بازدید 13366
بهترین روش فروش خودرو که ۱۰۳۵۱ نفر آنرا تجربه‌کرده‌اند

۱۰۳۵۱ نفر خودرو خودرا چگونه فروختند؟!

در شرایط فعلی بازار خودرو، نوسانات قیمت روز خودرو و حذف قیمت‌ها از سایت‌های معتبر باعث از بین رفتن شفافیت بازار شده است. بی‌ثبات بودن قیمت‌ روز خودرو این سوال را برای خریدار مطرح می‌کند که «از کجا معلوم که اگر امروز خودرویی با قیمت بالا بخریم فردا همان خودرو با قیمتی پایین تر به بازار عرضه نشود؟» و یا بالعکس.
کد خبر: ۹۹۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 30 July 2020

در شرایط فعلی بازار خودرو، نوسانات قیمت روز خودرو و حذف قیمت‌ها از سایت‌های معتبر باعث از بین رفتن شفافیت بازار شده است. بی‌ثبات بودن قیمت‌ روز خودرو این سوال را برای خریدار مطرح می‌کند که «از کجا معلوم که اگر امروز خودرویی با قیمت بالا بخریم فردا همان خودرو با قیمتی پایین تر به بازار عرضه نشود؟» و یا بالعکس.

از دید فروشنده هم این ابهام وجود دارد که «از کجا معلوم اگر با قیمت امروز خودرو را بفروشم اما فردا قیمت آن‌قدر بالا برود که نتوانم خودروی جدید موردنظرم را بخرم؟»

پس در شرایط فعلی بهترین راه برای فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید چیست؟ 

۱۰۳۵۱ نفر خودرو خودرا چگونه فروختند؟!

عمق فاجعه نوسان قیمت خودرو تا کجاست؟

سراتو سایپا مدل 98 در 31 خرداد حدود 455 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده اما در عرض 4 روز به قیمت 485 میلیون تومان رسیده است؛ 30 میلیون تومان افزایش قیمت در فقط 4 روز!! اگر فردی در 31 خرداد این خودرو را فروخته باشد، 4 روز بعد دیگر نمی‌تواند حتی ماشین خودش را دوباره با همان قیمت بخرد، چه‌برسد به اینکه قصد خرید یک خودرو وارداتی با مدل بالاتر را داشته باشد.

این نوسانات حتی به پژو 206 تیپ 5 نیز رحم نکرده؛ به‌طوری‌که مدل 98 این خودرو در 18 خرداد حدود 134 میلیون تومان قیمت داشته اما در 26 خرداد به 143 میلیون تومان رسیده است. 9 میلیون تومان افزایش قیمت در حدود یک هفته برای خودروی خوش‌فروشی که حجم معامله زیادی در بازار دارد، زیاد نیست؟!

راه حل دوربودن از نوسانات خودرو این است: در همان روزی که خودرو قدیمی خود را می‌فروشید، در همان روز هم خودرو جدید بخرید تا ارزش پولتان حفظ شود. همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده در کشور، طرح کلید به کلید را برای جلوگیری از ضرر خریداران و فروشندگان خودرو در بازار پرنوسان این روزها اجرا کرده است.

مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک چیست؟

با فروش خودرو خود از طریق همراه مکانیک:

  • هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
  • وقت خود را برای پاسخ‌گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.
  • در حداکثر 7 روز خودرو خود را خواهید فروخت.
  • خودرو شما از نظر فنی و مشخصات توسط کارشناسان خبره کارشناسی شده و بهترین قیمت ممکن روی آن پیشنهاد می‌شود.
  • از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

با خرید خودرو جدید خود از طریق همراه مکانیک:

  • خودروی کارشناسی شده به همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خریداری خواهید کرد.
  • فقط هزینه کارشناسی یک خودرو را پرداخت می‌کنید، در صورتی که اگر خودتان می‌خواستید یک خودرو دست دوم بخرید به طور میانگین بین 3 تا 5 بار نیاز بود که از خودروهای مختلف بازدید کرده و آن‌ها را برای خرید مطمئن‌ کارشناسی کنید.
  • با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز، از نوسانات بازار در امان خواهید بود.
  • ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  • از مشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

همین حالا می‌توانید وارد صفحه hamrah-mechanic.com/car-sell شده و درخواست خود را ثبت کنید. راستی اگر دوست دارید بدانید همراه مکانیکدر کدام شهرها فعال است و روند کارشناسی خودرو به چه صورت است، می‌توانید ویدئو زیر را نیز تماشا کنید.

https://www.aparat.com/v/6EDiz

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی