پیش بینی بورس فردا 26 شهریور 99

علی حیدری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: اگر همه نهادها با بانک مرکزی همسو شوند، در نهایت در سال های آینده حداقل شاهد رشدها و نزول های غیرمنطقی در بازار سرمایه نخواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 15 September 2020

امروز مورخه 25 شهریور ماه 1399 بازار سرمایه پس از مدت ها روی خوش خود را به سهامداران نشان داد و شاخص کل توانست رشد خوبی را تجربه کند.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل در نهایت توانست امروز با افزایش 59668 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 667 هزار و 256 واحدی قرار بگیرد. همچنین امروز در یک میلیون و 324 هزار نوبت معاملاتی، 9 هزار و 226 میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش 107 هزار و 221 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

حالا پرسش این است که فردا مورخه 26 شهریور ماه 99 بورس چه خواهد شد؟

پیش بینی بورس فردا 26 شهریور 99

علی حیدری از کارشناسان بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: علیرغم تمام آشفتگی هایی که در وضعیت اقتصادی وجود دارد و دولت ریل گذاری اقتصاد کلان مناسبی را انجام نداده است، اما در این میان سیاست های پولی بانک مرکزی هر چند کُند ولی قابل توجه بوده است. از روز گذشته بانک مرکزی سیاست های انضباطی خوبی را به کار بسته است و در نهایت این سیاست ها به تک نرخی کردن دلار منتج و جلوی بسیاری از رانت ها را خواهد گرفت. وی ادامه داد: این نظم و انضباط به زودی به کمک بازار سرمایه هم خواهد آمد که از امروز عواقب این تصمیمات را به خوبی شاهد بودیم. حیدری افزود: اگر همه نهادها با بانک مرکزی همسو شوند، در نهایت در سال های آینده حداقل شاهد رشدها و نزول های غیرمنطقی در بازار سرمایه نخواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: از سوی دیگر قیمت دلار در ایران یک شاخص است. هنگامی که این شاخص شروع به رشد می کند پیش بینی می شود که این رشد در قیمت باقی موارد از جمله قیمت سهام خود را نشان دهد. این رشد قیمت دلار، خود را در صورت های مالی نشان خواهد داد و قیمت سهام شرکت های صادرات محور در یک پروسه شش ماهه تا شب عید روند صعودی خواهند داشت و به همین ترتیب این مسئله بر روی قیمت سهام سایر شرکت ها تاثیر خواهد گذاشت. حیدری با اشاره به ایجاد جو خوش بینانه در بازار گفت: من فکر می کنم فردا نیز یک تعادل نسبی را در بازار شاهد خواهیم بود و نمی توان هنوز روند را مثبت و صعودی ارزیابی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بالا رفتن دلار طلا خودرو در وبی تدبیری دست اندرکاران بورس باعث ریزش بورس شده خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل