بازدید 474866

دستور ویژه وزیرآموزش و پرورش به مدیران مدارس

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اگر هر دانش‌آموزی در مدرسه به هر دلیلی حضور نداشت، مدیر مدرسه موظف است با دانش آموز تماس گرفته و در خصوص عدم حضور او و برنامه درسی صحبت کند گفت: شرایطی که در سخت‌گیرانه‌ترین پروتکل ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا ذکر شده بود دقیقا همان شرایطی بود که ما برای سناریوی آموزشی در مناطق زرد پیشنهاد داده بودیم، بنابراین تأکید اصلی آموزش را بر آموزش حضوری قراردادیم.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 07 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشستی با حضور شورای معاونین، مدیران کل استانی و روسای۷۶۰ منطقه آموزشی کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانس و در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران و معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: یکی از افتخارات من این است که مدیران آموزشی و معلمان مدارس در استان و مناطق، افراد با مسئولیتی هستند.

قطعاً بدون تلاش مدیران نمی‌توانیم این سال را به‌خوبی و موفقیت به پایان برسانیم. مدیران آموزشی در مناطق توانستند با حضور ذهن، آگاهی و توجه کامل روز اول از سال جدید را ساماندهی کنند.

حاجی میرزایی با اشاره به اصل آموزش‌وپرورش برای آموزش حضوری در مدارس، تصریح کرد: از دومین ماه تابستان سه سناریوی پیش‌بینی ‌شده برای آموزش در سال تحصیلی جدید را با توجه به وضعیت سفید، زرد و قرمز استان‌ها به وزارت بهداشت و درمان اعلام کرده بودیم ولی درنهایت با توجه به مسائل مطرح ‌شده و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، تصمیم بر آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جدید گرفتیم.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه سخت‌گیرانه‌ترین پروتکل ارسالی از سوی وزارت بهداشت بر فاصله یک متری دانش آموزان و کنترل تعداد آن‌ها با توجه به ابعاد و مساحت کلاس تأکید دارد، گفت: شرایطی که در سخت‌گیرانه‌ترین پروتکل ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا ذکر شده بود دقیقا همان شرایطی بود که ما برای سناریوی آموزشی در مناطق زرد پیشنهاد داده بودیم. بنابراین تأکید اصلی آموزش را بر آموزش حضوری قراردادیم.

خانواده‌ها نگران هستند و مدیران وظیفه‌دارند برای رفع نگرانی خانواده‌ها با آن‌ها مدارا کنند

وی با اشاره به اینکه فضای جامعه با آنچه در رسانه هست، تفاوت دارد، گفت: مطلع هستیم که خانواده‌ها نگران هستند و مدیران وظیفه ‌دارند برای رفع نگرانی خانواده‌ها با آن‌ها مدارا کنند.

حاجی میرزایی افزود: اگر هر دانش‌آموزی در مدرسه به هر دلیلی حضور نداشت، مدیر مدرسه موظف است بادانش آموز تماس گرفته و در خصوص عدم حضور او و برنامه درسی صحبت کند. باید از نگرانی خانواده برای حضور فرزندانشان در مدرسه بکاهیم با آن‌ها مدارا کنیم و به خانواده فرصت بدهیم که با حضور در مدرسه و اطمینان از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس راحت و آسوده تصمیم‌گیری کنند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با تأکید بر اینکه هیچ سازمانی به‌اندازه وزارت آموزش‌وپرورش در اجرای پروتکل‌ها دقیق نبوده و در وزارت کشور هم این موضوع اعلام‌ شده است، تصریح کرد: ما ضامن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس هستیم و موظفیم در این مورد هر هفته و به‌صورت مستمر در ستاد ملی کرونا گزارش دهیم به همین دلیل انتظار همکاران و مدیران استانی به‌گونه‌ای تدبیر کنند که گزارش‌ها حاکی از رعایت کامل پروتکل باشد.

وی گفت: رمز موفقیت جدیت، انضباط و ارتباط در کار است. مهم است که قادر باشیم منظم فکر کنیم و ارتباطات را طوری بگیریم که توجه جدی به همه امور داشته باشیم.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: از اعضای شورای معاونین و مدیران کل و مسئولان مناطق تقاضا دارم بازدیدهای سرزده و واقعی داشته باشند و بدون هماهنگی به مدارس بروند تا از طرف مدیران مدارس دقت نظر فراهم آید.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه می‌توانیم با استفاده از فضای رسانه و با گفتگو و مدارا، نگرانی خانواده‌ها را کم کنیم و آن‌ها را به آرامش نسبی برسانیم، گفت: باید به نگرانی خانواده‌ها رسمیت بدهیم. مهم این است که دانش آموزان آموزش ببینند و اصل را هم بر آموزش حضوری قراردادیم و خانواده‌ها برای دانش‌آموز برنامه داشته باشند و مدیر مدرسه از این برنامه باخبر باشد.

وزیر آموزش‌وپرورش خطاب به مدیران مدارس گفت: مدیران مدارس تلاش کنند که با اولیا به‌خوبی ارتباط بگیرند و آن‌ها را از تصمیمات اتخاذ شده آگاه کرده و به آن‌ها اطمینان دهند تا نگرانی خانواده‌ها از بین برود و از مدیران استان تقاضا دارم مدیران خلاق را معرفی کنند تا مورد تشویق قرار دهیم.

رایگان شدن اینترنت شاد؛ حمایت استراتژیک دولت از سامانه شاد و آموزش و پرروش

وی در مورد شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) گفت: پلتفرم شاد در نسخه جدید ارتقا یافته و در حال بارگذاری محتواهای تولید شده در آن هستیم. بارگذاری تمام محتواهای آموزشی تا ۱۶ شهریور انجام می‌شود.

شاد یک دستاورد بزرگ برای نظام آموزشی کشور است که خوشبختانه استفاده از آن برای همه رایگان شد و عملاً برای خانواده و مدرسه هزینه‌بردار نیست. این حمایت استراتژیک دولت از شاد و آموزش در کشور است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به یکی از ماده‌های پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت گفت: در آخرین پروتکل ارسالی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تأکید شده است که شواهد کافی برای آنکه نشان دهد بسته ماندن مدارس توانسته باشد خطر ابتلا دانش آموزان را کاهش دهد در دست نیست، ولی از سویی دیگر آثار سو ناشی از وقفه آموزش بر سلامت، رفاه و آموزش دانش آموزان اثبات ‌شده است.

ازهم‌گسیخته شدن آموزش دانش آموزان تأثیر زیادی بر اقتصاد و عوامل اجتماعی دارد و نابرابری‌ها را گسترش می‌دهد و حتی پیامدهای ناگوار بر عرصه‌های سلامت برجای می‌گذارد. همبستگی عمومی و ملی را نیز کاهش خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه وزارت آموزش‌وپرورش در موضوع بازگشایی مدرسه موردحمایت بسیاری از دستگاه‌ها قرارگرفته است، گفت: یکی از معیارهای شایستگی نظام آموزشی این است که بتواند مدارس را به‌خوبی بازگشایی کرده و آن را تا انتها بدون ایجاد مسئله و بحران پیش ببرد و این مستلزم دقت و مسئولیت‌پذیری همه مدیران و معلمان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۳۹
هر کس جان فرزندش را دوست داره به مدرسه نفرستد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دقیقا منم موافقم...امروز رفتم مدرسه دخترم به مدیرش میگم تا موقع که مرور میکنید درسها را خودم خونه کار میکنم..میگه که اجبار باید ازهفت تا دوازده بیاد.فردا حالا همین مدیر جوابگو میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
من به عنوان یک معلم امروز از دانش آموزانم خواستم که به مدرسه نیان . ما آموزش رو مجازی ادامه میدیم . خانواده ها هم اگر برای فرزندان و سایرین اهمیت قائلند از آمدن فرزندانشان به مدرسه خودداری کنند. چون این وزیر نه دلسوز نه مدبر نه صاحب نظر و نه هیچ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
واقعا تا کی به خاطر حفظ پست ،پشت میز نشستن مردم بازیچه دست خودتون میخواین بکنین،به چه قیمتی ،خودتون بچه ندارین ،اخه،با باز شدن مدارس داخل لوازم تحریری ها جا برای سوزن انداختن نیست ،تولیدی های لباس وحشتناکه ،،درب مدارس تمام ساعات تجمع والدین .‌.کجاست این ستاد مقابله با کرونا ،که تائید میکنه باز شدن مدارس ،بی مسئولیتی تا کی،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
نظر شما کاملا اشتباه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
آقای وزیر مثل اینکه شما خواب تشریف دارین تو این شرایط چه اجباری هست که ما بچه هامون رو به مدرسه بفرستیم اونم تو این مدرسه هایی که هیچگونه مسائل بهداشتی رعایت نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
کاملا موافقیم..
آقای وزیر با جان بچه های مردم لطفاً بازی نکن . با ز شدن مدارس اشتباهه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
احسنت
لطفا پدر و مادرا بچه هاتون قربانی نکنیدنفرستید ..... من اصلا نمیفرستم ...حتی شده باشه یکسال عقب بمونه بهتر از اینه که بچمون گرفتار مریضی بشه اونم تو جامعه ای که هیچ کسی هیچ مسعولیتی گردن نمی گیره همه به هم پاس میدن نفرستید تو رو قران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
ما هم نمیفرستیم
ع. ف. د
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
ما هم نمیفرستیم مگه از جوی آب گرفتیم خوبه همه یکم مسولیت به خرج بدیم. نه به مدرسهحضوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
مخالفم
من یکسال بچه ام را مدرسه نمی فرستم همچنان که رئیس جمهور یکساعت به مدرسه نیامد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
منم معلمم ولی بچم رو نمیفرستم
مسئولان وزارت آموزش و پرورش صاحبان مدارس غیر انتفاعی هستند
اگر اسفند 98 مدارس بدون هيچ مخالفتي تعطيل شد، به اين دليل بود که شهريه ها کاملا گرفته شده بود و اين صاحبان مدارس غیرانتفاعی سود خود را برده بودند و از تعطيلي مدارس نه تنها ضرر نميکردند، بلکه به دليل عدم پرداخت حقوق معلمان، سود هم ميبردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دقیقا ..همینطوره ..بمحض بازنشستگی میفهمی که موسس فلان غیر انتفاعی معاون آموزش پرورش یا مدیرکلشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بهتر بود می گفتی که صاحبان مدارس غیر انتفاعی ،رئیسان واقعی آموزش و پرورش هستند.
مونیکا،
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
دقیقامن بچه هام غیرانتفاعی اندباهزازخون ودل شهریه روجورمیکنم ک کم نیارم برای بچه هام،ولی پارسال وک نصف سال ونرفتن کامل شهریه روگرفت وهرچی اعتراض کردیم ک خودمونم پول نت و ادیم انگار انگار، امثالهم گفتن پیش پیش نصف شهریه روبدید
مسئولین با جان بچه های مردم بازی نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دریغ از جان بچه های مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دوست من بزار چند تا از معلم ها و بچه کرونا بگیرن اون وقت اوضاع عوض میشه
متاسفم برای اینهایی که گفتم ولی واقعیته
آقای وزیر مدرسه بچه من با مدرسه فرزندان شما تفاوت از زمین تا آسمان دارد . این که امسال است اگر تا 10 سال دیگه هم باشه من بچه ام را فدای تصمیمات انقلابی شبانه شما که فقط میخواهید در دنیا بگید ما می توانیم نمی کنم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
آفرین...گل گفتی ..تصمیمات یکشبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
آفرین به اندازه کافی از اینا ضربه خوردیم بسه دیگه
خیلی جالبه!!
خودشون جلسه رو بصورت ویدئو کنفرانس برگزار کردن!!
رئیس جمهور بصورت مجازی زنگ مدرسه رو زده!!
رئیس جمهور از ترس کرونا به مجلس نمیره!!
بعد میگن نگران نباشین و بچه ها رو بفرستین مدرسه!!!!!

یه نکته دیگه، به عکس های جلسات هیئت دولت، شورای نگهبان، مجلس و ... یه نگاه بندازین. فاصله افراد در جلسات حضوری آقایون بالای 3 متر هستش. بعد به فاصله یک متری در مدرسه (که قطعا رعایت نخواهد شد) میگن سختگیرانه ترین پروتکل!!!
واقعا این دولت ملت رو چی فرض کرده. بخاطر مافیای مدارس غیر انتفاعی، موسسات آموزشی و کنکور مدارس رو حضوری کردن و تاوانش رو باید بچه های مردم بدن.
بی کفایتی این دولت هیچ وقت از خاطر مردم پاک نخواهد شد.
هر کس جان فرزند و خانواده خودش را دوست دارد , فرزندش را به مدرسه نفرستد. این مسئولان محترم در قید حیات و ممات ما نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
چیزی که براشون مهمه شعارها و ان قلت هاشونه
Mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
مگر اینهمه سال که بچه ها مدرسه و دانشگاه رفتند مشکلی حل شد. به جز موجی از تحصیلکرده های بیکار و مسافربر، که مشاعلی خارج از رشته تحصیلی خود دارند. یکسال که هیچه اگر کرونا چند سال هم طول . . مگر دیوانه ایم که جان فرزندان بیگناهمان را بخاطر تصمیم مسئولینِ بی مسئولیت به خطر بیندازیم و شاهد موجِ افسارگسیخته کرونا در کشور باشیم بکشد ما تا آخر ایستاده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
مخالفم
برنامه روزی است نه برنامه ریزی، معلوم نیست دارن چیکار می کنن، شما که نتونستین اینهمه فرصت داشتین راهکاری پیدا کنین و الان هم پول ندارین پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کنین و ما باید تاوانشو بدیم، بچه یه سال درس نخونه اتفاقی نمی افته
اقای وزیر :
اگر شما به مجموعه خود مطمئن هستید
رسما اعلام کنید تما مسئولیت و عواقب ناشی از این بیماری را تا هر حکم قضائی ولو تا اعدام پذیرا هستید.
واگر نیستید
اجازه دهید خود خانواده ها مسئولیت رفتن یا نرفتن را بپذیرند و اینقدر هم طاقچه بالا برای امکانات تان نگذارید
که
ازموده را ازمودن خطاست.
حرف های وزیر آموزش و پرورش یه سری ادعای پوشالی بیش نیست ادعای رعایت پروتوکل های بهداشتی به بهترین و سختگیرانه ترین شکل ممکن لطیفه ای من در اوردی بود.
روز اول مدرسه نه کسی بود که فاصله ها و پروتوکل ها را برسی کند و نه کسی بود که تذکر دهد تازه این در مدرسه متوسطه بود چه برسد به مدارس ابتدایی. حرف های وزیر آموزش و پرورش به ظاهر جدی و منطقی است ولی تا به امروز فقط توانسته ثابت کند که در عمل دست کمی از مسولین پر افتخار کشور ندارد.
باز گشایی مدرسه بصورت مجازی از طرف ریس جمهمور دقیقا مثل این میمونه که پشت جبهه باشی و از پشت بیسم دستور حمله بدی و جونهای مردم بفرستی جلوی گلوله ......
هر وقت خودتون مثل آدم وسط مردم حضور داشتید ما هم بچه هامونو میفرستیم مدرسه
حرف های وزیر آموزش و پرورش یه سری ادعای پوشالی بیش نیست ادعای رعایت پروتوکل های بهداشتی به بهترین و سختگیرانه ترین شکل ممکن لطیفه ای من در اوردی بود. روز اول مدرسه نه کسی بود که فاصله ها و پروتوکل ها را برسی کند و نه کسی بود که تذکر دهد تازه این در مدرسه متوسطه بود چه برسد به مدارس ابتدایی. وزیر آموزش و پرورش نشان داد که در سخن گفتن قهار و در زمان عمل ناتوان است
تبعیض نژادی در کشور ماست نه در آمریکا. رئیس جمهور آمریکا همیشه در مراسمات و میان مردم است ولی رئیس جمهور و مقامات کشور ما خود را برتر از بقیه مردم می دانند.خودشان غیر حضوری ولی مردم حضوری. حالا معنی ملت همیشه حضور در صحنه را می فهمم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
آخرش هم میگه من خواب بودم
فقط تعطیلی آموزش و پرورش و الا
کرونا با قدرت بیشتر برخواهد گشت
مجازی و فیلم ، مسخره بازی و وقت و پول تلف کردن است .
آقای بی تدبیر وناامید، تومدارسی ازآبادان باگرما بالای 50 درجه شهریور کدلر وتهویه مناسب نیست، آب برای دستشویی نیست، امکانات بهداشتی نیست، برای خودت حرف میزنی، بیا اینارو رفع کن بعد دستوربده
بزرگترین اشتباه این است که به حرف این وزیر گوش بدهیم تا فرزندانمان را قربانی کنیم وقتی نظام پزشکی و خیلی از پزشکان می گن خطرناکه چرا بفرستیم . والدین عزیز ای اشتباه را نکنید ما فرزندان و اهل خانواده خود را دوست داریم.
دوستان عزیز من معلم هستم.کارگاهی داریم 50 متری با 16 نفر دانش آموز پایه 12 ، طبق قانون باید دو تا 2 ساعتی بچه ها در کلاس باشند.روز اول من خودم هر 20 دقیقه می رفتم بیرون کارگاه و هوای تازه می کردم اما بچه ها چون کار عملی داشتن نمی شد قانون هم اجازه نمی داد. دیدیم خیلی بی انصافیه بچه مردم 2 ساعت در این گرما با ماسک سر کارگاه باشه روز بعد به اختیار خودم هر 30 دقیقه تمام بچه ها رو بیرون می کردم بعد 5 دقیقه تنفس تازه دوباره می آوردمشون کلاس.پروتکلها هم در حد کشک رعایت میشه.
ایشاله تا ساختن واکسن کرونا کسی مدرسه نمیاد.
مجلس انقلابی دقیقا کجای کار است با این تجارت خانه آموزش و پرورش رانتی
حتی توی وزیر و بقیه دولتی ها و مسولین هم فرزندان خود را به مدارس بفرستند ،ما مردم تا ریشه کنی کامل ویروس،این کار را نخواهیم کرد.
خیلی خیلی متاسفم
وقتی کشور ما زیر ساخت های فضای آموزشی را ندارد بهترین کار تعطیل کردن مدارس بود.
گفتند کلاسها باید 35 دقیقه باشد ولی در مدرسه پسر من کلاسها 50 دقیقه است ضمن اینکه تب سنجی هم انجام نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
شما که اینا رو دیدی چرا می فرستیدش مدرسه؟!!!!!
Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
مدرسه ما هم این طوریه چهار زنگ پنچاه دقیقه ای خانوادم امروز رفتن برای اعتراض ناظممون برگشته به صورت شاکی که همه اومدن چرا بچه شما نیومده اینم از اختیاری بودن که دم میزنن
تا واکسن نیاد من که بچه هام رو نمی فرستم هرچند 60 میلیون تومان پول ثبت نام دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بزنم به تخته پولداری،شمایی که ۶۰تومن داری به شهریه یه سال میدی،هزینه چن سالو جمع کنید یه کار برای بچت راه بنداز تا عقبتش مثل امثال ما که تحصیل کردیم نشه و اینکه خدای نکرده از دستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
مگه ثبت نام 60میلیونی داریم
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
اون ۶۰ میلیونی که دادی برای ثبت نام بچه ها الان چ غلطی کرده برات دقیقا؟حتی اگه واسشون معلم خصوصی هم میگرفتی انقد خرج برنمیداشت...واقعا ی همچین خانواده هایی رو درک نمیکنم....پول زیاد میارین؟که برای یک سال فقط برای تحصیل ۶۰ میلیون خرج میکنی؟
هزینه تحصیل ۴ سالشو میزاشتی رو هم براش ی چیزی ک به درد بخوره میخریدی بهتر بود...
بچت اگه بخواد درس بخونه توی مدارس دولتی هم میتونه....
فکر کردی اونجا واقعا تلاش میکنه...
نه فقط الکی بهش نمره میدن و بعدا تو کنکور میمونه مگه اینکه اونقد پول داشته باشی که بخوای براش صندلی بخری......

خداییش اگه نمیدونید با پولاتون چکار کنید بیایید راهنماییتون کنم.....
این خز بازیا چیه درمیارید:/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
خوش ب حالتون بچه های من نون ندارن بخورن اون وقت شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
پول خودشه بنده خدااا خودش میدونه چطوری خرج کنه...مگه از جیب ما برداشته
منم نمیفرستم.نمیخوام یه عمرپشیمونی بکشم
آقای وزیر فعلا داره لجبازی می کنه و توی حرفاش بوی تهدید می آید جان فرزندانم از جان کلیه مسولین برایم ارزشمند تر است. حتی از جان خودم بنابراین معنی اصرار آقای وزیر برای آموزش حضوری را نمی دانم مگر اول انقلاب با انقلاب فرهنگی دانشگاه هارا تعطیل نکردن اتفاقی افتاد
من که نمیفرستم تاامروزدوتادانش آموزکرونایی اومده بودن مدرسه نه به مدرسه حضوری
تابناک جان پیام ها رو سانسور نکن برادر .

آقای وزیر فقط در کلام به خانواده ها دلگرمی میدن که پروتوکل های سخت گیرانه در مدارس اجرا میشه ولی در واقعیت مدارس دولتی هیچ کدام تب سنج که اولین راه غربالگری هستش رو ندارن و 100 - 150 دانش آموز رو بدون تب سنجی دور هم جمع میکنن بقیه مشکلات بماند . خدا به همه ما رحم کنه .......

تا زمانی که اساس تصمیمات دولت مردان بر سیاسی کاریست نه سلامت جامعه ، مردم قرار نیست از دست کرونا یه نفس راحت بکشند
سلام من همینه تازه میگن هم چی مهیا
مابارعایت کامل از بچه اتن محافظت
میتونیم بروید آموزش پرورش فاصله چند
متری برای خودشان گذاشتن تازه به بچه های
خودمان یک متری گزاشتن
سلام
پدر مادرای عزیز به پیر و پیغمبر دین و خدایی ک دارین و میپرستین هیچجوری هیچ جوری نمیشه از کرونا گرفتن بچتون توی مدارس جلوگیری کنید دستگاه الکل و تب سنج و اینا چه فایده ای داره وقتی که دانش اموز دبستانی نمیدونی اصلا کرونا چیه؟ دانشگاها غیر حضورین هیچکدومشم تقصیر آموزش و پرورش نیست تقصیر شماست ک فکر میکنید اگ بچه ها مدرسه نرن معلماشون حقوق مفت میگیرن شمایین ک اعتراض میکنید من کلاس اول دیدم سی و نه تا کلاسی ک با فاصله ایمنی فقط ده نفر توش جا میشه بخدا یکم بفکر باشین
خدایا چطوری میشه به گوش این وزیر رسوند که اوضاع قم قرمزه میفهمی قرمز . معاون مدرسه رفتم دیدم ماسک نزده . بعد این وزیر چی میگه !
(( تابناک تو رو خدا منتشر کن ))
سلام من خودم معلمم دوتا بچه دارم دبیرستان ابتدایی نمی فرستم اگه میخواین بچه تون رو به کشتن بدین به حرف این وزیر گوش بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
کار اشتباهی مکنید
به نظر بنده اصرار به آموزش حضوری مربوط به مافیای مدارس غیر انتفاعی است که فقط به فکر کسب درآمدند و سلامتی دانش اموزان برایشان مهم نیست.
باسلام
اولا در بعضی مدارس بهداشت رعایت نمی شود که وسیله بهداشتی رو هم باید از جیب اولیا پرداخت شود
دوم اینکه هزینه چند روز بستری شدن بیماری کرونا در بیمارستان دولتی به بیش از 5 ملیون میرسد
جناب وزیر:
بگذار فقط و فقط یک دانش آموز در محیط مدرسه به کرونا مبتلا شده و فوت کند..... همین مردم خودت و تخت وزارتت را تکه تکه خواهند نمود!

بهتر است زودتر اجبار به مراجعه حضوری جگرگوشه های مردم فقط و فقط به بهانه ترس از عدم پرداخت مدارس خصوصی را لغو کنید.


والسلام علی من اتبع الهدی
مجلسی ها، نمایندگان، به داد برسید
یعنی کسی نیست این آقا رو بنشونه سر جاش؟
صندلی یه وجب گرد و خاک روش بود! ضدعفونی ‌پیشکش!! آخه با کدام بودجه!!! تعدادی از بچه‌ها هم ماسک نداشتند و حتما ندارن که بزنن! ملت نون ندارن بخورن
متاسفم
آقا من به شخصه، به هیچ یک ازشماها اعتماد ندارم، تا حالا حرف وعمل کدومتون درست بوده که این یکیش باشه، آیا حاظرید نوشته وامضا بدید هربلایی سربچه های ما اومد مسولیتشاقبول میکنید بله ما بچها را می‌فرستیم، درغیر این صورت ما هیچ اعتمادی به شما نمی‌کنیم، ازاین حرفا وقولها زییییاد شنیدیم، مگه ما بچه هامونا از تو کوچه پیدا کردیم
برای وزیر بابت این ایده بی منطق متاسفم خودشون حاضر هستن بچهاشون بفرستن...جون بچهای ما اینقد بی ارزش فقط برای اینک سیاستشون جواب بده مردم هدف گرفتن
سلام . در کلاس آنلاین بیشتر معلمها درس نمیدن. در کلاس آنلاین دانش آموز تقلب می‌کنه. کاش میشد کلاسها انلاین و آزمونها حضوری باشه. ناظر آموزش پرورش بر کیفیت تدریس معلم ها نظارت کنه. برای آزمون حضوری هم برنامه ریزی بشه با تعداد کم برگزار بشه. که سخت ولی شدنی.تا دکان درست نشه و مافیای تقلب سر امتحان آنلاین بوجود نیاد.
درعجبم کارهای اداری از طریقه ویدیوکنفرانس انجام میشه آنهم با ماسک ولی بچه های ما باید حضوری در مدارس درس بخوانند آقای وزیر لطفا بدون ماسک در مدارس حاضر میشوید یا بچه شما مانند بچه های ما وارد مدارس شلوغ دولتی می‌شوند در عجبم
منم یه معلمم، تحت هیچ شرایطی حتی ده درصد از دستورالعمل های بهداشتی در مدارس رعایت نمیشود. نمیدونم آقای وزیر با چه اطمینانی از فاصله یک متری سخن میگوید در حالی که در رنگهای تفریح به شدت اوضاع خراب است. من هرگز بچه ام رو امسال به مدرسه نمیفرستم چون کاملا از نزدیک شرایط افتضاح بهداشتی رو میبینم. این ها هیچی برایشان مهم نیست خودمون تا میتونیم باید به فکر خودمون باشیم.
با سلام
من امروز رفتم مدرسه روی صندلی و نیمکت ها یه سانت گرد و غبار بود نه نظافتی نه مایع ضدعفونی اونوقت رئیس اداره میگه چرا معلم نیومده
منم بچه ام را نمی فرستم هرکاری می خوان بکنن. بسواد میش بشه عقب میفته بیفته توی خونه خودم کرونا میگیره بزار بگیره مسولیتش با منه. ولی توی مدرسه اگه بگیره کی مسولیتش را قبول میکنه مثل همین الان می اندازند گردن خودمون وزیر هم بره جلو بوق بزنه. وزیری که توی 7 ما نتونست برنامه ریزی کنه و موکول کرده به 14 شهریور وزیر نیست آلت دسته. مدیرها هم بیخودی قبض تلفن مدرسه را سنگینتر نکنند. اصلا بیا اعداممون کن برای اینکه بچه را نمی فرستیم
اين وزير آموزشه يا وزير جنگ با مردم؟ بابا مسئله جون مردم و بچه هاشونه . بچه يه سال نره مدرسه هيچ اتفاقي نمي افته . ولي اگه به مدرسه بره و از يكي ديگه بگيره ، دوباره روز از نو . بيمارستانا هي اعلام ميكنن پرستار و تخت بستري و دارو كم داريم .هزينه هاي بهداشتي مملكت بابت كرونا كلي افزايش پيدا كرده . اونوقت اين آقا هي اصرار به حضور بچه ها تو مدرسه داره . بچه هائي كه نميتونن پروتكل ها رو بدرستي اجرا كنن .
البته خود مردم هم مقصر هستن . وقتي تا 2 روز تعطيل ميشه جاده ها ميشن محل تاخت و تاز همين مردم ، خب اين وزير هم ميشينه ميگه شمال رفتن تونو نميتونين ترك كنين ولي هي اصرار به نيومدن بچه هاتون به مدرسه دارين . از ماست كه بر ماست .
من خودم معلم ۲۹سال سابقه هستم هرچی میگن دروغه مدرسه ما ضدعفونی نمی شود همکاری داشتیم کرونا قطعی داره گفتن باید بیای مدرسه من با حراست و.... تناس گرفتم تا رضایت دادن همکار کرونایی نیاد هرکس دلش واسه خودش وخانواده وبچش میسوزه نذاره بچش مدرسه بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
دروغگو
مجلس اینقدر وقت داره ایشون رو استیضاح کنه؟
آقای وزیر اصلا درک نمی کنه. اگر خدای نکرده یکی از این بچه هامون دچار مریضی کرونا از نوع وخیمش در مدارس بشه؛ این آقا اصلا مسئولیتش را به گردن نمیگیره و بعد میگه تقصیر من نیست.
اقای به ظاهر وزیر
لطفا برین هرروزی از یک مدرسه دیدن کنین واجرای پروتکل ها رو از نزدیک ببینین
از راه دور وویدئو کنفرانس کاراتون رو. انجام میدین
بعد بچه های مردم ومعلما رو فدای تصمیم های انی تون میکنین
همسرم مدير مدرسه است روز شنبه يك سوم بچه ها اومده بودند ولي ديروز(يكشنه) حدودا نصف اونها نيومدند. واقعيت اينه كه مدارس فاقد امكانات بهداشتي مناسب هستند و كودكان نيز توانايي تحمل و اجراي كامل پروتكل هاي بهداشتي را ندارند
كودك بين 7 تا 11 ساله كه دم به دقيقه دستش روي صورتش است و مداد و پاك كن و مداد تراشش روي زمين مي افتد و عادت دارد مداد را به دهان ببرد و مدام در حال دست زدن به نرده هاي پله ها و ديوار و دستگيره دستشويي و توپ و ... است چگونه مي تواند رعايت كننده پروتكل ها باشد تازه اينها براي تهران است و قطعا ميدانيم كه برخي از شهرستان ها فاقد امكانات اوليه هستند.
دولت همه كه مدام دستش توي جيب مردم است و مديران مدارس براي تهيه امكانات اوليه بهداشتي تمام روي كمك اوليا حساب مي كنند و ريالي از سوي آموزش و پرورش كمك نمي شود دقيقا ريالي....
سلام من یک معلم هستم به هیچ عنوان فرزندم را به گام مرگ نمی فرستم چون اصلا چیزی که این آقایون بهش میگن پروتکل اصلا در مدارس ما وجود ندارد کلاس را نظافت نمی‌کنند چه رسد به اینکه ضد عفونی کنند تمام دروغ است من خودم با ترس به مدرسه میرم اگر کرونا بگیرم از وزیر شکایت خواهم کرد خودشون جرات ندارند ازکاخ بیرون بیایند از دور دستور می‌دهند.
کشور که نیست...پایه ابتدایی اصلا قابل کنترل نیست...خیلی داغونه وضعیت درس بچه ها...
تعطیل شده بهتره خیلی بهتره
بالاخره کار خودتونو کردید و مدارس رو باز کردید واقعا سخته چند ساعت به خای ماسک رو روی صورت نگه داشت تازه خیلی هم سخت گیری میکنن نصبت به بهداشت واقعا فضای مدرسه غیر قابل تحمل میشه مجازی کنید لطفا
متاسفم برای وزیری که از اوضاع و امکانات مدارس سطح کشورش اطلاع نداره .شب میخوابن صبح ی ایده جدید میدن. شهر ماه قرمز بود که شبه زرد شد و مدارس باز شدن.
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای وزیر خواهشمندیم تدریس رادرشادبه صورت جدی انجام دهید و امتحانات را ماهیانه به صورت حضوری از دانش آموزان بگیرید هم ماهی یکبار حضور درمدرسه خیلی خوبه هم دانش آموزان درس بیشتر ی خواهند خواند آخه سی پنج دقیقه معلم چه کارمی تواند انجام دهد بجای اینکه 35دقیقه درس بدن دوساعت درشادبا بچه ها کارکنند جدی ببینید چقدر مفید خواهد بود
#نَ_ بِ_ مدرسه
تا ریشه کنی جهانی کرونا
اونم با این نظامِ آموزشی رانتی.
اونم با این کتابهای خالی از محتوا.
اونم با این آموزشی که باعثِ افسردگی و فشار ی اندازه و استرس به بچه ها میشه. برای جامعه ایران که نه تولید و نه صنعت درستی داره. همین سواد در حد خواندن و نوشتن زیاد هم هست.با کشوری کاملاً متلاشی و از هم گسیخته روبرو هستیم. مردمی افسرده وماتم زده و دِل مرده و بدبخت و بی پول و بیکار و بیمار و...و...،
که درگیر مشکلاتِ روزمره خود هستند.
دختر من در یه مدرسه غیرانتفاعی درس میخونه. تعدادشون امروز چهار نفر بوده. ولی موقع تعطيل شدن معلمشون به همه پدر مادرا گفته اصلا بچه‌ها رو نیارید چون به هيچ عنوان بچه ها نه فاصله ها رو رعايت میکنن و نه از ماسک استفاده میکنن.
شنبه و یکشنبه دانش آموز حضور داشته توی کارگاه و امروز دوشنبه پدر زنگ زده که پسرش آلوده به ویروس کرونا ست!!!!
حالا من معلم و دانش آموزان دیگه که با این بنده خدا در تماس بودیم چی باید بکنیم.
امروزم باز ی دانش آموز دیگه بی حال و ... اومده هنرستان
می پرسم چرا اومدی در جواب میگه اجبار مدرسه و اصرار والدین!!!!؛
من دیگه چیزی برا گفتن ندارم!!!!
مدارس مایع دستشویی ندارن که بچه ها بعد از دستشویی دست بشورن. اصلا دولت بودجه ای به مدارس نمیده بعد چطور میخوان برای مواد ضدعفونی کننده هزینه کنن. فقط چرت و پرت میگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دقیقا
حرف مفت فقط. امروز جلوی دبیرستان پسرانه تو رشت بودم ۸۰ درصد دانش اموزان داخل حیاط مدرسه ماسک نداشتن و تو دهن هم بودند حتی مدیر ماسک نداشت. اقای وزیر فقط خودش مسخره عام خاص کردند
یعنی واقعا هیچ کس نیست که جلوی این وزیر که اصلا معلوم به کارا و حرفایی که میزنه فکر میکنه یا نه رو بگیره واقعا که ناراحت کنندس.......
روحانی که خودش 90 سال سن داره و بیشتر از 99.9 درصد از عمرش را گذرانده به خاطر کرونا مدارس را غیر حضوری شروع کرد و به مجلس هم نرفت .
چطور با جان بچه مردم بازی میکنه.
این مجلس انقلابی کجاست که به تخلفات روحانی رسیدگی کنه؟
مردم را با یک کلید فریب داد و به خاک سیاه نشاند طوری که توان خرید نان خالی هم نیستیم ،حالا که کلیدش را گم کرده ،حداقل از بچه های مردم دست برداره و هیچ حرفی هم نزنه تا زمان ریاست جمهوری این فریبکار تمام شود.چون هر حرفی که این موجود میزنه جامعه را متشنج میکنه.
همه باید دست به دست بدیم و بچه هامونو نفرستیم اوناهم وقتی ببینن کسی نمیاد مجبورن تعطیل کنن
به
همه پیامها از طرف معلمین هستن فرستاده میشن بخدا خوش میاد هر معلمی ماهیانه 5میلیون بگیره تو خونه بنشینه بعد پیامک بده من معلم هستم فرزند دبیرستانی و ابتدایی دارم نمیزارم بره حقوق معلمین بین دانش اموزان تقسیم بکنید بزار دانش اموزان معلم خصوصی بگیرن یا اجبارا معلم هر پایه بصورت خصوصی در خونه ها کار کنه یکسال همکاری کنن
همین الان یکی از مدارس ابتدایی واقع در شهرک اکباتان ساعتهایی رو جهت حضور دانش آموزان در مدارس اعلام کرده و بر روی سرویس شاد خدمات ارائه نمیکند . آقای وزیر بفرمایند اگه این اجبار نیست اسمش چیه
وزیر آموزش پرورش فکر کنم در سن ۴۰ سالگی شروع به درس خوندن کرده ماشالله همه چیز را هم می فهمیده ...چون خب گوش شنوا داشته ..
پرفوسور ...
اینا بچه اند می فهمی ...
شاید بر اینکه عشقشون بکشه ماسک همدیگه را عوض کنن ..
دعوا کنن
دست بدن
مداد بدن بگیرن وو و
کاش مسولین فهمیده بودن ....
بچه های کلاس اول رو دربیاید بچه‌ای که هیچ ذهنیتی از آموزش نداره چه طور مجازی درس بخونه
من دو تا فرزند نوجوان دارم و ميفرستم . چون احتمال ابتلاي شديد براي اين سن و دانش آموزان طبق آمار جهاني 2 در 100 هزار نفر مي باشد كه احتمال ضعيف و درصورتيكه بيماري جانبي نداشته باشه مشكلي نيست .
به نظر ميشه براي 20%(حدودا 8 الي 10 نفر در هر كلاس ) كه علاقمند به كلاسهاي حضوري هستند برگزار بشه و در همان موقع به صورت آنلاين براي بقيه بچه ها كه علاقمند به كلاسهاي غيرحضوري هستند ارائه بشه .
ضمنا اگه به حبس كردن بچه هامون تو خونه ادامه بدهيم حتما دچار مشكلات روحي ورواني خواهند شد
پاسخ ها
یک پزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
این بیماری جدیده
بیاین بیمارستان ببینید چقدر جوون بدون بیماری زمینه ای زیر ئستگاهند. بعضی مراکز از هر 10 نفر که انتوبه میشن 8 نفر میمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
کسانی که از نظر بدنی سالم هستند می توانند ناقل باشند.
بهتره هرچه می توانیم رعایت موارد بهداشتی و دوری از اجتماعات را بکنیم و فعلا بچه ها را مدرسه نفرستیم تا خدای ناکرده از تصمیماتی که میگیریم
پشیمان نشویم.
سلام دوستان و هموطنان عزیز
بنده هم معاون مدرسه هستم در شهر تهران،
متاسفانه پروتکل ها ی به اصطلاح بهداشتی رعایت نمیشه یعنی حقیقتا بودجه ای وجود نداره که ما بخواهیم مواد ضد عفونی کننده و ...تهیه کنیم،کلاسها اصلا ضد عفونی نشده و نمیشه،واقعا وضعیت خوبی از نظر بهداشتی وجود نداره و هر کس از اولیا از من در مورد فرستادن فرزندش کسب تکلیف کرده من گفتم به دختر خودم اجازه رفتن ندادم به شما هم توصیه میکنم نفرستیید
نه اینکه فکر کنید بخاطر راحتی کار خودمون میگیم اصلا و ابدا
ما چه دانش آموز بیاد و چه نیاد باید در مدرسه حضور داشته باشیم اتفاقا حضورشون به ما انرژی میده ولی نه در این شرایط وحشتناک
خداوند عاقبت به خیرمون کنه با مسئولینی که داریم...
با سلام.. من هم موافقم ک بچه های من و تمام فرزندان عزیزمان ب مدرسه نروند.... انشاالله ک انجام شود.. آمین
من یک دانش آموز دبیرستانی هستم دیروز رفتم مدرسه به نظرتون رعایت پروتکل بهداشتی در چه حدی بود؟!
فکر می کنید عالی بود چون مسئولین گفتن نظرات دارن؟!
باید بگم سخت در اشتباهید . چون اصلا یه درصد هم رعایت نشده بود
خبری از تب سنج نبود . ضد عفونی نمی کردن . سرکه و وایتکس رو قاطی کردن به عنوان محلول ضد عفونی به دست بچه ها می زدن که اون های که حساسیت داشتن دست هاشون آسیب دید . گفتین باید حد اکثر 35 دقیقه باشه مدرسه ما 90 دقیقه است
بچه ها بخاطر اینکه خیلی وقته همو ندیدن شروع کردن به بغل کردن هم دیگه. معاون مدرسمون هم عین خیالش نیست نه ماسک زده نه دستکش دستش کرده .حالا هی بیاین بگین رعایت می کنند و نظرات سختگیرانه هست . پس نظارت کو . رعایت سختگیرانه کو کجاست چرا هیچی نمی بینیم فقط شما می بینید .
دستشویی و آب خوری ها هم بستن پس از کجا آب بخوریم از کجا دست هامون رو بشوریم لطفا جون ما رو به خطر نندازین ما به سختی و زحمت به این مرحله رسیدیم و خانواده ام هم اگر این اوضاع ادامه پیدا کنه اجازه حضور را نمی ده .اگر به مدرسه بریم احتمال بیمار شدن زیاده و اگر مجازی بشه مطالب رو به خوبی یاد نمی گیریم کاش امسال تعطیل می شد.
اگر همه یک دل شویم مدیر و وزیر هیچ کاری نمی توانند بکنند پس همدل شویم و به مدرسه نرویم
سلام من یک آموزگار مقطع ابتدایی هستم سر کلاس بچه ها سایلشون زمین میفته وبر می دارن به همع جا ست می زنن همش مواظبیم که به همدیگه لوازم التحریر ندن اوضاع خطیلی سخت شده،در ضمن من بچه ی خودم رو به مدرسه نمی فرستم،مدیرش شاکی شده میگه شما همکار ما هستید چرا با ما همکاری نمی کنید۰
دوسال انقلاب فرهنگی دانشگاه رو تعطیل کردین آب از آب تکون نخورد حالا مدارس باز نشه اونم یک سال همه چیزمی خوابه یا مافیای مدارس خصوصی وکنکور ورشکست میشه یه کم خدایی عمل کنید
من هم فرزندانم رابه راهی قربانگاه مدرسه نمیکنم
اگر این وزیر یکم به حرف وعملش فکر میکرد
چنین برنامه ریزی نمی‌کرد خودشون مجازی افتتاح
میکنند ولی به بچه های ما میگن برید مدرسه من از نزدیک شاهد حضور بچه ها در مدرسه بودم هیچ پروتکلی وجود نداشت و خودشون هم می‌گفتند که با دستور این آقا مخالفیم و خودمون بچه هامون رو مدرسه نمیفرستیم
من خودم معلم هستم بچه ام راهرگز مدرسه نمیفرستم
من یه دانش آموزم بخدا من از ساله قبل که کلاسا مجازی بود هیچی یاد نگرفتم دیگه چه برسه به الان حضوری هم خو نمیشه رفت اصلاً مگه آدمی رو داریم که بره مدرسه اونم برا کلاسه نیم ساعته همشم باید ماسک روصورتت باشه آدم هیچی یاد نمی گیره ولی واقعا من موندم چرا اینقدر وزیر آموزش پرورش بی کفایته که اینقدر راحت با جون و آینده یه بچه های مردم به همین راحتی بازی میکنه آقای روحانی وقتی خواست زنگ ساله تحصیلی رو بزنه به صورت ویدیو کنفرانس این کارو کرد وقتی روحانی اینقدر به فکره جونشه دیگه چه برسه به خانواده های دانش آموزا .
مدرسه خوبه ولی ادامه روش آموزشی گذشته اشتباه. باید تو مدارس دوره گذار ایجاد بشه. بچه ها برن مدرسه ولی یاد بگیرن چه جوری مواظب خودشون باشن. از دستشویی عمومی استفاده بکنند و کرونا نگیرن. با هم بازی بکنن و کرونا نگیرن. اگه حداقل یک ماه گذشت و اوضاع خوب بود اونموقع کم کم برن تو فاز آموزش.
مسولیت دانش آموزان بر عهده وزیر و روحانی است.
باید چند ساعت در مدرسه بود واین شرایط را از نزدیک لمس کرد تابدانیم دانش آموزان ومعلمان چه میکشند، نفس کشیدن با ماسک، تدریس با ماسک، نگرانی از آلوده شدن، ساعت های طولانی در مدرسه بودن، فاصله هایی که هیچگاه درست رعایت نمیشه همه وهمه این ها نگران کننده است
زمانی که خود مردم رعایت نمیکنند و بدون ماسک در کوچه و خیابان و بازار ظاهر میشوند و همین مردم در خانه با فرزندان خود به طور مستقیم ارتباط دارند چرا باید از دیگران انتقاد کنند؟
بچه من صبح رفته ،ساعت 12 برگشته ، پنج ساعت با ماسک ، گوش درد گرفته بود و خسته از رعایت ، 5ساعت. بهداشت و ضد عفونی و ..... دیگه آقای وزیر ، بچه ها چه درسی رو تو این شرایط سخت یاد میگیرند ، که دایم به فکر این باشند که دستشون به جایی و صورتشون نخوره ، با جون بچه های مردم بازی نکنید ، ملت رو دق مرگ کردید ،بی کفایت ها
وزیر اموزش و پرورش اگه عقل داشت ،بچه دبستانی کجا میتونه ۳ ساعت ماسک بزنه،،
ایا ایشون و مدیر مدارس تعهدکتبی میدهند که بچه ها بیمار نشن؟
با جان بچه هامون بازی نکنید مدارس رو تعطیل کنید بذارید به صورت مجازی برگزار بشه کرونا با کسی شوخی نداره ما بچمون از سر راه نیاوردیم بفهمید دارید چیکار میکنید تو رو خدا مدارس رو تعطیل اعلام کنید
دانش آموز کلاس اول دوم چطور چند ساعت ماسک رو صورتش میزنه تغذیه نمیخواد بخوره من هم موافقم به عنوان یک مادر امسال مدرسه راتعطیل کنید پاییز زمستان تو مدرسه بچه های ما مریض میشوند
اصلا کی شماها رو به رسمیت میشناسه که حرفتون براشون ارزش هم داشته باشه ، جمع کن بینم
مافیای مدارس غیر انتفاعی و بسته های اموزشی درست کردین ،خدا از تقصیرات شما نگذرد .....
اگه میگه اصل بر حضوریه،یک روز تو مدرسه حاضر بشه با شرایط ما،روز بازگشایی مدارس مسئولین از طریق ویدئوکنفرانس بازگشایی رو اعلام کردند،اگه بخوان ۱ ساعت تو مدرسه باشند کرونا خطر داره ولی برای دانش آموزان خطر نداره؟مرگ مال همسایه‌س؟
خلایق هر چه لایق،
این رییس جمهور که خودش را تافته جدا بافته میدونه و با ویدیو کنفرانس صحبت میکنه .... ولی دانش آموزان از رفتن بچه هایشان جلوگیری کنندو مجلس وظیفه اش این است که جلوی این تصمیمات را بگیرند که فقط به تعداد انگشتان دست اعتراض کردند و بقیه هیچ عکس العملی انجام نمیدن و فقط چرت میزنند
من که بچم رو نمیفرستم
اقای وزیر شمارا به خدا با جون بچه های معصوم بازی نکنید مدرسه رو تعطیل کنید
حقوق معلمها رو باید چند برابر کنید چون در معرض خطر ابتلا هستن .تدریس در فضای مجازی دست کمی از تدریس حضوری نداره ،ضمنا کلا خانواده رو درگیر کارشون کردن ،الان باید هم حضوری و هم مجازی درس بدن باید بهشون خسته نباشید هم گفت
آخه شماها چی میدونید از یه دانش آموز دوازدهم که یازدهم هم نصفش الکی بوده بعدش میخواد کنکور بده اونم تو تجربی میگن نرین مدرسه باشه شما بیاید به جای ما کنکور میدید تازه این بیماری هم برای سالخورده ها خطرناک من خودم یکشنبه کلاس داشتم مدرسه شاهد فردوسی مشهد همه رعایت کرده بودن شماها معلوم نی کجا بچه هاتون درس میخونن آیندشون براتون مهم نیست نفرستی کلا ترک تحصیل کنن
آیا مسئولین بچه خودشونو میفرستن مدرسه دولتی؟؟؟؟
کاش استیضاح میکردتش اینقدر عقلش نمیرسه بچه مدرسه ایی نمیتوته چندساعت ماسکو تحمل کته اکسیژن به مغز نرسه که چیزی نمیفهمه
مثل خیلی کشورها آموزش رو بصورت مجازی ارتقا بدن
اگه‌خدایی‌نکرده‌یکی‌ازبچه‌های‌ماکرونابگیرن‌اقای‌آموزش‌پرورش‌شما‌جوابگوهستین
اگه بچه داشتم، عمرا میفرستادمش مدرسه، نمیدونم چطور بعضیا حاضر میشن بچه هاشونو بفرستن مدرسه!!!!!!!!!!
سلام اقای وزیری
شمایی ک میگین مدیر موضفه ک اطلاع بده مدیر مدرسه ما میگه ک نیاید مدرسه
پیام میدیم تماس میگیریم پاسخگو نیست
میریم مدرسه میگن براچی اومدین مدرسه لطفا اگه قراره مدارس باز بشه اول ب دانش اموزان اطلاع بدین مدیر باید بیاد بگه که اره مدرسه هست
وقتی خود مدیر پاسخگو نیست انتظار نداشته باشید ک بچه ها برن مدرسه
خودم دیدم بچه ها موقع برگشت به خونه بدون ماسک و دست در دست هم بودن‌‌‌...پاسخ بده دولت بی تدبیر
ریسک به قیمت جون بچه هامون بایدعقلمون کم باشه بچه دستگلمون روبفرستیم کشتارگاه مواد ضدعفونی دوروزه تموم شد فکر کنم ده روز طول بکشه تابگیرن اگرهم بگیرن باید قطره چکونی استفاده کنیم تازه مدرسه مادوشیفته معلوم نیست پسرا چقدرعایت میکنن
مدرسه مایع دستشویی رو از بچه ها دریغ میکنه ، فاصله دانش اموزان کمتر از سی سانته ، کلاس کوچیکه ....چی میگید . فقط مجازی
من که وااالا ندیدم ،کسی جایی از مدرسه رو ضدعفونی کنه،مدیر بیچاره هم بودجه اش کجابود،همه باید فکر خودشون باشند،بچه ها رو ول کنی میبینی حداقل چند نفر دور هم جمع شدن،اصلا قابل کنترل نیستند،من خودم معلمم اما نمیذارم،فرزندم بره.چون از نزدیک شاهد همه چی هستم،خدا به همه رحم کنه،بعد یکی دوهفته شاهد افزایش خواهیم بووود.
من معلم کلاس پنجم دبستان پسرانه هستم درست فاصله رو رعایت کردن تو کلاس صندلیهارو با فاصله گذاشتن ولی بچه ها با ماسک کلافه ن همش با ماسک بازی میکنن گاهی در میارن ،گاهی میزنن زیر چونه شون،حتی دیدم ماسک از دستش افتاد زمین برداشته دوباره میزنه ،هر چقد تذکر میدی هشدار میدی بچه ن نمیفهمن،عمق خطر رو درک نمیکنن واقعا ،بچه کلاس پنجم اینه چه برسه بچه کلاس اول یا دوم
بازگشایی حضوری اشتباه بزرگی بود
آقای وزیر بی مسئولیت ما بچه به مدرسه. نمیفرستیم اگر هر‌کسب ناراحته که مدازس بدون دانش آموزه خودش بره سر کباس بشینه آقای وزیر خود شما با خانواده اتون سر کلاس حاضر شید درضمت میگند بعضی از شهرهای اروپا مدارس را بار کرده اند ولی کرونا زیاد شده باز میخواهند تعطیل کنند قابل توجه آقای وزیر مردم‌ از بچه هاشون سیر نشدند شما بچه و نوه دازی بفرست تا ار درد مردم خبر دار بشید
سلام معلمان مدرسه ما با هزار دغدغه به کلاس میرن
کرونا هرلحظه در کمین است.حقوقا هم کم گروه بندی هم کردیم الان بهداشت هم نمیگه ژل و ماسک به محصلان بدم نه ژلی نه ماسکی.ضدعفونی هم نیست.امکانات کم هیچی نیست والا چی بگیم
واقعا متاسفم قبل کرونا مدرسه بودجه نداشت خودمون کاغذ امتحان می‌گرفتیم مدیر میگفت اداره نمیرسه الان تو این وضعیت آیا ضدعفونی میکنن یا هر دانش آموزی که شیفت عوض میکنه ضدعفونی میشه همه اش دروغ سال پیش بیچاره مدیر ما خودش صندل هارو تو حیاط با والدین بچه ها تعمیر می‌کرد چون آموزش و پروش نمی‌رسید بچه ها برن ماسک همو عوض میکنن و خیلی چیزای دیگه تعداد بچه ها خیلی زیاده با دو شفیت کردن زوج و فرد مدرسه های دولتی حل نمیشه تازه هیچ خیلی کلاس ها معلم ندارن چرا جای سوال هست واقعا
با سلام و احترام
و درک واقعی از نگرانی اولیا محترم در خصوص رفتن فرزندان به کلاس درس با توجه به شیوع بیماری کرونا، چرا که شخص بنده به عنوان پدر سخن می گویم.
همه نگرانی ها صحیح و منطقی.
اما اولیای محترم؛
- آیا ملت ایران در دفاع از مدافعان سلامت، در مقابله با شیوع ویروس کرونا راهی جز همیاری و همراهی با کادر درمانی در پیش گرفتند؟
آیا ملت مصمم ایران اسلامی به یاد ایام هشت سال دفاع مقدس با تشکیل بسیج مردمی و گروههای جهادی مثال زدنی ، به یاری مدافعان سلامت نرفتند و جبهه ای واحد در مبارزه با ویروس از خود به یادگار نگذاشتند؟
آیا سازمان صدا و سیما با پخش برنامه های قابل تقدیر از نقش نیروهای جهادی در قالب تهیه طرح های خلاقانه، سخن ها نگفتند؟
حالا من و شما را چه شده که در دفاع از سلامت فرزندانمان این آینده سازان مرز پر گهر، فقط سهل الوصول ترین راه ممکنه را در پیش گرفتیم!.
مدرسه تعطیل!. آموزش حضوری تعطیل!.
چه کاری از عهده من و شما بر می آید؟ فقط زانوی غم بغل گرفتن و فریاد در آشکار نمودن نقاط ضعف سیستم آموزشی.
اما آیا انصاف آن نیست که از خویش بپرسیم؟:
آیا معلمان و کادر اجرایی دبیرستان خود در صف نخست ابتلا به بیماری کرونا نبوده و نیستد؟
مگر نه این است که آنان نیز چون من و شما ممکن است در اثر انتقال بیماری از دانش آموزان در معرض خطرات جدی بوده باشند.
اما واقعیت آن است که تا به الان هر چه شنیده ایم نکوداشت تلاش های متعهدانه مدافعان سلامت و کادر درمانی است و بس.
به خود آییم. من و شما که بعضاً همپای فرزندانمان تعطیلات تابستان را در سفرها حضوری پررنگ داشتیم. بی پروا و‌ فارغ از اینکه کرونایی نیز در کمین هست. بی توجه به توصیه های مسئولین در حوزه سلامت و تندرستی.
من و شمایی که با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت با درک شور و شعور حسینی و با هدف احیاء ارزشهای اسلام ناب محمدی در ایام محرم، ضمن رعایت دقیق موازین و دستورالعمل های بهداشتی، داغ ترک اقامه عزای شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بر قلب دشمنان ملت و اسلام عزیز گذاشتیم.
حالا چه شده که حاضر شده و هستیم منحصرا نقاط ضعف موجود در سیستم آموزش و پرورش را پر رنگ نماییم ؟!
دریغ از اینکه با مدافعان تعلیم و تربیت فرزندانمان در مدارس همیاری و همفکری نماییم.
دریغ از اینکه با مدافعان گمنام و بی ادعا در جریان تعلیم و تربیت فرزندانمان جبهه ای واحد بسازیم و ترس و نگرانی آنان را به امید و توکل بر حقتعالی بدل نماییم. راه بهتر زیستی در شرایط کرونایی را به فرزندانمان آموزش دهیم و با کادر آموزشی یکصدا فریاد برآریم که می توان با آموزش و تربیت صحیح به مقابله با بیماری رفت.
همنوا شویم با مدافعان خوشنام و گمنامی که فراتر از هر گونه دیدگاههای سیاسی با شروع و شیوع بیماری کرونا چونان سربازی در خط مقدم آموزش و پرورش تمام فاصله های به ظاهر فیزیکی را با خلاقیت‌های معلمی خویش تبدیل به فرصتی طلایی نمودند.
اگر چه با نگاهی حتی سطحی بتوان فرآیند آموزش حضوری در شرایط کرونایی و فرآیند تحکیم و تثبیت یادگیری در فضای مجازی تحت عنوان شاد را با نقاط ضعف جدی محکوم نمود که بنده نیز با آن از نزدیک آشنا بوده و شاهد موضوع خاصه در مناطق محروم از امکانات اولیه آموزشی در فضای مجازی بوده و هستم،
لیکن در کلام پایانی مفهوم سخنم آن است که مدافعان تعلیم و تربیت در مدارس فرزندانمان نیاز به همراهی و همیاری اولیا محترم دارند. همراهی جهادی با ارائه طرحهای جهادی .
بیاییم خوبی ها را جار بزنیم و بدی ها را دار.
رحیمی محمد رضا
نباید بچه ها را تو این شرایط به مدرسه فرستاد نباید با جون بچه های ما بازی کنید چرا حرفتان را عوض کردید مگه نگفتید در شرایط قرمز مدرسه غیر حضوری است چرا هر روز یک چیزی می گویید بچه های ما بازیچه شما نیستند اگه اتفاقی براشون بیفتد کی جوابگو است
من دانش آموز دهم هستم و با آموزش حضوری بیشتر موافقم چون با غیر حضوری اصلا هیچی یاد نمیگیریم، من مدرسه رفتم و فاصله ها یک متر بود و زنگ تفریح هم ما تو کلاس سر جامون و با فاصله بودیم و ماسک و شرایط اصلا اذیت نمیکرد و از شرایط راضی بودم. لطفا به همین روال حضوری ادامه بدید. البته خودم با حضوری بودن بچه های ابتدایی موافق نیستم و بهشون حق میدم که نخوان برن، ولی ما بچه نیستیم و میتونیم رعایت کنیم
من به عنوان یک پزشک خسته واقعا وحشت می کنم وقتی حتی تصور میکنم بخواهد در بچه ها اپیدمی بشود. در حال حاضر بعضی از پرسنل ما از 7 ماه پیش حتی یک روز جمعه هم استراحت نداشته اند. آیا این باصطلاح دلسوزانی که حتی خودشان مجازی جلسه میگذارند و مجازی زنگ مدرسه را بصدا در می آورند فکر کرده اند آیا آی سی یو اطفال باندازه کافی داریم؟ لوله تراشه برای انتوباسیون و متخصص بیهوشی اطفال و دستگاه ونتیلاتور چطور؟ اکثر داروهای ضد ویروس برای بچه ها توصیه نمی شود. تحت هیچ عنوان نباید اجازه داد بچه هایی که پروتکل ها را نمی توانند بخوبی رعایت کنند در محیط بسته مانند کلاس درس قرار بگیرند.
مسئله بسیار بسیار جدی است. ماههای دوم و سوم پاییز ممکن است همراهی با آنفولانزا کادر درمان را دچار مشکل کند. تا کنون هیچ چاره کارسازی از طرف دولت بی خاصیت صورت نگرفته است. نه قرنطینه نه تعطیلی نه جلوگیری از مسافرت مردم
آقای روحانی تاریخ در مورد عملکرد شما قضاوت خواهد کرد.
به ادامه زنجیره حیات ویروس آن هم از طریق جکرگوشه هایمان کمک نکنیم
آقای وزیر! من خودم یک محصل هستم و اعتراض دارم! شمایی ک میخوستی کلاس ها حضوری برگزار بشه چرا برنامه شاد رو راه اندازی کردی؟؟
الان من یک دانش آموز پایه هشتمی ، چجوری برم مدرسه وقتی هیچ پروتکلی رعایت نشده! مدیر و معاونان مدرسه هم با خانواده ها و برخی دانش آموزان همکاری نمی کنن! اگه الان نظرتان عوض شده ک کلاس ها اجباری نیست پس مدارس رو تعطیل کنید ب مدت یک سال تا این اوضاع سامان بگیره و همگی با خیال راحت ب مدرسه بریم و آموزش ببینیم تا شما هم هی پیام های جدید برای ما نفرستید واقعا خسته کنندس ما ب فکر تعلیم و سلامتی خودمون هستیم شما دیگه دخالت نکن نورانیت رو بزار برا بچه هات!
آقای وزیر!
شما نگران سلامتی ما هستی؟؟خو اگه هستی و هی میای شعار میدی تو تلوزیون ک جگر گوشه های شما جگر گوشه های منن! پ چرا دست بردار نیستی؟؟؟حضوری بدون رعایت پروتکل؟مدرسه های سمت ولنجک رو با سمت تهرانپارس مقایسه میکنی؟؟؟عجب بابا عجب!
اگه قرار نیست آنلاین باشه پس حضوری عم نباشه!!! آنلاین ک هیچی یاد نمیگیریم!حضوری هم ک رعایت نمیکنن مدارس پس ی سال عقب بنداز آموزش رو!!! بخدا چیز خاصی نمیشه!! من ضمانت می کنم...باور کن!
سلام من دبیرم امروز مدرسه بودم مدرسه حتی برای دبیران اب و صابون هم نداشت دست بشوریم دانش آموزان وحشتناک کنار هم بودن فردای قیامت پاسخگو هستین بااین وضعیت دوهفته بعد وضیت دیدنی خواهد شد وای به حالمون....
چرا اینقدر حرص میخورین؟ بچه های شمان نه بقیه رفتنشون ب مدرسه اجباری نیست و کسی نمیتونه مجبورمون کنه
شمایی هم که میگین باید حضوری باشه خو شما برین! فردا وقتی کرونا گرفتین و از درد به خودتون میپیچید فکر میکنین بیمارستان هاهم میتونن شمارو نجات بدن؟ نه جانم از این خبرا نیست...کرونا بگیری باید با زندگیت بای بای کنی اونوقت هیچ اینده ای نیست! اگه اونقدر به آینده و تحصیلت اهمیت میدی بشین تو خونه بخون چه عیب داره؟؟ هیچ فرد عاقلی تو این وضعيت به مدرسه و بیرون نمیره.
اقا چهرا تیطیل نمکنید منزورتون چیهی از تین که مدارس باز باشی با جونی بچه ها بزی مکن روه روان اقا شما که کورنایی ندارن خاهش مکنم مدارس تیطیل کنید با اتوبوس به مدرس میرم کار گر هستم
سلام. همه ی نظرات بسیارعالی برای نرفتن به مدرسه. بهترین گزینه همین بودکه مجازی درس خونده بشه اماباکیفیت که همه متوجه بشن وامتحانات بارعایت سختگیرانه بهداشت حضوری برگزاربشه.من هم دوفرزندابتدایی ومتوسطه اول دارم که نفرستادم مدرسه چون عقل حکم میکنه که بین سلامتی ویادگیری علم کدوم مهمتره.
سلام. تجربه 33ساله ی من در آموزش و پرورش می گوید که کاسه ای زیر نیم کاسه است. مافیای پلید اقتصادی بخاطر کسب درآمدهای نجومی حاضر است با جان دانش آموزان، معلمان و والدین بازی کند. در صورت مجازی بودن آموزش، مدارس غیر انتفاعی که حضرات وزارت خودشان 3الی 4 تا دارند، متضرر می شوند و آمار ثبت نام کاهش می یابد. لذا این فکر پلید را بکار بسته اند و وزیر نالایق و نامرتبط با آموزش و پرورش را مجبور به این تصمیم کرده اند تا ثبت نام ها در مدارس غیرانتفاعی صورت گیرد و بعد آموزش را مجازی اعلام کنند.
سلام. من دانش آموز راهنمایی ام. شماهایی که میگید مدرسه تعطیل بشه فکر درس هستید تمام بچه ها تا پارسال که مدرسه ها باز بود بیخیال درس بود و تقلبشون به راه بود حالا که میخواهید تعطیل بشه که دیگه هیچی. تازشم حضور در مدرسه اجباری نیست چرا اونایی که شکایت دارن می رن مدرسه که بعد همش بگن حضوری خوب نیست و مجازی کنید.
تدریس مجازی هرچند که خیلی هم خوب باشه بازم به پای تدریس حضوری نمیرسه. یه نکته دیگه اینکه شما ها با همین الکل و ضد عفونی هایی که میکنید میکروب های خوب روی پوستتون رو میکشید و با بوی مواد ضدعفونی کننده و استرس و ترس ریه ها تون و ضعیف میکنید و به بیماری مبتلا می شید. پس سعی کنید بهداشت افراطی رو کنار بزارید .
من بچه ام را نمیفرستم مدرسه تا امروز دوتا دختر هم تب داشتن و هم بالا آوردن با این وضعیت چه جوری بچه هامون را بفرستیم من دخترم را تا آخر سال به مدرسه نمیفرستم از جون دخترم سیر نیستم که بره کرونا بگیره بیاد
آقای وزیر خواھش میکنم مدرسہ راتعطیل کنید باجان بچہ ھای مردم بازی نکنید آموزش غیر حضوری از ھمہ چی بہتراست خدای نکردہ اگریکی فقط یکی از دانش آموزان کرونا داشت باشد کل مدرسہ را آلودہ میکند بازم خواھش میکنم مدرسہ راتعطیل کنید طمنا میکنم
فقط حرف مفته دو ساله یه قرون سرانه ندادن اول تابستون هم خودشون رو کشتن نفری هشت تومن ریختن به حساب مدرسه .... راست میگن خودشون دو روز برن تو مدرسه جای مدیر با اولیا افغانی و ایرانی سر و کله بزنن من که بازنشست شدم ولی وای به حال دانش اموز و معلم و اولیا که گیر اینا افتادن که اصلا فکر بچه های مردم نیستن
اگه بچه های خودشون هم بودند همین کارو میکردند ؟؟؟؟؟ یک درصد احتمال بدید بچه های ما چون باید بیان مدرسه کرونا بگیرند اونوقت اونایی که میگن برین مدرسه میان پاسخگو باشند جان آدم مهم تره یا درس داخل مدرسه !!!!!!!! واقعا خجالت داره درس رو آنلاین هم میشه خوند واسه چی باید جون بچه هامون رو به خطر بندازیم هرگز هم چنین کاری نخواهیم کرد وقتی هیچ کس پاسخگو نیست فقط بلدند دستور بدن
اصلا هشگی نره مدرسه چرا آنقدر بحث
درود برشما علی آقا دقیق گفتید اینها فقط می خواهند خودنمایی کنند .من هم فرزندم را نفرستادم و نخواهم فرستاد.
دقیقا تو کلاسی که قرار بود بچه من بره که نفرستادیم .دوستش بیست روز هست خانوادگی کرونا داشتن، امروز تو صف اول هم ایستاده بود.زیر نویس شبکه 6قبول کنیم یا حرف این وزیر که معلوم میشه بالاخره دنبال چی بوده؟
آقای وزیر من یک معلم ابتدایی بازنشسته هستم میدونم بچه ها رعایت نمیکنن ازطرفی امکانات مدرسه های اطراف ما بامدرسه هایی که آقازاده هاتون میرن خیلی فرق داره من که نوه هام رو اجازه نمیدم برن
سلام به وزیر گرامی ما من خودم معلم هستم وبازگشایی مدارس با برنامه ریزی هایی که شورای مدرسه انجام میدهند عالیه وبرخی به جای حرف زدن به اقای وزیر وهمکارانش خودشان رو جای وزیر بگذارند وشرایطش رو درک بکنند باتشکر
سلام به نظرم بایستیم دو هفته دیگه نتیجه وزیر را ببینید البته اگر آمارها را مخفی و یا جابجا نکند
من پسرمو در مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کردم. اگه مجازی بشه. وای به حالم. اصلا توخونه درس یاد نمیگیره. گوش نمیده. اما باید امسال مدرسه را لغو میکردن. فوقش یه سال عقب میموندن. مگه چی میشد اون جوانی که تا فوق لیسانس درس خونده. الان بیکاره. چی شده.
این قد گفتن مسافرت نرید.بازار نرید.مهمونی نرید.حرم نرید.روضه ها شرکت نکنید.کادر درمان رو کمک کنید، بعد یه دفعه مدرسه رو باز میکنید که چی بشه.مگه جون بچه های مردم موش آزمایشگاهیه. آدم دم خروس رو باور کنه یا قسم حضرت عباس رو
جمش کن بابا فکر کردی چخبره یکم از کشورای دیگه یاد بگیرید ابن همه سال آموزش دیدن چیشده چه گلی بسرشون زدین الانم که تصمیم به قتل دسته جمعی کردین فقط به فکر این هستین که لوازم تحریرا دفترا کاغذاتون فروخته شه خاهشن بجای مردم تصمیم نگیرید ما خودمون بهتر صلاح بچه هامونو میدونیم
خداوکیلی اگربچمون به فرض کرونا گرفت این آقای وزیر یاحتی مدیرجواگو هست یامیگن خوب به ماچه
اگه بچه ها به مدرسه بیان و اصول بهداشتی کرونا را رعایت کنند
هیچ مشکلی پیش نمیاد.
آقای وزیر شوخی بدی با سرنوشت بچه ها شروع کردی خدابه داده مان برسه اندکی تفکر از ته دل
من که دخترم رو نمیفرستم حتی اگه امسال رو عقب بیافته.ولی جالب اینجاست که تو مدرسه ما همه حضوری شرکت میکنن تنها کسی که ان لاین هست دختر منه.یعنی پدر مادرا دل شیر دارن به خدا!!!!!!
بااین اوضاع مامونیدیم چکار کنیم بچه هارابفرستیم مدرسه مریض میشن نفرستیم آنلاین چیزی یاد نمی گیرن کاش این وسط یکی به فکرماپدر ومادرابود
سلام منم یک معلمم. ولی می خواهم کلاس ها حضوری باشه... ما هم ادمیم خسته شدیم از بس با گوشی کار کردیم. هر کی میگه حقوق می گیرید خب بیاد یک سال حقوق ما رو بگیره ولی با گوشی درس بده. از کانال ها دیگه مطلبی پیدا نکنه خودش درس بده. توی خونه آرامش نداریم از دست پیام های خانواده ها و دانش آموزان. هر کی دوست داره بیاد هر کی نه خب از محتوای شبکه شاد استفاده کنه.
بچه هایانوه های اقای وزیر دربهترین مدارس درس میخونن یامعلم خصوصی براشون میگیرن خیالشون راحت حالا بقیه بچه ها کرونابگیرن مهم نیست
سلام
من خودم دانش آموزم و میبینم مدارس چه وضعیتیداره و مدارس هم حق دارن چون هیچ بودجه ای ندارند و از اولیا کمک خواست.
این آقای وزیرم که داره لجبازی میکنه و هر کاری میکنه و لی مدارس رو تعطیل نمیکنه.
توی مدرسه مجازی آدم چیزی یاد نمیگیره و حضوری هم که خطر
داره.
بهترین راه تعطیلی مدارسه یه سال عقب بمونیم بهتر از یه عمر پشیمونیه.
ولی به هر حال آموزش مجازی باز از حضوری خیلی بهتره.
توی مدرسه ما فقط برای عکس محلول ضد عفونی استفاده کردند
نه فاصله رعایت میشه بعد میگن باید بیاید مدرسه منم از قصد نرفتم می‌خوام آنلاین درس بخونم بعدبرا امتحان. ها برم مدرسه
مملکت دست چه کسای هست خدا رحم کنه
با سلام...کافیه مردم بروند و مدرسه ها را ببینند که نه مواد ضد عفونی کننده و نه ضدعفونی کردنی درکاراست هیچ و هیچ و هیچ ...دروغ میگویند...چرا با جان مردم بازی میکنید و میخواهید مثلا بگویید مدیران خوبی هستید...چرا به شعور مردم توهین میکنید...شاید فرزندان خود آقا زاده ها در مدارسی درس میخوانند که همه چی رعایت میشود و بودجهآموزش کشور را در همون مدارس میبرند
شک نکنید قضیه مافیای مدارس خصوصیه کیسه آنها نباید خالی بماند حالا بچه های مردم کرونا گرفتن بگیرن......
مدرسه ها هنوز نمیتوانند برای یک آب خوری مناسب و سرویس بهداشتی بچه ها در حد استاندارد کاری بکنن .چطور میتونند بهداشت
این بیماری رو کنترل کنند
ای وای خدایا این اقا چه پشت کاری داره برای کشتن بچه ها ..بس دیگه آقا مگه اختیار بچه های مردم دست شماست واقعا خجالت داره رسماً میگه باید بچه ها برن حتی اگر بمیرن ،خدا با شماها چطوری تسویه حساب میکنه که اینقدر راحت نفس می‌کشید راه میرید ،از جون بچه ها مایه میزارید تاسف تاسف
به خاطر خدا مدرسه رو تعطیل کنید من خودم دانش اموز هستم ماشین نداریم که رفت وآمد کنیم من چجوری برم مدرسه همسایه ها هم من را با خودشان نمی برند من چه خاکی به سرم بریزم
معلم خودش سر کلاس مایک نمیزنه میگه نفسم می‌ره شما بزنین دایم سرفه می‌کنه بچه همش استرس داره تو یه کلاس به کوچکی ۱۷دانش آموز باهم ؟؟؟ایا درسته خودتون تمام جلساتون به صورت ویدیو کنفرانس بعد بچه هارو میگین برین مدرسه
هیچ مدرسه ای در گیلان رعایت نمیکنن فقط غیر انتفاعی اونم‌چون پول عالی میگیره تمام
توروخدامدرسه هاروبازنکنیدچی میشه یک سال بچه هانرن مدرسه بااین همه استرس واین ویروس کی جرات داره بچه شوبفرسته مدرسه.
واقعا که متاسفیم مدیر مدرسه ما زنگ میزنه تهدید میکنه میگه نیایید مدرسه فلان نمره اینا به شما میدم . بعد هیچکس رعایت نمیکنه از دانش آموزان ومعلمان اولین روز الکل زدن برامون بعد هیچ این روز ها علکی شد نه فاصله نه چیزی
سلام اقای دولت کشتار بست است
این دولت بی کفایت چیش رو برنامه و حساب بوده که مدرسه رفتن بچه ها رو برنامه ریزی کرده من جون بچم و از سر راه نیو وردم که بفرستم تو محیط کاملا آلوده من هفت ماه جونم به لبم رسیده بچه هامو از خونه بیرون نیوردم حالا تو این شرایط بفرستم کشتار گاه حالا یه سال دیر تر مدرک بگیرن به جایی بر نمی خوره.......
سلام از نمایندگان محترم مجلس می خواهم هر چه سریع تر جلوی باز بودن مدارس بگیرن تو مدارس هیچ خبری از پروتکل بهداشتی نیس من خودم معلمم دارم مبینم با تشکر
فقط سکوت میکنیم تا خدا خودش جوابتونو بده
مدیر مدرسه هیچ مسولیتی قبول نمیکنه میگن نفرستین هیچ جا هم ضد عفونی نمیشه فقط یه دستگاه الکی برای دست گذاشتن تمام
بابا یکسال تعطیل کنن آموزش رو
مجازی مسخره بازیه
بچه اول ودوم دبستانی چی میفهمه از آموزش مجازی
من واقعا اینایی که میگن مدرسه رو تعطیل کنن نمیفهمم. اگه دانش اموز بی سواد بار بیاد خوبه ..
تا پارسال پول آب و برق مدرسه پسرم رو از خانوادها جمع میکردن..مدیر با فیش آب و برق جلومون میایستاد در خواست کمک به مدرسه میکرد..کیسه زباله و دستمال کاغذی رو هم به نوبت میفرستادیم مدرسه...وضع ما تو شهر آبادان...به نظر شما چطور میخوان کلاسهارو ضدعفونی کنن
واقعا باورم نمیشه انقدر جون ما دانش اموزا انقدر برای ملتمون بی ارزش باشه ین درسی که ما رو ببره زیر خاک به چه درد خانواده و اینده میخوره متاسفم کاری میکنید از همتون متنفر بشیم
همش دروغ میگن اگه رعایت میکردن که وضع ما این نبود
اگه مدارس رابه طورکامل یک سال تعطیل کنند ارزش اون هزاران باربهترازاینه که خونواده هاروزی هزارباربمیرندوزنده بشن که سرفرزندشون چی می یاد.
بابا بی خیال ما جونم از توی سر راه پیدا نکردیم
من دوست ندارم فرزندم امسال درس بخونه امانمیتونم اشکهای اونوهم ببینم چون نمی خوادیک سال ازدوستاش وازتحصیل عقب بیفته .ازمسعولین خواهشمندیم که این یک سال روبرای همه تعطیلی اعلام کنند.
آقای وزیر،فرزند ما هم پایه ی یازدهم تجربی در کرج هست،امروز از ساعت ۷ و نیم صبح در مدرسه باید حضور پیدا میکرد و تا ۱۲ و نیم در مدرسه بود که خبری از ضد عفونی در ورودی درب مدرسه و تب سنجی متاسفانه نبوده و درس ریاضی و فیزیک داشته که باز هم متأسفانه معلمین این دو درس در مدرسه و کلاس درس حضور نداشته اند و واقعاً به خاطر جون دوستی خودشون و از ترس اینکه کرونا نگیرند،کم کاری کرده و اهمیت و ارزشی هم به وقتی که فرزندان ما گذاشته اند و در مدرسه و کلاس درس در این اوضاع سخت کرونا شده اند،قایل نبوده و فقط استرس و نگرانی را ما خانواده ها و فرزندان به دوش می‌کشیم.لطفا یکم با چشم بازتر و نظارت بیشتر به این موارد و مشکلات نگاه کنید و با مدارس خاطی و معلمان کم کار به طور جدی تری برخورد داشته باشید،چون اگر قراره که معلمین دروس مهم و تخصصی در کلاس درس حضور نداشته باشند پس حضور اجباری فرزندان ما هم قطعاً و یقیناً الزامی نخواهد داشت.
دروغ فردا میان میگن مردم بیان پول ضدعفونی مدرسه بدن
جناب آقای وزیر مدارا کردن مدیران مدارس چه دردی از وضع تحصیل و مبارزه با بیماری کرونا را میگیره فردا پس فردا فرزندانمان مبتلا شدند کی پاسخگوست؟
من اصلن بچه هامونمیفرستم مدرسه،شماهاهم نفرستین،آخه کی دلش میادبچش مریض بشه،آقایون محترم که میگین سفرنرین،تواجتماعات شرکت نکنین الان همه حرفاتون یادتون رفت سکوت اختیارکردین چی شده نکنه کروناتموم شده،یاجون مردم بازیچه دست شماست
***چه خوبه این خبرگزاری این نظرات رو به سمع و نظر وزیر برساند// خداشاهده با دلهره باید بچه هامو بفرستم کلاس/ ۴ ساعت که بعد آمدنش نفسش بالا نیومد...مرده شور وضعیت رو ببرن
سلام بندر گناوه استلن بوشهر مدیراش تبانی کردن باهم هیچ کلاس حضوری برگزار نشده، ومعلما هم گفتن حق ندارید حرف اومدن را بزنید ،تمام
به نظر منم به هیچوجه نباید با ریسمان پوسیده این ادمهای مثلا به اصطلاح مسئول یه مملکت که نمیتونن برای خودشون تصمیم درست بگیرن توی چاه بیفتیم
کلاس اولیارودریابید
بایدتعطیل بشن بامجازی یه بچه۶ساله چی یادمیگیره
دلشون خوشه
خدای من یه بچه دبستانی چطوری میخواد بهداشت رو رعایت کنه
به جای اینکه بیاید مدارسو حضوری کنید یکم این اینترنت و همین شادتونو درست کنید -____- واقعا فکر کردیدی بچه ها رعایت می کنن؟ یه لحظه خسته می شن و رعایت نمی کنن بعدم از همونجا ویروس شروع می کنه به پیشروی.اخرم یکهو دیدی نصف مدرسه درگیر شدن بعداون دانش آموزا یا معلم های بی چاره هم می رن خونه و اعضای خونوادشون رو مبتلا می کنن:/
والا بچه من مدرسه غیر دولتی سرای دانش می ره کلاس انلایناشون حرف نداره و بچه من اونقدرام پسرفت درسی نداشته و کمتر کلاسیش قطع شده که اونم رفتن تو واتساپ و ....
به جای این تصمیمات مضخرف بیاین امکاناتتون رو یکم بهتر کنید تا توی مدارس دولتی هم کلاس انلاین ها خوب برگزار شه و کسی پیرفت نکنه...
باید فقط یازدهما و دوازدهما رو میفرستادن مدرسه ، بقیه مجازی ، کاش میفهیدندی
اصلا مدرسه بچه ها فاصله رعایت نمیکنن
اصلا ماسک نمیزارم بعد دور از چشم مدیر ومعلم ماسکو دارمیارن لطفا مجازی کنید خیلی بهتر
این دولت فقط به فکر خودشه بچه ی ۷و۸ ساله چه میدونه پروتکل بهداشتی یعنی چی من که خودم پسرمو مدرسه نفرستادم هرکی هم سلامتی بچش براش مهم باشه نمیفرسته
درسته که اموزش حضوری از اموزش مجازی خطرناک طره ولی کسی تو اموزش مجازی به طور کامل درس رو متوجه نمیشه
من خودم دانش آموز سال دهمم و باید از همین امسال به فکر سه سال بعدم باشم
چطور میخواین با کلاس مجازی رتبه خوبی از کنکور بیارم.
اقای وزیرچراباجون بچه های مردم بازی میکنی شماعلناداری میگی مرگ خوبه ولی واسه همسایه اگه خودت هم وضع مالیت مثل مردم عادی بودبچت میفرستادی به این کشتارگاههایی که راه انداختی من که فکر نکنم
عجب دولتی داریم ما .مرگ بهتره یا مدرسه؟
من نمیفهمم اینهمه التماس کردن از مدیر و مسولین برای چیه عزیزان میگن مدارس بازه و اجباری نیست ..شمایی که عقل و شعور داری این دیگه به تو مربوطه که بچه ات رو بفرستی در معرض خطر یا ن ..
منتظر فاجعه باشید
سلام به نظر من هر خانواده خودش مقصر که فرزندش کرونا بگیره چرا مراسم عزاداری در فضای باز و نماز جمعه و مسجد تعطیل هدف مریض کردن معلم و دانش آموز تو رو خدا خانواده ها سالم بودن بر آموزش برتر است ظلم نکنید در حق فرزندانتان
اصلا تو مدارس رعایت نمیشه این پروتکل که میگین تازه این دانش آموزا بخوا یه سره ماسک بزنن تو کلاس و تو مدرسه نمیگین چند روز دیگه بدنشون با مشکلات کمبود اکسیژن روبرو میشه
من خودم دانش آموزم و بهترین راه آموزش حضوریه
این تصمیم درست مثل تصمیم اعلام ورود کرونا به ایران هست نمی‌دونم چطور بعضی از پدر و مادرها نفهمن
والله‌من‌نمیدونم‌
چیکارکنم‌توروخداتعطیل‌کنید‌کلا‌حداقل‌فکرمون‌ازاد‌باشه‌عاجزانه‌خواهش‌میکنم‌ازشما‌
آقای وزیر شما که دم از معلم مدیر میگین که کمک میکنن به خانواده ها ولی متاسفانه این طور نیست الان مدرسه ی که چندین سال دولتی بودش کردن غیر دولتی .از اینا گذشته آقای وزیر من اولیا بچه هامون از سر راه پیدا نکردم بفرستم جایی که اصلا روایتی نمی کنن.بنده دوروزه که تکالیف بچه مو از طریق شاد می فرستم متاسفانه معلم مربوطه پیام ما رو حذف میکنه.
سلام ‌‌اقای وزیر پشت میز نشستی تصمیم میگیری فکر بچه های مردم باش چرا امسال تعطیل نمیکنید
همانطور که بر بازار کالاهای اساسی مردم نظارت شد همانطور هم می خواهند بر رعایت قوانین بهداشتی مدارس نظارت سختگیرانه کنند
به نظر من آموزش مجازی یا از راه دور وآزمون های نوبت اول حضوری با رعایت بهداشت یا اینکه تدریس خصوصی در منزل به صورت نقطه به نقطه باحمایت مالی آموزش وپرورش به هر حال یک دوره گذار است ومعلمان باید بیشتر از گذشته در خدمت مردم باشند
مردمی که توی کوچه خیابون میبینید توی فضای باز برای کارهای ضروری بیرونن. اما بچه های معصوم توی محیط سر پوشیده باید چند ساعت رو با ماسک بگذرونن . من اجازه نمیدم بچه م بره مدرسه . حالا یه سال درس نخونه چی میشه مگه تو کشور ما آینده ی نیکویی وجود داره که بچه م یه سال ازش عقب بیفته ؟ تازه یک سال دیرتر وارد بازار بیکاران تحصیل کرده میشه .
آقای وزیر لطفا تشریف بیارید مناطق گرمسیر با ماسک برید سر کلاس ببینم چن دقیقه میتونید این وضع رو تحمل کنید؟ مردم حداقل همت کنید غیرانتفاعی ها رو تحریم کنید چون شدن بلای جون بچه هامون . این وضع به خاطر جلوگیری از ضرر کرد اوناست نه چیز دیگه .
مردم مسافرت میرن بچه هاشون کرونا نمی گیرند اما مدرسه رو برای بچه ها دریغ میکنند تمام کشورها حضوری میرن مدرسه مطمئن باشید کسی که بچه اش حضوری نره مدرسه صد درصد افت میکنه بچه مگه با اینترنتی درس یاد می گیره ولا من هربچه ای رو می بینم تو خیابون گروهی دارند بازی میکنند کرونا نمیگیرند اما مدرسه کرونا میگیرند این حرفها رو بهونه نکنید من ۳تا بچه دارم ۳ تاشون هم مدرسه میرن زد وکرونا تا قیامت نرفت باید بچه ها توخونه بمونند مردم عزیز بهونه نیارید جون بچه هاتون عزیز هست با ید تو مسافرت هم عزیز باشه نه اینکه مدرسه رو بهونه کنید نمیخواهید بفرستید مدرسه بزارید افت کنند
با سلام
به احتظار همه والدین می رسانم مدارس تا پایان پاییز تعطیل خواهد شد
من که یک دقیقه بچم رو نه به مدرسه فرستادم نه میفرستم از جون بچه ام سیر نیستم اینجا همه چیز بی درو پیکره هیچ کس جواب گو نیست
ما الان مدیر و کادر مدرسمون باورش نمیشه مدرسه

باز شده همه تو کارشون موندن
بچه ها ی سر بیرونن ی سر باهم تو کوچه ها و خیابونا نمیدونم چرا اونجا کسی احساس خطر نمیکنه تو کوچه ها رو موتورا تو گیم نتا .اعلام شد اقاهر کی ناراحته بچش نفرسته .الان که شبکه اموزش برنامه ی اموزشی داره با بهترین معلما شما ها بچه هاتون نفرستید به بقیه چیکار دارین بچه ی من تو ی کلاس پنج نفری اونم دو سه ساعت. اونم اونجا نره میره بیرون لطفا هر کی نمیخاد بچش نره به بقیه هم کاری نداشته باشه
متاسفانه گول زدن خودمان شده یک اصل با دوهفته زود تر شروع کردن مدارس قراربود چه شق القمری بشه این پروتکل ها چه ضمانت اجرایی دارن آموزش وپرورشی که آه در بساط نداره وبرخی اقلام مورد نیاز ادراتشو مدارس تامین میکنن چطور میتونه به خوبی عمل کنه مگه جون معلم ومدیر ومعاون جون نیست اونا از فولادن اولیا بیان مدرسه که چی بشه دستگاه اسکن ویروسن در ضمن ویروس میتونه نهفته بمونه و علامتی نداشته باشه من نمی گم آموزش تعطیل شه ولی میتونن به متقاضیان وام بدن تا تبلت و امثالهم تهیه کنن شاید بازده کمتری داشته باشه ولی اولویت اول حفظ جون بچه هاست یک دهم این پروتکل ها قابل اجرا نیست لطفا تو رویا زندگی نکنیم مگه مدیر ومعاون زندگی ندارن مگه خودشون بچه ندارن کی به اونا برسه؟بابا بکم به فرهنگیان بیچاره فکر کنید جناب وزیر لطفا به عنوان وزیر دو روز یه مدرسه رو اداره کنید ببینیم میتونید یه مدرسه عادی بدون پول رو اداره کنید
لطفا بچه هاتونو ب مدرسه نفرستید کرونا در کمین هست، اگه بچه هاتون مبطلا ب کرونا شن و خدای نکرده بمیرن مسعولیتش دست خودشما هست وزیر آموزش بچه خودشوهم نمیفرسته مدرسه شما چرا میفرستین با جون بچه هاتون بازی نکنید
داداشم کلاس ششمی،امروز مدرسه داشت،پاشد که رفت مدرسه،دبعد ۵دقیقه مامانمم رفت سراغش برش گردوند،مدیر و معلم هم گفتن بچتون چیزیش بشه ما مسئولیت قبول نمیکنیم،نفرستین بچه هاتونو،والا مردم تلاش کردن بچه هاشونو به این سن رسوندن وقتی میفرستی مدرسه،انگار فرستادیشون میدون جنگ،امکان داره دیگه نبینیش
من نمیدونم کارای روحانی تا کجا میخواد پیش بره اون از وضعیت اقتصاد و بوروس .... اینم از وضع مدارس خدا ازت نگدره
اگه خانوادها ی کمپین به مدرسه نرفتن راه بندازن و همه از فرستادن فرزنداشون به مدرسه امتناع کنن مشکل حل میشه و حتی جناب وزیرم استیضاح میشه
خدا کنه تو چاهی که برا مردم میکنید اول خودتون بیفتید
اگه دولت بخواد همچین مجازی راه اندازی میکنه که یادگیری بهتراز صد تا حضوری باشه ، مسئله اینه که نمیخاد ، فقط میخاد از مردم مایه بزاره ، نمیخاد پول خرج کنه جیبش خالی میشه تاحالا برای مدارس دولتی هم از جیب مردم خرج میکرده الان ضدعفونی کننده بده ، به جای هزینه این همه ضدعفونی کننده مثلا، هزینه سیستم مجازی وکتابهای الکترونیکی کنه .
مسول.یارئیس جمهور هرچی بگن درحد حرف تاعمل خیلی مانده
اینها ازلحاظ تخصصی فقط کلمه پروتکل رابلدند بکارببرند نمیدونندبچه ها ناقلان بی علامتند بارفتن بمدرسه ویروس کروناا را برای خانواده ارمغان میارند
آ قای وزیر زندگی خیلی سخت شده مدرسه را کجا ی دلمان بزاریم بچه مون که آ سم داره نمی تونه حضوری بره انلایین هم جز استرس و اضطراب هیچی نداره بچه مون دچار افسردگی شده بایک تلوزیون کوچیک و دوتا بچه که یکی جیغ میزنه شبکه پویا میخوام به خدا خسته شدیم وامکاناتی که نیست خدایا به فریاد دلمان برس
سلام ...ما ۸ ماه از خونه بیرون نرفتیم بچمو زندانی کردم الان بفرستم پیشواز کرونا . با خون دل بچه بزرگ نکردیم شما ناخردانه تصمیم بگیرید و اتفاق ناگوار بیفته بعد بگید ما این ویروس اینجوری پیش بینی نمیکردیم اقای وزیر اموزش پرورش خبر داری بیمارستانها آی سی یو کودکان نداره.. بچه ها و نوه های خودت محافظت میکنی به ما مردم عادی زور میگی این میز ریاست به کسی وفا نداره یکم منصف باش ... #من_بچه_مدرسه_نمیفرستم
مدارس قتلگاه بیش نیست ..آقای وزیر کی می تونه حال بچه ی ۶ یا ۷ ساله رو بفهمه .بچه ای ک در کنار آموزش باید شاد باشه راحت باشه خوب نفس بکشه ...ما کس خودش داستانی داره برای نرسیدن اکسیژن ب سلولهای مغز...استرس و نگرانی ک نکنه دوستش کرونا داشته باشه ..‌کادر آموزشی ک مرتب با اولیاهردم نگران سرو کار دارن و ممکن کادر رو بیشتر درمعرض خطر قرار بدن ...بعد از طرفی کادر آموزشی با بچه ها سرو کار دارن وای خدای من تصور این همهرحماقت از طرف سازمان آموزش پرورش غیر قابل تصور ! تازه در اخر اگر مشکلی برای بچه ها پیش بیاد خودشو کنار می کشه و یقه ی کادر آموزشی رو می گیره.‌‌والا ب خدا شیطان از دست اینا نمی دونه کجا بره ملق بزنه...
مگه بچه پروتکل حالیش میشه که آقای وزیرمیفرمایندسختگیرانه ترین پروتکل ها و مگه کادرمدرسه چندنفرن که بتونن کنترل کنند بابا مدارس حتی پول کاغذرو ازاولیا مطالبه میکنن اونوقت میان موادضدعفونی میخرن ؟ این مسئولین انگارتو یه کشوردیگه زندگی میکنن رویاییند
من هم نمیفرستم
آقای وزیر ما مگه بچه هامون رو از سر راه آوردیم مگه از جون بچم سیر شدم که بفرستمش مدرسه من حاضرم بچم تو خونه بشینه درس نخونه ولی مدرسه نره من با مدرسه رفتن بچم مخالفم
دقیقا دارین تلاش میکنید مناطق زرد رو به مناطق قرمز تبدیل کنید تشکر لازم نیست تکبیر بگید
با سلام
آقای وزیر و..... شما ۹۰ درصد مدارس دولتی را به هیات امنایی تبدیل کردید و مدرسه غیر انتفاعی ایجادشده است شما پول کاغذ امتحانی را از بچه ها میخواهید کاش اگر در یک منطقه یا شهر ۲۰ مدرسه غیر اننتفاعی ساخته میشد در مقابل باید ۲۰ مدرسه دولتی ایجاد میشد .
اصل ۳ قانون اساسی بند ۳

۳-آموزش و پرورش و تربيت بدني رايگان براي همه ، در تمام سطوح و تسهيل و تعميم آموزش عالي
اصل ۳۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد
یکم منطقی باشید، نصف بچه های دوم متوسطه سال قبل ترک تحصیل کردند، رشته کاردانش اهل کلاس حضوری نیست دیگه چه برسد به مجازی
با سلام اقای وزیری که میگین بچه ها برن مدرسه امسالو تعطیل میکردین بچه هامون یکسال دیرتر دیپلم میگرفتن چیزی از شما کم نمیشد
من که خودم معلمم درخواست مرخصی بدون حقوق دادم. شما دیگه خودت و میدونید با بچه های دسته گلتون.
اقای وزیر خجالت بکشیدبابا از خودتون پروتکل اولا فاصله دو متره نه یک متر دوما یه بچه سر کلاس حواسش به ماسکش باشه که کلافه اش کرده یا درس بدتر تو هیچ مدرسه از من نه مایع دستشویی دیدم نه پروتکل پس هی نشین بگو لنگش کنید خدا کنه خود خدا به ما مردم نظری کنه
تو این چند سال مشخص شده هر چی روحانی و دار و دسته اش میگن باید برعکسش عمل کرد وقتی میگن اصل بر حضوری یعنی اینکه کاملا غیرحضوری
نشستی‌اون‌بالابدون‌فکرداری‌تصمیم‌گیری‌میکنی‌‌درسای‌آنلاینی‌هم‌مشکل‌یادگیری‌دارندراه‌حل‌پیداکنید
با سلام خواهش میکنم یک سال آموزش رو تعطیل کنید. سلامتی آیندگان مملکت براتون مهم نیست؟ اگه نصف بچه ها برن بچه هامون لج میکنن که اونا هم برن. به خدا هیچ اتفاقی نمی افته اگه یک سال نرن مدرسه...
باسلام. گفته بودند: در مناطق باوضعیت قرمز کلاس حضوری نباشد، الان از هفته پیش وضعیت شهر ما قرمز شده، ولی کلاسها حضوری هست،بویژه در روستاها که امکانات بهداشتی زیر صفر است ومخصوصا در ابتدایی، وضعیت بحرانی بوده، ولی کلاسها کاملا حضوری برگزار می شود. در بین دانش آموزان هم موارد مشکوک وجود دارد، ولی کسی گوشش بدهکار نیست.
با سلام تو رو خدا سرباز معلمان گذشته رو جذب آموزش و پرورش کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟متشکرم
من بچم کلاس اوله.به شدت هم سریع سرما میخوره دیروز ک سر کلاس فرستادم گریه کردم انگار دارن جبهه میرن.خدا رو خوش نمیاد تصمیمی بگیرید چن خانواده بیچاره بشن بعد تازه بگین باید مدرسه بسته بشه.رعایت مدرسه با اینکه روز اول بود افتضاح بود من بچمو دیگه نمیفرستم مردم باید با هم همراه بشن.یا علی
با سلام خدمت تمام دوستان تمام این حرفها را هم که کنار هم قرار دهیم به این نتیجه میرسیم که بچه ها اگه یکسال دیرتر دکتر مهندس بشن بهتر از اینه که خدایی نکرده اصلا نشن کاش امسال کلا مدرسه واموزش را یکجا تعطیل میکردن
الان چند روز از بازگشایی مدارس گذشته و هنوز اکثر مدارس بلاتکلیف موندم هر روز یه چیزی میگین . یه روز میگین یه روز میگین حضوری یه روز هم میگین ترکیبی و.. اون شاد هم که واقعا قاطی کرده میشه خواهشا هر چه زودتر تکلیف آدم رو روشن کنید
سلام دوستان عزیز پسرتون بیسواد باشد بیهطر ه کی خدای نکرده ازدست بدين بچه‌ها تونه
نمیدونم نماینده ها دارن چکار میکنن چرا موضوع استیضاح این وزیر را مطرح نمی کنند
آقای وزیر مدارس استانها رو از نزدیک دیدی مطمئنم نه چون تا ولنجک . صادقیه . دربند و تجریش رفتی اگر به استانها می آمدی هیچ وقت با این خیال راحت پروتکل نمی دادی اصلا می دونی پروتکل چیه
مطمئنم نه اگر مثل ما از نزدیک در آی سی یو کار میکردی کهجلوی چشمت بچه و پیر و جوان با چه عذابی از دنیا نفس می کنن از جلوی اسپیلت نسخه نمی دادی
مدارس مایع ظرف شویی ندارن
نمیدونم واقعا نمیدونی یا روی خودت رو به ‌..‌
بیدار باش و یا بهتر بگم بیدار شو
با سلام
واقعیت این است که بچه ها در این سن و سال نمی توانند از خود مراقبت کنند
بهتر است آموزش مجازی و تاکید بر اصلاح زیر ساختهای لازم برای این نوع آموزش باشد.
با سلام
عزیزان چرا خودتونو خسته میکنید تصمیمی که دولت گرفته هیچ وق نقض نمیشود شما هم الکی جو ندین،،، هرکس به نفع خودش حرف میزنه یکی میگه حقوق معلمها باید دو سه برابر بشه! چون خودش معلم هس و دیگری اعلام میکنه مدرسه نرین خطرناکه و فلان! چون دانش اموز هس و دوس ندارد بره مدرسه،،، خانواده های محترم تا دیروز حدودا نود درصد همین بچه ها تو کوچه خیابون محیطهای اموزشی و ورزشی وجاهای عمومیو مترو و اتوبوس و مهمانی‌ها و مسافرتها و عروسی و مساجد ماه محرم و... شرکت میکردن، حالا اومدین با دلایل غیر منطقی میگین مدرسه ها اینجوری هس اونجوری هس، منم بعنوان یه شهروندم پس بیایید احساسی و جو گیرانه تصمیم نگیریم. با تشکر
سلام، من یک دانش آموز پایه ی هفتم هستم و امسال در مدرسه ی فرزانگان ۵ قبول شدم.
ببینید دوستان، اولا پروتکل هایی که از طرف آموزش پرورش گذاشته اگر همگی در مدارس رعایت بشوند، هیچ خطری بچه هارا تهدید نمی کند.
ثانیا در این اوضاع کرونایی همه متفق القول هستیم که بچه های باید کمی منفاوت تر از سال های گذشته در مدرسه درس بخوانند. این تفاوت در همان پوشیدن ماسک و دستکش و استفاده از مواد ضد عفونی کننده است. والدینی که واقعا نگران فرزندانشان هستند باید به آنها بیاموزند که فی الحال باید از ماسک و دستکش در مدرسه استفاده کنند تا خطری تهدیدشان نکند نه اینگه آنها را به مدرسه نفرستند( همه ی مردم دنیا می دانند که آموزش حضوری حتما موثر تر از آموزش مجازیست)
ثالثا این که جناب وزیر تصمیم گرفتند که تا جایی که بشود آموزش ها حضوری باشند، به همان دلیلی است که در پایان مورد دوم ذکر کردم. آموزش حضوری به صلاح دانش آموزان است به شرط این که والدین نکات بهداشتی و جراقبتی را به آنها آموخته باشند.
سلام واقعا متاسفم
من یه دانش اموز کلاس دهم هستم چون روستا مون مدرسه دبیرستان نداره مجبوریم بریم یه روستای دیگه خوابگاه چه جوری میشه رفت خوابگاه درحالی که هر دانش اموزی از هر روستا مییاد هفته ای یه بار میرن خونه از کجا معلوم تو اون دو روز کرونا نگرفته باشن بابام نمیزاره برم حالا بعد این همه زحمت درسم رو چیکار کنم می گم خانم اگه میشه مجازی بخونم میگن ما اجازه نداریم من الان چی کارکنم
آقای وزیر لطف کن بچه یا نوه خودتو بفرست مدرسه محله پایین ببین نیم ساعت طاقت میاری نمدانم شما بچه‌های خودتان کجا میفرستی واقعا درد داره
سلام چرخه اقتصاد بچرخه به قیمت جون بچه ها از خودتون مایه بذارید چرا با جون بچه ها بازی میکنید 130 میلیارد کمک هزینه اموزش و پرورش گرفته که مدارس تجهیز بشه والا همون مجازی بهتر بود پول رو به مناطق محروم میدادین
هر کی بچه اضافه داره بفرستش مدرسه
در بدترین شرایط اقتصادی هستیم وبه ناچار سپری میکنیم واقعامتاسفم که سلامتی وجان شیرین بچه های بیگناه وخانواده هاشون به خطر افتاده
سلام روزهمگی بخیر،بنده یک معلم بازنشسته هستم،امروزرفتم ببینم وضعیت بچه ها چطوره ،واقعا درحدبسیاربالایی خطرناک،به کلاسی سرزدم دیدم اصلا فاصله رعایت نشده ،ماسک ندارن،به مدیراعتراض کردم وگفتم اگراتفاقی بیفته بایدجوابگوباشید،الکی همان کلاس کوچک روجابجاکردن ،باعجله،که وضع بدترازقبل شد،نه نظارت هست ،نه احساس مسولیت ،بهترین کارهمینه که همه مانع رفتن بچه ها به مراکزاموزشی یروند،خداخودش این دبستانیها وهمه روحفظ کنه،خصوصا درروستاها،والسلام
در یک اتاق 12 متری ومدرسه کهنهوفرسوده بدون یک ریال مشارک یا سرانه چگونه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود ومدیر چه کند ـخداوند کمک کند
جناب وزیر نمیدونم رو چه منطقی شما ها همچین تصمیمی رو گرفتید شما خودتون رو جای خانواده های عزیز بزارید آیا تو این شرایط شما بودین بچه دبستانی خودتون رو به مدرسه میفرستادین
سلام به هموطنان عزیز نه مسولان ناکارامد!
والا این اراجیف فقط مال غیرانتفاعی هاهست وبس!!!اون کشورهای اروپایی وبدون نفت که همه چی به دانش اموزان میده!!دختررو فرستادم مدرسه وتمام مخارج چندبرابرشده بماند حالا اسپری ودستکش وماسک هم اضاف شده.مدرسه هم میگه باید ماژیک خصوصی و....بیارین.
اخه اون بیسوادی که میگه ارتباط باخانواده....بیادببینه کدوم مدیربدبخت توی پایین شهرجوابگوی سیل خانواده هست.ایا بچه ای که سرویس بهداشتی میره کسی متوجه میشه که ناقل یا....کورونا هست یانه؟سرویس هم که نمیشه!خودوالدین هم که اکثرا شرایط رو ندارن بچه هاشون ببرن وبیارن.
یکسال درشو ببندین تا یوقت نگین ماکه گفتیم اجباری نیست و....فقط بلدین شونه خالی کنین.فکرکارگر باشین بااین شرایط بد ومخارج بالا
اقای رئیس جمهور مدرسه رو تعطیل کنید اخه چرا بازه اگه پسر خودت بود به مدرسه میفرستادی یا مدیر آموزش وپرورش خودت رو شهید میکنی تا مدرسه باز بشه توهم بودی میرفتی مدرسه سر بزنی ؟
آقای وزیر8ساله زنگی مردم را به بازی گرفتید لطفأ جان بجه ها که آینده مملکت هستندرا به بازی نگیرید چرا خودتان زنگ مدرسه را از طریق رادیو کنفرانس به صدا در آمد
لطفا مدرسه ها رو تعطیل کنید
اگه‌مدرسه‌رفتن‌اجباری‌نیست‌پس‌چرا‌معلم‌ها‌تو‌شاد‌برای‌دانش‌آموزانی‌که‌میخوان‌غیرحضوری‌درس‌بخوانند‌درس‌نمیدن پس‌دوباره‌دارید‌زور‌میکنید‌خدانشناس‌های‌کافر
خود کرده را تدبیر نیست، متاسفانه برای جامعه ی ما کاربرد داره
سلام ،جناب چراپیام بنده روطوری منعکس فرمودیدکه خودم نتونستم بخونم،چه رسدبه دیگران
من که به هیچ وجه از جون بچه ام سیر نشدم هر وقت از جون اش سیر شدم خبرت میدم آقای وزیر
معلما باید تو مدرسه حاضر باشند، چرا که اون دروسی که نیاز به آموزش حضوری هست باید نوبتی دانش آموزان برن سر کلاس ،
هر معلمی هم که نمیاد سر کلاس، حقوق ماهیانه خودشو رو بده برا تهیه تبلت و گوشی برا دانش آموزان نیاز مند، در اینصورت کمی هم به عدالت نزدیک میشین که شبهه کار نکرده و حقوق گرفته هم پیش نمیاد.
من یه دانش آموزم،و نظرم اینه که مدارس باید یا باشه بشه یا کلا تعطیل بشه چون که درس خونده آنلاین هیچ باید نداره
سلام و عرض ادب به همه‌ی مردم کشورم . هرچقدر این بیماری طول بکشه نمی‌ذارم بچم بره مدرسه . تو این مملکتی که شما درست کردید فرق فوق لیسانس با بی‌سواد چیه ،وقتی که نه پول داری نه پارتی ...! من پدر این بچه بر حسب علاقه و بخاطر بازارکار ۲تا مدرک گرفتم و کارگر هستم ! چندسال درس خوندم و عمرم و پولمو دادم به شما که آخرش کارگری کنم ...!
فقط حرف. فقط حرف فقط حرف
به کدوم مدارس سر زده شده اخه ؟
مگه از جون بچه هامون سیر شدیم با بدبختی داریم بزرگشون می کنیم .
از این طرف می کشن از طرف دیگه میگن بچه دار شین می خوان جبران کنن
واقعا من به چشم خودم دیدم که بچه ها تومدرسه بدون ماسک کنارهم نشسته بودند. ازسروکول همدیگه بالا میرفتن. مدرسه هیچ پروتکلی نداشت. ورودی مدرسه دمه سالن یه تیکه پارچه مثه چادر پهن بود خشک خشک. بچه ها پا میزاشتن میرفتن داخل. من به چه امیدی جیگر گوشمو بفرستم مدرسه. توروخدا یه فکری واسه این طفله معصوما بکنید
ما که دیگه خودمون آب ازسرمون گذشته. بچه ها گناه دارن
بچه های کلاس اول را در یابید بچه هایی که هیچ ذهنیتی از فضای مجازی ندارند
مدرسه ای که در سالهای قبل از عهده ی خرید یک دستمال کاغذی برای دبیران ناتوان بود و یا از عهده ی خرید قند و چای برای زنگهای تفریح دبیرش بر نمیامد در شرایط کنونی چطور میشه اداره بشه که بچه های مردم کرنا نگیره
سلام به آقای وزیر بنده سال پیش دانش آموز نهم بودم به دلیل اینکه گاهی اوقات من به مدرسه نمی رفتم تو خونه درس میخوندم تا حدودی آموزش مجازی مشکلی نداشتم.امسال نه تنها نمره کل کارنامه نوبت دومم 20شد بلکه در مدرسه تیزهوشان و نمونه قبول شدم. پس دانش آموزان غیر از دوره اول ابتدایی نباید بهانه بیارن ما مجازی یادنمیگیریم مشکل از خودتونه اینقدر فیلم آموزشی توشاد هست که من از تماشا کردنش لذت یکبار نشده چندین بار گوش می دم در ضمن مدرسمون درسال گذشته در 3ماه اول کرونا هیج کلاس مجازی هم نگذاشته بود. خواهشا با جون من و امسال من بازی نکنید. چون خودتونو از آینده نیروهای انسانی محروم کردین.در ضمن برای معلم هایی میگن پول اینترنشون زیاده یا بهونه میارین یا واقعا کند ذهن تشریف دارید میتونید یک فیلم از خودتون بگیرین(نه به صورت آنلاین) به اندازه چند درس به صورت جداگانه فیلم بگیرید درس بدین بعد تو فلش بریزن به مدرسه فایلشو انتقال بدسندبه مدرسه تحویل بدین که یا اطلاع رسانی کنن که والدین یک فلش بیارن که تا آخر هفته بمونه و هرچی تدریس داشتن توش بریزن بعد تحویل بگیرن ودر صورت نیاز سوال بپرسن ویا مدیر مدرسه با اینترنت مدرسه درگروه کلاسی شاد بندازه و بعد تکلیف بگین از نظر من کار سختی نیست توهر خونه ای یک تخته وایت برد پیدا میشه. بعد یک تکلیف یک آزمون بگیرن با اینترنت مدرسه در همگام. پس الکی بهونه نیارین. جناب آقای وزیر در تمام کشور های پیشرفته آموزش مجازی رواج داره پس فکری برای نوسازی آموزش پرورش داشته باشین.با تشکر.
سلام جناب وزیر لطف کنید بیاین مدارس خوزستان را ببینید مدارس دولتی که مربوط به دهه پنجاه بازسازی شدن مدارس خوزستان اب ندارن برق هم هر روز نیم ساعت قطع میشه لطف کنید پاره جانت را به این مدارس جهت تحصیل بفرستین چرا مدارس ایران را با اروپا مقایسه میکنید ایا شما هر روز ماسک رایگان در اختیار دانش اموز میزارید ؟
ژل ومایع به کنار
جمعش کنین بابا مدرسه دولتی ک همین اقای وزیر اعلام کرد مدارس دولتی حق ندارند پول بگیرن داره 1/500 یک میلیون پانصد تومان شهریه میگیره
سلام ، خب درسته که درس خوندن تو کلاس فهمیدنش خوبه ولییییییییی تو مدرسه ای که امکاناتش خوووووووب باشه نه این که بجای ضد عفونی کننده با وایتکس گند بزنن تو کفشی که پولش رسیده تااااا کجااااااا فردا کرونا زیادشد، نگین رعایت نکردند، نگین خر بودن بارشون کردیم ،مثلا ما آینده کشوریم .
نفرستید خودتون راراحت کنید حرص هم نخورید،،،،من اگه وضعیت سفید هم بشه نمیفرستم
سلام مجدد،چرادونظرکه دادم حذف شد؟وضع حروف وکلماتی که کاربران ارسال کردن مثل نظربنده ،ناخوانامنعکس شده،لطفا رسیدگی فرمایید،باتشکر
سلام دیروز ۶۰ هزارتومان از من بابت ضد عفونی کننده مدرسه از من گرفت نه رسیدی داد فقط هم نقدی میگیرند ممنون آقای وزیر که پروتکل را رعایت میکنید
با سلام /اگه وزیری اینجوری است به خدا قسم من همزمان می توانم سه وزارتخانه را مدیریت کنم .آخه وزیر محترم تهران نشستی میگی آموزش و پرورش سختگیرانه ترین پروتکل های بهداشتی را در آغاز بازگشایی مدارس رعایت کرده .پاشو سرزده دوتا مدرسه تو شهر ها یا شهرستانهارا بازدید کن آن وقت بگو /بچه ابتدایی بغل می ندازه همدیگر را میگیره آن میدونه پروتکل چیه یا تو کلاس ۱۲ متری فاصله ۱متری معنی دارد پس ما اینا می فهمیم که مردن دانش آموز برای شما مهم نیست همون جوری که الان تو کشور می بینیم روزانه چه تعداد از هموطنان ما بعلت سهل انگاری هم فکران شما می میزند التماس تفکر
اقای ریس اخه تا کی شعار من جانبازم وام اس هم دارم خانمم دیابت گرفته از بس استرس وارد شده بهش بنیاد یک ریال هم به من نمیده چطور جگر گوشمو بفرستم مدرسه که سال اخرشه اگه کرونا بگیره هر ۳نفرمون نابود میشیم کاش جای من بودین میفهمیدین چی میگم البته خدا نکنه شماها مریض شین مثال زدم بفکر بیماران خاص هم باشین هر کی کار شکنی کنه تو همین دنیا جواب پس میده
من ب عنوان ی دانش آموز باباز شدن مدارس مخالفم چون با چشم خودم میبینم که هیچ کس کرونا را جدی نمیگیره
هر وقت بچه خودتون رو فرستادید مدرسه دولتی بعد بیایداعلام کنید ما با خیال راحت بچه هامونو مدرسه میفرستیم اصلا میفرستیم همون مدرسه که بچه شما میره
سلام به آقای وزیر بنده سال پیش دانش آموز نهم بودم به دلیل اینکه گاهی اوقات من به مدرسه نمی رفتم تو خونه درس میخوندم تا حدودی با آموزش مجازی مشکلی نداشتم.امسال نه تنها نمره کل کارنامه نوبت دومم 20شد بلکه در مدرسه تیزهوشان و نمونه قبول شدم. پس دانش آموزان غیر از دوره اول ابتدایی نباید بهانه بیارن ما مجازی یادنمیگیریم مشکل از خودتونه اینقدر فیلم آموزشی توشاد هست که من از تماشا کردنش لذت میبرم یکبار نشده چندین بار گوش می دم در ضمن مدرسمون درسال گذشته در 3ماه اول کرونا هیج کلاس مجازی هم نگذاشته بود. خواهشا با جون من و امسال من بازی نکنید. چون خودتونو از آینده نیروهای انسانی محروم کردین.در ضمن برای معلم هایی میگن پول اینترنشون زیاده یا بهونه میارین یا واقعا کند ذهن تشریف دارید میتونید یک فیلم از خودتون بگیرین(نه به صورت آنلاین) به اندازه چند درس به صورت جداگانه فیلم بگیرید درس بدین بعد تو فلش بریزن به مدرسه فایلشو انتقال بدسندبه مدرسه تحویل بدین که یا اطلاع رسانی کنن که والدین یک فلش بیارن که تا آخر هفته بمونه و هرچی تدریس داشتن توش بریزن بعد تحویل بگیرن ودر صورت نیاز سوال بپرسن ویا مدیر مدرسه با اینترنت مدرسه درگروه کلاسی شاد بندازه و بعد تکلیف بگین از نظر من کار سختی نیست توهر خونه ای یک تخته وایت برد پیدا میشه. بعد یک تکلیف یک آزمون بگیرن با اینترنت مدرسه در همگام. پس الکی بهونه نیارین. جناب آقای وزیر در تمام کشور های پیشرفته آموزش مجازی رواج داره پس فکری برای نوسازی آموزش پرورش داشته باشین.با تشکر.
دولت تدبیر گفته مدرسه ها باز بشه پس باید به هر قیمتی این اجرا بشه مگه جان آدما ارزشی داره برای ایشان من که بچه مو نمیگزارم بره مدرسه.
سلام،
برای متوسطه دوم و.کنکور هر فیلمی خواستید به طور رایگان در سایت الا هست
برای متوسطه اول و ابتدایی هم سایت کانون
چرا این همه ....
به نظرمن کاروزیراموزش وپرورش فقط رفع تکلیفه چون فردامدرسه نباشه معلمان ودبیران حقوق میخوان زورشون میادپول مفت بدن فقط بخاطرهمین است وبس
بین فرزند بیسواد زنده با فرزند خوابیده تو قبرستان یکی را انتخاب کنید حالا بچه هاتون رو بفرستید هیچ نظارتی و هیچ پروتکل بهداشتی در مدارس انجام نمی شود
مدرسه ها را تعطیل کنید و کلاس غیر حضوری باشه
مجازی نمیشه درس خوند
من حضوری میریم خییییلی تمیز و خوب
سلام لطفا خانواده هارو مجبور نکنید بچه ها شون رو بفرستن مدرسه من مخالف هستم و اموزش مجازی رو ترجیح میدم سال قبل هم مشکلی نداشتم با اموزش مجازی
من دوتا سوال ازاقا وزیر دارم اقای وزیر من شخصه رفتم مدرسه شیخ بهایی دخترانه منطقه ۱۵ کیانشهر حتی مواد ضدعفونی کننده درب وردکدی برای ایزوله ندارن اونوقت شما میگن نداروش کامل اماده کردین اینا ازاولیا میخون که بیان کلاسارو تمیزکنند روچه حسابی من دانش آموزمو باید بفرستم چنین مدرسه ای دوم اینکه اگه پورتکل ها رعایت میشه چرا خود رئیس جمهور به صورت حضوری نیومدن سال تحصیلی رو افت تاح کنند مگه خونه مسیولین ازمردم رنگیتره چرا شما خودتونو ازمردم بالاترمیبنید چرا خود وزیر نمیاد به تک تک مدارس به صورت حضوری سربزنه اگه پوروتکل ها رعایت میشه بیان حضوری ببین درمدارس چه اتفاقی داره میوفته اقایه وزیر واقعا شما واقای روحانی خونتون ازمردم خوش رنگتره؟
اگه مدارس ما مثل بقیه ملت ها بود چ مرگمونه نریم مدرسه ی روز اختصاص بدین واسه ما دانش اموزا سر بزنید ب مدارس خوزستان با بدترین شرایط بی ابی و گرما تو این شرجی اونم باید ماسک بزنیم مگه ما خریم این همه رو تحمل کنیم
اونی که پول نداره مواد ضد عفونی بخره چی کار کنه شما که مدرسه باز میکنین فکر همه جاشو بکنین لطفا
این کلاسای حضوری ادامه پیدا کنه تا یکماه دیگه تو کوچه و خیابون پره جنازه میشه ، تو هر مدرسه ۲۰۰ نفری حداقل ۵ نفر ناقل کرونا وجود داره حسابشو بکنین اینا هر روز کنار هم بشینن همه کرونا میگیرن و انتقال میدن به خونواده هاشون
وقتی بعضی از خانواده ها بچه هاشون میبرن مدرسه
وحضوری میکنن باید هم معلما بگن تا زمانی حضوری هست نمیتونیم از طریق شاد تدریس کنیم واقعا برای اون خانواده که از جون فرزندانشون سیر شدن متاسفم
اگه با یه سال نرفتن ب مدرسه بچه های خودم میگم دکتر و مهندس میخوان بشن خواهشن نشن
با این مدیریت که مسعولین دارن و با جان فرزندان مون بازی میکنن
واقعا متاسفم
با سلام از استان اصفهان مینویسم. گله دارم از مسولین استانی وقتی 90 درصد شهرستانهای اصفهان وضعیت قرمز شدید کرونا دارند و آموزش و پرورش 6 تا منطقه رو که خود اصفهان هم شامل میشه رو گفتن فعلا با تاخیر باز بشن حالا یک هفته دو هفته سه هفته مشخص نیست اما منطقه ما شهر خورزوق در 7 کیلومتری اصفهان مدارس باز شدن و بچه های ما و مدیران و معلم‌های این منطقه شدن موش آزمایشگاهی تا آقایان که ظاهرا خدنشون رنگین‌تر هست با آزمایش و خطا ببینن صلاح هست اونها هم سال تحصیلی رو آغاز کنند یا نه. در این میان تشکر میکنم از مدیریت و معلمان مدرسه ابتدایی شهید حیدری اسلام آباد خورزوق که دلسوزانه با همه مشکلات کلاسها رو به 4 گروه تقسیم کردند و گروه‌های زوج و فرد و الف و ب رو مشخص کردند تا در نهایت در هر کلاس درس 10 دانش آموز باشند و زمان آموزش رو 1.5 ساعت کردن در هر روز برای هر گروه. سرایداری و اعصای انجمن اولیا در حیاط حصور دارند هم بچه ها رو رصد می‌کنند و کسی بی حال بود بلافاصله اقدام می‌کنند و در کلاس و راهرو هم ناظم و معلم بر ماسک زدن و فاصله بچه ها از هم نطارت دارند. واقعا خسته نباشید. ولی کاش عدالت واقعا اجرا می‌شد و شهرستانها از لحاظ امکانات با مراکز استان ها هماهنگ بودند.
تصمیم احمقانه اینا خیلی مشکوکه!
چقرز گناه دارن مردم و دانش آموز های ما .
کاش تو دستگاهامون یک دلسوز. یک کسی که فقط ب فکر پول نباشه وجود داشته باشه.
کاش یکی باشه صدای مردم ما رو بشنوه.
هیچ پروتکلی در مدرسه اجرا نمیشه به بچه های ابتدایی که خیلی هاشون بیماری زمینه ای دارن میگن دو تا ماسک رو هم بزنید این بچه ها از کرونا نمیرن پشت ماسک خفه میشن تو رو خدا کلاسها رو مجازی اعلام کنید دیگه از این بلا تکلیفی خسته شدیم سال تحصیلی قبل با اینکه کرونا یه دفعه ای اومد ولی آموزش خیلی بهتر از الان بود چون تکلیف مشخص بود و همه مجازی بودن ولی الان که روش برنامه ریزی کردن کاملا بلاتکلیفیم.
تمام حرفهایشان دروغ است در این سالها ثابت شده
من با حضوری کاملا موافقم مدارس استان یزد به خوبی رعایت میشه من شخصا از مدرسمون راضیه تو که میری تب سنج و ضد عفونی کننده تازه تهویه هوا هم عالیه مرسی از حضوری . من به عنوان دانش آموز حضوری برام بهتره من امسال کلاس نهم هستم مرسی وزیر
آقای وزیری که میگی بچهای باید حضوری برن مدرسه خودتون از جلوی مدرسه هم رد نمیشین بعد بچها برن مدرسه برای شما مهم نیست که کی بمیره کی زنده بمونه
تمام بازي سياسيست
دليل:
راه افتادن بازار لوازم و تحرير( با حضوري شدن مدارس والدين به خريد لوازم تحرير ميروند تا بازار راه بيفتد)

بعدم، مسئله نرم افزار داخلي نيست!
مسئله نرم افزار دولتي است
اين همه در دانشگاه هاي شريف نرم افزار هاي حرفه اي تر از شاد طراحي شده ( كاملا داخلي) اما اموزش و پرورش شاد را اجبار ميكند كه نرم افزاري بسيار ضعيف است
پس دوستان احمق نشيد
استفاده از شاد حمايت از نرم افزار داخلي نيست
حمايت از نرم افزار دولتي است!!

متاسفم .... همه اين تقصير خودمان است كه راي داديم
لطفا"مدارس را کلا"تعطیل کنید آقای وزیر آموزش مجازی هم به درد بچه ها نمیخوره و هیچی یاد نمیگیرند.
مانمیتونیم با زندگی خودمون بازی کنیم روز اول که رفتیم مدرسه نه ضد عفونی کرده بودند نه نکات بهداشتی مدرسه رو رعایت کرده بودند کلا افتضاح بود هر موقع شمابچتونرو فرستادین تو همچین مدرسه ای درس بخونه با این وضعیت اونوقت ما هم میریم مدرسه همون مجازی بهتر حداقل الودگی و کرونا نداره
باسلام
این همه ایراد میگیرید که چی؟
یک کمی هم فکر معلمان گرامی باشید که این وسط علاوه بر الاف شدن خودشون ،بچه هاشون هم سرگردان هستند.
معلم مگه عضو جامعه و مدرسه نیست؟
یک روز میگن در شاد تدریس کن،یه روز میگن هم شاد هم حضوری،یه روز میگن فقط حضوری در مدرسه اونم فقط ۳۵ دقیقه.بانصف دانش آموزان.
نصف دیگه جلسه بعد. یک بار هم برا شاد تدریس کن.
یعنی معلم برای یک درس،۳ بار تدریس در روز داشته باشد.
علاوه بر خستگی مضاعف برا معلم،بیماری هم بگیره یا نگیره، دیگه بماند.
وای به حال معلم بیچاره ای که بیماری زمینه ای هم داشته باشد.
لطفاً یک کمی انصاف داشته باشیم.
خودم معلم نیستم،ولی شاهدیم در منزل و مدرسه همسرم چه زجری می‌کشه.
وزیر کل آموزش و پرورش بیا ببین شهر آبادان همه پارتی بازیه من یکی ازمادرای ک فرزندم ازمن دوره ومن از پدرشون جدا شدم این پسر بنام مبین عچرش فرزند یوسف ساکن آبادان لین 14اصلی فرعی 1نزدیکترین مدرسه بنام آرمان فرهنگیان مدیر مدرسه بنام خانم گودرزی که با پسرم بد تا کرده وهیچ موقع پسرم درک نکرده آیا این بچه چرا آنلاین نیست برای چی تو برنامه شاد نیست آن با یک خانواده ضعیف پیش مادر بزرگ وخواهر برادرش زندگی میکرد یا یک گوشی نمیشد درس بخونه و پارسال رد شد این مدیر مدرسه اعلام کرد پسرتون باید از مدرسه من بیرون ببرین جای دیگه وامسال پسرمن بدون تکلیف انسانیت کجاس خانمی ک حجاب مکمل داره اما انسانیت نداره بیا ببین خوزستان تو چ استحلاکی هستن مدیر خوب ون ریس آموزش و پرورش خوب همه باهم یکی هستن پسرمن چ گناهی داره ک تا حالا بدون تکلیف ومدارس دیگی دور از منزل هستن
بچه ها برم مدرسه بعد دور از جونشون بر اثر کرونا فوت بشن بعد میبیند آمار فوتی ها داره میره بالا آنوقت میگید تعطیل بشه مدارس همیشه کارتون همینه جون مردم واستون مهم نیست این طفل های معصوم چه گناهی کردم که قربانی بی تدبیری شماها باید بشن خدا وکیلی بچه خودتون بود میفرستادی بره؟؟؟؟؟
با سلام
انتخاب ها با والدین خانواده باشه بهتره، هرکسی برای نظراش دلیلی رو داره، و خود والدین مسؤلیت
فرزندشان را به عهده دارن، دانش آموز سخت کوش برای یادگیری درس، یا دانش آموز در معرض خطر ابتلا به کرونا "کووید19"
امان از بی تدبیری اون وزیر بعدم تک تک مدارس
عمر خودتان کردید به بچه ها کار نداشته باشید ما نمی گذاریم بروند مدرسه افتاد .....
چرا دروس غیر ریاضی و فیزیک و شیمی رو غیر حضوری نمیکنن و دروس نیازمند به امزش حضوری رو با رعایت پروتکل با جمعیت محدود روزانه برگزار کنن اونجوری ضرفیت کلاس جوابگو هست
ازتون خواهش میکنم مدرسه ها رو تعطیل کنید چون خودم که دانش آموزم رفتم مدرسه هیچ کس رعایت نمیکرد همه ی بچه ها همدیگرو بغل میکردن واقعا اگه شما بودین بچه هاتونو میزاشتین برن مدرسه
آموزش ها باید برای پایه های نهم و دوزادهم حتماحضوری شود
من معلمم ، کدوم پروتکل سختگیرانه به اسپری الکل میشه پروتکل!!!!!!؟؟
خواھشأ ھمتون بریڈ مدرسہ کرونا بگیرین بعد بمیرین تا مسوولان بمونن بخورن و بخوابن
به نظر من نباید حضوری میکردن مدرسه رو
سلام امسال مدرسه به کلی تعطیل بشود خیلی بهتر هست چون ما از لحاظ امکانات صفر هستیم.امروز بچه خواهرم مدرسه رفته بود کلاس اول فقط نقاشی کشیدند و بازی کردند .
من حضوری روبیشتردوست دارم
من پسرم ودختر را تحت هیچ شرایطی مدرسه نمیفرستم مسولین فقط حرف میزنن گوش ندین بچه کرونا بگیره حتما باید اعزام بشه به یک مرکز مجهز پس چرا با جان بچه ها بازی میکنید
اقای حاجی میزایی، تو رو جون هرکی دوس داری یه کم به فکر باش، یه کم اون کله رو به کار بنداز
مگه ما دانش اموزا چه ظلمی در حقت کردیم کع میخوای هممون رو دسته جمعی ببری سینه قبرستون
مگه نمیبینی والدین نگرانه بچشونن، تو خودت نوتو بفرس یه مدرسه دولتی، ببین یه دیقه دووم میاره اون تو، من خودم یه دانش اموزم، دارم وضع رو
میبینم، ترو خدااا یه کم به فکر باشید، با شمام هستم اقای رییس جمهور
با سلام آیا درآ آموزش و پرورش اولویت با دانش آموزان و آموزش است اما بعضی مدیران اولویت رابه استراحت دبیران و تبدیل کلاس ها به خوابگاه کرده وچون آموزشگاه دونوبته ابتدایی دوره اول دبیرستان است اجازه نمی‌دهند دانش آموزان ابتدایی ازفضا آموزشی استفاده کنند لظا کلاس درس راناچاردرمحوطه باید تشکیل دهیم
ای وای
دیروز از من پنجاه هزارتومان گرفتن تا کتابهای کلاس پنجم رو دادن،با اینکه از پارسال پول کتاب ها رو داده بودیم،این بود آمادگی کاملتون برای باز کردن مدارس،من فرزندانم رو به مدرسه نمیفرستم
حالا شما خیلی به فکر افتادین که کرونا هست زمانیکه گردش میرفتین خیابونا ترافیک بود خب نمیگفتین کرونا هست الان برا مدرسه رفتن صداتون دراومد هرکی جای شما بود دیگه یاد میگرفت باید با کرونا زندگی کرد..دختر منم میره مدرسه اما مثل مدرسه خصوصی شد تو هرکلاس سه نفرن دوروز بیشترم نمیره خودمم همونجام اینقد بهونه نکنید درس خوندن اگه سخت شده روشهای هم درمدرسه گذاشتن اگه کرونا امسال باشه سال دیگه هم هست میخواین بازم بگین بچم نره مدرسه
من امروز مدرسه بودم هیچکس اهمیت نمیداد حتی حال یکی از دانش آموزا بد بود و نیمکت ها کنار هم دو نفره بود لطفا آموزش هارو غیر حضوری کنید.
من با بازگشایی مدارس موافقم چون خدایی اونایی که تو خونه درس میخونن بیشترشون اصلا نمیخونن موقع امتحان هم از هم دیگه تقلب میزنن اصلا سواد ما کشکی و آبکی میشه مدارس باز شد حالا ما باید بهداشت فردی خودمون رو رعایت کنیم وقتی ما بهداشت رو رعایت نکنیم وزیر بهداشت و میرزایی چه کار ی ازشون برمیاد
پسر من روز اول یعنی پانزدهم شهریور به مدرسه رفته 2روز بعد وقتی شب خوابید ساعت 3صبح دیدم که اصلا نفسش بالا نمیاد همش خوروپوف ونفس تند تند میزدوخودشو می خواروند اولش فکر کردم به خاطر نیش حشره خودشو می خوارونه ولی وقتی چراغو روشن کردم وبدنشو نگاه کردم دیدم کل بدنش کهیر زده ازصورت بگیر تامچ پا،ازترس کرونا واینکه علائم کرونا خارش پوست وکهیر وتنگی نفسه هنوز نتونستم ببرمش دکتر،ولی واسه ساعت 5عصر نوبت مطب گرفتم،به خداقسم اگه بچه طوریش بشه سقف آموزش وپرورشو روی وزیر ومسئولانش خراب می کنم،این بود رعایت پروتوکل بهداشتی واقعا آنهم به صورت شدید،پسرم میگه یکی ازهمکلاسیهاش بدون ماسک سرفه می کرد ودرست پشت من نشسته بود
اوج پروتوکلی که مدرسه ما رعایت کرده بود یه تشت آب وایتکس گذاشتن پا بزنیم توش بریم
منم دخترم و نمیفرستم مدرسه نه به مدرسه
خیلی تمیز هممون رو پیچوند
دسخوش
سلام آقای وزیر
وقتی قراراست دانش آموز یک روز در هفته مدرسه برود کلاس حضوری معنی ندارد
وقتی معلم به خاطر سابقه ‌کار بالای ۲۰ سال بجز پنج شنبه یک روز در هفته هم تعطیل قانونی است.نمی خواهد بیشتر از ۴ روز در مدرسه باشد چطور می شود کلاس ۳۷ نفره را سه روز در هفته حضوری آموزش داد.
هیچ کس نمی خواهد به خاطر این شرایط ایثار کند.
سلام دوستان بنده نیروی خدماتی مدرسه هستم خدا شاهده انقدر ضد عفونی میکنم که وقتی میخوام بیام منزل بو مواد ضد عفونی گرفتم چون این یک تکلیف بر عهده ما نیروی خدماتی های مدرسه هست و بنده خودم را مدیون بچه ها میدونم اگر درست ضد عفونی نکنم .
والا بچه بزرگ دانشگاهی ها که بیشتر بلدن رعایت کنن انلاینه ما دبستانی هاکه درس نمیتونیم رعایت کنیم باید بریم
باسلام
کدام کار دولت تا به امروز عقلانیت بوده؟ قیمت مسکن/قیمت خودرو/طلا/سکه/ارز. و سهام! یا قیمت کالاهای اساسی!
آموزش و پرورش می خواهد مدارس شهریه ها رو از دانش آموزان بگیرن و به خاطر اون مدرسه ها تو این شرایط حضوری کردند.
البته مدارس غیر انتفاعی هم نمی خواهند تو وضعیت ضرر کنند.
واقعا متاسفم برای دولتی که برای برگزاری مراسمات ایام محرم کلی قانون و پروتکل آوردند و گفتند کرونا ست، مذهبی ها می‌خواهند مردم را به کشتن دهند، اما برای بازگشایی مدارس اینگار نه اینگار، و عملا کرونا را شکست دادیم
یه جوری از کرونا گرفتن بچه ها تومدرسه ابراز نگرانی میکنین که انگار این چندماه بچتون رو توخونه نگه داشتین
چطور مجلس عروسی و عزا و دورهمی ها ی فامیلی و مسافرت های شمال برین بچتون کرونا نمیگیره مدرسه خطر داره واسش؟؟؟؟
سلام‌من خودم به عنوان یه معلم ابتدایی چطوری میتونم روزانه با۱۸ دانش آموز که هر کدوم شاید ناقل باشند به تدریس بپردازم آیا خودتون حاضریداین کار رو انجام بدید
چرا اینقدر خودتونو درگیر حرفهای این و ان میکنید ببینید عقل و منطق چی میگه علم پزشکی چی میگه چرا یکی دیگه باید برای زندگی و زنده بودنتون تصمیم بگیره با نرفتن به مدرسه و یک سال عقب افتادن از درس هیچ بچه ای ضرر نمیکنه ضرر اون میکنه که مصلحت زندگیش عمل نکنه .کمی منطقی فکر کنید وقتی با این همه مشقت و بد بختی و با سرخ نگه داشتن گونه با سیلی بچه بزرگ میکنید چرا بخاطر ندانم کاریهای یک عده ناکارامد بچه ها ازببن بروند خانواده ها نابود شود . عیب کار در خودمان است جانم .
آقای وزیر دو راه بیشتر نداری:
۱_یا مدارس رو تعطیل میکنی
۲_یا ما به مدرسه نمیریم
یک خانمی میگفت 'دخترم ابتدایی است بعداز برگشت از مدرسه دیدم ماسکش عوض شده 'بهش گفتم چرا ما سکت تغییر کرده بهم گفت مامان با دوستم عوض کردم'حالا خودتان قضاوت کنید!
تورو خدا تو رو به اون قرآن مدرسه رو‌تعطیل کنید بچهای معصوم گناه دارن اگه یه اتفاقی برای یه بچه بیوفته چطور میشه جبران کرد هزینه اینترنت هم خیلی سنگینه ولی حاضریم با هر سختی نون شب نداریم اینترنت بگیریم مجازی کار کنن ولی حضوری نرن تو رو خدا حضوری رو‌تعطیل کنید
فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه
امسال مدرسه برا بچه های من تعطیل و باز نشده هست
ضمن عرض سلام خدمت هموطنان عزیز، من پارسال دخترم از عدم نظافت سرویس بهداشتی و نبود مایع دستشویی در مدرسه همیشه اظهار ناراحتی می کرد و متاسفانه به رغم تذکرات اینجانب به مسولین مدرسه اقدام موثری از سویشان انجام نشد و نهایتا هم به دخترم گفتند اگر ناراحتی خودت سرویس بهداشتی را نظافت کن. واقعیت این است که وقتی مسولین مدرسه تااین حد نسبت به انجام موارد بهداشتی قصور می ورزند چگونه ما دراین شرایط بحرانی جگرگوشه هایمان را به امید اجرای پروتکل های بهداشتی به آنها می سپاریم!چرا حساسیتی را که برای برگزاری چند ساعت کنکور داشتند را برای بازگشایی هرروز مدارس ندارند!چرا فکر می کنیم بچه هایمان قادر به کسب آموزش بصورت مجازی نیستند! قطعا سلامت فرزندانمان از هر امری واجب تر است و می بایست خودمان و تنها خودمان شرایط را بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا ریسک ابتلا فرزندانمان به بیماری کرونا و درماههای پیش رو انفلو آنرا به حداقل ممکن برسد.
هیچکس ب فکر ما نیست دولت فقط فکر جیب خودشه جون بچه هامون مهمتر از حرفای الکی وزیر
حضوری بودن مدرسه واقعا در شرایطی که وضعیت کورنا نباشه خوبه . من خودم دانش آموزم سال آخر به چشم خودم میبینم هیچ کس رعایت نمیکنه انگار که کورنا نیست . و دبیران هم چیزی نمیگن. اگه دانش آموز ها میدونستن تو فضای مجازی مطالب بهشون میدن مدرسه نپذیرفتن اما این جوری نیست معلم ها میگن باید میومدن .
آقای وزیر زحمت می کشیدید سال تحصیلی را حضوری در مدرسه ای افتتاح می کردید، و این جلسه هم بصورت ویدئو کنفرانس بوده از ترس، خودتون مخفی شدید و برای مردم نسخه می پیچید
من عیک مزنم پشت گوشام درد میکنه وای به حاله بچه ها ومردم از کش باریک ماسکها
سلام من با کلاس های حضوری مخالفم.
چرا خودتون ویدیو کنفرانس میگیرید که کرونا نگیرید ولی بچه های مردم رو به مدرسه میفرستید
کِی بشه امام زمان بیاد تا همه چیز درست بشه و عدالت برپا بشه که بعضیا از ترس جونشون ویدیو کنفرانس میگیرن و بچه های مردم رو به مدرسه میفرستند
باسلام
من خودم دانش اموزم کلاس نهم بچه ها در کلاس هیچ رعایت نمیکنن ومن مجبورن بیام مدرسه خاهشن مدرسه طعتیل کنید
من خیلی مدرسه رو دوست دارم امید وارم که بریم
من دانش اموزام
والا به خدا مجازی بچه هابیشتر یاد می گیرند چون مادرا فیلم اموزشی را که می بینند بیشتر میفهمند موضوع درس چیه،،،،اخه نیست اموزش وپروش همیشه تو مدارس سر میزد حالا امسال زرنگ شده میخاند بازرس کرونا هم بزارند،،،برید ببینید مدارس گند از سرشون بالا میره مدیر مدرسه هیچیش نیست ،،به بچه ها میگفت کلاسا را خودتون تمیز کنید دیگه امسال که میگه سم پاش بیارید وکلاسا را ضد عفونی هم بکنید
با سلام.
مدارس دولتی چه امکاناتی دارند که انتظار دارید بچه هامون رو بفرستیم.خیلی نامردید که توپ رو انداختین تو زمین والدین و مدیران مدارس.خیلی خوب رفع تکلیف می کنید.
نهایت لطف مدیر مدرسه رسیدگی به نظافت سرویس بهداشتی هست و هیچ گونه امکانات دیگری در اختیار مدارس دولتی نیست.
کدوم پروتکل رو رعایت می کنید می شه بگید ما هم در جریان باشیم
سلام به همه ی خانواده ها یک سال هم به جایی برنمیخوره مدرسه نفرستید یک سال مدرسه رو تعطیل کنن تا سال بعد خدا کریمه شاید واکسنش پیدا شد
درس و مدرسه رو همیشه میشه جبران کرد ولی سلامتی رو نه. امسال نباید آموزشی باشه. نه حضوری نه مجازی. چطور میشه مجازی درس خوند و امتحان نهایی داد؟ واقعا اون درس خوندن به درد کی میخوره؟
هروقت اقای وزیر جلساتتون ودستوراتتون روبرای مدارس حضوری برگزارکردین ودیگه ویدیو کنفرانس برگزارنکردین منم بچه م رومیفرستم مدرسه...همونطورکه به فکرخودتون هستید به فکرآینده سازان این مملکت هم باشید
سلام میخوام بپرسم ایا فرزندای مسولین کسی تو این اوضاع میره بچه اش رو بفرسته مدرسه مگه جون بچه هامون از سر راه اوردیم در ضمن پارسال که من خودم به بچه ام تو خونه درس دادم بیشتر یاد گرفت حالا انگار تو مدرسه چی یاد بچه هامون میدن این همه تو این سال با جان مردم بازی کردین لطفا دست از سر بچه هامون بردارید و با جانشون بازی نکنید
سلام امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه ..
خیلیاتون خیلی نگرانید خیلی نارحت و غمگین هستید ..
برای سلامتی فرزندانتون برای پدر مادر همسر و خیلی از عزیزانی دیگرتون((: ولی من میخواستم بگم بهتون که لطفا انقدر ضعیف نباشید قوی باشید حتی اگه شده یکم برای خودتون خانواده عزیزتون این روز هاهم میگذره یه عده می میرند و یک عده زنده میمانند اما یادتون باشه اگه حتی یک درصد کسی به این ویروس ناخوشایند ناقل بشه مقصر خودشه !! چرا بجای این همه گلایه از وضعیت و خواسته از این وزیر و این رئیس و فلان شخص دیگر کمی وقت برای تربیت خودمان نگذاریم (تربیت محافظت از خود ) ؟ خیلی از شما انسان های شریف و عزیز هموطن ام که اکنون گلایه مند از حضوری بودن مدارس هستید خیلی هاتون بدون ماسک به خیابان ها و کوچه ها حتی عده ی زیادی به مسافرت رفته اید و می روید خیلی ها به مهمانی های خانوادگی میروند بدون رعایت هیچ پروتکل بهداشتی (: لطفا بجای این گلایه مندی ها کمی به فرزندانتون یاد بدید قوی باشند جامعه انسان ضعیف رو چکار میخواد .. بجای اینکه به فرزندانتون بگید نمیزارم بری مدرسه فوقش راننده اسنپ میشی دیگه!! نه عزیزان این رسمش نیست چرا همیشه سر خم کنیم و بارمان کنند! بیاید و بجای این حرفها به فرزندتون بگید تو بجای اینکه بخاطر یه ماسک نزدن ساده و مراقبت نکردن از خودت تحصیل رو رها کنی و عقب بمونی دو تا ماسک بزن اصلا سه تا بزن دستکش دستت کن به هیچ کسی نزدیک نشو خودتو دور نگه دار زود زود الکل بزن به وسایلت به دستات از بیرون که میای لباساتو جلو آفتاب بزار زود زود وسیله هاتو تمیز کن .. و با سختی های زیادی برو و درس بخون به فکر آینده ات باش باور کنید یک دکتر یا مهندس معلم و یا حتی یک کارمند ساده خیلی بهتر از یک راننده اسنپ است اینها را به فرزند ابتدایی تان نیز بگید می فهمد و از خودش مراقبت میکنه چه برسه به فرزند دبیرستانی یا دانشجوتان!!
روزگار به کام ♡
سلام‌‌
باید‌مدارس‌‌غیر‌حضوری‌شود‌واقعاً‌بچه‌ها‌رعایت‌نمی‌کنند‌‌
نظارت‌نیست‌‌فا‌صله‌میزها‌با‌هم‌یک‌متر‌نیست‌
آقای‌وزیر‌فکری‌کنید‌و‌با‌جون‌بچه‌ها‌بازی‌نکنید
آخه .....کدوم پروتکل رو میگی...اونی که تو مدارس میلیاردی بچه های مفت خور خودتون که با دوربین میرید...یا مدارس معمولی که مال ما قشر پایین جامعه است که آب و مایع هم ندارن....مسخرشو درآوردید با اون فیلمهای تلویزیونی میلیتون
سلام اگه کسی بچه شو نفرسته مدرسه کی می تونه اجبار کنه به تدریس حضوری اخه والدین مقصرن بچه ها رو بدون فکر می فرستن مدرسه تو این شرایط
اینا کی یه کاری کردن که به نفع مردم باشه که حالا بخوان انجام بدن طرف پشت میز نشسته میگه لنگش کن مسخره .
هرکس که سلامت فرزندش واسش مهمه نباید اجازه بده که بره مدرسه
جناب آقای حاجی میرزایی، با صحبت کردن در لفافه سعی نکنید دانش آموزان و خانواده ها را سر در گم کنید. اگه با صحبت متخصصان دانشگاهی رشته اپیدمیولوژی و یا حداقل روانشناسی کودکان آشنایی دارید، با یک حداقل چاشنی مسولیت پذیری و شجاعت، حداقل نشان دهید که خودتان نسبت به آموزش حضوری فرزندان معصوم مردم مردد هستید. آیا دانش آموزان ابتدایی مانند یک ربات هستند که قابلیت برنامه ریزی باشد. آنهم بچه ای که مادرش چند بار در مورد خوراکی ها و مصرف یا عدم مصرف آنها در مدرسه باید هر روز به او گوشزد کند.
بنده یک فرهنگی هستم حاضرم اگر دوشادوش دیگر مسولین اقدام به یک تصمیم گیری درست و خردمندانه نمودید به مدت چند سال در سامانه شاد تا ریشه کن شدن بیماری با حقوق معادل بازنشستگی کار کنم .
اما سوالی که در ذهنم اکنون هست و میخواهم در رسانه به آن بپردازید آنست که: آیا از فرهنگیان نخبه ای که در هر استان داریم نظر خواهی کرده آید.
بنده فرهنگی خوزستانی هستم که از ۱۵ شهریور ناچار شدند طبق تصمیمات وزارت و یا ستاد کرونا به مدرسه بروند. آیا اطلاع دارید تا حداقل اواخر مهر خوزستان همچنان در گرما می سوزد.....
من بچه مو میفرستم چون چاره ای ندارم اگه نفرستم کلی از درساش عقب میمومه من میفرستم ولی فرزندم را از دست بدهم این وزیر رو تا چوبه دار نکشم آدم نیستم!
لطفا مدارس رو تعطیل کنید
ووووش خدا من دانش اموزم میرم هشتم واقعا حضوری عالیه عالی مدرسه ما که خیلی رعایت میکردن و توی هر کلاس فقط 4 نفر بودیم واقعا ممنون
خودتون لایو زنده دارین ویدیو کنفرانس دارین ولی برای مدارس تحصیل حضوری دارین این چه روشی هست الانم کردید به اختیار والدین اگه برن کروناگرفتن اومدن اگه نرن معلم درس میده واون کسی که نمیره از درس عقب میمونه ومعلم دیگه اون درس نمیاد دوباره تکرار کنه وبرنامه شاد از بقیه درس شروع میکنه به درس دادن یا کلا حضوری کنید یا وکلا غیر حضوری که بچه هام تکلیف خودشون بدونن لطفا رسیدگی کنید الانم کردید 30 دقیقه یه بچه تو 2 ساعت درس متوجه نمیشه تو 30 دقیقه چطور متوجه بشه
مگه مردم از جون بچه هاشون سیر شدن که بفرستن مدرسه ، یک سال عقب بمونن بهتره که بمیرن، مردم توی این مملکت با خون دل بچه هاشونو بزرگ کردن اگه راست میگید بچه های تافته جدا بافته خودتون رو بفرستید مدرسه های دولتی شما که دم از مملکت اسلامی میزنید چرا عدل علی (ع) رو یادتون رفته
اخه اللن جوری کردن که هر چی شد چیزی به گردن اونا نیفته اگه بریم مدرسه و کرونا بگیریم میگن مدرسه که اختیاری بود می خواستین نیاین اگرم نریم و یاد نگیریم میگن مدرسه که باز بوده می خواستین بیاین تدریس تلوزیونشونم که بدرد خودشون می خوره
اقای وزیر ما اینده های این مملکتیم چرا می خواین با این کارتون اینده ی کشورمون رو نابود کنین؟
عزیزان این ها میخوان به بهانه حضوری بودن مدارس از خانواده ها پول بگیرن و بعد برا راحتی خودشون مجازیش میکنن
من نمی فرستم ماتوخونه ایم زورمون به بچمون نمیرسه رعایت کنه بچه هااز خداشون هست رفتن مدرسه مگه معلم یامدیر دلسوز بچه های ماهستن
من ۱۶ سالمه کلاس یازدهم امسال نرفتم مدرسه
سلام پدر من یک بازنشسته است و کلی هزینه کرده تا برای من گوشی بخرم تا از درس عقب نمانم حالا با بازشدن مدرسه از یک طرف مانده ایم شهریه ۵ میلیونی مدرسه را بدهیم یا پول سرویس رفت و آمدم به مدرسه که ۳ برابر شده است و من در زاهدان درس میخوانم و هوا خیلی گرم است و با ماسک به هیچ عنوان نمیشود سر کلاس طاقت آورد و پروتوکول های بهداشتی به درستی رعایت نمیشود و به هیچ عنوان تدریس کتاب در ۳۵ دقیقه ممکن نیست خواهش میکنم رسیدگی کنید ممنون
واقعا چرا بعضیا بچشونو میفرستن مدرسه ؟
آخه اقای وزیر اگه راست میگی خودت بچه تو بفرست مدرسه برای توکه مهم نیست هزاران بچه بی گناه بمیرن
اخه تو اصلا چجوری روت میشه با مردم حرف بزنی ؟!
خب اگر خیلی ناراحتی بچه تون رو امسال مدرسه نفرستین فوقش یک سال مدرسه نمی ره چرا تشویش ونگرانی تو اذهان عمومی ایجاد می کنید اموزش یعنی حضوری حالا تو هر شرایطی همه باهم بچه هامون را می فرستیم
در مناطق محروم که ن نظافت مدارس رعایت میشه ون امکان درس خوندن مجازی هستش بخاطر برخی محدودیت ها و فقر مردم
خواهشا فقط به فکر خودتون نباشید و مدارس را کلا برای یک سال تعطیل کنید
اقای وزیر خودش با ویدیو کنفرانس جلسه میزاره بعد میگه بچه هاتونو بفرستین مدرسه آی خددددددا
خدالعنتتون کنه
مدرسه ما با اینکه غیر دولتی ۵۰۰ تا دانش آموز داره چجوری بین ۵۰۰ تا دانش آموز میخواین فاصله ی اجتماعی بزارید .
بنظر من کلاس اول تا ششم رو کلا تعطیل کنید حتا مجازی هم نزاری چون هم مجازی یاد نمیگیرند حضوری هم که نمیتونند پروتکل های بهداشتی رو رعايت کنند . از کلاس هفتم تا نهم رو مجازی کنید چون بزرگ هستند و مجازی یاد میگیرن . کلاس نهم تا دوازدهم رو چون درستشون سخت هست و بزرگ هستند و میتونند پروتکل های بهداشتی رو رعايت کنند . حضوری یا نیمه حضوری کنید .
من خودم کلاس هفتم هستم و مجازی هم خیلی خوب یاد میگیرم .
لطفا مدرسه ها را حضوری کنید
خدا از سرشان نگذرند فکر می کنند مردم بچه هاشون از سر راه اوردند یا خودشانیمکه حقوق های کلان می گیریم فکر مردم نیستند دلشان برای کس نمی سوزد
سلام من بچه ام را از سر راه پیدا نکردم نمیبرم مدرسه چون سلامتی بچه ام برایم مهم است ببرم کرونا بگیره شما جواب میدید
سلام اینهایی که موافق حضوری هستند یا بچه ندارند یامنطق.دقیقا مثل وزیرکه خودش ویدئوکنفرانسی آغازمدارس اعلام میکنه.حرف زیادی میزنن.من بچم نمیفرستم.هرکس هرکاری دوست داره بکنه.یاعلی
من نمیدونم چرا همه وزرای آموزش پرورش اول یا آخر اسمشون حاجی داره نکنه قبیله ای تقسیم شده پستها و منصبها
بابا سال آخریا چ گناهی کردیم توروخدا یا کامل تعطیل کنید یا کامل باز کنید چرا متوجه نیستید واقعا درسی مثل ریاضی رو چجور از مجازی یاد بگیریم و در کلاس حضوری چجور نیم ساعته یاد بگیریم
واقعا اگر پروتکل های بهداشتی کامل رعایت میشه چرا آنلاین مدارس را افتتاح می کنید
بعدش مدرسه ای که نه سرویس بهداشتی مجهز و حتی آب لوله کشی ندارد و فضای آموزشی اش،کم است چطور می توانند رعایت کنند . جان بچهای مردم را به سخره گرفتید
جنوب کرمان هیچ امکاناتی ندارد
اقای وزیر شما پشت میز نشستی تصمیم میگیری فکر بچه های مردم باش نه فکرجیب خودت
من دوتا بچه مدرسه دارم هیچ کدام به هیچ وجه نمی فرستم بچه من اول باید زنده باشه بعد درس بخونه و سلام
سلام چرا کسی به حرف ما گوش نمیدهدبا این وضعیت مدرسه وحوزه ها باید بسته شود
مدرسه حضوری یعنی فاجعه انسانی غیر حضوری یعنی دیوانه شدن والدینی که شاغل هستند بخصوص مادری مثل من یک فکر اساسی باید کرد امسال همه مستمع آزاد باشند تا از درس فاصله نگیرند و سال بعد در صورتی که کرونا ریشه کن شده باشه مدرسه با همان پایه های قبلی باز شود.
بازگشایی مدارس حقه ای بود تا جلوی مسافرت ها در نیمه دوم شهریور گرفته بشه.ابن مسیولیت آموزش و پرورش انجام داد و هزینه هایش هم طبق معمول از جیب مردم است.
مدارس باید مجازی و غیر حضوری شود.
چرا مدرسه رو باز می کنید آخه مجازی مگه بده ؟هاااا.

والا دارین گناه می برین.

من بچم و نمی فرستم مدرسه مگه از بچم سیر شدم .
اخه اینا کی واسه مردم دلسوزی کرده که اینم دومیش باشه مسولین بی کفایت و بیعرضه
آقای وزیر اگه راست میگین از بچه خودتان یا فامیلتان که در مدر سه پایین شهر درس میخوانند فیلم پخش کنید
همه جامعه در تکاپو هست ، بچه ها در پارکها و مسافرت و بازی به سر می برند، فقط کانون کرونا مدارس هستند ؟؟؟؟؟
التماس تفگر
هر بچه ای مریض بشه گردن اینه
مسوولین ما عادت کردن درهر مورد کاری که انجام میدن حتمآ ما باید برای تصمیمات ببسیار نسنجیدشون توان بدیم نه فقط تاوان مالی بلکه تاوان جانی یادمون نرفته که پارسال با گرانی ناگهانی بنزین چقدر آسیب به این ملت رسید آسیبی که هزینه اون چندین برابر ضرر داد تا به قول خودشون بنزین قیمتش درست بشه کلی جوون توی درگیری های خیابونی متاسفانه از بین رفتن بکلی ازبانکها خسارت سنگین دیدن چهره شهر هم شبیه شهر جنگزده شده بود الانم با تصمیم این بازگشایی دارن نسل آینده رو اسب میزنن تاحالا کادر درمان قربانی بودن حالا دونش آموز ومعلم .الان هم باز هم باید کشته بدیم .مردم عزیز ومظلوم ترین انسانهای دنیا آقای روحانی اگه فقط دراین چند یال ریاستش یک عمل درست انجام داد اونم این بود که برای بازگشایی مدارس ودانشگاهها حصور فیزیکی نداشت واگه خوب دقت کنین با اجام این کارشون علنی مخالفت با حصوری بودن را به صورت نمادین باکارشون نشون دادن که یعنی مردم شما هم فرزندانتون به صورت انلاین برن مدرسه همونطور که من رئیس جمهور آنلاین اغز رو اعلام کردم
با سلام و عرض ادب احترام آقای محسن حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش وپرورش بنده ساکن زاهدان هستم مدارس استان سیستان و بلوچستان تحت هیچ شرایطی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند لطفا توجه کنید اون مدارس هایی که شما میروید از قبل خبر دار میشن لطفا ناگهانی وارد عمل شوید در ضمن شما بک مدرسه میروید نه همه ی مدارس های استان سیستان و بلوچستان ممنون می شویم اگر توجه خاصی برای غیر حضوری شود مردم تحت فشار قرار گرفته اند شما برای بچه های خود معلم خصوصی میگیرین یک بنده خدایی که با حقوق یک میلیون تومان دارد زندگی میکند از کجا پنج میلیون تومان بیار برای معلم خصوصی
آقای محترم

نشستی در ویدیو کنفرانس و از مردم میخوای بچه ها رو بفرستند مدرسه؟! برای شما عمیقا متاسفم
همونطنهای عزیز
بطور کلی دقت کنیم، هیچ کدام از تصمیمات دولت از سر تدبیر نیست و عمدتا سعی و خطاست.
و عموما آخرش پشیمانی،
سرجمع تصمیمات هم به ضرر مردم بدبخت.
پس تصمیم نهایی را باید خودمان بگیریم.
سلام اگر حضور در مدرسه خطری نداره چرا خودتون برای ده دقیقه نیومدید زنگ مدرسه رو به صدا در بیارید. دایمی بودن ماسک روی صورت باعث میشه اکسیژن به قلب و مغز به کندی برسه بعد با این وضع یادگیری چطور اتفاق می افته، وقتی نتونی به خاطر آلودگی دست و صورت راحت آب بخوری چطور یادگیری اتفاق می افته این جوری خوبه یا این که توی خونه بشینی آرامش و امنیت داشته باشی توی فضای مجازی درس هم بخونی البته باید اینترنت برای معلم و دانش آموز رایگان باشه.
به هر حال آقایون مسعول تواین شرایط رفع تکلیف می کننداینکه بعداً چه وضعی پیش میاد مهم نیست،به هر حال بایه ویدئو کنفرانس دیگه حلش می کنن
سلام خدمت آقای وزیر .شماها فقط از وظیفه ای ک ب عهده دارید حمل القاب ک از عهدش ب خوبی بر میاین جناب وزیر مردم کشتین با شبکه شاد ک خدا رو شکر هنوز م برای بچه دهاتی ما نصب نشده معلم های هم گفتن ما هن نتونستیم وارد شبکه بشیم هی شما تو مصاحبه از خوب بودن ومفید بودن شبکه تون حرف بزنید تا کی ب کجا می خواهید برسید بیاین یکبار مثل مرد اعلام کنید ب علت بی عرضگی دولت و زرارت آموزش و پرورش سال تحصیلی ۹۹ تعطیل میباشد .خیال خودتون و خانواده ها رو راحت کنید والسلام
تو این همه کامنت همه راضی نیستن شما ک اینهمه تلاش میکنین منم که معدلم ۲۰ خداروشکر راه های تقلب تم بستس خب غیر حضوری کنین دیگه وقتی تو کلاس آنلاین بخوایم میکروفن گوشیو روشن کنیم سوال جواب بدیم چجوری تقلب؟
من که مجازی بهتر میفهمم چون تو حضوری تو عمل انجام شده قرار میگیریم هول میکنیم
والا بخدا ما حیرونیم بالاخره حضوری یا مجازی .
به نظر من این معلم ها هستند که نمی خوهند سر کلاس بروند وگرنه هیچ مشکلی وجود ندارد مدرسه غیر حضوری بدرد لای جرز میخورد
تعصبی تمام
سلام آقای وزیر دیروز بیرون کار داشتم دیدم خانواده هایی که پسر بچه ها ی ابتدایی رو راهی مدرسه کردن بدونه ماسک دختران دبیرستانی دوشا دوش هم و یکی درمیان بدونه ماسک پدری که دراین اوضاع اقتصادی بیکار هست و در هزینه خوراک فرزندانش مانده چطور می تواند ماسک و الکل دانش آموز خود را فراهم کند اگر یک دانش آموز و معلم بمیرد شما باید جواب گو باشید
آخه وزیر محترن دولت بی تدبیر بی امید چرا الکی حرف میزنید...کدوم پروتکل کدوم فاصله اجتماعی؟ الان که ما بچه هامون رو نفرستادیم و توی هرکلاس ۵ نفر هست از نظر شما همه چی رعایت شده؟ شما حتی ماسک هم به دانش آموزان نمیدید و همه رو بعهده خانواده ها گذاشتید..شهریه هم که مدارس تا نگرفتند کتاب رو ندادند...دیگه چی میخواین؟ اگه واقعا نگران سلامتی و آموزش دانش آموزان هستید آموزش آنلاین رو ره اندازی کنید تا بچه ها زودتر تلکیفشون روشن بشه.. اینقدر شوآف ندید لطفا..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی