بازدید 35104
دو هزار و دویست و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تشکر ویژه رهبر انقلاب از پزشکان و کادر درمان / کدام کشور‌ها ۴۰میلیارد دلار ایران را مسدود کرده‌اند؟ / مدیر عامل فراری بانک سرمایه خرداد ۹۸ بازداشت شده بود؟ / پول‌ها در پرسپولیس و استقلال چه می‌شوند؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:رایزنی اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کاندیدای مشترک در انتخابات ۱۴۰۰ / اصابت ۱۰ موشک طی پنج ساعت به روستاهای خداآفرین و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 15 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پول‌ها در پرسپولیس و استقلال چه می‌شوند؟

دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پایتخت هیچ گزارش شفافی از هزینه های خود ارائه نمی‌دهند.همین دیروز کارگزار باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مبلغ ۷۵ میلیارد تومان به این باشگاه تزریق کرده است. آیا واقعا ۷۵ میلیارد رقم کمی است؟ چرا با وجود چنین پول کلانی، پرسپولیس این اندازه مشکل مالی دارد و بازیکنانش از بی پولی گلایه می کنند؟ چرا مدیریت باشگاه پرسپولیس که طبق بیانیه کارگزار، مسئول هزینه کرد این پول است در یک بیانیه شفاف، نمی گوید که این پول دقیقا صرف چه چیزی شده است؟در استقلال هم اوضاع چندان فرقی ندارد. همین چند وقت پیش بود که باشگاه استقلال از یکی از اپراتورهای تلفن همراه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان دریافت کرد و هیات مدیره و همچنین مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سعادتمند،مدیرعامل قبلی استقلال،خواستند که این پول صرف پرداخت طلب میلیچ، دیاباته و شفر شود، اما این اتفاق رخ نداد تا استقلال همچنان درگیر طلب این سه خارجی باشد.اما حالا سوال مهم تر این است که این پول اگر صرف پرداخت بدهی استقلال نشده، دقیقا صرف چه چیزی شده و کجا خرج شده است؟ اگر این پول در جای درستی هزینه شده، چرا مسئولان استقلال دقیقا یک بیلان مالی از محل هزینه این پول ارائه نمی دهند؟/خبرآنلاین
 
پیش بینی آشنا از انتخابات 1400
 
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به سال آخر فعالیت دولت تدبیر و امید اظهار کرد: ایرانیان [در انتخابات ۱۴۰۰] کسانی را انتخاب خواهند کرد که بتوانند در مسائل اساسی و راهبردی اجماع ملی ایجاد کنند.حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏دوره این دولت هم با همه ضعف‌ها و قوت‌ها مانند دولت‌های دیگر، به پایان می‌رسد. آن‌چه می‌ماند ایرانیان نیک‌اندیشی هستند که با درک آثار اختلافات و رقابت‌های بی‌حاصل کنشگران درون حکومت، این‌بار کسانی را انتخاب خواهند کرد که بتوانند در مسائل اساسی و راهبردی اجماع ملی ایجاد کنند.»
 
حماس: روابط با ایران عالی است
 
مسئول روابط خارجی جنبش حماس در گفت‌و‌گویی روابط این جنبش مقاومت را با ایران عالی توصیف کرد و گفت گه حماس با حزب الله لبنان نیز روابط بسیار خوبی دارد.«اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی و از اعضای ارشد جنبش حماس در مصاحبه‌ای به تشریح مواضع این جنبش در عرصه خارجی پرداخت.اسامه حمدان به وبسایت الرساله نت، گفت که کشورهای سازشگر اگر می‌خواهند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کنند؛ این توافق را به قیمت غارت بیشتر زمین‌های فلسطینیان بدست اسرائیل، انجام دهند و خاک خود را در اختیار این رژیم قرار دهند.او در بخش دیگری از سخنان خود به رابطه جنبش حماس با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت که روابط حماس و ایران روشن و اهداف آن نیز مشخص است و هیچ کس نمی تواند حماس را به خاطر رابطه با ایران مؤاخذه کند و آن کسی شایسته مؤاخذه است که دست از حمایت فلسطین و مردمش کشیده است.

مدیر عامل فراری بانک سرمایه خرداد ۹۸ بازداشت شده بود؟
 
رسول قهرمانی، نماینده دادستان 21 خرداد 98 در خلال برگزاری دادگاه متهمان بانک سرمایه خبر داده بود که «آقای حیدرآبادی‌پور مدیرعامل بانک سرمایه که قبل از مدیریت آقای خانی در این سمت بوده‌اند که حین تحقیقات از وی از کشور متواری و به اسپانیا گریخته بود، هفته گذشته توسط پلیس اینترپل دستگیر شد و تشریفات قانونی جهت اعاده وی هم‌اکنون در جریان است. »شب گذشته مرکز رسانه قوه قضاییه از استرداد و بازداشت «علیرضا حیدرآبادی» توسط پلیس خبر داد و نوشت: در پی تاکیدات و دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بازگرداندن مجرمین و متهمین اقتصادی، علیرضا حیدرآبادی‌پور مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که درحین تحقیقات مقدماتی از کشور خارج شده بود با تلاش پلیس اینترپل جمهوری اسلامی توسط پلیس اسپانیا دستگیر و به کشور مسترد شد.

حیدرآبادی‌پور دو پرونده مهم فساد اقتصادی دارد. وی به اخلال در نظام اقتصادی از طریق خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع متهم بوده و در جریان محاکمه برخی از مدیران بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور به طور غیابی به ۱۲ سال حبس محکوم شده است.نامبرده براساس وضعیت قرمز اعلام شده از سوی بازپرس پرونده و با هماهنگی پلیس اینترپل ایران شناسایی و دستگیر و طی انجام تشریفات قانونی به کشور بازگردانده شده است.

این در حالی است که به نظر می رسد این اولین بار است که یک مجرم اقتصادی از اروپا به کشور بازگردانده می‌شود. حیدرآبادی که سابقه مدیریت حراست بانک سپه را هم در کارنامه خودش دارد نامبرده سابقه ۲۵ سال کارمندی در بانک سپه که عمدتا در بخش حراست بانک سپه بوده است را دارد، در سال ۱۳۹۰ بازنشسته می شود و سه سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۴ برای چند ماه مدیر عامل آتیه صبا و در بهمن ۹۴ مدیر عامل بانک سرمایه شد.

اما نکته قابل توجه درباره حیدرآبادی این است که رسول قهرمانی، نماینده دادستان در 21 خرداد 98 در خلال برگزاری دادگاه متهمان بانک سرمایه خبر داده بود که «آقای حیدرآبادی‌پور مدیرعامل بانک سرمایه که قبل از مدیریت آقای خانی در این سمت بوده‌اند که حین تحقیقات از وی از کشور متواری و به اسپانیا گریخته بود، هفته گذشته توسط پلیس اینترپل دستگیر شد و تشریفات قانونی جهت اعاده وی هم‌اکنون در جریان است. »
 
اقدام واعظی درقبال نامه قالیباف درباره بودجه
 
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه گفت: واعظی نامه قالیباف به روحانی درباره اصلاح ساختار بودجه را در دو تاریخ ۵ و ۱۰ شهریور به سازمان برنامه و بودجه جهت ابلاغ دستور رئیس جمهور ارسال کرده است.محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه با اشاره به اظهار نظر رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر نرسیدن نامه قالیباف به رئیس جمهور با موضوع ضرورت اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ و انتقاد وی از رسانه‌ای شدن این نامه پیش از دریافت آن، ضمن ابراز تعجب از چنین گفته‌ای، زمان ارسال این نامه را ۴۵ روز پیش و در تاریخ ۹۹/۶/۴ اعلام کرد و گفت: ارسال این نامه بار‌ها در جلسات رسمی که با حضور نمایندگانی از دولت برگزار شده بود مطرح گردیده و حتی بر اساس اطلاعات واصله، آقای واعظی این نامه را در تاریخ‌های ۵ و ۱۰ شهریور ماه، به سازمان برنامه و بودجه ارسال و دستور رییس جمهور را ابلاغ کرده اند. وی ادامه داد:با توجه به اهمیت موضوع اصلاح ساختار بودجه و اهتمام سازمان برنامه به این مهم، بعید است که رییس دفتر رییس جمهور از خاطر برده باشند. نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته جا دارد که ما نیز به نوبه خود از آقای رئیس جمهور که دوبار نسبت به این نامه ریاست مجلس دستور موکد داده‌اند و همچنین آقای واعظی که پیگیری این دستورات را انجام داده اند تشکر می‌کنیم ضمن اینکه از جناب واعظی به جهت ایراد اتهام بی مورد، گله مندیم.
 
پیش‌بینی عضو کارگزاران از احتمال پیروزی دو چهره معروف در انتخابات

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: توده مردم نتیجه عملکرد دولت روحانی را در سفره‌های خودشان مشاهده می‌کنند و حتی در تأمین معیشت خود دچار مشکل هستند.نمازی بیان کرد: قشر متوسط آسیب‌دیده‌ای هم هستند که میدان رقابت انتخاباتی را ترک کرده‌اند، زیرا از این وضعیت ناراضی هستند و مشکلات فراوانی دارند، به هرحال اصلاح‌طلبان آسیب دیدند اما اینکه فکر کنیم آنها در انتخابات شانسی ندارند، تصوری کاملا اشتباه است.عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: تجربه ثابت خواهد کرد که اگر اصلاح‌طلبان نامزد شاخصی داشته باشند پیروز میدان خواهند بود، برای مثال اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.
 
اصابت ۱۰ موشک طی پنج ساعت به روستاهای خداآفرین
 
فرماندار شهرستان خداآفرین از اصابت ۱۰ فروند موشک طی پنج ساعت به روستاهای خداآفرین خبر داد.علی امیری‌راد در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: به دنبال ادامه درگیری‌ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان از ساعت ۱۱ صبح تا چهار بعد از ظهر پنجشنبه، بیست و چهارم مهر ماه، ۱۰ فروند موشک به روستاهای این شهرستان اصابت کرده است. وی افزود: این موشک‌ها به روستاهای کدخدالو و قلی‌بیگلو در شهرستان خداآفرین اصابت کرده و باعث ویران شدن یک منزل مسکونی در روستای قلی‌بیگلو و مصدوم شدن یک نفر بر اثر خرابی به بار آمده، شد.وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی، فرد مصدوم شده در این حادثه به دلیل خرابی به بار آمده، آسیب دیده است، نه بر اثر اصابت موشک. بر اساس این گزارش، از زمان آغاز درگیری در منطقه قره باغ تعدادی گلوله جنگی و موشک به روستاهای مرزی آذربایجان شرقی اصابت کرده است.
 
ظریف: تهران آماده کمک به حل پایدار مناقشه قره‌باغ است
 
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه آمادگی ایران برای کمک به دستیابی به صلح و راه حل پایدار مناقشه قره باغ در چارچوب ابتکار منطقه‌ای ایران، ترکیه و روسیه - به عنوان مکمل ساز و کار گروه مینسک- را به اطلاع طرف مقابل رساند.در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز آقای جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات میدانی در مناقشه قره باغ از سوی طرف آذری تشریح شد. وزیر امور خارجه در این گفت و گوی تلفنی با تشریح مجدد مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان، آمادگی کشورمان برای کمک به دستیابی به صلح و راه حل پایدار این مناقشه در چارچوب ابتکار منطقه ای ایران، ترکیه و روسیه - به عنوان مکمل ساز و کار گروه مینسک- را به اطلاع طرف مقابل رساند.وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان همچنین بر اهمیت و نقش ابتکارات منطقه ای برای حل این بحران چند دهه‌ای تاکید کردند.
 
کدام کشور‌ها ۴۰میلیارد دلار ایران را مسدود کرده‌اند؟

با اعمال تحریم‌های ضد ایرانی از سوی آمریکا، ۴۰ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در کشور‌های دیگر مسدود شده‌اند. چین با ۲۰ میلیارد دلار، هند با هفت میلیارد دلار، کره‌جنوبی با شش میلیارد دلار، عراق با دو میلیارد دلار و ژاپن با یک و نیم میلیارد دلار، کشور‌های بدهکار به ایران به حساب می‌آیند.
 
تشکر ویژه رهبر انقلاب از پزشکان و کادر درمان
 
سایت توئیتری منتسب به سایت مقام معظم رهبری در توئیتی نوشت: برای چندمین بار از مسئولین بهداشت و درمان، از پرستاران عزیز و از پزشکان عزیز، صمیمانه تشکر می کنیم. این موج سوم کرونا واقعا خطرناک است، این ابتلا و تلفات خیلی دردآور است. باید از همه کسانی که دست اندرکار این مسائل هستند تشکر کرد، چون واقعا دارند فداکاری . کار می کنند.
 
نوبخت به دفتر کار خود بازگشت

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از حدود یک هفته‌ حضور در بیمارستان، با بهبود نسبی از بیماری کرونا؛ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره قرنطینه خود را به دفتر کارش در این سازمان منتقل کرد.«محمدباقر نوبخت» با انتشار متنی از مراقبت‌های مسئولانه و دلسوزانه کادر درمان و عزیزانی که در این بهبودی نقش داشتند، تشکر و برای ملت عزیز ایران آرزوی سلامتی و برای مبتلایان شفای عاجل مسئلت کرد.
 
رایزنی اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کاندیدای مشترک در انتخابات ۱۴۰۰

قائم مقام حزب اتحاد ملت معتقد است اصلاح طلبان پیش از ورود به عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ باید تکلیف خود را با نهاد انتخابات مشخص کنند.اصلاح طلبان بر سر دو راهی قرار گرفته اند، اگر به صندوق‌های رأی پشت کنند شاید برای مدت طولانی از عرصه سیاسی کشور خارج شوند و اگر یکبار دیگر در دقیقه نود وارد گود انتخابات شوند؛ شاید این بار با عدم اقبال مردم در مسیری قرار بگیرند که نتیجه آن یک بازنگری و حتی بازسازی در این جریان مطرح سیاسی کشور باشد.آذر منصوری به عنوان یک بانوی سیاستمدار اصلاح طلب در شرایطی که به نظر انفعال عجیبی بر اردوگاه اصلاح طلبان حاکم شده، خبر از برقراری یک سلسله گفتگوها در بین اصلاح طلبان می‌دهد و می‌گوید؛ برخی از احزاب اصلاح طلب در ذیل جبهه هماهنگی اصلاحات با یکدیگر در حال گفتگو هستند تا بر اساس یک خرد جمعی به برنامه و حتی کاندیدای مشترک برای انتخابات سال آینده برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۹۸
بازگشت پیروزمندانه ۴۰ میلیارد دلار مسدود شده به ایران را به مردم منطقه تبریک میگوییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تو خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
شک نکن از ۴۰ میلیارد دلار یک ریالش هم به ملت نمیرسه
پرسشگر
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
آذر منصوری گفت اصلاح طلبان باید بین دو راهی ماندن در انتخابات و نبودن یکی را انتخاب کنند ........حاج خانم اندک مردمی هم که الان به اصلاحات امیدوار هستند میگویند کلا اصلاح طلبان‌چون قدرت سیاسی و نطامی در دست انها نیست و حاکمیت رای مردم هم کارایی لازم ندارد همان بهتر کشور با تک حزبی اداره شود . دو دلیل دارد . اول اینکه مانور دمکراسی و نمایش مردم سالاری اصولگرایان پایان میابد دوم اینکه تمام‌مشگلات کشور مسولیتش با خودشان خواهد بود چون اللظاهر اصولگرایان از همان اوایل انقلاب رابطه خوبی با دمکراسی و عدالت سیاسی و اجتماعی و علمی اقتصاد بشکل کتابی قبول نداشتند . رای بی رای
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اگر خبر واقعی باشه، حتی اگر خود دلارها هم نرسه تنها
خبرش می تونه قیمت دلار را نصف و ارزش پول دست مردم را دوبرابر کنه و این یعنی رفتن هزاران ریال به جیب مردم. پس لطفا حرف مفت نزنید
پورمختار مثل طبری تبریه میشه بازی با اعصاب مردم کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
طبری کی تبرئه شد
چرتگویی هم حدی دارد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مهمدپولش است که مصادره میشود ولی کجا میره؟ را هم قوه قصاییه ضد فساد باید توضیح دهد!
کشور دوست و برادر چین کمونیست دیگر چرا پول ایران را بلوکه کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
میگم عربستان اگه گاو شیرده هست لااقل پول شیرشو
میدن
پولمونو بدید بابا مردم منطقه منتظرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
افران دوست ناشناس مردم منطقه از بحر تا نهر همه جیره خور آقایانند..و جیره مارو کی باید بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
چرا تهاتر نکردن؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
میخواهد در اختیار دولتی بگذارد که حرفش را بشنود
چین ۲۰ میلیارد بلوکه کرده اونوقت برای کره جنوبی خط ونشون میکشید و ال جی رو بستین لابد بستن اونم دستور چین بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تازه میخوان با همین چین دوست قرارداد بیست وپنج ساله ببندند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ابعد از رهای ازچنگال انگلیس و امریکا که حداقل خدارو هم قبول داشتند .. حالا قرار چطور از دست این چینی های خدا نشناس رهایی پیدا کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
به جای پولش جنس میده .چون تحریم بانکی تشریف دارید.
اگه چین. هم تحریم کالا کنه تورم ده برابر میشه
تمام دغدغه من انتخاب بین محسن هاشمی و حسن خمینی است نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم
پاسخ ها
حاج کاطم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
شما مدرسان شریف رو انتخاب کنید اصلح تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
حسن خمینی کاندید نخواهد شد این یک
دو: این جناب نمازی گمان کرده قضیه فقط رای آوردن است وبس
ایشان نداند این دو نفر می دانند مسئله اصلی بعد از رای آوری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
قالیباف، هاشمی، روحانی، احمدی ، خاتمی ، برادر حسین شریعتمداری، همگی یکسان هستن و فرقی نمیکنه، با خیال آسوده انتخاب کن، نتیجه یکسان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
خدا وکیلی برای خودت اسفند دود کن دغدغه مند !!!! اخه اینم شد دغدغه از قدیم گفتن کی برادر کیه .. ؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دقدقه من این است که انتخابات قشنگ استصوابی برداشته شود و انتصاب برتر جایش را بگیرد!
ناشناس
| France |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
رای بی رای ، فقط رفراندوم !
حماس چرا رابطش با ما خوب نباشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
چرا بد باشند .. از شیر مرغ تا جون ادمی زاد براشون جور میکنیم .. اینم با اسرائیل صلح
میکند و ما میشیم عجم اونا عرب
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
خیلی از گروههای فلسطینی بخاطر تفاوت مذهبی مخالف ایران هستند
ممنون از رهبر دلسوز ای کاش دستور استخدام وسیع و پرداخت مطالبات برای کادر درمان را می داد که همگی دارند شهید می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
فاصله دریافتی بین پرسنل به ۳۰۰ برابر رسیده
ریس بانک سرمایه هم چند روز دیگه خبر افتادنش از اتاقش توی هتلش از اسپانیا میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
نمیگم حاجی هل ندههههههههههههههههههههههههه بوم
وقتی برنامه عادل فردوسی پور رو قطع کردید یعنی نمیخواهیم مردم بفهمن فساد در فوتبال وجود داره پس دنبال پرتقال فروش نگردید
برای مثال اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.
بشین تا بیان
فعلا گندی که زدید جمع کنید
پول ها در همه جا چه می شوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط استقلال و پرسپولیس نیست همه جا در حال غارت هستند
بنام خدا
واقعا جای تعجب دارد کارمند بانکی که یک روزش رو هم تحویلداری یا کارمندی نکرده و همه ۲۵ سال خدمتش رو تو حراست بانک سپه بوده اون وقت بانک سرمایه بخاطر کدام سابقه بانکی اون رو مدیر عاملش قرار میده .هرچند الان هم بعضی از پستها تو بانکها با همین معیار ها برای کارکنان انتخاب می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
عزیزم تو ایران تخصص مهم نیست...
چون ما داریم جای حماس مقاومت میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بخاطر بسط نفوذ پارسی در منطقه علیه اسرائیل
هر روز خبر فساد منتشر میشه اونم از مسولین اونوقت میگن این فسادها سیستماتیک نیست پس چیه ؟ دینامیکه ؟
با این توهینی که حاج حسین به روحانی کرد واقعا روحانی خیلی صبر داره که در برابر چنین جماعت افراطی همیشه طلبکار کوتاه میاد ؛ اقای روحانی به قول خودت به جهنم که دلار ۵۰ هزار بشه ، همه میدونتد که شما دنبال صلح هستید و در بوجود امدن این شرایط هیچ نقشی ندارید ولی جماعت جنگ طلب روزیشان در جنگ افروزی است ، جالبتر اینکه همین جماعت از خبر استعفای روحانی لرزه بر اندامشان می افتد زیرا میدانتد که عرضه اداره یک ماهه کشور رو ندارند ، روحانی اگه نیود شک نکید کشور به سرنوشت عراق و سوریه مبتلا شده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دستم به اشتیاه به متفی خورد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اگه اداره مملکت اینه ، فقط روحانی و دارودستش میتونن اداره کنن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
هرکس بد روحانی رو بگه همونقدر داره نردم رو گمراه میکنه که خوب روحانی رو بگه
روحانی چکارست وقتی ردیفهای بودجه هم لز قبل مشخصه دلتون خوشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دقیقا بگو روحانی چه گلی به سرمون زده مثل پاچه خارا افتادی به چرت و پرت گویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
زحماتی که حسن روحانی کشید یاد سلطان حسین صفوی و احمد شاه قاجار رو. زنده کرده.
با تشکر از زحمات اصلاح طلبها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
برو بابا داریم روز شماری می کنیم روحانی بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اشتباه مثبت دادم
اقای وزیر بهداشت خبر داری کارمندان بانک حق کرونای ۵ میلیونی میگیرن ولی شما ابروی کادر درمان رو با وعده های پوج دادی ؟؟ ما فکر میکردیم وزیر اموزش و پرورش تو کابینه کاره ای نیست مثل اینکه شما هم دست کمی نداری ؟؟ خبر داری که این دو وزارتخانه فقط نظام ناهماهنگ رو اجرا میکنند و فاصله دریافتی انها با سایرین ارگاتها نورجشمی به نصف رسیده ؟؟
پاسخ ها
ایرانی
| Germany |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
کی همچین حرفی زده؟ بنده خودم کارمند بانک هستم و تا حالا خیلی از همکارانم مبتلا به کرونا شدن ولی‌چنین ۵ میلیونی تا حالا ندیدم. لطفا درست بررسی کنید
نفوذ بیشتر ایران یعنی پول پاشی بیشتر در خارج و فقر گسترده تر در داخل، بیکاری بیشتر، سقط جنین گسترده تر، بی خانمانی وحشتناک تر، تحلیل رفتن بیشتر جمعیت، نارضایتی فراگیرتر در داخل. این نوع نفوذ منطقه ای هیچ کارکرد مثبتی به حال مردم نداشته است ! در این نوع نفوذ چیز مثبتی وجود ندارد . حتی آمریکا هم نتوانست از پس هزینه های نفوذهای اینچنینی بر بیاید. نفوذی که نتیجه آن دلار 31 هزارتومانی و بیشتر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ما احمق نیستیم این دلار بالا نتیجه وعده وعید روحانی و اعتماد احماقانه به امریکاس بهتر بود کمی در داخل کار میکرد بدهی ها مال امروز و دیروز نیست بلکه همش برای زمانیکه به اصطلاح برجامی وجود داشت این برجام از اولشم خاصیت نداشت وگرنه لین بدهی ها اصلا به وجود نمیومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
این خزعبلات تمومی نداره
دستگاه های امنیتی مراقب باشند اسرائیل از طریق قره باغ مواد رادیو اکتیئ نفرستد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مگرخوداسرائیل درارمنستان سفارت فعال ندارداگربخواهدچنین کندازطریق ارامنه ارسالش راحت تراست
فقط میشه با یک وعده ملت رو پای صندوق رای کشاند ان هم یارانه ۴۵ دلاری در هر نفر در ماه ؟؟انهم تو این شرایط که کاسه گدایی همتی دست گرفته امکان پذیر نبست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
من و خانواده ام و دوستانی که می شناسم به هیچ وجه پای صندوق رای نخواهیم رفت
این پورمختار از ان سرداران کاسب تحریم و فتنه تو مجلس قبلی نبود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
از سکوت کیهان بفهم
سید حسن خمینی ! محمد هاشمی ! پیروز میدان ! یک دل سیر خندیدیم . برا خودتون پپسی کولا باز میکنین .عامو !
مقاومت رو از مردم یمن یاد بگیریم، با تکه نان خشکی در دست، لنگ می بندن بجای پوشیدن لباس، مهم نیست گوشت و مرغ کیلو چند، تخم مرغ چند، شیر و لبنیات چند؟ مهم اینه بتونیم به خارجی ها نشون بدیم ما سر حرفمون هنوز ایستاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
چرا مثل مردم کویت و امارات نباشیم با کشوری غنی از نفت و گاز و معادن و....این کشور متاسفانه داره غارت میشه و جوانان مملکت فنا
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
طعنه زده، منفی ها نگرفتن چی گفته
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
کدام حرفمان!؟
در ضمن نگران نباش به لنگ هم می رسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
تشکر عملی از نظری خیلی مهمتر است..
کادر درمانی هم آدمند و مخارج دارند و باید حقوقشون به موقع پرداخت بشه
ناشناس
| Japan |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بقول صمدآقا:آآآنمیخوادکاری بکنی نشون بده که داری کارمیکنی!!!
تورم ۱۸۰درصد
کیهان هنوز دنبال جنگی ؟؟
فقط ترامپ میتونه تو را به ارزویت برسونه چرا که ارزوی اول تو که پاره کردن برجام توسط امریکا بود که براورده شد امیدوارم به ارزوی بعدی خود برسید و شماها رو در لباس جنگ در خط مقدم ببینیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بیخود ادرس غلط به مردم ندید ۷ سال مردمو سر کار گذاشتین با این برجام بی خاصیت که هیچ تضمینی نداشت برا خودتون کاسبی و رای جمع کردید خرتون که از پل گذشت خودتوتو دارید می کشید کنار
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اگه نمی تونی مسئله به این سادگی رو بفهمی لطفا اظهار نظر نکن تمام این مشکلات به خاطر عدم اجرای برجام و پاره کردن آن توسط ترامپ است نه امضای برجام توسط دولت که شما از اول با آن مخالفت کردید و الان هم با آن مخالف هستید. تا سیاست خارجی درست نشه وضعیتمون بهتر از این نمیشه. البته من منکر سوء مدیریت و فساد گسترده در کشور نیستم. ولی حتی در صورت حل یکی از این ها باز هم مشکلات ما پا برجا خواهد بود. والسلام
آقای ظریف تو فعلا کلاه خودت را نگه دار میانجیگری پیش کش
دیروز رییس بانک مرکزی گفت بدهی عراق بیش از پنج میلیارد دلار است شما گفتید دو میلیارد دلار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اون سه میلیون مالیات برای خواص است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
فقط مرز عراق و افغانستان هم بسته بشه ببینم دلار از کجا وارد می کنید .
هی خود زنی کنید
بی عملی خطرناک تر از عمل اشتباه غیر عمد هست...
بی عملی یعنی برام مهم نیستین...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ولی عذر خواهی و بی عملگی حرف ندارد!
۴۰ میلیارد را بگیرید خرج کشورهای مظلوم منطقه کنید ملت ثروتمند ایران که در رفاه کامل است نیازی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
این خزعبلات شماها تمومی نداره
برای تسویه حساب با کشورها
از چین گوشی عروسک و شییامویی و هواهوی
از هند برنج هندی
از کره هم گوشی سامسونگ از مدلهای مختلف
از ژاپن هم شمشیر سامورایی
از عراق که نمیخاد بزارین به حساب ستاد ها
آقای ظریف خواهشاً دخالت نکنید آذربایجان و ارمنستان هم شبیه عراق و سوریه می شوند آنوقت باید خرجشان را از کیسه ملت ایران بدهید
این دولت واقعا بی لیاقت است. دولت می تواند بجای ارز تقاضای طلا کند. با گرفتن طلا بجای مطالبات می توان هم قدرت پول ملی را افزایش داد و هم طلا را با مواد مورد نیاز کشور معاوضه کرد. هیچ کس هم نمی تواند مانع این کار شود. کشتیهای ایرانی می توانند این طلاها را به کشور برگردانند. خدا به داد مردم ایران برسد با این دولت بی کفایت.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تحریمه، هر کسی، هر کشوری، هر شرکت و بانکی به ایرن طلا بده، تحریم میشه
در انتخابات همیشه اشتباه میکنیم وقتی در آمریکا ترامپ انتخاب میشه ایرانیا به روحانی رای میدن وقتی در ایران مجلس انقلابی روی کار میاد در آمریکا بایدن انتخاب میشه بهترین کار عدم برگزاری انتخابات در ایران و مستقیما وصل شدن به انتخابات آمریکاس
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
در دوره اول خاتمی همراه با دوره کلینتون بود، اتفاقا فرصت صلح بود، اما نذاشتن
کدام کشور‌ها ۴۰میلیارد دلار ایران را مسدود کرده‌اند؟
گشور بی دین و دوست وبرادر چین کمونیست که میلیونها مسلمان را دربند کشیده رکورد دار اجحاف به کشور ما می باشد.
کسی از خاوری خبر داره ؟ انو چرا بر نمی گردونند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
ایشان بهنیابت از عده ایی به کانادا رفته و شرکت سهامی راه انداختند
قای محترم خسته نمی شی این همه چرت و پرت می گی . اگر فلان و فلان وارد عرصه بشن پیروز میشن . از نگاه ملت ، کسانیکه تا حالا به طریقی وابسته به قدرت بودند و مسئولیت داشتند حتی یک درصد هم شانس پیروزی ندارند . چون از دید مردم هیچکس تا حالا برای منافعشان کاری نکرده ، که حالا بخوان بهش امیدوار باشن . پس لطف کن و از جانب مردم نوید پیروزی نده . اصلا از این خبرا نیست. دیگه مردم چپ و راست ، اصلاح طلب و اصوالگرا ، کارگزار و غیره و ذالک نه میخواستند و نه میخوان . جمع کنید این حزب و حزب بازی رو . مردم همان چیزی رو میخوان که خدا و پیغمبرش خواستند ، انسان متدین و معتقد . کسیکه وجودش رو برای آسایش دیگران به زحمت میندازه . نه اینکه بر گرده هایشان سوار شوند و به منافع شخصی برسند . مصداق گفتار و نمونه کوچکش آقای پور مختار را ببینید
گوشت مرغ به شدت ارزان شد گوشت مرغ که امروز صبح به26هزار تومان رسیده بود در بعداز ظهر باکاهش شدید قیمت روبرو شد وبه 25900تومان رسید
تو قرارداد تحویل کشور به چین یه شرطی بزارید لااقل پولتون رو بدن به یه زخمی بزنید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تو نگران نباش!
برای این پولها که بیل نزدند ،سهم خود را به اندازه کافی دارند و زخمی هم ندارند!
مجلس انقلابیتونو دیدیم...رئیس جمهور انقلابیتونم میبینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
مگر ندیدیم !؟
آیا از احمدی نژاد هم میتونه انقلابی تر باشه!؟
کدام کشور‌ها ۴۰میلیارد دلار ایران را مسدود کرده‌اند؟
محمودرضا خاوری تقریبا 3 میلیارد دلار - خودش در حد بدهی یک کشور است.
از مبلغ 40 میلیارد دلار هیچی به مردم ایران نمی رسد. همه آن به کشورهای منطقه و همین طور به مسئولین و فرزندانشان می رسد.
۲۰میلیارد دلار چین پولو بلوکه کرده
کیش رو هم دادید به چین
بسیاری از دوستانم در خارج از ایران نیز مورد تعرضات امنیتی قرار گرفته اند
حداقل دستوراضافه حقوق ویامزایایی رابدهید!
خدا خودش می‌دونه حسن روحانی و ظریف چه خدماتی به جمهوری اسلامی کردند
آنقدر در طول این سالها وعده های دروغ از طرف کاندیداهای احزاب چپ و راست به مردم داده شده که دیگر فکر نمی کنم احدی پیدا بشه و وعده های تکراری اینها رو باور بکنه نمونه اش آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی با شعار هر كس بخواهد اقوام ایرانی را جدا جدا ببیند،‌ ایرانی نیست بیانیه ای 10 ماده ای در زمینه حقوق اقوام و اقلیت های ایرانی منتشر كرد. از جمله مهمترین بندهای این بیانیه، برداشتن نگاه امنیتی نسبت به اقوام، رفع تبعیض های ناروا، تدریس زبان مادری، انتصاب نیروهای شایسته محلی در پست‌های مدیریتی مناطق مختلف كشور بود كه به عنوان منشور حقوق اقوام و اقلیت ها در دولت روحانی مطرح گردید. و نه تنها به هیچ کدام از آنها جامه عمل پوشانده نشد بلکه کاملا برعکس آن عمل نموده و اتفاقا بدترین سیاست ها را نسبت به اقوام ایرانی اعمال نمود مانند طرح بسندگی زبان فارسی، گنجاندن مطالب ضد تورکی در کتابهای درسی، نادیده گرفتن تورکهابعضی از عکس روی جلد کتاب سوم دبستان، انتصاب فرد غیر بومی به عنوان استاندار آذربایجان غربی و ... که آخرین آنها ممنوعیت نام گذاری فیلم های سینمایی و هم چنین قدغن بودن نامگذاری شرکت ها و اصناف به نام های غیر فارسی بود!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان