بازدید 90741
دو هزار و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کلمه خاصی که نخست وزیر عراق برای رهبر انقلاب استفاده کرد / میرسلیم: دوازده سال است که کشور ما غارت می‌شود / اظهارات متفاوت درباره کرونا از تریبون نماز جمعه قم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش سفیر ایران در پکن به تعطیلی کنسولگری چین در تگزاس / پیگیری قالیباف برای مزاحمت اخیر جنگنده‌های آمریکایی / پیش‌بینی صادقی از پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 24 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اگر کرونا نبود، امروز افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ بود

اگر شیوع کرونا اتفاق نیفتاده بود، امروز مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در استادیوم المپیک توکیو برگزار می‌شد. دیشب در مراسمی آنلاین، ساعت شمارش معکوس برای یک سال دیگر تنظیم شد.اما اکنون به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا قرار است المپیک توکیو از ۲۳ ژوئیه تا ۸ اوت ۲۰۲۱ برگزار شود و به رغم برگزاری در سال ۲۰۲۱ نام مسابقات، توکیو ۲۰۲۰ بماند.یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که فقط کمتر از یک چهارم ژاپنی‌ها با برگزاری المپیک در زمانی که هنوز واکسن ضد کرونا پیدا نشده، موافق هستند. /بی بی سی
 
ساخت اولین فیلم سینمایی در فضا

«یونیورسال پیکچرز» در حال مذاکره برای انجام پروژه تاریخ ساز سینمایی است که برای اولین بار در فضا فیلمبرداری خواهد شد.«تام کروز» قرار است برای بازی در این فیلم تاریخ ساز به کارگردانی «دوگ لیمان» به ایستگاه بین المللی فضا در ۴۵۰ کیلومتری زمین برود.این پروژه بزرگ سینمایی با همکاری شرکت فضایی «SpaceX» و «ناسا» ساخته خواهد شد./تسنیم
 
بازداشت یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد ارتباطی با آمدنیوز و روح‌الله زم نداشته است

مهران عبدالله‌پور وکیل عبدالرضا داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد درباره‎‌ی جزییات پرونده‌ی موکل خود گفت: علت دستگیری ایشان به هیچ‌وجه ارتباط با روح الله زم و آمدنیوز نبوده، از هر رسانه‌ای یا شخصی که این خبر را منتشر کرده باشد شکایت خواهیم کرد. /انصاف نیوز
 
آخرین وضعیت سند راهبردی ایران و چین از زبان معاون ظریف

معاون وزیر خارجه با بیان این که شیوع کرونا برگزاری مذاکرات حضوری درباره توافق همکاری‌های بلندمدت سیاسی و اقتصادی با چین را به تعویق انداخته است، گفت: درباره جزئیات توافق ایران و چین باید صبر کنیم. غلامرضا انصاری درباره آخرین خبرها در خصوص مذاکرات بین ایران و چین برای اجرای سند همکاری‌های راهبردی بلند مدت اظهار داشت: برای این که یک سند مسیر خود را (تا زمان اجرا) طی کند، مدت طولانی زمان می‌برد و ممکن است چندین بار سند نهایی شود، اما دوباره کم و زیاد و (تغییراتی در آن داده) شود؛ امیدواریم سند همکاری‌های ایران و چین هر چه سریعتر به مرحله نهایی خود برسد و برای مذاکرات اجرایی آماده شود.

قسط وام ودیعه مسکن برای مستاجران چقدر است؟

خانواده‌های ۵ نفره و حقوق بگیر ثابت، خانه اولی‌ها و کسانی که امسال ازدواج کرده اند، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند. پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی می‌گوید: مطابق قوانین و مقررات بانکی، این وام به مستأجر تعلق می‌گیرد، اما به موجر پرداخت می‌شود. مبلغ وام برای کلانشهر تهران ۵۰ میلیون، کلانشهرهای دیگر ۳۰ میلیون و برای دیگر شهرستان‌ها ۱۵ میلیون تومان با سود ۱۳ درصد در نظر گرفته شده است. طبق اعلام محمود محمود زاده ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در طرح ودیعه مسکن به مستأجران متقاضی پرداخت می‌شود که پس از یک سال باید آن را به بانک بازگردانند و در این مدت ماهانه ۵۴۰ هزار تومان نیز سود این تسهیلات را پرداخت کنند.وی با بیان این که ۵۰ میلیون تومان معادل یک و نیم میلیون تومان اجاره ماهانه است، گفت: وقتی مستأجر فقط سود این وام را به بانک می‌پردازد، یک میلیون تومان به وی در اجاره بها کمک شده است.

تأثیرات کرونا بر فرآیند فرزندخواندگی

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: آمار دقیقی نداریم که شیوع کرونا، فرآیند فرزندخواندگی را چه میزان دچار مشکل کرده است.️طبیعتا شرایط فعلی، فرآیند فرزندخواندگی را نیز درگیر می‌کند و این پروسه را دچار مشکل کرده است و طولانی‌تر طی می‌شود. شیوع کرونا بخشی از فرآیند فرزندخواندگی را که مربوط به بازدیدها و رفت و آمد‌های فرزندان با خانواده‌های فرزندپذیر می‌شود، دچار مشکل شده است. بخشی از فرآیند فرزندخواندگی که به مراجعه حضوری نیاز ندارد از طریق سامانه فرزندخواندگی در حال انجام است. بخش دیگر که مربوط به مراجعات حضوری فرزندان با خانواده هاست لغو نشده است و فقط به صورت محدودتر انجام می‌شود./باشگاه خبرنگاران

واکنش ظریف به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، در توییتر نوشت: آمریکا غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال و سپس به پرواز مسافربری برنامه‌ریزی شده، تعرض می‌کند و جان مسافران غیرنظامی بی‌گناه آن را به خطر می‌اندازد؛ به بهانه اینکه از نیروهای اشغالگر خود حفاظت کند. قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند.
 
واکنش دستیار قالیباف به سخنان میرسلیم:او را جدی نمی‌گیرند

محمد سعید احدیان گفت: معنی ندارد چون کسی را جدی نمی‌گیرند برای دیده شدن یک روز با بی‌بی‌سی مصاحبه کند و روزی دیگر تهمت بزند. مسئولین قضایی در حال پیگیری تهمت‌های ناروای آقای میرسلیم به رئیس و برخی دیگر از نمایندگان مجلس هستند. منتظر اعلام نتیجۀ فوری دستگاه قضایی هستیم. پیش از این مصطفی میرسلیم به طرح مواردی ازجمله رشوه 65 میلیارد تومانی به یک رییس کمیسیون مجلس سابق برای تعویق طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره قالیباف پرداخته بود./ اقتصادنیوز
 
کلمه خاصی که نخست وزیر عراق برای رهبر انقلاب استفاده کرد

ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری به نکته دوم در اهمیت این دیدار اشاره کرد و با توجه به این که انتخاب آقای مصطفی الکاظمی حاصل اجماع نیروهای داخلی عراق بوده است، افزود: در عراق امکان ندارد کسی در مهمترین شغل و موقعیت حکومت قرار بگیرد، بدون اینکه اجماع ملی را همراه داشته باشد و این نکته بسیار مهمی محسوب می شود. البته پس از سرنگونی حکومت دیکتاتوری صدام حسین، معمولا نخست وزیران عراق، اولین سفر خود را به ایران انجام داده‌اند و لذا اولین سفر آقای مصطفی الکاظمی پس از انتخاب به ایران انجام شد و مورد توجه ناظران بین‌المللی هم قرار گرفت و لذا این دیدار در شکل، موقعیت زمانی و مکانی و محتوا مهم بوده است؛ ضمن آن که در ابتدا آقای مصطفی الکاظمی در نهایت احترام وارد شد و از کلمه‌ قائد برای رهبر انقلاب اسلامی استفاده کردند و این نشان دهنده‌ موقعیت ممتاز رهبر انقلاب اسلامی در بین کشورهای دوست و متحد منطقه‌ای ایران است.
 
توضیح صوفی درباره انتخاب جانشین عارف

فعال اصلاح طلب گفت: هنوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بعد از انتخابات ۹۸ و بعد از استعفای عارف تشکیل نشده است.علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جانشین محمدرضا عارف در ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: نام‌هایی که امروز مطرح می‌شود همه نظرات شخصی است.او ادامه داد: الان شورای عالی سوم آن موانع قانونی که قبلا داشته را برطرف کرده و اکنون یک نهاد رسمی و حقوقی است که طبق اساسنامه آن هر گونه تغییر و تحول و تصمیماتی که درباره ارکان این شورا باید اتخاذ شود ـ که یکی هم همین بحث هیات رئیسه است ـ سازو کار مشخصی دارد؛ بنابراین این شورا به عنوان یک نهاد که متشکل از احزاب و افراد است، به عنوان یک نهاد رسمی فعالیت خود را شروع کرده و در اساسنامه هم دایمی تلقی می‌شود؛ یعنی یک نهاد موقتی و برای انتخابات نیست و هم از نظر موضوعی جامعیت دارد و هم از نظر زمانی فعالیتش محدودیت ندارد. صوفی افزود: یکی از ارکان شورای عالی؛ هیات رئیسه است که هیات رئیسه را هم مجمع عمومی تعیین می‌کند؛ بنابراین رفتن محمدرضا عارف یا موسوی لاری در آستانه پایان کار هیات رئیسه قبلی تحت عنوان استعفا یا هر نام دیگری امری طبیعی است؛ به بیانی دیگر آقای عارف می‌شد استعفا هم ندهد، بلکه از اعضای هیات رئیسه فعلی هر کدامشان که داوطلب حضور در هیات رئیسه بعدی نباشند می‌توانند کاندیدا نشوند.
 
پیش‌بینی صادقی از پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری

محمود صادقی نماینده سابق مجلس در خصوص اینکه پیش بینی شما برای این انتخابات چیست و احتمال پیروزی چه طیفی بیشتر است، اظهار داشت: پیش بینی من این است که روند امور بیشتر به سمت یک دست شدن قوا پیش می‌رود و طیفی که با دو قوه دیگر هم‌سوتر باشند، ولو با مشارکت و رقابتی کم پیروز شوند. شاید برای جلب اعتماد چهره‌های جدیدی در طیف سیاسی اصولگرایان معرفی شوند، ولی من بعید می‌دانم نظام به چهره‌ای جدید از طیف اصلاح طلب با پایگاه رای بالا تن دهد.
 
تعطیلی نماز جمعه نیازمند بازنگری است

علم‌الهدی ادامه داد: پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین فریضه نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در تهران است و از این روی، نماز جمعه به عنوان یک نماد بزرگ انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد. او گفت: در همه فراز و نشیب‌هایی که در این ۴۱ سال برای انقلاب و نظام به وجود آمده است، نماز جمعه و تربیون آن به عنوان یک قائمه با عظمت نگهبان و نگهدارنده ارزش‌های انقلابی در جامعه ما نقش ایفا کرده است. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: به خاطر این بیماری و بلیه که نازل شده است، وارد ششمین ماه تعطیلی نماز جمعه می‌شویم، به امید اینکه عزیزان متولی اقامه نماز جمعه و شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه بتوانند تصمیم قطعی در مورد نماز جمعه بگیرند.
 
اظهارات متفاوت از تریبون نمازجمعه قم

یک کارشناس حوزوی می‌گوید: ویروس کرونا سکولار است و ما فقط از نظر متخصصان متدین در برپایی مراسم‌ و عزاداری‌های محرم و صفر پیروی خواهیم کرد.حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: عده‌ای امروز بی جهت به خطر برگزاری مراسم‌ محرم دامن می‌زنند. موسوی مطلق همچنین گفت: کرونا یک ویروس سکولار است که تلاش می‌کند کشورهای دینی را با آثار مخرب خود به سمت بی دینی سوق دهد.سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: عده‌ای در هفته‌های ابتدایی شیوع کرونا، پروژه تعطیلی مراکز زیارتی و هیات های مذهبی را به‌ پیش می‌بردند که با برخوردهای عاقلانه مردم و مسئولان شکست خوردند.وی بدون اشاره به نام و هویت این عده، اظهار داشت: مراسم‌مذهبی ماه محرم و صفر باید با شور همیشگی خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
 
میرسلیم: ۱۲ سال است که کشور ما غارت می‌شود

میرسلیم نماینده مجلس گفت: میزان نقدینگی هر ماه افزایش می‌یابد که اگر در تولید هزینه شود اقدام خوبی خواهد بود، اما اینچنین نیست و وارد حوزه کالا‌های واسطه‌ای می‌شود و به ضرر مردم و جامعه است. متاسفانه ۱۲ سال است کشور ما غارت می‌شود. یک عده به جان این کشور و مردم افتادند و سرمایه‌های مملکت را غارت می‌کنند لذا باید با آن‌ها برخورد کرد تا جلوی فساد گرفته شود.
 
پیگیری قالیباف برای مزاحمت اخیر جنگنده‌های آمریکایی

رئیس مجلس شورای طی تماسی با مسئول عملیات ماهان، مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمایی ایرانی را پیگیری کرده است.محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشته است که پیگیر ماجراجویی اخیر جنگنده‌های آمریکایی در مواجهه با هواپیمای مسافری ماهان شده و همچنین نوشته است:‏در تماس با مسئول عملیات ماهان پیگیر جزئیات ماجراجویی دیشب تروریست‌های آمریکایی شدم.آمریکایی‌ها به دروغ می‌گویند در مسیر مانور استاندارد و همیشگی پرواز کرده‌اند درحالی که خلبان به علت نزدیک شدن بیش از اندازۀ دو جنگنده در بالا و پایین هواپیما، دو بار اخطار TCAS دریافت کرده است.‏ آمریکایی‌های تروریست تلاش ‌کردند با فراهم کردن مقدمات وقوع یک خطای احتمالی به اهداف شوم طراحی‌شده‌ای دست پیدا کنند. هر جنایت آمریکایی‌ها، بی‌شک نابودی ذلیلانۀ مستکبرین منطقه به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.
 
واکنش سفیر ایران در پکن به تعطیلی کنسولگری چین در تگزاس

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در واکنش به تعطیلی کنسولگری چین در هوستون آمریکا اعلام کرد، ‌آمریکا بار دیگر با نقض و زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی در تعطیلی سرکنسولگری ⁧‫چین‬⁩ در هوستون، خوی سلطه طلب خود را به جهانیان نشان داد.«محمد کشاورز زاده» روز پنجشنبه در رشته توئیتی به زبان های چینی و فارسی نوشت: کشوری که مدعی صلح و منجی جهانیان (آمریکا) است در عمل باعث آشفتگی و آشوب در جهان است. او گفت: آمریکا با خروج یک جانبه از توافق هسته ای، اعمال سیاست فشار حداکثری ‌علیه ⁧‫ایران، تجاوز به عراق بر اساس اتهامات بی پایه، تحمیل جنگ به افغانستان و جنگ تجاری و فشار همه جانبه به چین، نقاب صلح طلبی را از چهره خود برگرفته و چهره پلید سیاست هایش نمایان شده است.سفیر ایران در چین ادامه داد: ‌نگاه ایالات متحده به حقوق بین الملل و دیپلماسی نه تنها صلح و ثبات جهانی را تهدید می کند ‌بلکه عواقب ناشی از این رفتار به ضرر خود ⁧‫آمریکا‬⁩ خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۳۳
خلبان جنگنده امریکایی احتمالا دارای نوعی سادیسم است که خواسته با نزدیک شدن بیش از حد به هواپیمای مسافری در دل مسافران رعب و وحشت ایجاد کند وگرنه برای شناسایی یک هواپیمای مسافری نیاز به نزدیکی در ان حد به هواپیما نیست. ایران باید با یاد اوری حادثه ایرباس به دنیا ، انجام چنین تعرضی به یک هواپیمای مسافری را مورد پیگرد قانونی قرار دهد و تک تک مسافران صدمه دیده از نیروی هوایی امریکا شکایت کنند.تصور کنید یک جنگنده ایرانی برای هواپیمای مسافر بری امریکایی چنین مزاحمتی ایجاد کند، پروپاگاندای رسانه ای انها و دستگاه دیپلماسی و توییتری انها چه الم شنگه ای بپا میکنند؟؟؟؟!!!! لطفا دقیقا همانکار را بکنید داخل خود امریکا و با کمک روزنامه های مخالف دولتشان. البته شق دیگری هم متصور است. اینکه خواسته انها این بوده که خلبان هواپیمای مسافربری بی تجربگی کرده ان حرکت ناگهانی را انجام ندهد و در اثر برخورد با جنگنده سقوط نماید. در اینصورت انها میتوانستند اینرا یک حادثه طبیعی جلوه دهند.خلبان جنگنده با چتر فرود میاید و هواپیمای مسافری سقوط میکند؛ در صورتی که این هواپیما حامل سلاح بوده باشد انها میتوانستند در مجامع بین المللی علیه ایران سند برای ادامه تحریم سلاح ایران بدست اورند. حقیر از حقیقت واقعی ماجرا اطلاعی ندارم اما جوانب مختلف باید سنجیده شود و در صورت لزوم برخی پروازها از مناطق تحت کنترل امریکاییها فاصله بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
نابغه چشم نخوری یک وقت!!!! قبل از اینکه هواپیمای جنگنده آمریکایی نزدیک بشه پیام برای هواپیمای ماهان فرستاده که خودشو معرفی کنه و شناسایی بشه خلبان جواب نمی ده و جنگنده ها مجبور می شن به هواپیما نزدیک بشن.
در ضمن شما بگو در سوریه که آسمانش وضعیت جنگی داره و یک هواپیمای مسافربری از این مسیر رد نمی شه هواپیمای هان چه کار می کرده؟؟!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
ستیت های فارسی زبان امریکایی از قول کارشناسان نظامی میگویند هواپیما با رادار خاموش در حال حرکت بوده . دوم اینکه در بسته خبری دیشب خاطرتان هست در پانویس اولین نظر گفتم بین ایران و امریکا چه ترامپ باشد چه نباشد جنگ حتمی هست . دلایلش زیاد هست ولی نظرم این هست که اسراییل و عربستان و امریکا و کل دول غربی در صدد این هستند تمام مراگز هسته ای ایران را محو کنند تا بهانه غنی سازی از ایران گرفته شود و این حق غنی سازی را بگیرند .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
نابغه ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ اولا برای شناسایی هواپیما نیازی نیست دید بزنن ، فکر کنم شما تو قرن گذشته گیر کردی ، مشخصات هواپیما تو سامانه ایکائو موجوده و تمام دنیا میدونن این هواپیما تو کدوم کریدور داره پرواز میکته دوما این منطقه جنگی که شما میگی جنگش تمام شده از نظر ایکائو وگرنه مسیر کریدور هوایی رو ممنوع االمسافرت میکردن و اجازه پرواز نداشتن ، سوما درسته دل خوشی برامون نمونده از وضعیت جامعه و کشور ولی دلیل نمیشه اینقدر شیفته آمریکا باشیم و اینجوری براش خم و راست بشیم نه آمریکا نه روسیه نه چین و نه احدی همچین ارزشی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
۲۳.۱۶
عزیزم شما خودشو ناراحت نکن. معمولا برای شناسایی هواپیمای مسافری از جنگنده رسم اینه که شاخ به شاخ بکوبن بهش. شما نابغه شما همه چی تموم. باشه گلم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
وقتی آمریکا حق ترور و پاره کردن پیمان بین المللی را داره، حق وحشت در مسافران هواپیما و حتی کشتن اونا را هم داره
نمیدونم شما چه جراتی داری که پیش ماله کش های آمریکا هم چین حرفی میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
متاسفانه بعضی از هموطنان عزیزمون با گوش سپردن به رسانه ای خاصی، بسته های تحلیلی خاصی رو وارد ذهن خود می کنند و بدون کوچکترین شکی آنها را به عنوان واقعیت محسوب می کنند. بهترین روش این است که
سعی کنیم خود را به رسانه های با دیدگاه خاص محدود نکرده و پس از استماع نظرات و تحلیلهای مختلف، به نتیجه منطقی برسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
نابغه شناس 23:32 که فکر میکنی خیلی حالیته
اولا" اگرمشخصات هواپیما تو سامانه ایکائو موجوده و تمام دنیا میدونن که یک هواپیما در کدوم کریدور داره پرواز میکته پس چرا هواپیمای اکراینی با موشک کروز امریکایی اشتباه گرفته شد و توسط همکارانت دیماه گذشته در تهران ساقط شد و 176نفر را تیکه تیکه کردند؟دوما اگر جنگ در سوریه تمام شده از کریدور آسمان سوریه روزانه چند پرواز مسافری رد میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
از کشوری که یکبار ایرباس ایرانی رو با تعداد زیادی زن و بچه در آب های خلیج فارس عامدانه و آگاهانه منهدم می کنه و به کاپیتان ناو مدال افتخار میده، ترساندن زنان و کودکان یک هواپیما براش چیزی نیست
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
پرو پاگاندای رسانه ای غربی ها نه کسی جلودار تاجزاده و صادق زیبا کلام نمیتوانست بشود .
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
وقتی یک هواپیمای ناشناس به سیکنال های رادیویی پاسخ نمی دهند جنگنده ها مجبورند بطور فیزیکی به آن هواپیمای ناشناس نزدیک شوند افتاد ب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
قابل توجه کلیه نوایغ توی دعوا خرما و گردو پخش نمی کنند .
چندی پیش خلبان ماهان توضیحاتی در بازه فعالیت ماهان داد ....مراجعه کنید .
در اخر یرای صلح جهانی دعا کنید
فقط ۱۲ سال!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
یعنی کمی اوانس به احمدی نژاد و بیشتر برای بقیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
باز این حرفای پوپولیستی برای به دست آوردن رای در انتخابات ریاست جمهوری شروع شد.
آقای میرسلیم
12 سال
بیشتره ریاضی ت ضعیفه.
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
پس چند سال؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
آره منظورش امثال توست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
پس چند سال؟ هزار و شصت و شش سال
کاش امام جمعه محترم قم میفرمودند ویروس کرونا کمونیست است چون از چین آمده است آنوقت قابل باورتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
من سخنان امام جمعه قم را در فضای مجازی خواندم و اول فکر کردم یک جوک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
باور کردنی نیست که کشور دست چنین کسانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
بنظر میرسه علت اینکه تاکنون دانشمندان ویروس شناس نتوانسته اند دارو و واکسن بیماری کووید19 را بسازند این بودهکه نمیدانستند ماهیت این ویروس سکولار است.خدارا شکر که معلوم شد و مشکل دانشمندان را حل کرد.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اگر این ویروس صاحب تفکر وایدیولژی است چه سکولار وچه کمونیست میشود با ان وارد مذاکره شد ...قراردادی بست...لااقل براش سهمیه تعیین کرد....جل الخالق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
برگزاری مراسم محرم با شور سال های قبل و رعایت پروتکل های بهداشتی!!!! مگه شدنیه.
مگه شد مراسم عروسی های کوچک را درست برگزار کنیم که حالا می خاویم عزاداری اباعبدالله را با عظمت سالهای قبل برگزار کنیم !!! فقط برگزار یمهمه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این که دیگه ساخت کشور دوست و برادر چین بوده. ویذوس کرونا ویروسی دیکتاتوری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
کاش امام جمعه میفرمودند ویروسی که از چین آمده چرا اول تو قم شیوع پیدا کرده ؟؟؟؟
مهمترین دستاورد نخست وزیر عراق به کشورمان بازگشایی مرز ایران و عراق بود ، بدون شک اگه همتی اجازه بده دلار تا مرز ۱۴ هزار تومان خواهد رسید ، به هر حال منافع اصولگریان در کاسبی از تحریم است و مقاومتهایی خواهند کرد ، مردم عادی در اولین فرصت اقدام به فروش کنند .
خب آقای میر سلیم شما آلان مسئولیت مستقیم دارید دیگر ! پس بیکار ننشینین و شعار ندهید قانون وضع کنین و مقابل این زیاده خواهیها که بزیان کشور وجامعه است مقابله کنید ودر اولین قدم نام این گروه وافراد غارتگر را به رساناها اعلام فرمائید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
ناشناس 22:21 مطالب ایشون را اگر خونده بودی متوجه میشدی که در این مجلس یک دست که هیچ صد دست هم صدا نداره
آمریکا خیلی پررو شده
اسرائیل هم خیلی خیلی بیشتر
اگر نمی توانید کاری کنید
خوب صلح کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
جنگ بین ایران و امریکا و عربستان و اسراییل حتمی هست . منتها بهانه هنوز ردیف نیست . یعنی منتظر یک جرقه هستند که دول غربی هم وارد کارزار جنگ میشوند . منتها بهانه میتواند سقوط هواپیما یا ناو جنگی یا زد خورد یا اشتباه محاسباتی باشد . جنگ حتمی هست . نه صلح . نه جنگ نه مداکره استراتژی خوبی نیست
رضا
| Switzerland |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
این ارزو را وادادگان به گور می برند ما ترامپ،نتانیاهو و هفت نسل بعد انها را دفن می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
رضا|Switzerland|۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
شما شکلاتت رو بخور!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اقا رضا کمک نمیخواهی به تنهایی خسته نشی
در زمانه ای که همه مصلحت طلب شده اند و دیگر نه اصلاح طلبی مانده نه اصولگرایی نه هیچی وجود یک میرسلیم یک احمدی نژاد که حقیقت را فریاد میزنند غنیمت است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
میرسلیم شجاع ونترس است ودیگری که نام بردی آزموده راآزمودن خطاست
حرف تابناک
احمدی نژاد بده
ظریف و روحانی خوبن
قالیباف هم وقتی رییس جمهور بشه خوبه
ولی بازم احمدی نژاد بده!
حالا اینا رو هم به میلیون ها نفری میگه که در مسکن مهر احمدی نژاد زندگی میکنند یارانه احمدی نژاد رو میگیرند یه سرمایه سهام عدالت احمدی نژاد رو دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
امان از کییییینه!!
درد بدیه
موندم تابناک چطوری لگد به اعتبارت میزنی
دلار بشه 27 تومن هنوز مقصر روحانی نیست
قالیباف و احمدی نژاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
برو بابا دلت خوشه. احمدی نژاد، روحانی، ووووووو همگی بدون استثناء خراب کردند . شما هنوز به فکر این خوبه اون بده هستید.
در دوران شاه عباس دوم حاکم بصره که بین امپراطوری عثمانی وصفویه افتاده بود.بلافاصله با هر تهدید امپراطوری عثمانی به صفویه پناه می آورد و با تهدید صفویه به دامن امپراطوری عثمانی می افتاد.اما سرانجام به دلیل ضعف پادشاه صفویه در آخرین نبرد بوسیله امپراطوری عثمانی حاکم بصره سقوط کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
درس عبرت آموزی است
آقای میرسلیم چرا بعد از 12 سال لب باز کردی.
چرا همون سال اول غارتگری نگفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اصل قضیه فساد چه ربطی به کی اعلام شدن داره؟ اصلا میرسلیم به هر دلیلی حالا اعلام کرده آیا نباید با مفسد دانه درشت برخورد بشه؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
چون تا دانه درشت نشه به راحتی از بین میره . آن مواقع نگفت دانه ریز بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
فکر میکنید حرف دیگه ای دارن بزنند
یادتونه قدیما خانمهای یک محله دم در یک خانه مینشستن سبری پاک میکردن و گپ و گوپی هم میکردن هالا مجلس ما هم شده همین گپ وگوپ های زنانه اقای میسلیم 41 سال است شما دارین ا حقوق و مزایا میگیری حالا یکمرتبه یادت افتاد یخدا ملت ملت سال 57 نیستن
....مسئولین قضایی در حال پیگیری تهمت‌های ناروای آقای میرسلیم به رئیس و برخی دیگر از نمایندگان مجلس هستند. منتظر اعلام نتیجۀ فوری دستگاه قضایی هستیم.....

قایم مقام آقای قالیباف در شهرداری تهران هم اکنون به جرم فساد دارد محاکمه می شود که علنی نیست تا اسامی مفسدانم اصلی را مردم نفهمند و مردم ندانند چه فسادی در شهردرای تهران در زمان مدیریت قالیباف ریشه داشته است و آقای رییسی باید پاسخ وقتی که ادعا می شود اگر فسادی دیدید به قوه قضاییه اطلاع دهید چرا پرونده های فساد شهرداری تهران بررسی نمی شود میرسلیم خودی است و سند کافی هم به قوه قضاییه فرستاده است به جای اینکه با مفسد برخورد کنند طبق معمول با افشا کننده فساد برخورد می کنند.آقای رییسی این خط قرمز نیست ؟؟؟؟؟
آقای ظریف ایران فروشی نیست و شما هم نماینده مردم ایران نیستید این را به یاد داشته باش این قرارداد هم هیچ مشروعیتی از نظر مردم ایران ندارد.
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
از کی تا حالا مخاطبین تابناک شدن، مردم ایران.....یا بینندگان من وا تو شدن مردم ایران
ناشناس
| France |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
به ۲۳:۱۸
تو با فروش ایران موافقی؟ اگر ترس ندارید و فکر می کنید نظر مردم ایران با شما همسوست چرا همه پرسی نمی کند؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
بهتره از تابناک بپرسی مخاطبانش کیا هستند. قطعا آدر س محل سکوونت همه مان را دارد.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
جناب عابد (23.18)لطفا ادرس دقیق مردم ایران را اعلام بفرمایید.ضمنا مخاطبین تابناک کجا وبینندگان من وتو کجا ودر نهایت مردم ایران شامل همه مردمی هستند که در نقشه جغرافیایی ایران زندگی میکنند وشناسنامه ایرانی دارند با هر عقیده ونظری
کرونا سکولاره؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
جدیدا در قم کشف شده ویروس ها هم کافر و مسلمون و شیعه و سنی و مسیحی و زرتشتی و یهودی و بودایی و سکولار و ... دارند!!!!!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اتفاقا اگر هر مرام ومسلکی دارد حداقل سکولار نیست
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
یعنی ممکنه ویروس، باکتری و .... مسلمون هم داشته باشیم؟!!!؟
من فکر کنم ۱۲ سال یه ذره بیشتره جناب میرسلیم ؟؟فعلا بیایید چند روزی بخاطر دلار ۲۰۰۰۰تومانی چشن ملی بگیریم ؟؟ ببینیم هویدا ۱۳ سال قیمت ها رو ثابت نگه داشت ، روحانی ۱۳ روز میتونه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
چه قیاس جالبی
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خب هویدا .زندگی رو یکنواخت کرده بود دلار ثابت بود ..
مگر در قم نماز جمعه بر قرار میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
زبانت را گاز بگیر مگه میشه نماز جمعه نداشته باشه ، محرم به رکورد ۱۵۰۰ کشته در روز برسند ؟؟ دهم محرم حداقل روزی ۲۰۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت خواهند کرد فقط یه جا یادگاری نگه دار تابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اگر فقط خود کسانی که شرکت کنند را بیمار کند
اشکالی نداشت و جان خودشان را دوست دارند
به خطر بیندازند !؟
ولی بدبختی آنجا است که هر کدامشان ۴۰۰ نفر بی گناه و بی خبر را بیمار و می کشند
این آیا عبادت خدا و واجب شرعی است ؟
خلبان جنگنده امریکا اشتباهی گرفت . مگر در اشتباهات نظامی چقدر اتفاق افتاده .
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
مثلا از ۲کیلومتری فکر کرده این بشقاب پرنده است نزدیک شده دست بزنه ببینه درسته یا نه
اخه چطور میشه با شور هرچه بیشتر وبا رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم محرم وصفر را برگزارکرد
والا تو این شرایط بحرانی کشور و شیوع ویروس کرونا و رکود اقتصادی بهتره به فکر کمک به هم نوع های خودمون باشیم نه با دعوت به مراسم عزاداری مشکلات کشور رو دوچندان کنیم و کادر پزشکی زحمت کش رو از پای دراریم . عزاداری هم جایگاه خودش رو داره ولی نه در این شرایط واقعا . درک چیز خوبیه
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
درک چی هست؟ یه چیزی بگو که آقایان بهش آشنایی داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
درک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Japan |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این مدار موجود نیست / کادر پزشکی فرسود شد رفت اینم تیر خلاصه
هواپیمایی جنگی اف ۱۸ امریکا با نزدیک شدن به هواپیمای ماهان و قرار گرفتن در زاویه روبرو برای این بود که میخواست با عبور امواج و پس از عبور از طبقه زیرین بار هواپیما یک فتوگرافی انجام داده که آیا مسافر حمل میکند یا بار دیگری غیر از مسافر دارد چون این نوع هواپیماها فقط برای تحقیقات و شناسایی ادوات نظامی کاربرد دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
سلام خدمت دوست زنبور دار متخصصص در کلیه امور منجمله امورنظامی و هوابرد ان هواپیما اف ۱۵ بود
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اف ۱۵ بوده تحلیلتو عوض کن
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
ضمن تاییدحرفهای دوتاازپاسخ دهنده ها!!!جناب شماچرااول کامل مطالعه نیکنی وصبرنمیکنی تاابعادظاهری قضیه حداقل روشن بشه وبعدتحلیل بدی واونم باهمچین گافی!!!
لطفا برای اونایی که بیماری خاص ( من جمله دیابت) دارند یه شرایط بذارین که بتونن داروهای واجبی که تایید شده و هزار بار ازمایش و ... دادن که مریضند بدون مراجعه به بیمارستان (توی بیمه سلامت باید حتما دارو رو بیمارستان بنویسه چون جای دیگه تحت پوشش نیست) بگیرند . به خدا استرس گرفتن دارو باعث شده چند ماه بی دارو باشم و بیماریم بدتر شده کسی رو هم ندارم برام بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
کجا داری مطرح میکنی؟
!تابناک
سایتی که باید درد مردم بیان کنه
هنوز از روحانی دفاع می کنه و خبراش شده خبرهای سیاسی زیباکلام و هاشمی طبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
براتون ارزوی سلامتی دارم عزیز دل. خدا بهتون شادی بده زودتر
واقعا شانس آوردیم که کرونا از چین شروع پیدا کرد واگر از غرب یا آمریکا شیوع پیدا میکرد الان کارشناسان محترم که در همه زمینه ها سر رشته کامل دارند چه سخنرانی ها نمیکردند وچه..... که نمیگفتند
خوبه که کرونا از کشور دوست!؟! چین شیوع پیدا کرد
به به آقای علم الهدی چشم ما روشن از این ورا!
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
انگار بعد باز کردن حرم این چند روزه کرونا در مشهد کمی کنترل شد ایشون دوباره شروع به حرف زدن کردن
کرونا سکولار نیست بلکه ابزار مخرب و کثیف ارتجاع سرخ هست . واقعا در صد سال پیش در امور پزشکی این ها چگونه فکر میکردند ؟
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
آفرین...خوشم اومد.
آقای وکیل محترم شما بفرمایید که باز داشت یکی تز نزدیکان احمدی نژاد با چه ارتباط داشته تا مردم هم باور کنند وقتی شما علت بازداشتشو نمیفرمایید هر کی هر چی بگه مردم باور میکنند
علی برکت الله
عه این که تیک کلام روحانی بود راستی تکه کلام محمود چی بود؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
آب بریز اونجایی که می سوزه
به آقای میرسلیم بگید حرفی نزند. یک احمدی نژاد برای هر 50 سال ایران بسته.
حاج‌اقا! موافقان تعطیلی مکان های مذهبی شکست نخوردند بلکه شما که با پافشاری این اماکن را باز نگه داشتید شکست خوردید که روزی ۲۰۰ نفر تلفات دارید .
دلبرم در مذهب ما بی‌وفایی کار نیست
شمع اگر عاشق نباشد تاسحر بیدار نیست
من از حکومت آمریکا متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
همیشه اینو میگی
چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
باش تا صبح دولتت بدمد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
دروغ نگو عاشق گرین کارت آمریکا هستی
ناشناس
| France |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
پس همینجا بشین نون و ماستت رو بخور
اقای موسوی! سوال از متخصص متعهد را هم بی خیال بشین و هر کاری دلتون می خواد بکنید. خداوند خودش باید ما رو نجات بده.
بر اساس صحبت های فردی بنام موسوی مطلق که ویروس کرونا سکولار است و به تعبیر ایشان به جنگ دین و کشورهای دینی آمده است، پس با این منطق امریکا و اروپا در راس جوامع و حکومت های دین دار قرار دارند
میگما ؟ مردم کشورهای غربی و خصوصا دانشمندان علوم‌پزشکی و اقتصاد خصوصا اقتصاد دانان آلمانی چگونه توانستند از سد دگم و افراطی اصولگرایان این جوامع عبور کنند و کشورشان را اباد کنند . یعنی چگونه با تفکر اصولگرایی انها توانستند اصلاحات را انجام دهند . . کسی میدونه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اونجا هم کلیسا هزار سال حکومت کرد تو هم میتونی برای پاسخ سوالت ۹۵۰ سال دیگه صبر کنی
آقای علم الهدی ؟ اگر اولین نماز جمعه توسط طالقانی اقامه شد آیا سخنان ایشان در باب سیاست و عدالت گفتند در تلویزیون پخش میکنید . ایا تابناک اینکار را میکند . بدون سانسور ؟
قالیباف هر چه زودتر یک پست و مقامی به میرسلیم بده چون برات درد سر سیاسی درست میکنه به هر حال ایشان نفر دوم در انتخاباتبا یک و نیم رای هستند . عشق خدمت با صندلی خالی که مفهومی نداره .
اگه قرار باشه هر خلبانی تا یه هواپیمای جنگنده تو آسمون دید ارتفاع رو ناگهان ده هزار پا کم کنه سنگ رو سنگ بند نمیشه! مگه درسش رو نخوندی عمو برو رو فرکانسش ببین کیه چی میگه شایدم انگلیسی آمریکایی بلد نیستی زدی ۲۰۰ تا مسافر رو الکی ناکار کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
بله ولی ۱۰۰۰متر فاصله در سرعت( ۱۰۰۰کیلومتر بر ساعت هواپیما و جنگنده روبرو با سرعت ۲۰۰۰ کیلومتر که روی هم میشه ۳۰۰۰کیلومتر بر ساعت) یعنی چیزی حدود یک ثانیه فرصت عکس العمل. البته ۱۰۰۰ متر از قول امریکاییهاست.خلبان ایرانی میگه کمتر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اگه این کار را نمی کرد این دویست مسافر دیگه زنده نبودن همینطور الکی از خودتان نظر کارشناسی در مورد مسائلی که بلد نیستید ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اتفاقا با هشدار هواپیمای امریکایی برای جلوگیری از برخورد ارتفاع را کم کرده است.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
مگه قرار نشد خلبانان امریکایی هم مثل ملوانان امریکایی به زبان فارسی صحبت کنند
ناشناس
| Japan |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
من کاپیتان شهبازی هستم با 30 سال تجربه به شما میگم که خلبان هول شد فرمون از دستش لیز خورد وگرنه ناشی نبوده
کشور ما بیصبرانه تشنه یک جنگ تمام عیار است ، فکر کنم جنگ طلبان به زودی به ارزوی خود میرسن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
در ایران جنگ طلب نیست بلکه طرفدار نه جنگ نه صلح هستنذ
ممن از بلوک شرق خصوصا کمونیست ها مخالف هستم خصوصل چین و روسبه و کوبا و کره شمالی . بنام عدالت بدترین جنایت را در حق مردم کردند و الان هم سرپا هستند از اندیشه کمونیستی در بحث اقتصادی عدول کردند ولی در بعد سیاسی و اقتدار تک حزبی و دیکتاتوری هم پافشاری میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
آفرین خوب پیشرفت کردی! فعلا بهت 16 می دهم
حضرت عزاییل به فریادمان خواهد رسید.
اینا که هی میگن جنگ جنگ رو با هفت تیر بازی با تفنگ پلاستیکی اشتباه گرفتن جنگ رو فرماندهان سپاه میدونن یعنی چی چه خسارت های مادی و انسانی ممکنه به بار بیاره همینطور فرماندهان ارتش آمریکا و اسراییل جنگ سقف خونه ات رو رو سرت میاره پایین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
در عوض بر ابعضیها منافع سرشاری داره
تابناک شما و تیم شما چگونه تشخیص میدین که هر کاربری که نطر میدهد کی هست . ها ؟ تو چطوری اینکار را میکنی ؟ در صورتی که سرور شما رو گوگل پشتیبانی میشه . خودت جواب بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
عزیزم نترس تابناک نیست.منم. اینقدر زیاد مینویسی و پر از غلط املایی و راجع به هر چیزی نظر میدی میشناسمت. امشب چند بار هم با فیلتر شکن انگلیس نظر دادی. یه دوست دیگه هم هست که امشب غایب بود. اون بنفع حکومت مینویسه و معمولا زیاد منفی میخوره. شما بیشتر مثبت میخوری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
شما ایمیلت رو میدی وگرنه نظرت رو اصلا چاپ نمیکنند-در ضمن نگاه میکنند ببینند چی میگی باز اون رو هم در بیشتر موارد سانسور میکنند- این که میبینی مردم اینهمه بد و بیراه میگن یک هزارم پیام های مردم هم نیست- تازه مثبت ها و منفی ها رو هم هی کم میکنند تا خدایی نکرده شما ناراحت نشین
ناشناس
| France |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
آی پی رو چک می کنن با کمک بچه های بالا
چین هم سکولار است
تازگی ها یادگرفتن می گن باید فلان مراسم باشه ولی بادر نظرگرفتن پروتکل های بهداشتی . خوب این پروتکل بهداشتی اولین اصلش می گه تچمع نباید باشه . مردم نباید به هم نزدیک بشن و هم نقس بشن . حالا این آقایون بفرمایند کدوم پروتکل بهداشتی رو قبول دارن . یه پروتکل غیر سکولار معرفی کنن ببینیم چیه منظورشون .....
میشه خجالت بکشین و این همه از انتخابات نگین؟؟؟؟؟؟!!!!
خیلی جالبه عربستان که خودش مهد اسلام هست امسال بخاطر سلامت مردمش حج رو تعطیل کرده ..
سلام
تورم در سال 53 هیچده در صد ودر سال 55 بیست و پنج در صد بوده باز برخی ساده لوحان می گویند هویدا قیمتهارا ثابت نگه داشت
به خدا قسم خود امام حسین راضی نیست به خاطر عزاداری ماه محرم یک نفر کشته شود ، جای تعجب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به کادر درمان رحم کنید
به خدا قسم اگر خود امام حسین راضی باشه به خاطر عزاداری او یک نفر کشته شود ، جای تعجب است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر جنگ می‌کنیم ..ته شم صلح برقرار می شه..اما این دفعه فقط یک خرمشهر خراب نداریم...بازم می گیم جنگ نعمت بود و اینچنین و آنچنان...هزاران کتاب در بصیرت جنگ طلبان چاپ می‌شود اما دیگر هیچ زیرساختی نداریم ... چرا چون کسی پاسخگو تصمیمات نیست..
باید این حرف میر سلیم را با آب طلا نوشت دور خیبانهای به صورت بنر زد واقعا گروهی مملکت را به غارت میبرند وحاضرند برای رسیدن به آن مقام هر کاری بکنن
آقایان به خاطر مردم به خاطر جوانان های این مرزو بوم که باید زندگی کنند لااقل با اونها صلح کنید تا مردم یک نفس راحت بکشند تاکی باید زجریکشند این ملت چه گناهی مرتکب شده اند که باید اینجوری زندگی کنند
مراجع محترم قم....این ویروس با هیچ کسی شوخی ندارد.صحبت مرگ و زندگیست.کمی فکر کنید.به قول خودتان تعقل کنید.....لطفا نگران سلامت مردم باشید.این مراسم اگر امسال برگزارشود فاجعه به بار خواهد آمد .مراسم محرم را میتوان هر سال برگزار کرد.امسال جان مردم درخطراست.جان مردم را فدای تعصب در عقاید نکنیم!
حالا یک جنگنده به هواپیما نزدیک شده چه جنجالی به پاکردن البته برای انحراف افکار عمومی بد نیست.
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق کارشناس حوزوی گفت: مراسم‌های مذهبی باید برگزار شود.

آقای مطلق،
برگزاری مراسم در سایه کرونا خودکشی می‌باشد و خودکشی دیوانگی مطلق است

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
کی کار حرفه ای رو یاد میگیرید!؟ این یعنی چی که تیتر میزنید و بعد خبر تو تیتر رو باید پایین پایین صفحه پیدا کنی!؟ مثلا یعنی میخوای زورکی همه ی خبر های این بین رو مردم بخونن!؟ آقا برید ببینید سایتهای پر بازدید خبری چطور کار میکنند یه ذره یاد بگیرید.
چنگ .جنگ .جنگ و جنگ فقط راه پیش رو جنگه وگرنه این دزدی‌های و فساد با اصلاح حل نمیسه
برام جالبه که اصولگرا ها خوب میدونن که رای ندارن
چرا فقط به خلبان امریکایی گیر دادید کم کردن یک باره هواپیما بازی نیست خلبان کم تجربه بسیار قوانین را باید رعایت میکرد
چرا وقتی متوجه هواپیمای دشمن شد دستور بستن کمربندها را نداد
چرا جواب خلبان هواپیمای دشمن را نداد حتما با رادار خاموش در حرکت بوده
پروتکل های فراوانی را در این جور مواقع هست که باید خلبان ایرانی از آن استفاده میکرده
وقتی خلبان با تجربه ایرانی در ایرلاین های جهانی در حال کار کردن هستند باید هم از خلبانهای بی تجربه استفاده کرد خدا را شکر که اتفاق خاصی پدید نیامد به اهتمال زیاد خلبان ایرانی خلبان هواپیماهای نظامی بوده و خواسته لایی بکشه
افرادی که دارای جایگاه حقوقی هستن باید بیشتر مراقب حرف هایشان باشند چون در رسانه های مختلف بازتاب پیدا می‌کند. در این میان شاید جایگاه امامان جمعه بیشتر هم باشد. استفاده از واژه سکولار برای ویروس کرونا، اظهار نظری عجیب است. بار اول که در فضای مجازی خبر را خواندم مطمن بودم که دروغ است اما متاسفانه درست بود.
باسلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران محترم تابناک خصوصا عزیزان منتشر کننده نظرات

عرض بنده این است که دربسیاری از تیترها و اخبار نام یک شخص که از وی به«عارف» یاد میشود، به چشم میخورد. عاجزانه تقاضا دارم بدلیل ربط این اسم با واژه«آقازاده» و ایجاد احساس اندوه ملت ایران هنگام شنیدن یا دیدن این واژه، سعی بفرمایید که نام این شخص را کمتر یا اصلا در اخبار نگنجانید.
ومن الله توفیقین
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان