بازدید 11080
۵

تاکنون چقدر از سهام عدالت فروخته شده است؟

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار با بیان این که تاکنون ۱.۹ میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، گفت: ۵ هزار و ۶۰۰میلیارد تومان به حساب این افراد واریز شده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 15 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین فهیمی گفت: از حدود ۱۹ میلیون نفری که در مدیریت سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند، کم‌تر از دو میلیون نفر تصمیم گرفتند تا بخشی از سهام‌شان را – مجموع ۶۰ درصد – را به فروش برسانند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار گفت: در حال حاضر ۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت – حدود ۱ میلیون ۹۰۰ هزار نفر – واریز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و بنابر شیوع ویروس کرونا تصمیم بر این شد که شناسایی مشتری و ثبت و ضبط مشتری در شرکت سپرده‌گذاری به عنوان درگاه ورودی بازار اوراق بهادار، با دو مولفه‌ی اطلاعاتی صورت بگیرد و افراد مجبور به مراجعه حضوری نباشند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار افزود: «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارتی به نام دارنده سهام عدالت» در حال حاضر می‌توانند بار ثبت و ضبط مشتری را به طور غیر حضوری به دوش بکشند.

حسین فهیمی اضافه کرد: کسانی که به درسی «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارت» را معرفی کرده بودند، سهامشان به فروش گذاشته شده و پول حاصل از سهام به حساب آن‌ها واریز شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: از تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۹ کارگزاری‌های کشور ملزم شدند تا به مشتری‌های خودشان پاسخ دقیق ارائه دهند.

وی ادامه داد: کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند، حتما یکی یا هر دوی این شماره‌ها را به درستی وارد نکرده‌اند.

حسین فهیمی با بیان این که اولویت ما بر حفاظت از سهام عدالت تنظیم شده است، توضیح داد: تا زمانی که ما از فروش قطعی و اطلاعات فروشنده اطمینان حاصل نکنیم، عملیات فروش را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: اگر دارندگان سهام عدالت در شماره شبا یا شماره موبایل مغایرت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی سهام عدالت، شماره‌های خود را اصلاح کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
پس چرا پولش رو نمیدن فقط بازار رو خراب کردن
اقای حسین فهیمی لطفا اگر ما سهام عدالت را بصورت مستقیم ازاد کریم هزار بار خواهش می کنیم ترتیبی شخصی اتخاذ شود با انتقال این سهام به پورتفوی شخصی امکان این وجود داشته باشد در زمان دلخواه اقدام به فروش آن کنیم
خوب معلومه هیچکس سهامش رو نفروخته. با ساز و کار پر از فسادی که برای فروش سهام عدالت وجود داره.
این آقا رو اعصاب مردم راه میره
اخه چرا میگی سیم کارت وشماره شبا احتمالا اشتباه باشه
الان 50روزه تووبانک ملت 30 درصد رو زده بودم هنوز خبری نیست
شماره شبا فعال وسیم کارت هم که به نام خودم هست یه ریال هم واریز نکردن
خجالت بکشین بااین دروغها
فعلا با اسم سهام عدالت عده اي را به سکوت وا داشتين فقر و نداري بيداد ميکنه بعد نفت را به اصطلاح مي خواهين به کام ملت به مردم بفروشين در حاليکه مردم عادي پول نان شب را ندارند ضمن اينکه با فروش يکباره و بدون تخصصي سهام عدالت بورس را ويران کردين و حالا نقدينگي به سمت مسکن و خودرو وارز و سکه پرواز خواهند کرد تا قيمت آنها هم پرواز کنند و تورمي ديگر با تزريق نقدينگي حاصل از فروش سهام عدليت رقم بخورد که همانا بي ارزش شدن جيب ملت خواهد بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار