ماجرای عکس یک تبعهٔ غیرمجاز با ماشین پلیس
تصویری در فضایمجازی توسط یکی از اتباع غیرمجاز در رباطکریم که در پیِ امدادخواهی یکی از شهروندان سوءاستفاده و تصویری از خودش در کنار خودروی انتظامی منتشر کرده است.
اطلاعیهٔ پلیس غرب استان تهران: بهدنبال انتشار تصویری در فضایمجازی توسط یکی از اتباع غیرمجاز در رباطکریم که در پیِ امدادخواهی یکی از شهروندان سوءاستفاده و تصویری از خودش در کنار خودروی انتظامی منتشر کرده است، موضوع بررسی شد.
مشخص شد که این تبعه پس از ردشدن از مرز و اخراج از کشور اقدام به انتشار تصویر کرده است.

گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
چرا ماشین پلیس که دارای تجهیزات .... هست رها شده ؟؟؟؟؟؟
اصلا هیچ افغانی نباید توی ایران بمونه، دشمنی با ایران رو افغانیا ثابت کردن





