بازدید 1807

طلا و نقره تاریخی ترامپولین ایران در آسیا

کد خبر: ۱۲۳۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 12 May 2024

اولین مدال‌های رنگارنگ تاریخ ترامپولین ایران در آسیا

دو ژیمناست ایران در رده سنی ۱۷ تا ۲۱ سال در مسابقات ترامپولین قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا و نقره شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دومین روز از رقابت‌های ترامپولین قهرمانی آسیا که در هنگ‌کنگ در حال برگزاری است در فینال رده سنی ۱۷ تا ۲۱ سال آریا مام عبدالله و سجاد کارگر موفق شدند تاریخ‌سازی کنند و دو مدال طلا و نقره را برای ژیمناستیک ایران کسب کنند. مام عبدالله صاحب مدال طلا شد و کارگر هم مدال نقره را از آن خود کرد.

پادرا باژرنگ در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال، آرتین آردین‌زاده در رده سنی ۱۵ و ۱۶ سال و آریا اخوان در رده سنی ۱۳و ۱۴سال پنجم شدند.

روز گذشته مام عبدالله و کارگر با قرار گرفتن در رده‌های اول و هشتم مرحله مقدماتی فینالیست شده بودند. هم‌چنین در روز گذشته در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال پادرا باژرنگ و مانی رمضانی‌نژاد با قرار گرفتن در رده‌های سوم و چهارم، در رده سنی ۱۳و ۱۴سال آریا اخوان به عنوان نفر هشتم، در رده سنی ۱۵ و ۱۶ سال آرتین آدرین‌زاده و محمدحسین بانی با قرار گرفتن در رده‌های هفتم و هشتم، در رده سنی ۱۷ تا ۲۱ سال، آریا مام عبدالله به عنوان نفر اول، سجاد کارگر با قرار گرفتن در رده هشتم و در رده بزرگسالان ابوالفضل کیماسی به عنوان نفر هشتم و در رده جوانان هم محمدحسین بانی نفر هشتم به فینال رسیده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی