بازدید 4585

جنگل‌های کالیفرنیا همچنان می‌سوزد

با گذشت ۲۰روز از آتش سوزی مهیب جنگل‌های کالیفرنیا، نیروهای آتش نشانی هنوز نتوانسته‌اند این آتش را مهار کنند و تا کنون ۷۷۱ هزار هکتار از این جنگل‌ها از بین رفته‌ است.
کد خبر: ۹۹۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 22 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه واشنگتن پست جمعه شب نوشت، ادامه آتش سوزی در کالیفرنیا موجب از بین رفتن ۷۷۱ هزار هکتار اراضی از جنگل‌ها این منطقه در یک هفته گذشته و کشته شدن پنج نفر شده است.

اداره آتش نشانی کالیفرنیا روز جمعه اعلام کرد: وقوع آتش سوزی‌های متعدد به دلیل صاعقه‌های آسمانی به سرعت در حال گسترش است و با نزدیک شدن به شهرها زندگی ساکنان را تهدید می‌کند.

با گسترش آتش سوزی تخلیه منازل از روز پنجشنبه آغاز شده است و مقامات محلی از ساکنان کالیفرنیا خواسته‌اند تا با همراه داشتن پوشاک و اقلام ضروری منازل خود را تخلیه کنند.

در یک ماه گذشته بیش از ۲۴ مورد آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ایالت کالیفرنیا اتفاق افتاده که اغلب آن‌ها در شمال این ایالت گزارش شده است.

بیش از ۱۰ هزار نفر در تلاش برای مقابله با آتش هستند اما مقام‌های آتش‌نشانی می‌گویند که به منابع بیشتری برای مهار حریق نیاز دارند.

همزمان آتش سوزی‌هایی در بخش جنوبی ایالت جریان دارد. مقام‌ها می‌گویند در خلال موج گرمای جاری، زمینه کاملا برای آتش سوزی مهیاست.

شرکت برق کالیفرنیا از مردم خواسته است مصرف برق را محدود کنند، در غیر این صورت میلیون‌ها نفر با خطر قطعی برق برای ساعت‌ها رو به رو خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار