بازدید 58906
دو هزار و دویست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه طراح تحریم‌های ضد ایرانی به دولت آمریکا! / واکنش حدادعادل به عذرخواهی کردن فتاح / ماجرای خبر انفجار یا آتش سوزی در فرودگاه مهرآباد چه بود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ترامپ دوباره از توافق یک ماهه با ایران حرف زد! / روایت شمخانی از یک نمایش تبلیغاتی برای نجات ترامپ / علت رای ممتنع آفریقای جنوبی در قطعنامه ضد ایران و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 21 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پاسخ مهدی تاج به ماجرای ویلموتس
 
مهدی تاج در اولین واکنش به ماجرای قرارداد ویلموتس در گفت‌وگویی ویدئویی گفت: مگر عوایدی که ما برای فدراسیون کسب کردیم، به خودمان دادند که حالا میگویند من و هیات رئیسه باید پول ویلموتس را بدهیم؟

حمله تند علیرضا دبیر به رسانه ملی به خاطر ویلموتس

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون فوتبال کشتی در واکنش به اتفاقات مربوط به قرارداد ویلموتس گفت: «اینکه بخواهیم کشتی را با فوتبال مقایسه کنیم اشتباه است ولی در اتفاق ویلموتس صداوسیما هم دخیل است. خیلی تلویزیون را فوتبالی کردید. شبکه ورزش صبح تا شب فوتبال خارجی نشان می‌دهد. شما دارید برای مردم ذائقه می سازید. چقدر از تکواندو و .. مسابقه پخش می کنید؟ اصل فوتبال مال انگلیس است، اصل بسکتبال مال آمریکاست، تکواندو برای کره، جودو برای ژاپن، اما کشتی و چوگان مال ماست. چکار برایش کردید؟ داریم آن را از دست می‌دهیم. ما اگر بخواهیم همین تعداد کشتی‌گیر را حفظ کنیم به 60 تا 70 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.» او درباره حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ کشتی گفت: «من سرخابی هستم. آقای سعادتمند لطف کرد و به فدراسیون آمد. امثال پرسپولیس، پیکان، سایپا و تراکتور هم باید بیایند. اینها باشگاه فرهنگی ورزشی هستند. یکی از تیم‌ها انصراف داد و من گفتم کشتی گیران آن را به استقلال بدهید.»

عزاداری در مساجد تهران ممنوع شد

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، باتوجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع است.
در این اطلاعیه آمده است؛
محضر مبارک ائمه محترم جماعات استان تهران (دامت افاضاتهم)
سلام علیکم و رحمة‌اللّه
با احترام، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، به استحضار می‌رسانیم، پس از تغییر رویکرد ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه عزاداری ماه محرم، طی جلسه مشترک، مباحث و نقطه نظرات جدی مرکز رسیدگی به امور مساجد و دیگر مراکز تبلیغی با مسئولین مربوطه مطرح شد. لیکن به دلیل شدت شیوع ویروس در استان تهران، مسئولان مربوطه بر نظر جدید خود تاکید داشتند. لذا علی‌رغم وجود انتقاد به نحوه اعلام این نظر جدید، با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در پیروی از دستورات ستاد، انتظار می‌رود ائمه محترم جماعات، کارگزاران و فعالان مسجدی، در ایام ماه محرم، از برگزاری هرگونه برنامه عزاداری، حتی در زمان کوتاه، در فضای مسقف، خودداری کرده و صرفاً به اقامه نماز جماعت، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اکتفا فرمایند. همچنین این مرکز در اطلاعیه دومی خطاب به ائمه جماعت استان تهران آورده است: برگزاری مراسم عزاداری در مساجدی که امکان بهره‌برداری از فضاهای باز و غیرمسقف را دارند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بلامانع و مورد تاکید است. لذا انتظار می‌رود ائمه محترم جماعات با روشنگری و بصیرت افزایی، ضمن ایفای نقش امامتی در محله، ایجاد فضای مشورت و هم افزایی با جوانان و هیئات حسینی و بسیج عموم مردم، مراسم عزاداری ماه محرم را با رعایت دستورالعمل‌ها و در فضایی منطبق بر موازین بهداشتی، برگزار فرمایند.

آتش نشانی: موردی از انفجار یا آتش سوزی در فرودگاه مهرآباد اعلام نشده

خبرگزاری العربیه مدعی شده است که در فرودگاه مهرآباد تهران انفجاری رخ داده است و حتی فیلم مربوط به این انفجار نیز در فضای مجازی منتشر شده است. اهالی منطقه مهرآباد از وقوع انفجار اظهار بی اطلاعی کردند. سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران گفت: موردی از انفجار یا آتش سوزی در محوطه فرودگاه مهرآباد به سازمان آتش نشانی تهران اعلام نشده است. وی تاکید داشت: فرودگاه مهرآباد آتش نشانی مخصوص خود را دارد ولی اگر مورد انفجار یا آتش سوزی بزرگی رخ داده باشد به حتم آتش نشانی تهران را خبر خواهند کرد و کمک خواهند گرفت که چنین موردی اعلام نشده است. یکی از پرسنل فرودگاه نیز به رکنا گفت: ما موضوع انفجار را شنیده ایم اما خودمان که در فرودگاه مهرآباد هستیم، هیچ صدا یا علایمی از انفجار یا آژیر آمبولانس و ماشین آتش نشانی را نشنیده ایم و تصور می کنم دروغ بوده باشد./ منبع: رکنا
 
واکنش حدادعادل به عذرخواهی کردن فتاح

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عذرخواهی پرویز فتاح از وی واکنش نشان داد.غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عذرخواهی فتاح از وی گفت: آقای فتاح مطالبی را گفت تا حواشی اخیر تمام شود.
وی افزود: من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد.حداد عادل تاکید کرد: بهتر است من هم مطلبی نگویم و حاشیه سازی‌ها به پایان برسد.
 
واکنش بعیدی‌نژاد به تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها

سفیر کشورمان در انگلیس نوشت: تمامی کشور‌های عضو برجام و اتحادیه اروپا در اقدامی متحد و یکپارچه اعلام کردند که آمریکا به‌ دلیل خروج از برجام، امکان توسل به سازوکار «اسنپ بک» را ندارد.حمید بعیدی‌نژاد سفیر کشورمان در انگلیس در حساب کاربری خود در توئیتر و در واکنش به اقدام روز گذشته آمریکا در استفاده از «مکانیسم ماشه» برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، نوشت: به‌دنبال اقدام یکجانبه آمریکا برای بازگشت تحریم‌های بین المللی علیه ایران، تمامی کشور‌های عضو برجام شامل انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و اتحادیه اروپا، امشب به‌طور جداگانه ودر اقدامی متحد و یکپارچه اعلام کردند که آمریکا به‌دلیل خروج از برجام، امکان توسل به سازوکار «اسنپ بک» را ندارد.گفتنی است، روز گذشته «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با سفر به نیویورک و دیدار با سفیر اندونزی در سازمان ملل متحد که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت را بر عهده دارد، خواستار فعال شدن مکانیسم ماشه شد. اقداماتی که با مخالفت صریح کشور‌های باقی مانده در برجام و همچنین اتحادیه اروپا شد.
 
رئیس خانه احزاب کرونا گرفت

تست کرونای سیّد شهاب الدین صدر رئیس خانه احزاب ایران مثبت شد. حال عمومی رئیس خانه احزاب ایران رو به بهبود است و او هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
 
درخواست یک حقوقدان از خبرنگاران خارجی

رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل در توئیتی از خبرنگاران خارجی خواست تا از کلمات مناسب در گزارش های خود استفاده کنند.به گزارش خبرآنلاین، رضا نصری در توئیتی نوشت: لطفاً از استفاده از اصطلاح گمراه‌کننده «Snapback» (ماشه) - که نه در برجام و نه در قطعنامه ۲۲۳۱ ذکر شده - خودداری کنید. همانطور که جواد ظریف توضیح داده است - و در عمل نیز آشکار شد - اصطلاح «اسنپ‌بک» یک اصطلاح برساخته آمریکایی است که می‌خواهد اینطور القا کند که فرایند بازگرداندن ترحیم‌های شورای امنیت سازمان ملل یک فرایند «سریع و خودکار» است که نیازمند طی کردن مراحل تعریف‌شده در برجام نیست.
 
علت رای ممتنع آفریقای جنوبی در قطعنامه ضد ایران

وزارت امورخارجه آفریقای جنوبی، تاکید کرد: از نظر ما برجام سهم مهمی در کاهش تنش بر سر برنامه هسته‌ای ایران داشته و برای ارتقاء صلح، ثبات و عادی سازی روابط جنبه حیاتی دارد.به گزارش ایسنا، وزارت خارجه آفریقای جنوبی در توضیح رای (ممتنع) به قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ اعلام کرد: آفریقای جنوبی، برجام را یکی از مهمترین دستاورد‌های دیپلماتیک در عرصه عدم اشاعه هسته‌ای از زمان امضای معاهده جامع منع آزمایش هسته‌ای (CTBT) می‌داند.ما معتقدیم که (برجام) نمونه‌ای از اقدام جمعی در جهت استحکام صلح از طریق تعاون و همکاری بر اساس یک توافق الزام آور می‌باشد و بنا بر این حفاظت از آن و اجرای آن باید اولویت اصلی باشد. همچنین از نظر ما برجام سهم مهمی در کاهش تنش بر سر برنامه هسته‌ای ایران داشته و برای ارتقای صلح، ثبات و عادی سازی روابط جنبه حیاتی دارد.

رای ممتنع آفریقای جنوبی به این قطعنامه، بر اساس اعتقاد و آگاهی از این حقیقت است که طرف‌های برجام و همه اعضای شورا باید به تعهد خود پایبند مانده و قطعنامه ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) را حفظ و اجرا نمایند. بنا بر این بسیار مهم و ضروری است که به منظور بازگشت اعتماد به این توافقنامه، همه طرف‌ها برجام را کامل اجرا نموده و از هر گونه اقدامی که منجر به تضعیف تمامیت قطعنامه ۲۲۳۱ (۲۰۱۵) و برجام شود خودداری کنند. آفریقای جنوبی معتقد است، متنی که توسط ایالات متحده ارائه شده متاسفانه در جهت حفظ این تعهد نیست و قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام را تضعیف می‌کند.
 
روایت شمخانی از یک نمایش تبلیغاتی برای نجات ترامپ

دبیر شورای عالی امنیت ملی مکانیسم ماشه‬⁩ را تنها نمایشی تبلیغاتی برای نجات ترامپ خواند و گفت که این مکانیسم خاصیت دیگری ندارد.علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در واکنش به اعلام تصمیم آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش نوشت: «آمریکا می داند که قادر به بازگرداندن تحریم های سازمان‌ ملل و تحریم‌های تسلیحاتی ⁧‫ایران‬⁩ نیست.»وی افزود: «⁧‫مکانیسم ماشه‬⁩ تنها نمایشی تبلیغاتی برای نجات ترامپ است و خاصیت دیگری ندارد.»شمخانی تصریح کرد: «جنگ طلبان کاخ سفید برای کاهش تنفر مردم آمریکا از ترامپ در اندیشه راه دیگری باشند.»دبیر شورای عالی امنیت ملی در این توئیت از هشتگ ⁧‫مقاومت فعال‬⁩ استفاده کرده است.
 
کنایه ریچارد نفیو به دولت آمریکا در موضوع ایران

ریچارد نفیو، مقام سابق آمریکایی در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل که عدم حمایت کشور‌های اروپایی از تصمیم آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه را ناامیدکننده توصیف کرده بود واکنش نشان داد. به گزارش انتخاب، وی در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل نوشت: «اگر شما از آن‌ها ناامیدید باورتان نخواهد شد اگر بفهمید آن‌ها نسبت به شما چه احساسی دارند.» پیشتر، «کلی کرافت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در مصاحبه با روزنامه «زوددویچه تسایتونگ»، به شدت از عدم همراهی و حمایت متحدان اروپایی آمریکا با مواضع این کشور برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران گله کرد و گفت: «این خیلی ناامیدکننده است».
 
ترامپ دوباره از توافق یک ماهه با ایران حرف زد!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر گفته چنانچه در انتخابات ریاست‌جمهوری به پیروزی برسد ظرف یک ماه با ایران توافق خواهد کرد.ترامپ گفت: «بعد از اینکه من در انتخابات پیروز شوم، ایران اگر ظرف یک هفته با من توافق نکند، ظرف یک ماه توافق خواهد کرد.» «دونالد ترامپ» چند هفته پیش هم در جلسه‌ای وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر ظرف ۴ هفته با ایران به توافق خواهد رسید.رسانه‌های صهیونیستی از جمله «اسرائیل‌هیوم» گزارش داده‌اند ترامپ در ویدئویی در جلسه‌ای برای جمع‌اوری حمایت مالی این مساله را مطرح کرده است.
 
پمپئو عصبانی شد

وزیر خارجه آمریکا که روز پنجشنبه سازوکار حل اختلاف برجام را در سازمان ملل کلید زد، در سخنانی از کشورهای اروپایی به‌خاطر عدم همراهی این کشورها با واشنگتن در اجرای مکانیسم ماشه انتقاد کرد. «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با انتقاد شدید از انگلیس به دلیل همراهی نکردن با واشنگتن در تمدید تحریم‌ها علیه ایران، مدعی شد که لندن طرف ایران را گرفته است.به گزارش نشریه دیلی میل، در حالی که پامپئو از سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس به دلیل عدم حمایت از قعطنامه واشنگتن در تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران عصبانی است، شب گذشته وی به طور رسمی درخواست خود برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را تحت سازوکار ماشه تحویل سازمان ملل داد. این در حالی است که متحدان آمریکا اعلام کرده‌اند که این اقدام غیرقانونی بوده و محکوم به شکست است.پامپئو مدعی است آمریکا با وجود آنکه از برجام خارج شده اما این حق قانونی را دارد که تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران بازگرداند.پامپئو در سازمان ملل به متحدان آمریکا حمله کرده و آنها را متهم کرد که به صورت خصوصی [درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران] با آمریکا موافق هستند اما این شجاعت را ندارند که آن را به صورت آشکار بگویند و هیچ جایگزینی نیز پیشنهاد نمی‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۹۴
آقای فتاح عذرخواهی کردند...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
قبل از این هم روسیه و چین خروج ترامپ از برجام و تحریم خرید نفت را مکررا غیر قانونی اعلام کردند ولی حالا اگر توانستید یک شرکت و بانک چینی یا روسی حتی کوچک نام ببرید که با تحریم امریکا همکاری نمیکنند ما را هم خبر کنید.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
ویلموس چرا رفت و چرا نماند تا ابنهمه خسارت را متحمل نشویم . چرا تا اخر قرارداد نماند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تابناک اینقدر باا ین تبلیغات مشمئزکننده و پراز زخم و زیلی با روح روان مردم بازی نکن و اول برای خودت ارزش قائل شو و بعد مردم و به هر روشی برای پول درآوردن تن نده
فریبرز
| Canada |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
من هم از کودکان مدارس کپری عذر خواهی میکنم و حلالیت میطلبم و قول میدهم همین که مشکلات مستضعفان الهیه و بقیه شمال شهر تهران حل شد اگر چیزی بافی بماند نوبت شما هم میرسد انشالا
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
چقدر راحت باهم کنار می آیند
مردم کاری به این کارها نداشته باشند و به عزاداری های خود برسند
استفاده کاملا ابزاری از دین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
خیر
بنا به توصیه ها عقب نشینی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
انتظار دارند تا فتاح یک ملک 200 میلیاردی دیگر را برای اثبات عذر خواهی به ایشان تقدیم کنند !!!؟؟؟؟
بله اقای حداد درست میفرمایند. بهتر است مردم به محرم ‌و امام حسین توجه کنند تا برخی اقایان هر کاری دلشون خواست بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
حداد عادل نه فتاح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
هزاران لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
ملک ری
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
احسن.لپ کلام را گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
کامل بگو. حداد عادل. اصلش همان عادل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اگر به محرم و امام حسین درست توجه کنیم که اینطوری نمیشه
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اصلا هدف از تبلیغ دین درکشور ما، دقبقا همین است که شما فرمودید
دین محمد مصطفی (ع) و سیرت ائمه اطهار (ع) کاملترین دین و مذهب در جهان می باشد و نیاز به اینهمه تبلیغ دارد
"وی افزود: من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد.حداد عادل تاکید کرد."

هیچ وقت تصور نمی کردم داستان های فکاهی دوران نوجوانی و جوانی را در دنیای واقعی تجربه کنم! یاد یکی از داستان های عزیز نسین افتادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
جمع کنید این بند و بساط،پاسخ این به اون ...جواب کنایه ...پاسخ کنایه..پاسخ تند...پاسخ شور.....مردم رو مسخره کردید؟ ..در برنامه زنده از رسانه مثلا ملی مسئول یه هرگان با اطلاعات و ادله ی کافی مطلبی رو بیان میکنه که خیلی هم مبهم نبود و نردم میدونند چه خبره بعد تحت فشار قرار میگیره و عذر خواهی میکنه بعد اون یکی ناز نیکنه....واقعا ملت رو چی فرض کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
عصبانی شدم غلط غلوط زیاد دارم خودتون حین خوندن اصلاح کنید
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
منظور حاج حداد این هست که امر به معروف و نهی از منکر را به غیر محرم واگذارید بچسبید به اجرای مراسم . در صورتی فلسفه کربلا امربه معروف و سکوت نکردن در باره منکرات هست . امر به معروف فقط به حجاب زنان که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
جانا سخن از زبان مامیگویی
چطوره همه مسئولین در تویتر حساب کاربری دارند؟مردم ایران فقط باید از طریق تابناک از تویت های آنان باخبر شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
حالاجراتابناک هم حساب کاربری داردالبته چون ایشان هم ازبعضی هستندولی جواب نمیدهنداین فضولیهابشماربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
مگه vpn نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
راست میگه بنده خدا این مسئولین به حقوق معمولی مثل آزادی در دسترسی به رسانه برای مردم قائل نیستن خودشون دور همی گرفتن تو ی تویتر این نشانه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای حداد قبول حق باشد عبادت در خانه دویست میلیاردی و مدرسه چهارصد میلیاردی.
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
چهل ساله زحمت کشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
سختیه تبدیل کردن پیتزا به کش لقمه پیر میکنه ادم رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
خانواده ی شهید پرور در آمریکا.....
شرایط امروزه کابینه ترامپ دقیقا به مانند دوره کابینه اقای احمدی نژاد است و رفتار ترامپ تداعی رفتار اقای احمدی نژاد است و لذا پیش بینی میشود که ترامپ شکست خود را به پمپئو نرتبطخواهد کرد و بعید نیست که پمئو هم دچار سرنوشت دکتر متکی بشود که در حین مذاکره در کشور بیگانه از وزارت امور خارجه غزل شود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تخیل بافی بس است.
هنوز که هنوز است حمله به عراق غیر قانونی محسوب میشود منتهی زور داشت امریکا و انجام داد.
مکانیزم ماشه را هم با زور انجام خواهد داد و اروپا مخالف باشد یا نباشد و یا ریچارد نفئو دموکرات مخالف ان باشد اثری ندارد
واین مکانیزم جناحی طراحی نشده برای امریکا ونکته تاسف انگیز مکانیزم ماشه ان است که اصلا مختص امریکا نبوده و چین و با روسیه و یا فرانسه و یا انگلیس هم میتوانسته اند درخواست
اجرای ان را بدهند و عجیب تر ان که به رای گیری هم نیازد ندارد و اتوماتیک شروع میشود با درخواست یکی از ۵ عضو ثابت شورای امنیت.
اروپا در حال بازی پلیس خوب است و پشت امریکا خواهد بود و نیازی ندارد موافق مکانیزم ماشه باشد وقتی امریکا درخواست اجرای مکانیزم ماشه را داده.
برای ترامپ هم در اردیبهشت ۹۷ اقایون همین صحبتها را کردند و ترامپ عدم اجرای برجام را شروع کرد چون هیچ تعهدی برای مجریه انها محسوب نمیشد و مکانیزم ماشه را امریکایی ها دارند با قطعنامه ۲۲۳۱ انجام میدهند
راحت باش حداد ما حواسمون به محرمه اصلا یادمون رفته تو یه زمین ۴۰۰ میلیاردی و یه خانه ۲۰۰ میلیاردی از بنیاد گرفتی
میگن حافظه ماهی ها ۳ ثانیه است یعنی حتی شکل شکارچی خودشون هم یادشون میره اگه یه بار بهشون حمله کنه ۳ ثانیه بعد دوباره برمیگردن و شکارچی شکارشون میکنه بعضی ملت ها توی دنیا هستن حافظه ۳ ثانیه ای دارن مثل ماهی ها
آقا واقعاً چقدر با اهیمت شدیما!!!!!!! هر روز در شورای امنیت، سازمان ملل، شورای حکام آژانس انرژی اتمی، دیگر سازمانهای بین المللی موضوعی در مورد ایران مطرح می شود. واوووووووووووو قیامت کردیما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
آمریکا بداند مسئولین ما خعععلی مقاومند
خعععلیا
مردم هم که خب زیاد مهم نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
از ز دسترسی ساده به اینتر نت آزاد تا بقیه خدمان خسته نباشند یک بام دو هوا که میگن ایرانه
سازکار سازمان ملل در مورد حق وتو خوب هست یا بد هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
سئوال زیرکانه وقشنگی است و البته بستگی داردبنفع چه کسی باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
هم خوبه هم بد. اگر به نفع ما باشه خوبه مثل ر‌أی گیری اخیر و رأی چین و روسیه به نفع ما. و اگر به ضرر ما باشد خیلی بده.
آقای حداد چشم ما مشغول محرم می شویم آقایان هم در فکر رفاه اهل منزل باشند
حداد عادل میگفت پسر من ماهی ۱ میلیون و ۴۰۰ حقوق میگیره انصافا امروزه در دورترین روستاها زندگی با این مقدار حقوق غیر ممکنه چطور پسر حداد با این درآمد شمال شهر تهران زندگی میکند اصلا چطور در محله اعیان نشین زندگی میکنی ولی حقوق ۱ میلیون ۴۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
به شما هم یک خونه 5 طبقه در خیابان دولت تهران واگذار کنند با 200 هزار تومان هم زندگی می کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
چون پسرایشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
شاید منظورشان پول تو جیبی روزانه شون باشه که باباش بهش میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
شما فعلا به امورات محرم و بعدش هم به انجام اعمال ویژه ماه صفر بپرداز کمتر هم دنبال چنتا خونه و ساختمان واگذار شده به ایشان در شمال شهر باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
حقوقش یک میلیون و 400 دلار اشتباه به عرضتون رسوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اقا این پول تو جیبی روزانه است شما هم هی ایراد میگیرید
ناشناس
| Finland |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
من هم به دختر ۱۵ ساله ام ماهی سیصد یورو میدم. خونه دویست متری و ندیمه و بهترین غذا و راننده
مدرسه عالی و تمام وقت و بهترین لپ تاپ و موبایل و همه چی مفت. و
اماراتی ها ۲صیاد ایرانی را کشتند.نیروهای مسلح باید امارات را تحت فشار قرار دهند و انتقام خون ایرانی ها را بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
همه مثل ما نیستند که انسانیت را رعایت کنند وگرنه به راحتی با 4 تا تیر بار کل صیادان ان ها را می کشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اینکه اماراتی ها صیادها را کشتند خیلی تاسف بار است اگر آبهای انها وارد شدند می توانستند دستگیر شان کنند. ایرانی ها بطور معمول در ابهای عربستان و کشورهای عربی صیادی می کنند در گذشته به راحتی در ابهای این کشورها صید می کردند و صید را هم به قیمت خوب به خود آنها می فروختند. تا 10 سال پیش لنج های ایرانی به راحتی به کشورهای عربی می رفتند چه شد که الان ه جایی رسیدن که به راحتی صیادان ما را می کشتند و هیچ احترامی برای ماقائل نیستند.
درود بر هموطنان اصولگرا . لطفا به چند پرسش سیاسی بنده جواب قانع کنده بدهیید . منظورم این هست که تکلیف اصلاح طلبان که معلوم هست یا از طریق نهادهی حاکمیت رد صلاحیت میشوند یا مردم رای ندادند تسلیم خواهند بود . اما تکلیف اکثریت باسواد و دانشگاهی و روشنفکر جامعه این هست که تلاش کنند جامعه بسمت فرهنگ بدویت برنگردد . یعنی وقتی فردی را در میدان شهر شلاق میزنند یا بر الاغ سواد کنند افرادی دنبالشان هلخله و پایکوبی و طلب و سنج بزنند . لذا برمیگردم به سوال اصلی خودم . اکثریت مردم با عدم استقابل از سیاست های طبف فکری اصولگرایان با زبان ساده دمکراتیک ( رای ندادن ) استقبال از جناح شماها نکردند . چون میگویند تمام‌مشکلات زایده تفکر خود شما هست . چگونه میخواهید ساختاری را که باعث درد سر برای مردم ایجاد میکند خودتان حل کنید ؟ یعنی اینهمه تنش سیاسی و اقتصادی بین المللی در جامعه مربوط به ایدولوژی شما اصولگرایان هست که بزور میخواهید مردم اکثریت را با خود همراه کنید . در صورتی این شما هستید که وظیفه دارید سیاست های خود و تصمیمات خود را با میل و رغبت مردم هماهنگ کنید . یعنی اصولگرایان هنوز به این باور نرسیدند که باید خودشان را با مطالبه مردم هماهنگ کنند . ولی کار جناح اصولگرا برعکس دمکراسی هست . انها میگویند جتی اگر همه مردم بما رای ندادند اگر دو درصد و یا حتی یک نفر در مشهد و قم از ما پشتیبانی کند مشروعیت و مقبولیت ما را اثبات میکند . لذا باز هم میپرسم آیا این گفتمان خطرناک در آینده با رشد فکری و سواد سیاسی مردم خطرناک نیست . آیا با این گفتمان اصولگرایان با حمایت اقلیت میشود با دمکراسی آشتی ایجاد کرد . در صورتی به یقین‌میدانم اگر منافع همان اقلیت که طرفدار اصولگرایان هستند قطع شود واجبات روزانه خود را هم ترک میکنند . ولی باز به یقین میگویم طرفداران اصلاح طلبان کسانی هستند که مستقل فکر میکنند و صد سال از اصولگرایان جلوتر هستند . بی زحمت پاسخ بدون توهین و تهمت و افترا . فقط دلیل سیاسی بیان کنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
این چیه نوشتی ؟ کسی حوصله خوندنشو ..نداره باید یه وانت بیاریم فقط بکشدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
متن زیادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
دوست عزیز نقطه مقابل تفکر اصولگرایی واقعی، همراهی کامل با آمریکا و صهیونیزم خواهد بود که نتیجه این انتخاب شاید در کوتاه مدت مورد پسند اکثریت باشد ولی در دراز مدت کشوری مثل عربستان یا ترکیه می شویم که باید مجددا بدون
توجه به دموکراسی این بار به جای ایدئولوژی به زعم شما اقلیت، باید ایدئولوژی و نظرات آمریکا رو اجرا
کنیم. حالا چه فرقی میکند؟ در هر صورت هم بخشی از مردم مشکلات خواهند داشت مثل اون دو کشور .
هژمونی عامل صهیونیزم هرگز حضور یک کشور بدون مشکل و معضل را در منطقه غرب آسیا نمی پذیرد چرا که گسترش فقر در اطراف اسرائیل ایدئولوژی آمریکا را پیش می برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
کامنت کوتاه تر بنویس تا حوصله مون بشه بخونیمش. چه خبره؟
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
سلام ایرانی عزیز
مشکل مملکت ما بازی اصلاح طلبی و اصول گرائی است.
ما در کشورمان به دلایل متعدد یا راست هستیم یا چپ و هر دو گروه نه تفکری دارند و نه برنامه و نه ایده ای جدید و دعوا ها دعواهای زرگری است.
اصول گرا و اصلاح طلب هم از این قاعده استثنا نیستند.در هر دو طیف هم انسانهائی پاک وجود دارند اما چون فکر نمیکنند خود را از این ورطه خارج نمیکنند . البته برخلا ف شما بنده اصلا اصلاح طلبان و اصول گرایان را قبول ندارم و هیچ کدام را دلسوز به حال مردم نمیدانم لکن به جهت شغلم بسیار با طیف اصلاح طلب سرو کار داشتم اینها طیفی هستند که به ریش تیغ میزنند و با ژست همه چیز دانی و همه چیز خوانی فکر میکنند مردم برده انها هستند وقتی به قدرت میرسند از همه مستبد ترند و وقتی در قدرت نیستند دایه دار دموکراسی میشوند. و اصول گرایان نیز تا حد زیادی به همین نسبت همینگونه هستند اما به ریش تیغ نمیزنند ولی ب ...پس هردو طیف یک گونه نادر از انسانهائی هستند که در کل دنیا نه تنها به فکر مردم و مملکت نیستند بلکه تنها و تنها به فکر منافع شخصی هستند.
سیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اقاجون به فکر نون مردم باش
جهان بخش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
ما تا حالا ندیدیم دو طیف سیاسی در یک کشور ظرف مدت بیست سی سال چند بار جای خودشونو عوض کنند از چپ افراطی بشن راست افراطی و از راست سنتی بشن چپ سوسیال.ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اقا بنشین تاپاسخ مستدل برای شما ارسال فرمایند چه دل خوشی داری تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
پاسخ شما به یک تحقیق نیاز دارد و اینکه ببینی در جامعه ما آنهایی که فرزند و جان و مال خود را برای ملت و آب و خاک خود دادند یا بیشترین انفاق و از خود گذشتگی را دارند و به دنبال یک لقمه روزی حلال هستند خود را جزء کدام افکار می دانند اصلاح طلب یا اصول گرا؟
موردی و مصداقی نباید بررسی شود
آقای حداد چشم ملت مشغول محرم می شوند شما هم به اموراتتان مشغول شوید هیچ نگران نباشید
مراسم عزاداری در مساجد بخاطر مسقف بودن و عدم تبادل هوا ممنوع شد . ...امروز عصر وقتی به منزل برمیگشتم دیدم در جلوی خیابان‌چادر زدند و در داخل چادر ده ها نفر نشسته و دارن آب و نبات و چای نذری با لیوان یکبار مصرف عرضه میکنند . سوالم این هست که مردم چرا خودشان لیوان ها را پر مبکردند . تو راه با خودم گفتم که پس باجه های بانک ها که مردم‌کارتخوان میکشند . پمپ بنزین ها . فروشگاهی که خرید میکنیم قبل از ما ممکن هست فرد دیگری لوازم فروشگاه را در دست گرفته حتی قیمت و تاریخ تولید انرا خوانده باشد و دوباره سر جایش بگذارد .......لذا میخواهم به کاربران‌محترم سایت تابناک عرض کنم تنها راه در شرایط فعلی رعایت فاصله هست . استفاده از ماسک . نخوردن و نیاشامیدن حتی غذای نذری قبل استریل و قبل از شستن دست ها ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
عزاداری در مساجد و حسینیه ها بارعایت فاصله و ماسک ممنوع بشه ولی هواپیماها با یک فضای بسته و سقف کوتاه پر از مسافر!!!! غذای نذری بسته بندی ممنوع بشه ولی رستوران و بیرون بر هیچ مشکلی نداره!!!! یکی بگه فرقش چیه واقعا
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... بی عدالتی ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ... غارت ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بهتر است در این زمان مردم بیشتر به محرم و عاشورا بپردازند تا پیگیری املاک گران قیمت دست مسئولین
حداد عادل
چقدر این تاج پررو هست. شما چرا رفتی رییس فدراسیون شدی؟ که فوتبال ایران و ایران رو مسخره می کنی ؟
پمپو عصبانی شد و گفت که کشورهای غربی در جلسات خصوصی موافق امریکا هستند اما در ظاهر اینکار را نمیکنند . ........ حالا فکر کنید مکانیزم ماشه امریکا هم از طریق خروج تز برجام کارایی ندارد . سوال این هست از زمانی که یادم هست ایران همیشه در تحریم امریکا بوده . یعنی شرکت های غربی بجز دو تا شرکت نفتی و حتی توتال از ایران خارج شدند و شرکت های چینی و روسی و بانک های خارجی از ترس جریمه و تحریم امریکا همکاری نخواهند کرد . یعنی ترامپ میگوید یا امریکا یا ایران . فکر میکنم پمپو درست گفته که کشورهای غربی حتی چین و روسیه مواقف سیاست های تحریمی ایران هستند منتها علنی نمیکنند . چون میخواهند کشور ما را در همین شرایط نه صلح و نه جنگ و نه مداکره حفظ کنند . یعنی همیشه ما باید زیر سایه تحریم و جنگ سپری کنیم . دلیلش این هست که وقتی با امریکا و منافع و حضور امریکا در اختلاف سیاسی داریم . پس این اختلافات هر سال بیشتر خواهد شد . حتی با انتخاب نشدن دوباره ترامپ اختلافات حل نمیشود ؟ آیا بایدن برنده شد حاضر هست پایگاهای دور و بر ایران را تخلیه کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
در تایید تحلیل شما، باید عرض کنم که در صورت انتخاب بایدن، مسائل ما با آمریکا و جهان بسیار بغرنج تر خواهد شد
خبر اصلی ، واکنش تاج است و نه صحبت حداد.... بابد به حال این ملت و مملکت گریست که مدیران نامسئولش به جایی رسیده اند که تو روز روشن جلوی ملت می ایستند و دیگر از کسی ابایی ندارند. آخوندی وزیر مسکن اولیش بود بعد هم که وزیر بهداشت و.... الان هم که تاج
بسیار مضحک و خنده داره که کشوری رای ممتنع می ده. یعنی چی؟ نه مخالف هستین و نه موافق!!!! پس دلیل حضور شما در این شورا چی بوده و هست. اگه از خود اختیار عملی ندارید و چشم شما به رای دیگران هست که عملا حضور شما هم بی فایده هست.
شير بها را كي پس داده كه ايشان پس بده …
ا.........حواستون به محرم باشه.اقای حداد هم هرچی داره ارث باباش بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اگه خبر ندارین بدونین که اتفاقا پدر ایشون ثروتمند بودند
از ۱۲ تیتر ۷تیتر مربوط به آمریکا
یک بام و دو هوا یعنی این : کرونا فقط تو روضه امام حسین پیدا میشه؟ تو پاساژ و کناردریا و رستوران و مترو و هواپیما کرونا نیست؟؟؟
یک بام و دو هوا یعنی این : کرونا فقط تو روضه امام حسین پیدا میشه؟ تو پاساژ و کناردریا و رستوران و مترو و هواپیما کرونا نیست؟؟؟
چرا در ایران شهروند درجه ۱و ۲ و۳ داریم؟
مگر انقلاب نکردیم که این فاصله های اجتماعی و طبقاتی برچیده شود.آقایان حق استفاده از تویتر را دادند و مردم خیر؟
آقا ظاهرا ما یه چیزی هم به آقای تاج بدهکار شدیم !! پس بهتر است که مدعی العموم یک نامه اعتذار از طرف ملت ایران به ایشان تقدیم نمایند
خدا به دادمان برسد
باشد تا همین امام حسین ملت را بیدار کند و مردم به جای گریه و شیون در تاریخ این حماسه تفکر کنند شاید به خودمان بیاییم
مدرسه فرهنگ با شهریه چند ده میلیون تومان مدرسه ای برای مستضعفین است ولی از نوع متولد خارج از کشور چرا بی خود شلوغش می کنید . مگر چی شده زمین بیت المال گرفته شده برای ساخت مدرسه در ضمن درآمد مدرسه هم برای مستضعفین بوده که بتوانند شهریه چند ده میلیونی را پرداخت کنند این یعنی عین عدالت که بچه های استان های محروم تو کپر درس بخونند و زمین بنیاد برای مدراس چند ده میلیونی اختصاص بیابد و طلبکار هم باشیم /
"من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد"
حداد عادل به موضوع خوبی اشاره کردند.واقعا میشه فهمید مسئولین چقدر علاقه به سرگرم کردن مردم به عزاداری عاشورا و سایر مناسبتهای دینی دارند و...
آقای دبیر شما نگران نباشید کسی سراغ شما نمی آید؟؟!! ای کاش میشد کارنامه عملکرد همه شما مورد ارزیابی قرار میگرفت ؟؟!! متاسفانه در این کشور همه تیز هوشها به رشته های مهندسی و پزشکی تمایل دارند و جاشان در پستهای مدیریتی خالی است؟؟؟!!
مقهور ترامپ شیاد و شرکای اروپایی شیاد ترامپ نشوید. تمام این بازی یک سناریو از پیش برنامه ریزی شده است که در نهایت تحریم محدود تسلیحاتی ایران به زعم توافق برجام ممکن شود. از قبل این موضوع قابل پیش بینی بود که بین ترامپ و شرکای اروپایی او زد و بندی و توافقی وجود دارد و اکنون محرز شد دقیقا همین است. هدف از این دیوانه و شارلاتان بازی ها بعد از آرای ممتنع اروپا که در صورت موافقت با وتوی روسیه و چین مواجه می شد تحریم محدود تسلیحاتی ایران است. به مرگ گرفته اند تا به تب راضی شوید. تن به این مصالحه ننگین برخلاف منافع و امنیت راهبردی کشور ندهید ولو اینکه ترامپ موفق شود و تمامی تحریم بین اللملی باز گردد. پیامدهای تحریم تسلیحاتی ایران ولو محدود ولو یک ماهه یعنی آغاز استحاله توافق برجام و یعنی هم چوب خور ن و هم پیاز را. بازگشت تحریم های بین اللملی تاثیرات آن فقط روی کاغذ است و هیچ تفاوت ماهوی با شرایط موجود ندارد. مقهور ترامپ شیاد و شرکای اروپایی شیاد ترامپ نشوید.
اقای حداد لطفا از رهبری مایه نگذارید و ملک را پس بدهید تا مطالبه عموم مردم نشده کارهای این دولت برای. بدبین کردن مردم کافی است نمک به زخم ملت و رهبری نپاشید
بله بله
حواشی با یک عذر خواهی تمام شد و
اتفاقا وقتش هست بیایید و یک صحبتی بکنید جناب حداد و جواب بدید به مردم مستضعف که با دارایی ملت دارید چکار می کنید،
توی اون مدرسه افراد مستضعف هم می تونند درس بخونند یا فقط مسئولین مستضعف می تونند استفاده کنند
آقاي حداد حالا چرا بمردم حواسشان به اصل انقلاب باشه ؟ مردم واسه جلوگيري از اين رانتها انقلاب كردن
مردم فهيم ايران اين جمله را چندين بار بخوانيد و فكر كنيد: بهتر است حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"واکنش حدادعادل به عذرخواهی کردن فتاح"

این نمایش را نمیتوان اینگونه تمام کرد. چرا فتاح با آن همه تجربه اینگونه در تلویزیون گفت و چرا حداد از حضرت آقا برای تبرئه خود خرج کرد؟
حالا که این قصه را به اینجا رساندید باید همه را برای مردم شفاف کنید.
اگر قرار است هر شخص فرهنگی که دلش برای فرهنگ کشور میسوزد برود و از بنیاد یا هر نهاد دیگر زمین و امکانات بگیرد، من هم به عنوان یک استاد دانشگاه و نگران برای فرهنگ کشور با حدود سی سال سابقه کار فرهنگی میخواهم این امکانات را دریافت کنم و شهریه های آنچنانی بگیرم و یک جنوب شهری را به مدرسه ام راه ندهم، درست مثل مدرسه حداد. آقای حداد و آقای فتاح! چرا فکر کردید فقط شما نگران فرهنگ جامعه هستید و چرا فکر کردید فقط شما میتوانید فرهنگ جامعه را نجات دهید؟ کاش اینقدر که ادعا دارید واقعا میتوانستید عمل کنید. واکنش مردم به این رخداد را ببینید و خودتان قضاوت کنید . اگر نگران مردم و فرهنگ جامعه هستید چرا این مدرسه را در جنوب شهر احداث نکردید.
تابی جون، جناب حداد عادل خیلی مودبانه به مردم گفتن که سرتون به کار خودتون باشه و تو کار ما بزرگترها سرک نکشید!!!
جناب تاج شما حقوق میگیری که کار فدراسیون را به نحو شایسته انجام بدی مگه فدراسیون مال شماست که توقع عواید ان رادارید اگه با بی مدیریتی باعث ضرر به بیت المال شدی باید خسارت بدی .
وی افزود: من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد.حداد عادل تاکید کرد: بهتر است من هم مطلبی نگویم و حاشیه سازی‌ها به پایان برسد.

بله جناب حداد مردم حواسشان باید به محرم و صفر باشد ....
آقای حداد عزیز برای فرج امام زمان (عج) هم دعا کنیم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار