بازدید 16603
۴

اجرای دوباره طرح ترافیک تهران از شنبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که طرح ترافیک پایتخت از شنبه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۹۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 20 August 2020

به گزارش تابناک، سردار محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در شهر تهران از روز شنبه از سر گرفته خواهد شد و بر این اساس طرح مذکور از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. تغییری در محدوده اجرای طرح نیز اعمال نشده است.

وی افزود: همچنین برابر تصمیمات اتخاذ شده، رانندگانی که در این محدوده حضور دارند می‌توانند برای یک بار از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد از طرح خارج شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
چرا نمایندگان مجلس از حق مردم در این مورد کاملا آشکار دفاع نمی کنند به اجبار در این شرایط باید از مترو یا اتوبوس استفاده کنیم
آها ، که با این کارِتون ، متروها بازم شلوغتر بشه و عده بیشتری از مردم کرونا بگیرن . . .
پلیس راهور و شورای شهر فقط می خوان بگن ما هم هستیم و یه وقت فکرنکنید بودونبودمون فرقی نداره . عزیزان شما بودو نبودتون فرق داره بارها دیدیم که چطوری یه پلیس با ندونم کاری چه ترافیک وحشتناکی ایجادکرده و .....
چرا برای افرادی مثل ما که منزلشان در محدوده های طرح ترافیکی است هیچ کونه امتیازی قابل نشده است و یک بار ورود بعد ار ساعت ۱۴ را آراد نمی کنند ؟ به ۱۳۷ و ۱۸۱۸ شهرداری بارها شکایت کردیم ولی هیچ گونه ترتیب اثری ندارد . یا بابد بعد از اتمام ساعت کاری در اداره بمانیم یا جریمه پرداخت کنیم ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی