بازدید 13951

سورپرایز مجیدی برای دیدار با سپاهان

بازگشت هافبک استقلال به ترکیب این تیم می‌تواند دغدغه‌های مجیدی در خط میانی را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۹۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 28 July 2020

به گزارش تایناک به نقل از همشهری آنلاین، استقلال در حالی باید روز شنبه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سپاهان برود که در میانه زمین با کمبود بازیکن خلاق روبه روست و حتی بازگشت فرشید اسماعیلی از مصدومیت هم نتوانست این خلا را پوشش بدهد.

اسماعیلی در بازی‌های اخیر استقلال هرگز نتوانسته به فرم پیش از مصدومیت خود بازگردد و این علی کریمی بوده که بازیکن همه کاره استقلال در خط میانی محسوب می‌شود.

با این حال خبر خوشحال کننده برای مجیدی و استقلال بازگشت داریوش شجاعیان به لیست استقلال است. شجاعیان بعد از مصدومیت نیم فصل اول خود در انتظار بازگشت به لیست و ترکیب استقلال بود.

سعید رمضانی در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازگشت شجاعیان گفت : «نامه فیفا در خصوص شجاعیان آمده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد. با این‌ حال فردا جلسه نهایی این موضوع در سازمان لیگ برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی بتوانیم از شجاعیان در رقابت‌های پیش روی استفاده کنیم.»

حضور شجاعیان که مدت‌هاست آماده بازی شده برابر سپاهان می‌تواند یکی از سورپرایزهای مجیدی در دیدار سرنوشت‌ساز استقلال برابر رقیب اصفهانی در جنگ کسب سهمیه باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار