاسی و اقتصادی و حقوقی شماها با مردم‌کلا تغییر کرده . یعنی مردم یک راهی را میروند و مسولان راه دیگر و هیچ سنخیتی وجود ندارد . چنین نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
سوال منم از شما اینه که الان به زنبور شربت بدیم بهتره یا خمیر شیرین یا خمیر گرده؟.منطقه ما سردسیره و دو ساعت بیشتر فعال نیستن در روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دوست عزیر بعد از پیامبر اکرم ائمه اطهار هم بودند ولی حکومت در دست افرادی لاابالی افتاد و آنطور که باید پیش نرفت و بدان که قوام و سلامت حکومت در دست خود مردم است و تا وقتی مردم تابع دستورات خدا نشوند و به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل نکند دولت دچار فساد می شود و تنها داعیه حکومت اسلامی داشتن کافی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اگر ۸۰ میلیون صبح که بیدار شدند همه به همدیکر امر به نعروف کنند . کی و چه کسانی باید کار کنند . اصلا این حجم زیاد درگیری در این فرامینی که گفتی و تبعات ان را ....چی کسی قبول میکند .
خاک بر سر ما
با توجه به بررسی صورت گرفته قیمت تعادلی ارز حداقل ۳۵ هزار تومان هست ، افزایش ۴۰ درصدی مواد بهداشتی طی چند روز اخیر گویای خیلی از واقعیت هاست ، فعلا شوک بایدن به بازار ارز اثر خودش را وارد کرد ، و دلار رو حدود ۶ هزار تومان کاهش داد ، هفته پر نوسانی بر بازار حاکم خواهد بود و بین ۳۱تا ۲۸ هزار در نوسان خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
اول بگو ببینم مبنای تعادلی شما چی هست تا جوابت را بدهم
در ضمن هیچ وقت انتخابات آمریکا روی بازار ایران اثر چندانی ندارد و این پایین آمدن هم به خاطر تشر استیضاح بود که باعث ورود بانک مرکزی برای پایین آمدن شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
کاملا مشخص هستش که از پایین اومدن دلار نگرانی که مبادا پولهایی را که دادی دلار خریدی از بین بروند و هر آدم عاقلی می داند که قیمت دلار حبابی بالا رفته و بخاطر انباشت آن در دست مردم و پشت مرزها است که حاصل بی تدبیری دولت روحانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
یه ماه دیگه همین موقع قیمت واقعی دلار ۵۰ هزاری رو خواهی دید
ولله من که یاد ندارم کسی تا این حد به رییس جمهور کشور توهین و افترا کنه اون هم از یه نماینده ۲۰۰ هزاری از شهر ۱۰ میلیونی ؟؟؟
برای گرانی دلار که تقصیر رو به گردن چند تا نوچه دلال میذارید برای گرانی مرغ و تخم و مرغ و مواد شوینده جمشید بسم الله پیدا نکردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
چرا صادرات خخخه
بالا برین پایین برین فقط احمدی نژاد بایستی در انتخابات تایید بشه وگرنه الفاتحه
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
الفاتحه
رای بی رای
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
با وجود امثال شما مملکت فعلا الفاتحه اس.
روحانی نازک نارنجی شده ولی نسل بدون آینده ای که تحویل داد باید پوست کلفت باشن
شما یادتون نمیاد اون اوایل انتخابات ۹۶ ، امریکا تحریم ها رو انداخت عقب تا روحانی با خیال راحتتر رای بیاره، و بعد از رای تحریم شروع شد، چون روحانی مرد مقابله با تحریم نبود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بابا مرد میدان مجلس رو گرفتی چرا رشد قیمت دلار بدتر شد پس؟
مردم اگر پایان دوره رفسنجانی رو یاد داشتن به روحانی رای نمی دادند
عده ای از مردم فکر میکردن ترامپ رییس جمهور شده تا اونا بتونن پرایدشون رو ۱۵۰ میلیون بفروشن
الان همونا دعا میکنن ترامپ دوباره انتخاب بشه تا پراید بشه ۲۰۰ که ۱۵۰ جا کنه
بابا رفسنجانی ، خاتمی و روحانی همشون در یه خط بودند
مسیولین محترم سران قوا
با توجه به تورم کمر شکن جامعه و افزایش روزانه قیمت ها همانطور که به بعضی از ارگاتها توجه خاصی داشتید که بسیاری از انها مانتد اساتید انلاینی دلنشگاه و.. به بقیه اقشار جامعه توجه کنید ، حداقل معرفت مادورو رو داشته باشید و سالی سه مرتبه حقوقها اضافه کنید ، به خدا هر ماه تا وسط ماه بیشتر حقوقها نمیره و متاسفاته اقساط باتکی و پول اب و برق رو نمیتونیم پرداخت کنیم بخصوص با این افزایش شدید پول اب و برق .. تا سال قبل ماهی ۳۴هزار تومان پول برق می اند ولی حالا ۱۳۴هزار تومان ؟؟ بابا دلار که حداکثر دو برابر شد ولی شما پول برق رو ۴ برابر کردین تا کی میخاین دست تو جیب ملت کنید ؟؟
پاسخ ها
رای بی رای
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
توجه کردین تو ایران اصلا "عذرخواهی" هیج معنی نداره. ولی تو کشورهای دیگه هست
ترامپ از طرز فکر خودش شکست خورد طرز فکرش تضاد داشت
بایدن هر چی سعی میکرد اینو تو مخش فرو کنه ترامپ نمیفهمید
ترامپ میگفت من برای مقابله با چین رییس جمهور آمریکا شدم
میگفت چرا کارگر چینی حق کارگر آمریکایی رو ضایع میکنه
ولی خودش به عنوان یه سرمایه دار آمریکایی قبلا حق کارگر آمریکایی رو ضایع کرده بود
این تضاد رو نمی‌تونست درک کنه ولی مردم کم کم متوجه شدن و بهش رای ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
مگه انتخابات برگزار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
انتخابات در حال برگزاریه و دموکراتا به شکل پرشور در انتخابات شرکت کردن و خبری از جمهوریخواه و موج قرمز که ترامپ انتظارش رو داشت نیست ترامپ به احتمال ۷۰ درصد بازنده است
ناشناس
| Canada |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
اقلا اونجا مردم کم کم متوجه شدن !!!!!
دلالان بد جوری به فکر خالی کردن جیب مردم هستند اصلا گول جوسازی انها رو نخورید شک نکتید همانطور که رهبری فرمودن بعد از ۱۴ ابان هیچ معجزه ای صورت نخواهد گرفت فقط باید به فکر دور زدن تحریم ها بود چرا که بزودی تحزیم های سنگینی از جمله فولاد در پیش است و قیمت اهن هم مانتد محصولات کشاورزی بی خریدار خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بفرما این یکی از همون دلال هایی که میخواد ترامپ پیروز بشه که بتونه دلارهاش رو گرونتر بفروشه متاسفانه از رهبری هم مایه میذاره فکر هم نمیکنه این پولی که از راه احتکار دلار به دست میاره پول خون بچه های سرطانیه که در شیشه کرده
نماینده سبزوار هیچوت اصولگرانبوده ونیست صرفا برای رسیدن به قدرت نقش اصولگرایی را بازی کرد وایشان ازمنافق هم بدتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
به کمک رانت اصولگرایی تایید شده میگی اصولگرا نیست ایا به غیر اصولگرا جنتی وکدخدایی به کسی اجازه ورود دادهی
یه خط از آبادان میکشیم به مشهد یه خط از آستارا به چابهار یه ضربدر به دست میاد این ضربدر زیبا همون امنیته که عوض همه چی داریم
بایدن تمام فعالیتای انتخاباتی خودش رو تعطیل کرد مثل اینکه از پیروزی خودش مطمئن شده ۲۷۰ رای الکترال داره ترامپ ۱۳۰ تا ترامپ برای پیروزی حداقل باید در سه ایالت کالیفرنیا پنسیلوانیا و ویرجینیا پیروز بشه که غیر ممکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
در کوزه کدوم عطاری این اطلاعات را پیدا کردی که هیچ جا منتشر نشده؟!!!!!
تنها راه ارزانی در کشور تحریم فولاد کشور هست ، ترامپ با تحریم فولاد میتونه باعث ارزانی حداقل ۴۵ کالا از جمله خودرو و مسکن که ۸۰ دزصدش از فولاد و اهن است ، میشود ؟؟ یه شاخه اهن از ۷۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون رسیده ؟؟ لطفا حداقل به اندازه قیمت دو برابری دلار طی یکسال که حساب میکردید ای زالو صفتان ؟؟ مسکن متری ۳۰ میلیون فقط تقصیر صنایع فولادی کشور هست .
شما جنگ یا صلح را بدون نظر مردم انتخاب کنید . کسی دیگ با شما کاری نداره . اصلا کسی از شما توقع نداره . اگر من مخالف جنگ باشم و شما تصمیم بر جنگ بگیرید هرگز اقدامی نخواهم کرد . مردم هم فکر میکنم همین نظر را داشته باشند .
چرا دارایی مملکت و قدرت ها دست شما باشد و بدبختی ها و بیچاره گی ها و مقاومت های اقتصادی نصیب ما شود؟؟؟
بعد هم هنگام جنگ بلند شیم بریم زیر باران رگبار و بمب های هواپیما در حالی که شما در خانه های گرمتان بخورید و بیآشامید و اصراف کنید و آقا زاده هایتان در کشور مهاجم با سرمایه کشور ما کیف دنیا را کنند؟؟؟
پس چرا سایت ..که دلالی مسکن راه انداخته و یکی از عوامل گرانی مسکن در ایرانه تعطیل نمیشه
لحظه شماری برای اتمام ریاست جمهوری دولت روحانی و خاتمه آشفتگی در بازار ارز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بیشتر بستگی به ترامپ داره تا روحانی روحانی کاره ای نیست
زمان خاتمی نقدینگی ۱۵۰ هزار میلیارد بود دلار ۱۰۰۰ تومان بود
زمان احمدی نژاد نقدینگی ۴۵۰ هزار میلیارد دلار ۳۰۰۰ تومان
زمان روحانی نقدینگی ۳ میلیون میلیارد دلار الان ۳۰ هزار تومان
اگه میخواست با همون نسبت افزایش پیدا کنه الان باید ۲۰ هزار تومان باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
کمتر و 15 هزار تومان و اگر این پول ها به دلالی نمی رفت که دیگر دلار بالا نمی رفت و حداکثر همان 5 هزار می بود
واقعیت این است که مجلس و دولت هم بچه بازی شده است و به جای اینکه دنبال موضوع های مهم مرتبط با مشکلات مردم باشند و بصورت اصولی و منطقی و تخصصی و با استفاده از اهل فن و خبره مشکلات را حل کنند دنبال تهمت و دعواهای سیاسی هستند. اصولا من به این نتیجه رسیده ام که در جلسانی که افراد آنها پخته تر و خبره تر و فهمیده تر باشند مشاجره های لفظی کمتر و به جای آن مباحث تخصصی رد و بدل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
به نتیجه خوبی رسیده ای ولی در مسائل مهمتر اینها را بازی نمی دهند
به اون بانوی اصولگرا عرض کنم اون کسانی که قراره برای جنگ تصمیم کارشناسی بگیرند اثرات مخربش رو احساس نخواهند کرد و فقط مردم بدبخت هستند که باید کمرش خرد بشه
اگه ترامپ رییس جمهور بشه دلار میشه ۵۰ هزار تومان بعد افت میکنه سال دیگه همین موقع میشه ۳۰ هزار تومان
اگه بایدن انتخاب بشه دلار میشه ۲۰ هزار تومان بعد رشد میکنه سال دیگه همین موقع میشه ۳۰ هزار تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دلار دیگه زیر ۲۸ هزار تومان رو نخواهد دید ،فعلا تنها راه نجات اقتصاد بدون نفت تقویت صادرات هست صادرات هم انگیزه لازم داره با این تورم
واقعیت اینه که در اکثر نظرسنجی ها بایدن از ترامپ جلوتر است و همین شرایط در ۲۰۱۶ برای کلینتون برقرا بود ولی رای چند ایالت کلیدی ورق رو برگرداند ، با توجه به اینکه اکثر طرفداران باید را افراد سالمند تشکیل میدهند و با توحه به وجود کرونا و عدم حضور انها به نظر باید پیروزی ترامپ رو حتمی بدانیم هر چند باید باز هم باید منتظر سوپرایز دوشنبه باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ترامپ با ۲۹۰ا الکتروال رییس جمهور است
رسما اعلام میکنم که در این آبادی حقیقت مرد
اگه ترامپ انتخاب بشه اینا که نظرسنجی میکنن تا یه هفته از دست مردم کتک میخورن بعد هم پروانه کارشون باطل میشه این دومین باره که اشتباه میکنن
مثل اینکه خزانه نوبخت بد جوری ته کشیده و پرستاران کشور رو با وعده تو خالی به استقبال مرگ فرستاده ؟؟ مردم عزیز ولله قسم اوضاع کرونا بد جوری اشفته است بیمارستانها اگه مراعات نکنیم تبدیل به سردخانه اموات خواهند شد ؟؟ دقیقا مثل اویل شهر قم ؟؟ داره کل کشور بحرانی میشه با این اوضاعی که یه قرص درست حسابی نیست فقط باید در خانه بمانیم ، گرسنه بمانیم بهتره از مرگ درناک کرونایی هست ،
آقای نمایند روحانی نقش سپر را دارد نازک نارنجی نیست تو خودت هم می دانی او ظاهراً رییس جمهور ی است
تابناک چرا پیام های مخالف مرام تون رو پخش نمیکنید به کواکبیان بگویید واقعا که رشید بودن اصلاح طلبان رو نشون دادید ۷ سال
گند زدید به مملکت تورم ونقدینگی وگرانی هزار برابر شد مردم بدبخت شدند
توهین یک فعل حرام است و تابناک هم ناشر این کار غلط!!!
ای «تو غلط میکنی»ها چیه که منتشر میکنی؟ میخوای ژست طرفداری از آزادی بیان بگیری؟
جمله آقای کواکبیان در مورد رشید بودن را باید با آب طلا در همایش های تقویت اعتماد به سقف حک نمود! این عملکرد تاسف بار تولید هم حزب و هم گروهی های شماست آقای کواکبیان
نظر شما در رابطه با اظهارت رهبری چیست، گفت: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است! رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.عنابستانی بیان کرد: حرف در مصداق است که چه کلامی هتک حرمت محسوب می‌شود.
برای این افراد آیه قرآن را هم بیاوری تفسیر به رای می کنند.اینها همانند یا بدتر از کسانی هستند که در صدر اسلام اون بلاها را بر سر ائمه آوردن. قدرت طلبان به ظاهر مومن.
واقعا برای شما متاسف هستم نماینده مجلس آقای عنابستانی . آیا انتظار داشتید رهبرب بیایند و بگویند این
حرف فحش هست نگویید فلان حرف را بگویید یعنی خود شما اگاهی نداری چطور حرف بزنی . وای بر ما با وجود امثال شمایی در مجلس
با سلام
واکنش عجیب یک نماینده به تذکر رهبری: روحانی نازک نارنجی شده است!

از جمله نمایندگانی که رییس جمهور را مورد اهانت قرار داد، می توان به «علی اصغر عنابستانی» اشاره کرد.
1- خوفته را می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز
2 ـ میخ آهنین هر گز نرود در سنگ
آقای فرمانده خسته نباشید ، مامور خاطی را احضار کردید .!! بنده خدا الان بحث بر سر این نیست که مرحوم کی بوده و چکار کرده ، بحث بر سر این است که چرا کشتینش (چرا هنگامی که در حال انتقال او به مقر پلیس بودین از دنیا رفته ). دیگه از اینهمه معتاد متجاهر که بدتر نبوده که عمدتا هم سارق هستن پس چرا اینها را به رگبار نمیبندین .
روحانی بگو حقیقتو تا کی میخای خودتو سپر دیگران کنی
چرا نماینده هایی که بر خلاف مصالح ملی اقدام میکنن عزل نمیشن؟؟؟
نماینده مجلس باید بر اساس مصالح ملی اقدامات ملی انجام بده
در حال حاضر طرح سوال و استیضاح و ... که بر خلاف مصالح ملی هستش. پس نماینده های طراح و امضا کننده این موارد یا سواد ندارن و موقعیت سنج نیستن یا با آگاهی بر خلاف مصالح ملی کار میکنن که در هر دو صورت باید از مجلس اخراج بشن و نفر دوم از همون شهر و همون حوزه جای این افراد بیاد مجلس.
اقاي نماينده فقط فحشهاي چاله ميداني را توهين ميدانه تربيت خانوادگي در همان حده
جناب نمایندهء سبزوار شما بقول معروف یکی به میخ زدی و یکی به نعل . بالاخره چه نظری دارید ؟ اگر شما معتقد بحفظ شان رییس جمهور بودید ، باید همان موقع که بهش می توپیدند دفاع میکردید نه که حالا دوپهلو حرف بزنید .
راستی از احمد جنتی چه خبر
رهبری بیشتر نگران جایگاه حقوقی رییس جمهور هستند والا کسی که مردم رو به خاک سیاه نشونده و 7 درصد بیشتر محبوبیت نداره استحقاق حمایت رهبری رو نداره. عجب صبرو درایتی داره اقا!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی