بازدید 1993

افشاگری حذف‌کننده تیلور از ماجرای دوپینگش

نام دارو را هم اشتباه نوشته بودند اما آنچه واقعاً اتفاق افتاده بود این بود که برای من این دارو را در کالج تجویز کرده بودند، فقط به این دلیل که واقعاً در مدرسه با مشکل مواجه بودم
کد خبر: ۱۲۳۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ 12 May 2024

افشاگری حذف‌کننده تیلور از ماجرای دوپینگش

آزادکار ۸۶ کیلوگرم آمریکا که موفق شد در دو مسابقه متوالی دیوید تیلور را در انتخابی تیم ملی کشتی ایالات متحده شکست دهد، اعلام کرد که داروی مصرف شده‌اش با مجوز پزشک بوده و برای آن نسخه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که کمتر از سه ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقی‌ مانده، دنیای کشتی مملو از عدم اطمینان است. آرون بروکس که به عنوان یک مدعی قوی برای افتخار طلایی در پاریس شناخته می‌شد، درگیر دوپینگ شده که می‌تواند شانس او ​را برای شرکت در المپیک از بین ببرد. 

تعداد زیادی از علاقمندان در مورد آخرین وضعیت آزمایش داروی بروکس کنجکاو هستند: آیا آرون بروکس المپیک پاریس را از دست خواهد داد؟

این مشکل هنوز حل نشده اما مقامات آمریکایی امیدوار هستند این مشکل حل شود. بروکس که برای اولین بار ماجرا را تعریف می‌کند، می‌گوید که این حادثه سال گذشته در مسابقات جهانی زیر 23 سال رخ داد و ناشی از یک مشکل کاغذبازی برای دارویی بود که به طور قانونی توسط پزشکش تجویز شده بود. 

وی با بیان اینکه این موضوع در فضای مجازی به اشتباه تفسیر شده است، عنوان کرد: اول و مهمتر از همه، من متعجبم که اینقدر طول کشید تا مردم این خبر را بچرخانند. من فکر می‌کردم این موضوع بلافاصله اتفاق می افتد. من هیچ موضع بدی علیه مردم ندارم. آنها فقط سعی می‌کنند ظرف را هم بزنند. 

این آزادکار ۸۶ کیلوگرم آمریکا ادامه داد: من این اخبار را دیدم و خندیدم چون نام دارو را هم اشتباه نوشته بودند اما آنچه واقعاً اتفاق افتاده بود این بود که برای من این دارو را در کالج تجویز کرده بودند، فقط به این دلیل که واقعاً در مدرسه با مشکل مواجه بودم. اولین تورنمنت خارج از کشور من بود. صادقانه بگویم از زمانی که وارد کالج شدم اولین بار به خارج از کشور می‌روم. من هنوز در حال تحصیل هستم.

وی افزود: هر وقت برای تست دوپینگ می‌رفتم، حتی داروها را روی آن یادداشت می کردم، اینطور نبود که بخواهم چیزی را پنهان کنم اما من نسخه را ندادم، بنابراین کاری که باید انجام می‌دادم این بود که نشان می‌دادم این دارو برایم تجویز شده است. آن را به وکلا و سپس به آژانس جهانی ضد دوپینگ و نادوی آمریکا نشان دادم به همین دلیل توانستم در انتخابی شرکت کنم. 

 بروکس یادآور شد: خنده دار است که چگونه بعد از اینکه کسی را بردید یا کسی شکست خورد، همه چیز یک دفعه ظاهر می شود. مثلاً آن شخص قرار است بهانه‌ای بیاورد؟ آیا دنبال بهانه‌ای برای باخت هستند؟

افشاگری حذف‌کننده تیلور از ماجرای دوپینگش

آرون بروکس در انتخابی آمریکا برای اعزام به المپیک پاریس موفق شد در ۲ مبارزه،  دیوید تیلور نفر اول رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی را شکست دهد و به دوبنده ملی برای المپیک پاریس برسد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی