بازدید 2582
۳

لایحه همکاری ایران و روسیه حوزه امنیت اطلاعات اصلاح شد

نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه 1403 برگزار و لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه اصلاح شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 12 May 2024

به گزارش تابناک، بر اساس گزارش کمیسیون فرهنگی، لایحه موافقت‌نامه تأسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان با رفع ایرادات این لایحه موافقت کردند.

در مصوبه کمیسیون پس از عبارت «مشتمل بر یک مقدمه و ۱۸ ماده به شرح پیوست» عبارت «با رعایت موازین شرعی» اضافه و در ادامه بررسی، برخی ایرادات جزیی این لایحه اصلاح شد.
 
گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی به منظور تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز در دستور کار قرار گرفت و این طرح با موافقت کمیسیون اقتصادی و موافقت دولت در بند (۱) به تصویب رسید.
 
همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان، لایحه موافقت‌نامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را اصلاح کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
در کتاب های تاریخ سالهای آینده، نام این لایحه همکاری با روسیه را در کنار قرارداد گلستان و ترکمانچای بعنوان تاراج کشور ایران توسط روسیه قلمداد خواهد گشت، همانگونه که قرارداد کاپیتالاسیون نهایتا خشم ملت ایران از دخالت های آمریکا را برانگیخت و اکنون در کتب تاریخ کشور ما ثبت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
سیمستم مملکت داره یکطرفه!!!!!!!!!! راه خودش رو میره !!!!!!!!!! منتظر عواقب این اعمال در سطح جهانی باشید
من امروز در رسانه ها دیدم که عده ای خواهان اخراج بازرسان آژانس شدند اما به نظرم گروگان گرفتن بازرسان برای گرفتن امتیاز از دولتهای خارجی روش بهتری است این بازرسها به جرم جاسوسی گروگان گرفته شوند و در همان محل تاسیسات اتمی زندانی شوند تا به جرایم آنها رسیدگی شود
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی