بازدید 4733

۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محله عباس آباد

کد خبر: ۹۹۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 20 August 2020

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: بیست و هفتم خرداد ماه پرونده‌ای توسط کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با موضوع سرقت از داخل خودرو یکی از شهروندان برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه محتویات پرونده حاکی از آن بود سارق یا سارقان با شکستن شیشه خودروی شاکی اموال با ارزش موجود در داخل آن را سرقت کرده اند، افزود: در گام اول تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با پایش محدوده وقوع سرقت موفق می‌شوند سارقی به نام " سینا " ۳۳ ساله که دارای ۵ فقره سابقه دستگیری و زندان داشت را شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با کشف سرنخ‌ها و شناسایی سارق کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی مکان اختفاء وی را در منطقه سبلان شناسایی و با دستور قضائی موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را در یازدهم مرداد ماه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: سینا پس از انتقال به پلیس آگاهی و با رویت شواهد و قرائن موجود چاره‌ای جزء اعتراف به بزه انتسابی نداشت و به سرقت از شاکی معترف و اذعان داشت، سرقت را به تنهایی انجام دادم و اموال سرقتی را در فضای مجازی و یا به مالخری به نام سیامک می‌فروخته ام و تا کنون به تنهایی ۳۰۰ فقره سرقت انجام داده ام.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح سینا به بزه انتسابی و مشخص شدن هویت مالخر کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری وی می‌شوند که با انتقال هر دو متهم به دادسرای ناحیه ۷ تهران با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیاری روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار