بازدید 25347
۳

کاف الف؛ متهم تجاوز به دختران دانشجو دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری متهم کاف الف؛ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 25 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روز‌های گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آن‌ها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
مگر این هم آقا زاده است که کاف -م اعلام شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
فرهنگ ما اشکال دارد من می گم زن عوضی زن زلیخا مجوز به مرد نمی دهد که عوضی باشد این چیزی است که باید تو فرهنگمان جا بندازیم نه اینکه کرم از خود درخت است و از اینجور حرفها دوما دختره رفته خونه اش مشروب بخورد نرفته که بهش تجاوز بشود به این ادم اعتماد کرده بیخودی از این جور ادم ها دفاع نکنید اینها روانی جنسی هستن ..... اگر نیاز جنسی بوده با یکی دوتا زن که اینکاره هستن و از خداشون هم است رابطه برقرار می کرد اینجور زن ها هم که تو جامعه کم نیست نه اینکه بیاد با چند تا دختر کم تجربه که چیز زیادی از ادم ها و جامعه نمی دانند تجاوز کند از روانی ها حمایت نکنید تا مشکل حل شود اینها به پسرها هم تجاوز می کنند اگر ازشان دفاع کنید شما هم در کار انها شریک هستین و با تجاوز این گونه افراد تعداد افراد روانی در جامعه زیاد می شود قربانیان امروز متجاوزان فردا می شوند- یک جایی باید این زنجیره را قطع کرد - باید اعدام شوند
مگه دانشجو بچه ست که گول خورده باشه ؟
خودشون خواستن حالا پشیمون شدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل