بازدید 12468
۷

سهام عدالت ۲۰ میلیونی شد

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته به ۲۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۹۰ تومان رسید و سود ۶۶۳ هزار تومانی عاید سهامداران شد.
کد خبر: ۹۹۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 26 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه ۴ مرداد ارزش سهام عدالتشان به ۲۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۹۰ تومان رسیده است که رشد ۳۸ برابری نسبت به ارزش اسمی اولیه داشته است.

در پایان معاملات هفته گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴۸ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات شنبه ۳.۳ درصد سود معادل ۶۶۳ هزار و ۳۴۲ تومان عاید سهامداران عدالت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
فقط شیادی و عوام فریبی است این ادعاها فقط روی کاغذ است و یک ریال از این سهام نصیب مردم نمی شود ادعا کردند آزاد شده است ولی هیچ کارگزاری همان ۳۰ درصد را هم نمی فروشد فقط حقه بازی بود.
کارگزاریها معلوم نیست کی میفروشن چقدر میفروشن
دست خودمون باشه مستقیم تو بورس بفروشیم بهتره
۱۰ سال همین سهام دست دولت بود و یک میلیون سود نداد اما ظرف حدود ۶ ماه که سهام دست مردم افتاد حدود ۲۰ میلیون سود داد . با هر معادله ای که حساب می کنم نمی تونم بفهمم چرا طی مدت ۱۰ سال حتی یک میلیون سود نداد . یعنی دولت ....
سهام عدالت مثل مهریه اس کی داده کی گرفته؟

کسانی که سی درصد را فروختن حدود 200 هزار تومن به حسابشون واریز شده و احتمالا وقتی بخوان بدن به مردم خیلی قیمتش را پایین تر از قیمت های فعلی در نظر بگیرن
پروپاگندا که میگن همینه
عکسی گذاشتن که طرف داره ذوق مرگ میشه
حالا کی بوده و اون به چی میخنده خدا میدونه
به فکرنون باشید که خربزه آبه.اینها واسه ملت نون و آب نمیشه اما واسه بزک دوزک خوبه
سه سهام دارم 45میلیون هرکی میخواد بهش بدم... آمو اسکولمون کردی؟ کجا می‌خرن؟روکاغذ وحرف؟دولت این چندسال پدرمن یکیو درآورد تنها دستاورد وعملکردموفقش قهرمان کردن لنگ بود
پروپاگاندا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار