بازدید 9937
۱

جزئیات بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: در حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 18 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی حسن‌پور در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مقابله همه جانبه با فساد در همه عرصه‌ها از بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و ارتشاء خبر داد و اظهار داشت: در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر ۵ نفر دیگر از کارکنان شهرداری بوشهر و افراد مرتبط به اتهام اختلاس و ارتشاء دستگیر شدند.

وی، تخلفات مالی و اختلاس را از جمله اتهامات دستگیرشدگان دانست و بیان کرد: متهمان با تفهیم اتهام و همچنین پس از صدور قرار تأمین کیفری در راستای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با بیان اینکه "پرونده این افراد در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی قرار دارد" افزود: در حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

به گفته دادستان بوشهر ۸ کارمند شهرداری بوشهر در دی ماه سال گذشته به اتهام تخلفات مالی و اختلاس دستگیر شدند.

حسن‌پور بیان کرد: در مجموع تاکنون ۱۳ تن از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام تخلفات مالی، اختلاس و ارتشاء دستگیر شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
لطفادستگاه قضایی به تخلفات کارکنان متخلف شهرداری های سراسر کشور در اسرع وقت رسیدگی نماید و جلوی تضییع حقوق شهروندان را بگیرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی