بازدید 15788

دانش‌آموزان به صورت زوج و فرد به مدرسه می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و اگر امکان رعایت پروتکل‌ بهداشتی نباشد طبق مساحت کلاس دانش‌آموزان روزهای زوج و فرد می‌آیند.
کد خبر: ۹۹۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 13 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و کار آموزش دانش‌آموزان از این تاریخ جریان می‌یابد.

وی افزود: کیفیت ارائه آموزش‌ها به شرایطی که پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌کنند، بستگی دارد البته اولویت نخست ما حضور دانش‌آموزان است و در مناطقی که می‌توان پروتکل‌های مورد نظر وزارت بهداشت را رعایت کرد کلاس‌های درس حضوری است.

حاجی میرزایی گفت: مدارس بسیاری داریم که تعداد دانش‌آموزان آنها اندک است بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است، در مناطقی که امکان رعایت پروتکل‌ها با تعداد دانش‌آموزان یک مدرسه وجود ندارد متناسب با مساحت کلاس و مدرسه دانش‌آموزان را تقسیم‌بندی کرده و تعدادی روزهای زوج و تعدادی روزهای فرد به مدرسه می‌آیند و سایر آموزش‌ها مجازی است.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: برای آموزش از راه دور دو امکان مدنظر است، نخست شبکه شاد که 65 تا 70 درصد دانش‌آموزان به آن دسترسی دارند و دوم آموزش‌های تلویزیونی.

حاجی میرزایی ادامه داد: مدرسه تلویزیونی از ۱۵ شهریور تمام دروس را ارائه خواهد کرد، در شرایطی که برخی دانش‌آموزان به شاد، اینترنت و تلویزیون دسترسی نداشته و امکان حضور در کلاس درس را ندارند از طریق تولید بسته‌های آموزشی آموزش آنها را انجام خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۶
به نظرم باید در مدرک دیپلم ایشان تردید کرد به نظرم اصلا مدرسه نرفته. چون اگر مدرسه رفته بود متوجه میشد که نمیشه بچه ها را با متر و مساحت تنظیم کرد. صندلی که نیستند با هم میگردند و بازی میکنن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
معلومه دیگه وزیر نادانه
شما که میدونید در مدارس پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشه
حتی مدارس برای معلمین و کادر آموزش الکل ژل یا ماسک ندارند و قیمتها بسیار بالاست
اگر بخواهید این کار رو هم انجام بدید به تعداد کافی مسوول بهداشت و‌امکانات ندارید
چرا با بچه های مردم که با هزار زحمت بزرگ شده اند بازی میکنید
اگر بچه های خودتون هم در سیستم آموزش عمومی درس بخوانند اونوقت فکرهای بهتری می‌کردید و‌امکانات آموزش مجازی رایگان در اختیار همه قرار میدادید
من به عنوان ولی دانش آموز اجازه حضور در مدرسه رو نمیدم
یکسال مدرسه نره کلا هم اتفاقی براش نمیافته
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
اصلا جدی نگیرید. دفعه قبل هنوز از صدا و سیما خارج نشده بود که کل صحبت ها و وعده و وعیدهاش تکذیب شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
واقعا باید تاسف خورد به مملکتی که اینا تصمیم گیری میکنند براش . حتی از کوچکترین و واضح ترین بدیهیات هم تو سیستمی که داره حکومت میکنه بی خبره
بازگشایی مدارس = فاجعه
جان بچه های مردم هیچ اهمیتی براشون نداره
بهترین روش است چون زوج فرد نصف کلاس به خصوص ابتدایی و بچه ها کوچک هستند جای نمی گیرند خیلی خوب است
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دوست عزیز همینطور عادی هم تمام بچه های دبستان کل سال سرماخوردگی دارن شما می خواید تو دبستان پروتکل رعایت کنند؟
با سلام
مگه وضعیت عادی شده که دانش آموزان به مدرسه بروند؟ الان فرزند من در یک کلاس 40 نفری است . چطور تضمین می کنند کسی بیمار نشود و به منزل هم منتقل نکند. با این روش هم دانش آموزان هم والدین در خطر جدی قرار می گیرند. در مدرسه که نمی شود فاصله اجتماعی رعایت شود و بچه ها هم نمی توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. لطفا بفرمایید فکر دیگری بکنند لطفا ......
چیزی تحت عنوان زوج و فرد قابل اجرا نیست. معلم ابتدایی چهار تا پنج روز در هفته به مدرسه می رود. دبیرستان هم اکثر معلمان ۳ تا چهار روز طبق برنامه هفتگی کلاس دارند. حالا چطور یک معلم ابتدایی یا دبیرستان نصف کلاس رو درس بده و نصف دیگر هم در سه روز. این یعنی تعداد نیروهای اموزشی باید تا دوبرابر بشه که شدنی نیست. متاسفانه زیرساخت ها در اموزش و پرورش بشدت ضعیف و ابتدایی است. شما به شاد نگاه کنید و تا اخر داستان رو بخونید.
من 20 ساله معلم هستم و این آقا حتی یکسال هم تدریس نکرده و اصلا نمیدونه چه مشکلاتی پیش میاد. اگه نصف زوج باشه نصف فرد یا باید سال تحصیلی رو دو برابر کرد یا معلمها رو. اگه هم مجازی اضافه کنه معلم باید تا ظهر کلاس باشه تا نصفه شب هم مجازی درس بده .چیزی که عملی نیست چرا بی خود اسرار می کنید اینجوری مثل بهار همه چی فرمالیته برگزار میشه و در عمل مدرسه ای وجود نداره و اصلا هیچ کنترلی روی معلمها و دانش آموزها نیست. تنها طرح اینکه از اساس یک سیستم آموزشی مجازی قوی درست کنن که یکسال شاید هم دوسال آموزش از این طریق باشه نه مثل شاد که اصلا بالا نمیاد.
دمت گرم وزیر. چرا به فکر هیچکی تو دنیا نرسیده بود. خیلی کارتون درسته بابا. اگه تو دنیا یه نابغه باشه اون تویی .
ای با تدبیر. ای صاحب فکرهای بلند. ای بنیانگزار شاد. ای صاحب ایده های ناب . ای کهر هرجا صحبت از آموزشه، اسم تو میاد.ای قربانت وشم.....
حالا ما با مسایل بهداشتی کاری نداریم آیا مدارس آنقدر مجهز هستند تا گرما باعث آزار و اذیت دانش اموزان نشود
نه اینکه بچه ها رو میشه راحت اروم و کنترل کرد به همین دلیل زوج و فرد واقعا جواب میده
با سلام
من تشکر میکنم بابت بازگشایی مدارس
چون علاوه بر سلامت جسم سلامت روح و آموزش هم مهمه و ما نمیدونیم که کرونا تا چقدر وقت دیگه مهمونمونه. بنابراین اگه تا کرونا هست مدارس تعطیل باشه که نمیشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار