بازدید 1879

فینالیست اروپا ۳گل در بوندس‌لیگا خورد!

سه گل به فینالیست چمپیونزلیگ که در۱۸۰ دقیقه از پاری‌سن‌ژرمن گلی نخورده بود، اتفاق عجیبی است که دلیل آن به تغییرات گسترده ادین ترزیچ در ترکیب اصلی دورتموند مربوط می‌شود
کد خبر: ۱۲۳۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ 12 May 2024

دورتموند با تیم دومش به مصاف ماینتس رفت و در همان نیمه اول با نتیجه 3-0 شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، دورتموند پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به بوندس‌لیگا برگشت اما شب گذشته در بازی با ماینتس تا پایان نیمه اول نتیجه باورنکردنی‌ را رقم زد. در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا ماینتس رده پانزدهمی که خطر سقوط را هم احساس می‌کند از دورتموند میزبانی کرد و موفق شد طی تنها 23 دقیقه سه گل به حریفش بزند!

سه گل به فینالیست چمپیونزلیگ که در۱۸۰ دقیقه از پاری‌سن‌ژرمن گلی نخورده بود، اتفاق عجیبی است که دلیل آن به تغییرات گسترده ادین ترزیچ در ترکیب اصلی دورتموند مربوط می‌شود. این مربی جوان تصمیم گرفت اکثرا از بازیکنان تعویضی و نیمکت نشین در بازی قبلی در ترکیب اصلی امشب استفاده کند.

 تنها نیکو شلوتربک از بازی برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن دوباره در بازی دیشب از ابتدا کار را آغاز کرد و مابقی بازیکنان نیمکت نشین بودند که کمتر فرصت بازی به دست آورده‌اند.

باریو در دقیقه 13 موفق شد دروازه الکساندر مایر 33 را باز کند که به جای گریگور کوبل درون دروازه دورتموند ایستاده است. این دروازه‌بان با تجربه همچنین در دقایق 19 و 23 هم مغلوب سونگ شد تا دورتموند نیمه اول را با شکست 3-0 به رختکن برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی