بازدید 10799

شیخ سلمان: فوتبال آسیا با کمک قطر از کرونا فرار کرد

کد خبر: ۱۰۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 09 December 2020

سی امین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) با حضور شیخ سلمان رئیس AFC  و همراه جانی ایننفانتینو رئیس فیفا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین تصمیم در این کنگره اعضای AFC با حضور تیم ملی فوتبال جزایر ماریانای شمالی در قاره آسیا موافقت کردند. بدین ترتیب جزایر ماریانای شمالی به عنوان چهل و هفتمین تیم آسیایی به عضویت کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمد. از این به بعد این تیم ملی این کشور و باشگاه‌هایش در رقابت‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این کنگره گفت: ما در ابتدا به فدراسیون فوتبال جزایر ماریانای کره شمالی خوش آمد می‌گویم. در این اوضاع سخت و استثنایی کرونایی موفق شدیم تمرکز خود را حفظ کنیم و ایمان خود را از دست ندادیم. بله ما با چالش هایی روبرو بودیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان اولین کنفدراسیون بازی ها را به دلیل کرونا به تعویق انداخت. اما در ادامه موفق شدیم با قدرت بازی ها را ازسربگیریم.

وی افزود: ما در این شرایط باید تصمیمات سختی می‌گرفتیم. اصلا تعویق بازی ها آسان نبود. اما ما در این کار موفق شدیم و با وحدت و همدلی فوتبال آسیا را سربلند کردیم. در ژانویه گذشته شورای فیفا پیشنهاد مشترک و تاریخی استرالیا و نیوزلند برای میزبانی جام جهانی 2023 بانوان را داد. این پیشنهاد با همکاری دو کنفدراسیون فوتبال برای برگزاری بزرگترین جام جهانی تاریخ بانوان بود.

شیخ سلمان در ادامه به تمجید از قطری‌ها به دلیل میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و گفت: در ایام بحرانی مهم این بود که فوتبال آسیا را برای بار دیگر به محافل برمی‌گرداندیم. باید بازیکنان، هواداران، مسئولان و شرکای تجاری ما دوباره به تکاپو می‌افتادند و با همکاری فدراسیون قطر در این کار موفق شدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی