بازدید 46858
دو هزار و دویست و چهل و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ظریف: خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم / کنایه پرسپولیسی محسن رضایی به عربستانی‌ها / امام جمعه بجنورد: خبر منتشر شده از من درباره ناامن کردن فضای جامعه برای بدحجاب‌ها کذب است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: علی عسکری تا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ در سمت ریاست صداوسیما می‌ماند / ایده قدیمی «رئیس‌جمهور ـ معاون اول» قطعا در ۱۴۰۰ اجرا نمی‌شود / سفیر روسیه در تهران: برای تحویل اس۴۰۰ مشکلی نداریم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 04 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش محسن رضایی به پیروزی پرسپولیسی‌ها و کنایه به عربستان
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در واکنش به پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل تیم النصر عربستان و صعود به فینال جام باشگاه‌های آسیا، با انتشار عکسی از تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش با هشتگ های عیسی آل‌کثیر و پرسپولیس و ایران نوشت: جوانان غیرتمند باشگاه مردمی پرسپولیس راهیابی‌تان به فینال و پیروزی‌تان بر تیم نورچشمی آل‌سعود عربستان را به ملت شریف ایران، سرمربی جوان ایرانی آقای یحیی گل محمدی، کادر فنی باشگاه و آقای عیسی آل کثیر  که به شکل غیر فنی و سیاسی قبل از شروع بازی محروم شد، تبریک می‌گویم و از خداوند برای‌تان تدوام موفقیت‌ها را می‌خواهم. از طرف دیگر رفتار صدام گونه عربستان با شهروند شایسته خوزستان قهرمان، بیانگر روح غیر اسلامی و خباثت درونی آنهاست.

«ناامن کردن فضا برای بدحجاب‌ها»، تعبیر درستی نبود
امام جمعه موقت اصفهان گفت: فقط برای نیروی انتظامی در قانون وظایفی در نظر گرفته شده که می‌تواند برای بدحجابان تنبیه‌هایی را در نظر بگیرد؛ آن ‌هم در حدی که قانون مشخص کرده است و این طور نیست که فضا را برای زنان ناامن کنیم و آنان بدانند فضای جامعه برایشان ناامن است و دیگر از منزل خارج نشوند؛ بنابراین معتقدم تعبیر استفاده شده، تعبیر درستی نبوده است. حجت الاسلام رهبر در پاسخ به این که «روز جمعه امام جمعه اصفهان از تریبون نماز جمعه خواستار ناامن کردن فضا برای زنانی شد که ایشان از آنان به عنوان «افراد بدحجاب» یاد کرده است و با توجه به سابقه تلخی که در اصفهان وجود دارد و با درنظرگیری شرایط امروز کشور، نظرتان درباره بیان این مطالب چیست؟» گفت: شخصا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی است که به عنوان امام جمعه در اصفهان حاضر نشدم و نمی‌دانم این اظهارات از سوی کدام یک از ائمه جمعه مطرح شده، ولی آنچه می‌گویم مطالبی کلی درباره موضوع حجاب است. من کتابی ۴۰۰ صفحه‌ای درباره حجاب و عفاف نوشته و با ادله مختلف در آن کتاب اثبات کرده‌ام که در ماجرای حجاب، گام نخست فرهنگسازی است. زنان باید در دانشگاه‌ها توجیه شده و متوجه چرایی درنظرگیری حجاب در دین اسلام شده و بدانند که رعایت آن، به نفع خودشان است. بدانند که بدحجابی افتخار نیست، بلکه کسر شأن زنان است. تا زمانی که در موضوع حجاب فرهنگسازی لازم نشده باشد و دانشگاه و رسانه و سایر نهادها پای کار حاضر نباشند، اقدامات دیگر موثر نخواهد بود. البته زمانی ممکن است برخی لجاجت کنند و هنجارهای جامعه را زیرپا بگذارند که در آن زمان نیز برای نیروی انتظامی وظایف قانونی درنظر گرفته شده ولی این نیست که فضای جامعه را برای زنی که بدحجاب است، ناامن کنیم و او در جامعه امنیت جانی و ناموسی نداشته باشد؛ بنابراین ناامن کردن به این معنا و مفهوم درست نیست اما ارشاد و فرهنگسازی امری لازم و ضروری است.

علی عسکری تا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ در سمت ریاست صداوسیما می‌ماند
محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، در توئیتی اعلام کرد که عبدالعلی علی عسکری، رئیس این سازمان تا سال بعد از انتخابات ۱۴۰۰ در سمت خود باقی خواهد ماند. او در توئیتر خود نوشت: مرداد پارسال هم در پاسخ به شایعه‌سازی یکی از توییت بازان اصلاح‌طلب عرض کردم خیالتان راحت آقای #علی_عسکری تا بعد از انتخابات۱۴۰۰ هست؛ الان هم همین را می‌گویم و اضافه می‌کنم برای بعد از ۱۴۰۰ نیز برنامه‌های رییس #رسانه_ملی و گروه‌شان تنظیم شده است. او در ادامه نوشت: معاونت حقوقی سازمان هم به‌ زودی در دادگاه در خدمت برادری که برای چندمین بار با نشر اکاذیب اذهان همکاران سازمانی و مخاطبان بیرونی را مشوش می‌کند، خواهد بود.

توضیحات استاندار تهران درباره آمار متناقض فوتی های کرونایی پایتخت
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: آمار فوت شدگان قطعی بیماری کرونا در روز گذشته ۶۸ نفر بوده است و احتمالا آمار اعلامی از سوی اعضای شورای شهر شامل افراد مشکوک نیز می‌شود و آمار افراد قطعی نیست. این در حالی است که ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر اعلام کرد که ۱۶۸ نفر در تهران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته‌اند.

اکبر طبری درخواست فرجام خواهی داد
محمد علی داداشی وکیل اکبر طبری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از زمان صدور حکم موکلم ۲۰ روز مهلت داشتیم تا فرجام خواهی خود را به دیوان عالی کشور تقدیم کنیم که روز گذشته فرجام خواهی موکل من در دیوان عالی کشور به ثبت رسید. وکیل اکبر طبری ادامه داد: خلاصه‌ای از دلایل خود را پیرامون اینکه حکم با قوانین و اصول دادرسی در تعارض بوده است، در فرجام خواهی خود نوشته‌ایم. داداشی ادامه داد‌: فرجام خواهی خود را در ۳۱ صفحه و با ۲۷ صفحه ضمائم به ثبت رسانده‌ایم، زیرا هر چهار مورد اتهامات موکل بنده با ایرادات جدی روبرو بوده است. وی تصریح کرد: موکل بنده در افکار عمومی مجازات شده و آینده او به دست قضات دیوان عالی کشور مشخص می‌شود و فرجام خواهی او به ثبت رسیده است.


واکنش تند یک نماینده به انتقاد آشنا از «سفرهای انتخاباتی»

اردشیر مطهری در توئیتی خطاب به حسام الدین آشنا نوشت: اگر کار نمی کنید و نگران زخم بستر خودتان و درد و رنج مردم نیستید، جای تعجب ندارد…

ظریف: خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم/کنایه پرسپولیسی محسن رضایی به عربستانی‌ها/امام جمعه بجنورد: خبر منتشرشده از من درباره ناامن کردن فضای جامعه برای بدحجاب‌ها کذب است

امام جمعه بجنورد: خبر منتشرشده از من درباره ناامن کردن فضای جامعه برای بدحجاب‌ها کذب است
امام جمعه بجنورد خبر منتشره مبنی بر درخواست وی از ناجا برای ناامن کردن زندگی بدحجابان را که از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شده بود، تکذیب کرد. آیت الله یعقوبی در پاسخ خبرنگار خراسان که از صحت و سقم آن پرسید، گفت: من به شدت این خبر را تکذیب می کنم و این خبر کذب محض و نوار خطبه ها نیز موجود است و هر کس بخواهد می تواند از آن استفاده کند. علاوه بر آن خطبه ها از صدا و سیمای استان پخش شده و در سایت آن ها نیز موجود است. نماینده ولی فقیه گفت: در خطبه ها به وظیفه نیروی انتظامی اشاره کردم و از آن ها خواستم که شرایط را برای اشرار و کسانی که باعث ناامنی در اجتماع می شوند به شدت ناامن کنند تا خانواده ها و مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند. امام جمعه بجنورد همچنین افزود: با توجه به برخی منکرات به مساله بدحجابی اشاره کردم و گفتم نباید با بدحجاب ها برخورد فیزیکی کرد بلکه خانم های محجبه باید با حضور خود میدان را از آنها بگیرند و با اخلاق حسنه آن ها را دعوت به معروف کنند. وی تاکید کرد: اعتقاد دارم باورها به زور اصلاح نمی شوند و اصلاح باورها نیازمند کار فرهنگی است و لذا با برخورد فیزیکی به هیچ عنوان موافق نبوده و نیستم.

سفیر روسیه در تهران: برای تحویل اس۴۰۰ مشکلی نداریم
لوران جاگاریان، سفیر روسیه در ایران در گفت‌وگو با روزنامه رسالت اعلام کرده که مشکلی برای تحویل اس ۴۰۰ به ایران ندارند. جاگاریان گفت: همانطور که می‌دانید اس ۳۰۰ تحویل داده شد. روسیه برای تحویل اس۴۰۰ هم مشکلی ندارد و از ابتدا هم مشکلی نبود.

محسن هاشمی: تهران باید دو هفته کامل تعطیل شود
محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا پیروزی تیم پیروزی بر النصر عربستان را که در جدالی نابرابر اتفاق افتاد به شهروندان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانند در فینال آسیا پیروز شوند.رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این که محدودیت‌های کرونایی تهران برای یک هفته اعمال شد و آنچه مدنظر شهروندان بود به اجرا درنیامد، گفت: باید تعطیلی دو هفته‌ای کامل برای تهران در نظر بگیریم و این می‌تواند خیلی موثر باشد و زنجیره بیماری را کاملا از بین ببرد. معمولا می‌گویند تعطیلات یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد چرا که زنجیره کرونا دو هفته است و قرنطینه نیز دو هفته‌ای است. من متوجه نشدم که چرا جناب آقای زالی یک هفته درخواست برای کم کردن فعالیت‌ها اعلام کردند و حالا که درخواست کردند خواهش می‌کنیم آن را دو هفته‌ای کنند تا مشکل عمیق‌تر حل شود.

ظریف: خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم
روزنامه کارگر نوشت: از پله های دفتر وزیر در وزارت خارجه وقتی بالا می رفتم به این موضوع می اندیشیدم که در برابر محمد جواد ظریف قبراق و همیشه حاضر جواب که مانند خودم از تن صدای نسبتا بالایی هم برخوردار است چقدر دوام می آورم؟ وقتی مراسم تشریفات تمام شد و وارد سالن منتهی به دفتر وزیر خارجه شدیم، دیدم که مانند استقبال های همیشگی از دیپلمات های جهان، دم درب ورودی ایستاده و انتظارمان را می کشد. رسمی و موقر مانند همیشه ولی با ماسک. در حین مصاحبه ولی از آن شور و هیجان همیشگی وزیر خارجه چندان خبری نبود و خستگی در چشم هایش موج می زد. آهنگ کلامش هم جز یک مورد که درباره انگلستان سخن می گفت، به سختی بالا می آمد. کاملا مشخص بود تحت فشار است. مخصوصا آنجا که گفت خیالشان راحت باشد کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی شوم، بگذارید کارم را انجام دهم! نمی دانم چه شد که ناخودآگاه به یاد مرحوم عباس امیرانتظام افتادم که پس از بیست سال زندان به قول خودش از اوین اخراجش کردند؛ به جرم بی گناهی. این تشبیه وقتی به اوج رسید که محمدجواد ظریف گفت: قبل از کاندیداتوری رئیس جمهور روحانی در سال ۱۳۹۲ گفته بودم هرکس به سمت حل و فصل پرونده هسته ای حرکت کند، قربانی خواهد شد و نه قهرمان. البته اگر نتوانستند با ظریف هم آن کنند که با انتظام انجام شد بی تردید دلیلی نداشت، جز آنکه در بین بخش بزرگی از ملت ایران قهرمان شد؛ هرچند می توان از سکوت هایی که نباید می کرد و یا اعلام مواضعی که نباید می گرفت، انتقاد داشته باشیم ولی بی تردید حکایت ظریف با تمام وزرای خارجه قبل از خودش کاملا متفاوت است.

ایده قدیمی «رئیس‌جمهور ـ معاون اول» قطعا در ۱۴۰۰ اجرا نمی‌شود
علی صوفی در واکنش به خبر استراتژی اصلاح طلبان برای معرفی «رئیس جمهور-معاون اول» در انتخابات ۱۴۰۰ به نامه نیوز گفت: این مساله قطعا تصمیم تشکیلاتی نیست چون اساسا الان تشکیلاتی در جریان اصلاحات وجود ندارد که بخواهد چنین تصمیمی بگیرد. وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری می توانست چنین تصمیمی بگیرد اما در حال حاضر تعطیل است و جلساتش برگزار نمی شود؛ بنابراین؛ صحبت آقای خباز نظر شخصی بوده است. البته ناگفته نماند که در ادوار گذشته بین اصلاح طلبان چنین ایده ای مطرح بود که نامزد اصلاحات معاون اول خودش را هم معرفی کند تا دو نفری با هم مباحث انتخاباتی را پیش ببرند اما در نهایت این ایده به جمع بندی و تصمیم گیری منتهی نشد. دبیرکل حزب پیش روی اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ قطعا راهبرد «رئیس‌جمهور-معاون اول» را به اجرا درنمی آورند، تأکید کرد: وقتی کاندیدای اصلاح طلب معرفی شود، لزومی ندارد برای او معاون اول هم تعیین کنند، چون وقتی رأی بیاورد، معاون اول و وزیرانی را تعیین می کند که مورد تأیید اصلاح طلبان خواهند بود. وی با بیان اینکه لازم نیست اصلاح طلبان برای نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری شرط معرفی معاون اول را بگذارند، ادامه داد: این قید و شرط باید در سال ۹۲ و ۹۶ برای آقای روحانی اجرا می‌شد، اما همان زمان هم این اتفاق نیفتاد. حالا که بنای اصلاح طلبان حمایت از یک نامزد اختصاصی است، چنین شرط گذاری برای او موضوعیت ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷۵
1
اینروزها سخنان امام جمعه اصفهان با یاد اوری خاطرات اسید پاشیها موجی از نگرانی در بین شهروندان ایجاد کرده است.با توجه به اینکه اسید پاشهای اصفهان هنوز دستگیر نشده اند و دو هفته بعد از چنین سخنانی در هفت سال قبل فجایعی اتفاق افتاد که در تاریخ کشورمان روزهای سیاهی ثبت نمود؛ جناب قاضی القضات رییسی که در مدت حضورش نشان داده در اجرای قانون با احدی تعارف ندارد قطعا اجازه نخواهند داد تا هر کس خود حاکم شرع شود و حکم دهد و مجازات نماید.مردم نیز اجازه نخواهند داد که روزهای سیاه اصفهان دوباره در این کشور تکرار شود.اینجا کشور جمهوری اسلامی است نه ملک طالبان و داعش. کسانی که در این اوضاع نابسامان اقتصادی به نگرانیهای مردم اضافه میکنند قطعا اب در اسیاب دشمنان این سرزمین میریزند.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عیب جوان و سرزنش پیر می کنند.....باطل در این خیال که اکسیر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اندفعه که این اقا صحبت کرد و چند وقت بعد اسیدپاشی ها در اصفهان شروع شد این اقا خیلی زود خودش را مبرا کرد اما اگر اینبار اتفاقی برای بانوان کشورمان تدارک دیده باشد دیگر خود دانند چون سرنخ مشخص است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
برخی ز ائکه جمعه برای کشور هزینه ساز بودند اگر یکنفر ازمقامات پشت تریبون قراربگیرد ودرباره شرعیات واحکام حرف بزند اینها همه ازحوزهقیام میکننددرتخصص شمانیست نباید ازدین حرف بزنید ولی خودشون درباره هسته ای صاحب نظر درمورد نازائی صاحب نظر درمورد فوافضا صاحب نظر درمورد جنگ وسیاست خارجی واقتصاد وعلم ودانشگاه و..... کلا صاحب نظر میدانند نمیدانم سطح سواد اینها چقدر هست که این همه نخبه درحوزه داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دلار رسید به 30 هزار تومان، این امام جمعه ها هنوز دغدغشون حجاب. شماها دیگه تو چه ننیای فانتزی به سر می بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خیال شماهم راحت اگرکاندیدمیشدی کسی بهت رای نمیداد جوادجان !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بايد شديدا مردم به اينگونه سخنان خطرناك عكس العمل نشان دهند و كوتاه هم نيايند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
یک سوال
ایا حقوق امام جمعه زمانی که نماز نمی خونه ،بنا به فرموده ،که دیگه نماز نمی خکنم ،پرداخت میشه ...
وای خدا پس حالا به کی رای بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چه بخواهی چه نخواهی چه رای بدی وچه رای ندی انچه اقای جنتی انتخاب کرد وانچه القابی جهادی وانقلابی گرفتند انتخاب میشوند من وتو فرمایشی هستیم واگر رای بدهیم بیشعور وجاشیه ای لقیمان میدهند رای ندهیم میگویند وطنفروش ما دربین ابن تفکر گیرافتادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دوشنبه ۱۴ مهر
شاخص کل بورس باوجودهمه حمایتهاوتبلیغات شبانه روزی بازهم به کانال یک میلیون وچهارصدهزارواحدی سقوط کرد
دلارهی میره بالا بورس هی میادپایین و به این ترتیب علاوه بر سقوط های سهمگین بورس ارزش سرمایه سهامداران هم که توی بورس گیرافتاده روزبه روزکمترمیشع (:
خیالت راحت. بیایی هم کسی بهت رای نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بخاطر اینکه لیاقتش را ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بروقوی شو گرراحت جهان طلبی
که درنظام طبیعت ظریف پایمال است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دوران لبخند وقدم زدن درخیابان های ژنو گذشت !!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
استاد ناشناس یعنی می فرمایید حسن که از خودشون بود تحملش نکردند اینو تحمل می کنند یا می فرمایید اون کاری می تونه انجام بده که هاشمی و خاتمی روحانی نمی تونستد استاد رییس جمهور تصمیم گیرنده نیست..... برای اینکه اندکی دانشتو ببرم بالا و ملتفت بشی اذری جهرمی گفت که فیلترینگ دست من نیست من کاره ای نیستم .اون کیه که تو مخابرات نشسته که آذری جهرمی نمی تونه بهش بگه بخیز یکمی ان طرفتر.... استاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دورانت بسررسید جوادجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
لیاقتش را نداریم؟لیاقت چی رو نداریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چراکامنتهارامنتشرنمیکنید تاافای ظریف نظرمردم نسبت به خودراببینند؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دوشنبه ۱۴ مهر ساعت ۱۲:۴۲
فقط بااعلام خبر ترخیص ترامپ ازبیمارستان دلار و طلا دوباره صعودی شدند وبورس دوباره نزولی شد !!!
واقعا مسخره است
دراین لحظه دلار ۲۹۷۰۰
سکه ۱۴۵۰۰
وشاخص کل ۳۳۰۰۰ واحد سقوط کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اقای ظریف به کامنتهای منفی به خودت خوب دقت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ما کلا رای نمیدیم فرقی نداره کی بیاد کی نیاد
2
سطح جناب وزیر خارجه بسیار بالاست و کشورهای پیشرفته دنیا ارزوی داشتن چنین وزیر خارجه ای دارند. ‌اینکه همزمانی که داری با کشورهایی که طمع به خاک کشورت دارند مچ اندازی میکنی، هموطنانی اعم از خودی و اپوزیسیون دائم از پشت سر به تو سنگ بزنند، و تو تحمل کنی و تحمل کنی و باز هم تحمل ،از عهده قویترین وزرای خارجه دنیا بر نمیاید.زدن قویترین مهره های کشور بجای حمایت و تشویق انها؛ مدتی است که روال روزمره شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اره چند ساله ی گلی خورده کل ملت رو انداخته تو هچل و فلاکت
ناشناس
| France |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
الان دقیقا با کجا رابطه داریم ؟؟؟ که اسمش وزیر خارجه باشه
باید اسمشو بذارند وزیر ارتباطی با چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هر مذاکره ای موافق و مخالف خودش را داره و در آمریکا هم مخالفت داخلی با اوباما و جان کری وجود داشت و دارد. بیخود قهرمان نسازیم که بعد ندونیم چیکارش کنیم اونم بعد از دلار 30 تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
جهت یادآوری: ظریف فرمودند مردم ما خوشان انتخاب کردند که این جوری زندگی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خنده هاش، خنده هاش ... خنده هاش رو نگفتی... قند تو دل آدم آب می شه
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اگر کسی باشد که به درد مردم بخورد ظریف است . یک نگاه به مثبت و منفی ها که حتما تعدادی از انها مال خودت هست بیاندازی . از تاثیر سخنانت مطلع می شی ای ناشناس عزیز!!!
ظریف اگه یه کار درست تو زندگیش بخواد انجام بده که به نفع کشور باشه همینه که کاندید ۱۴۰۰ نشه. دیگه امتیازی هم مونده که نداده باشن و تحریمی مونده که نشده باشیم؟؟؟؟، آقای ظریف شما برو خاطراتت از پیاده روی با کری و حماسه برجام رو به صورت کتاب دربیار. بهت قول میدم فروشش بد نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سطح سواد اجازه اظهار نظر دادن نیست لیاقت ظریف را ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سطح سوادتون را هم در این 8 سال دولت دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
شما که لیافت ظریف رودارید دستشو طلا بگیرید !!!!
یعنی اقای ظریف الان مثلا موضوع هسته ای رو حل کردی ؟؟؟؟؟
تو رو خدا جوری حرف نزن که نشان از طلب کاری از ملت باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
طریف مشکل هسته ای را حل کرد جهادی ها وانقلابیون ورشکستگان وکاسبان تحریم نخواستند برجام به فرجام برسد اگر میرسید الان قالیباف رئیس مجلس نبود بجاش باید باغچه بیل میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مشکل ظریف اینست که در عالم رویا سیر می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
با ناشناس 22*27 موافقم
تورج
| France |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
قرارداد با آمریکا وقتی ضمانت اجرا داشت که به تایید مجلس سنا آمریکا برسه . همون موقع هم سنا آمریکا موافق برجام نبود و اوباما با اختیارات ریاست جمهوری تحریم ها امریکا رو اجرا نمیکردوآقای ظریف خوب میدونست که برجام به مویی بنده .اون موقع هم فکر میکردند که کیلینتون رییس جمهور میشه و راه اوباما رو ادامه میده .درسته که داخل ایران هم خیلی ها راضی به برجام نبودندولی از اصلش خیلی محکم هم نبود.
3
جناب اردشیر مطهری، بد نیست به عرض برسانم از زمانی که در مجلس شروع بکار کرده اید دلار تقریبا دو برابر شده،مرغ و تخم مرغ و برنج و کره و لبنیات و ....هرکدام بنوبه خود چندین درصد افزایش قیمت یافته و در ضمن پس از اعلام اختصاص خودروی دنا به نمایندگان ،پراید ۳۰ میلیون تومان دیگر گران شده است.
از اینکه #حرف مفت نمیزنید و کار میکنید پیشاپیش متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
طرف فکر کرده هنوز مبارزات انتخاباتیه.تو خودت الان ۵ ماهه حرف مف...ببخشید مسئولی
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
انتظار داری با این خرابکاری های 8 ساله دولت در این چند ماه شق القمر کنه؟
مگه مقصر افزایش قیمت ها مجلس هستش؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
نه دیگه طفلک این مجلس که از مریخ اومده.مقصر دولته و مجلس قبلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کسی که فکر میکنه مجلس خم رنگرزیه و یک شبه مشکلات رو حل میکنه باید بهش گفت خوش باش تو درست میگی
ناشناس
| Pakistan |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دیپلمات....!!!1 از تو بعیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این ادبیات نماینده مجلس . باعث تاسفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اگر به نماینده مجلس انتقادی وارد باشه،مطمئنا دولت و دولتی حق انتقاد نداره.جوری از این اون انتقاد میکنند انگار تازه از راه رسیده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اینها میخواهند با آمریکا مذاکره کنند تا تمام مذاکرات به اسم ظریف وروحانی نباشه اینها تشنه مذاکره با امریکا هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اینها نتیجه کار مجلس نیست نتیجه کار دولته اما تا افرادی نمونه جنابعالی با این دید باشید مملکت از این بهتر نمیشه
خطاب به یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خطاب به یاس
نیازی نبود معجزه کنن ولی در هیمن چند ماهی که اومدن مشخصه چند مرده حلاجن. همه چیز 2 برابر شده و
ظریف از کدوم انتخابات حرف میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
انتصابات شورای نگهبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
از آنچه که شما طلبکاران وقتی کاندیدای مورد علاقه تان رای می آورد انتخابات است و وقتی رای نمی آورد انتصابات .
چقدر راحت دختران سرزمینم تهدید به نا امنی انهم از طرف بک روحانی نما میشوند ؟؟ استعفا کمترین کاری است که این اقا باید انجام دهد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
یکی دوتا نیستند که استعفا بدن موضوع حل بشه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بعضی ها هنوز در سالهای دور زندگی می کنند و اطلاعی از تحولات جامعه بشری ندارند
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
چه قدر راحت دختران سرزمینمان همه مرزهای اخلاقی را زیر پا میپذارند و در برابر هر انتقادی پشت مساله دختر بودنشان پنهان میشوند
آشنای میانه باز نماینده اصولگرا را متهم به سفر تبلیغاتی میکند اصولگرای کوتاه بین آشنا را متهم به راحت طلبی تا حد زخم بستر میکند ظریف مرفه وزیر پروازی طاقچه بالا میذاره و مردم در سطل زباله دنبال لقمه ای نان میگردند
این حکایت تاریخ اقلیتی بریده از مردم مردمی غرق در بدبختی
به قول دکتر شریعتی
آری این چنین بود برادر
حالا که دلار نزدیک به ۳ هزار تومان ارزان شده و به ۲۷ هزار تومان رسید امید است یه عده بی جنبه بازی درنیارن و فردا برای خرید جلوی صرافی ملی صف نبندن ؟؟ چرا که اگه این اتفاق بیفتند دلار ۵۰ هزاری حق شماجماعت است ؟؟؟
کاش مسله بد حجابی حل بشه خیلی ما نگرانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حل شدنش اینه که حجاب اختیاری باشه ، زیر بار نرفتیم ، صد سال دیگه هم نمیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
یعنی شما نمی فهمید حجاب رو سیاسی کردند و آمریکا میلیون ها دلار در راه بی حجاب کردن زنان عفیف ایرانی هزینه کرده و توسط مزدورانی چون مسیح علینژاد داره چکار مبیکنه؟
پروژه اندلس سازی ایران همی به برکت خون شهدا شکست خواهد خورد
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چیزی به نام بد حجابی برخاسته از ذهن بیمار است بدحجابی و شل حجابی و حجاب هیچ مفهومی ندارند پوشش هر جامعه ای متناسب با عرف و آزادی پوشش تعیین می شود همه جای دنیا هم همین است
تیم والیبال اصولگرا با تیم والیبال اصلاح طلب بازی میکنند مردم بیچاره ایران هم توپ والیبال هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مسابقه و مبارزه توی زمین و جلوی چشم ماست
توی رختکن با هم کلی رفیقند
این مملکت عزیز است و نیاز است عزت به آن برگردد. خدا را شکر آقای ظریف کاندید نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
عزت زمانی برمیگردد که بدون پاسپورت به بیشتر کشورهای جهان سفر کنی و در آن کشور ریال ایران را خرج کنی
جناب ظریف فعلا داریم عواقب ساده لوحی شما در امضای بی قید و شرط برجام را تحمل میکنیم بی زحمت دیگر پست ریاست جمهوری را آباد نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
گل گفتی. آبادگر زیاد داریم
اتقاقا منم یک کتاب 800 صفحه ای راجب چگونگی متر کردن برگ درختان نوشتم
اقای ظریف شما هنوز کاندیدا نشدید دروغ گفتن به ملت را شروع کردیید . کسی هم شما را جدی نمیگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بفرمائید تو این 8 سال یک کلمه حرف از جواد آقا شنیدین؟
فعلا رسم شده اول یه صحبتی بشه و بعد تفسیر و تکذیب.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
:بقول سعدی
سخن تا نگویی بر او دست هست
چو گفته شود یابد او بر تو دست
نه تورو خدا بیا کاندید بشو... دلمون تنگ میشه ها واسه زبونت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آخ که اون خنده هاش...
شما خیالت راحت تر کسی نیست بهت رای بده
به حجه الاسلام رهبر
اینکه شما به اصفهان نرفته اید درست ولی ویدئو و فایل صوتی این اظهارات منتشر شده و شما علیرغم اینکه درباره موضوع مصاحبه می کنید حتی نمی دانید چه کسی این سخنان را گفته، چرا و در کجا گفته است. ولی چون فرصتی هست که کتابتان را تبلیغ کنید می گویید مصاحبه می کنم و به جای اصل موضوع، برای کتابم تبلیغات می کنم اشاره ام به این بخش از سخنان حجه الاسلام رهبر است که می فرمایند "شخصا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی است که به عنوان امام جمعه در اصفهان حاضر نشدم و نمی‌دانم این اظهارات از سوی کدام یک از ائمه جمعه مطرح شده،" .... اما با وجود اینکه نه در اصفهان حاضر شده و نه میداند چه کسی چه چیزی گفته، در این باره مصاحبه را می پزیرد. حرفه ای گری در کار سیاسی برای شخصی که یک پست کاملا سیاسی را اشغال کرده امری ضروریست که ظاهرا ایشان از آن بی بهره اند و احتمالا سایر ائمه جمعه اصفهان نیز همین طرز فکر را دارند و نتیجه اش هم میشود همین اظهارات بدون اندیشه و البته بعدا تکذیبیه هایی که کاملا کلیشه ای و به دور از واقعیت هستند مخصوصا بدون توجه به انتشار ویدئوهای اظهارات در فضای مجازی
براساس کدام قانون ؟ "برای نیروی انتظامی در قانون وظایفی در نظر گرفته شده که می‌تواند برای بدحجابان تنبیه‌هایی را در نظر بگیرد؛ آن ‌هم در حدی که قانون مشخص کرده است"
آیا نیروی آنتطامی راسا میتواند مقرارت وضع کرده شخصا تنبیه نماید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آیا نمی‌دانید که نیروی انتظامی حق تنبیه و حتی بدرفتاری با احدی را ندارد. وظیفه او تامین آرامش و امنیت در جامعه و تخطی کننده را محترمانه تحویل قضاییه دادن است.
خبر فوری
ایران وارد سیاهچاله نزول جمعیت شد
اصلا فکرشم نکن همون وزارت خارجه برات خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اونم زیاده
انگونه که تازه بدوران رسیده ها پذیرش قطعنامه 598 امام را به پای هاشمی نوشتند و او را خائن مخاطب کردند و بعد از 30 سال معلوم شد که امام بهترین تصمیم را گرفته حال در مورد جواد ظریف هم همین اتفاق خواهد افتاد و بعد از 30 یا 100 سال دیگر ملت با شعور ایران خواهند فهمید که این شیر پاک خورده در حق منافع ملی چه کارهای اثر بخشی را کرده است و انروز از اصولگرایان ضد ظریف با لعن و نفرین یاد خواهند شد . همانگونه که در حال حاضر بین مصدق و کاشانی اتفاق افتاده . بنام کاشانی بزرگراه ثیت کردند و به نام مصدق کوچه . ولی ان چیزی که حقیقت دارد اینه که اسناد MI6 برملا کرد.
اردشیر مطهری گنده تر از دهنش صحبت میکنه ؟ کاری به بیکفایتی روحانی ندارم که نتونست جلوی افراطیون بایستد ولی تو در حدی نیستی که به ریییس جمهور توهین کنی ؟؟!! فعلا از روزی که پای یه عده تو مجلس باز شد دلار ۱۵ هزار تومان به ۳۰ هزار رسیده ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دمت گرم با این جواب دندان شکن
اونایی که متلک گلابی های برجام را به ظریف می گ‌ویند، توجه داشته باشند که اگر همان گلابی ها هم نبود الان از گرسنگی مرده بودید.
آقا ظریف شما آماده بشوید برای پاسخگویی به ملت ایران . البته راه دومی هم دارید. فرار!!
پیروزی آل تمیز را بر آل کثیف تبریک عرض میکنم ،
ظریف : برای 1400 کاندید نمیشم!!!! طرف رو تو ده راه نمیدن سراغ کدخدا رو میگیره!!!
عاجزانه از آقای ظریف و دیگرانی که اینجوری حرف می زنن تقاضا دارم بیان کاندید بشن برای سلامتیشون خوبه . حداقلش بعد از انتخابات از بیماری توهم خود محبوب پنداری راحت میشن. یک ملت هم از دست اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اانتخاباتی که ۲۰ درصد توش شرکت میکنن اسمش انتخابات نیس انصرافات هس
شک نکنید مسولین مملکت را بحال خودش رها کردن
وقتی جوانان آذری و ارمنی که روزی هموطن ما بودند تو جنگ میبینم این طور به خون غلطیده میشن.بغض میکنم.اگر دل اردوغان باشه دوست داره بخش دیگری از خاک وطن مثل کردستان و آذربایجان ما جدا بشن و یک قتل عام و جنگ خونین اونجا ایجاد کنه.او تا امپراطوری عثمانی رو احیا نکنه دست بردار نیست.حالا میخواد یادآوری قتل عام ارامنه باشه یا یادآوری قتل عام مردم تبریز.انچه که مهم است اردوغان ایرانی نیست.و سیاست رحم و مروت نمی شناسد.
چشم دل باز کن که جان بینی
آنچه نادیدنیست آن بینی
ساده دلی ما ایرانی ها حد و مرز ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
به خون غّلَطیده میشن؟
یعنی اینقدر همدیگه رو میزنن که خون بالا میارن میگن غلط کردیم؟
شاید منظورت غلتیدنه
عمو تو که فارسی بلد نیستی بنویسی چه اصراری داری اظهار نظر سیاسی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
تازه باید مینوشت به خون میغلتند اینا دانشمندان علوم سیاسی هستند که تا دوم ابتدایی درس خوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
شما ها حالا ملا لغتی نشو
حرفشون منطقی و انسانی بود
اردوغان=ابوبکر بغدادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
:5 محتوی عالی پیام را رها کردی چسبیدی به یک اشتباه تایپی. واقعا مایه تاسف هستی.
چرا امامان جمعه به جای معذرت خواهی تکذیب می کنند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کی تا حالا بابت این همه بلا که سر کشور آوردن معذرت خواهی کرده که اینا دومیش باشند ؟
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چون عذر خواهی، جرات میخواد که ندارن...؛
اگه بایدن انتخاب بشه حتما ظریف رو میذارن به عنوان رییس جمهور و حسن روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که اینا با آمریکاییا مذاکره کنن ولی اگه ترامپ انتخاب بشه کار برای ایران خیلی سخت میشه ولی در کل بنای ایران بر مذاکره هست حالا ببینیم کی در مذاکره به اصطلاح کشف حجاب کنه شاید برای همین امروز ظریف و پمپئو هر دو رفته بودن کویت و با امیر جدید کویت دیدار کردن
آقای آشنا، 200 میلیون ودیعه مسکن گرفتند،دنا پلاس گرفتند،واکسن آنفولانزا تزریق کردند و با طرح های مصوبشان مشکلات مردم رو حل کردند ، باید هم بروند سفر
اقای علی عسگری اذهان ما کارمندان صداوسیما اززفتن شمانه ازماندن شمامشوش می شود لطفا هرچه زودتر برویید.کارمند تازه بازنشست شده صداوسیما
کارمندان وبازنشستگان با عنایت شما دروضعیت حقوقی فلاکت باربه سرمی برند....
اگر قانون به درد بخور داشتیم شما تا مهر ۱۴۰۰ به جرم خیانت مجازات میشدی جناب ظریف.کاندیداتوری پیش کش
اینکه یک خانم در خیابان به خانم دیگر امر و نهی کند که چطور بپوش و چطور زندگی کن یعنی مقابل هم قرار دادن مردم
خدا و پیامبر حجاب را اجباری نکردند و برای بی حجابی مجازات تعیین نکردند
در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست
مردم چرا باید امر و نهی کسی را که از خدا هم سخت گیر تر شده را تحمل کنند ؟؟
به گفته فرماندار خداآفرین در آذربایجان شرقی مردم این شهر مرزی برای دیدن جنگ آذربایجان ارمنستان به تپه های اطراف میروند و به گفته نماینده اینها در مجلس تا الان ۱۶ خمپاره در خداآفرین فرود آمده و چند خانه رو خراب و دو تا هم زخمی شدن
یه کم برای قره باغ قیام کن عمو ببینه
اقای ظریف خودت میدانی انتخاب نمیشوی جون مردم اینجور انتخاب کرده اند به تو رای نده اند نمیخواهد نگران خیال مردم باشید
این خط این نشون یه روز برای همیشه این داستان حجاب حل میشه
البته این بار با نظر و درخواست مردم و نه مسؤلین
چنان میگه در انتخابات 1400 شرکت نمی کنم، انگار میلیون ها نفر کشته مرده داره و این اشخاص از شدت حزن و اندوه سر و صورت خودشون رو خونی مالی کردند!

مهره سوخته
چین و روسیه نشان داده اند که غیر قابل اعتماد بوده و روابط هر دوی آنها با ج. ا. تاکتیکی است نه استراتژیک! تجارب گران سنگ 40 سال رابطه با این دو کشور و موضعگیری هایشان در قبال ایران بهترین گواه بر یک جانبه بودن روابطشان با کشورمان است! آقای ظریف بدون شک یکی از ضعیف ترین وزرای خارجه ای بوده که پس از انقلاب بر کرسی دیپلماسی کشور تکیه زده است، برای ارزیابی عملکرد ایشان کافی است به تعداد کشور های دوست و غیر دوست کشورمان در ابتدای وزارت ایشان و هم اکنون نگاهی انداخته شود!
حرف مفت نزنید رو خیلی خوب اومدی جناب مطهری ، واقعا حال داد
کاش مسئولین وزارت ورزش بفکر صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲باشند.مربی سعودی ها هره رنارد ولی مربی ایران اسکوچیچ خخخخ.جام جهانی دم در خانه و در خلیج فارس برگزار شود و ایران غایب باشد زشت است ولا
به یه ماله کش ظریف کار نیازمندیم
آجر خورده بود تو سر اونی که رفت پراید ۱۴۰ میلیونی خرید پراید نصف این قیمت هم نمیارزه پارسال این موقع سی میلیون بود رفتی پنج برابر قیمت پارسال خریدی اقتصاد دان؟
آقایانی که به شخصیتی چون آقای ظریف اهانت میکننددر واقع نشان میدهند هیچ اطلاعی از سیاست ندارند و فقط از روی تفریح ودلخوشی و گاها تمسخر بازی دارند کامنت میزارن ونه از روی شعور و دلسوزی برای کشور
پاسخ ها
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اقا ما مردم ایران خودمون تصمیم گرفتیم ظریف و امثالش رو سرمون سوار شن .
شما بیخیال دفاع از ایشون باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برجام فقط تصمیم ظریف نبوده تصمیم کل نظام بوده
من فکر میکنم صدا و سیما عجیب ترین پدیده تاریخه چطور ممکنه ۴۰ سال یک رسانه عظیم رو تبدیل به یک دستگاه تبلیغاتی کنی و طوری اون رو اداره کنی که ذره ای نظر و حرف مخالف یا تصویر مخالف در اون نفوذ نکنه اصلا باور کردنی نیست این قلعه عظیم و نفوذ ناپذیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
وقتی صدا و سیما ارثیه فامیلی یه عده باشه میشه ؟؟ سال ۷۵ بود دانشگاه امام صادق تهران قبول شدم گفتند پدرت چکاره است گفتم کشاورز گفتند جبهه رفته گفتم نه ، گفتند برو همون گوسفندهای پدرت رو ببر صحرا این دانشگاه مسیولین اینده کشور پرورش میده خلاصه ما رد صلاحیت شدیم و هم دوره ای ما شدند سکاندار و این شد عاقبت ملت ؟
ناشناس
| Germany |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هیچ عجیب نیست. پول نفت مملکت دست آقایان است میگویند هرکس آمد طبق دل من کار کرد استخدام است. نتیجه آن میشود این.
خیالش راحت, کاندید هم میشد رای نمیاورد!
ابروی خودش را همان موقع که گفت مردم ایران خودشان انتخاب کرده اند طور دیگری زندگی کنند یکجا باخت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
راست گفته دیگه پس مریخیا اومده بودن ایران؟
جالبه دلار تو این دوسال حداکثر ۲ دو برابر شده پراید تولید داخل ۵ برابر ؟؟؟ این هم عجایب مملکت
آقای ظریف ملت ایران رییس جمهوری می خواهد مستقل مدیر شجاع که خواهان ایرانی در کنار جهان و سربلندی ایرانیان باشد نه فردی بله قربان گو دیکته نویس یا تدارکاتچی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دمت گرم
یکی از کثیف ترین نظام های حاکم بر جهان نظام کمونیسم است که برای بقای خود دست به هر عمل کقیفی میزنتد ؟؟ یه نمونه همین چین که خودش کرونا رو تو جهان پخش کرد ولی اثری از کرونا در چین نیست ؟؟ به گفته خود انها تا۰۰۲۲میلیون نفر را به کشتن ندهند دست بردار نیستند .درود بر ترامپ که یک تنه جلوی این حشره خوران و سوسمار خوران ایستاد .
سلامتی ترامپ مثبت ، مرگ ترامپ منفی ؟؟؟
سلامتی مسیولین مثبت
انگار اصلا انتخابات ایران به رایه کدوم رای همین مجلس فعلی ۱۵ درصدیه الان هم دارن قانون وضع میکنن رییس جمهور اگه لازم باشه ظریف باشه ظریف اگه هم مثلا جلیلی یا قالیباف مردم کیلو چنده
راستی رهبر کره شمالی هم مثل اینکه از کیهان اجازه نگرفته و برای سلامتی ترامپ دعا کرده
نفرین اصولگرایان باعث کرونایی شدن ترامپ شد . چرا نفرین بر گرانی اصولگرایان مدت چهل سال با تورم دو رقمی گرفتار هستند . واقعا نفرین چقدر صحت دارد ؟
ایمه جمعه اکثر شهرها در این هفته بصورت دسته جمعی به زنان بی حجاب اخطار دادند . یعنی انها هیچ مطلب سیاسی را از خودشان بیان نمیکنند بلکه به انها فکس میشود که امروز به روحان یا مجلس یا امریکا یا فرانسه ..... حمله لفطی کنید . واقعا اینهمه هزینه ا باب اقامه جماعات در روز جمعه انهم‌با مطالب سیاسی برای چند تا پیر مرد بازاری به جه کاری میاید ؟
فردا عمو ترامپ از بیمارستان مرخص میشه برمیگرده سر خونه زندگیش پیش ملانیا و ایوانکا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خدایا شکرت
یعنی واقعا سیاست های سیاسی و فرهگی را ایمه جمعه انتخاب میکنند ؟ سیاست ها را مصلحت نطام و شورای نگهبان و شوراب بالاتر از مثلحت یعنی شورای مشورتی مشخث میکند یا رییس جمهور و مجلس ...؟ کلاف سر در گم سیاسی اینجاست پس صندوق رای و آنچه در صندوق رای هست چی میشود ؟ آیا این ویترین نمایش دمکراسی واقعا خسته کننده نیست ؟چه لزومی دارد که منتخبین در انتخابات وعده های را بدهند که فقط در کشورهایی که دمکراسی حاکم هست قابل اجرا هست . ؟
آیا میدانید در همه کشورهای مسلمان سواحل آزاد رو داریم به غیر از ایران که زنان باید با مانتو و شلوار و مقنعه شنا کنند؟
پاسخ ها
مریم
| Canada |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بابا شنا تو سرمون بخوره. مشکل زنها روسریه واقعا؟؟
حق و حقوقمون رو یکی کنن با مردا
نصف آدم حسابمون نکنن.
آیا بهتر نیست اصولگرایلن در ۱۴۰۰ هیچ مناطره ای بر گزار نکنند چون همیشه یک بخشی از جامعه از سر اجبار در انتخابات باید حضور داشته باشند . پس بهتر هست ( در ۱۴۰۰ سکوت کنند و روی مقولات و معقوقات سیاسی و وعدهای اول انقلاب . اب و برق و گاز مجانی زوم کنند یا رو گزینه ساده زیستی )
ملت ترامپ رو نفرین کردن...داره میمیره....خداروشکر..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
داداش از بیمارستان مرخص شد، از تو هم سالم تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خدا نکنه
شعار اصولگرایان ( اخلاقی . انقلابی . کار جهادی و ساده زیستی و مهربانی و کار و کرامت . مهر ورزی ) به بن بست رسیده . چون مطمن باشید هیچ فرد یا مسول سیاسی تمام این شاخص ها را یکجا ندارد . ماندن و بودن در این صفات اخلاقی آنهم اعشته شده به سیا ست اصلا قابل تحقق نیست . لذا از اول انقلاب که من سال سوم راهنمایی بودم با خودم همیشه سر کلاس بینش این‌پرسش را از معلمان در دهه ۶۰ داشتم که ( چگونه میشود سیاسی بود ولی دروع نگفت . سیاستمدار بود نفرین نکرد و سیاستمدار بود ولی تحمل انتقاد را داشت ) از همان موقع یعنی مدت ۳۹ سال هنوز خوشبین نیستم که یک فردی مومن باشد ولی عصبانی نشود . لذا به برادران اصولگرا که شعارهای ستگینی را بدون پشتوانه علمی عقلی دنبال میکنند نصیحت میکنم که شما با ابزار و لوازم اخلاقی و دینی و مدهبی نمیتوانید نقش سیاستمدار خوب را داشته باشید . چون سیلی نواختن در گوش جوانان محبوبیت سیاسی نمیاورد . ِذا مجبور هستید همیشه ۲۰ میلیون نفر از طرفدران خود را هر روز و هر ساعت باج دهیی کنید . اگر اینکار را نکنید دنبال شما پا برهنه روی آسفالت داغ و هوای سد پیاده روی نمیکنند چون . سیاست های اصلی کشور د صندوق رای هست
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
نمونه های زیادی از سیاستمدار مومن و اسلامی در تاریخ بوده و هم اکنون هم زیاد است ولی چشم بینا برای دیدن می خواهد...برادر یا خواهر عزیز
ترامپ مرد عمل هست اگر پوز چین را به خاک بمالد کار را تمام کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به امید خدا
مطمئنم خواهی آمد و کاندید خواهی شد!

صندلی قدرت خیلی بهتون مزه کرده

وگرنه با اون سن های بالاتون تو دولت نبودید الان

دولت نیست که خانه سالمندان شده
آیا در قران برای بی حجاب حد مجازات تعریف شده؟
آیا بی حجابی در قران جرم یا گناه است؟
آیا موضوع حجاب نظر شخصی است یا نظر قران؟
ما هم مسلمان هستیم و قران خوانده ایم
در کجای قران گفته شده بی حجابی جرم استو جریمه دارد؟
یا گناه است؟
نظرات شخصی که اسلام نیست.
هر کسی میتواند در مورد خانواده خود اعمال نظر کند
مطابق متن قران ولی غیر از ان ایجاد بی اعتمادی است
نه اینکه طرفدار اقای قالیباف و یااصولگرا باشم. خیر. ولی خدا را شکر یکی پیدا شد جواب در خور شانی به اقای حسام الدین نا اشنا با معیشت مملکت داد
این خبر مال حداقل چهار سال پیشه :)).
وقتی قرار نیست با رای دادن چیزی تغییر کنه!!
همان بهتر که رای داده نشود!
نوع پوشش و لباس من در اختیار خودم می باشد نه امام جمعه فلان روستا و دهستان
والا به ما باشه کاش یک ماه تهران رو تعطیل کنند . خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
که برید شمال رو آباد کنید؟
اقای ظریف هیچ کس دوست ندارد که شما رئیس جمهور شوید.چون شما هم دست کمی از روحانی ندارید.
خیالت راحت جناب طریف کسی رای نمی دهد
چی تو مملکت مونده که بخوای کاندا بشی . خودت بهتر میدونی هیچ چی نمونه . اداه مملکت ما فعلا اینطوری است که باید کلاه اینو برداری بزاری رو سر یکی دیگه کلاه اونو هم برداری بزاری رو سر نفر دیگر .
فعلا که بد حجاب ها فضای جامعه رو ناامن کرده اند
از غروب به بعد نمیشه از خونه بیرون رفت

وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بیحجابی ، بی حیایی ، مردان بی غیرت ، زنان بی حیا ، دخترهایی که از هیچ چیز خجالت نمیکشند ، کل فضای جامعه را گرفتن ، حدود سه سال پیش یک پارک کنار محله ما احداث شده ، خدا شاهده از شدت کثافت کاری های دخترها. و پسر ها در مجموع ده بار شاید از وسط آن رد شده باشم
امامان جمعه محترم اصفهان و بجنورد . با عرض پوزش و معذرت میگن چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی از شما بعنوان مصلحان جامعه انتظارهدایت جامعه است نه ایجاد اختلال .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
با این حرف ها و تفکرات کی گفته اینا مصلحان جامعه هستند؟
تو رو خدا
جون مادرتون
به ظریف بگین بیاد کاندید بشه
نشه ما ناراحت میشیما
درود بر شما جناب اردشیر مطهری .این آقای آشنا بر عکس اسم فامیلش معلوم نیست به چه چیزی آشناست.بیشتر برای دیده شدن !! ؟؟؟ پست میفرسته تا بگویند مشاور رِییس جمهوره !!! ؟؟؟؟وگرنه خیلی هم براش مهم نیست رییس جمهور کی باشه؟؟؟؟
اقای ظریف فکر کنم کویر لوت رو هنوز نفروختی رئیس شو پس
حالا کی به تو رای میده به ریس ات هم پشیمونیم رای دادیم رای بی رای
ائمه جمعه و دیگر روحانیون دغدغه معیشت و مسکن و بیکاری و مجرد ماندن فرزندان ندارند و شکر خدا تمام امکانات به بهترین شکل مهیا ست
فقط مانده روسری بانوان مملکت که گزارش آن ذهن آنها را مشوش می کند چون جز از دست رفتن حجاب هیچ معصیتی را غیر شرعی و غیر دینی نمی دانند !
آقای ظریف برفرض کاندید هم بشوی خودت باکارنامه سیاه 7ساله گذشته وجدانت اجازه نمیدهد بخودت هم رای دهی چه رسد به 24میلیون رای دهنده به روحانی خلف وعده واقعا باچه رویی میتوانی کاندید بشوی وازملت انتظاررای داشته باشی مردمی که در کوچه وخیابان به خاطر عملکرد ناکارآمد وبی کفایت تو شیخ حسن روحانی متنفرند وزیر فشاراقتصادی بی سابقه کاردبه استخوانشان رسیده اصولا با وضعیت وخیم اقتصادی فعلی واوضاع فلاکت باردرتمامی زمینه ها مگر ملت حال رای دادن دارندهرگز تجربه تلخ انتخابات چنددهه گذشته ثابت نمود رای ملت برای تشنگان قبدرت پشیزی ارزش ندارد ورای راصرفا برای نمایش میخواهند وبس امام بود که فرمودمیزان رای ملت است وواقعا رای ملت ارزش داشت
بنظرمیادخداوندبزرگ جواب دعاها مثبت داده وپرزیدنت ترامپ به سلامت به سرکارش برمیگردد
فعلا که فضا برای متدینین و با حجاب ها و آمران به معروف و ناهیان از منکر ( نا امن ) است.!
اقاي ظريف التماست ميكنم تو رو خدا بيا!
آقای ظریف ترو خدا نرو . اگه بری ما خیلی ناراحت میشیم .
اینکارو با ما نکن . ما انقدر ها هم بدرد نخور نیستیم .
ما رو دور ننداز .

اگه تو بری ما به کی رای بدیم ؟؟؟؟ ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .
شما لیاقت ندارید و کسی هم به شما رای نمیدهد
با سلام و عرض ادب
امیدوارم یادداشت بنده به عنوان یک شهروند عادی این مملکت را چاپ کنید.
الان نزدیک به یکماه است که کشور دچار مشکلات ارزی بی سابقه ای شده است. هر بار یکی از مسئولان می آید و قولی برای حل این معضل می دهد ولی دوباره هیچ اتفاقی نمی افتد. چرا واقعاً این رویه ادامه دار شده است؟
سه روز پیش دکتر همتی در رسانه ها گفتند نرخ ارز را کاهش می دهم چون باید ارزش پول ملی را حفظ کنیم. اما متاسفانه امروز قیمت ارز دوباره به نرخ سابق برگشت.
هیچ پاسخگویی هم نیست. می گویند دلیل افزایش دوباره به خاطر معاملات پشت خطی بوده است. جناب سیف،رئیس سابق بانک مرکزی، چند روز پیش این مسئله را عنوان کردند. به جای اینکه بانک مرکزی پیگیر این امر (معاملات پشت خطی) باشد، امروز صبح دیدم که فضای مجازی پر شده از کلیپ هایی علیه جناب سیف، رئیس سابق بانک مرکزی. جناب دکتر همتی به جای اینکه این ضعف های جدی مدیریتی که صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور زده است را جبران کند، با فرار به جلویی خود را مبرا ساخته است!!! واقعاً جای تاسف و گله مندی دارد.
تا کی ما باید این فشارها که صرفاً ناشی از ضعف های مدیریتی است را تحمل کنیم. متاسفانه انتقادم می کنیم، جناب دکتر همتی می آید و می فرماید که به صورت سازماندهی شده یک عده دارند علیه بانک مرکزی فضا را مسموم می کنند! آیا این رفتارها فرار به جلو نیست؟ کارنامه مدیریتی ایشان مشخص است، عدم پاسخگویی ایشان به رسانه ها مشخص است که حاضر نیستند یک کنفرانس خبری بگذارند و پاسخ دهند که چه بر سر پول ملی این کشور آمده است؟ بعد می آید و به راحتی به همه منتقدین و شهروندان عادی اتهام حرکات سازماندهی شده علیه بانک مرکزی می زند.
خدا به مردم این کشور رحم کند ما که از بنده خدا دیگر ناامید شدیم
در پناه حضرت حق
شهروند عادی
ای بابا
ناامن کردن فضا برای بدحجاب‌ها


امنیت برای اختلاسگران
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر