گزارش لحظه به لحظه «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای سعادت آباد:

بازگشت به کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی/ کدام نمادها با تقاضای بیشتری رو به رو بودند؟

شاخص کل بورس در روز سه شنبه مورخه 7 مردادماه 1399 در نهایت با افزایش 7221 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 941 هزار و 157 واحدی آرام گرفت. امروز چهارشنبه مورخه 8 مردادماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه ای سعادت آباد با ما همراه باشید.
کد خبر: ۹۹۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 29 July 2020

شاخص کل بورس در روز سه شنبه مورخه 7 مردادماه 1399 در نهایت با افزایش 7221 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 941 هزار و 157 واحدی آرام گرفت. امروز چهارشنبه مورخه 8 مردادماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 8 مردادماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 643 نماد حدود 155 نماد با صف خرید و حدود 58 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند. در مقایسه با پیش گشایش روز گذشته تعداد نمادها با صف خرید و با صف فروش کاهش داشته اند.

معاملات تالار بورس تبریز ۹۵ درصد افزایش یافت - ایرنا

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- رئیس جمهور:مردم می توانند با وثیقه گذاری سهام عدالت، کارت اعتباری بانکها را اخذ کنند. باید با همکاری سازمان بورس و بانک مرکزی واریز الکترونیکی سود مجامع سهام ها به طور کامل اجرایی شود.

- مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر گفت: افزایش علی‌الحساب ۳۰ درصدی قیمت تایر، پوشاننده هزینه‌های تولید نبود بنابراین سازمان حمایت با افزایش ۲۵ درصدی قیمت‌ها موافقت کرد.

- ایوب فرامرزی معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار اعلام کرد: قیمت ۴۷۵ کالا با توجه به نرخ تورم، با سرعت متوسط ۲۶درصد در حال صعود است که این عدد، ما را در لیست ۴ کشور پرتورم جهان قرار می‌دهد.

- بر اساس آمار رسمی وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت مسکن در تهران طی تیر امسال ۱۰ درصد رشد داشته و تعداد معاملات نیز ۲۸ درصد افزایش یافته است.

- بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به بانک‌ها، سقف مقرر برای پرداخت وجه نقد به ارباب رجوع در سال ۱۳۹۹ را به پانزده میلیون تومان کاهش داد.

گزارش نیمه اول بازار: (ساعت 9 تا 10:45)

گزارش شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، در نیمه اول بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با کاهش مواجه بودند. شاخص کل با 41223 واحد کاهش معادل منفی 2.12 درصد به یک میلیون و 899 هزار و 969 واحد، شاخص‌ قیمت وزنی - ارزشی با 10841 واحد کاهش معادل منفی 2.12 درصد به 499 هزار و 681 واحد، شاخص کل هم وزن با 1431 واحد کاهش معادل منفی 0.28 درصد به 505 هزار و 553 واحد، شاخص قیمت هم وزن با 939 واحد کاهش معادل منفی 0.28 درصد به 331 هزار و 921 واحد، شاخص آزاد شناور با 48938 واحد کاهش معادل منفی 1.95 درصد به دو میلیون و 464 هزار و 354 واحد، شاخص بازار اول با 37033 واحد کاهش معادل منفی 2.57 درصد به یک میلیون و 405 هزار و 369 واحد و شاخص بازار دوم با 55201 واحد کاهش معادل منفی 1.44 درصد به 3 میلیون و 773 هزار و 975 واحد رسید.

ارزش و حجم معاملات

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای نیمه اول امروز بورس، در یک میلیون و 79 هزار نوبت معاملاتی، 4 هزار و 52 میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش 85 هزار و 516 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

نمادهای تاثیرگذار

7 نماد تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در نیمه اول بازار در روز جاری عبارت بودند از: فولاد، فارس، فملی، شپنا، شتران، خپارس و شبندر.

تعداد صف های خرید و فروش

در نیمه اول بازار امروز از 643 نماد حاضر، 202 نماد در صف خرید و 100 نماد در صف فروش بودند.

برترین عرضه و تقاضا

7 نماد با برترین تقاضا در بورس در نیمه اول بازار امروز: ونیکی، پترول، برکت، آبادا، فاراک، ثشاهد و ولپارس.

7 نماد با برترین عرضه در بورس در نیمه اول بازار امروز: شپنا، شتران، وبصادر، شبندر، خگستر، وتجارت و فولاد.

بیشترین و کمترین قیمت

7 نماد با بیشترین قیمت در بورس در نیمه اول بازار امروز: خبهمن، فاراک، پکرمان، ما، رانفور، قثابت و چدن.

7 نماد با کمترین قیمت در بورس در نیمه اول بازار امروز:  خپارس، ورنا، شخارک، شبندر، وساپا، های وب و شبریز. 

نقشه بازار در نیمه اول

(برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی نقشه کلیک کنید)

سقوط شاخص کل به زیر کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی

گزارش نیمه دوم بازار: (ساعت 10:45 تا 12:30)

گزارش شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، در نیمه دوم بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با کاهش مواجه بودند. شاخص کل با 38167 واحد کاهش معادل منفی 1.97 درصد به یک میلیون و 903 هزار و 25 واحد، شاخص‌ قیمت وزنی - ارزشی با 10037 واحد کاهش معادل منفی 1.97 درصد به 500 هزار و 484 واحد، شاخص کل هم وزن با 14 واحد کاهش معادل 0.00 درصد به 506 هزار و 970 واحد، شاخص قیمت هم وزن با 9 واحد کاهش معادل 0.00 درصد به 332 هزار و 852 واحد، شاخص آزاد شناور با 46380 واحد کاهش معادل منفی 1.85 درصد به دو میلیون و 466 هزار و 914 واحد، شاخص بازار اول با 36655 واحد کاهش معادل منفی 2.54 درصد به یک میلیون و 405 هزار و 747 واحد و شاخص بازار دوم با 41454 واحد کاهش معادل منفی 1.08 درصد به 3 میلیون و 787 هزار و 721 واحد رسید.

ارزش و حجم معاملات

به این ترتیب، در نیمه دوم داد و ستدهای امروز بورس، در یک میلیون و 729 هزار نوبت معاملاتی، 7 هزار و 86 میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش 136 هزار و 790 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

نمادهای تاثیرگذار

7 نماد تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در نیمه دوم بازار در روز جاری عبارت بودند از: فولاد، فارس، فملی، شپنا، شتران، شبندر و تاپیکو.

تعداد صف های خرید و فروش

در نیمه دوم بازار امروز از 643 نماد حاضر، 248 نماد در صف خرید و 71 نماد در صف فروش بودند.

برترین عرضه و تقاضا

7 نماد با برترین تقاضا در بورس در نیمه دوم بازار امروز: ونیکی، پترول، وبانک، برکت، آبادا، ثشاهد و فاراک.

7 نماد با برترین عرضه در بورس در پایان بازار امروز: شپنا، شتران، وبصادر، شبندر، خگستر، وتجارت و فملی.

بیشترین و کمترین قیمت

7 نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس در پایان بازار امروز: فاراک، چافست، پکرمان، ما، رانفور، رکیش و پتایر.

7 نماد با بیشترین کاهش قیمت در بورس در پایان بازار امروز: خپارس، شسینا، ورنا، کماسه، شبندر، وساپا و های وب.

نقشه بازار در نیمه دوم

(برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی نقشه کلیک کنید)

بازگشت به کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی/ کدام نمادها با تقاضای بیشتری رو به رو بودند؟

قاب پایانی بازار امروز (ساعت 12:30 تا 15)

بازار امروز در ساعت 15 به پایان رسید. بر اساس آمارهای معاملاتی، در پایان بازار امروز، در نهایت تغییرات شاخص ها به شرح تصویر زیر بود:

(برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی نقشه کلیک کنید)

بازگشت به کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی/ کدام نمادها با تقاضای بیشتری رو به رو بودند؟

شاخص کل در نهایت با کاهش 36876 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 904 هزار و 315 واحدی آرام گرفت.

رفت و آمد نمادها در روز جاری

به گزارش نبض بورس، نماد معاملاتی شركت درخشان‌ تهران‌ (پدرخش1)، داروسازی‌ جابرابن‌حیان‌ (دجابر1)،گروه دارویی بركت (بركت1)،سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد1)با توجه به تغییرات بیش از50 درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر؛ سرامیك‌های‌صنعتی‌اردكان‌ (كسرا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف،پاكسان‌(شپاكسا1)، فنرسازی‌زر(خزر1)، مدیریت صنعت شوینده ت.ص.بهشهر(شوینده1)، قندهكمتان‌(قهكمت1)،تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌(كماسه1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

نماد معاملاتی شركت كارخانجات پارس الكتریك(لپارس) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای كدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، نفت سپاهان(شسپا)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر تقسیم سود نقدی،  بورس اوراق بهادار تهران(بورس)با توجه به رفع تعلیق نماد معاملاتی، كارگزاران بورس اوراق بهادار تهران(كبورس)، نهادهای مالی بورس اوراق بهادار تهران(نبورس) با توجه به بازگشایی نماد اصلی،سیمان فارس(سفار)، پارس خودرو(خپارس)، گروه بهمن(خبهمن)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ،تولیدی چدن سازان(چدن)، قند هكمتان(قهكمت)، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر(شوینده)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت غلتك سازان سپاهان (فسازان1) بیمه البرز (البرز1) گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر1) بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان (ثاخت1)،حق تقدم سهام شركت بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان (ثاختح1)  با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام با وقفه همراه شدند.

نماد معاملاتی حق تقدم شركت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان(پترولح)، حق تقدم استفاده نشده شركت گروه صنعتی پاكشو(پاكشوح)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.

توقف نماد معاملاتی شركت فنرسازی‌زر (خزر1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداكثر برای 2 روز كاری ادامه می یابد.

نماد معاملاتی شركت های گروه مپنا(رمپنا1) قند لرستان‌ (قلرست1)حداكثر تا تاریخ 1399/05/22 جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر تعلیق شدند.

بازدهی و ارزش معاملات صنایع بورسی

بیشترین بازدهی متعلق به گروه: هتل و رستوران ها

کمترین بازدهی متعلق به گروه: خرده فروشی به استثنای وسایل نقلیه موتوری

بیشترین ارزش معاملات: فلزی و معدنی

کمترین ارزش معاملات: حمل و نقل آبی

(برای دیدن تصویر بزرگتر بر روی نقشه کلیک کنید)

بازگشت به کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی/ کدام نمادها با تقاضای بیشتری رو به رو بودند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بدون شک سودهای باداورده روزانه ۴-۵ درصدی بورس نورچشمی عامل اصلی رشدشدیدنقدینگی وافزایش تورم و متلاطم شدن بازارهای رقیب مثل ارز وطلا وخودروومسکن است
والبته این وسط تنهاجاییکه ازابن رشد غیرعادی منتفع نمیشه تولید هست یک عده طمعکار که عمدتا ازرانت برخوردارهستند بخاطرهمین سوداوری بی منطق وبرای پرکردم جیبهایشان دربورس سرمایه گذاری میکنند ودولت هم چشمانش رابرتبعات مخرب این رشد نامعقول وغیرطبیعی بسته وفقط دنبال منافع خودشه
تازمانیکه رشدبی دلیل وغیرمنطقی بورس ادامه داشته باشد رشد نقدینگی وتورم وحشتناک ادامه خواهدداشت
سلام ۱۳ خرداد سهامم رو به بانک ‌انصار فروختم ‌و تا امروز ۸ مرداد حتی یک‌ ریال برام‌ نریختن شماره شبام درسته پارسال سودسهام برام‌ ریختن شماره تلفن به نام خودمه نمیدونم چرا بعد حدودا دوماه برام‌ پول نمیریزن درضمن به ۱۵۶۹ زنگ زدم میگه کارگزاریت بانک انصاره و هیچ‌ جای دیگه ای نمیتونم بفروشم چندروز پیش مسئول کارگزاری بانک‌ انصار گفت برای ۳۰درصد سهام یک میلیونی ۶ میلیون واریز میکنیم الان ۳۰ درصد سهام یک تومنی ۱۲ میلیون میشه چرا میخان نصف واریز کنن؟؟؟ یعنی کسی نیست نظارت کنه؟؟ من ‌معلول و تحت پوشش بهزیستی ام تمام ‌امیدم به همین پول سهامه که متاسفانه بانک انصار میخاد نصف پول من برداره
باید با همکاری سازمان بورس و بانک مرکزی واریز الکترونیکی سود مجامع سهام ها به طور کامل اجرایی شود.
این شد یک حرف درست
- بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به بانک‌ها، سقف مقرر برای پرداخت وجه نقد به ارباب رجوع در سال ۱۳۹۹ را به پانزده میلیون تومان کاهش داد.
چون هزینه چاپ اسکناس از قیمت خودش بیشتر می شود و دیگر وجه نقدی باقی نمانده !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی