بازدید 38739
دو هزار و دویست و سی و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش قوه‌قضاییه به خبر درگذشت «نادر مختاری» / احتمال دست داشتن عناصر داخلی در «حادثه نظنز» / تجربه فناوری در حوزه دفاعی را به ‎یمن منتقل کردیم/ ماجرای نامه محرمانه «محسن هاشمی» درباره نامگذاری خیابان «شجریان»

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تکذیب خبر تغییر در سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت شد/ نمکی: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 22 September 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش احمد توکلی به ماجرای خودروی دناپلاس برای نمایندگان

احمد توکلی رییس دیده بان شفافیت و عدالت در واکنش به ماجرای تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان، طی نامه ای تاکید کرد: نمایندگان عزیز، رهبری این مجلس را مجلس انقلابی خوانده‌اند. کاری کنید که این صفتِ اِکرامی به شما بیاید و مردم را به باور برساند. در بخشی از این نامه آمده است: نمایندگی به اقتضای ذات خود و نیز فرهنگ سیاسی موجود کاری دشوار و کاهنده است. ایمنی و کارایی در انجام وظائف نمایندگی مردم، باید برایش فراهم باشد. پرواضح است که ایمنی و کارآیی مترادف با تجمل‌گرایی و راحت طلبی نیست. مدت زمانی که نماینده برای سرکشی به مردم حوزه انتخابیه یا سرکشی از حوزه های دیگر صرف می کند، ماهی یک بار به مدت ده روز است و معمولاً مسافت زیادی را طی می‌کند. لذا خودروی نسبتاً ایمن که علی‌القاعده کمتر خسته می‌کند لازم است. مجلس مکلف است تامین این وسیله را بر عهده بگیرد. ولی چرا خودروی دنا پلاس، با اضافات لوکس حداکثری؟ و چرا نماینده بهای آن را که نصف قیمت بازار است آن هم به صورت قسطی بپردازد و آن را مالک شود که بعضاً سر از بازار درآورد و یا در خدمت فرزند یا همسر قرار گیرد؟ نمایندگان عزیز، رهبری این مجلس را مجلس انقلابی خوانده‌اند. کاری کنید که این صفتِ اِکرامی به شما بیاید و مردم را به باور برساند.

تکذیب خبر تغییر در سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تغییر در مصوبه این کمیسیون درباره حداقل‌ و حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد. علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره تغییر صورت گرفته درباره سن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه این کمسیون اظهار داشت: ‌هیچ تغییری درباره مصوب کمیسیون شوراها در این باره صورت نگرفته و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید بین ۴۵ تا ۷۰ سال باشند؛ و بارها در این باره اطلاع‌رسانی شده است که قانون انتخابات ریاست جمهوری به چه نحوی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اصلاح شده است. لذا تغییری در این باره صورت نگرفته و هر گونه تغییر درباره مصوبه این کمیسیون را تکذیب می‌کنم. حدادی گفت: پیش از این اصلاً سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حداقل و حداکثری مطرح نبود بلکه در مجلس یازدهم با رایزنی‌های صورت گرفته با کارشناسان و متخصصین امر به این نتیجه رسیدیم که باید حداقل سن نامزدها بین ۴۵ تا ۷۰ سال باشد البته ممکن است در صحن علنی مجلس این عدد تغییر پیدا کند که موضوعش با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها متفاوت است.

رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت شد

طبق گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس جمهور پس از بررسی‌های وسیع و دقیق در نهایت علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. به گزارش ایران آنلاین، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: «رئیس جمهور پس از بررسی‌های وسیع و دقیق در نهایت رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.»

واکنش قوه‌قضاییه به خبر درگذشت نادر مختاری

مرکز رسانه قوه قضاییه در مطلبی به ارائه توضیحاتی درباره «نادر مختاری» پرداخت. متن اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره به شرح زیر است: «رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت های مفسد اقتصادی، بعد از عنوان کردن ۱۶ دروغ در مورد نوید افکاری و تحریف پرونده یک قاتل محکوم به قصاص اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام «نادر مختاری» که از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۹۸ بود، در زندان فوت کرده است. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه مدیر کل زندان‌های استان تهران در همین زمینه گفت: نادر مختاری اساساً در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به جرم سرقت بوده و در اغتشاشات حضوری نداشته است. حیات الغیب در ادامه به سوابق کیفری متعدد نادر مختاری با عنوان سرقت اشاره کرده و در مورد زمان محکومیت فرد مورد اشاره عنوان می کند: جرائم وی کیف قاپی و سرقت های متعدد بوده است که به همین دلیل در مجموع به ۸ سال حبس و رد مال محکوم شده است. اما نکته مهم در مورد مختاری این بوده است که این فرد از ششم بهمن ۹۴ در ندامتگاه تهران بزرگ نگهداری می‌شده است، این را حیات الغیب عنوان کرد و ادامه داد: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده است بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند. به گفته مدیر کل زندان‌های استان تهران مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعاهای مطرح مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است.

واکنش یک نماینده به ماجرای دریافت دناپلاس: شاسی بلند می‌خواهم

ماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: من برای رفتن به مناطق کوهستانی و روستایی شاسی بلند می خواهم، اگر این ماشین را بفروشم با ۴۰۰ میلیون تومان اضافه هم نمی شود شاسی بلند خرید. لطف الله سیاهکلی در پی واکنش برخی نمایندگان به طرح دریافت خودروی دنا پلاس به قیمت نصف بازار با اعلام این مطلب افزود: در دوره قبل نماینده‌ها شاسی بلند گرفتند، من برای رفتن به مناطق روستایی شاسی بلند می‌خواهم. وی با اشاره به واکنش‌ها به این خبر گفت: دولت به جای اینکه نمایندگان را در مقابل هجمه افکار عمومی قرار دهد، باید دفترکار ، ماشین و نیروی انسانی بیشتری در اختیار نمایندگان بگذارد. وی با گلایه از اینکه نوع خودروهای تحویلی نسبت به دوره های قبل تغییر کرده، تصریح کرد: من الان برای رفتن به مناطق روستایی در جاده های کوهستانی باید شاسی بلند در اختیار داشته باشم در حالی که در دوره گذشته ماشین های شاسی بلند به نمایندگان داده شد و اکنون هم این ماشین را اگر بفروشم با ۴۰۰ میلیون اضافه نمی توانم شاسی بلند بخرم.

نمکی: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم

مکی گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی دستورالعمل‌های بهداشتی، گرفتار موج سوم کرونا در برخی از نقاط کشور هستیم. سعید نمکی وزیر بهداشت در پنجمین آیین رونمایی از پروژه‌های وزارت بهداشت تحت عنوان «ره پویش سلامت» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس پروژه‌های درمانی چند استان را به صورت مجازی افتتاح کرد و گفت: امسال به دلیل اینکه در سیاه چاله کرونا افتادیم، نتوانستیم به صورت حضوری در افتتاح این پروژه‌ها حضور داشته باشیم. نمکی گفت: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم؛ اما متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی دستورالعمل‌های بهداشتی، گرفتار موج سوم این بیماری در برخی از نقاط کشور هستیم.

واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی تحویل «دناپلاس» به نمایندگان

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره حواشی ایجاد شده در مورد تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان متقاضی گفت: مجلس مصر است حاشیه ها بر متن غلبه نکند و انتظار بجا از مجلس این است که موضوع خودرو را به سامان مشخصی برساند. محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تحویل خودرو که در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته، به صورت جانبی در جلسه غیر علنی مطرح شد و بحث های پراکنده ای صورت گرفت. لازم به توضیح است این که اولا خودروهای تولید داخل در اختیار نمایندگان قرار گیرد تازگی ندارد و در همه ادوار سابقه داشته است. ضمنا ۱۸۰ نفر از همکاران ما در مجلس یازدهم سابقه نمایندگی نداشتند و اینها خودروی مناسبی برای سرکشی به حوزه های انتخابیه در اختیارشان نیست. وی با بیان اینکه معمولا کسانی که مسئولیت های پایین تری دارند خودروهای متنوعی دارند، یادآور شد: این رویه در گذشته وجود داشته و اما تنها فرقش این بود که قبلا به نام نمایندگان شماره گذاری می شد، اما این دوره به نام مجلس شماره گذاری شده است و امکان واگذاری ندارد. هر چند بعد از پایان دوره هم این خودروها به درد مجلس نمی خورد که بخواهد به مجلس برگردد، زیرا عملا مستهلک می شود و قابل استفاده نیست، اما آنچه در مورد تفاوت قیمتی گفته می شد، عملا برای نمایندگان امکان پذیر نیست.

توضیح محسن هاشمی درباره انتشار نامه محرمانه‌اش در مورد خیابان «شجریان»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مورد انتشار نامه محرمانه‌اش در رسانه‌ها در خصوص نامگذاری معبری به نام شجریان واکنش نشان داد. هاشمی در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون انتشار نامه محرمانه‌اش به حناچی در خصوص صبر کردن در نامگذاری یک معبر به نام شجریان که روز گذشته در رسانه‌های بیگانه منتشر شد، گفت: این موضوع بسیار قدیمی است و برای یک و نیم سال قبل است و از آنجا که هدف این کار روشنگری نبود و افراد سعی در تخریب داشتند، تصمیم گرفته شد که سخنگوی شورای شهر در این خصوص توضیحاتی دهند؛ اما من نمی‌گویم که موضوع منتفی است بلکه از شهردار می‌خواهیم که در راستای اجرای هرچه بهتر این مصوبه مدتی صبر کند و جای نگرانی هم نیست.

احتمال دست داشتن عناصر داخلی در حادثه نظنز وجود دارد

سخنگوی دولت از احتمال دست داشتن عناصر داخلی در موصوع خرابکاری در نیروگاه نطنز خبر داد. علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایلنا درباره جزئیات خرابکاری نیروگاه نطنز و اینکه گفته شده چند نفر در این رابطه شناسایی شدند، اظهار داشت: در این ماجرا خرابکاری قطعی است و خرابکاری صورت گرفته و به علت پیچیدگی در این خرابکاری، فرضیه‌های زیادی در مورد حادثه نطنز وجود دارد، چند دستگاه امنیتی در بخش‌های مختلف موضوع را بررسی می‌کنند. یکی از فرضیه‌های قوی متکی بر این است که عناصر داخلی در این ماجرا دست داشته‌اند. این موضوع تحت نظارت جدی دستگاه‌های امنیتی کشور است و پس از روشن شدن جدی ماجرا، موضوع را بررسی و اعلام می‌کنیم.

تجربه فناوری در حوزه دفاعی را به ‎یمن منتقل کردیم

سردار شکارچی درباره حضور نظامی ایران در کشورهای منطقه با بیان اینکه حضور ما حضور معنوی و مستشاری است و به هیچوجه دخالت نمی‌کنیم، گفت: ما حضور نظامی به هیچ عنوان در جایی بنا نیست داشته باشیم، کشورهای جبهه مقاومت خودشان ارتش و نیرو دارند. ما به اینها کمک‌های مستشاری می کنیم. برای اینکه بتوانیم تجربیاتمان را به مردم سوریه، عراق، لبنان، یمن، منتقل کنیم، افراد مجرب ما به آنجا می‌روند و کمک فکری به آنها می کنند و در میدان عمل مردم و ارتش آن کشورها هستند که مقابل دشمنان صف آرایی می کنند. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: هر کشوری که در مقابل رژیم صهیونیستی و رژیم خونخوار آمریکا صف آرایی کند، هر آنچه بتوانیم به او کمک می کنیم. اما مشکلات اقتصادی کشور ما ایجاب نمی‌کند که چیزی را رایگان به کسی بدهیم، حتما چیزهایی را ممکن است از ما بخرند. وی درباره موضوعاتی که پیرامون کمک تسلیحاتی ایران به یمن مطرح می‌شود، عنوان کرد: مردم یمن بر خلاف آن‌چیزی که دشمن از آنها نشان می‌دهد، مردم بسیار فرهیخته و دانشمندی هستند و امروز در کمترین زمان ممکن توانسته‌اند خودشان موشک و پیشرفته ترین پهپادها را بسازند و در جنگ الکترونیک هم بسیار ماهر و پیشرفته هستند. سردار شکارچی ادامه داد: ما تجربه فناوری در حوزه دفاعی را به آنها منتقل کردیم و یاد گرفته‌اند و خودشان موشک و پهپاد و سلاح در یمن تولید کنند. این گونه نیست که ما از ایران موشک در اختیار آنها قرار دهیم. ما تجربه و دانش خودمان را به مردم یمن منتقل کرده ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳۰
تابناک از تو سوال می کنم چه فرقی می کند که پراید سوار شوند یا پارس یا دنا؟
وقتی مسائل حاشیه ای به صدر بیاید می شود همین و مسائل اصلی که باید فشار بیاورد به نمایندگان و دولت که زیرساخت را اصلاح کنند به حاشیه می رود و حتی در صدر هم قرار نمی گیرد این یعنی حالا حالا دنبال حاشیه باشید و وضعتون همین منوال هم با رسانه ها بودم و هم با شما دوستان و مخاطبین گرامی
حالا فکر کن 10 تا مجلس دیگر هم بیاد باز روال همین است وباید خودرو تهیه شود برای نماینده ها چه بخواهید و چه نخواهید
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
از روز تشکیل این مجلس چهارماهه گذشت.
ا با میلیارها تومان هزینه روی دست ملت
اگر شما کار مثبتی که یک ذره به نفع ملت باشد از این مجلس سراغ دارید ما را هم خبر کنید.
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
امروزحسن روحانی گفته استقلال داریم.
این چه استقلالی است که قیمت هر چیز از شیر مرغ تا جون آدمیزاد از قیمت شیرخشک وپستونک نوزاد تا قیمت کفن وقبر در این کشور توسط وزارت خزانه داری امریکا مشخص می شود.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی.
فقط میتوانم بگویم متاسفم که به نماینده رای دادم
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
اول اینکه این مجلس طی این چند ماه خود دنیال حاشیه بوده است
دوم آنکه فرمودند مجالس قبلی هم بهمین منوال خودرو تحویل گرفتند ،پس فرقی وجود ندارد...اما فراموش نمودند که هیچیک از مجالس قبلی با این شدت و حدت ادعای انقلابی بودن وشفافیت وحزب الهی بودن نداشتند
سوم : عضو هییت رئیسه فرمودند باید نمایندگان در سطحی تامین باشند که سراغ خلاف و تحصیل مال نامشروع نروند....بزرگوار توجه نفرمودند که شرایط واگذاری خودرو خود نوعی رانت است و دیگر آنکه حقیقتا جای سوال است آیا امام علی علیه السلام این نکته مورد اشاره عضو هیئت رئیسه را نمی دانستند که فرمودند " حکمرانان ومسئولان باید در سطح پایین ترین مردمان جامعه خود زندگی کنند"!!!!! .....لطفا بیش از این بشعور مردم توهین نکنید
آن از جناب پناهیان که طی یکسال اخیر هرچه به دهانشان آمد به دولت ومجلس قبل نثار کردند که چرا شفاف نیستید وچرا بفکر سفره خالی مردم نیستید...اینهم. از شما مجلسیان با اینهمه ادعای انقلابیگری و...و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
از طریق خزانه امریکا کنترل نمی شود بلکه از خود اقایان داخلی مدیریت می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
به این نماینده محترم بفرمائید نیسان وانت هم شاسی بلند محسوب می شودو خودروی چند منظوره است فقط کلاس ندارد همان که عزیزان بدنبال آن هستند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ایتجا ایران است سرزمین دلیران ..........................باید یاد بگیریم با زحمت دوست نشیم چون به جای نمیرسیم با ید با رحمت و نعمت دوست بشیم تا عاقبت بخیر شیم
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
معتقدبه نظام آن هم ازنوع اول انقلاب دهستم وطی این 40سال همیشه رای دادم ولی خوشحالم که این دوره رای ندادم
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اقای ناشناس 22/21
منظور آقای روحانی تیم فوتبال استقلال است که امروز بازی دارد انهم که خودتان همه چیزهای درون آن را میدانید
بد برداشت کردید
شک ندارم این نماینده از روزی که انتخاب شده فقط به همین ماشین شاسی بلند فکر میکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
این شاسی بلند و هزار رؤیای دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
انشالله فقط محدود به این شایس بلند باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
و شبها با خیال دنا پلاس به خواب می رفته!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مردان شاسی بلند زیاد دارند نماینده ها چند تا می خواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
خوب یه شاسی هم به این بنده خدا میدادین چی می شد خوشحال می شد الان خوبه ناراحت رو صندلی نشسته داره با موبایل بازی می کنه دیگه کار نمی کنه که؟؟
شماکه اینقدر خسیس نبودین اه
مفهوم مردم و دولت را نفهمیدم.

مثلا ما وقتی در دولت هستیم در صحبت هامون می گم مردم ایران.

چرا از زبان خودت حرف نمی زنی. بگو دولت می گه.

خاک بر سر ملت کردید دیگه نگید ملت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
پررو هستند دیگه هرجا از ملت گرو میذارن! تنها کشوری هستیم که مردم خودمونو گروگان میگیریم ، !
در جلسه بعد نماینده ها پاشون رو میزنن زمین و گریه و زاری میکنن
مو ماشین شاسی بلند موخام مو ماشین شاسی بلند موخام پژو پارس نوموخام
به چه دلیل باید اسم خیابان به نام فردی شود که مواضع ضد دین و ضد کشوری دارد؟مگر گفته اشتباه کردم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
میفهمی کشور چیه اصلا ابوجهل
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
درست میگی.باید اسم خیابانها به اسم سلاطین سکه پوشک خودرو دلار شکر تخم مرغ و...مزین بشه
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ضد کشورش رو که دربارش اظهار نظر نمیکنم اما کجا استاد شجریان ضد دین موضع گرفته نکنه دعای ربنای ایشان ضد دین بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
لابد قاضیشم تویی که بگی چی ضد دین و کشوره دوزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
وقتی می رود با رسانه دشمن ایران علیه کشور و اسلام حرف می زند جایگاهی نباید داشته باشد
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
آقاي محترم بفهم چي داري ميگي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ناشناس 22:54 آقای احمدی نژاد هم با رسانه های دشمن صحبت می کنه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
شجریان از اکثر کسانی که شما قبول دارید مسلمان تر و وطن پرست تر است دلسوز واقعی مردم و کشور است
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
منفی ها پاسخ تو رو بهتر از هر کسی میده
پس دیگه سکوت کن و کمتر اکسیژن هدر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
استاد در قلب و روح مردم ما جای داره
تو و امثال تو اصلا ارزش بحث ندارین
به منفی های پایین کامنتت نگاه کن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
کی گفته شماها حق دارید تعیین کنید چه کسی با کجا صحبت کنه و چی بگه ؟؟
مگه شماها مالک مردم هستید ؟؟
این اوضاع رقت انگیز و اسفبار نتیجه ی افکار درخشان شماست
چرا فکر می کنید همه باید دنباله رو افکار شما باشند ؟؟
نماینده ها در هر فصل یکی از آرزوهاشون رو برآورده میکنن فصل بهار مسکن تابستان خودرو احتمالا پاییز لوازم منزل زمستون هم از دولت میخوان براشون زن بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
آی گفتی!
یک کلیپ هست از مردم می پرسه اگه نماینده بودی چکار می کردی گفت: دزدی
راجع به نماینده قزوین هم که گفته شاسی بلند میخواهم و دنا نمیخواهم باید گفت شما نماینده مردمی هستید که باید مشکلاتشان را گوشت و پوست خود لمس کنید و اگر با خودروی شاسی بلند به روستاها بروید طبیعتا سختی روستاییان برای تردد را درک نخواهید کرد.زمانی که شما برگزیده شدید دلار ۱۶ تومن بود اکنون نزدیک به ۲۸ هزار تومن. شما حتی رکوردهای جناب روحانی را در سرعت گرانی شکستید و در چنین شرایطی که مردم گوشت و لبنیات و میوه را از سبد غذاییشان حذف کرده اند شما دنبال شاسی بلند هستید.هر کجا شاسی بلند برود پراید هم میرود و شما میتوانید یک پراید یا نیسان پاترول با یک چهارم قیمت ان دنا خریداری کنید و به نقاط صعب العبور بروید. انشالله که بالگرد شخصی نیازتان نشود چون لابد از بودجه بیت المال انرا هم میخواهید.
هموطنان عزیز دندانتان را از ارزان شدن خودرو و نظارت بر این مونتاژ کننده های قطعات چینی بکشید زیرا برخی از نمایندگان به یک دنا پلاس خود را فروختند.
پاسخ ها
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
تنها چاره ارزانی خودرو اجازه واردات خودور باحذف حق گمرک ویاحق گمرک کمترمیباشد
تا الان روحانی مردم ایران رو وادار به زندگی در چه مکان هایی کرده
قبر
کانکس
چادر مسافرتی
غار در جیرفت کرمان
کپر
پشت بام
کارتن
حمام
یخچال
صندوق عقب ماشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
روحانی فقط مامور امضا است تصمیم گیری ها را کسی دیگر میکند روحانی بدنام شده است
اقای توکلی دستگاه رسمی کشور مانند همین مجلس باید از بازار ازاد خودرو تهیه کند و در اختیار نمایندگان قرار بدهد؟ یا از کارخانه؟ چی میگویی برای خودت
خودت قبلا در مجلس چی ها گرفتی؟
آقای نماینده قزوین گیرم که شما بخواهید به مناطق کوهستانی حوزه انتخاباتیتان سر بزنید که نمیزنید درکل 4 سال چند بار میخواهید به مناطق کوهستانی رفت وآمد کنید که شاسی بلند میخاهید؟
یک بار؟ دو بار؟ سه بار؟
شمایی که برای چندبار زدن به مناطق کوهستانی شاسی بلند میخواهید پس مردم اون مناطق که هرروز بایددر اون منطقه رفت وآمد کنند چکار کنند؟
پس چه کسی برای مردم این مناطق شاسی بلند خواهد اون هم قسطی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مناطق کوهستانی رو با اسب برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
چرا اسب! با الاق بهتره که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
عزیز دل اسب بدبخت مگه میتونه یه آدم ۱۵۰ کیلویی رو تحمل کنه؟لطفا نظر غیر کارشناسانه نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اتفاقا باید با پراید یا متور بره که ببینه اوضاع جاده چه شکلیه
البته ایشون نماینده شده که شاسی بلند سوار بشه
نماینده نشده که کار کنه که !
مگه دنا پلاس ششصد میلیون ه که می گید نصف قیمت . چرا دارید دنا پلاس رو رسما با نردبان مجلس غیر مردمی بالا می گید . مشکل ما گرانی خودروست ‌ این دسیسه توسط تابناک در همین بخش داره پا می کیره
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
فکر کن همچین اشغالی باشه ۶۰۰ تومن
آقای هاشمی دروغ می گویی متاسفیم برای تنگ نظرانیکه بخاطرنامگذاری معبری بنام استادموسقی کشور وحافظ قرآن چنین سنگ اندازی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
نام گذاری برای این شخص برای زمانی باید می بود که خودش را خراب نکرده بود
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
خانم یا آقای محترم ناشناس، خراب!!؟ ایشان در قلب مردم جای دارند نیازی به قرار دادن نام ایشان بر روی یک خیابان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ناشناس 22:55
مشکل امثال شما اين که فرق خراب و درست رو تشخيص نميديد وگرنه وضع مملکت اين نبود. آقاي شجريان تمام عمرش رو براي خدمت به اسلام و مملکتش گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اتفاقا استاد دنیا و آخرت خود را آباد کرد
دعای خیر مردم را دارد و این کافی است
رؤیا های یک شهروند اماراتی
زندگی در اولین شهر مسقف جهان
سفر به مریخ به همراه اهل وعیال 50 نفره
گشت وگذار در جزیره مصنوعی


رؤیا های یک ایرانی
خرید 1 کیلو گوشت بره
خرید یک کیسه برنج هندی
خرید یک موتور سیکلت 125 کویر

عجب عزت ومنزلتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در عوض انرژی هسته ای داریم ، سانتریفوژ و کیک زرد تولید میکنم ، با مادرو رفیقیم ، جزایر کشور و معادن رو برای ۲۶ سال به چینی ها دادیم روسیه هم داره بخاطر اس ۳۰۰ و ۴۰۰ ما رو خوب میدوشه ؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سانسور کردی تابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ناشناس 21:56
چی سر هم کردی برای خودت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
هم چنین خطاب به پرچم فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در عوض وقتی شب خوابیدی داعش نمیاد سرتو ببر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
دارایی هایی که شیشه ای است و برای دیگران است با یک باد از بین می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در عوض پدر رومینا وظیفه داعش رو انجام میده
سید مهدی
| Germany |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
شماها از این توجیه خنده دارِ عوضش امنیت داریم خسته نشدین؟
کدوم امنیت وقتی شب از خونه میریم بیرون جرات نداریم گوشی ببریم از ترس زورگیر. هرچی گرونی بیشتر میشه جرایم و سرقت هم بیشتر میشه
دولت امروز زحمت کشید وقیمت تضمینی گندم رو اعلام کرد وهر کیلو رو4هزار تومان قیمت گذاری کرد
نمیدونم با چه فرمولی این قیمت رو درآورده وقتی خود دولت کود رو 700درصد گرون کرده سم در بعضی از موارد تا برابر قیمت شده قیمت تراکتور چندین برابر شده.......... تورم روزمره رو هم که کشاورز مثل سایر هموطنان باهاش دست وپنجه نرم میکنه حتی قبل از گرانی کود بسیاری از کارشناسان قیمت کمتراز5هزار تومان راظلم به کشاورز میدانستند حالا با افزایش قیمت کوددولت قیمت گندم رو4هزار تومان اعلام میکنه
من یکی که دور کشت گندم رو خط کشیدم چون اگر کشت نکنم ضررش از کشت کمتره بزار بره دولت ازخارج با قیمت پایینتر وارد کنه
این زندانی شاید در دیماه 96 دستگیر شده است.قوه قضاییه در مورد علت دستگیری چیزی نگفته فقط ارتباط با آبان 98 را رد کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
متن ها را دقیق بخون هر چند کامل این جا نیست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در هر حال طرف در زندان مرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
شرمنده. عزراییل نمی دونست برای قبض روح یارو باید صبر می کرده طرف آزاد شه.
اقای همتی مگه رهبری دستور ندادن بازار ارز نباید اشفته باشه چطور دلار ۲۰ هزار تومانی رو قبول نداشتی امروز با کمال وقاحت صرافی ملی ارز ۲۷ هزار تومانی میفروشد ؟؟ ایا میدونی این نوسانات روح و روان مردم رو ازرده کرده و گوشی که تا دو ماه پیش ۲ میلیون بوده امروز ۵ میلیون شده اون کارگر بیچاره از کجا بیاره تا فرزندش بتونه اموزش مجازی ببینه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مهم شکم خوشونه که همیشه سیره و جیب خودشونه که همیشه پر پوله ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
دولت چپ گرا نگاهش به خارج است وهنوز دنبال فرجی است از خارح و این روزنه را نگه داشته
ملاک نامگذاری در خیابانها بایستی بر اساس ارزشهای انسانی و معنوی اشخاصن نامدار باشد و نه یک آوازه خوان
البته بیشتر از این توقعی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
شعورت بیشتر از این نیست ! باید شعورتو بکسل کنند !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ساندیس خور محترم لشکر سایبری اصلا میدونی ارزش چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ساندیس امریکایی مگر هنوز می رسد؟
در ضمن شعور مان به شما ضد ایرانی ها نمی فروشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
۲۲:۰۹ میبینم بهت فشار اومده ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
22:59
ما تحريميم سانديس آمريکايي به ما نمي رسه ولي ميبينيم کارتن کارتن سانديس چيني براي شما ميارند.
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
خدمتي كه استاد شجريان به فرهنگ ايران كرده هيچكسي تابحال نظيرش رو نديده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
22:9 به شما خیلی بشتر فشار اومده که با حرص نظرتو می دی
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فقط بشین منفی هارو بشمر.
ای اقلیت جلوی اکثریت نمیشه ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فقط به منفی هات نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ناشناس 23:07
می بینم که از محبوبیت استاد در حال خفه شدنی !
جالب بود انس جهانی طلا حدود ۸۰ دلار افت کرد ولی قیمت طلای داخل گرمی ۵۲ هزار تومان گران شد ، و اتحادیه طلا هیچ نظارتی بر قیمتها نداره ؟؟ و همین اتحادیه اگه ۲ دلار انس جهانی افزایش پیدا کنه انرا بهانه ای برای گرانی طلا مطرح میکنه ؟؟ لطفا یکی بر این بازار بی در و پیکر نظارت کنه ؟؟ چه کسانی قیمت تعیین میکنند ؟؟ کشور چرا اینقدر رها شده است ؟؟؟؟؟!!! جوانان این کشور به چه امیدی زنده بمونند ؟؟ رهبری عزیز به داد جوانان برسید به خدا قسم دارن پر پر میشن .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
قیمت طلا وارز مثل بورس نیست که دولت هر وقت خواست ببره بالا وهر وقت خواست بیاره پایین وقتی تو کشوری اقتصاد رشد منفی داریم وچاپ پول وکسری بودجه وبورس نزولی چرا طلا باید از اونس جهانی پیروی کنه مگه پیشبینی رشد اقتصادی اونا که باعث افت طلا شده درایران هم هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
طلا رو اگر پایین تر از قیمت جهانی بفروشند چی گیر دولت و مردم میاد؟؟؟

خب دلار هم 3700 بفروشند!!! چرا 27 هزار تومن می فروشند؟؟؟!!!

ایران یک دهم نیازش هم توانایی استخراج و تولید طلا رو نداره

طلا رو فکر کن طلا روش از بیرون کشور خریده و وارد کرده، حالا باد نصف قیمت بفروششش؟؟؟!!!

با این مردمی که ما داریم، حقمونه هر چی سرمون بیاد

فکر بعضی ها چه قدر محدود هست!
جناب نماینده مجلس ما از انتظار شما سر زدن به حوزه های انتخابیه رو نداریم
ولی این انتظار رو داریم به داد مردم از درون مجلس برسید
۱۰۰ روز توی مجلس هستید ولی اتفاقی نیافتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مگر شماودیگران به کسی رای دادیدکه انتظاراتفاق مثبتی راداریدوقتی رای نمیدهیدافرادی باامیداتفاقات منفی میآیند
جناب شیخ حسن کاری که شما با کشور کردی چنگیز مغلول نکرد ؟؟ ایا باورت میشه دلار ۲۷ هزار تومان شده ؟؟ یادت هست دلار ۴۰۰۰ تومانی رو قبول نداشتید ؟؟؟ یادت هست همتی جلوی دوربین صدا و سیما با موهای واکس زده با افتخار میگفت ما جلوی اقتصاد ونزولایی شدن کشور رو گرفتیم ؟؟ یادت هست تو مناظره میگفتی چرا باید مردم تو صف سکه باشند ؟؟؟ حالا صدها صف برای ملت درست کردی ؟؟ برو زیر پوست شهر ببین مردم چی میگن و جی میکشن بعد صحبت از استقلال کنید ؟؟ یارانه مردمی که روزی ۴۵ دلار بود تبدیل کردی یک و نیم دلار ؟؟؟؟؟!!!! در عوضش پول اب و برق و گاز و تلفن مردم رو ۷ برابر کردید و با کمال وقاحت هر روز دنبال قطع کردن اب و برق مردم هستید ؟؟ میدونی حق مردم از یارانه امروز چقدره یک میلیون دویست هزار تومان برای هر فرد ؟؟؟ یعنی دارید یک میلیون صد و پنجاه هزار تومان از حق هر ایرانی با این تورم ضایع میشه ؟؟؟ حالا مفهوم استقلال رو فهمیدید ؟؟!! شما کاری با اعتماد ملت کردید که در شهر ۲ میلیونی واجد شرایط کرج ۲۷ هزار نفر بیاین رای بدن ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
از عمد بالا می برن تا فشار قرار بگیرید برای باج دادن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مشکل خوش باوری خودت را به پای فریبکاران مگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
واقغا فکر می کنید همه این مسایل زیر نظر همین بدبخت باشه
خودروساز دهان مجلس رو با تحویل دنا بست....میریم برای خودمختاری ادامه دار خودروسازها
سال ۸۴ در یه مدرسه روستایی کار میکردم یه روز صبح که وارد مدرسه شدم دیدم بچه ها رو به صف کردن و یکی از برادران نظامی اومده براشون درباره انرژی اتمی سخنرانی میکنه دقیقا اونجایی که برادرمون داشت از کیک ‌زرد حرف میزد یکی از بچه های ته صف یک مرتبه تلپ افتاد رو زمین بی حال شده بود با خودم گفتم ای کاش به جای کیک زرد به فکر کیک صبحونه این فقیر بیچاره ها بودیم
نه نه جون من شاسی بلند لکسوس میخام ؟؟ من رانت میخام ؟؟ من بورسیه میخام ، من مدرسه غیر انتفاعی میخام ، من رفیق با معرفت میخام ، من حاج حسین میخام منو حمایت کنه ، من من کل سعادت اباد میخام ، من حوزه لاکچری میخام ، من ویلای لواسان میخام ، من املاک نجومی میخام ، من ژن برتر میخام ، من دکتری معدل ۱۰ میخام ، من زندان نمیخام ؟؟؟؟؟؟؟!!
کاملا مشخصه اکثر خوانندگان تابناک دلال بازار ارز و طلا هستند که دوست دارن ارامش ملت به هم بریزه ولی انها سود ببرن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
بیشتر طیف اصلاح طلب هستند و اصلاح طلب هم دنبال اشوب و حراج کردن کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
پس تو اینجا چکار میکنی؟
برو دم در خونه خودتون :)
آقای دکتر نمکی موج دوم کرونا رو شکست دادین؟
میشه یه خورده شفافتر توضیح بدین تا ما هم معنی شکست وپیروزی رو بفهمیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
معنی شکست و پیروزی: 1- خون بر شمشیر پیروز است. 2- افاضات ریاست محترم جمهوری در دو سه روز گذشته!
اگه اهل مطالعه نیستی مشکل از خودته.
سید مهدی
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فکر کرده مرحله ای هست. مثلا 3 مرحله است ما مرحله دوم رو زودتر از بقیه تموم کردیم!
از روزی میترسم که ما مرحله 85 باشیم و دنیا هنوز تو مرحله سوم!!!
0
0پاسخ
فقط من موندم حقوق یک نماینده انقلابی چقدره که میخان اقساط این وامها رو بدن چون تا حالا چیزهایی که علنی شده یک200میلیون بابت مسکنه که قراره اقساطیپس بدن به اضافه این 350 میلیون که میشه 550میلیون حالا وامهایی که هنوز علنی نشده بماند
بخاطر همین دوقلم تومدت 48 ماه نمایندگیشون باید ماهی نزدیک11/5میلیون فقط قسط بدن
پیدا کنید پرتقال فروش را؟
لطفا مجلس مورد وثوق جناب جنتی رو زیر سوال نبرید ؟؟ این مجلس انقلابی خیر و برکت زیاد به همراه اورد نیامده دلار ۱۵ هزار تومانی رو به ۲۷ هزار رسوند ، میخان امریکا رو تا ابانماه نابود کنند ؟؟ کاخ سفید رو حسینه کنند ،
حتی مطرح کردن قضیه خودروی در این سطح در جلسه غیر علنی هم قابل گذشت نیست
لطفا یکی موفقیت رو واسه دولتمردان معنی کنه تا بفهمند که این بلاهایی که سرمون میاد اسمش موفقیت نیست.
واقعا منظور دکتر نمکی از عبور موفقیت آمیز از موج دوم کرونا را متوجه نشدم!!
نمیخوام اغراق کنم ولی انصافا اگه در هر شهر هم یک خیابان یا میدان به نام استاد شجریان بشه بازم کمه مگه دیگه میاد مثلش به قول سعدی
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
تبلیغات تابناک مثل صحنه تصادفه یکی رو زمین افتاده کمرش رو گرفته یک زانوش رو تو بغل گرفته یکی چشمش کور شده یکی پوست سرش رفته
اگه تو کار کن بودی با چنگ و دندون از کوه و کتل بالا میرفتی داری بهانه ماشین شاسی بلند از دولت میگیری
جناب نماینده
مگر مردمی که در آن به اصطلاح منطقه کوهستانی زندگی می کنند، به شهر رفت و آمد نمی کنند؟ شما هم مثل یکی از آنه.
مگر شما نماینده همین مردم نیستی؟
علاوه بر آن، به همان مناطق کوهستانی و صعب العبور نمایندگان آموزش و پرورش رفت و آمد دارند و بعضا در هفته یکبار رفت و آمد دارند. مگر آنان شاسی بلند دارند و و یا اقساط 8 میلیونی می توانند بپردازند؟ مگر خون شما از خون این مردم رنگین تر است؟؟
حیات الغیب ، یک روزنامه فارسی زبانه ؟
محسن هاشمی فکر کرده شجریان آدم کمیه تو میری طوری که باید در کتاب ها دنبال اسمت گشت تازه اونم به خاطر اینکه پدرت آدم بزرگی بود شجریان اسمش مثل مولانا و حافظ سر زبوناست تو کجایی پنجاه سال دیگه شجریان کجاست تا قرن ها اسمش باقیه تصنیف هاش اینقدر طنین انداز بشه در این آبادی
امروز سخنرانی ترامپ و روحانی رو خواندم و فرق یک رییس جمهور واقعی و ظاهری رو کاملا در کردم ؟؟
واکنش قوه قصاییه در مورد نادر افکاری . اما از نوید افکاری چی . گزارشی داده نشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بله رسانه های معاند فارسی زبان گزارشی ندادند
در ۱۴۰۰ رای نخواهم داد و دیگر کلماتی مثل اینکه میگویند تکلف شرعی و انسانی دارید فایده ندارد . اصلاح طلبانی که حتی نمیتوانستند اسم خیابانی را نمیتوانستند عوض کنند .
بزرگترین اشتباه یمنی ها این بود که فکر میکردند شور نیاز به جنگ مسلحانه دارد . من اعتقاد دارم که عدالت و زادی در نوک لوله تفنگ نیست . بلکه نیاز به اصلاحات داشت
هموطن اینجا ایران است مهد حافظ سعدی مولانا و،،،،،اگر آنها امروز بودند سر تا پای شجریان را غرق بوسه می کردند یک کمی به فرهنگ کشورمان ارزش بدهیم
حق داره خوب طفلکی دلش شاسی بلند می خواد دیگه .
آقای سیاهکلی واقعا خوشحالم بهت رای ندادم...خوشحال ترم که کلا رای ندادم
خسته نباشید بعد از این همه مدت می گوید شاید کار افراد داخلی بود خرابکاری نطنز خوب گروه یوزپلنگهای ایران از ان اول این را اعلام کردند و گردن گرفتند هنوز شماها توی شک هستید
تاانجا که ما مردم متوجه شده ایم بدجوری دراین مملکت بخور بخور است
من می گم بیا کل قزوین رو بخواه چطوره پرررووو گستاخ
نماینده جانم من برای در آوردن لقمه ای نان پراید دست چندم میخواهم؟؟؟!!!
بالاخره هدف از این همه خرج برای تبلیغات نمایندگی فقط برای حقوق 8 میلیونیش نبوده که
چند وقت قبل پیکر شهید همت را در اینترنت سرچ کرده تا مدتها حال خوبی نداشتم عملا سری در تن نداشت سر متلاشی شده بود این اتقلاب با خون این جوانان مختلص و متعهد به اینجا رسید ولی حالا عده ای چشم به روی واقعیت بستن و تیشه به ریشه تمامیت کشور و اعتقادات مردم می زنند و حالا تقریبا چیزی دیگه نمونده اونهایی هم که موندن گیر اون شهدا هستند در این مملکت فریاد رسی نیست خیلی راحت برای منافع خود کلا شرعی سر خودمون می ذاریم ای کاش مسئولین یک روز نا شناش در بین مردم زندگی می کردند تا مزه زهراگین نداری و فشار اقتصادی را لمس و درک می کردند و بعد مدام از صبح تا شب شعار می دادند کدام ملت کدام استقلال به خدا اگر به اخرت خودم اطمینان داشتم مرگ را با اغوش باز خشنود و آرام می پذیرفتم در خجالت زن بچه نموندن تا شعار یاد شون بره
موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظور با روزی 200 نفر تلفات اگر این موفقیت است حرفی نیست.
حاجی فرهنگی!به نماینده های جدید به جای دنا پلاس خودروی پژو پارس بدین مگه چی می شه؟
حاج آقای سیاهکلی! شما که مدعی هستید در حوزه شما مناطق صعب العبور وجود داره و برای سرکشی باید ماشین شاسی بلند داشته باشین پیشنهاد می کنم یک دستگاه تراکتور بگیرید و به راحتی سرکشی کنید.
شجریان نیازی به اینکه خیابانی به نامش نامگذاری شود ندارد نام ایشان در دلهای مردم جا دارد
درباره حکم «نادر مختاری» به یک تناقض رسیدم ، از کی به یک دزد یا کیف قاپ هشت سال زندان میدن ؟در حالی که تو همین چند سال ده ها نفر از دزد و کیف قاپ رو دیدم یا شنیدم که برای بار بیستم یا سی ام است که میره زندان 2 یا 3 سال زندان میدن حداکثر 6 ماه میمونه تو بعدش میاد سر کاروکاسبیش...
یه سئوال از برادران حزب الهی و معتقد آیا صحبت کردن با یک رسانه خارجی بصورت منصفانه و صرفا با راستگوئی و گفتن حقایق وضعیت موجود در زمینه های مختلف بدون توهین و اهانت به هیچ بنی بشری جرم و گناه است ؟؟؟
نمکی: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم!!!!!! روزي بيش از170 نفرمرگ موفقيت است؟!!!!!!! خيلي سرخوشي
نمکی: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم
خب ادامشم بگو دیگه! موج دوم رو پشت سر گذاشتیم و با سرعت داریم به سمت موج سومه حرکت میکنیم! انشالله اونم با موفقیت طی میکنیم و میریم برای موج چهارم و موج های بعدی تا انشالله با موفقیت هر چه تمام تر دیگه ایرانی روی زمین باقی نمونه!!
نمکی: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم
خب ادامشم بگو دیگه! موج دوم رو پشت سر گذاشتیم و با سرعت داریم به سمت موج سومه حرکت میکنیم! انشالله اونم با موفقیت طی میکنیم و میریم برای موج چهارم و موج های بعدی تا انشالله با موفقیت هر چه تمام تر دیگه ایرانی روی زمین باقی نمونه!!
آقا من برای رفاه خانواده خود در این ایام کرونایی نیاز به یک ماشین مناسب و راحت دارم. پراید من قدیمی و از رده خارج شده است. لطفا مجلسی ها به فکر ما باشند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی