بازدید 10312
۳

اقدامات مهم سازمان بورس برای حمایت از سهامداران

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای کاهش افت بازار به بازارگردان‌ها و نهادهای مالی بزرگ اجبار می‌کنیم تا به کمک بازار بیایند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 10 September 2020


به گزارش  تابناک به نقل از صدا و سیما، حسن قالیباف در حاشیه جلسه وزیر اقتصاد با فعالان بازار سرمایه افزود: سازمان بورس اقداماتی از جمله، بازارگردانی در بازار را انجام خواهد داد و به سهامداران و نهادهای مالی بزرگ اجبار می‌کنیم که وارد بازار شوند، زیرا اگر افتی در بازار صورت گیرد، بازارگردان‌ها می‌تواند جلوی افت را بگیرند یا کاهش دهند.

وی اضافه کرد: بازارگردان در بازار وجود دارد، اما سایزشان برای بازار فعلی ما کوچک است، اما قرار است بازارگردان‌ها دائم در بازار حضور داشته باشند تا نقدشوندگی سهام تضمین شود.

رئیس سازمان بورس ادامه داد: یکی از اقدامات دیگر سازمان بورس، انتشار اوراق تبعی است که این اوراق ابزار اطمینان بخشی در بازار سرمایه است و در این رابطه، برخی از شرکت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

قالیباف گفت: قیمت‌ها در بازار سرمایه نوسان دارد و هر کسی که وارد بازار می‌شود، باید ریسک بازار را بپذیرد.

وی افزود: افرادی که قیمت سهامشان پایین آمده، صبر کنند تا به سود برسند و مردم باید سواد مالی و رفتاری را قبل از ورود به بازار فراگرفته باشند.

رئیس سازمان بورس گفت: افرادی که آشنایی به بازار ندارند، باید به سراغ صندوق‌های سرمایه گذاری بروند، زیرا این صندوق‌ها ریسک کمتری دارد.

وی درباره استقبال مردم از صندوق پالایش یکم افزود: تا به امروز بدون احتساب پذیره نویسی بانک‌ها حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا که 60درصد سرمایه را از دست دادیم؟ جمع کنید بساطتان را خودتونید.......... معیشت معیشت که می گفتین همین بود؟
پول مردم را از جیبشان در اوردید و الان دارید با ترفندهای مختلف ارامشان می کنید
چرخه انتقال سرمایه های سرگردان :
بورس را باتبلیغات شبانه روزی ومصاحبه های سفارشی وجهتدار انقدر سوداوروجذاب نشون میدن تا ادمهای طماع برای کسب سود کاذب روزانه ۵ درصد سرمایه هاشونو بیارن توبورس بعد که حسابی نقذینگی جمع شد انقدر بورس رو باد میکنن که باصدای مهیب بترکنه و بعدازازنکه عده معدودی که رانت داشتند وسودهای غیرقابل تصوربردن بقیه رابه خاک سیاه مینشانند و همزمان نرخ دلار را افزایش میدهند و خودرو های اماده عرضه را احتکارمیکنند تا سرمایه هاازبورس به بازار ارز وخودرو کوچ کنند بعد فیتیله دلار رامیکشند پایین تا دوباره سرمایه هابه بورس برگرده واین چرخه معیوب تا تامین کامل کسربودجه وتبخیرشدن بخش مهمی از نقدینگی سرگردان ادامه خواهدداشت !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر