بازدید 56243
دو هزار و دویست و شصت و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اروپا کنار ماست آقای روحانی؟ پس تحریم‌ها چه می‌گویند؟ / اظهارات جنجالی نماینده مجلس درباره قیمت پراید / کنایه معنادار روحانی به محمود احمدی نژاد / نامه متفاوت سعید حجاریان به همایون شجریان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تهیه استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس / نماینده چابهار: هر کجا لازم باشد درباره «تن فروشی» یک زن برای آب پاسخگو خواهم بود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 22 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اروپا کنار ماست آقای روحانی؟ پس تحریم‌ها چه می‌گویند؟

کیهان نوشت: رئیس جمهور در جلسه دولت گفت، کاری کردیم اروپایی‌ها در کنار ما و مقابل آمریکا بایستند. آقای روحانی دیروز گفت: در گذشته روز‌هایی گذشت که حتی دوستان ایران نتوانستند از ما حمایت کنند. روسیه و چین دوست ما هستند، اما نتوانستند از ما حمایت کرده و حتی ناچار شدند، کنار صف دشمن بایستند، ولی ایران شرایطی فراهم کرد که دوستان ما فعال شوند و روسیه و چین به قدرت بایستند. وی افزود: شرایطی ایجاد کردیم که حتی کشور‌های اروپایی هم کنار ما قرار بگیرند. آنچه در سازمان ملل متحد در ماه مرداد و روز‌های پایانی شهریور پیش آمد، یکی از پیروزی‌های ما در برابر آمریکا بود. این مسئله در تاریخ سازمان ملل بی‌سابقه بوده است.

آمریکا منزوی و تنها شد و کسی از آمریکا حمایت نکرد. آن‌ها نه تنها حمایت نکردند، بلکه به درخواست آمریکا هم اعتنا نکردند. شورای امنیت نامه آمریکا را کان‌لم‌یکن تلقی و به آن اعتنا نکرد. روحانی گفت: موفقیت‌های خودمان را باید به خوبی برای مردم تبیین کنیم. مردم در فشار و سختی هستند. فشار اقتصادی روی مردم است، ولی مردم به خوبی موفقیت‌های سیاسی ما در دنیا را بدانند. حتی این پیروزی‌ها می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد. حرفی را که امام (ره) زد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در همین ایام تجلی یافت که آمریکا همه تلاش خود را به کار برد، ولی به نتیجه‌ای نرسید.این سخنان از چند جهت قابل خدشه و نقد است: نخست اینکه اروپایی‌ها به تصریح آقای ظریف، به یازده تعهد برجامی خود برای مقابله با تحریم‌ها عمل نکردند؛ بنابراین آقای روحانی باید توضیح بدهند که عبارت «کاری کردیم اروپایی‌ها در کنار ما و مقابل آمریکا بایستند»، دقیقاً یعنی چه؟ به چه قیمتی؟! و چه آورده‌ای برای کشور و مردم ما دارد؟
 
کاری که آمریکایی‌ها در شورای امنیت کردند، برگرداندن همان تحریم‌هایی است که در سه سال قبل همان‌ها و بلکه بیشترش را با جلب رضایت و همراهی اروپا برگردانده‌اند و اگر قرار بود اروپایی‌ها در شورای امنیت، با بی‌منطقی علنی آمریکا همراهی کنند، فقط موجب می‌شدند آقای روحانی نتواند به اجرای یکطرفه تعهدات برجامی ادامه دهد. با این همه، اروپایی‌ها در سه سال اخیر، کاملاً در زمینه تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا، نه در کنار ما بلکه کنار آمریکا ایستاده‌اند و چند قراردادی را هم که منعقد کرده بودند، یکطرفه لغو کردند. آن‌ها دو سال و نیم گذشته را هم با پشت هم‌اندازی و سر دواندن ـ و البته کوتاهی سرزنش‌آمیز آقای روحانی و ظریف ـ برگزار کرده‌اند، تا آمریکا بتواند اعمال فشار حداکثری را ضمن معطل نگه داشتن ایران در برجام ادامه دهد! این کار آن‌ها عین خیانت است و قبول این خیانت و فاکتور کردن آن برای مردم، عین ساده‌اندیشی و توهین به درک افکار عمومی. از سوی دیگر، وقتی سال ۹۴ طرف ایرانی بر قبول داوطلبانه تحریم‌های تسلیحاتی به مدت پنج سال پافشاری می‌کند، روسیه و چین با وجود مخالفت با این کار و تأکید بر لغو تحریم‌های تسلیحاتی در همان زمان، چه کاری می‌توانند بکنند؟
 
انسولین از گمرک ترخیص شد

معاون آموزش بنیاد بیماری خاص: با ترخیص محموله‌های انسولین قلمی از گمرک، طی همین هفته این دارو در سطح داروخانه‌ها توزیع خواهد شد. ‏ ️باید به خانواده‌های بیماران دیابتی که درمانشان وابسته به این داروست، حق داد، چون در مواجهه با کمبود ‏این داروی حیاتی دچار اضطراب و ناراحتی بیشتری شدند. ‏ طی روز‌های گذشته، کمبود انسولین قلمی در کشور بر نگرانی‌های جامعه افزود، ولی به همت رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص این ‏مشکل رفع شد. /فارس

صادرات ۲۲ میلیون بشکه بنزین در یک روز!

در حالی که بیش از یک سال از صادرات بنزین ایران از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی می‌گذرد، روز گذشته ۲۲ میلیون بشکه بنزین از طریق این رینگ معامله شد تا رکورد معاملات روزانه بورس ایران در بورس انرژی رقم بخورد. /ایسنا

خدا گفت ترامپ انتخابات را می‌برد

پا رابرتسون، از پر نفوذترین روحانیان مسیحیان انجیلی که به تلونجلیست هم معروفند (چون از طریق تلویزیون برای بسیاری از مخاطبانشان خطبه می‌خوانند) می‌گوید خدا (لرد) به او گفته است ترامپ انتخابات را می برد، سپس آمریکا نا آرامی گسترده خواهد داشت و بعد هم شاید بازگشت مسیح و پایان جهان اتفاق بیفتد.

استفائات جدید درباره کرونا از رهبر انقلاب

سوال: اگر شخصی به این بیماری مبتلا شده یا برخی از علائم مشکوک به کرونا را دارد، آیا جایز است با کسانی که از وضعیت او اطلاع ندارند رفت و آمد نماید؟ جواب: اگر احتمال عقلائی بدهد که موجب سرایت به دیگران گردد، باید از این کار اجتناب کند. سوال: حکم رفت و آمد خانوادگی و نیز حضور در مراسم که در آن احتمال مبتلا شدن به کرونا وجود دارد، چیست؟ جواب: از وارد شدن به محلی که احتمال عقلایی مبتلا شدن وجود دارد، اجتناب شود، مگر اینکه با رعایت نکات بهداشتی، این احتمال منتفی و یا غیر قابل توجه باشد. /تسنیم

نامه متفاوت سعید حجاریان به همایون

شرق نوشت: سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در نامه‌ای به همایون شجریان هنرمند حوزه موسیقی توصیه‌هایی به او ارائه کرد. در این نامه آمده است: ️استاد شجریان در زندگی خود همواره جانب مردم را گرفتند و به این خاطر صدمه‌ها دیدند تا حدی که ممنوع‌الصدا شدند و حتی ربنای‌شان را خاموش کردند. ایشان می‌گفتند: «من صدای خس‌وخاشاکم». ️به گمانم شما نیز به مرور با این مصائب روبه‌رو خواهید شد! با این وصف، اگر همچون پدر عنصر سیاست را نیز به نگاه موسیقیایی‌تان بیفزایید، مستله دوچندان بغرنج می‌شود!

چرا رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می‌کند؟

خبرنگار پایگاه khamenei.ir در گفت‌وگویی که چندی پیش با معاون رییس‌جمهور داشت، پرسید: نظر شما درباره حمایت‌های رهبر انقلاب از این دولت چیست؟ محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پاسخ داد: اگر اهداف دولت را راهبردی و در راستای نظام بدانیم، این حمایت‌ها هم در همان راستا خواهد بود. کسی که مسئولیت همه‌ی این نظام را بر عهده دارد، رهبر انقلاب است که هم رئیس‌جمهور بوده‌اند و هم تجارب و نبوغ فراوانی دارند. اگر نخواهیم این کشتی را خوب هدایت کنیم ممکن است به سرنشینان صدمه بزنیم. این دولت پیش دشمن زانو خم نکرده و سر فرود نیاورده است؛ امّا اگر یارانه‌ها را به موقع نپردازیم و طرح‌های عمرانی را نتوانیم بموقع انجام دهیم، صدماتی به مردم وارد خواهد آمد. ایشان می‌دانند که جایگاه دولت تعیین‌کننده است و برای کمک به نظام به دولت کمک می‌کنند. ما همه فرزندان ایشان و سربازان نظام هستیم. ایشان همیشه از همه‌ی دولت‌ها حمایت کرده‌اند و به‌ عنوان یکی از اعضای این دولت قدردان زحمات ایشان هستیم.
 
آموزش و پرورش: خودکشی دانش آموزی در نازلوی ارومیه به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی، کذب است

آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پی فوت دانش آموز بخش نازلو ارومیه اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اتفاق ناگوار برای یکی از دانش آموزان منطقه نازلو، ضمن ابراز تاسف از اتفاق ناگوار و اعلام همدردی و تسلیت به خانواده محترم معزی بنا به اعلام رییس آموزش و پرورش این منطقه، موضوع به طور جد از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگیری قرار دارد. بر اساس اعلام رییس اداره آموزش و پرورش نازلو، تا پایان سال تحصیلی گذشته، این دانش آموز با حضور در مدرسه اقدام به ثبت نام و دریافت کتاب های خود کرده بود و با تعطیلی مدارس و تغییر روند آموزش دیگر در مدرسه حاضر نشده اما آموزش و پرورش منطقه این دانش آموز و سایر دانش آموز با شرایط مشابه را فراموش نکرده و پیگیر شرایط تحصیلی آنان بوده و است و ادعای خودکشی دانش آموز نازلوی ارومیه به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند، تکذیب می شود؛ بنابراین، با توجه به دوری این روستا از مدرسه، با پیگیری های ارتباطی که توسط مدیر، معاون و معلمان مدرسه با یکی از اقوام دانش آموز صورت گرفته بود بنا به اذعان وی و مشاهدات عوامل اجرایی مدرسه، این دانش آموز از طریق تلویزیون مطالب آموزشی را فرا می‌گرفت و مدیر و معاون مدرسه نیز پیگیر این موضوع بودند. لازم به توضیح است دانش آموز مذکور سال گذشته نیز از طریق تلویزیون و بسته های آموزشی ارائه شده و توانسته بود نمره قبولی را در مقطع هفتم اخذ کند.

خودکشی سه جوان ۱۵ ،۱۶ و ۲۲ ساله نیشابوری

فرماندار شهرستان نیشابور از خودکشی سه جوان به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: دلیل این خودکشی‌ها به یکدیگر مرتبط نیست. علیرضا قامتی فرماندار شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید اخبار منتشر شده مبنی بر خودکشی سه جوان در این شهرستان عنوان کرد: پس از وقوع این حوادث در مدت ۲۴ ساعت این موضوع توسط امنیت اجتماعی و مجموعه مدیریت شهرستان بررسی و مشخص شد که هر سه مورد خودکشی به دلیل اختلافات خانوادگی به وقوع پیوسته است.فرماندار نیشابور عنوان کرد: این خودکشی‌ها هیچ ارتباطی با چالش مومو ندارد. وی با بیان اینکه این افراد هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر نداشته‌اند و دلیل خودکشی آن‌ها نیز به یکدیگر مرتبط نبوده است، گفت: این افراد در رده سنی ۱۵ ،۱۶ و ۲۲ سال قرار داشتند و متاسفانه هر سه مورد خودکشی منجر به مرگ شده و این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده چابهار: هر کجا لازم باشد درباره «تن فروشی» یک زن برای آب پاسخگو خواهم بود

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس یازدهم گفت: چطور می‌شود اسناد و مدارکی آورد که برای خانواده‌ای چهار سال پیش چنین اتفاقی افتاده است. معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی در سیستان و بلوچستان و واکنش معاون سیاسی وزیر کشور به اظهارات خود در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بنده واکنش معاون سیاسی وزیر کشور را مشاهده کردم. ای کاش این دوستان که اینقدر برای واکنش ها به این شکل فوری و خیلی حساب شده حضور دارند، یک مقدار هم در خصوص تشنگی تاریخی این مردم تلاش می کردند تا شاهد فاجعه بی آبی نبودیم. وی ادامه داد: بنده حرفم را زدم. نباید صرفاً بخشی از آن صحبت ها توجه کرد. مساله تشنگی مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان است. مردمی که پاسدار غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مقام معظم رهبری به عنوان گنج پنهان این منطقه را نام می کنند. نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در کنار اقدامات بزرگی که در حوزه های مختلف بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی اتفاق افتاده، در مورد آب وزارت نیرو کاری با این مردم کرده است که به نظر من چنگیز خان مغول با ایران نکرده بود. معین الدین سعیدی گفت: آقایان می فرمایند که چنین مشکلاتی وجود نداشته است، اشکالی ندارد ولی کاش واکنش های سریع این چنینی برای تشنگی مردم هم وجود داشت. وی با اشاره به خودکشی زنی در استان سیستان و بلوچستان به علت تهیه آب برای فرزندان خود گفت: من در این خصوص صبحتی نخواهم کرد؛ البته هر کجا که لازم باشد پاسخگو خواهم بود، ولی چطور می شود که اسناد و مدارکی آورد برای خانواده ای که چهار سال پیش چنین اتفاقی برای آنها افتاده و آبرو و حیثیت خانواده را خدشه دار کرد.
 
بلوکه شدن ۸۰ میلیارد دلار ارز در سایر کشور‌ها

وزیر سابق بازرگانی درباره محدودیت‌های عرضه ارز در بازار گفت: به‌دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در حوزه صادرات نفتی و غیرنفتی و همچنین محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، در حال تجربه شرایط سختی در حوزه اقتصادی هستیم. اگر تنها بخشی از ۸۰ میلیارد دلاری ارز بلوکه شده کشورمان آزاد شود، نگرانی‌ها از بین می‌رود و با همین ذخایر، بخش قابل توجهی از مشکلات ارزی کشور حل خواهد شد. آل اسحاق با اشاره به سفر‌های اخیر برخی مسئولان و تلاش آنان برای بازگردانی اموال مسدود شده در سایر کشور‌ها افزود: با توجه به رایزنی‌های اخیر، احتمال بازگردانی ۵ میلیارد ارز مسدود شده در عراق بسیار بالاست. الکاظمی، نخست‌وزیر جدید عراق کمیته‌ای در این خصوص تشکیل داده تا این موضوع پیگیری و به سرانجام برسد. درخصوص چین نیز این موضوع به جد توسط آقای ظریف و لاریجانی در حال پیگیری است و روند مثبتی دارد.
 
کنایه معنادار روحانی به محمود احمدی نژاد
 
روحانی گفت: طرح اقدام ملی مسکن از اساس این است که خانه توسط مردم ساخته شود نه اینکه دولت بسازد، البته یک اصولی را باید در ساخت از نظر شهر سازی باید رعایت کنند. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تکمیل طرح مسکن مهر را یکی دیگر از مسائل بر دوش دولت دانست و گفت: مسکن مهر طرح بسیار بزرگی بود که در دولت نهم و دهم شروع شد و طراحی آن‌ها برای حدود دو ملیون ۲۰۰ واحد مسکونی بود که وقتی دولت یازدهم را شروع کردیم، حدود ۶۹۰ هزار واحد آن تمام شده و بقیه باقی مانده بود و در مراحل مختلف قرار داشت. دولت یازدهم و دوازدهم یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد را تکمیل کرده است. پرونده این واحد‌ها تمام شده و ۵۰ هزار واحد دیگر را تا پایان دولت به اتمام خواهیم رساند. وی افزود: حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز هست که دارای مشکل است، حدود ۷۰ هزار واحد آن متقاضی ندارد، یعنی جایی ساخته شده که کسی متقاضی نیست، بخش دیگر نیز دارای مشکلات حقوقی است که در دادگاه‌ها باید به مشکلات آن رسیدگی شود. رئیس جمهور گفت: طرح اقدام ملی مسکن از اساس این است که خانه توسط مردم ساخته شود، نه اینکه دولت بسازد، البته یک اصولی را باید در ساخت از نظر شهر سازی باید رعایت کنند. ساختمان‌های شهر باید چشم نواز باشد، همچنین استحکام بنا، باید مد نظر باشد. ما در زلزله سر پل ذهاب دیدیم که چقدر خانه‌ها ویران شد، زیرا همه اصول مهندسی رعایت نشده بود.
 
تهیه استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس
 
نماینده مردم تهران در مجلس از تهیه طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد. احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس کلید خورد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد آماده شده است، افزود: در حال حاضر برای این طرح در حال جمع‌آوری امضا هستیم و نمایندگان در حال امضای این طرح هستند. وی با اشاره به دلایل توجیهی نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد بیان کرد: مستندات فراوانی در خصوص ناکارآمدی و نابسامانی و تخلفات گسترده‌ای که در وزارت اقتصاد به ویژه در بحث خصوصی‌سازی و واگذاری‌هایی که وجود داشت، به دست ما رسیده بود و این مستندات و گزارش های تحقیق و تفحص دیوان محاسبات -به عنوان بازوی نظارتی مجلس- به خصوص واگذاری‌هایی همچون هفت تپه و دشت مغان بود که منعکس شده؛ لذا جمع زیادی از نمایندگان مجلس استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی را در دستورکار خود قرار دادند. وی اضافه کرد: علاوه بر بحث خصوصی‌سازی‌ها که با محوریت هفت تپه و دشت مغان است محور‌های دیگری همچون نابسامانی ارز، بازار سرمایه و بورس و مواردی از این قبیل در زمره محور‌های استیضاح است.
 
اظهارات جنجالی نماینده مجلس درباره قیمت پراید
 
نماینده مجلس در انتقاد به نابسامانی در اقتصاد کشور گفت: کجا دشمن به ما گفته است، پراید بنجل ۸ میلیونی را ۱۳۰ میلیون به مردم بفروشیم و کک وجدان هیچ مسئولی نگزد. سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: کجا دشمن خارجی گفته که بورس را به قتلگاه سرمایه‌های مردم بدل کنیم! وی ادامه داد: امروز کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستو‌های بی‌کفایتی خود به اسارت گرفته اند! نماینده مجلس گفت: کجا دشمن خارجی به ما گفته است که شعبان بی مخ‌هایی را به جان اقتصاد این مملکت بیندازیم که هر روز یک کودتای جدید علیه اقتصاد این مردم انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۸
مظلوم نمایی کافی است. خودش گفت صدا و سیما حق ندارد پخش کند و با بی ادبی بسیار گفت من اگر آروغ هم بزنم مردم خوششان می آید!!
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
منبع لطفا!
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کیهان با شیوه تکراری و خنده داری فقط انتقاد میکنه، کسی هست که ازین جماعت بپرسه خوب شما چی پیشنهاد میکنید؟ عرضه مقاومت، اقتصاد درونزا، حتی جنگیدن رو که ندارین، هرجا هم گیر میکنید که از مردم ایران فوری مایه میذارید! بهتره مودب ساکت بشینید تا نوبت شما شه دولت دستتون باشه و خرابکاری کنید
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
شجریان اصلا چی بود که این همه جنجال پشتشه
اینکه کسی مثل حجاریان طرف این رو بگیره یعنی یه
گیری تو کارش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
بله استاد خودشان منع کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
حالا یه عمره صدا سیما داره تو گوشمون آروغ میزنه بی‌ادبی نیست؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
آقای حجاریان با وجود مشغله واردات گندم چطوری میرسه انقدر نامه مینویسد!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
آقای روحانی رای زیادی که آورد به واسطه آقای محمود احمدی نژاد آورد.
باید ببینیم به واسطه آقای روحانی در سال آینده چه کسی رای می آورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
دکتر طیب نیا بهترین وزیر کابینه بود.
اشتباه بزرگ استفاده نکردن از این شخصیت آکادمی هست که الان اوضاع اقتصاد به این شکل افتاده است که حالا می خواهند وزیر اقتصاد کنونی را استیضاح کنند.مهم اینه استیضاح کردید چه کسی قراره جایش بیاد.
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اندر سطح ادب و نزاکت بعضیا فقط میشه سکوت کرد
درود بر هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
منظورت کدوم هاشمی هست؟!!!!!!!
آقای هاشمی رادیکال دهه ۶۰ که کسی حق انتقاد نداشت چون منتقد دهه ۶۰ یعنی ضد انقلاب رو میگی !!!
همون جناب آقای هاشمی با اون وزیر آموزش و پرورشش که جوانان در مدارس نمیتونستند شلوار جین بپوشند!!!!!
و یا آقای هاشمی سال 1395 که منکر تمامی تندروی های دهه 60 شد و از فردای صلح صحبت میکرد رو میگی!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
همان هاشمی که خار چشم دشمنان داخلی وخارجی بود همان هاشمی که دنبال رفاه وارامش مردم بود ولی استخر فرح مانع رفاه مردم شد همان هاشمی که بیش از80درصد درکشور طرفدار دارد همان هاشمی که وزنه بود وبی نظیر همن هاشمی که طیف اصولگرایان ان را مانع قدرت خودشان میدانستند همان هاشمی که پته اصولگرایان رو ریخت رواب بازم بگم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خطاب به ناشناس ۲۳:۴۱
عجب ایشون 80 درصد تو این مملکت طرفدار داره
نگاه به انتخابات بفرمائید
مردم ما تا مدتها و سالیان سال دارند عذاب دو تا از
تصمیمات مهمی که برای کشور گرفتن و نتیجه بدبختی امروز مردم و کشور هست رو میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس ۲۳:۴۱ معلومه ۱۵ ، ۲۰ سالت بیشتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
80درصد رو از کجا آوردی یا خودتو 80درصد مردم میدونی
درود بر خاتمی
پاسخ ها
؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کدام خاتمی ؟ احمد یا محمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
احمد کیه احمد که ضد مردم هست اقای سید محمد
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نظر سنجی اینترنتی اونهم در ایران زیاد مورد اطمینان نیست اما !!!

از تعداد منفی هایی که مردم به احمدی نژاد ، هاشمی رفسنجانی و خاتمی دادند معلومه که دیگه این آقایون بین مردم جایگاهی ندارند.
دیگه مردم فهیم هم فهمیدند در این چند ساله چه بلایی سرشون اومده ...
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
قطعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
هدفت از این کامنت نظرسنجی بوده ؟ چون کامنت قبلی "درود بر خاتمی" هم که 180 درجه با این فرق داره باز مال خودته . متوجه شدی منفیها رو
تابناک! سخنان خانم‌ فلاحی را سانسور کردی. فکر نکن حواسمون نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
خام این حرفا نشید
اینا فقط حرفه حرففففف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
شما اوج اطلاعات یک مثلا نماینده را ببینید. ایشان یا شوی تبلیغاتی اجرا می کنند و یا اندازه یک بچه سواد اقتصادی ندارند تورم چیه ؟ وابسته بودن واردات به دلار چیه؟ .پراید 8 میلیون؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
منظورش این بوده که پراید بیشتر از 8 میلیون نمی ارزه که درست هم گفته.
مسکن مهر در زمان احمدی نژاد رو فقط دولت نمیساخت مسکن مهر سه‌ نوع بود
دولت ساز
تعاونی ساز
شخصی ساز همون مسکن روستایی
این چیزایی که روحانی میگه یه اسم خاصی داره
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
؟انتظار داشتی روحانی اصلا بدونه مسکن مهر چی بوده خیلی باحالی
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس عزیز دلت خوشه هااااا... کدوم مسکن مهر؟؟؟؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با تشکر از این دولت که هیچکدوم رو تا حالا نساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دعا کنید زلزله یا سیل در مناطق احداث مسکن مهر نیاید که اگر بیاید فاجعه خواهد بود
اروپا کنار ماست هیچ انگلیسم یه جزیرست تو شرق آفریقا شمام وقتی با تک تک این ریاست جمهورای دسته گل شورای نگهبان مشکل داری کاری نکن تحریم بشی بزار مردم زندگیشونو بکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
البته دوستانمان که کنار ما هستند
قیمت کیسه برنج ۱۰کیلویی نزدیک نیم میلیون شده اوضاع اقتصادی بسیار ترسناک است.مرغ کمتر از ۵۰هزار نیست.روغن نباتی ۲برابر شده ...
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کجا؟ تو آلمان؟ این قیمت ها در ایران که نیست. معدن برنج مازندران است. قیمت برنجهای خوب بین 20 تا 24 تومان است. هرچه خواستب بگو برایت بفرستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
تو محله ما ارزونتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
برا منم بفرست معدنکار برنج
من 1000 کیلو میخوام برنج ایرانی کیلو بیست بفرست هرکی نفرسته شمارتو بزار تابناکم میخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
من برنج درجه یک خریدم کیلویی بیست و چهار هزار تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بستگی به نوع برنج دارد. 10 کیلو برنج خیلی خوب نهایتا بین 290 تا 360 هزار در مغازه های تهران است و در شمال و تولید کننده باید کمتر باشد
بایدن شاید بتونه ترامپ رو شکست بده اما از روحانی شکست میخوره ایشون ظاهرا از ترامپ بدتره دیروز دلار داشت سقوط میکرد چنان خودش و همتی مانع این کار شدن که انگار از ارزونی بدشون میاد از ۲۲ رسوندن به ۲۹
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ارزونی دو روزه دلار دقیقا کار نوچه همتی هست و بس بازرا اگه با بگیر و ببند درست میشد دلار ۷ تومانی ۳۵ تومان میشدن
یه سوال مهم :
وقتی استاد شجریان ممنوع الصدا شدند جناب حجاریان و همفکرانشون اعتراض کردند ؟؟
اگر نکردند بهتر نیست سکوت کنند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بله اعتراض کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
شجریان خودش اعلام کرد که صدا و سیما حق ندارد پخش کند. چرا الان شانتاژ میکنن؟
خودکشی سه جوان ۱۵ ،۱۶ و ۲۲ ساله
نه تنها دولت بلکه مسئولان هم باید پاسخگوفقارت ملت باشند که نوجوانان ما بخاطر فقر پدر درعدم توانایی برای خرید گوشی دست به خودکشی میزنند واقایان همیشه مردم را به تقوا ومقاومت وصبر دعوت میکنند ولی خودشان نه تنها دراقتصاد مقاومتی نقشی ندارند ودربهتر ین رفاهیات امروزی درزندگی روزمره خودشان سپری میکنند بلکه گوشی هوشمند را یک جالای لوکس معرفی کردند اگر این کالای لوکس هست پس چرا همه مسئولان نظام مخصوصا حوزویان ازاین نوع گوشی لوکس بردستانشان خودنمایی میکند اگر لوکس هست باید برای همه لوکس باشد نه برای مردم درضمن چرا مسئولان میخواهند مردم را بسمت سال ها پیش ببرند بجای خودروی لوکس ایمن امروزی باید الاغ سواری کنند وبجای ساید بای ساید باید ازسردابه استفاده کنند وبجای گوشی هوشمند ازدود و...... عزیزان بخدا راه ورسم کشورداری را بلد نیستید مردم ودنیای مردم را خراب کردید هیچ بلکه اخرت مردم ودین مردم را ازمردم گرفتید بطوری که مردم را دین گریز کردید خجالت بکشید نمیتوانید وعرصه اداره کشور وتامین معیشت مردم را ندارید لااقل ازلجاجت خود دست بکشید ومذاکره باامریکا را شروع کنید متاسفانه یک روحانی درکشور دیده نمیشود مثل مردم درمضیقه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
تابناک عزیز!!! بهتر نیست خبرهای خودکشی را کم رنگ نشان دهیم. درج چنین اخباری)فارغ از علت آن) به شیوع آن دامن می زند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بیخود خودت را خسته نکن
ما هیچ وقت مردم خوبی برای شما مسئولین نبودیم هیچ وقت نتونستیم شما و آقازاده هاتون رو خوب حمل کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
در ایران و مسئولینی که داریم " آغازاده " صحیحتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
اتفاقا برعکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
واقعا گل گفتی مابدولت و مخصوصا آقازاده هاشون خیلی بدهکاریممممممممم
من صحنه رو اینطور میبینم که سید محمد موسوی زاده با شیخ حسن روحانی گلاویز شده و حسین شریعتمداری داره برای روحانی سوت بلبلی میزنه
به یکی از اهداف انقلاب رسیدیم آب مجانی
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
چقدر تلخ و درست گفتی!
اردشیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
کجا آب مجانی است؟ کجا هدف انقلاب مجانی کردن آب بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
هدف فقط حجاب بود که داره انجام می شه
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
اردشیر سکوت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
منتظر اتوبوس مجانی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
اگر همه به یک مقدار در حد زندگی راحت و بدون دغدغه قانع باشند به حد کافی در این کشور منابع است که همه یک زندگی راحت داشته باشند و ای کاش به همین جمله قبل از هر پیشرفتی در انسانیت پیشرفت کنید
هر کی به حرف سعید حجاریان گوش کنه تاجر برنج خوبی میشه
بعید میدونم ترامپ در انتخابات آمریکا شکست بخوره آدمی که تونسته ملانیا رو نگه بداره نگه داشتن حکومت براش کاری نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خیلی بامزه بود
مردم باید از مردم یمن یاد بگیرن، بجای لباس به خودشون لنگ ببندن، و به نان خشک و روزی یک وعده غذا قناعت کنند، تا روی استکبار کم بشه و مشت محکمی بر دهن امریکا بزنند، اینجوری ما آقازاده هامون رو با هواپیمای بیزینس کلاس قطری میتونیم بفرستیم خارج تا خارجی ها رو ارشاد کنیم. موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نان خشک خوردی؟
امروز در آبادان اتفاقات عجیبی افتاد فقط من در اون قسمتش موندم که مامور حراست دقیقا داشت چی کار میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
داشته دلداری می داده!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
داشت ماساژ قلبی میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چرااینقدراخلاق سقوط کرده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
حجاب اون خانم کامل نبوده و ایشون کنترل از دست داده
بیچاره چکار کنه تقصیری نداره
اون خانم باید حجابش ا حفظ می کرد تا بهش تعرض نشه
کرم از درخته
خدا عمری بده ببینیم این خانم فلاحی بعد از 1400 هم نظرش در مورد خودروهای ایرانی همینه و همینجوری سنگ مردم رو به سینه میزنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
تغییر خواهد کرد
ماجرای زن چابهاری خیلی ناراحت کننده است برای آب جو خودفروشی کرد و برای آب رو خودکشی الله اکبر به خودت بیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
عزیزم الان در هر خیابان و بیمارستان و مساجد اداره ها بروی آب مجانی هست
این خبرها بیشتر برای دیده شدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس 23:27 دقیقه
نماینده از روستاهای سیستان وبلوچستان داره حرف میزنه نه تهران روستاهایی که بخاطر یک مقدار آب دست بچه هاش رو گاندو قطع میکنه و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
غزیزم در آن منطق آب لوله کشی در هیچ جا موجود نیست چون آب نیست غزیزم
وقتی اطلاع نداری حرف نزنی نمی میری
طوری حرف نزن که مدیون مردم اون منطقه بشی عزیزم
اقای روحانی جان هرکس دوست داری این چندماه باقیمانده سکوت کن ونمک برزخم های مردم نپاش
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
متاسفانه بلد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چطور با این همه دستاورد سکوت کنه. تازه اینهایی که میگه فقط قطره ای از دریاست. بقیه اش رو نمی گه ریا نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
هموطن مگ میش کسی ک طلب کار ساکت بمون آقای روحانی طلب دارن از مردم و مردم بدهی سنگین ب ایشون بدهکارن امام خمینی گفته بودن مسئولین خادم ونوکر مردم هستن در مورد ایشون فک نکنم صدق کن یاپیداش نیس یااینکه باتوپ پر بامردم صحبت میکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
تنهاهنروتخصصش حرف زدنه
قدیما پهلوون پنبه داشتیم حالا پهلوون هشتگ لامصبا یه صبح تا ظهری سه بار حکومت ایران رو در توییتر تغییر میدن
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
شما گویا متوجه معنای پهلوون پنبه نشدی. پهلوون پنبه یعنی پهلوان تقلبی. این بدیهیات رو هم مردم باید بهتون بگن؟
نظرات رو منتشر کن نامرد روزگار!
بعضیا اگه ۱۰۰ بار بهشون اعتماد کنی ۱۰۱ بار بهت خیانت میکنن
1
اقای شریعتمداری اروپایی ها قلبا با ما هستند اما حریف انچنان قدرتمند است که میترسند حمایت از ما را علنی کنند.شما انها را ندیده بگیرید و بفرمایید چرا چین بیست میلیارد دلار پول ما که بلوکه کرده نمیدهد؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مستند حرف بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نه عزیز من اروپا اصلا با ما نیست. اروپا نقشش این بود که ایران رو در برجام فرمایشی حفظ کنه تا هم چوب تحریم رو بخوریم هم از منافع برجام بی بهره باشیم هم تعهداتمون رو عمل کنیم. نقش اروپا به مراتب بدتر از آمریکا بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چین و اروپا را رها کن عراق کشور اسلامی همسایه که از داعش نجاتش دادیم چرا پول ما را نمی دهد
جو بایدن عزیزم کجایی
تو آسمون ها دنبالت می گشتیم اما
روی زمین با کت وشلوار اتو کشیده پیدایت کردیم.بیا ای فرشته نجات.بیا ای همای سعادت.
بیا به دادما ایرانی ها برس. بیا که اقتصاد کشور ما الا کلنگی شده.بیا
که کشور ما با اینهمه سازمان عریض وطویل و وزارتخانه وکابینه و با  چندین مجلس بودجه خوارو نمایندگانی که ادعای مدیریت کهکشانی دارند.
هنوز
از کنترل کردن قیمت یک تخم مرغ برای یک روزعاجز و درمانده اند و قیمت ها لحظه ای شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
جو میاد برات غذا میاره..
ناشناس
| France |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ترامپ بیاد شاید برات آزادی بیاره
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس ۲۲:۲۹
برو کمی ادب یاد بگیر
روحانی بس کم طرح مردم به اسم خودت بزن تا دیروز میگفتید مزخرف حالا خوب شد دوما مردم از کجا پول بیارن بسازن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
ساخت و ساز با کیفیت متوسط متری حداقل پنج میلیون خرج داره اونم با مصالح و لوازم متوسط ، اگر لوکس باشه متری ده میلیون میفته
2
درود بر شیرزن ایلامی که خاطره سخنان صریح و شجاعانه خانم سلحشوری را زنده کرد.قیمت اتومبیل بروز در ایران نسبت به نرم جهانی دو تا هشت و بعضا ده برابر گرانتر است.به کدامین گناه برای مردم ایران؟ساندرو ده هزار دلاری اروپا که در ایران با اب و برق و کارگر مجانی تولید میشود و باید شش هزار دلار قیمت داشته باشد چرا ۶۰۰ میلیون(۲۰ هزار دلار) قیمت دارد؟ از ان بدتر اینکه اخیرا فرموده اند ۷۰ نفر که ارز صادراتی را به کشور وارد نکرده اند کارتن خواب بوده اند!!! اگر کارتن خواب بودند و مجوز واردات گرفتند پس دو برابر وای بر شما مسئولان .هر چند که چنین دروغی که نام و نشانی از صادر کننده واقعی ندارید را احدی از ۸۰ میلیون ایرانی باور نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
یک آقازاده راحت می تواند این نماینده جو گیر را از مجلس بیرون کند.او هم خوب می داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بی خیال حرفهای این خانم حالا یه چیزهایی گفته فردا میاد میگه عذر میخوام امار اشتباهی بهم دادن. مثل فتاح
آدم هست که اینقدر نعمت زیر دستش فراوونه که فقط خودش خسته بشه بگه نمیخوام یکی هم میشه مامور حراست آبادان که از یه زن بدبختی در اون وضعیت هم نمیگذره خاک بر سرت که آبرو هر چی مرد بردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
باید از همونجا بفرستنش عراق بدنش دست داعش سی دی همین فیلم رو هم بذارن تو جیبش اونا در برخورد با این افراد تخصص لازم رو دارن
کیهان :اروپا کنار ماست آقای روحانی؟ پس تحریم‌ها چه می‌گویند؟) حکایت کیهان حکایت کسی که خودش را بخواب میزنه و خوب بیدار هم نمیشه اگر اورپا و چین و روس و ... هم به ما کمکی نمی کنند چون انها اول به مردم کشورشان تعهد دارند و مردم خودشان اولویت دارند یعنی شما فکر میکنی چین رابطه 250 میلیاردی اش با امریکا را فدای رابطه چند میلیارداش با ایران میکنه یا روس یا ... تمامی بانک های جهان بنحوی از امریکا دستور میگیرند همه اینها را تمامی انهاییکه کمی از سیاست سر در می اورند می دانند اقای روحانی هم می داند اما ما برای استفاده از کوچکترین فضاها و فرصت ها باید در این شبکه اقتصادی رخنه ایجاد میکردیم که توسط برجام اینکار انجام شد و تا برهم زدن ان توسط ترامپ تا حدودی به اهداف اقتصادیمان رسیده بودیم که این مطلب توسط ترامپ تایید شد بعد از ان با تخریب برجام توسط ترامپ و نااگاهی همفکران کیهان در به حداقل رساندن اثرات این خروج مثل عدم تصویب لوایح اقتصادی و فشار برای خروج ایران از برجام راهی برای فشار بیشتر بر ما هموار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عجب چراکاندید نشدی بهت رای بدیم با این همه قوه ی تخیل
باید قبول کنیم که مسولان در اداره کردن کشور به بن بست رسیده اند و این یک واقعیت است متوسل شدن به اروپا و چین و روس مشکل را حا نخواهد کرد مشکل اصلی ما داخلی است نه خارجی چشم دوختن به انتخابات امریکا یک توهم است مسولان تا حالا به این نکته مهم توجه نکرده اند که تمام کشور دنبال منافع کشور شان هستند و بعضی از کشور هم که بعضی مواقع از ما حمایت می کنند نه به خاط ما بلکه به خاطر منافع خودشان . متاسفانه مشکل اصلی ا در این است که به غیر از خودمان هیچ کشور را حق نمی دانیم به غیر از چند کشور انگشت شمار با بقیه کشور ها همیشه در جدال هستیم من نمی دام چرا به نقطه نظرات مردم ارزش نمی دهند تمام نخبگان هشدار می دهند که در وضع خطر ناک قرار داریم ولی گوش شنوایی وجود ندارد با این وضعی که داریم مجبور خواهد شد در اوج ناتونانی تن به مذاکره دهند و انوقت مجبور هستند هر امتیازی که طرف خواست بدهند این گوی و این میدان و یا اینکه اگر این وضع ادامه یابد به فرو پاشی کشور منجر خواهد شد تابناک عیزی من بیسواد این نظر را نوشتم و به گفته خود ایمان دارم اگر غیر از این است شما راهمایی کنید تا ما هم قانع شویم من خودم در سال 61 در جبهه و در جبوب کشور ودر خط مقدم یک رادیوی ترانزیستوری داشتیم یک موج که به غیر عراق جای دیگری را نمی گرفت همان موقع حکومت صدام التماس می کرد که مذاکره کنیم و حاظر به پرداخت خسارت هعم بود
درود بر سرکار خانم سارا فلاحی نماینده شجاع مردمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
شجاعت یک نماینده مجلس با شجاعت یک خبرنگار فرق داره. خبرنگاری که حرف حق رو بزنه شجاعه اما نماینده مجلسی که باید وظیفه اش یعنی نظارت ، اصلاح و قانونگذاری رو انجام بده اگه فقط حرف بزنه اسمش شجاعت نیست ، عوام فریبیه
اون اتفاقی که در آبادان افتاد میتونه خیلی هشدار دهنده باشه تصور کنید این اتفاق در یه چهار دیواری بسته میافتاد آیا زن میتونست چیزی رو اثبات کنه مامورین آدمای خوب بینشون زیاده ولی از جنس این مامور حراست هم هست تکذیب نکنید
روحانی برای مردم از نظر نظام مسئولان آش کشک خاله س
به هیچ عنوان گول دلالان هرات رو نخورید ، انها به دنبال بزخری هستند جالبه بادلالان تهران دستشون تو یه کاسه است
درود بر شریعتمداری هوشیار
خیلی هوشیار روزنامه کیهان در واقع موسسه کیهان را نابود کرد
هدف غائی ویرانی ایران است و بس
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
البته توسط مسئولان خودمون و نه دشمن فرضی !
اروپا و مخصوصا ماکرون از گلوبالیستها است ، ترامپ ضد گلوبالیستها ! جنگ بین این دو نوع طرز فکره ! فقط چیزی که هست هر چه میکشیم از گلوبالیستهاست ! تا آنها هستند مسیحیت افراطی رواج داره و چین هم روز به روز بزرگتر و قدرتمندتر بر ضد بشریت ! پس به نفع دنیاست ترامپ رای بیاره !
بزرگترین خیانت اشکار ترامپ این است که علنا حسین شریعتمداری را مسئول امور ایران انتخاب نکرده است . ملت ایران از این بایت از ترامپ نخواهد گذشت و هرگز این خیانت بزرگ را برعلیه ملت و دولت امریکا فراموش نخواهد کرد
آقای نوبخت یعنی سرنشینان کشتی تون هنوز صدمه ندیده اند؟ واقعا؟ نه جدا؟
متاسفانه سیاسیون ودولت ما سیاست بلدنیستند.اینکه کشوری فریاد بزند مامذاکره نمی کنیم اوج بد سلیقی سیاسی است درجهان امروز هیچ کشوری نمی گوید مذاکره نمی کنم .مذاکره نمی کنم یعنی منطق ندارم .بروید مذاکره بکنید ولی باج ندهید.سیاست یعنی این .حتی می شود با دشمن هم طرح دوستی ریخت ولی برای شکست دشمن .لطفا دزک کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چرا متوجه نیستید؟ تضمین بقای خیلی ها در تحریم و دشمن تراشی است
البته از نظر حجاريان رجوي هم طرف ملت ايستادند و هفده هزار نفر از مردم كوچه و بازار رو به خاك و خون كشيدند اميدوارم همايون هوشمند تر از باباش باشه و گول نخوره خاتمي و افرادی مثل حجاريان شجريان رو به بی راهه كشوندند دنبال اين هستند كه پسر او را هم به سرنوشت پدرش مبتلا كنند اما گمان ميكنم او هشيار تر از اين حرفها باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
این رجوی که می گی رئیس یک گروهک احمق شاخ شکسته است که در هیچ جا طرفدار نداره ولی تو و امثال تو مدام اسم آنها را تکرار می کنید و تابناک هم منتشر می کنه
در ضمن خاتمی را با امثال خودت یکی نکن
فرامرز
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
تو با این عقاید پارینه سنگی اونوقت اسمت کوروشه؟
تک به تک مسولیت باید جوابگو وضع مملکت باشند . .بی ثباتی اقتصادی ما و نسل‌های بعد از ما را به نابودی کشانده . خدا به سرنوشت این مردم رحم کند .
خوبه حالا اروپا با ماست و ۸۰ میلیارد دلارمون دست چند تا مملکته.‌ اگه با ما نبود چی؟
روحانی بعد از هشت سال ریاست جمهوری نفهمید که اروپا کنار ما نیست، چون شیفته غرب است.
کیهان گفت : آقای روحانی باید توضیح بدهند که عبارت «کاری کردیم اروپایی‌ها در کنار ما و مقابل آمریکا بایستند»، دقیقاً یعنی چه؟ به چه قیمتی؟! و چه آورده‌ای برای کشور و مردم ما دارد؟
خوب این همان استیضاح است آمو .
ذلت بار ترین دوره های ریاست جمهوری ایران رو روحانی بنام خودش زد .اسمشو باید تو گینس ثبت کرد
دیگه زمان سخنرانی های احسایی و آتشین گذشته؟؟!!ما کار عملی و روش علمی جهت برون رفت از این وضعیت را میخواهیم؟؟!! با حرف که نان سر سفره محرومان نمیاید بلکه با برنامه ریزی و‌کار و تلاش این اتفاق میافتد؟؟!! وگرنه قبل از شما در دولت قبلی هم پراید کیلویی چند مطرح بود پس تا الان چرا هیچ اتفاقی نیافتاده است؟؟؟!! چون حرافها و بی عملها مدیر شدن و کار بلدها به فکر مهاجرت هستند به دلیل عدم توجه و بکار گیری انها؟؟؟!!
در عجم یه موش تو آش مسکن مهر انداختن و حالا خودشونو شریک ميدونند یادتان هست آخوندی در پایان دوره وزارتش در مخالفت با پروژه مسکن مهر گفت از افتخارات من اینستکه در این 4 سال. وزارت در مسکن حتی یک واحد مسکن نساختیم
حالا این دولت ادعا میکنه بخش اعظم مسکن مهر رو ما ساختیم
خير شما دنبال مسکن اجتماعی بودید که پس ار 8 سال حتی یک واحد از اون رو به عنوان نمونه هم نتوانستید بسازید
مشخص نیست چرا درحالی که ما مرتب پیروزی بدست می‌آوریم همزمان وضعیتمان خرابتر میشود؟
توصیه به مسئولان ، تا همین الان هم از چشم و دل مردم افتاده اید اگرتوانایی کار برای مردم ندارید فقط سکوت کنید و مسائل را توجیه نکنید . مردم آگاه تر از این نرفتند . دیگه سفسطه جواب نمیده
نماینده محترم خبر نداره که دلار ۳۰ هزار تومان و ۸ میلیون میشه ۲۷۰ دلار و با ۲۷۰ دلار دوچرخه نمیدن ، بنده خدا نماینده است و نمی دانند که پراید گران نشد ارزش ریال با رفتار بعضی از برادران و همکار ترامپ از بین رفت
پراید بنجل خوب درست .هایما چینی بنجل نیست که ۸۰۰ میلیون می فروشید یا خیلی خودروهای دیگه ................
از کی تابحال روحانی حقوقدان که در کار خودش رفوزه شده از احمدی نژاد مهندس عمران در مورد مسکن بهتر می فهمد؟
اگه چهل سال پیش لونه فساد روباه پیر توی این کشور ویران میشد الان کشور ویرانه نبود.
شرکت خودرو سازی که دولتی است از آمریکا بدتر است
مجلس می گوید استیضاح دولت به صرفه نیست ولی بدون شک می تواند نظارت خودش را دقیق تر و بر اساس کارشناسی درست شدیدتر کند
اروپا کنار ماست آقای روحانی؟ پس تحریم‌ها چه می‌گویند؟
- یار باز آید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل