بازدید 8407

دعوت آیت‌الله سیستانی از خیران جهان برای کمک به لبنان

آیت الله سیستانی در پی انفجار بیروت نیکوکاران جهان را به همبستگی و کمک به لبنان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۹۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 06 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، آیت الله «سیدعلی سیستانی» مرجع عالی دینی عراق در پی انفجار بیروت با صدور بیانیه‌ای نیکوکاران جهان را به همبستگی و کمک به لبنان دعوت کرد.

 در متن بیانیه مرجع تقلید عالیقدر شیعیان جهان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف اندوه و تاسف عمیق خود از حادثه دردناک شهر بیروت عزیز پس از انفجار مهیب در بندرگاه آن که منجر به کشته و مفقود شدن شمار زیادی و تعداد چند برابری مجروحان و مصدومان و بی خانمان شدن ده‌ها هزار نفر از شهروندان گشت و به ویرانی گسترده و وارد آمدن تلفات شدید به ساختمان‌ها و اموال عمومی در صحنه‌هایی غم انگیز و بی سابقه در دهه‌های اخیر شد، ابراز می‌کند.

به این ترتیب صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را در این مصیبت بزرگ به مردم شریف لبنان تقدیم می‌کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که به آن‌ها برای گذر از این محنت بزرگ، قدرت، صبر و همبستگی عنایت فرماید و مومنان بزرگوار و همه خیرین در جهان را به همبستگی با آن‌ها در این شرایط دشوار و کمک به آن‌ها با تمامی روش‌هایی موجود جهت کاستن از آثار این فاجعه بزرگ دعوت می‌کنیم.

از خداوند متعال مسئلت داریم که قربانیان را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و به بستگان آن‌ها صبر و آرامش عطا فرماید و به مصدومان نیز شفای و سلامتی عنایت فرماید که اوست مهربانترین مهربانان.

۱۶/ ذو الحجه/۱۴۴۱ هـ

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دام ظله) - نجف اشرف

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار