بازدید 30410

حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم

پس از مذاکرات فشرده و سخت، جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس ارائه شده از سوی مصر و قطر را پذیرفته است. با این تصمیم حماس، اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است و در صورت موافقت این رژیم، توافق وارد فاز اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ 06 May 2024

حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم

بین الملل تابناک: پس از مذاکرات فشرده و سخت، جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس ارائه شده از سوی مصر و قطر را پذیرفته است. با این تصمیم حماس، اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است و در صورت موافقت این رژیم، توافق وارد فاز اجرایی خواهد شد.

منابع صهیونیستی: پیشنهاد مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۱

منابع صهیونیستی ساعتی پس از اعلام موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه اعلام کردند: پیشنهادی که حماس موافقت خود را با آن اعلام کرده است، مورد قبول اسرائیل نیست.

 منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند پیشنهاد مورد قبول حماس «جدی گرفته نمی شود.»

یک مقام اسرائیلی مدعی شد بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک «فریب» برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده ای است که اسرائیل نمی تواند آنها را بپذیرد.

از طرف دیگر، یک مقام حماس به العربیه گفت: ما با سندی موافقت کردیم که شامل آتش بس دائمی و رفع کامل محاصره است و توپ اکنون در زمین اسرائیل است.

مقام آمریکایی: اسرائیل با حسن نیت به مذاکره با حماس نپرداخته است
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۰

یک مقام مطلع آمریکایی روز دوشنبه به خبرگزاری رویترز گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی در آخرین دور مذاکرات با حماس با «حسن نیت» به گفت‌وگو نپرداخته‌اند.

 مقامات آمریکایی آشنا به رایزنی‌ها اعلام کردند که واشنگتن به جلوگیری از حمله به رفح متعهد است اما رژیم صهیونیستی همچنان قصد حمله به این منطقه را دارد.

کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۹

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

 براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامۀ عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد:همزمان با ادامه عملیات نظامی در رفح برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس، کابینه جنگ تصمیم گرفت هیأت مذاکره کننده اسرائیل را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

ساف از موافقت حماس برای آتش‌بس قدردانی کرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۸

حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) دوشنبه شب از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای موافقت با طرح پیشنهادی برای اجرای آتش‌بس و توقف درگیری قدردانی کرد.

 الشیخ افزود: از موافقت حماس برای توافق آتش بس قدردانی می‌کنیم و اسرائیل باید آن را اجرا کند.

وی افزود: اسرائیل باید فورا از نوار غزه عقب نشینی کند و تشکیلات خودگردان فلسطین به آنجا بازگردد.

دبیر کمیته اجرایی ساف در پایان تأکید کرد: حماس با پاسخ به این پیشنهاد اخیر برای توافق آتش‌بس با درایت رفتار کرده است.

رایزنی هنیه با امیر قطر در مورد توافق آتش‌بس
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۷

سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در مورد موافقت این گروه با آتش‌بس تلفنی گفت وگو کرد.

 هنیه در این تماس تلفنی از نقش قطر در مذاکرات جاری قدردانی کرد.

وی ضمن این که امیر قطر را در جریان موافقت حماس با توافق آتش‌بس قرار داد، گفت که این گروه این پیشنهاد را دو روز پیش به همراه جزییات این طرح پیشنهادی از کشورهای میانجی‌گر دریافت کرده است.

براساس این گزارش، در این تماس تلفنی همچنین اقدامات لازم برای تضمین اجرای این توافق و این که رژیم صهیونیستی باید از این لحظه استفاده کرده و با این طرح موافقت کند بررسی شذ.

این گفت وگوی تلفنی پس از آن انجام می شود که حماس موافقت خود را با طرح پیشنهادی برای در مورد آتش‌بس و توقف درگیری اعلام کرد.

میلر: آمریکا در حال «بررسی» پاسخ حماس به توافق آتش بس است
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۷

 متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است و «تا زمانی که بررسی کامل انجام نشده، این پاسخ را قضاوت نخواهد کرد.»

به گزارش "سی ان ان" میلر به خبرنگاران گفت: من پاسخ حماس را تایید می کنم. ما اکنون در حال بررسی این پاسخ و گفت و گو با شرکای خود در منطقه هستیم.

میلر از پاسخ به این سوال که آیا حماس با پیشنهاد مورد تایید آمریکا موافقت کرده است یا نسخه دیگری از این پیشنهاد را پذیرفته، خودداری کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ویلیام برنز، رییس سیا در منطقه است و او در حال کار بر روی این موضوع است. در ساعات آینده در مورد این پاسخ با شرکای خود بحث خواهیم کرد.

رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه در مورد آخرین روند مذاکرات
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۳

وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه رییس سیاسی دفتر حماس در مورد آخرین روند مذاکرات ایجاد آتش بس در غزه رایزنی و گفت وگو کردند.

حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت:
«ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسراییل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۳

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که این کشور از اینکه جنبش حماس توافق آتش‌بس را پذیرفته رضایت دارد و از رژیم صهیونیستی نیز انتظار دارد که این توافق را بپذیرد.

 اردوغان روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: ما از پذیرش توافق آتش‌بس توسط حماس خشنود هستیم. اسرائیل نیز باید گام مشابهی را بردارد.

جنبش حماس عصر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی این جنبش با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «سید عباس کامل» رییس دستگاه اطلاعات مصر تلفنی گفت‌وگو کرد.

هنیه در این تماس تلفنی از موافقت حماس با پیشنهاد قطر و مصر درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

وی گفت که حماس نرمش بیشتری برای دستیابی به توافق از خود نشان داد و اکنون توپ در زمین رژیم صهیونیستی است.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت، با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

وی افزود: منتظریم ببینیم میانجی‌گران در پاسخ به جوابیه رهبران حماس چه کار خواهند کرد، هیات حماس نیز به زودی برای بررسی توافق آتش‌بس به قاهره می‌رود.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که خانواده‌های اسرای صهیونیست خیابان ایالون در تل‌آویو را مسدود کرده و خواستار بازگرداندن اسرا شدند.

خانواده «سینگوکر» اسیر صهیونیست در این خصوص گفت: حماس با تبادل اسرا موافقت کرد و اکنون وقت بازگرداندن اسراست؛ در غیر این  صورت، همه جا را به آتش می‌کشیم.

پیشتر شبکه «القاهرة الإخباریة» به نقل از یک منبع عالی‌رتبه مصر گزارش داد که هیأت حماس فردا (سه‌شنبه) با هدف تکمیل مذاکرات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه، به قاهره بازمی‌گردد.

هیأت حماس یکشنبه شب (دیشب) پس از پایان مذاکرات در قاهره به منظور مشورت با رهبران این جنبش در قطر، عازم دوحه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۹
غربچرا
در حسرت چرا در غرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
الان کسی چیز بهت گفت؟ عادت کردی به شعارهای مسخره و غرب چرا و غرب گدا گفتن.این کامنتت چه ربطی به اخبار این صفحه داشت؟تو و امثال تو با این طرز تفکر و حرف زدن کشور را به باد دادین. خسته نشدین؟
ناشناس
| Romania |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
شماها که نرفتید غزه و حداقل بگید حماس بیاد پیشتون شاید مردم کمتر کشته بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
چیزی دیگه بلد نیستی بگی؟ در تعحبم که تابناک چرا این جمله تکراری و بی مزه تو رو سانسور نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دوستان چرا ناراحت میشید ؟ این منظورش با فرزندان مسئولینه که در غرب هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
چرا در مراتع غرب. اینو دیگه خودتون گفتید در مراتع سوئیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
شماها اگراین کلمه ی تکراری غربچرا وغربگدا نداشتیدبه جاش چی میگفتین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اون 250 نماینده که ثبت نام کرده بودن نرفتن ؟؟ جنگ داره تموم میشه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
2500 دانشجو توی آمریکا بازداشت شدن
غربچرا چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اگه غرب بده، چرا فرزندان مسئولین در آمریکا و اروپا هستن؟
ماموریت انجام شد !

آبروی اسرائیل در تمام دنیا رفت، آبروی حقوق بشر آمریکا با برخورد وحشیانه با دانشجوها از بین رفت، حماس سرجاش موند و نابود نشد، عربستان شرط تاسیس کشور فلسطین رو گذاشت. نتانیاهو به فلاکت افتاد. هزاران اسرائیلی کشته و زخمی شدن ، فلسطینی ها هم از فردا نفری 6 تا بچه میارن و کشته های جنگ جبران میشه ، طبق توافق هم اسرائیل موظفه غزه رو بازسازی کنه

عالی بود این جنگ : )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
واقعا بعضی ها چقد.. هستند که میگن با تولد پنج شش بچه در یک خانواده، عزا و داغ کشته شدگان آن خانواده خنثی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
من نفهمیدم این کامنت واقعی بود یا طعنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اسرائیل: اوآ، آبرومون که رفت،الان چیکار کنیم ؟!یعنی نابود شدیم و از رو نقشه حذف شدیم؟! جواب در و همسایه رو چی بدیم آخه؟!!! ای وای مردیم هممون!!
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
کدوم توافق ؟؟ اسراییل هیچ کدوم از شرطها رو قبول نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ممکنه بفرمایید که چگونه میتوان دارای ۶ فرزند بیشتر شد؟

در حالیکه مثلا : در محاصره و گرسنگی و زیر چادر و بیکار و

بدون آب و برق و حقوق و وووو جنگ هستند !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دلت به همین حرف ها خوش باشه.بشین تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اسرائیل غزه رو جزو خاک خودش کرده
و دیگه هیچ فلسطینی راه نمیده
مگه حماس از بین نرفته بود؟
مگه اسراییل اسرا رو آزاد نکرده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
سایبری های آلبانی نشین اینقد گیجن که متوجه تیکه انداختت نشدن و مثبت دادن
مغز براندازان هم اکنون
اسراییل با کشتار ۳۵ هزار نفر، پیروز قاطع این جنگ است.

مغز براندازان وقتی بهشون میگی اسراییل میخواست با نابود کردن حماس اسرا رو آزاد کنه
نه. مهم آمار هستش. اسراییل ۳۵ هزار نفر از جمله ۲۵ هزار زن و کودک رو کشته‌. اگه این پیروزی نیست بس چیه.

مغز براندازان بعد از همه بحث ها
دین من انسانیت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
امیدی به شفای تو نیست ..... برو و در تیمارستان اوقات خوشی داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اگه جواب منطقی دارید به این بدید والا ساکت باشید که جواب منطقی براش ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
این متخصص مغز و اون یکی که هی میگه غربچرا و غربگدا ، شدن بلای جون همین غربگداها خخخخخخ
کامنتاشون بدجور روی اعصاب غربگداهاست خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
درود به شرفت که حرف حق زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دلم برات میسوزه متخصص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دست عزیز متخصص مغز از بعضی مسایل سیاسی خوشت نمی اد نیاز نیست بیای اینجا کامنت توهمی بدی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اصلا سر چه چیزی بحث می کنیم ؟ کدام توافق ؟ کدام آتش بس ؟ مصر و قطر و حماس توافق کرده اند که اتش بس برقرار شود ؟ بدون توافق اسراییل ؟ توافق آتش بس باید بین دو طرف درگیر انجام شود .
ناشناس
| Japan |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
به این چند نفری که هر چی بنویسند تابناک منتشر میکنه توجه نکنید اینا اعضای تیم سایبری باند قدرت و ثروتند و از این راه امرار معاش میکنند اما امار مثبت و منفیها خود گویای همه چیز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
از حماس فقط اسماعیل هنیه و سنوار زنده موندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
نمیری غزه ؟
گروگان‌های اسرائیلی در تونل‌های رفح به سر می برند در کنار باقیمانده های حماس ، اسرائیل برای نابود کردن باقیمانده حماس نمی تواند ساختمان های رفح را با بمب‌های یک تنی منهدم کند زیرا باعث کشته شدن گروگان‌ها می شود و از طرفی جنگ خانه به خانه هم تلفات بسیاری به اسرائیل تحمیل می کند پس مجبور به پذیرش آتش بس می باشد ، ظاهرا نگهداری هفت ماهه گروگان‌ها تصمیم درستی بوده . البته حماس هم در روزهای اول جنگ انتظار چهل هزار کشته را نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خوبه. لطفا تحلیل بنویسید حال ممکن است درست یا نادرست باشد. از تکرار حرف های بیهوده که وقت دیگران برای خواندنش تلف می شود پرهیز کنید. نوشته هر انسانی دلیل بر شخصیت اوست.
اراده خدا بالاتر از همه اراده ها ست ان شاالله که آتش بس شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
این مسئله به خود دو طرف و منافع خودشون مربوطه و

ربطی به ما که اطلاعات بیشتر و کامل نداریم نمی‌شود
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ارزو میگردن و میگفتن که اسرائیل نابود میشه و الان التماس خدا میکنن که اتش بس بشه!
خووووووب بسیار عالی
الان دیگه میتونید او خبر پذیرش شکست سنگین اسرائیل برگردونید
فقط باید منتظر بمونید رژیم صهیونیستی قبول میکنه یا نه که دوباره حذفش نکنید
سه هفته پیش توافق در دمشق سوریه انجام شد.
کجایید شما؟
رژیم نتانیاهو جنگ را به مقاومت مردمی منطقه باخت و مجبور است ارتش جنایت کارش را از غزه بیرون کند و باید اسناد مربوط به جنایت جنگی آنها که توسط خبرنگاران بین المللی گرفته شده به صورت مستند جمع آوری و در اختیار سازمان ملل قرار بگیرد و سازمان ملل هم زمینه محاکمه آنها را در دادگاه های کیفری بین المللی (لاهه) فراهم آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خوشم میاد کم نمیارین
یعنی چی؟! خماس با آتش بس موافقت کرد اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
چون حماس يچي واسه خودش قبول كرده نه نسخه مورد تاييد اسراييل و امريكا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
حماس قبول کرده مثل اینه که من قبول کردم لندکروز بخرم به قیمت 206 مشکل اینه که اون طرف هم باید قبول کنه
یکی به وزیر امور خارجه ما بگه دیدار تو باهنیه دیگه چه دردی را دوا میکنه
بازار سهام
بازدهی یکساله ثشاهد ، سهام بنیاد شهید منفی ۴۰درصد
بازدهی ۴ساله منفی ۴۰۰درصد
واقعا جواب خون شهدا رو چطور میدین
سهام از ۸۰۰۰تومان رسیده ۱۲۰۰تومان واقعا چطوری ایرانی ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
جالبتر اینکه قاضی زاده که می‌خواست سه روزه بورس رو درست کنه مسئول بنیاد شهیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
برخي شركت ها سود ساليانه را با ٧-٦ ماه تاخير پرداخت مي كنند كه بر خلاف قانون است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
سال ۹۹ سهم ثشاهد صد و چهل برابر شد و خیلی الکی رشد کرد
از سهم ثشاهد دوری کن که خیلی حباب سنگین داره
واقعا شرم بر شما با این وضعیت اینترنت که درست کردین
گرون کردین ، فیلتر کردین ، آیا این پولها خوردن داره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
پهنای باند اینترنت بین المللی رو ۳۰ درصد کرده اند و روز به روز کمتر خواهند کرد
تیتر فردای کیهان
پیروزی حماس مبارک ملت ایران ؟؟،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
پیروزیه دیگه پس چیه اگه توافق بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اسرائیل آخرین شهر غزه یعنی رفح رو هم گرفت
اسرائیل قبول نکرده و میخواد حمله کنه ! یعنی وضع هی داره برای وجهه اسرائیل در دنیا بدتر میشه ! الان همه دنیا میگن ببینید حماس آتش بس داد و صلح کرد ولی اسرائیل قبول نکرد که بره رفح بچه کشی و کودک کشی کنه

اسرائیل دیگه به آخر راه رسیده، دنیا فهمید هیتلر زیاد هم اشتباه نمیکرد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اسرائیل پیروز جنگ شده و حماس باید به خواسته اسرائیل عمل کنه
نه اینکه اسرائیل به خواسته حماس عمل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
آفرین حالا برو سر درس و مشقت امتحانها داره شروع میشه
خانواده «سینگوکر» اسیر صهیونیست در این خصوص گفت: حماس با تبادل اسرا موافقت کرد و اکنون وقت بازگرداندن اسراست و در غیر این صورت همه جا را به آتش می‌کشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خیلی خوش خیالی
یکساله مشکلات و مصائب ملت رو رها کردین چسبیدن به حماس ؟؟
آیا میدانید تو کشور چه خبره ؟؟
میدونید تو بازار اجاره مسکن چه خبره
میدونید تو بازار لوازم خانگی چه خبره
میدانید یه پنیر چه قیمت هست ؟؟
میدونید تن فروشی بخاطر فقر بیداد میکنه
میدانید پشت هر چراغ قرمز چند دختر و پسر گدایی میکنه
میدانید ۴حلقه لاستیک شده هم قیمت پراید در سال ۹۸
میدانید هر افغانی از ۵۸هزار تومان در سال ۱۴۰۰ شده ۹۰۰تومان ناقابل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
مقصر مردم هم هستن که نیرن صف دلار هنوز کمپین خرید دلار‌توسط غرب زده هارو فراموش نکردیم اگه دولت جلوشو نمیگرفت یهو غرب زده ها برای هر دلار چند میلیون پول میدادن و سجده میکردن به یک دلاری آمریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس 01:29خجالت بکش چشمات رو باز کن هموطنهات رو توی کوچه خیابون ببین.یعنی انقدر یه آدم بیگانه پرست میشه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس 1:29 باید در اون دولت رو بست که نتونه از پس چند تا غربگرا بر بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
نود درصد کودکان کار افغانی هستن
برنده واقعی ایران بود که حمله موشکی کرد و سیستم اسرائیل رو هارو تست کرد تا ضعف هارو برطرف کنه از طرفی جلوی لفاظی های اسرائیل که هر روز میگفت میخواهین به ایران حمله کنیم رو گرفت. آبروی اسرائیل رو هم تو دنیا رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
باشه
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
۹۵ درصید موشمکها و پهبادها به مقصد نرسید ..
تنها چیزی که ثابت شد اثربخشی دفاع هوایی اسراییل بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس پس چرا اسرائیل جرات نکرد حمله کنه اونکه آرزو حمله داشت همیشه و فر۱ت از این بهتر بود براش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اسرائیل تمام غزه رو گرفت و جزو خاک اسرائیل کرد
دیگه نیازی نمبینه با کشورهای دیگه جنگ کنه و هزینه تراشی الکی برای خودش درست کنه
تو کامنت ها به وضوح میشه جامعه دو قطبی رو مشاهده کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
این دو قطبی که شما میگین یک قطبش 80 میلیون ایرانی است یک قطب دیگرش دو سه تا آلبانی نشین سایبری که بیکارن و فقط کامنت های الکی در طرفداری از رژیم آپارتایدی می گذارن و به خودشون هم امتیاز میدن. یک دو قطبی جعلی.
میگم یه سوال این شرق زده ها چرا منطق ندارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
تابلو غربگدایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس09:25 تابلو شرقچرایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
با افتخار غربگدا هستم
چندساعت بعد از تهدید اسرائیل حماس آتش بس را پذیرفت
اخبار راست اینه
حماس با قطر توافق کرد که اسراییل عقب نشینی کنه و جنگ تموم بشه و غزه بازسازی بشه ..
فقط یک مشکل که طرف جنگ قطر نبود و اسراییل هست که هیج کدوم رو قبول نکرد..
آبروی اسراییل را از درگاه یکتای خدای‌ رحمان می خواهم که رسوای کل دنیا شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
از خدای رحمان درخواست کن که یه عقل درست و حسابی به تو بده
الان ما باید خوشحال باشیم که فلسطین با اسرائیل صلح کرد یا ناراحت؟!!! پس قراره کی اسرائیل رو نابود کنه؟!!!!
در یک توافق اتش بس باید دو طرف موافق باشن نه یک طرف،
مثل اینکه بگی اسرائیل موافق اتش بس شد به این شرط که همه اسرا آزاد بشن و مردم فلسطین هم همه از غزه کوچ کن
خبر اشتباهه
حماس نسخه مصر و قطر قبول كرده نه نسخه اسراييل
خخخ خودش واسه خودش قرارداد داده
اسراييل رفح ميگيره و درس عبرتي ميشه براي هفت اكتبري ها
حماس بعد از شکست آتش بس چه به دردش میخوردحماسی دیگرنمانده.
یکی جلوی این نتانیاهو افراطی را بگیره. یک جنگ راه افتاد آدمهای بیگناه زیادی کشته شدند. . بس کن از ادامه دادن جنگ. دیگه جنگ جدیدی در اینده راه نمی افته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
آقای عرعرزشی !! چرا از هنیه درخواست نمیکنی تا گروگانها رو آزاد بکنه و غائله ختم به خیر بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
هموطن 10:48 که جز توهین کردن به هموطنت چیز دیگری بلد نیستی حماس تا الان خسارتهای زیاد دیده. اسراییل تمام کنه داستان را گروگانها هم آزاد می شن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس 12:46 من از طرف 10:48 جواب می دم فعلا که توهین کننده ها از طیف شما هستن چند تا کلیدواژه دارن همه جا و بیجا استفاده می کنن فواحش و غرچرا و ... عمه من میگه؟ اگرچه من اصلا این حرفا رو از روی استیصال و ضعف می دونم ولی خواستم بگم بیشتر به توهین کننده دقت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس ۱۴:۵۳ مواظب حرف زدنت باش هرکی نظرش مخالف نظر و افکار و عقاید تو و امثال باشه غربچرا و
فواحش است؟ همین تو و امثال تو در کشور هرج و مرج به‌ راه انداختین و باعث دو دستگی شدید
تشکر از حماس
حماس پیشنهاد آتش بس را پذیرفت
چرا کاری کند عاقل که باز آرد پشیمانی
شاعر میگه که پذیرفتی عزیزم ولی حالا چراا
ارتش سایبری طرفدار جنایتکار اسرائیل راه افتاده! و برای تبلیغ جنایتهاشون و پروپاگاندا و دلسرد کردن مردم ایران و طرفداراران بیگناهانی هرروز در سکوت خبری کشته میشن مثبت ومنفی هارو دستکاری میکنن! خداوند دستهاشونو خشک بکنه تا دیگه جرات دفاع و حمایت از ظالم و قلدر به سرشون نزنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
مگه مردم ایران برای غزه چیکار میکنن که دلسرد شدنشون مهم باشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دوست عزیز که نفرین میکنی میشه بگی برنامه حماس برای حمله چی بود؟ بریم بگیریم تجاوز کنیم اسیر بگیریم وبعد... واقعا بعد چی؟ هیچ پلنی نداشت؟
خسارت زیر ساختها و خانه های خراب شده را باید به دلار بدهد
اسراییل اکنون خوب می داند پایان این جنگ شروع تغییرات بزرگ است همچنین متوجه شده که حماس نابود شدنی نیست آخرین امیدش گرفتن امتیاز بیشتر است وگرنه مطمئنا راهی جز قبول آتش بس ندارد
در چشم جهانیان ، مسلمانان بی دفاع در غزه و رفح کشته میشوند
تانکهای اسراییلی گدرگاه رو گرفتن بدون هیچ مقاومتی . این نشونه بدی برای حماس هست . فکر کنم خیلی راحتتر از اونی که فکر میشه ،رفح سقوط کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
شک نکنید که پیش بینی شما صحیح است
چرا جنگ کردن و بعد این همه گشته و ویرانی چرا اسرار به آتش بس دارن کی باید این همه خسارت رو جبران کنه و ؟؟؟؟؟
حماس صعیف شده . گفته بود زیر آتش مداکره نمیکنیم ،در حالیکه ، همون لحطه ای که برای اعلام توافق با مصر تماس میگرفتند ، اسراییل در حال بمبارون شدید قسمت شرقی رفح بود و تانکهاش به گدرگاه رفح نزدیک میشدند . فکر کنم ، حماس تمام شده کارش .
میدان های خیابان های رفح زیر تانکای اسراییل خراب شد و شکست و بازم اسراییل شکست جانانه دیگر متحمل شد فیلماشو چرا نمیذاری خبرش چرا پخش نمیکنی مثلا خبرش نذاری ملت نمیفهمن و نمیبینن؟؟؟؟
اسراییل شکست دیگه متحمل شد و گذرگاه رفح رو فتح کرد بدون هیچ مقاومتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
فردا ورق برمیگردد و اسراییل شکست خواهد خورد چون رائفی پور چند دقیقه پیش به سمت رفح حرکت کرد
اسراییل عقب نشینی کنه حماس خلع سلاح بشه و غزه رو بدن ب تشکیلات خودگردان
75 ساله که درگیری بین اسراییل و اعراب ادامه داره و دهها سال دیگه هم ادامه پیدا خواهد کرد مگر اینکه یا اسراییل از بین بره، یا یک صلح عادلانه ایجاد بشه. چون حتی اگر برفرض همه فلسطینها کشته بشن اسراییل با کشورهای اطرافش به مساله میخوره.
اون تئوری سین های شرق پرست، اون نماینده های شرق پرست ، نمی خوان برن غزه بجنگن و جهاد کنن ؟؟ نمی خوان شهید بشن ؟؟ یا شهادت فقط واسه مردم عادی ست ؟؟ از چی شهادت می ترسن که ذوقی ندارن برن جهاد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
علی کریمی کجاست؟
دیگه وقتشه که ما حمله کنیم
چقدر باید برادرانمان فجیعانه کشته شوند و برخی از اعراب بی‌غیرت نگاه کنن و یهودیان غاصب لذت ببره
حالا که اینق از ایران می‌ترسه چرا نباید بزنیم ما که هستیم پس منتظر چ بمونیم
اقای عبدلاهیان باز هم مثل همیشه به شدت این حملات رو محکوم میکنه وهشدار جدی به اسرائیل میده!!!!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی